Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Njemačka stranka Die Linke gradi pokret koji ima za cilj okupiti razjedinjene ljevičarske snage Europe

Njemačka stranka Die Linke gradi pokret koji ima za cilj okupiti razjedinjene ljevičarske snage Europe

Liderica njemačke ljevičarske stranke Die Linke, Sahra Wagenknecht, pokrenula je novi politički pokret pod nazivom "Ustanimo" (Aufstehen) - pokret ima za cilj biti glas radnika i ojačati razjedinjenu ljevicu diljem Europe.

U programu pokreta se navodi, između ostalog, kako se mora ograničiti broj migranata koji dolaze u Njemačku tražiti posao pošto "neograničeni pristup nije održiv".

"Granice moraju biti otvorene za progonjene, ali svakako ne možemo reći da svatko tko želi može doći u Njemačku, uzeti socijalna davanja i tražiti posao - takav stav je odvojen od stvarnosti", istaknula je Wagenknecht.

U Europi pokret već gradi poveznice s istaknutim ljevičarskim liderima kao što su britanski lider laburističke stranke Jeremy Corbyn i francuski ljevičarski lider Jean-Luc Mélenchon.

Izvori:

RT

Komentari

(46):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Grupiraj odgovore: | Prikaz:
  1. 0
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:24 | 19.08.2018.
    Dragi druže @hint, ako si i bio neugodan, ja to doista nisam primijetio.
    Od cijele naše kolektivne rasprave meni su druge dvije stvari neugodne. Prvo - što primjećujem da ljudi koji se bave privatnim biznisom misle da današnji socijalisti imaju nešto apriori protiv poduzetništva i poduzetnika. To je nonsens - u demokratskom socijalizmu itekako ima mjesta za poduzetnike, pogotovo male, kako se predstavio npr. kolega @Orwell. Dapače.
    I drugo, još puno neugodnije - to njihovo inzistiranje na konceptu da oni radnicima "daju plaću". E na to ja po....im.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    04:20 | 19.08.2018.
    @dapi
    Pa u neku ruku, i "daju". Recimo, feudalac daje kmetu zemlju na obrađivanje, zemlju koju je osvojio i obranio, to mu je bila uloga u društvenoj podjeli rada. Kasnije, uglavnom zbog promjene načina ratovanja, takav odnos postaje anakron i štetan.
    Poduzetnik daje posao, pa kaže da "daje plaću", a ne kaže "kupuje radno vrijeme", što bi bilo korektnije sa stanovišta političke ekonomije, ali, kako smo rekli, čovjek sebe vidi kao patrijarhalnog gazdu, što nije neprirodno. Plaća se, striktno govoreći, ne "daje", daje se džeparac.
    Mali poduzetnici inače misle da bilo koja država ima nešto protiv njih, davi i pljačka. Često i jesu najeksploatiranija grupa u društvu, na neki način ;). Ne grupa kojoj je najgore, daleko od toga, ali žmiče ih se najviše, a rade bez radnog vremena.
    Dok su veliki poduzetnici svjesni da je novac koji zarade uglavnom prošao kroz proračun i raznovrsne fondove, neposredno ili posredno, te "vole" državu. ("...više vidi od onog pod brdom", što reče Njegoš).
    Dobro, o ovome bi se dalo puno pričati, ali teško podnosim ideje tipa "ekonomske demokracije". Onaj koji ih zagovara mora prvo odgovoriti - u takvom društvu, kome se daje investicioni ili pak kredit za obrtna sredstva? Može se dati samo onome koji za njih odgovara. Tko će "dati" novac tvrtki u kojoj će o njemu odlučivati netko drugi, u svi zaposlenici, da ne kažem kafe-kuharice, a ne nominalni vlasnik?
    Taj kreditor ili je lud ili ima neku vrlo mračnu namjeru, a povijest je pokazala ovo drugo, da budem malo zloban.
    Druga je stvar da u "civiliziranom kapitalizmu" u upravnom odboru često imamo predstavnike zaposlenih, što doprinosi kvaliteti odlučivanja i stabilnosti firme (što također često zovu "ekonomskom demokracijom") . Kvaka je što taj član također obično time postaje zakonski odgovoran za odluke upravnog odbora kao i drugi članovi, iako nije član na temelju vlasništva.
    Uostalom, ni direktor nije tu kao jedan od vlasnika, iako može to i biti. Može u teoriji i zaposlenik.
    To je možda dobro rješenje, ali teško da ima veze sa socijalizmom.
    Prikaži cijeli komentar
  2. 0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:03 | 18.08.2018.
    dragi drugovi @dapi i @chavez i dragi kolega @Orwell
    Ja obično po...im od miješanja baba i žaba, pa mogu djelovati neugodno, ali nadam se da nije velik problem.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +1
    zagten
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:43 | 17.08.2018.
    Mislim da ona prije svega misli, kad spominje zastitu radnika, na vracanje radnih mjesta u zemlju i ogranicavanje priljeva imigranata. Uostalom o tome prica i Trump. Deplasirano je pricati o nekom ugnjetavanju i potrebi zastite radnika, i sami radnici u Njemackoj i opcenito na Zapadu u tome ne vide problem.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 4
    +6
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:00 | 17.08.2018.
    @zagten
    Nije deplasirano. Država blagostanja još uvijek postoji, kao posljedica jednog ranijeg političkog konsenzusa, ali je ozbiljno ugrožena, i to ne samo od migranata. Svakako da "narod" često ima kasno paljenje i vidi samo neposredne probleme, recimo te iste nesretne migrante. Ali, stranke su tu i zato da misle malo unaprijed, ako mogu ;).
    Prikaži cijeli komentar
    +6
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:17 | 17.08.2018.
    @hint
    moram dodati još jedan problem koji je postao vidljiv. Penzijske sustave koji u razvijenom svijetu klize u 3pm.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:10 | 17.08.2018.
    @hint
    Drzava blagostanja upravo nestaje jer nema SSSRa. Nema konkurencije i kapital radi sto zeli.
    Mnogi ne žele priznati ali SSSR je pomagao najvise radnicima na Zapadu indirektno.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:06 | 18.08.2018.
    @chavez
    Da i ne. Temelje joj je postavio Otto von Bismarck, tada još nije bilo Sovjetskog Saveza. Učinio je to i da spriječi radikalizaciju radničke klase i pripitomi socijaldemokraciju, i jednostavno zato što je to dobro za državu.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 1 komentar u raspravi - prikaži sve
  4. +3
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:06 | 17.08.2018.
    Ne stavljam kao reakciju na komentar, jer je previše važno. Čini se kao da nije svima jasno čemu uopće služe političke stranke.
    "Dobro postupanje" ne odnosi se na radnike. Dobro se postupa sa kmetovima, robijašima, vojnicima, u krajnjoj liniji sa djecom. Odnos poslodavca i posloprimca je ugovorni, a u okviru zakona. Borba za povoljni ugovor i zakonski okvir za odnose slobodnih subjekata međusobno i prema zajednici posao je sindikata, raznih komora i svakako stranaka.
    (Ideja o "dobrom postupanju" pripada feudalizmu, uostalom i socijalizmu kad degenerira, a ne liberalnom društvu.)
    Pošto socijaldemokracija to s obzirom na radnike sve manje čini, ponovo se otvorio prostor za radikalniju ljevicu.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 16
    +4
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:23 | 17.08.2018.
    @hint
    Mislim reći, ništa osobno, ali prestravljuje me to da mentalni sklop u regiji ustvari ne prihvaća ništa osim patrijarhalnog gazde ili zadrugu kao alternativu istom. To jest, mentalno nema zrelosti za kapitalizam, dok je istovremeno odnos prema EU temelj politike.
    Prikaži cijeli komentar
    -1
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:49 | 17.08.2018.
    @hint
    @hint
    @hint
    Uvijek je isti problem. Odnos rada i kapitala. Kao i premisa da netko daje radnicima placu.
    Posljedica nedemokracije u tvrtkama i korporacijama rezultira eksploatacijom radnika i u matičnim zemljama i u zemljama trećeg svijeta.
    Ostalo je sve mitologija i religija. Izmišljanje vrijednosti
    Liberalne vrijednosti upravo omogućuju degeneraciju jer svima dopuštaju skoro sve. A onda oni koji imaju mogu najvise. Američki liberalizam generira feudalizam kroz koncept otvorenog društva. Klanovi, obitelji, intesrense skupine a i zatvori u kojima radis kao kmet su proizvodi liberalne demokracije.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:55 | 17.08.2018.
    @chavez
    "nedemokracije u tvrtkama"?
    Prikaži cijeli komentar
    -1
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:53 | 17.08.2018.
    @hint
    Radnici i oni koji stvaraju kapital ne mogu odlučiti kako ce se taj isti kapital preraspodijeliti.
    Korporacije jesu oblik totalitarizmaz. Fašizam počinje na radnom mjestu. Ne na tomsonovom koncertu ;)
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:00 | 17.08.2018.
    @hint
    Chavez očito misli na ekonomsku demokraciju, da oni koji stvaraju profit ujedno i odlučuju o njegovoj distribuciji. Jugoslavija možda nije imala političku demokraciju u parlamentarnom smislu, ali jest imala tu ekonomsku. A po komentarima čak i na ovom portalu vidim da je mašinerija uspjela mladima uvaliti ideju da je liberalna demokracija sasvim dovoljna, a za ekonomsku se više i ne pita.
    I mene prestravljuje to o čemu pišeš, da mentalni sklop u regiji ne prihvaća ništa osim patrijarhalnog gazde koji radnicima "daje posao". Ideju zadruge još i mogu prihvatiti, jer tu ipak ima natruha ekonomske demokracije.
    Prikaži cijeli komentar
    +6
    George Orwell
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:34 | 17.08.2018.
    @chavez
    Care, vlasnik sam manje firmice. Imam nesto zaposlenih. Malo vise od dvije godine sam bio jedini zaposleni. Riskirao sve sto imam da dignem firmu na noge. Radio vise od 12h gotovo pa svaki dan. Nasao klijente, uhodao posao, povecao obujam istoga, i sad redovito zaposljavam sve vise i vise ljudi. Dakle ide na bolje.
    I sad mi nekakav veliki socijalst tvrdi da bih sve odluke trebao donijeti uz pomoc svih zaposlenika vlastite firme? Kao i raspodjelu dobiti?
    Pokusat cu pogoditi cime se ti definitivno ne bavis:
    nemas firmu/kompaniju, niti si ikad pokusao biti poduzetnik.
    Ravnomjerna raspodjela svima je najgluplja ideja koja se uglavnom utuvi u glave totalnih ljencina. Napravi si firmu/kompaniju, podigni ju, izgradi ju, zaradi da mozes zaposliti barem 10 ljudi i davati dobre place i dobre uvjete. Onda sve to podijeli sa svima. Tvoje pravo. I podrzavam te.
    No to neces ni pokusat napraviti, ali ces drzati drugima prodike i kako bi se stvari trebale voditi? Pa povedi nas. Ali primjerom, a ne retorikom. Retorika nije nikada nikoga prehranila.
    Prikaži cijeli komentar
    -1
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:18 | 17.08.2018.
    @George Orwell
    Druže, ne daješ ti njima plaće, nego oni svojim radom tebi stvaraju dobit.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    Korisnik18078
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:30 | 17.08.2018.
    @George Orwell
    E Orwelu takvih na ovom portalu ima ko vode, svi bi nesto imali a nista radili. Socialci
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:46 | 17.08.2018.
    @dapi
    uglavnom se slažem s tobom, drugar...ali vidi sad...neznam na koju stranu da se stavim...jer i Orwelu dajem za pravo...moj zet je mali poduzetnik...ono šta je on prošao i prolazi nebi poželjeo ni neprijatelju...nikad slobodnog dana...nikad mira....inspekcija stalno za vratom da naplati harač za državu...NIKADA nisam vidjeo veće patnike od malih obrtnika...ko šta kaže drugar Orvell...uložio je sav imetak...riskiro sve...potrošio najljepše godine života...i šta je najgore...NEMA VIŠE ONIH RADNIKA IZ SOCIJALIZMA...poštenih i skromnih ljudi...sad svak gleda kako će te utužit...nesmiješ ga krivo pogledat a kamoli šta reć ...odmah mobing...MALO je danas ostalo dobrih i poštenih ljudi...gdje god da se okreneš i pogledaš...od komšije nadalje...
    Prikaži cijeli komentar
    0
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:15 | 17.08.2018.
    @dapi
    Ekonomska demokracija je socijalizam samo je to novi naziv. Fensi.
    Molio bi ove koji dociraju s visina da nesto daju nekome ohlade.
    Politika se ne moze voditi iz osobne perspektive nit iko ne smatra da su obrtnici krivi za nesto. Diletantizam je kada kao argument uvodiš osobni doživljaj.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:43 | 17.08.2018.
    Tvrtka nije ničija privatna prcija mada je netko njen vlasnik. Jer u dobiti tvrtke je i nečiji rad, porez i ulaganja te razne amortizacije.
    Problem je sto većina poduzetnika sa svim troškovima terete rad radnika dok dobit koja nije rezultat samo rada poduzetnika nit ulaganja uzima iskljucivo sebi. Nakon plaćenog poreza na dobit.
    Ostalo se mitologija: ja sam pošteno platio ja puno radim Itd...
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    George Orwell
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:33 | 17.08.2018.
    @chavez
    Ajde care lijepo odrasti, pa cemo onda popricati. Dakle moja pretpostavka da nisi nikad ni pokusao osnovati firmu, a kamo li od iste napraviti nesto drzi vodu. Dakle dok sam ja par godina crncio (SAM!), radio, gotovo pa nikako ne spavao od stresa, ti bi to tek tako oduzeo? Skupljao sam klijente i njihovo povjerenje, ni jednoga nisam iznevjerio. E to je izgradilo firmu. Nije nitko drugi nego ja, jer vjerovao ili ne - to sam napravio SAM. Kao uostalom i vecina poduzetnika. Onda kad se posla nakupilo krenuo sam zaposljavati. Samo su me 3 radnika do sad napustila, i to pazi sada ovo, da bi postali 'zli privatnici' kakvim ih ti ocito smatras. I dan danas su ta trojica ljudine, jer su veliki radnici. I nadam se da ce sva trojica uspijeti.
    A svoje radnike vjerujem da placam i vise nego posteno, i imamo odlicne odnose. Taj dio ti ocito ne mozes shvatiti. Jer nije svaki poduzetnik Todoric. Niti je se svaki nakrao love. Niti poslujemo svi samo sa drzavom (iako se ti ocito za to zalazes). 99,99% mojih prihoda dolazi izvana. Od drzave nisam dobio nista, niti trazim ista. Dapace, istu smatram uzasnom, kao i sve uhljebe. Ti ako si uopce i zaposlen, vjerojatno si na drzavnoj sisi. A takve hrane ovakve budale poput mene.
    'Tvrtka nije ničija privatna prcija mada je netko njen vlasnik'
    Ovakvav oksimoron i ovakvu glupost moze izvaliti samo osoba koja nema dvije zdrave daske u mozgu.
    Kako sam ti vec rekao, izvoli, otvori firmu. Pronadji posao, riskiraj sve sto imas. Kad uspijes (a kako si tako pametan i radisan ne sumnjam da ces uspijeti...), onda to lijepo podijeli sa svim radnicima. Ne samo profit, vec i neka vam odlucivanje u vezi daljnjeg poslovanja bude zajednicka odluka. U cemu je tocno problem, ovo nije protuzakonito, a ocito se za takvu glupost zalazes?
    Ja jedva cekam takve budale. Jer onda cu i svoju djecu nauciti da ne rade kao budale da bi nesto stvorile, vec samo da se zaposle u takvoj 'socijalistickoj' kompaniji i eto im udjela u vlasnistvu. Bez da su sami ista riskirali.
    Cudi me da takve stvari vec ne postoje, jer citam da se dosta ljudi za takve stvari zalazu i smatraju to nekom boljom alternativom sadasnjem uredjenju. No takodjer zanimljivo, nitko od takvih ljudi nije nista svojim rukama pokrenuo a ni stvorio... Cudno, zar ne?
    Prikaži cijeli komentar
    -1
    George Orwell
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:35 | 17.08.2018.
    @dapi
    Nisam niciji drug. Drugove/prijatelje imam u pravom zivotu, a ne na online portalima. A sto se tice rada, bez mog rizika, bez moje ideje, i na kraju krajeva, bez mog RADA kao mazga preko dvije godine ta ista ekipa ne bi imala odlicno placen posao gdje im placa nikad nije kasnila ni minute. No ekipa koja nikad nije nista sama stvorila niti zaradila taj dio ne moze pojmiti u svom malom socijalistickom mozgu...
    Prikaži cijeli komentar
    0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:17 | 18.08.2018.
    @chavez
    Dakle identificirali smo razliku u pogledima. Teško da je "ekonomska demokracija" i socijalizam isto. Ali, duga priča... bolje da ne ulazim.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:37 | 18.08.2018.
    @dapi
    Ozbiljno, koliko dugo si bio samoupravljač? Ne sjećam se "ekonomske demokracije". U teoriji inače znam za ekonomsku i vanekonomsku prinudu. Firma, kako god je definirali, dobiva investiciona i obrtna bankarska sredstva, što određuje i sve ostalo. Ako je gloženje za poziciju na stambenoj listi ekonomska demokracija, onda možda...
    Prikaži cijeli komentar
    0
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:15 | 19.08.2018.
    @hint
    Taj termin koji spominjem, "ekonomska demokracija", doista se po mom sjećanju nije koristio u Jugoslaviji, ali zapravo smo to na neki način živjeli, jer radničko samoupravljanje u teoriji predstavlja jedan oblik ekonomske demokracije.
    Koliko se sjećam, bilo je tu mnogo problema i nesavršenosti. Ali u suštini mislim da ipak jest ta ekonomska demokracija postojala (ne u svim privrednim granama i poduzećima jednako), pa makar, kako kažeš, kroz "gloženje na stambenoj listi". Mislim da bi se današnji radnici rado gložili na toj listi, ali danas tog tipa demokracije nema.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 13 komentara u raspravi - prikaži sve
  5. +2
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:24 | 16.08.2018.
    Opasni su( die Linke) po sadasnju vladajucu strukturu, naravno!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +5
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:22 | 16.08.2018.
    Ispravka „ Lafonten“ bivsi [email protected] Jurij, da u pravu si, problem je sto ti drzava natovari poreze tako da nemozez pozitivno poslovat!!!
    Prikaži cijeli komentar
  7. -11
    Jurij
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:53 | 16.08.2018.
    Nije mi jasno šta uopšte ovi žele. I danas mogu ustanoviti svoje radničke firme i raditi kako oni žele. Profit djeliti sa zaposlenima itd... Šta jih to sprečava? Prav eneke sindikate i bore se za ljudska prava... Jednostavno registriraj firmu i demonstriraj kako treba postupati sa radnicima, budi primjer i uzor. Ali to neznaju. Znaju samo kako uzimat od uspješnih.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 11
    +3
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:07 | 16.08.2018.
    @Jurij
    O cem ti? Todorić je uspješan?
    Daj malo vidi kao ekonomija funkcionira
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    Jurij
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:13 | 16.08.2018.
    @chavez
    Pa to i kažem. Svatko ko ima primjedbe može nama svima demonstrirati kako se vodi firma. Nitko nikome ne zabranjuje ništa. Samo naprijed drugovi i pokažite. Oduzimanjem uspješnim mišta nečete rješiti, samo pogoršati.
    Prikaži cijeli komentar
    +7
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:10 | 16.08.2018.
    @Jurij
    Tko je to uspješan? Onaj tko zivi od tudjeg rada ?
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:54 | 17.08.2018.
    @Jurij
    Opce je poznato da se sa par podmetanja nogu moze uspjesna firma dovest do bankrota, i obratno neuspjesna gubitnicka firma "oprostom
    poreza" i financijskom injekcijom novca poreznih obveznika,pretvorit u uspjesnu.
    Kad se sjetim kako su kod nas soferi,vodoinstalteri,monteri klima uredjaja dosli do "uspjesnosti","uzimanje" je logican slijed.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    korisnik14959
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:36 | 17.08.2018.
    @chavez
    Uspješan je onaj koji daje drugima posao i omogućava im da žive.
    Ako netko nije sretan da radi za drugoga, neka postane poduzetnik, razgrana posao i zaradi dovoljno da radnicima da posao. Jednostavno.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:39 | 17.08.2018.
    @korisnik14959
    Evo ti rezultat propagande. Radnicima nitko ne daje posao i placu. Oni je same zarade kao sto svojim radim kreiraju nova radna mjesta. Jedino tko dobiva su menadžeri i gazde kojima radnici daju velike bonuse i place jer to nisu mogli zaraditi svojim radom
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Jurij
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:02 | 17.08.2018.
    @chaveza zašto onda radnici šalju molbe za primanje na rad poduzetnicima? Ako je tako kako chavez tvrdi, onda bi trebali poduzetnici davati molbe za rad radnicima.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:56 | 17.08.2018.
    @Jurij
    Zašto kmetovi su morali dati vlasteli kćerku ?
    Zašto robovi nisu mogli sa plantaža ?
    I ne daju molbu upravi nego ljudskim potencijalima u većim tvrtkama ;)
    Ne mogu ti sad tu objasniti odnos rada i kapitala i tko stvara kapital svojim radim a tko ga troši, pročitaj Adama Smitha onda kapital. ;)
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    Jurij
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:14 | 17.08.2018.
    @chavez
    neznam na kojem djelu planete ti živiš ali ti moram reči, da robovlastništva kod nas više nema. Sada može svako sam odlučiti ili če raditi ili neče. Nitko ga ne može natjerati raditi.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:39 | 17.08.2018.
    @Jurij
    Ne možemo ovako raspravljati sa argumentima iz dječjeg vrtića.
    Ja nisam napisao tko zapošljava koga nego tko kome omoguće placu. Menadžer sa svojom velikim primanjima je teret rada i njemu radnici daju placu svojim radom. Znaci on živi od kapitala. Ako hoćeš nacrtam ti grafikon pa ti pošaljem. Ako nije jasno nesto ... :)
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:38 | 17.08.2018.
    @chavez
    Ne definiše čovekova svijest njegov položaj u društvu, nego je obrnuto, čovjekov položaj određuje njegovu svijest. Toliko se sjećam iz marksizma. Prema tome, ne očekuj da Jurij, koji se često hvali da je uspješan kapitalista, može i želi razumjeti to o čemu ti pišeš. On jdnostavno brani svoju eksploatatorsku poziciju, iako zna da se čovjek ne može obogatiti drugačije nego prisvajanjem viška vrijednosti nastalog tuđim radom.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 8 komentara u raspravi - prikaži sve
  8. +2
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:06 | 16.08.2018.
    Bilo bi idealno.. Ladonten je bio u svoje vrijeme pravi borac za radnicka prava a Sahra je veliki borac..!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +3
    Korisnik18078
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:44 | 16.08.2018.
    Die linke je isto ko Syriza, Podemos na platni listi Sorosa. Ovo o migrantima samo je taktika za prikupljanje bodova. Za Nemacku jedini spas je Afd.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 5
    +1
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:58 | 16.08.2018.
    @Korisnik18078
    Mozda nije spas ali alternativa, jedina. I opasna...
    Prikaži cijeli komentar
    +9
    George Orwell
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:51 | 16.08.2018.
    @april2
    Opasni po cemu?
    Prikaži cijeli komentar
    -3
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:16 | 17.08.2018.
    @Korisnik18078
    A zašto ne kažeš odmah Hitler, brate? Čemu okolišanje?
    Prikaži cijeli komentar
    0
    korisnik14959
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:27 | 17.08.2018.
    @dapi
    Hitler je nacionalSOCIJALISTA. Znaš li od kud crvena boja u nacionalsocijalističkoj zastavi?
    Izgradnju njemačkog vojnog stroja su omogućili ruski komunisti ekonomskim (prodaja resursa) i kasnije vojnim sporazumom s Njemačkom (Molotov Ribbentrop).
    Samo što ljevičari jako kriju ove povijesne činjenice.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:07 | 17.08.2018.
    @George Orwell
    opasni za druge. Ali pricca uvijek zavrsava isto...
    Prikaži cijeli komentar
    Još 2 komentara u raspravi - prikaži sve
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.