I nakon uvođenja novih EU carina na kineska električna vozila ona u Europi ostvaruju veći profit nego kad se prodaju u Kini
Objavljeno

Kineska električna vozila predstavljaju sve veći izazov zapadnim proizvođačima kao što je američka kompanija Tesla, ali i manjim proizvođačima u Europskoj uniji. No, zbog činjenica da američke i europske kompanije također izvoze i u Kinu, ova "poplava" kineskih električnih vozila u Europi zapravo još i puno više brine samu EU koja, svakako i iz političkih razloga, želi obuzdati kineski prodor.
Zbog toga je EU odlučila uvesti dodatne carine na uvoz električnih vozila iz Kine. No, sudeći prema novim podacima, ni to ne može zaustaviti veliki kineski prodor (vezano uz temu: Neumoljiva bitka za krunu industrije i tehnologije: Kineski električni automobili spremaju se "preplaviti" zapadna tržišta, možda ih više ni carine ne mogu zaustaviti, a Europa je samu sebe dovela u bezizlaznu situaciju).
Posebno se ističe kineska kompanija BYD, koju u Europi sad smatraju glavnim konkurentom.