Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Britanski političar George Galloway: "Izbacivanje ruskih diplomata je ravno objavi rata - gladne zvijeri su sada nanjušile rusku krv"

Britanski autor, političar i bivši zastupnik, George Galloway, osvrnuo se na izbacivanje više od 100 ruskih diplomata od strane SAD-a i europskih zemalja te ističe kako je ovo ravno "objavi rata".

"Europske zemlje izbacile su po 2 ili 3 zastupnika, ali ovaj američki potez izbacivanja 60 diplomata jednak je objavi rata, što posebno iznenađuje pošto nam duboka država i liberalni izvori u SAD-u tvrde da je Trump ruski čovjek", rekao je Galloway u razgovoru za ruski RT.

Tvrdi kako Rusija ne bi trebala blago odgovoriti na ove napade. "Da ja donosim odluke u Rusiji definitivno ne bi kretao od pretpostavke da će blaga reakcija na bilo koji način umiriti gladne zvijeri koje su sada nanjušile rusku krv", poručio je Galloway.

Smatra kako Britanija nije provela ozbiljnu i nepristranu istragu po pitanju slučaja Skripal. "Koliko ja vidim istrage niti nema. Presuda je data i prije nego je istraga pokrenuta, a mislim da istrage nema zato jer svako ozbiljno znanstveno analitičko istraživanje bi pokazalo kako su optužbe protiv Rusije neutemeljene", rekao je Galloway.

"Ne vjerujem da je Rusija kriva za ovaj čin, a dobra je vijest da se većina britanske javnosti slaže samnom", zaključio je Galloway.

Vezano uz temu:
Analiza: Veliko protjerivanje ruske diplomacije iz Zapadnog svijeta kao priprema za još veći i opasniji sukob

Meč između Putina i Zapada tek sada će postati grub: Bitka za par glavnih gradova i jednu glavu

Analiza: Zapad se priprema za obračun s Rusijom - Je li Sergej Skripal Franjo Ferdinand našeg doba?

Slučaj Skripal: Priča o dvostrukom agentu čija tragična sudbina vodi u potpuni raspad odnosa između Rusije i Zapada

Izvori:

RT

Komentari

(55):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:29 | 30.03.2018.
    dapi
    Mačji kašalj kažeš? I to je normalno?
    Over and out.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:23 | 29.03.2018.
    Ama nemam što pravdati, čovječe. Pravda se nešto što je sporno, a ovdje toga nema. Primjere iz prošlosti sam ti dao ne da pravdam tu "pojavu" nego da ti ilustriram kako tu nikakve "pojave" nema.
    U statutu GONG-a lijepo stoji da je članstvo u toj udruzi nespojivo s obavljanjem dužnosničkih funkcija u politici. I svo četvero nabrojenih ex-dužnosnika GONG-a je po ulasku u politiku dalo ostavke na članstvo u GONG-u.
    Od svih nemoralnih stvari u hrvatskoj politici našao si baš ovu da dokazuješ svoju demokratsku superiornost i gnušanje nad tobože "nemoralnim" GONG-om.
    Glavni politički cilj GONG-a je povećavanje izlaznosti građana na izborima, bez sugeriranja za koju će političku opciju glasati. Koliko ja pratim, ne sjećam se da je GONG ikada prekoračio te ovlasti. Zato ne razumijem u čemu je moralni prijestup ako neki član GONG-a u jednom trenutku izađe iz te udruge i ode u stranačku politiku. Koje je političke ideale takva osoba točno izdala?
    Meni je moralno mnogo problematičniji nekadašnji prelazak vođe sindikata Borisa Kunsta u HDZ. Da se razumijemo, ni taj prelazak nije bio nezakonit, jer je Kunst prethodno dao ostavku u sindikatu, ali to pokazuje kako je HDZ ispleo svoju mrežu gušenja postojećih radničkih prava - ne samo što uvodimo kapitalizam i ne samo što ćemo pritom skresati radnička prava iz socijalizma, nego ćemo na čelo glavnog sindikata staviti našeg čovjeka koji će amortizirati sve radničke napore da povrate svoja prava.
    To je za mene nemoralno. A ovo s GONG-om je mačji kašalj u usporedbi s time.
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:08 | 29.03.2018.
    Trebalo je naravno pisati nestranacka organizacija.Pravdanje jedne nemoralne pojave istim takvim pojavama iz proslosti i onda to prozvati normalnim je jezicna akrobacija svojstvena balkanu.
    Za tebe je to normalno a za mene nemoralno/.
    Prikaži cijeli komentar
  4. 0
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:54 | 29.03.2018.
    Svašta. Pa u kojem svemiru ti živiš, korisniče s brojem? On je četvrti radnik GONG-a koji je u zadnjih nekoliko godina prešao u politiku i sad je odjednom neka frka??
    Prvi je još 2010. prešao Josip Kregar (u nezavisne), pa Suzana Jašić (u nezavisne), pa lani Tomislav Tomašević (u "Zagreb je naš"), i sad Zelić. Nitko nikad riječi nije rekao o tome, jer se radi o normalnoj pojavi, i sad si ti odjednom pametan i ukazuješ na strašan deficit demokracije u GONG-u. Ma bravo.
    GONG nije "navodno nepolitička" organizacija, nego upravo obrnuto - to je turbopolitička organizacija jer radi monitoring političkih stranaka i građane potiče na aktivniju participaciju u političkim procesima, od izbora nadalje.
    Vjerojatno si htio reći (al ise nisi znao izraziti) da bi članovi GONG-a morali biti politički neopredijeljeni. I to oni i jesu, dok im traje mandat u GONG-u.
    A što bi trebalo: da rade par godina u GONG-u i da zato cijeli život više ne smiju ulaziti u politiku?
    Majke ti, svašta zaluta na ovaj portal. I još ti sole pamet. Ajde kume lovi zmije.


    Prelazis iz GONG-a,gradjani organizirano nadgledaju izbore,iz navodno nepoliticke organizacije ,direktno u vodstvo jedne stranke i onda postavljas pitanje,gdje je tu slucaj.
    Kume slucaj si ti.
    Prikaži cijeli komentar
  5. 0
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:15 | 29.03.2018.
    Prelazis iz GONG-a,gradjani organizirano nadgledaju izbore,iz navodno nepoliticke organizacije ,direktno u vodstvo jedne stranke i onda postavljas pitanje,gdje je tu slucaj.
    Kume slucaj si ti.
    Prikaži cijeli komentar
  6. 0
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:16 | 28.03.2018.
    Johnny
    Koji "slučaj" Zelić?
    Mislim, shvaćam o čemu pričaš, ali ne vidim gdje je tu "slučaj". Čovjek je bio 17 godina u GONG-u i sad je postao izvršni tajnik SDP-a. Pa neće valjda postati izvršni tajnik HDZ-a, to bi me zaista iznenadilo. Valjda je samorazumljivo da su ljudi u takvim udrugama bliži lijevom svjetonazoru. Što je tu sporno?
    "Slučaj" bi bio da je profesionalno prešao u SDP, a pritom ostao u GONG-u. Međutim, on je izašao iz GONG-a, jer statut te udruge propisuje da su sva dužnosnička mjesta u politici nespojiva s članstvom u GONG-u, što je i normalno.
    So, gdje je "slučaj"?
    Prikaži cijeli komentar
  7. 0
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:44 | 28.03.2018.
    dapi

    Aj mi reci šta misliš o "slučaju" Zelić?
    Dođe ovo kao kec na desetku na ono o čemu sam pričao.
    Nema jačeg primjera u HR po pitanju privatiziranja mišljenja o pitanju demokracije i izbora kao što je to GONG.
    I nažalost nije prvi takav iz strukture GONG-a.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +2
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:03 | 28.03.2018.
    Ako možemo trošiti 300 milijuna kuna godišnje samo za plaće vjeroučitelja u školama (gdje im uopće nije mjesto), tko ima srca prigovarati na trošak od 70 milijuna kuna za žene žrtve nasilja? To je 4 puta manje od troška koji imamo za odrasle ljude koji djeci u školama dilaju starovjekovne i srednjovjekovne bajke i uče ih da su ateisti organizirali Auschwitz (to inače piše u hrvatskim udžbenicima za vjeronauk, vidio na svoje oči).
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:56 | 28.03.2018.
    Hint
    Pa to bi u normalnoj državi i trebao biti posao općine, odnosno jedinice lokalne samouprave. Ali to u Hrvatskoj nije slučaj, pa sam zato i rekao da kod nas udruge zamjenjuju i nadopunjuju dobar dio poslova iz sfere socijalne skrbi.
    Kod nas se obično općine i druge jedinice lokalne samouprave izvlače da zbog velike centralizacije nemaju dovoljno sredstava da se bave time, stoga najveći dio posla otpada na udruge ("Autonomna Ženska kuća", "B.A.B.E." itd.).
    A što se tiče troška za provođenje IK u Hrvatskoj, tu ulaze i plaće za cijeli niz (nije još određen točan broj) policajaca koji će se specijalizirati za intervencije na području obiteljskog nasilja. Tako da je u tih 70 milijuna kn godišnje uključen čitav niz stavki koje i nemaju direktne veze s udrugama.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:12 | 27.03.2018.
    Pošto sam daleko, ovo sa IK u Hrvatskoj nije mi baš jasno. Međutim, iz mog iskustva vani, "sigurne kuće" su u načelu posao općine.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:07 | 27.03.2018.
    Ako sam dobro shvatio George Galloway predlaže vodstvu RF da prihvate igru GB i daju vlastiti doprinos zaoštravanju odnosa i prekidanju diplomatskih i kulturnih vaza između RF i zapadnih država? Kompleksno je to pitanje ali dobar početak je odgonetnuti motive onih koje su ovo zaoštravanje isfabricirali pa tek onda, imajući na umu ruske interese, osmislit odgovor. Nekog odgovora će morat biti ali sjetimo se i majstorskog ruskog poteza za Božić i Novu Godinu: USA s sumnjivim motivima i bez dokaza o nečemu nezakonitom u njihovom poslu izbacuje stotinjak ruskih diplomata i to navrat na nos - moraju otići u roku od 48 sati. Za ljude koji su godinama živjeli s obiteljima u USA to je maltretiranje bez presedana u povjesti diplomacije. Ruski odgovor - poziv zapadnim diplomatima i njihovim obiteljima na novogodišnji prijem u Kremlj. Nakon što je Trump preuzeo administraciju od Obame nije ni nakon 5 - 6 mjeseci opozvao tu odluku, nije mogao ili nije htio svejedno, stiže ruska reakcije i protjeruje se tristotinjak američkih diplomata. Ali njima se ipak daje primjereniji rok da organiziraju svoje preseljenje, tjedan ili dva. Vidimo da se sad igra ponavlja od strane mlađeg USA partnera a željeni cilj je uskrsnuti hladni rat u novoj varijanti. Mišljenja sam da je to prozirno i nemoguće bez ideološke podloge kao osnove za indoktrinizaciju građana zapadnih država. Neprijatelj se mora jasno razlikovati od "nas" a u ovom slučaju je to puno teže napravit nego pedesetih godina. Iako razočarava ovo podupiranje izmišljene priče Therese Mey od strane evropskih država ipak je cijela ta kampanja na staklenim nogama i neminovno će se srušiti. Ne treba se plašiti mogućeg rata nego svima koji bi u njemu mogli ostavit kosti u nekom dalekom smrznutom rovu ili ispod radioaktivnih ruševina objašnjavat što se dešava...
    Preporučujem članak Thierry Meyssana u kome analizira vanjsku politiku premjerke Mey i njene ciljeve:

    voltairenet.org/article200375.html
    Prikaži cijeli komentar
  12. +3
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:57 | 27.03.2018.
    dapi

    Sve udruge koje se bave rijetkim medicinskim poremećajima su kao što si i sam rekao nastale iz intrinzičnih motiva njihovih osnivača. Odnosno ljudi koje je njihova muka natjerala da se angažiraju. Pa se na kraju opet događaju slučajevi kao što je sa udrugom "Hrabro dijete".
    Kod "zaštite" ženskih prava se otišlo još dalje gdje ista skupina "zaštitara" je doslovno "privatizirala" pravo na davanje suda je li netko zlostavljan ili ne.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +4
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:30 | 27.03.2018.
    Johnny
    Sigurno je da ima ljudi koji angažman u NVO primarno koriste za vlastitu zaradu. Ali udruge s kojima sam ja surađivao su one koje brinu o pretučenim i zlostavljanim ženama, kao i one koje se bave zaštitom osoba s rijetkim medicinskim poremećajima (od disleksije do cerebralne paralize ili autizma). U tim udrugama ipak u pravilu rade ljudi s intrinzičnim motivima. I ne vidim poantu da se takve udruge stavljaju na tržište pa da ovise o menadžerskim sposobnostima svojih djelatnika. To bi bilo krajnje nehumano i besmisleno.
    Znači, da bi napravila 10 ili 50 "sigurnih kuća" na području Hrvatske za zlostavljane žene i njihovu djecu, Rada Borić bi morala što? Snalaziti se na tržištu?
    Ako država nije socijalna, onda po meni ne treba ni postojati. A mnoge udruge u praksi efikasno zamjenjuju ili nadopunjuju državni sustav socijalne skrbi. Zato ja nemam problem da se iz mog poreza financiraju takve udruge, dapače. Pa to je valjda i smisao poreza.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:48 | 27.03.2018.
    dapi
    Vidiš i ja sam surađivao i upoznao baš
    takve koje se bore za "ženska prava" i
    kao što reče ne "vidi" se pohlepa za parama,
    barem ne na prvu. Ali kad se krenu "raditi
    projekti" ponešto se to sve izmijeni.
    Znaš kako se u nas kaže:
    "Zna se ko kosi, a ko vodu nosi!".
    Ima puno ljudi koji su u tome jer baš vjeruju
    u to što rade, ali oni koji sve to vode. Samo
    pare brate. Jer ih velika većina nije sposobna
    opstati na tržištu rada izvan takvog načina
    financiranja.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +2
    cardaciste
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:25 | 27.03.2018.
    Kažu da su Rusi hakirali američke izbore, kako da nitko nije dobio otkaz u desecima tajnih službi koje SAD ima?
    Veleizdaja se u SAD kažnjava smrtnom kaznom ili doživotnom kaznom zatvora, a nitko nije osuđen?
    Prikaži cijeli komentar
  16. +3
    cardaciste
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:21 | 27.03.2018.
    Ta konvencija oko koje su se uzburkale vode do ključanja je toliko nebitna, jer njezino usvajanje je na deklarativnoj razini.
    Hrvatska je usvojila stotine zakona, a ne provodi se vrlo malo njih. Sudski postupci se vode desetljećima.
    Kakve je to država kojoj jedna udruga može podrivati ustavnopravni poredak?
    Kakva je to država ako druga država može ubijati njihove građane na njihovoj teritoriji, po meni je britanska vlada morala pasti ako su Rusi otrovali ovo dvoje i policajca (a nisu 99,99 %)?
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:19 | 27.03.2018.
    @johnny
    Da, poznajem "neke borce" za civilno društvo i surađivao sam
    s nekima od njih. I to upravo s udrugama za prava žena i drugih manjina u Hrvatskoj. I bogami nigdje nisam vidio nikakvu pohlepu za parama, već onaj pomalo zaboravljeni i "dosadni" altruistični poriv za pomaganje slabijima i nemoćnima.
    Ne kažem da su sve NGO tako moralno besprijekorne, ali ovdje se udarilo baš po onim udrugama koje pomažu najugroženije. Kriva meta, rekao bih.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +4
    beaurocratic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:14 | 27.03.2018.
    @dapi
    Mislim da je komentar u smislu da ne možeš biti percipiran kao NEvladino tijelo, ako tvoje programe (su)financira vlada. Vlastita ili tuđa. Prihvaćanjem takvoga financiranja u prvom slučaju postaješ automatizmom paradržavno (paravladino) tijelo, a u drugom slučaju postaješ predstavništvo interesa druge države u tuzemstvu (trgovačko, obavještano, financijsko ili kakvo god).
    Dakle, ne mislim da je riječ o prijeziru, nego o interesima i preciznom nazivanju određene djelatnosti. Ili ćemo, alternativno, svi bez iznimke povjerovati da postoje mnogi dobri privatni i institucionalni investitori koji su spremni financirati raznorazne djelatnosti iz altruističko-filantropskih pobuda, bez ikakvih sadašnjih ili budućih imovinskih i/ili političkih interesa. Kaj god!
    Prikaži cijeli komentar
  19. +5
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:10 | 27.03.2018.
    dapi

    Jel poznaješ ti te tamo "neke borce"
    za civilno društvo? Jesi li surađivao
    s nekima od njih?
    Samo pare prijatelju, samo pare.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +5
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:58 | 27.03.2018.
    @dapi, mislim da to o čemu pričaš, već dugo ne postoji. Danas su NGO (slično kao i mediji) instrument za političke ciljeve vlada, deep-vlada i NADvlada...
    Prikaži cijeli komentar
  21. -4
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:26 | 27.03.2018.
    Uočavam zanimljivu pojavu kod dijela komentatora, koji istinski preziru nevladine udruge (NVO/NGO) i smeta im što se one financiraju iz proračuna. Istodobno tim komentatorima smeta i apsolutizam državnih vlada koje nam na razne načine nastoje što više kontrolirati život i sužavati prostor slobode.
    E sad, nevladine udruge upravo zato i postoje, da smanje i korigiraju samovolju svjetskih vlada, odnosno da pomognu građanima kako bi prostor civilne slobode ostao što veći.
    Zaključak: neki ovdje pucaju u vlastitu nogu, a da to i ne primjećuju.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +6
    johnny_m
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:15 | 27.03.2018.
    josic00:42 | Utorak - 27. 03. 2018
    [email protected]
    Ovim komentarima o klerofašistima si sam sebi zabio autogol...
    Ti daj pare iz svog đepa za udruge koje će po ustavno zajamčenom pravu gotovo milijardu kuna sisati naš proračun,svake godine!
    Udruge koje promiču nenormalne životne vrijednosti...

    Sve se vrti oko para gospodo moja sve.
    Najjači oksimoron u povijesti čovječanstva
    je akronim NVO ili NGO. Sve kao "nevladino",
    a sve na proračunu. Đe si šta ima?
    Zastupaš nešto? Onda nađi način financiranja
    i prezentacije svojih stavova u javnosti.
    Pojačati financijsku kontrolu apsolutno svima
    koji koriste proračunska sredstva, od Crkve pa
    do zadnjeg NVO-a koji dobije pare. Tek kad se
    to napravi će izaći na vidjelo za što se neki
    "bore".
    U konkretnom slučaju IK u Hrvatskoj kakva je potreba
    uvođenja iste? Jel Hrvatska ima obiteljski zakon
    koji je više nego dobar? Ima. Zašto ga ne provodi?
    Zašto ne provodi bilo što? Treba svima pokazati
    kako sami nisu sposobni za takvo nešto i kako ipak
    trebaju "pomoć" izvana. Jel to GREVIO ili neki drugi
    kaco nije ni važno.
    Sad ću parafrazirati "dizača tegova". Politička Hrvatska,
    naglašavam politička, treba se pogledati u ogledalo
    i pljunuti ono što vidi. Po pitanju apsolutno svega.
    Prikaži cijeli komentar
  23. -3
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:18 | 27.03.2018.
    13252
    Gle, znači ni ti ne podržavaš Ruse baš u svemu. Ali ja ih ne mogu podržavati ako podržavam IK, a oni (vlast) ne? Nemam problema sa seksualnom orijentacijom, ali većina homofoba ima. Naime, među takvima je golem broj latentnih homoseksualaca, s čim ja opet nemam problema dok god oni ubijajući pedera u sebi ne ubijaju okolo. S druge strane, ni ja nisam za roditelja 1 i 2. Smatram to ekstremom političke korektnosti, ali IK u cijelosti je civilizacijski iskorak. Treba samo pogledati tko su joj najglasniji protivnici, pa je sve jasno. Ali, po tebi, ne može se nešto podržavati 90% ili 57%, nego ili-ili?
    Prikaži cijeli komentar
  24. +12
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:03 | 27.03.2018.
    @Josic
    Nećemo širiti dezinformacije. Ima pet dana kako je objavljen podatak o ukupnom trošku provođenja IK za Hrvatsku, i on iznosi 141 milijun kuna za dvije godine. Dakle, 70 milijuna godišnje, a ne jedna milijarda. Petnaest puta manje od te izmišljene brojke.
    Kada ste spomenuli "udruge koje promiču nenormalne životne vrijednosti...", a sišu iz našeg proračuna "milijardu kuna svake godine", vjerojatno ste mislili na Katoličku crkvu, iako vam se ni tu podaci ne uklapaju. Ta udruga, naime, godišnje siše blizu čak dvije milijarde kuna
    (net.hr/danas/hrvatska/crkva-je-dobila-gotovo-milijardu-vi...).
    I naravno da se može biti i za Rusiju i za IK, bez obzira što Rusija nije za IK. Moja žena ne voli nogomet, ali ja svejedno volim i nju i nogomet. U čemu je problem?
    Prikaži cijeli komentar
  25. +6
    Lunatic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:56 | 27.03.2018.
    Hm, prepiske o IK, ali dali itko zna da ona nije prošla u jednoj Švicarskoj s gotovo 7 stoljeća demokracije, niti Slovačkoj i Rusiji ..., a samo su RH klerofašisti :o(((
    Prikaži cijeli komentar
  26. +6
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:42 | 27.03.2018.
    [email protected]
    Ovim komentarima o klerofašistima si sam sebi zabio autogol...
    Ti daj pare iz svog đepa za udruge koje će po ustavno zajamčenom pravu gotovo milijardu kuna sisati naš proračun,svake godine!
    Udruge koje promiču nenormalne životne vrijednosti...
    Prikaži cijeli komentar
  27. +4
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:38 | 27.03.2018.
    @Ser-gej
    Djed i njegov brat su partizanski prvoborci inace su porijeklom sa Plane u BIH.Ja inace nisam "rusoljubac" kako kazes jer smatram da i njih i amere treba drzati na sigurnoj udaljenosti.U ovom trenutnom sukobu sa zapadom smatram da su u pravu svemu pa i sa tvojom ljubljenom IK.
    Prikaži cijeli komentar
  28. -2
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:21 | 27.03.2018.
    ...moći kao u Hr. Tako govoriti može samo netko čiji su preci ginuli na Staljingradu. Ali s krive strane.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +3
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:20 | 27.03.2018.
    13252
    Hm, ne slažemo se u jednoj stavci i ti odmah ad hominem? Pa dobro. O nicku mi drži prodike lik koji za nick ima redni broj? Zbog čega bi jedno lijepo rusko ime bilo sprdačina, rusoljupče? Itekako mogu držati stranu Rusima u onome u čemu im svatko zdravomisleći drži stranu. 1941. je trebalo držati stranu i Staljinu. Znači li to da je Staljin baš u svemu bio u pravu? Jesi li gledao tko je bio na prosvjedu protiv IK? S njima se identificiraš? I s Nedrkom i Markićkom? Pretpostavljam da ne voliš islamofašiste (ISIL i slična bratija, da ti pojasnim), kao ni ja. Znaš li koja je razlika između njih i ovih tamo na prosvjedu? Samo u stupnju radikalizacije. Medijska haranga u korist IK? Daj priberi se. Nigdje klerofašisti nemaju medijske
    Prikaži cijeli komentar
  30. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:09 | 27.03.2018.
    Karantanac,
    Kad sam pominjao Kinu i Indiju,razmisljao sam u kontekstu pokusaja Ruske ekonomske izolacije od strane zapada i ruski pokusaj izlaza iz te situacije okretanjem prema Kini i Indiji.
    Ako pričamo o velikom ratu,onda ovo sa Kinom i Indijom u opste nije bilo stavljeno u kontekst cijelog teksta.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +4
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:05 | 27.03.2018.
    @Karantanac
    Mislim da Kina krajickom oka ipak gleda na prostranstva Australije i Kanade.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +6
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:02 | 27.03.2018.
    @karantanac
    Onaj tko je u Indiji napravio dva koraka po bilo kojem mjestu zna da je rijec o V.B. savezniku do kraja zajedno da Nepalom.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +8
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:58 | 26.03.2018.
    Nera,veliki je problem što ni Kina,a Indija pogotovo, nisu baš pouzdani saveznici. Kina je odavno jednim okom pogledala na ruska prostranstva i ne bi joj smetalo da Rusija iskrvari jer bi se lakše domogla nečeg što odavno priželjkuje.
    Indija je predugo trpela engleskog gospodara tako da je tamo stvoren podanički mentalitet tako kada bi bilo stani pani mislim da bi se ipak opredelili za bivšeg gospodara.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +3
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:57 | 26.03.2018.
    Rusi su pomeli pod sa tvojim gender stavovima i sa IK koja je u Rusiji kako bi trebao znat izvan zakona.Dakle dogovori se sam sa sobom,ne mozes drzati stranu Rusiji ni o cemu ako si pobornik donosenja IK uz ovakvu medijsku harangu kod nas,uostalom nick ti je najobicnija sprdacina.
    Prikaži cijeli komentar
  35. -1
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:43 | 26.03.2018.
    IK: što god smeta klerofašistima, ne može biti loše.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:42 | 26.03.2018.
    Karantanac,
    Neki pesimizam me preovladao...Nije mi namjera okruziti se negativnom energijom...
    Laksi plijen im je S.Koreja, pa ne smiju krenuti...
    Rusi su prevelik zalogaj....nadam se...
    Ali,da su mi odvratni,sa ovakvom politikom prema Rusiji....jesu.
    Ne mogu lagati samog sebe.
    No,prije da je ovo pokusaj totalne izolacije Rusije....No,prije mislim da će im se ovo vratiti kao bumerang...Rusija će se okrenuti Kini,Indiji....i opet će jačati sve vise i vise....
    Evropi će se razbiti o glavu,neće Americi.
    U ovom svemu,Ameri će najvise profitirati.
    Ovo sad,kad mi se malo povratio optimizam.
    Pozdrav!

    Prikaži cijeli komentar
  37. +2
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:39 | 26.03.2018.
    13252
    Slažem se sa svim što si rekao, samo mi nije jasan ovaj omjer o IK. Bi li pojasnio, molim te. Nekako se bojim da se tu ipak nećemo složiti. Možda griješim?
    Prikaži cijeli komentar
  38. +8
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:39 | 26.03.2018.
    Nera [email protected]
    Ne zaboravi da je 60% naroda EU na strani Rusije!Ako Putin dođe u Hrvatsku biti će u Zagrebu 100.000 ljudi na ulici koji će ga htjeti vidjeti i pozdraviti!Zanima me onda hoće li biti medijske cenzure kao na prosvjedu za IK!Narod nemožeš dugo varati...
    Prikaži cijeli komentar
  39. +3
    Sergej
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:37 | 26.03.2018.
    MrNo
    Površno znam o obojici, a interesiraju me. Ispravi me ako griješim, ali mislim da je Hitchens u svemu bio "ispravan" (barem s moga gledišta: antiteizam, lijevi pogledi...), a zastranio je kad je dopustio da ga 9/11 zavede u smjeru proestablishment politike. Za razliku od Gallowaya koji je ostao "ispravan" u svemu. Točno?
    Prikaži cijeli komentar
  40. +13
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:29 | 26.03.2018.
    Nera,ozbiljno si me zabrinuo ti koji si bio nepopravljivi optimista. Izgleda da je došao đavo po svoje.
    Mislim da bi Putin u ovoj situaciji trebao da zatvori ambasadu RH i protera sve njihove diplomate i da pokaže da mu ta država ni za šta ne treba.
    Prikaži cijeli komentar
  41. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:28 | 26.03.2018.
    13252,
    U principu,potpuno je nevazno ko će kome biti saveznik,kad svaka strana moze sprziti i ozračiti cijelu planetu,nekoliko puta....
    Kad čovjek umre,vise mu nije vazno ni ko će biti pobjednik,ni ko je čiji bio saveznik...
    Neka samo oni koji prezive nakon rata,razgule ove koji su započeli taj rat,i svijet moze početi novi ciklus.....sa lukom i strijelom.
    Neki pesimizam se počeo uvlačiti u mene....
    Odbacimo ruzne misli,počnimo razmisljati malo pozitivnije....mada je to u ovim uslovima vrlo tesko.
    Prikaži cijeli komentar
  42. +11
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:51 | 26.03.2018.
    Tesko je ocekivati od Njemacke pa i nekih drugih drzava,da se otvoreno suprostave u ovom trenutku siledziji koji ne preza ni od nasrtaja na nuklearnu silu.Taj trenutak ce doci ubrzo i mislim da ce dobar dio onih koji prate politiku biti jako iznenadjen izborom nekih drzava iz Evrope.
    Vec sam nekoliko puta na ovom portalu pisao tko su bezrezervni saveznici amerikanaca,ostali su vrtikape kao i mi.
    Prikaži cijeli komentar
  43. +15
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:25 | 26.03.2018.
    13252,
    Da su lekciju naučili,odavno bi mijenjali svoju politiku prema Rusiji...
    Ova garnitura zapadnih političara polako uvodi svijet u veliki rat....jasno je ko je na kojoj strani....Očito da misle da su rusi blefali.
    Ako Rusi zaista NISU blefali,mislim da će ovoj garnituri političara,cijelog zapada biti bolje da se sami ubiju, ili budu ubijeni od ruskih raketa,jer,oni koji prezive će ih trgati komadić po komadić...samo ako dobiju priliku za to.
    Prikaži cijeli komentar
  44. +12
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:14 | 26.03.2018.
    Koga je briga sta narod misli,njegove se misli ne mogu probiti do medija a u medijima imate bjesomucnu propagandu koja ne postuje niti najosnovnija pravila igre.Imate zadnje primjere sa BBC gdje se u politickoj raspravi o slucaju Skripal kao kulisa koristi velika pano fotografija Kremlja i J.Corbijn-a ispred njega sa ruskom kapom na glavi ili kod nas ovo zadnje sa IK gdje je omjer pro-kontra bio barem 100:1 i onda jos ocekujes fer igru od prevaranata.Da ce V.B Francuska i Njemacka biti na istoj strani u slucaju vojnog sukoba malo mi je tesko povjerovati,mislim da su nijemci naucili lekciju.
    Prikaži cijeli komentar
  45. +10
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:13 | 26.03.2018.
    K.Trout, u pravu si ...Radnja romana započinje godine 1984. u Londonu, nekadašnjem glavnom gradu Velike Britanije koja je nakon nuklearnog rata i revolucije postala dio Oceanije, svjetske superdržave kojom upravlja režim ingsoca pod vodstvom Velikog Brata
    Prikaži cijeli komentar
  46. +10
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:32 | 26.03.2018.
    Pokušavam se sjetiti, kako ono počinje sukob u "1984-oj". Čini mi se tako što padnu neke atomske po Londonu?
    Prikaži cijeli komentar
  47. +14
    mibil
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:28 | 26.03.2018.
    Hoce li ikada izici na vidjelo koliko su zarobili natovih instruktora u siriji to ce biti slag na sve ovo samo naprijed Vlado
    Prikaži cijeli komentar
  48. +12
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:21 | 26.03.2018.
    Svejedno,vjerovali ili ne vjerovali,pomaka prema miru nema..
    Poslije će se mnogi pitati kako je ovo bilo moguće,zar nismo mogli nekako reagovati i spriječiti sve ovo....pod uslovom da budemo zivi.
    Desiće se ono sto zele da se desi.Mislim da zure sa ovim,jer kontaju da im vrijeme izmiče kontroli,jer Rusi pripremaju svoju odbranu sve boljim oruzijem.
    Nema ovo ko vise zaustaviti...Svi su previse uspavani i pasivni...Mozda su nas zato posipali iz aviona koečim.....da budemo mirni i dok čekamo da nas snadze sto su nam odredili da nas snadze.
    Samo,da ipak nisu napravili račun bez krčmara...da im se ne vrati kao bumetang njihova vlastita zamisao????
    Vidjećemo sta će biti,bar se nadam da ćemo to biti u stanju!!!
    Prikaži cijeli komentar
  49. +9
    Challenger__
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:14 | 26.03.2018.
    Takođe ne vjerujem da većina Britanaca vjeruje u optužbe koje je iznijela njihova vlada.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +9
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:53 | 26.03.2018.
    Mislim da većina Britanaca ne vjeruje u optužbe svoje vlade jer argumenti nisu bili uvjerljivi i jer nemam tako loše mišljenje o Britancima.
    Prikaži cijeli komentar
  51. +15
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:48 | 26.03.2018.
    Želim vjerovati da je časni čovjek Galloway u pravu kad vjeruje da vecina u UK misli kao i on tj.ne nasjedaju na optuzbe o Putinovim trovacima.
    Prikaži cijeli komentar
  52. +18
    drugtito
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:35 | 26.03.2018.
    O svakako, evo koalicijska bombardiranja rusko-iransko-sirijskih položaja kod Deir ez Zora su postala svakodnevna. Danas opet. Vrijeme je za S-400.
    Prikaži cijeli komentar
  53. +18
    korisnik_postoji
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:19 | 26.03.2018.
    Gladne zvijeri će dobiti po njušci kad budu najmanje očekivale, ne treba se previše brinuti oko toga.

    Mene više brine što ako gladne zvijeri pomisle da mogu dokrajčiti medvjeda?
    Prikaži cijeli komentar
  54. +11
    MrNo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:52 | 26.03.2018.
    @korisnik17455
    Pošto je riječ o GG-u, ne čudi me. Riječ je o jedinom čovjeku koji je uspio u debati pokopati pokojnog Hitchensa kada je ovaj zastranio (a volio sam i njega): youtube.com/watch?v=PeKhOCDo6Uo
    Prikaži cijeli komentar
  55. +5
    korisnik17455
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:49 | 26.03.2018.
    I want to see a video of this
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.