Ovih dana poznata kompanija koja na globalnom tržištu primarno prodaje muške proizvode za brijanje, Gillette, objavila je novu reklamu koja je podigla poprilično prašine. Dobro, to je i cilj jedne korporativne reklame, zar ne? Da, u principu, no mnogi se pitaju hoće li se ova nova reklama Gillette-u možda obiti o glavu i rezultirati padom prodaje u trenutku kada se suočavaju sa sve snažnijom konkurencijom. O čemu se zapravo radi? Svi oni koji još nisu vidjeli novu reklamu možda najbolje da je prvo pogledaju prije nego krenemo analizirati kakva se poslovna - ili pak ideološka - strategija nalazi iste. Kompletan spot može se pogledati na YouTube-u.
Pogledali? Sada Vam je malo jasnije zašto se istu naziva "kontroverznom". Očito nije riječ o "klasičnoj" reklami (a dobro znamo kako izgledaju klasične reklame prilagođene muškoj publici, naročito kada je riječ o brijanju). Već na samom uvodu spominju se neke "ključne riječi" kao što je "#metoo pokret" i nešto što se ovih dana naziva "toksični maskulinitet".
Nekoć je slogan Gillette-a bio "Najbolje što muškarac može dobiti", sada su okrenuli naglavačke te je preko noći postao "Najbolje što muškarac može biti".
Cijela reklama u trajanju od minute i 48 sekundi adresira niz "problema" koji se tiče modernog muškarca i načina kako on, recimo to tako, "postoji". Tako imamo nekoliko sekvenca u kojoj muškarac neprikladno prilazi djevojci, jednom na ulici, drugi put na zabavi. U jednoj sekvenci imamo muškarca koji za vrijeme poslovnog sast...
Pogledali? Sada Vam je malo jasnije zašto se istu naziva "kontroverznom". Očito nije riječ o "klasičnoj" reklami (a dobro znamo kako izgledaju klasične reklame prilagođene muškoj publici, naročito kada je riječ o brijanju). Već na samom uvodu spominju se neke "ključne riječi" kao što je "#metoo pokret" i nešto što se ovih dana naziva "toksični maskulinitet".
Nekoć je slogan Gillette-a bio "Najbolje što muškarac može dobiti", sada su okrenuli naglavačke te je preko noći postao "Najbolje što muškarac može biti".
Cijela reklama u trajanju od minute i 48 sekundi adresira niz "problema" koji se tiče modernog muškarca i načina kako on, recimo to tako, "postoji". Tako imamo nekoliko sekvenca u kojoj muškarac neprikladno prilazi djevojci, jednom na ulici, drugi put na zabavi. U jednoj sekvenci imamo muškarca koji za vrijeme poslovnog sast...