Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Turski ministar vanjskih poslova sugerirao kako bi Ankara i Bagdad mogli pokrenuti zajedničku vojnu operaciju protiv Iračkih Kurda nakon što turska ofenziva u Afrinu završi

Turski ministar vanjskih poslova, Mevlut Cavusoglu, rekao je kako bi Irak i Turska mogli pokrenuti zajedničku vojnu operaciju protiv Iračkih Kurda nakon održavanja izbora u Iraku koji su zakazani za svibanj ove godine.

U razgovoru za CNN također je istaknuo kako će turska vojna operacija na prostoru Afrina na sjeveru Sirije do tada biti "kompletirana".

Činjenica jest kako autonomna iračka regija Irački Kurdistan i vlasti u Bagdadu nisu u dobrim odnosima, naročito nakon što su Irački Kurdi prošle godine pokušali proglasiti samostalnost, no njihov referendum nijedna zemlja (osim Izraela) nije uopće uvažila. Ipak, teško je zamisliti kako će zbog toga Irak dozvoliti turskoj vojsci da uđe na njen teritorij i krenu u obračun s Kurdima. Naime, takve stvari već su se i događale i Bagdad je do sada bio kritičan prema tim turskim potezima, no, ,možda Cavusoglu zna nešto što javnost još ne zna.

Izvori:

xxxx

Komentari

(13):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    korisnik16955
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:44 | 9.03.2018.
    Kad se Turska vojno ukljucila u svrgavanje Gadafija? Postoje li dokazi? Ja se ne sjecam toga.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:14 | 9.03.2018.
    Koliko pratim, sve mi se čini da je Hamza na neki način u pravu. (Dobro, što se tiče osobne netrpeljivosti, priča je da su se upravo u tom druženju kadune na smrt posvađale.)
    A što se tiče Kurda pod petokrakom, razlike među svima su samo kada je taj trenutak kada ih treba povješati.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    Hamza_XXL
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 9.03.2018.
    [email protected] Kratko - Prica o tome kako je Erdo spasavo u Siriji Turkmene i sunnije lici na onu pricu o vuku i janjetu, kad je janje pitalo za razlog sta je ono krivo pa on hoce da ga pojede, a vuk lakonski onjasnio:"Sjecas se onog suncanog dana kad si iznad mene u potoku pilo vodu i meni si ispod mutilo vodu."
    Uzgred, samo godinu prije golgote u Siriji Erdo je sa zenom kod "sirijskog kasapina" proveo godisnji odmor i nazivao ga svojim bratom (ima video snimak).
    Sto se tice Libije, Gadafi mu je upravo nepunu godinu prije pada dao poslova u vrijednosti od 20 milijardi $, no kad se vidjelo da je Zapad odlucan u njegovu rusenju, Erdo se cak i vojno prikljucio, nebili nesto izlesinario.
    Prikaži cijeli komentar
  4. -1
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:48 | 9.03.2018.
    @Hamza, mislim da griješiš kod procjene da je Erdo prihvatio američku rolu kod cijepanja Sirije. Erdo je prije svega odmagao Asadu, jer je ovaj dozvolio PKK-u kampove i skladišta u Siriji, u vrijeme kad je sa Kurdima razgovarao o miru. Drugi razlog je bila osobna netrpeljivost nastala nedugo prije toga, a sve više se pojavljivao i problem položaja Turkmena i sunita u Siriji. Američku rolu sa Kurdima su popušili Rusi i Asad, jer su ju ameri obznanili teg poslije propalog puča u TR.
    Za Gadafija se sjećam da je Erdo više puta nudio garancije (azil) i ne pamtim neku prevaru.
    Rohani i Erdo zajedno sa Rusima koalicijski oslobađaju Siriju, a Erdo i dalje tvrdi da je u Idlibu privremeno radi vlastite ugroženosti od PKK. Pa malo je prerano da mu ne vjerujemo, a bezrezervno najbolje nikome.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +6
    Hamza_XXL
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:48 | 9.03.2018.
    [email protected] Ako si pomislio da bih ja volio vidjeti kako se Turska cijepa preko bilo koga - grijesis. Drugo je pitanje je li Erdogan sam doprinio ugrozavanju svojih jugoistocnih granica - prihvatajuci ponudjenu rolu od Amerike u cijepanju Sirije (a i ranije u svrgavanju Gadafija).
    Ne vidim neku paralelu izmedju Ruhanija i Erdogana po pitanju ataka na tudju suverenost- ako imas takav primjer slobodno ga navedi.
    Prikaži cijeli komentar
  6. 0
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:43 | 8.03.2018.
    @Hamza nije ni Rohaniju za bezrezervno vjerovati. A kad smo već kod Kurda u Turskoj, moslim da je bio uložen veliki trud da se dogovori mir i da PKK položi oružje. Čak je i Očalan preporučio kongresu PKK da prihvati tu "maslinovu grančicu". Zahvaljujući smjeni generacije (došli su novi, mlađi, hrabriji...) donesena je odluka da se oružje ne položi.., i ponovo je počelo par mjeseci prije puča. Poslije već znamo. Žalost.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:57 | 8.03.2018.
    Sto je i logicno jer bi svaka budala mogla potpaliti svijet.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:55 | 8.03.2018.
    @JR Malo van teme, ali u Povelji NATO cl.5 ne djeluje po pravnom automatizmu.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +7
    Hamza_XXL
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:46 | 8.03.2018.
    Erdo je sa istim ovim irackim Kurdima godinama odrzavao idilicne odnose, nafta isla premo Turske, trgovina cvala... Ali buduci da je upravo Erdo oslabio Asada, proporcionalno tome dobio je ojacane i od Amerike zasticene sirijske Kurde duz najveceg dijela juzne granice Turske. Sad kada sirijski + iracki Kurdi prakticno cine jedno tijelo koje opasno opasava cijeli jugoistok Turske - Erdo sada gleda da ih razbije ondje gdje jos uvijek moze (Afrin + iracki Kurdistan), no...mozda neprijatelje mozes preko noci proizvoditi, ali prijatelje ne mozes. A tu je Erdina kljucna slabost, jer nema tog prijatelja koji mu bezrezervno vjeruje.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +8
    zgoljo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:18 | 8.03.2018.
    @JollyRoger...ma znam, ali stvarno je jadno sto Erdogan radi od Turske.
    Prikaži cijeli komentar
  11. 0
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:48 | 8.03.2018.
    @zgoljo
    Ne isplati im se, a i NATO sporazum garantira ukljucenje svih ostalih u tom fantasy scenariju.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    astrolila
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:42 | 8.03.2018.
    Najprije skoči pa kaži hop
    Prikaži cijeli komentar
  13. +17
    zgoljo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 8.03.2018.
    A da Grcka, Bugarska, Armenija, Sirija i Kurdistan pokrenu vojnu akciju protiv Turske?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.