Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Ruski MVP Lavrov: "Američka vojska mora odmah napustiti prostor Al-Tanfa na jugu Sirije"

Ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov održao je govor za vrijeme gostovanja na Valdai klub konferenciji o Bliskom istoku u Moskvi te je pritom poručio kako američka vojska mora "odmah napustiti" zonu kontrole koju drže na prostoru Al-Tanfa na jugu Sirije.

Riječ je o prostoru koji graniči s Jordanom, a SAD je isti proglasio zonom pod njihovom zaštitom. Tamo se nalazi i Rukban izbjeglički kamp, no Lavrov ističe kako Rusija vjeruje da se isti kamp zapravo koristi za regrutaciju militantnih skupina te osuđuje SAD zbog činjenice da tamo ne dozvoljavaju pristup humanitarnim organizacijama.

"Ovaj prostor mora odmah biti zatvoren i dostava humanitarne pomoći u kamp mora biti dozvoljena", poručio je ruski MVP.

Lavrov se pak na sigurnosnoj konferenciji u Munchenu osvrnuo i na tvrdnje da je više stotina ruskih plaćenika ubijeno u američkom zračnom napadu na istoku Sirije prije 2 tjedna. Informaciju odbacuje te tvrdi kako je riječ o "pokušaju eksploatacije rata".

Vezano uz temu:
Na pomolu je najopasnija bitka za Siriju, nešto na što su iranske snage čekale godinama - direktan sukob protiv američke vojske u pustinji

Analiza: Jugoistok Sirije pred eksplozijom - Je li američko rušenje sirijskog vojnog zrakoplova i iransko raketiranje provincije Deir ez-Zor početak još većeg rata?

Rusko-američka granica na Eufratu: Politička igra ili uvod u izravni sukob?

Izvori:

RT | Reuters

Komentari

(24):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:03 | 20.02.2018.
    Karantanac,
    Rusija se već brani u Siriji,samo na način na koji ona smatra najboljim.
    Rusija u toj borbi KUPUJE vrijeme,jer se dize sa koljena,i jos uvijek se nije skroz pridigla,VJEROVATNO,ali to najbolje znaju oni sami.
    U slučaju zaista neminovnosti sukoba ,Rusija zeli biti ta koja će odlučiti VRIJEME početka sukoba.
    Veličina teritorije joj omogučava da prezivi,jer u danasnje vrijeme,raketni nuklearni udari,oni koji uspiju proći,zbog njene veličine postaju ograničenog dejstva.
    U sustini,rusko izbjegavanje sukoba zapravo povećava Rusiji sanse prezivljavanja,jer u medzuvremenu stvara i svoje saveznike i sa tim saveznicima zapravo pravi prepreke priblizavanja samoj sebi.
    Zbog toga joj je cilj smirenje situacije na BI,istovremeno ekonomsko jačanje same sebe pravljenjem trgovinskih puteva prema Evropi,povečavanjem izvoza svog gasa,nafte i drugih derivata.
    Ono sto je nama svima pomalo nejasno je kako regulise nespojive stvari,tj odnose sa Turskom,Iranom,Izraelom,pa i Sirijom koju već brani,jer su svima različiti geopolitički interesi.
    Za sad,uspijeva da odrzi pravac i svoje i sirijske odbrane,a kako će u tom uspijeti u bliskoj budučnosti,ili kako NEĆE uspjeti nastaviti sa tim načinom vodzenja svoje politike,ostaje nam da vidimo.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:48 | 20.02.2018.
    Nera, mi se u osnovi slažemo da Rusija mora da se brani jer braneći sebe može da odbrani ceo ugroženi svet.
    Jedino se ne slažemo u NAČINU kako to treba uraditi. Pozovimo malo u pomoć Učiteljicu života. Rusi su se branili od Napoleona tako što su pustili da taj razbojnik uđe u Moskvu i spali je.Posledice: devastirana Rusija demografski uništena i te se posledice i danas osećaju.
    Posle dolazi Hitler koji dolazi do pod Moskvu, do Staljingrada, 900 dana davi Lenjingrad SSSR gubi 27 miliona stanovnika i Rusija umesto da danas ima 350 miliona stanovnika ona ima 140 miliona.
    Tako velika zemlja je sa aspekta odbrane mač sa dva oštrica jer za efikasnu odbranu tolikog teritorija treba i daleko veća populacija nego što je Rusija ima.
    Imajući u vidu navedene istoriske činjenice Rusija MORA da odbrani Siriju jer tu se brani Moskva.
    Rusija ne bi mogla da preživi još jedan genocid poput onog u WWII.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:45 | 19.02.2018.
    Karantanac,
    Potpuno se slazem sa tobom,samo snaga klade valja,ali um caruje...
    Rusima nije potrebno da rasipaju veliku silu,jer je svima jasno da Rusija zaista jeste velika sila.
    Meni je potpuno jasno da je sukob gotovo neminovan,samo da li je već sad vrijeme za taj sukob,NE ZNAM jer nemam nikakvih podataka o stvarnoj snazi jednih ili drugih,ali jasno mi je da su obe sile uzasno jake.
    Dovoljno su pametni da izbjegavaju svaku vrstu sukoba dok SAMI NE ODLUČE kad je doslo vrijeme za sukob,ili da odluče da u opste nije doslo vrijeme za sukob.
    Vrijeme tog sukoba ne odredzujemo mi,nego oni koji imaju mnogo bolje procjene snaga od nas.
    Evidentno,za sad Rusi taj sukob izbjegavaju...Oni znaju zasto ga izbjegavaju,ne mi....Nase je da svoje procjene pisemo ovako na portalima iz sturih informacija koje su ipak procurile.
    Rusi imaju odbrambenu doktrinu,ali nije im strano ni ofanzivno djelovanje.Zemlja im je ogromna i to im daje mnogo veće sanse za opstanak,ako budu napadnuti u prkos toliko brojnom neprijatelju...Toga su savrseno svijesni.Svako pliva kako najbolje zna i umije.Takva su vremena dosla.Vremena za goli opstanak.Doktrina odbrane im daje ogroman moral,a tehnički im malo ko moze parirati.Mozda samo Ameri,i vjerovatno su toga jako svijesni.Nisu oni koji se boje,to su dokazali kroz mnoge istorijske dogadzaje.
    U prkos svega,izbjegavaju sukob.Vjerovatno to NIJE BEZ RAZLOGA.
    Sve gore nabrojano su dobro poznate činjenice.
    Lako je sjediti u fotelji u toploj sobi,navijati i djeliti pravdu.
    Odluke koje se donose u vrhu tih velikih sila mogu da nose milione ljudskih zrtava.Treba se moći suočiti s tim i nositi to na svojim plećima.
    Putin je samo obični čovjek.Smrtnik koga čeka takodze kraj.Ja nikad ne bih zelio nositi toliku odgovornost,donositi takvu vrstu odluka, kad bi mi dali svo bogatsvo ovog svijeta.
    Različiti smo svi.Samo,nas normalne veze jedna bitna karakteristika.Ljudskost.
    One na drugoj strani veze druga karakteristika.Monstruoznost.
    To su dokazali ubistvom miliona nevinih ljudi zena i djece,kompletnim unistenjem cijelih drzava,naroda....
    Toga moramo svi biti svjesni.Danas oni potpuno iskrivljuju cijelu priču i stvaraju totalnu zabunu kod čovjećanstva.Pogledaj samo izjave Bidena.Ta njegova priča nije bez veze.Upučena je masama sa odredzenim ciljem.Veliki broj ljudi će uspjeti zavarati svojom pričom.
    Ne tvrdim da je Rusija cvijeće,ali znam ko je unistio Irak,Libiju,Siriju,Ukrajinu.Znam ko je raselio i poubijao ogroman broj ljudi u tim drzavama,znam ko je nahuskao sve te ljude na ubijanje.To nije uradila Rusija.
    Ipak,ako Rusija ne zeli sukob sa njma,ONA ZNA zasto ga ne zeli.
    Vjerovatno procjenjuje da nije spremna za toliki sukob,ali ako bude morala,BRANIĆE SE I TO ZESTOKO.
    Time je sve rečeno.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  4. +5
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:01 | 19.02.2018.
    Nera,iluzorno je misliti da će se veliki svetski rat izbeći ako se svetskim siledžijama stalno popušta. Kada im svi popuštaju kod njih se stvori iluzija da su izuzetni i nepobedivi.Treba poznavati psihologiju siledžija.Oni su arogantni i bezobzirni dok se ne nađe neko da ih lupi po zubima.Oni znaju samo za silu i poštuju protivnika koji im uzvrati istom merom.Oni kroz istoriju mrze poglavicu Bika koji Sedi,ali ga i poštuju, takođe mrze i Ho Ši Mina, ali ga i poštuju.
    Vijetnamski general Đap, heroj Dijen Bijen Fu-a, uterao je strah u kosti silnoj francuskoj kolonijalnoj armadi i njegovo ime i danas u Francuskoj izaziva strahopoštovanje jer siledžije poznaju samo silu i nje se samo plaše.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +8
    korisnik15133
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:51 | 19.02.2018.
    'Ajmo salu na stranu, jedini koji zna kako sa ovim svjetskim kriminalcima je "Bucko"! Super bombarderi,mega nosaci aviona, vonje vjezbe SAD, J. Korea, Japan ...sankcije, nista nije pomoglo. Debeli razvalio sa par nuklearnih proba i par ispaljenij balistickih raketa koje mogu "daleko" da lete i Ameri podvili rep. Ne citamo vise svaki dan o S.Koreji,. Gladan, a slobodan ili sit pa robovat' pitanje je sad!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +7
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:22 | 19.02.2018.
    Sinjor,
    Po svemu sudeći,Putin JESTE opomenuo Bibija sto su mnogi to protumačili i prenijeli kao naredbu,i to su i napisali...
    To je činjenica.
    Po pitanju vaznosti Lavrovovog govora,ok,ti mislis da je to nevazno,ja mislim drugačije.Obadvojica imamo pravo na sopstvena misljenja.
    Po pitanju izbora,Putin je vjerovatno pobjednik na tim izborima,ali ipak,prije izbora jednostavno ne zeli praviti kojekakve radikalne poteze.Svjetsko prvenstvo ili izbori,malo vazno,ali i jedno i drugo,dovoljan razlog da smiri loptu i da malo pričeka...
    Ruska odlučnost?
    Ne mislim da su neodlučni,samo mislim da mi,tj.ti i ja i ostali komentatori,NE ZNAMO DOVOLJNO,niti smo sigurni u ruske krajnje ciljeve....
    Horizonti pozadine njihovih geo političkih ciljeva su jos uvijek nedovoljno jasni.Naročito u ovim igrama sa Turskom,Iranom i Izraelom.
    Mi samo nagadzamo i pokusavamo proniknuti rusku strategiju igranja « saha ».
    Ne isključujem mogučnost da si u pravu,ti ili ja,malo vazno....
    Ovdje imamo mnogo opcija na stolu...
    Svaka opcija koja u konačnom rijesenju NIJE veliki globalni rat je jedna mala pobjeda za svakog normalnog čovjeka....
    U toj vrsti rizika,Rusija igra vrlo oprezno i u najmanju ruku,ja sam im zahvalan na tome...
    Jasno je je da su na čelu Amerike psihopate-kriminalci,ako posmatramo veličinu haosa i broja mrtvih nevinih ljudi koji su do sad oni pobili...Ne bi bilo veliko iznenadzenje kad bi uspjeli isprovocirati jos jedan rat velikih razmjera...Nasuprot njima,Rusija ga nastoji izbjeći i vjerovatno imaju svoje parametre procjene do koje granice njihova odlučnost treba ići ,da im prestavljaju veliku smetnju,a da pri tom,jos uvijek,ne izazovu veliki rat...
    Veliki rat je najlakse započeti,ali ga je tesko zavrsiti....Zato,nadajmo se da ljudi u Rusiji,koji vode ovaj rat u Siriji,na kojim je velika odgovornost,znaju sta rade.
    Priznajem,kad me emocije ponesu,često kazem sam sebi,zasto ne reaguju odlučnije,jače,čvrsće,bas kao i ti,ali sutradan promjenim misljenje i uvijek kazem sebi,bolje i ovo nego totalni svjetski rat.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  7. +4
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:09 | 19.02.2018.
    Mozda je 'turska invazija' u stvari patka da se proba koje od kurdskih grupa ce se pokoriti SAA odnosno..dati glavu dole. To sve u slucaju da je Rusija-Turska-Iran- Sirija aliansa stvarno 'zajedno'.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +4
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:59 | 19.02.2018.
    Nera, ja sam kritikovao josica kad je povjerovao da je putin naredio bibiju da prestane s napadima. (podsjecanja radi, bibi je bio u moskvi par dana prije tih napada, vjerovatno je iste i dogovorio s putinom).
    Lazne vijesti su svugdje oko nas. Nekad ih kreiraju neki centri moci s nekim ciljem, a nekad su razlozi banalni, sajtovi se bore za broj klikova. Ima jedan srpski sajt na kom su nedavno objavili vijest da je Putin u tajnosti posjeti Srbina na Kosovu i obecao ne znam ni ja sto.
    U pocetku, kad se njuz.net tek bio pojavio, mnogi portali su prenosili vijesti s tog sajta kao istinite.
    Cak i sam advance s vremena na vrijeme prenese nesto sto nema znacaja ili je skro neistinito.
    Da se vratimo na Lavrovljevu izjavu, i dalje smatram da je beznacajna. I Makron je davao izjave da Rusija mora prestati s kampanjom, i Ameri da Iran mora izaci iz Sirije itd itd.
    I dalje stojim iza toga da je konkretno ova izjava samo za lokalne usi na tom skupu.
    Ne mislim da su Izbori u Rusiji problem, Putin ih dobija glat, veci je problem SP u fudbalu.
    E sto se njihove politike odmjerenosti tice, ja mislim da bi svakako morali odlucnije, sjeti se samo kad su usli u Siriju 2015 radi borbe protiv ISILA, pa raspalili iz sve snage po americkim pionima, ovi su se nasli u cudu, 2 godine im je trebalo da se osvijeste. Drugim rijecima, odlucnost se isplatila. Opet, ja ne mogu znati cime sve Rusi raspolazu i sto smiju i sto ne smiju...
    Prikaži cijeli komentar
  9. +9
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:56 | 19.02.2018.
    Sinjor,
    Zasto mislis da Lavrovove riječi imaju tezinu samo pred skupstinom UN ili sa Tilersonom.
    Kao sto vidis,Lavrov je poruku poslao i ona stize svakome do usiju....Ja mislim da njegove riječi imaju veću tezinu ovako,nego u razgovoru sa Tilersonom,jer se u takvim razgovorima gotovo uvijek nesto povladzuje sagovorniku,diplomatski,čisto iz kurtoazije...
    Ovako,rečeno je sto je rečeno i jasno je uočljivo da se retorika počela mijenjati...
    Inače,otjerati amere odatle mogu sirijske snage koje imaju sva prava da napadaju, jer je to njihova zemlja.Problem nastaje kad ameri počnu stititi svoje snage,svojom avijacijom ili tomahavcima....
    Sirijske snage u nase znanje nisu opskrbljene oruzijem koje moze dovoljno jako parirati u toj vrsti napada,sto ne znači da se to ne moze promijeniti.
    Promjena ruske retorike i odlučniji stav Rusije po tom pitanju bi moglo bas nagovjestavati to..
    Ipak,po meni,za sada jos neće doći do energičnijih poteza Rusije dok ne prodzu izbori....
    Poslije izbora,kad izbori budu Putinu iza ledza,po meni,moglo bi doći do radikalnijih stavova Rusije....
    Inače,jako je to tesko prognozirati,jer Rusi igraju vrlo oprezno,ali ne mislim da če Putinova strategija ruske odbrane u Siriji biti podvijanje repa.
    Treba vidjeti kako će se zavrsiti ova saga sa Kurdima i sirijskom vojskom,kako će to zaista funkcionisati na terenu,a i kako če Turska reagovati na te stvari,ali i Rusija.
    Dakle,po meni,treba pričekati dok se zavrse izbori,ili čak,ako ameri budu previse zestoki,da se Rusija počne vise angazovati u odbrani Sirije (skriveno) i prije izbora.
    Po meni,ruska strategija odbrane Sirije i nije tako losa,ako se uzme u obzir umrezavanje sirijskih PVO sistema koji su dali jako dobre rezultate u izraelskom napadu.
    Napomenuo bih ovdje da je izraelski raketni napad njihovim najsavremenijim raketama,prije nego sto su izgubili avion,bio potpuno osujećen obaranjem istih raketa,za koje su izraelci bili 100 % sigurni da prolaze.To nije bio samar Izraelu,nego samarčina od koje je glava zujala nekoliko dana.Nakon toga,kad su se zavratili,ne vjerujući ni sami da rakete nisu prosle,su izgubili jedan f-16,izuzetno modernizovan i dva aviona su im bila tesko ostečena.Taj rezultat sirijske odbrane je fantastičan.
    U prkos svega,nakon Putinove umjerene opomene,(za koju su mnogi portali objavili da je Putin bukvalno NAREDIO Bibiju da zaustavi svoje napade,a za sto su mnogi nepravedno optuzili Josića za neumjerenu izjavu,a koji je zapravo TAČNO prenio sto je pisalo na MNOGIM portalima),Izrael je bio primoran zaustaviti svoje napade.
    Dakle,u prkos svega,ja i dalje ostajem optimista po pitanju svega,mada moram priznati da kao i mnogi na ovom portalu,jako tesko primam i prihvatam neke stvari koje nekad dolaze i od same ruske strategije.
    To zato,sto vjerovatno ni ja,kao ni ostale kolege komentatori,zapravo ne znamo sve horizonte pozadine ruske politike.
    Bilo kako bilo,vise volim i ovako umjerenu rusku strategiju,kojom ipak drze svoj pravac i i dalje ostaju glavni oslonac odbrane Sirije,nego da se direktno sukobe svom snagom sa amerima,sto bi vrlo vjerovatno odvelo sav svijet u katastrofu,koja se vjerovatno uskoro vise ne bi mogla kontrolisati.
    Pozdrav!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  10. +6
    djowee
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:03 | 19.02.2018.
    Treba im oprostajnu napravit.sator, pjevaljka...
    Prikaži cijeli komentar
  11. 0
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:52 | 19.02.2018.
    Rusi porucuju ameroubojicama da ako se ne povuku rusi ce biti zabrinuti i to je to
    Prikaži cijeli komentar
  12. +3
    Jurij
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:51 | 19.02.2018.
    Da je to rekao Putin...
    Prikaži cijeli komentar
  13. +13
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:28 | 19.02.2018.
    Nera-univ.

    Ceniš da će se pakovati?

    Prvo da vidimo da li je trojni dogovor ispunjen (Rusi-Turci-Kurdi). SAA će danas ili sutra ući u Afrin. Turci bi trebalo da prestanu sa dejstvima. Istovremeno SAA satire po Guti i za proteklih sat vremena su ispalili više od 400 raketa. Za očekivati je da oslobode Gutu uskoro. Isto tako da Afrin ostane miran jer su Kurdi pristali na sve tačke dogvora sa Vladom uključujući i da se Kurdi oslobode teškog napružanja i mobilišu od strane vojske. To znači da su Turci tu odigrali kao kapisla da podbodu Kurde ne bi lli ovi pristali da vojska kontroliše i taj deo zemlje. Turci će se povući, SAA ostaje tu gde jeste i postavlja se pitanje šta sa istočnim delom zemlje gde su nafta polja i Rojava region. Turci su saglasni da Kurdi ostanu tamo, Ameri isto tako. što znači da će Ameri i dalje biti prisutni u Siriji. Zašt bi onda napuštali Al-Tanf? Iza su im Irak i Jordan što znači da im ne preti nikakva opasnost, a ispred imaju Damask i ostatak Sirije. Da bi Amere isterli iz Sirije moraš ih napasti. Ko će to da uradi? Rusi neće. SAA sve i da hoće ne bi imali vazdušnu podršku. Prema tome Lavrov po običaju samo kuka.

    Pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    Miles Naismith
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:15 | 19.02.2018.
    Ma malo sarkazma... :)
    Prikaži cijeli komentar
  15. -9
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:17 | 19.02.2018.
    Onaj koji uputi ,, par balistickih,, dobiti ce u uzvratu ,,par balistickih,, u svoje dvoriste.
    pa da vidimo tko ce biti prvi....
    Prikaži cijeli komentar
  16. +14
    Miles Naismith
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:07 | 19.02.2018.
    Već sam jednom komentirao, uputi se par balističkih i kaže im se da imaju cca 10 min da gibaju jer su, eto, ukucali krive koordinate. Uz, naravno, velike isprike na neugodnosti itd itd
    Prikaži cijeli komentar
  17. +2
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:00 | 19.02.2018.
    slazem se si sinjor.
    A sta ako je to sve samo prazna retorika a ne pazljivo odmjerena i mudra i sta vec retorika.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +7
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:31 | 19.02.2018.
    arkaj i ostali, Lavrovljeve rijeci treba posmatrati u kontekstu u kom su izjavljene, bas zato sto je tip proracunat. on ovo nije izjavio pred skupstinom un ili na sastanku s Tilersonom, vec na nekom lokalnom skupu gdje ovakve izjave sluze za skupljanje politickih poena i nista vise
    Prikaži cijeli komentar
  19. +23
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:21 | 19.02.2018.
    Retorika Lavrova se mijenja i to treba uočiti. USA zvaničnici su to sigurno uočili, mi možemo pretpostaviti da ta promjena nije slučajna i da Lavrov ne blebeće već da je svaka njegova izjava pažljivo odmjerena i jasna onome komu se upućuje. Al Tanf je okružen prostorom koga kontrolira SAA, osim američkih snaga tamo je šaka zbrda s dola pokupljenih plaćenika i USA nema nikakav izgovor da i dalje onemogućava SAA kontrolu tog prostora. Vidjet ćemo što će slijedit....
    Prikaži cijeli komentar
  20. -1
    korisnik15133
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:58 | 19.02.2018.
    Evo Lavrove, Ameri vec napunili gace cim si im ti to rekao, otisli, a ni spakovali ni pozdravili se nisu!
    Prikaži cijeli komentar
  21. +12
    kremes
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:57 | 19.02.2018.
    Polako ljudi. Cini mi se da se retorika malo mijenja, od mekanih izjava do ovih sa rijec 'odmah'. Nece oni napustiti tek tako, al' sigurno ce se drugacije igrati na terenu.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +18
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:48 | 19.02.2018.
    Doći će to vrijeme,budite sigurni i to...i to vrlo uskoro.
    Za koji mjesec će se uzurbano pakovati.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  23. +11
    Sinology
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:27 | 19.02.2018.
    Evo već se pakuju, čim si im ti reko.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +27
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:16 | 19.02.2018.
    Slazem se s tobom Lavrove, samo jos da ih natjeramo. Ko ce, ja ili ti?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.