Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Oštra iranska reakcija na izraelske prijetnje: "Tvrdnja da smo mi srušili njihov F-16 je smiješna, no na bilo kakav agresivni potez stvorit ćemo pakao za njih, a u stanju smo uništiti i sve američke baze u regiji"

Iz Teherana su stigle oštre reakcije na izraelske prijetnje kao i opovrgavanje da je njihova bespilotna letjelica ušla u izraelski zračni prostor te da su iranske snage srušile izraelski F-16. Glasnogovornik iranskog ministarstva vanjskih poslova, Bahram Qassemi, istaknuo je: "Tvrdnja o letu našeg drona i iranskom sudjelovanju u rušenju cionističkog lovca je tako smiješna da uopće ne zaslužuje komentar".

Također je poručio kako iranski dužnosnici operiraju na prostoru Sirije "samo kao savjetnici" te se tamo nalaze po pozivu legitimne sirijske Vlade.
Bahram Qassemi Žešću reakciju imao je zamjenik šefa iranske elitne Revolucionarne garde, general Hossein Salami, koji je pak poručio kako će bilo kakav "agresivni potez" od strane Izraela dovesti do jako ozbiljnog odgovora. Nadalje, rekao je kako je Iran u stanju stvoriti "pakao za cioniste".

Salami se osvrnuo i na SAD i američke sankcije prema Iranu istaknuvši kako je Iran u stanju "uništiti sve američke baze u regiji" pokrećući napade iz pravca Irana.

Podsjetimo, izraelski premijer Benjamin Netanyahu poručio je kako je iranska prisutnost u Siriji za Izrael "nedopustiva" te kako će se Izrael boriti protiv toga.

Vezano uz temu:
Analiza: Četiri velike eskalacije kao početak okupacije i komadanja Sirije

Izvori:

RT

Komentari

(37):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:36 | 12.02.2018.
    gamoc,
    Kako ti znas kako bi Rusija reagovala kad bi Amerika napala Iran...
    Ti mislis da Ameri SVE smiju...
    Evo,ako se Rusija neće mijesati u napadu na Iran,onda se jos sigurnije neće mijesati ako ovi totalno napadnu na Siriju.
    Pa,zasto ne uzmu Siriju rusima ispred nosa.Sirija se mnogo teze moze odbraniti od Amera nego Iran....Iran je puno jači od Sirije.
    Eto,po tvojoj logici,Rusi se neće mijesati u Siriji jer mogu izazvati svjetski rat,sta čekaju Ameri onda sedam godina....
    Pa dobro,pustimo i tih sedam godina,zasto sad Ameri ne napadnu i ne uzmu Siriju...TI ZNAS da se Rusija neće konfrontirati sa Amerima....Vjerovatno OPET imas direktnu dojavu Rusije.
    gamoc,
    Vrijeme je da se probudis....
    Reala je da Rusi NE DOZVOLJAVAJU prolaz blize sebi,koji vodi preko Sirije i Irana...Rusija ZNA sta slijedi ako padnu Sirija i Iran....
    Rusija NEMA IZBORA....Rusija se brani i u Siriji i u Iranu,na takav način,da Sirija opstane,a da bude izbjegnut svjetski rat.
    Za sad vrlo uspjesno,ali ako bude primorana,PRIHVATIĆE TAJ RAT.
    Sta mislis gdje je ruska crvena linija?????????
    Odgovor je već u Siriji,a Iran ako bude napadnut.....to je već skoro svjetski rat.
    Pozdrav....
    Prikaži cijeli komentar
  2. -1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:45 | 12.02.2018.
    denis 72 @
    nisam ja slijep. ja sam uzimao podatke o zadnjem popisu stanovništva u Ukrajini.. točno je da je otada broj stanovnika u padu što radi rata što radi emigracije i tu si u pravu.
    No ne treba se radovati, i sa ovima što su ostali oni su mnogoljudan narod i ako ih zapad naoruža a to je već na djelu ( isporučuju im rakete Javelin i drugo oružje i imaju na tisuće zapadnih instruktora u svojoj vojsci ),oni postaju opasni čimbenik, jači faktor u ratu od npr Sirije.Prostor im je ogroman 3x veći od prostora u Siriji.
    Kažeš da im je loš moral, ali to se lako popravi, evo ti citat Goeringa na suđenju u Nirbergu..,,
    Naravno, obični ljudi ne žele rat; ni u Rusiji, ni u Engleskoj, ni u Americi, pa ni u Njemačkoj. To je jasno. Ali, ipak su "vođe" država ti koji određuju politiku i uvijek je lako povući narod za sobom, bila to demokracija, fašistička diktatura, parlament ili komunistička diktatura... sa ili bez glasa, narod se uvijek može nagovoriti da sluša vođe. To je lako. Sve što im trebate reći je da bivaju napadani i kritizirati pacifiste zbog nedostatka patriotizma i izlaganja zemlje opasnosti. Tako to ide u svakoj državi,,
    Što se tiće Američkih baza i grupacija nosača aviona svaki napad na njih povlači i uključenje kompletne USA u rat tako da računajte sa tim.
    Utaj hipotetski Rat Rusija se ne bi mješala jer samo USA može projicirati svoju moć po čitavome svijetu. Na veliku žalost Rusija to ne može. Mogla bi jedino zaratiti direktno sa USA i uništiti u potpunosti i njih ali i sebe, pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  3. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:36 | 11.02.2018.
    Denis,
    Tako je...Slozio bih se s tobom 100 %.
    Vrlo realno,i vrlo jednostavno.Od mene plus.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  4. +14
    Denis72
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:16 | 11.02.2018.
    Gamoc, Ukrajina nema 46 miliona stanovnika.
    Ti podaci bi mogli biti relevantni za rane 90e.
    Po raznim danasnjim analizama i procjenama, Ukrajina nema vise od 30-32 miliona stanovnika.
    Nakon gubitka Krima, nakon gubitka Donbasa. Nakon iseljavanja par miliona "Ukrajinaca" u Rusiju, i Poljsku isto toliko. Stanovnistvo Ukrajine koje je od 90ih inace bilo u velikom padu, drasticno je smanjeno nakon 2014.

    Postoji mnogo dobrih tekstova na temu broja stanovnika u danasnjoj okrnjenoj Ukrajini, ako si zainteresovan izguglaj.

    Takodje, barem 40% "Ukrajinaca" su rusofili. Razgovarao sam sa mnogima od njih, iz Odese i Harkova pogotovo, i takvu procjenu o raspolozenju stanovnistva u Ukrajini mi dadose.

    Jedan dio "Ukrajinaca" su nedefinisani, zbunjeni ili uplaseni trenutnom rusofobijom u zemlji, dok jedan dio, oko 40% mrzi Rusiju.

    Ukrajina, ako se hipoteticki iskljuci zapadnjacka intervencija, u ratu sa Rusijom nema nikakve sanse. Vrlo brzo bi stvar bila gotova.

    Ukrajina je u katastrofalnom stanju. Armija im je doslovno u katastrofalnom stanju.

    A o volji Ukrajinaca da se bore protiv Rusa, govori i dosadasnjih desetak sustinski neuspjesnih pokusaja mobilizacije u Ukrajini za rat u Donbasu.
    Gdje uspjesnost mobilizacije nije prelazila preko 30%, ni nakon prijetnji drzaavnim tuzbama, te hvatanja mladica po kaficima, itd.

    Za Ukrajinu i potencijalni rat sa Rusijom, sigurno nisi u pravu.

    A sto se tice Irana, tu je veliki upitnik.
    Iran je razvio dosta balistickih raketa srednjeg dometa, i one mogu dokuciti sve americke baze u regionu.
    Ali nemaju mnogo sansi protiv grupacija oko nosaca aviona.

    Tesko da bi se americke baze u regionu mogle odbraniti od napada Irana balistickim raketama, ako bi bio dovoljno masivan, a vjerujem da bi i da imaju dovoljno raketa na raspolaganju, jer je za Iran to pitanje zivota i smrti. I zato nikada, osim pregovora o nuklearnom programu, nisu htjeli ni da razgovaraju o razvoju balistickih projektila dugog dometa, iako su za zapada dolazile inicijative da se Iran i u tom smislu ogranici.

    Izrael je takodje u dometu iranskih raketa.

    Iran bi svakako bio unisten u ratu sa Amerima i Izraelom.
    Nova americka nuklearna doktrina dopusta koristenje nuklearnog oruzja protiv nenuklearnih drzava u "ekstremnim situacijama".
    A Izrael u punom sukobu sa Iranom bi ih takodje koristio, vrlo vjerovatno.

    Tako da je u pitanju neka vrsta pat pozicije. Ameri bi mozda i zrtvovali svoje baze na B. Istoku, koje bi kasnije mogli nanovo izgraditi.
    Ali svakako da nece zrtvovati Izrael, niti mogu.
    Jer bi se Izrael sa svojom malom teritorijom nasao pod masovnom paljbom iranskih balistickih raketa.
    Tako da je u pitanju neka vrsta pat pozicije.
    I zato se niko do sada nje usudio da predje crvenu liniju.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:46 | 11.02.2018.
    Marjo,
    Pridruzujem se zahvalnim,na video sa kojim si nas počastio.
    Nekad slike kazu vise od hiljadu riječi.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:36 | 11.02.2018.
    gamoc,
    To imas pravo da mislis sta god zelis,ja sam ti samo napravio komparaciju tvojih stavova i misljenja gdje pokazujes svoju pristrasnost...i mozda ,po mom misljenju,nerealnu sliku svog poimanja.
    O Iranu,to sto navodis,s postovanjem,i ostalim divnim epitrtima iz proslosti,slazem se sa tobom,ali to ne mijenja sustinu,dole izrečenu, koju sam ti naveo.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  7. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:32 | 11.02.2018.
    Rebro,
    Odgovoriću ti sa vrlo jednostavnom rečenicom.
    Ako Rusija ne odgovara na napade Izraela,Amera ili bilo koga,to ne mora da znači da se boji ili da to nije u stanju...Slično je sa Iranom..
    Ja lično VJERUJEM da su S-400 jako močno oruzije,uzasno moćno,i ako jos nisu djelovali...ali,kad me ponesu emocije,mnogo nepromisljenih stvari bi izaslo iz mene.
    Sve dok NE djeluju,jos ima nadeda se nesto rijesi bez eskalacije sukoba.
    « Kada Iranci i Rusi budu oborili neki avion američke koalcijie, ili nekoliko turskih i izraelskih aviona onda ih možemo smatrati silom. »
    Zasto mislis da je neko sila,samo ako tu silu rasipa.
    Različitog smo misljenja i stava....no to nikako nema veze na silu koju posjeduje Rusija....Ako ne djeluje,NE ZNAČI niti da je slaba,niti da se boji.
    Stvar procjene trenutka,i stvar odredzenja politike koje se drzis.
    Mi tu ne mozemo uticati niti nagovoriti koga da promjene svoju politiku.
    A koliko je zaista Iran jak....pa tesko je to saznati bilo kom od nas....Samo znam da su Ameri vise puta lomili zube bas na Iranu.
    Pozdrav!!!

    Prikaži cijeli komentar
  8. -3
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:16 | 11.02.2018.
    nerauniv @
    evo, po mome mišljenju Iran to ne može napraviti, čak ni u savezu sa nekim još jačim.
    Ali varaš se ako misliš da ja ne cijenim Iran i njihove ljude.
    Iran je od najranije povijesti multietnička država sastavljena golemom većinom od iranskih naroda među kojima već tisućljećima dominiraju Perzijanci.To je zemlja koja pokriva veliki broj civilizacija i povijest jos se proteže na više tisuća godina.O Iranu, s poštovanjem.
    Prikaži cijeli komentar
  9. -2
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:14 | 11.02.2018.
    @Nera-univ., uglavnom imaš kvalitetne komentare, ali tvrdnja da je Iran neka sila u ovom sukobu ne stoji. Da su sila oni bi se tako i ponašali, a ne bi ginuli kao glineni golubovi. Rusi i Iranci ne smeju da napadnu Kurde, ne smeju da napadnu Amere, ne smeju da napadnu Izraelce, a svi ostali napadaju njih. Pa kakva je to sila? Izraelu obore avion odmah usledi odmazda. SAA napadne Kurde, Ameri pokrenu silovit vazdušni napad. A šta radi Rusija? Krije se, pregovara, bude zabrinuta i to je sve. Kada Iranci i Rusi budu oborili neki avion američke koalcijie, ili nekoliko turskih i izraelskih aviona onda ih možemo smatrati silom. Trenutno to nisu.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:56 | 11.02.2018.
    gamoc,
    Primjećujem kod tebe vrlo interesantnu dozu pristrasnosti.Zelim reći da drugim pripisujes stvari koje su takodze i kod tebe.
    Pises sarkastično « vise volim lijepu laz nego gorku istinu »...To bi trebalo da se odnosi na one koji NE misle kao ti...Ok.
    Navodis slijedeće:
    « faktori koji se uzimaju u ratu su
    broj stanovnika,(46 miliona),veličina teritorija,logistika, moral,broj aktivnog vojnog osoblja, broj aviona, brodova, oklopnih vozila, geografski položaj, ekonomska situacija ,saveznici i njihova pomoć u ratu, miješanje sa strane u rat, itd.....« 
    Dakle,zbog tih faktora Rusija NIJE u stanju razvaliti Ukrajinu.
    S druge strane,kad iste te faktore primjenis na Iran,ovog puta 80 miliona,(gotovo duplo vise),MORAL,i sve ostalo sto ti navodis,tada Iran NIJE u stanju čak ni američke baze unistiti.
    Kad pričamo o Iranu,ne zaboravi da je to drzava jako tehnički napredna,vrlo,vrlo visokog morala i na kraju zemlja koja opstaje i napreduje i ako je 30 godina pod sankcijama..
    Ti,kad se radi o Americi,a ne o Rusiji,potiho uvijek imas drugačije kriterije.
    Ja sam ti več nekoliko puta naveo da izmedzu Amerike i Rusije nema razlike,obje zemlje su uzasno jake i mozda je najbolje izjednačiti ih u procjenama sa parametrima mogućeg sukoba.
    Dakle,iz ovog primjera,jasno se ogleda tvoja pristrasnost,pa bih sad i ja tebi mogao napisati da i ti vise volis lijepu laz,nego gorku istinu.
    Malo bi je glupo naguravati se ko je jači,nismo djeca zar ne,ali ipak ,,da sam na tvom mijestu,ne bih uvijek bio toliko siguran u svoje tvrdnje,potvrdzujući svoje teze sa rečenicom da li mi zivimo na istoj planeti,sto je u prevodu sarkazam,da li si slijep kod očiju.
    gamoc,
    budi mudar,pa u ovakvim diskusijama bar upotrebi ono, »po mom misljenju » koje djeluje i mnogo skromnije i realističnije,bar za večinu kolega komentatora,za koje ti sigurno tvrdim( mnogo sam duze na ovom advanceo kao komentator od tebe),da su dobro potkovani i dobro naoruzani i informacijama i znanjem.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  11. +7
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:34 | 11.02.2018.
    Ovo vrijedi odgledati jednom dnevno da budemo bolji i cijenimo više mir: youtube.com/watch?v=ouCKCMWwW4Q
    Prikaži cijeli komentar
  12. +11
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:49 | 11.02.2018.
    Iran svoju ljubav prema "partnerima" u regiji bazira na tome da napravi puppet rezime, a ne na nekim toplim osjecajima. Sebicni su svi do jednog, a sto si mocniji to te vise ovi ispod "vole", jer se nadaju nekim mrvicama da ce mozda dobit/maznut. Ovdje svi kao da su drzave neki ljudi, a radi se o hladnim konstruktima cija egzistencija ovisi o hladnoci i proracunatosti. Bilo da je to Iran, Izrael, Sirija, USA, Hrvstska, Rusija, Island. Sve drzave su drzave, hladni strojevi, a gladna pohlepa je primarna programacija svima. Ljudima se samo serviraju PR ilizije o nekakvim vrednotama,a da se nekome ugrozi strateski bitan cilj odma bi sve tr vrednote postale samo iznimka pred pravim cilje, a eto, vi davajte ljubav i afekciju tim strojevima kolko hocete, kao da fali obicnih, pravih ljudi u vasim zivotima koji bi to vise cijenili.
    Prikaži cijeli komentar
  13. -3
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:33 | 11.02.2018.
    darko 12 @
    faktori koji se uzimaju u ratu su
    broj stanovnika, veličina teritorija,logistika, moral,broj aktivnog vojnog osoblja, broj aviona, brodova, oklopnih vozila, geografski položaj, ekonomska situacija ,saveznici i njihova pomoć u ratu, miješanje sa strane u rat, itd.....
    po svim tim faktorima Ukrajina je puno teža zemlja za pokoriti od Sirije.
    e sada ako ti ne želiš gledati tu ja ništa ne mogu.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    darko12
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:25 | 11.02.2018.
    Znaci vojna snaga se odredjuje prema povrsini i broju stanovnika? Zanimljivo razmisljanje.
    Prikaži cijeli komentar
  15. -2
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:15 | 11.02.2018.
    a što se tiće Ukrajine zar ne vidiš sam i bez pogleda na kartu-
    sirija, 185.000 km, 18 milijuna stanovnika.
    ukrajina, 603.000 km, 46 milijuna stanovnika.
    ( više volim lijepu laž nego grubu istinu )
    Prikaži cijeli komentar
  16. +4
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:10 | 11.02.2018.
    darko @
    iran ima vojne baze. i on će napasti sve američke baze na bliskom istoku, naravno napasti i sve države koje iznajmljuje te vojne baze. i pobijediti i njih i ameriku, sve će uništiti.
    a nosače aviona sa pratnjom koji su ploveće mobilne baze će također uništiti.i njihove rakete, podmornice i svu drugu silu.
    a amerika će sve to samo gledati....
    dali mi živimo na istoj planeti..?
    Prikaži cijeli komentar
  17. +3
    darko12
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:04 | 11.02.2018.
    @gamoc sta, Iran nema vojnike? Iran nema vojne baze? Iran je u svom dvoristu i svu snagu ce iskoristit za razbijanje tih baza. Teze ti je ko ona da je Ukrajina tvrdji orah od Sirije. Znaci iznosis misljenja kako tebi pase, pravog odgovora nema.
    Prikaži cijeli komentar
  18. 0
    korisnik15133
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:02 | 11.02.2018.
    Sada ti znaj,jel' ovi blefiraju (kao sa onim njihovim nevidljivim avionom)),ili su stvarno u stanju da to i naprave.
    Prikaži cijeli komentar
  19. -4
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:45 | 11.02.2018.
    nera @
    ne ljuti se.
    a sada dali trebam ovdje projicirati svoje želje i snove ili
    trebam realno govoriti stanje, koliko je moguće, pitanje je sad.?
    a realno je da je veliki
    broj američkih vojnih baza u Bahrejnu, Omanu, Saudiskoj Arabiji, Kataru, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kuvajtu ,Đibutiju.U regiji je stalno prisutno oko 35.000 američkih vojnika sa opremom, najviše u Kuvajtu oko 15.000.
    a nosači aviona sa pratnjom su defacto ploveće mobilne baze , njih ne računam.

    Prikaži cijeli komentar
  20. +11
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:15 | 11.02.2018.
    Ruse zele uvuc u sukob. Sigurno Rusi nisu plasljivci nego se iskoristava vrijeme pred izbore
    SADi bi odgovaro sukob vecih razmjera bez nuklearnog oruzja. Treba Zapadu rat.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +11
    dallapa
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:45 | 11.02.2018.
    Porucijo je njima jos Iranski general Hossein Salami.

    “Iran može stvoriti pakao za izraelski cionistički režim”, dodao je general, preporučujući Tel Avivu da odustane od sna o osvajanju teritorija od “rijeke do mora”, izraz kojeg Izrael koristi kada govori o zauzimanju teritorija od rijeke Jordan do Sredozemnog mora.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +8
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:29 | 11.02.2018.
    Ameri su kao hijene napadaju u coporu i kad druga strana spava. Postane gusto kad se druga strana probudi
    Prikaži cijeli komentar
  23. +13
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:29 | 11.02.2018.
    gamoc,
    Ti opet,kao da tebi direktno salju izvjestaje o svoj snazi ili slabosti.
    Kako mozes da tvrdis takve stvari...
    Mislim ipak,pretpostavljam po načinu tvog pisanja,premlad si....
    Iran je previse ozbiljna i zaje...a drzava....Perzija je to..
    Veliki mozgovi su tamo...
    Ne znam st bih ti drugo rekao.
    Poz.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +5
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:27 | 11.02.2018.
    Radnik ali zato bjeloglavi idiot i americki necon imaju muda napasti iran
    Prikaži cijeli komentar
  25. +4
    Challenger__
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:26 | 11.02.2018.
    Sve pet, simpatije prema Iranu ali se oni, budimo realni, precjenjuju.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +6
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:25 | 11.02.2018.
    Stovani djelitelji minusa kao poklonik putina koji je potpuno razocaran bezmudim i podanickim odnosom rusa prema tj saveznicima (siriji iranu)koji naoruzacaju zlocinacki saudijski rezim i piludjelog erdogena sa s 400 ali eto sirija i iran nemogu dobiti iste. Siriju siluje tko i kako zeli a rusi su samo zabrinuti i iscudjavaju se. Jadna ti majka ako te rus brani. Iran je jedini pravi saveznik sirije
    Prikaži cijeli komentar
  27. +10
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:24 | 11.02.2018.
    offtopic, gde nam je Shumadinac?
    Prikaži cijeli komentar
  28. +22
    dino10
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:58 | 11.02.2018.
    Rebro, izjava ti je nidje veze. Prvo, nije prije 20 nego ravno trideset godina. Prakticno tek trebali da izadju iz nametnutog i brutalnog rata protiv Iraka i sta je trebalo, odmah da kuhaju s amerikancima. A drugo; ozbiljna je Iran drzava, ne brini ti za njih. Retorika jeste ostra, ali i retorika njihovih neprijatelja ne zaostaje. Nema dana da i Izrael ne priprijeti.
    Prikaži cijeli komentar
  29. -17
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:47 | 11.02.2018.
    Probudiš se ujutro i pročitaš kako će Iranci nešto američko da unište i slatko se nasmeješ. Pa hajde uništite te baze. Što pregovarate sa Amerima oko ukidanja sankcija i zatvaranja nuklearnog programa? Što niste uništili neku bazu umesto pregovora. Smešni kao i Rusi. Ameri oborili iranski civilni avion pre 20 godina, a iznad iranske teritorije pa im opet niste ništa uništili. Prazna priča tek da se kaže nešto. Sreća te oni Huti nisu napali Iran. Pocepali bi ga za vikend.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +2
    ivas
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:36 | 11.02.2018.
    @radnik
    isto mislimo
    Prikaži cijeli komentar
  31. +17
    ivas
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:34 | 11.02.2018.
    Retorika je prilično oštra i hrabra, u neku ruku slična Sjevernokorejskom Debeljku. Nadam se samo da iza toga ne stoji prazna puška.
    A Rusi...ako su im već vezane ruke pa ne smiju koristiti svoj arsenal kako bi možda trebali - mogli bi malo više toga dat Siriji i Iranu.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +10
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:34 | 11.02.2018.
    ovaj iz Irana prepisuje retoriku od Buce
    Prikaži cijeli komentar
  33. +22
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:33 | 11.02.2018.
    korisnik17337, e nek si nam reko...prosvijetlio nas
    Prikaži cijeli komentar
  34. +21
    darko12
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:32 | 11.02.2018.
    Avion srusen, vece eskalacije nema, ww3 nije pokrenut. Dali ce sada biti komentara, kako Izrael nema muda, kao sto se govorilo za Rusiju u slucaju njihovog rusenja aviona? Ako pogledamo kolika je bila ruska odmazda naspram izraleske...
    Prikaži cijeli komentar
  35. 0
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:31 | 11.02.2018.
    Iran nije u stanju, ni približno, uništiti sve američke baze u regiji.
    toliko o njihovoj retorici i o realnoj istini.
    A sada sviđalo se to nekome ili ne.
    Prikaži cijeli komentar
  36. -9
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:28 | 11.02.2018.
    Rusi podviju guzicu a iran cvrsto stoji iza svojih rijeci i uvjerenja. Podrska Saa Hezbollah i Iranu rusi su prevrtljivci i plasljivci
    Prikaži cijeli komentar
  37. -4
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:26 | 11.02.2018.
    Tako treba izravno i uvugla rusi to u rukavicama stalno su zabrinuti. Da nema Irana amerozionisti bi vec razderali Syriju. Rusi su nepouzdani i nekredibilni
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.