Izgleda kako se Trump jednostavno ne uspijeva uhodati u novi posao - problemi ga vrebaju na svakom koraku i nema mira u Bijeloj kući još od inauguracije.
Naime, danas je ostavku podnio glasnogovornik Bijele kuće, Sean Spicer, i to nakon što mu je Trump odlučio danas imenovati novog šefa - za direktora komunikacija postavljen je bogati financijer Anthony Scaramucci. Izvori govore kako je to Spiceru toliko zasmetalo da je odmah podnio ostavku, a Trumpu je poručio kako radi "veliku pogrešku".
Nešto se ponovno događa u Bijeloj kući i izgleda kako ima dosta istine u pojedinim novinskim napisima koji tvrde, na temelju izjava anonimnih dužnosnika unutar Bijele kuće, kako tamo zapravo "vlada kaos".
Podsjetimo se detalja i imena - u svibnju je ostavku podnio prvi direktor komunikacija, Michael Dubke. No, što je uopće direktor komunikacija u Bijeloj kući? Riječ je o poprilično važnoj funkciji - naime, direktor komunikacija ima zadatak, kako mu i samo ime sugerira, razvijati i promovirati agendu predsjednika, odnosno voditi medijsku kampanju. Direktora komunikacija direktno bira predsjednik, odnosno bira koga god želi - nije mu potrebna potvrda Senata kao što je slučaj s nekim drugim ključnim funkcijama. Sve u svemu riječ je o vrlo zahtjevom poslu, a naročito ako vam je šef Donald Trump koji se u neku ruku domogao Bijele kuće upravo zahvaljujući tome što je vodeće američke medije nazivao pogrdnim imenima prozivajući ih što većinom daju potporu njegovog protukandidatkinji Hillary Clinton.
Imajući u vidu da ljudi prate mass-medije, kako bi se informirali, ali to ne znači da ih nužno cijene, ili da im čak vjeruju, ta Trumpova taktika je vjerojatno i imala smisla - za vrijeme kampanje, no što nakon pobjede? Trump je nastavio po starom, oslanjajući se na Twitter za objave poruka koje se ponovno često svode na obračun s medijima, i to najviše onim najutjecajnijim, CNN i The New York Times. Mediji pak vole pisati i izvještavati o Trumpu, to im poprilično diže čitanost, a nakon njegove pobjede udarili su po njemu još i žešće, do te mjere da je zapravo upitno može li Trump uz tu konstantnu medijsku kampanju protiv njega uopće adekvatno voditi državu?
Nije tajna da su vodeći američki mediji primarno lijevo-liberalni i skloniji Demokratskoj stranci, što je već u startu predispozicija da mu zagorčaju život. No, za razliku od nekog drugog taktičnog političara, koji bi se nakon oštre kampanje pokušao dodvoriti medijima, Trump nastavlja tamo gdje je i stao.
Njegovom glasačkom tijelu je to sigurno simpatično, ali ljudi oko njega mora da su pod velikim stresom te stoga ne čudi ova nervoza koja vlada u Bijeloj kući. Kako može Trumpov direktor komunikacija kreirati "medijsku kampanju" i prezentirati "predsjednikovu viziju", ako se ovaj upravo svađa s vodećim medijima put...
Naime, danas je ostavku podnio glasnogovornik Bijele kuće, Sean Spicer, i to nakon što mu je Trump odlučio danas imenovati novog šefa - za direktora komunikacija postavljen je bogati financijer Anthony Scaramucci. Izvori govore kako je to Spiceru toliko zasmetalo da je odmah podnio ostavku, a Trumpu je poručio kako radi "veliku pogrešku".
Nešto se ponovno događa u Bijeloj kući i izgleda kako ima dosta istine u pojedinim novinskim napisima koji tvrde, na temelju izjava anonimnih dužnosnika unutar Bijele kuće, kako tamo zapravo "vlada kaos".
Podsjetimo se detalja i imena - u svibnju je ostavku podnio prvi direktor komunikacija, Michael Dubke. No, što je uopće direktor komunikacija u Bijeloj kući? Riječ je o poprilično važnoj funkciji - naime, direktor komunikacija ima zadatak, kako mu i samo ime sugerira, razvijati i promovirati agendu predsjednika, odnosno voditi medijsku kampanju. Direktora komunikacija direktno bira predsjednik, odnosno bira koga god želi - nije mu potrebna potvrda Senata kao što je slučaj s nekim drugim ključnim funkcijama. Sve u svemu riječ je o vrlo zahtjevom poslu, a naročito ako vam je šef Donald Trump koji se u neku ruku domogao Bijele kuće upravo zahvaljujući tome što je vodeće američke medije nazivao pogrdnim imenima prozivajući ih što većinom daju potporu njegovog protukandidatkinji Hillary Clinton.
Imajući u vidu da ljudi prate mass-medije, kako bi se informirali, ali to ne znači da ih nužno cijene, ili da im čak vjeruju, ta Trumpova taktika je vjerojatno i imala smisla - za vrijeme kampanje, no što nakon pobjede? Trump je nastavio po starom, oslanjajući se na Twitter za objave poruka koje se ponovno često svode na obračun s medijima, i to najviše onim najutjecajnijim, CNN i The New York Times. Mediji pak vole pisati i izvještavati o Trumpu, to im poprilično diže čitanost, a nakon njegove pobjede udarili su po njemu još i žešće, do te mjere da je zapravo upitno može li Trump uz tu konstantnu medijsku kampanju protiv njega uopće adekvatno voditi državu?
Nije tajna da su vodeći američki mediji primarno lijevo-liberalni i skloniji Demokratskoj stranci, što je već u startu predispozicija da mu zagorčaju život. No, za razliku od nekog drugog taktičnog političara, koji bi se nakon oštre kampanje pokušao dodvoriti medijima, Trump nastavlja tamo gdje je i stao.
Njegovom glasačkom tijelu je to sigurno simpatično, ali ljudi oko njega mora da su pod velikim stresom te stoga ne čudi ova nervoza koja vlada u Bijeloj kući. Kako može Trumpov direktor komunikacija kreirati "medijsku kampanju" i prezentirati "predsjednikovu viziju", ako se ovaj upravo svađa s vodećim medijima put...