Tehnološki giganti kao što su Google, Microsoft, Apple, Amazon i Facebook danas imaju godišnje zarade koje su veće od brojnih svjetskih država te na neki način postaju nove svjetske sile.
Riječ je o revoluciji koja se desila poprilično brzo. Na prijelazu stoljeća internet se još uvijek probijao i iako je Microsoft već i tada imao dominaciju po pitanju operativnog sustava (Windows), koju je uspješno i zadržao, izvan te "osnove" postojao je širok izbor.
Pretraživanje interneta tada nije bilo tako jednostavno kao danas kada za sam čin pretraživanja koristimo riječ "googlati". U to vrijeme Google, koji je pokrenut 1998., bio je samo jedan od većeg broja pretraživača.
Možda je već riječ o internetskoj nostalgiji, no bilo je zanimljivo promatrati i koristiti razne pretraživače - svaki je bio po nečem specifičan. U to vrijeme dominirala je AltaVista (osnovana 1995.), kasnije ju je progutao moćni Yahoo! koji je u to vrijeme, kada je riječ o snazi, izgledao zapravo kao Google danas. U jednom trenutku svi drugi pretraživači postali su sekundarni i većina ih je polako prestajala koristiti usmjeravajući svoj homepage najčešće na www.yahoo.com.
Danas je Yahoo! pak samo sjena svoje nekoć velike slave, a većina ga pak koristi jer su u jednom trenutku tamo imali otvorenu e-mail adresu.
Iako je Yahoo! tada izgledao da će vladati tim sektorom još dugi niz godina, iz retrospektive je očito kako su postojali problemi i da je kompanija išla u širinu, gubeći pritom osjećaj za ono primarno po ...
Riječ je o revoluciji koja se desila poprilično brzo. Na prijelazu stoljeća internet se još uvijek probijao i iako je Microsoft već i tada imao dominaciju po pitanju operativnog sustava (Windows), koju je uspješno i zadržao, izvan te "osnove" postojao je širok izbor.
Pretraživanje interneta tada nije bilo tako jednostavno kao danas kada za sam čin pretraživanja koristimo riječ "googlati". U to vrijeme Google, koji je pokrenut 1998., bio je samo jedan od većeg broja pretraživača.
Možda je već riječ o internetskoj nostalgiji, no bilo je zanimljivo promatrati i koristiti razne pretraživače - svaki je bio po nečem specifičan. U to vrijeme dominirala je AltaVista (osnovana 1995.), kasnije ju je progutao moćni Yahoo! koji je u to vrijeme, kada je riječ o snazi, izgledao zapravo kao Google danas. U jednom trenutku svi drugi pretraživači postali su sekundarni i većina ih je polako prestajala koristiti usmjeravajući svoj homepage najčešće na www.yahoo.com.
Danas je Yahoo! pak samo sjena svoje nekoć velike slave, a većina ga pak koristi jer su u jednom trenutku tamo imali otvorenu e-mail adresu.
Iako je Yahoo! tada izgledao da će vladati tim sektorom još dugi niz godina, iz retrospektive je očito kako su postojali problemi i da je kompanija išla u širinu, gubeći pritom osjećaj za ono primarno po ...