X
VELIKA AKCIJA: Paket advance godišnje pretplate za 350 kn (-30%)
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Sedma sila i monopol informacija: Kako 5 korporacija kontrolira 90% mainstream medija

PIŠE:
8Objavljeno:
U modernom svijetu utjecaj na javno mnijenje je od vitalne važnosti za promicanje političkih i ekonomskih interesa. Osobe poput Hitlera, Staljina i Mao Zedonga su od sebe stvorili kult ličnosti i zacementirali temelje političkih ideologija zahvaljujući medijskoj propagandi.

U demokratskim društvima, građanska većina putem svojih predstavnika u politici odlučuje u kojem pravcu će se zemlja kretati, kakvim unutarnjim i vanjskopolitičkim ciljevima će težiti te koje ekonomske i kulturološke trendove će razvijati. I upravo iz tog razloga utjecaj na javno mnijenje predstavlja nezaobilaznu točku za političke i ekonomske elite koje putem velikih korporacija promiču svoje interese. A jedan od najučinkovitijih načina u tu svrhu jest kontrola medija.

Za Zapadne demokracije, alarmantnu pojavu predstavlja činjenica da se 90% svjetskih medija nalazi u vlasništvu pet korporacija.Taj medijski monopol ostavlja puno prostora za manipulaciju i podržavanje ciljeva koji nisu u interesu većine.

Sjedinjene Američke Države predstavljaju epicentar tog monopola s pet korporacija koje utječu na svaki aspekt američkog, a dijelom i europs...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se