X
ZADNJI DAN VELIKE AKCIJE - "Od ljeta do ljeta": 1-godišnja pretplata za 350 kn!
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Od vizualne umjetnosti do interpretacije aktualnosti: Politički i kulturalni kontekst filmskog serijala Mad Max

PIŠE: | Foto: Scena iz filma Mad Max: Fury Road (izvor: YouTube)
17Objavljeno:
Već dugo vremena se nije o jednom visokobudžetnom filmu toliko govorilo koliko o novom nastavku serijala Mad Max ("Pobješnjeli Max"). Za sve one koji ne znaju riječ je o seriji filmova poznatog australskog redatelja Georgea Millera. Radnja filmova smještena je u blisku budućnost u kojoj se društveni poredak jednostavno raspada i poprima sirove oblike koji se raspoređuju na barbarstvo ili pokušaj nekakve organizacije u nastalom barbarstvu.

George MillerRiječ je o svijetu koji je ugušio samoga sebe - politička struktura se raspala, zemlje i nacije su se raspale, društvo je degradiralo i svelo se na primitivnu borbu za opstanak. Jedan jedini resurs za koji se gube glave je benzin, zadnji pokretač i zapravo zadnja spona s nekim bivšim svijetom.

Glavni junak filmova je dakako osoba po imenu Max, Max Rockatansky. Riječ je o bivšem policajcu koji nije tipičan filmski junak, prije bismo ga mogli nazvati slučajnim i neodlučnim junakom koji radije ne bi bio tu gdje jest, ali nema previše izbora.

Serijal od četiri filma: Mad Max (1979), Mad Max II Road Warrior (1981), Mad Max III: Beyond Thunderdome (1986) i Mad Max IV:...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se