Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Menadžment ljudskih potencijala ili kako stvoriti savršeno poduzeće za uvjete 21. stoljeća

PIŠE:
2 Objavljeno:
Od sredine 1980-ih godina, menadžment ljudskih potencijala postao je prihvatljiv u akademskim i komercijalnim krugovima. Menadžment ljudskih potencijala multidisciplinarna je organizacijska funkcija koja se oslanja na teorije i ideje iz različitih područja menadžmenta, psihologije, sociologije i ekonomike. Postoje različite definicije, ali može se ustvrditi da je svrha menadžmenta ljudskih potencijala osigurati da se zaposlenici organizacije koriste na način u kojem poslodavac dobiva najveću moguću korist iz sposobnosti zaposlenika te da zaposlenici dobiju prikladne materijalne i psihološke nagrade za svoj rad. To jest, svrha je da poduzeće bude konkurentno na tržištu uz zadovoljne menadžere i radnike.

Menadžment ljudskih potencijala je karakterističan pristup koji teži ostvariti konkurentnu prednost kroz strateško raspoređivanje visoko privržene i sposobne radne snage, koristeći široki spektar kulturnih, strukturalnih i osobnih tehnika. Menadžment ljudskih potencijala je menadžerska...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Izaberite paket pretplate:
6 mjeseci, 300kn (40€)
12 mjeseci, 500kn (67€)