Moderno društvo
Mekana bijela potrbušina - oči u oči sa skrivenim licem svijeta

Objavljeno: 7
Što zapravo znamo o svijetu oko nas? O gradu oko nas? O drugim zemljama i ljudima? Naša percepcija je mahom subjektivna i poprilično oblikovana medijskom kulturom koju konzumiramo. To se može odnositi na bilo koju zemlju svijeta, ali kad govorimo o medijskoj kulturi nemoguće je prvo ne pomisliti na Ameriku. Svi smo odrasli uz američki film, televiziju, glazbu... jedino možda tipično američki sportovi nisu uspjeli napraviti preveliki prodor na Starom kontinentu.
Slika koju pritom formiramo najčešće je proizvod vremena, medijskog vremena, ne stvarnosti. Tako smo 80-ih i 90-ih imali poplavu tzv. "sitcom" serija koje su najčešće glorificirale američki život u suburbiji - kuća do kuće, garaža, skladna obitelj, nekoliko djece, pas, travnjak... Priča se ponavljala u nedogled i poprilično je zarazila znatan dio svijeta stvarajući jednu noviju verziju "američkog sna", udobnog života u gabaritima srednje klase.
Tek ponekad, naročito ranih 90-ih, isplivalo bi nešto što odudara od idilične slike, recimo pojava grunge glazbe koja je u sebi nosila koncentraciju gnjeva, anksioznosti, revolta i općeg nezadovoljstva postojećim stanjem. Dakako, kako i znamo, sve što nekim slučajem postane popularno uskoro podliježe komercijalizaciji koja je već do početka novog stoljeća uvelika "obuzdala" glazbu kao izričaj i ponovno je vratila na status proizvoda.
Ali to ne znači da su iskreni vapaji tek tako eliminirani već su gurnuti ispod površine i upravo taj veliki prostor koji se nalazi "ispod površi...
Slika koju pritom formiramo najčešće je proizvod vremena, medijskog vremena, ne stvarnosti. Tako smo 80-ih i 90-ih imali poplavu tzv. "sitcom" serija koje su najčešće glorificirale američki život u suburbiji - kuća do kuće, garaža, skladna obitelj, nekoliko djece, pas, travnjak... Priča se ponavljala u nedogled i poprilično je zarazila znatan dio svijeta stvarajući jednu noviju verziju "američkog sna", udobnog života u gabaritima srednje klase.
Tek ponekad, naročito ranih 90-ih, isplivalo bi nešto što odudara od idilične slike, recimo pojava grunge glazbe koja je u sebi nosila koncentraciju gnjeva, anksioznosti, revolta i općeg nezadovoljstva postojećim stanjem. Dakako, kako i znamo, sve što nekim slučajem postane popularno uskoro podliježe komercijalizaciji koja je već do početka novog stoljeća uvelika "obuzdala" glazbu kao izričaj i ponovno je vratila na status proizvoda.
Ali to ne znači da su iskreni vapaji tek tako eliminirani već su gurnuti ispod površine i upravo taj veliki prostor koji se nalazi "ispod površi...