X
VELIKA AKCIJA: Od ljeta do ljeta - 1 godina pretplate za  540 kn  360 kn!
NOVO: Od sad mogućnost plaćanja i na rate! 30 kn / mjesečno
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), ali isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja
Povijest

Fascinantna priča o najstarijoj kompaniji na svijetu: Japanski hotel otvoren je davne 705. godine, kroz njega su prošli putnici, samuraji, carevi, moćni šoguni i moderni turisti, a danas ga vodi već 52. generacija jedne te iste obitelji

PIŠE: Objavljeno: 18
FOTO: Boltor / WikiMedia / CC BY-SA 4.0
Brojne kompanije vole se hvaliti svojom dugovječnošću. Sigurno ste u više navrata na ulazu u neki restoran vidjeli natpis poput "od 1975" ili sl. To u svojoj promidžbi često koriste i alkoholna pića pa tako imamo pivo sa "sto godina tradicije", možda čak i više... Jasno, ponekad je u tom procesu jedino ime kompanije ostalo, a u međuvremenu je ista promijenila i više vlasnika. Može se stoga postaviti pitanje je li to uopće ista kompanija izuzev brenda? Zamislimo restoran koji je u obiteljskim rukama nekoliko generacija. Na kraju biva prodan nekome tko jednostavno nije dovoljno upoznat s tradicijom poslovanja pa ubrzo nastupa i znatan pad kvalitete. Je li to još uvijek "isti restoran" ako se ime nije promijenilo? Teško.

Održati posao stabilnim, da se vjerni klijenti vraćaju, veliki je izazov, naročito kroz duge periode od više desetljeća. U međuvremenu se toliko toga mijenja. Dolaze i prolaze ekonomske krize, mijenjaju se cijeli ekonomsko-politički sustavi... Samim time jasno je zašto se ta oznaka dugovječnosti voli isticati. Opstanak u vremenu potvrda je kvalitete i izdržljivosti.

Danas ćemo pak govoriti o poslovnoj izdržljvosti koja je puno veća od "stogodišnjeg piva". Govorimo o jednoj kompaniji koja operira u tradicionalno ne baš jednostavnom sektoru, hoteljerstvu. Vjerojatno znate da za uspješno vođenje hotela sve mora biti "kao po špagici", a potencijalni pad kvalitete je nešto što će se brzo pročuti i osjetiti kroz skorašnji gubitak gostiju. Tako je danas i tako je oduvijek bilo, zato ova priča i jest poprilično fascinantna.

Hotel o kojem pričamo zove se Nishiyama Onsen Keiunkan. Kako i naziv otkriva, riječ je o hotelu u Japanu. "Onsen" znači "toplice", odnosno riječ je o hotelu u koji ljudi dolaze i za zdravlje i opuštanje. "Nishiyama" u prijevodu znači "zapadna planina" (hotel se nalazi u podnožju planine Akaishi). No, možda najzanimljivija riječ iz naziva je ova treća - "Keiunkan", ona se pak odnosi na japansku Keiun eru koja je trajala početkom 8. stoljeća, za vrijeme vladavine careva Monmu-tennō i Genmei-tennō.

Znači riječ je o hotelu koji njeguje japansku tradiciju od prije kojih 1.300 godina? Da, ali ne da njeguje, već datira. Naime, hotel Nishiyama Onsen Keiunkan izgrađen je 705. godine Nove ere te je od onda kontinuirano otvoren. Ne samo da je otvoren već se od onda nalazi u vlasništvu jedne te iste obitelji, već 52 generacije...

Ne samo to, hotel Nishiyama Onsen Keiunkan danas je najstarija kompanija na svijetu koja i dalje posluje!

Zanimljivo je spomenuti da su tu titulu 2006. preuzeli od jedne druge, još starije kompanije, također japanske. Građevinska firma Kongō Gumi osnovana je 578. godine, ali je 2006. upala u financijske probleme (nakon 1428 godina poslovanja!) te je preuzeta od strane konglomerata Takamatsu Constructi...
1. korak: Za nastavak čitanja odaberite pretplatu:
 
1 mjesec
100 kuna
Pristup kompletnom advance.hr sadržaju u trajanju od 30 dana.
Izaberi
Mjesec dana pretplate
Potpuni pristup svim sadržajima i arhivi advance.hr
Mogućnost korištenja raznih načina plaćanja.
Ograničena akcija
AKCIJA! 1-godišnja pretplata!
 540 kn  360 kn  
(mogućnost plaćanja i na rate:
30 kuna mjesečno*)
*Iznos u slučaju plaćanja na 12 rata (opcija za sada dostupna samo preko PBZ banke).
Potvrdi
Trajanje pretplate - 12 mjeseci
Potpuni pristup svim sadržajima i arhivi advance.hr
Specijalna ponuda je ograničena, iskoristite je dok traje!


 
Pristup samo ovom tekstu
30 kuna
Umjesto pretplate možete kupiti pristup samo ovom tekstu.
Izaberi
Uplatom ćete imati pristup ovom tekstu
Drugi tekstovi neće Vam biti dostupni (osim ako i za njih ne uplatite pristup)
Putem ovog koraka kreirat će Vam se korisničko ime tako da ako želite možete jednostavno proširiti svoj pristup uplatom jedne od regularnih pretplata.

2. korak: Odaberite način plaćanja
Pređite preko jedne od gornjih opcija i prikazat će Vam se detaljniji opis metode plaćanja.
Korištenjem sustava za online naplatu pristajem na Opće uvjete korištenja i Pravila o zaštiti privatnosti kao i na Opće uvjete o online plaćanju
Potreban je pristanak na uvjete korištenja
O sustavu pretplate:
- Klikom na odabranu opciju bit ćete prebačeni na sigurni sustav WSPay gdje možete u nekoliko trenutaka obaviti kupnju
- Možete birati između nekoliko metoda plaćanja, uključujući kartično plaćanje, kriptovalute itd.
- Kad Vam pretplata istekne bit ćete o tome obavješteni - pretplata se NE obnavlja automatski, odnosno morat ćete je sami obnoviti putem ovog sustava
- Nakon uspješne uplate dobit ćete korisničke podatke (ako ste novi korisnik).
- WSpay - Web Secure Payment Gateway advance.hr koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.