Povijest
Fascinantna priča o najstarijoj kompaniji na svijetu: Japanski hotel otvoren je davne 705. godine, kroz njega su prošli putnici, samuraji, carevi, moćni šoguni i moderni turisti, a danas ga vodi već 52. generacija jedne te iste obitelji
Objavljeno:
Brojne kompanije vole se hvaliti svojom dugovječnošću. Sigurno ste u više navrata na ulazu u neki restoran vidjeli natpis poput "od 1975" ili sl. To u svojoj promidžbi često koriste i alkoholna pića pa tako imamo pivo sa "sto godina tradicije", možda čak i više... Jasno, ponekad je u tom procesu jedino ime kompanije ostalo, a u međuvremenu je ista promijenila i više vlasnika. Može se stoga postaviti pitanje je li to uopće ista kompanija izuzev brenda? Zamislimo restoran koji je u obiteljskim rukama nekoliko generacija. Na kraju biva prodan nekome tko jednostavno nije dovoljno upoznat s tradicijom poslovanja pa ubrzo nastupa i znatan pad kvalitete. Je li to još uvijek "isti restoran" ako se ime nije promijenilo? Teško.
Održati posao stabilnim, da se vjerni klijenti vraćaju, veliki je izazov, naročito kroz duge periode od više desetljeća. U međuvremenu se toliko toga mijenja. Dolaze i prolaze ekonomske krize, mijenjaju se cijeli ekonomsko-politički sustavi... Samim time jasno je zašto se ta oznaka dugovječnosti voli isticati. Opstanak u vremenu potvrda je kvalitete i izdržljivosti.
Danas ćemo pak govoriti o poslovnoj izdržljvosti koja je puno veća od "stogodišnjeg piva". Govorimo o jednoj kompaniji koja operira u tradicionalno ne baš jednostavnom sektoru, hoteljerstvu. Vjerojatno znate da za uspješno vođenje hotela sve mora biti "kao po špagici", a potencijalni pad kvalitete je nešto što će se brzo pročuti i osjetiti kroz skorašnji gubitak gostiju. Tako je danas i tako je odu...
Održati posao stabilnim, da se vjerni klijenti vraćaju, veliki je izazov, naročito kroz duge periode od više desetljeća. U međuvremenu se toliko toga mijenja. Dolaze i prolaze ekonomske krize, mijenjaju se cijeli ekonomsko-politički sustavi... Samim time jasno je zašto se ta oznaka dugovječnosti voli isticati. Opstanak u vremenu potvrda je kvalitete i izdržljivosti.
Danas ćemo pak govoriti o poslovnoj izdržljvosti koja je puno veća od "stogodišnjeg piva". Govorimo o jednoj kompaniji koja operira u tradicionalno ne baš jednostavnom sektoru, hoteljerstvu. Vjerojatno znate da za uspješno vođenje hotela sve mora biti "kao po špagici", a potencijalni pad kvalitete je nešto što će se brzo pročuti i osjetiti kroz skorašnji gubitak gostiju. Tako je danas i tako je odu...