Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Učinkovito izraelsko lobiranje? Nakon sastanka Putina i Netanyahua Rusija odustaje od ideje slanja naprednog S-300 protuzračnog sustava Siriji

Nakon što je prošlog mjeseca SAD zajedno s Francuskom i Britanijom izveo zračne napade na Siriju iz Moskve su poručili kako bi mogli Siriji dostaviti S-300 napredne protuzračne sustave kako bi se sirijska vojska mogla učinkovitije obraniti u slučaju novih napada. No, čini se kako od takve pomoći Siriji neće biti ništa, a izvori sugeriraju kako je Rusija od te ideje odustala nakon što se prije dva dana izraelski premijer Benjamin Netanayahu sastao s ruskim predsjednikom Vladimirom Putinom u Moskvi.

Informaciju je direktno danas potvrdio visoki dužnosnik iz Kremlja, Putinov pomoćnik Vladimir Kožin - naime, kako prenose novinske agencije Reuters i ruska Izvestia, Kožin je poručio kako Rusija ne pregovara sa Sirijom oko slanja S-300 sustava te smatra kako "isti Siriji nije potreban".

Nije tajna da izraelski premijer Netanyahu već dugo vremena lobira kod Putina da se Siriji ne šalje takva adekvatna protuzračna obrana. Dakako, jasno je i zašto - tako da bi Izrael mogao uz što manje "smetnje" izvoditi agresije na prostoru Sirije kada god im se prohtje kao što se desilo prije dvije noći kada su desecima raketa gađali više ciljeva, navodno iranskih snaga na prostoru Sirije.

Ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov rekao je nakon prošlomjesečnog savezničkog napada na Siriju kako Rusija više "nema moralne prepreke" po pitanju slanja S-300 sustava sirijskoj vojsci, no jasno je da Lavrov nije osoba koja donosi konačnu odluku u Rusiji.

Vezano uz temu:
Horde su poražene, a izraelskom agresijom prava bitka za Siriju tek sada počinje: Zašto Rusija to dopušta i hoće li se zbog tihog rivalstva s Iranom dogoditi velika katastrofa?

Izvori:

Reuters | Izvestia

Komentari

(60):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:26 | 13.05.2018.
    Da postam jedan odličan komentar kolege K.Trout kolegama koji se pitaju šta to njima treba...
    K.Trout: Opravdanje tipa "mene politika ne zanima" je čist idiotizam. Samo idiota može ne zanimati ono što upravlja njegovim životom.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    Picuka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:36 | 12.05.2018.
    Pokušao sam ovo "obraditi"...
    Nisam siguran da su ikakvi dilovi u pitanju. Mlaka reakcija RF me poodavno nervira, ali je to emotivna percepcija.
    .
    Taj jedan Pancir je uništen-što je jedini snimak koji sam video, ali mislim zbog stručne greške (uz ogradu da nisam vojni ekspert). Ko zna da li su ostali ciljevi bili makete-stvar viđena u bombardovanju SRJ 1999.
    .
    Što je tice S300, možda je već tamo, ali svakako jesu ruski i S400. Možda je nekom "izletelo" pred novinarima, sad trebalo ili ne trebalo...
    .
    Svakako sam mišljenja da ekonomija ide u pravcu recesije što nas dovodi do neminovnosti velikog rata, prvenstveno mislim, konvencionalnog. Nuklearni, ne verujem, osim ako USA ne bude dobro isprašena, jer su oni i Izrael jedini koji bi prvi posegnuli za N oružjem. Zašto ubrzavati?
    Rezultati i ovako postoje, jer da su USA i Izrael sigurni u svoju pobedu, već bi krenuli kopneno. Ovako, mislim da opipavaju teren i neće me iznenaditi ako za koji dan neki kamp sa "instruktorima" odleti u vazduh.
    .
    Ovo je rat, a u ratu su bitke. Ovo je jedna od njih.
    Ponavljam, nervira me mlačno držanje RF, no, to je navijački. A da li se i drže mlačno? Jer mediji su jedno, a stvarnost drugo.
    Pozdrav svima.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +1
    mberro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    05:22 | 12.05.2018.
    tass.com/politics/1003822
    Prikaži cijeli komentar
  4. +10
    korisnik5071
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:43 | 12.05.2018.
    Nera- vrati se!
    Prikaži cijeli komentar
  5. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:32 | 12.05.2018.
    Slazem se. Donekle. Jednostavno, kolege su govorile o raznim stvarima. Ali, sto se tice nekih rodova, za elitni dio se obuka ni u ratu ne skracuje dramaticno. Ako se ne zele zalosne posljedice. Pored toga, Sirija gradi neke stvari ponovo od nule. PZO je vrlo kompleksna stvar, a tek nova generacija, uvjetno receno, porucnika u PZO izgleda da nesto vrijedi.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +5
    Marvin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:53 | 12.05.2018.
    @hint
    Pa valjda se podrazumijeva da će s novim raketnim sustavom raditi raketaš koji je dotad bio na nekom starijem, bilo bi glupo očekivati da za to uvježbavaju nekog tko uopće nije u PZO-u, npr. nekog tenkista, taj će morati sačekati neki novi model tenka. Naravno da će onome bez ikakvog iskustva i onome tko tek upiše vojnu školu trebati godine da ovlada nečim takvim. Kao što @karantanac reče, ovo nije mirnodopsko vrijeme i rokovi su puno kraći. A razlika između četiri mjeseca i pet godina je ogromna. Da je doista riječ o pet godina, da je nužno baš toliko, vjerojatno se sad nitko ne bi ni bavio mišlju o isporuci jer za pet godina...tko živ, a tko mrtav. I doslovno (nažalost!) i figurativno.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:24 | 12.05.2018.
    Obuka za S-300 je oko 4 mjeseca (na primjeru Iranaca koji su je prošli.) Ali to je obuka nekoga koji je već bio školovan kao raketaš u snagama PZO. U načelu, onako kako je naveo Nizzde.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:59 | 11.05.2018.
    Ipak, budimo objektivni. Vrlo je čudno kada načelnik Operativne uprave GŠ 28.4 kaže da S-300 dolaze, a nekoliko dana nakon toga počnu glasine (točne, uostalom) da od toga nema ništa. A onda dođe Bibi u Moskvu.
    S druge strane, pojedini iranski zvaničnici, odnosno klerici u propovjedima, nikako da se suzdrže od izjava o rušenju Haife i Tel Aviva. Tu je bilo i glasina da drugi tamo, sa svoje strane, žele ukloniti generala Sulejmanija, koji navodno vodi vlastitu politiku. Ja stvarno ne znam o čemu se radi, ali imamo eksperta, možda nešto kaže o tome.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +4
    Nizzde
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:39 | 11.05.2018.
    @karantanac
    @Marvin
    Pa onda ćete imati snimku kako Izraelci uništavaju S-300 jer posada ima čik pauzu
    Prikaži cijeli komentar
  10. +3
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:59 | 11.05.2018.
    nizzde,to važi za mirnodopske uslove,a rusi su maheri da rastegnu obuku jer se to sve naplaćuje. U ratnim uslovima to traje maksimum tri meseca.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    Nizzde
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:53 | 11.05.2018.
    @karantanac
    Tražio sam malo o obuci za s-300 našao sam ovaj članak govori za S-400 5 godina
    tako da mislim da za s-300 obuka isto traje jako dugo

    hr.rbth.com/science/81129-obuka-za-s300-s400
    Prikaži cijeli komentar
  12. +4
    Marvin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:51 | 11.05.2018.
    @nizzde
    Ne znam čemu stalno to ponavljanje o obuci tj. isticanje kako su sirijci neobučeni. Pa, tko bi ih to trebao obučiti? Da su Rusi s tim počeli na vrijeme, to sad ne bi bio problem. Ovako ispada, ne možemo vam isporučiti S-300 jer niste obučeni, a obučiti vas nećemo! Ili možda misliš da su Rusi htjeli provoditi obuku, ali su Sirijci to uporno odbijali jer nisu zainteresirani za takvo što?
    Prikaži cijeli komentar
  13. +5
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:46 | 11.05.2018.
    neven, ako Rusi polažu bilo kakve nade u detant onda su maloumni. Jedino što može biti to je kupovina vremena jer
    još nisu spremni za velike konvencijalne okršaje.Svima treba da bude jasno da ovaj vek neće proći bez velikog rata pa bio on konvencionalan ili nuklearni. Rusi su toga svesni i verovatno se trude da to maksimalno odgode kako bi sanirali posledice iz jeljcinove ere i maksimalno se pripremili za odbranu "rodjine".
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:36 | 11.05.2018.
    nizzde, da nisi malo preterao sa dužinom trajanja obuke za S-300?!
    Prikaži cijeli komentar
  15. 0
    Nizzde
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:17 | 11.05.2018.
    Da li Sirija ima ljude obučene za S-300? Obuka traje nekoliko godina
    Prikaži cijeli komentar
  16. +4
    drugtito
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:41 | 11.05.2018.
    Izrael ima veliku želju još jače razbiti i Siriju i Libanon i Iran, no pazite ovo: ne usuđuju se krenuti u napad kopnenim jedinicama.. znaju da bi ovaj put imali veće gubitke od svih dosadašnjih bliskoistočnih ratova koje su vodili.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +5
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:37 | 11.05.2018.
    Nije lako ni rusima u ovoj najnovijoj situaciji, ipak mislim da ce nastaviti pomagati Damask uz izbjegavanje zaoštravanja sa Izraelom,
    ma znaju oni da su izabrani produzetak izuzetnih a nada u detant, koja vjerojatno stoji iza ovog kontroverznog ponašanja, mislim da će se nažalost izjaloviti bez obzira kakva obećanja je dao B.N.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +8
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:26 | 11.05.2018.
    @I_RA SAD je još uvijek sila broj 1, a Rusija ima problem da leti "ispod radara" čak i kad ne privlači pažnju akcijama u Siriji. Rusija je pod sankcijama i ne želi dodatne sankcije. Imaju li drugog izbora? Možda da, možda ne. To je veliko pitanje, jer je posljedice teško predvidjeti. Mislim da se ne treba ljutiti na Rusiju što vodi svoju politiku, iako možemo tu politiku da poštujemo ili ne. Nepoštovanje je neutralniji osjećaj od ljutnje, ne oplemenjuje čovjeka, ali ga i ne destabilizira kao ljutnja. Ovo sve je osjetljiva operacija. Možda za nekoliko mjeseci isporuče S-300, možda se pokaže da to i nije bio ključan element u priči, možda Sirija mora da napravi pripreme i obuku da bi imalo smisla da to dobije.
    Sirija i Iran su se približili Rusiji umjesto SAD-u, to društvo hoda kako hoda, ali kakvi takvi to je dio zadnje linije otpora protiv američko-izraelskog bloka da ne pokore svijet u potpunosti. Sirija i Iran su mogli postati saveznici SAD-a, ali u odnosu na Izrael uvijek bi bili druga klasa i morali se povući kad Izrael odluči proširiti naselja, postaviti naftovod i slično. Izrael bi diktirao koliko jaku vojsku smiju imati, koliko dobre stručnjake i tehnologiju. Njihova sudbina pod SAD-om bi bila kao Iraku pod SAD-om: degradacija vojske i političke stabilnosti, kontrola političara i tajnih službi, izvlačenje novca korupcijom i pljačkom prirodnih resursa, naoružavanje raznih militanata i pokušaji balkanizacije. Tako da ne mislim da je uvijek pravilo da je bolje biti američki saveznik. Zapravo, političarima se isplati, ali zemlja u cjelini je drugo pitanje. Tu je i pitanje časti, morala i ponosa, umjesto npr. saudijskog ponižavanja pred cionistima, donekle sada i ruskog, Sirija i Iran još uvijek imaju nešto što se ne može kupiti i stoje protiv vjetra čak i ako svi ostali zabiju glavu u travu da im se samo dupe vidi.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +5
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:14 | 11.05.2018.
    Okreni, obrni, izgleda da ni rusi, kao ni svi ostali, nisu imuni na podvijanje repa pred Rotšildima i ostalom sličnom bagrom. Biti istovremeno saveznik Sirije i izraela jednostavno nije moguće a rusi su izgleda odlučili na koju će stranu. Doskora nezamislivo a sada realnost.
    Povrh svega, još se onaj naš nesrećnik uhvatio u kolo sa "ekipom".
    Prikaži cijeli komentar
  20. +4
    Nizzde
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:44 | 11.05.2018.
    Rusi nisu dođli u Siriju da se bore protiv Izraela došli su pomoči Siriji protiv glavosječa i napravili ogroman posao.Rusija je sa Izraelom u prijateljskim odnosima i neče obarati Izraelske avione ili rakete koje napadaju Irance u Siriji ili Asada. Da li je ikad Assad rekao išta protiv Rusa ili tražio da ih Rusija zaštiti od Izraela? Jednostavno Rusi su tu da oslobode Siriju od glavosječa obuče i naoružaju Sirijsku vojsku bez S-300 ne kužim zašto svi tu cmizdre kako je Rusja izdala saveznika.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +14
    I_RA
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 11.05.2018.
    Kako god okreneš, danas je sigurnije biti američki nego ruski saveznik. I non-stop se nešto pravdaju, žude da ih se prihvati kao super silu a sami sebi nabijaju kompleks manje vrijednosti. Danas moraš dva puta promisliti prije nego zatvoriš nekog Amera u svojoj drzavi, Rusima rokneš ambasadora, pilota, srušiš im avion a oni ti uz ispriku ponude još i S-400?!
    Prikaži cijeli komentar
  22. +7
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:15 | 11.05.2018.
    Sa vojnog aspekta rusi baš i nisu mogli zaustaviti izraelce, ali najveći problem je politički tj.apsolutno je neobjašnjivo kako se tretiraju saveznici tj.Assad (pustimo za sada pitanje Irana).
    Nikad im Netanjahu nece kompenzirati štetu,
    ova odluka V.P. je u rangu pakta sa Hitlerom uoči ww2 ali politički puno štetnija za ruske interese.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +4
    MeteoAdriatic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:00 | 11.05.2018.
    Mislim da je vrijeme da Assad kaže Rusima doviđenja iz Sirije.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +5
    korisnik17221
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:36 | 11.05.2018.
    E ako je ovo istina, slijedeći tjedan ide šamaranje od Amera, Francuza , Engleza itd.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:16 | 11.05.2018.
    Sad vidim po zgoljinom linku
    , kazu Delilah ili Spike.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +4
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:13 | 11.05.2018.
    Rebro
    Moguce. Po mojim podacima Spike NLOS. Ali nisam bio tamo.
    Prikaži cijeli komentar
  27. -5
    zgoljo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:39 | 11.05.2018.
    @Sinology...Vjeruj u Boga i ne sekiraj se nizasta prijatelju :-)

    "Ne budite zabrinuti ni za što, nego u svemu - molitvom i prošnjom, sa zahvaljivanjem - očitujte svoje molbe Bogu. I mir Božji koji je iznad svakog razuma čuvat će srca vaša i vaše misli u Kristu Isusu." Filipljanima 4:6-7
    Prikaži cijeli komentar
  28. +4
    zgoljo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:35 | 11.05.2018.
    @rebro...cini se da je Pantsir unisten Delilah raketom sa F16 zrakoplova.

    theaviationist.com/2018/05/10/the-israeli-air-force-has-j...
    Prikaži cijeli komentar
  29. +2
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:47 | 11.05.2018.
    hint, Pantsir je uništen dronom, ali nema veze.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +8
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:20 | 11.05.2018.
    Sinology, znanje je moć...ako ništa drugo kada kontaš kako stvari stoje...nećeš ići ko ovca ginut za tuđe interese i domaće profitere
    Prikaži cijeli komentar
  31. +8
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:16 | 11.05.2018.
    ispricavam se.
    nije zlonamjerno bilo.
    lingvistika mi je hobi.
    a i putin mi je ovih dana preko c...
    Prikaži cijeli komentar
  32. +6
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:09 | 11.05.2018.
    Mislim da se iranski mvp Zarif treba ovih dana sastati sa kineskim i ruskim kolegom.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +8
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:06 | 11.05.2018.
    Samo da dodam. Pancir je unisten protutenkovskom raketom spike. Pozicija 10 km od izraelskih polozaja. Da su i imali municije, ne bi joj nista mogli, ali koja cigara dok vozilo nije u zakklonu previse govori...
    Prikaži cijeli komentar
  34. +15
    maupor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:58 | 11.05.2018.
    @Makistar
    uvijek rado procitam Vase komentare, iako nisam tip koji puno komentira. Mozda zato sto preduboko u sebi analiziram sve ono sto procitam i gledam, ne samo na Advancu nego i po stranim portalima. I dolazim sve vise do zakljucka da sve manje znam.
    Da ne duljim, ma molim Vas recite mi zar ovo nije vrh vrhova licemjerstva da jednoj suverenoj drzavi SAVEZNICI ne isporucujes sistem oruzja s kojim bi se mogla obraniti od napada. Jedino ako su Rusi zakljucili da i S-300 moze postati ofenzivno oruzje????
    Ma rekao bi moj sin: ne mogu bilivit
    LP
    Prikaži cijeli komentar
  35. +15
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:06 | 11.05.2018.
    @Sinology Ja nemam problem sa spavanjem i sekiracijom. Čovjek treba da shvati i prihvati da će umrijeti, a ostalo je varijacija na tu temu. Ne slažem se sa tim da nemamo koristi od ovog znanja. Svako znanje nosi korist, čak i ako neko ne može direktno da je vidi. Ako misliš na novčanu korist, to je druga stvar. Kada bi čovjek tražio samo novčanu korist, onda bi se fokusirao samo na one informacije koje donose novac: cijene dionica, unapređenje zanata kojim se bavi, bez ljubavi, prijatelja, hobija itd.
    Što se teme tiče, Izrael svašta pokušava i svejedno okruženje postaje sve spremnije da uzvrati udarac.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +8
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:06 | 11.05.2018.
    Dosao sam za kometare tu, ocekivano, razocaranje kao i kod mene, nadajmo se da je to ipak dugorocno pozitivno koliko god glupo zvuci sada.

    Trebalo bi da malo odmorit od citanja globalnih vijesti jer stvarno vise neznas tko je tu lud.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +7
    hrast
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:54 | 11.05.2018.
    Znači da izraelci sa "dozvolom" rusa mogu siriji raditi šta hoče ? Meni i prije puno toga nije bilo jasno - a sada ne razumije ništa , duplo ništa...
    Prikaži cijeli komentar
  38. +2
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:51 | 11.05.2018.
    korisnik17106, hajde nauči jednom za sva vremena da se država zove Sirija, a pridev je "sirijski", a ne "sirski".
    Elem, Pantsir je uništen jer je ispucao sve rakete, a da bi uopšte mogao da ispaljuje rakete mora da ima čistinu ispred sebe da bi radar uočio te rakete. Ne možeš da ga staviš u podrum i očekuješ da uhvati niskoleteće objekte. Tu mu je bio položaj, i čekao je na dopunu raketa.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +16
    Sinology
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:40 | 11.05.2018.
    @maupor

    To i meni pada na pamet već neko vrjeme ali svaka 3 mjesca produzim ovu predplatu.
    Sta nam treba da se sekiramo?
    Od svog ovog znanja baš i nemamo neke koristi.

    Ja sam na ovom portalu nekih 6 godina i od tad sam procito najmanje 100x kako idemo u treci svjetski rat i nekoj kataklizmi.Bilo je par noca kad nisam mogo spavat jer sam razmisljo sta ce jutro donjet ( srusen truski avion, bombardiranje sirije 2x,...)
    A kad pomislis, sta nam to treba?

    Uz ovo trabunjanje mi naumpade jedna uzrecica, koja mozda i ide u ovaj kontekst. Pa kaze :" Blago onome, ko mlad pobudali. Čitav život mu prode u radosti i veselju".
    Prikaži cijeli komentar
  40. -13
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:30 | 11.05.2018.
    @maupor
    nije direktbo tebi, mozze za sve, ali posto si primorac :
    u makedoniji kazemo okean - u hrvatskoj kazete ocean, u makedoniji kazemo k... - u htvatskoj isto kazete k..., zasto ne kazete curac?
    Prikaži cijeli komentar
  41. +9
    _MORGOTH_
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:25 | 11.05.2018.
    Ili navlaču Izrael .
    A s 300 je već u Siriji,
    Rat nije geopolitika nego Strategija!
    (Bar bi ja tako napravio)
    Prikaži cijeli komentar
  42. +2
    stillborn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:20 | 11.05.2018.
    @maupor
    -
    ++1
    Prikaži cijeli komentar
  43. +17
    maupor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:02 | 11.05.2018.
    Cijela ova geopolitika mi sve više ide na k....!! Razmišljam da prestanem čitati bilo kakve vijesti, i domace i strane. Šta nam rade? Ne kužiš više ni kope ni špade, šta bi rekli mi primorci.
    LP
    Prikaži cijeli komentar
  44. +12
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:59 | 11.05.2018.
    Umjesto da su najavili da će možda poslati, mogli su poslati u tajnosti, tako Izrael ne bi imao zašto lobirati ako ne zna za to, ili je to bio samo blef ubaprijed smišljen da se pregovara umjesto šalje S-300. A to je oružje za odbranu od zračnog napada, nije nuklearna bomba za uništavanje gradova. Izrael može da ima sve to, a Sirija ništa od toga.
    Rusija se može predomisliti ako Izrael nastavi provocirati, a ako prestane, u što ne vjerujem, još bolje jer se izbjegava sukob i eskalacija. Te sisteme je zapravo teško zaštititi od Izraela. Rusija bi bar mogla preuzeti odbranu Sirije od zračnih napada, ali ne želi da se dublje uvlači u te probleme. To je plivanje u močvari punoj aligatora.
    Prikaži cijeli komentar
  45. +10
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:55 | 11.05.2018.
    Na sirijskim tviterima bilo je nagovještaja da od S-300 nema ništa nekoliko dana prije ovog napada. Moguće zbog Irana. Pancir je ispucao bk, i vozio po novi. Nije baš mudro, na stranu što su dečki neodgovorni.
    Prikaži cijeli komentar
  46. +17
    Marvin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:54 | 11.05.2018.
    Kožin smatra kako "isti Siriji nije potreban"!?
    Sad su se već počeli i sprdati s jadnom Sirijom. Ako njoj nije potreban, onda stvarno ne znam kome je potreban.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +9
    korisnik17106
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:51 | 11.05.2018.
    btw. u snimci unisten Sirski pantsir od strane Izraela
    Prikaži cijeli komentar
  48. +7
    stillborn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:50 | 11.05.2018.
    @davok
    -
    "sustav S 300 je placen i ceka na isporuku."
    -
    S ćime plaćen s "ljudskim životima i krvlju"...
    Prikaži cijeli komentar
  49. +2
    korisnik17106
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:50 | 11.05.2018.
    Kad ovako vozilo od vise miljuna na cistini bez kamuflaze a posada pored njega pusi i prica, pa si mislis zar ce bit stvarno nekog efekta da im stavis u ruke najnapredniju tehnologiju?
    m.youtube.com/watch?v=r6lfHrmLLZ8
    Prikaži cijeli komentar
  50. +8
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:48 | 11.05.2018.
    Jude su to, imaju sve u svojoj ssaci. Zato i preziru sav ostali svijet i sve nas...
    Prikaži cijeli komentar
  51. +16
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:45 | 11.05.2018.
    Sve više se pokazuje kao tačna ona tvrdnja: Teško onom koga Rusija brani.
    Prikaži cijeli komentar
  52. +10
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:39 | 11.05.2018.
    Ako Beni nesto takovog trazi od RF, znaci da mora i nesto dati za uzvrat. Ovaj dio o uzvratu me zanima, sto bi to moglo biti? Takodjer, ovo je za sada samo nagađanje od strane novinara temeljen na izvoru koji nije naveden. Potvrde nema sa niti jedne strane, a ni SAA se ne buni, tako da ukoliko nema nekih konkretnijih informacija, sve je ovo tapkanje u magli.

    Pricekajmo jos malo, pa da vidimo o cemu se radi. Koliko sam upucen u situaciju, sustav S 300 je placen i ceka na isporuku.
    Prikaži cijeli komentar
  53. +10
    stillborn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:33 | 11.05.2018.
    E moj Putine, e moja Rusijo, u drugom svjetskom ratu ste uz višemilijunske žrtve i po čemu će Vas povijest pamtit odbacili naciste a šta sad radite...Gdje je nestao taj ponos, hrabrost pa i da zaštitite "slabe", na koje se nadvila "banda lešinara"... Kuda ide ovaj svijet, tko više upoće može biti moralna vertikala...Ako je uopće ovo Vaše pravo lice, niste ni trebali dolazit u "pomoć" napaćenom sirijskom narodu, barem biste izbjegli ovakovu SRAMOTU...
    Prikaži cijeli komentar
  54. +20
    dino10
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:28 | 11.05.2018.
    Razocaravajuce jeste, ali PLATICE CIJENU RUSIJA ZA OVAKVO SPLETKARENJE, TO JE SIGURNO.
    Zapad ovakvo ponasanje tumaci kao slabost i ovo ce se Rusiji vratiti kao bumerang.
    Prikaži cijeli komentar
  55. +18
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:20 | 11.05.2018.
    Ovo su ozbiljne stvari,a ako Putin misli da ga Šojgu i ekipa nemogu maknuti sa vrha,onda je vrlo nepromišljen!Uvjeren sam da ruskoj vojsci polako popuštaju živci glede Putina...
    Prikaži cijeli komentar
  56. +18
    Astasad
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:19 | 11.05.2018.
    Samo polako doci ce dan kad ce krenut na nju ali s ovim ponasanjem ce ostat bez ijednog saveznika.
    Prikaži cijeli komentar
  57. +15
    Sinology
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:19 | 11.05.2018.
    Sigurno mu je obećo, da će Siriju u slučaju napda branit dobri susjed Izrael, pa su skontali da im nije potreban.
    Oni imaju dovoljno napredne tehnologije.
    Prikaži cijeli komentar
  58. +12
    nevendesign
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:18 | 11.05.2018.
    S nečim ih Izraelci uvjetuju, ili je nekakav kompromis sad zbog čega samo oni znaju.. Mi ćemo saznati kako se bude dalje razvijala situacija i kroz buduće aktivnosti
    Prikaži cijeli komentar
  59. +28
    Astasad
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:18 | 11.05.2018.
    Ne nego Rusija gubi u ovoj igri s ovakvim spletkarenjem.imali su sansu i jos je imaju ali kako vrime odmice svi je podbadaju da vide dokle mogu ici.kako stvari stoje cini mi se da mogu cilu Siriju preorat samo da paze dio di su ruski vojnici.
    Jadno
    Prikaži cijeli komentar
  60. +6
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:12 | 11.05.2018.
    Nekako mi se cini da su Iranci (verovatno se i Assad 'predao' Irancima)prekrsili dogovor sa Rusima.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.