Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Trump traži "pomoć" od Rusije po pitanju Sjeverne Koreje, ali iz Rusije poručuju: "Nećemo sudjelovati u ekonomskom gušenju te zemlje"

Američki predsjednik Donald Trump istaknuo je danas za vrijeme razgovora s novinarima kako se nada da će dobiti više pomoći od ruskog predsjednika Vladimira Putina po pitanju uvjeravanja Sjeverne Koreje da moraju napustiti svoj nuklearni i raketni program.

Komentirajući jučerašnji telefonski razgovor s Putinom Trump je istaknuo: "Željeli bismo pomoć oko Sjeverne Koreje. Kina pomaže, Rusija ne pomaže. Voljeli bismo pomoć i od Rusije".

No, pitanje je na koliku "pomoć" SAD može računati. Naime, ruski zamjenik ministra vanjskih poslova, Igor Morgulov, danas je poručio kako Rusija neće sudjelovati u "gušenju" Sjeverne Koreje, referirajući se na američke zahtjeve da se Sjevernoj Koreji uvedu dodatne ekonomske sankcije.

Nadalje, za vrijeme jučerašnje novinske konferencije ruski predsjednik Putin istaknuo je, iako ne odobrava sjevernokorejski nuklearni program, kako je razumljivo zašto Sjeverna Koreja želi snažnu obranu te je spomenuo Irak i Libiju kao primjer zemalja koje je SAD napao, a iste nisu bile u stanju pružiti veći otpor.

Vezano uz temu:
Izgladnjivanje do smrti naroda i nacije: Najokrutniji plan smjene jednog režima

Izvori:

Reuters | Interfax

Komentari

(12):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +2
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:32 | 16.12.2017.
    Nekako je ispalo da ovdje može odgovarati da se metne, u biti senzacionalna vijest, od KPRF navodno neće ići Zjuganov, nego Pavel Grudinjin, koji je pobijedio na internet-primaries ljevice. Lik je vrlo uspješan privrednik, ali slabo poznat van Moskovske oblasti. Glasina je da Putin odobrava kandidaturu. Ako nisu samo glasine, da li to znači da ga želi kasnije u vladi? Uostalom, navodno je presica Zjuganova najavljena za 18.12
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:29 | 16.12.2017.
    Slažem se u potpunosti sa hintom @ koji uvijek djeluje argumentirano i stručno , a i sa nera-univ koji mi djeluje kao dobar čovjek, možda malo preemotivan.
    lijep pozdrav obojici @@.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:49 | 16.12.2017.
    @gamoc
    To da sankcije štete istina je samo uvjetno, štete i koriste, zbog toga što je Rusija ušla u WTO pod uvjetima koji su odgovarali samo izvoznicima energenata. Ono što sam htio reći je "točno je da Rusija funkcionira dobro pod sankcijama, ali nije točno da Rusija funkcionira dobro". Kao primjer, "rekordna" žetva ovog ljeta (navodnici jer bila je bar jedna veća u neko davno doba, prije novog starta u računu) dijelom je propala zbog nedostatka silosa i mogućnosti prijevoza, situacija nezamisliva za Ameriku. Neshvatljiva ekonomska politika i još uvijek prisutni kleptokrati su mnogo veći problem od sankcija.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:05 | 16.12.2017.
    gamoc,
    Dogovor bi trebao i morao biti neminovan,jer sve drugo vodi u sukob velikih sila.Medzutim,ne slazem se da je npr.Ukrajina periferno pitanje Rusije i Amerike,jer zbog Ukrajine,desio se Krim.Krim je razlog sankcija Rusiji,a sankcije Rusiji jasno jako stete.Uz to,evropske zemlje koje su slijedile politiku Amerike,nanose sami sebi stetu,jer sankcije Rusiji pogadzaju i njih.
    Dakle,da li se ovoliki lančani problemi mogu posmatrati kao periferni problemi Rusije i Amerike.Po meni,NIKAKO.
    Drugo,kao sto rekoh već, »islamski terorizam » NIJE islamski terorizam,već bi mozda mnogo pravilnije bilo reći američki terorizam,jer je ISIL američko čedo koje i danas dan ameri snabdinevaju oruzijem i potrebnom obukom jenki dzihadista u stvaranju haosa na BI.
    Sirija je danas razrusena zemlja i to sto se danas Rusi i Ameri dogovaraju je samo iz potrebe da se ne desi rat velikih sila,ali to nikako ne bismo trebali i mogli nazvati dobrom suradnjom dviju drzava Rusije i Amerike,gdje je svako malo,vrlo blizu direktnog sukoba ove dvije zemlje.
    Ako smatras da je rusko povlačenje iz Sirije dokaz nekog dila izmedzu Rusije i Amerike,tu mozda ima neke istine ,ali samo zato kako bi se izbjegao sukob većih razmjera izmedzu dvije velike sile,a ne zato sto Rusija i Amerika dobro suradzuju.Osim toga,veliko je pitanje sta su Rusi povukli,sta nisu povukli a i sta su DOvukli.
    Ono neuki,mi je samo malo zaparalo oko,pa sam to malo istaknuo,jer su čitaoci ovog portala,po meni bar,poprilično informirani o svemu tako da je to zaista bilo nepotrebno,ali ja lično ti ne uzimam toliko to za zlo,jer shvatam da se čovjeku moze i omači neka neprikladna riječ.
    Bilo kako bilo,ja ne mislim da Rusija i Amerika dobro suradzuju u bilo čemu,zapravo mislim da je njihova suradnja u bilo kom domenu na najnizim granama jos od hladnog rata.
    Incidenti u Siriji se umnozavaju svakim danom,i pitanje je samo greske ili gubitka nerava jednog od pilota na bilo kojoj strani da se izazovu nesagledive posledice za cijeli svijet.To se ne zove dobra saradnja,a za takvo stanje se ne moze optuziti Rusija,nego bas Amerika koja sa svojim satelitima godinama već neuspjesno pokusava srusiti Asada,(bezpravno)koji zapravo opstaje na vlasti zahvaljujući Rusiji i Iranu.
    Kad smo kod Irana,vrlo je diskutabilno pričati o Iranu kao glavnom savezniku Rusije,a tvrdeći da Rusija zajedno sa Amerikom zeli unistiti Iran kao potencijalnu prijetnju svijetu.Naime,zelim reći,Rusija je jako svijesna Irana kao prepreke Americi i Izraelu,i koja sluzi za Rusiju i kao vazan odbrambeni bastion prema samoj Rusiji...S tim u vezi,Iran će uvijek biti prirodni saveznik Rusije,u prkos ponekad trzavicama izmedzu njih samih.
    U ovom slučaju,kad pominjem Izrael ne mislim na iste razloge zelje unistenja Irana od strane Amerike i Izraela,i ako su Amerika i Izrael prilično usaglaseni oko istih ciljeva u svojoj politici.
    Najkompleksniji odnos u ovim zbivanjima,bar za mene,je odnos Izraela i Rusije koji su na suprotnim stranama po pitanju i Sirije i Irana,ali ipak imaju neki dogovor,koji opet sluzi tome da se posredno ne bi sukobile Rusija i Amerika jer Amerika stiti Izrael....Dakle ni to nije suradnja na nekom nivou,nego sluzi samo kao potreba da se ne sukobe dvije velike sile..
    S.Koreja je ruski komsija i rat Amerike sa S.Korejom direktno ugrozava i granice Rusije i granice Kine jer nuklearni udari ne priznaju granice,te je stoga i tu samopotreba da se to sve sprijeći a niposto neka dobra saradnja Rusije i Amerike..
    Eto,gamoc,to su neki moji stavovi koji se kose sa tvojim stavovima i ne treba,bar po meni,nečasne radnje Amerike,upakivati u neki celofan fine saradnje Rusije i Amerike.
    Pozdrav!
    Prikaži cijeli komentar
  5. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:56 | 16.12.2017.
    Pa evo nešto što ukazuje na bolje odnose između USA i Rusije nego što se obično misli-
    Iako vjerojatno dugo nećemo saznati pravi razlog iznenadnog ruskog povlačenja sa sirijskog ratišta, sve ukazuje kako se radi o velikom američko-ruskom dealu. Što je i po kojoj cijeni trženo, bit će obavijeno velom tajne, kao što su tajni i nikad prekinuti zakulisni diplomatsko-obavještajnih kontakati dviju zemalja a i ostalih zemalja regije.Što je predmet dogovora, moći će se naslućivati tek pozornim praćenjem na duži rok čitavog spektra sukobljenih pozicija Moskve i Washingtona, od sankcijske politike, rata cijenama energenata, stanja u Ukrajini, izgradnje američkog proturaketnog štita po obodu Rusije i još podosta toga. Dakle ustupci i protivustupci što stalno govorim.To je real politika koja počiva na interesima dok su emocije sporedna stvar.
    Ukazuje se kako Siriji najvjerojatnije predstoji federalizacija ili visoki stupanj autonomija njezinih budućih sastavnica. Koplja će se lomiti oko količine ovlasti budućih regionalnih jedinica u odnosu na središnju vlast.Ali po svemu sudeći priprema se novi , još teži, rat i nova podjela karata.
    Prikaži cijeli komentar
  6. 0
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:27 | 16.12.2017.
    Trenutno radim na nekim projektima i nemogu se sada uključiti u ovako složenu diskusiju, možda kasnije, sorry.
    No ovo ,, neuk,, je jedna nevažna i vjerojatna nepotrebna opaska.
    Nikada nisam i nikada neću sugovornika podcjenjivati. Prema tome nera-univ @ primi moje izvinjenje ako sam te povredio, nije ništa osobno, i također primi lijep pozdrav.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:53 | 16.12.2017.
    gamoc,
    Oprosti mi sto sam neuk,ali mozes li mi malo pojasniti neka svoja učenija vidzenja.
    1.Umjesto toga, dvije su se vlade sudarile na perifernim pitanjima - kao što je Sirija (s kojom je Moskva dugo bila povezana i koja nije bitna u Americi) i Gruzija / Ukrajina (koje nisu važne za američku sigurnost).
    Ako Sirija i Ukrajina nisu toliko bitne Americi,a Rusiji jesu,zasto onda Amerika nastavlja sa svim akcijama destabiliziranja Sirije,zasto gura Ukrajinu u njen bezdan,obzirom da je Rusiji to bitno.
    Po meni se ne moze razdvojiti problem na to da li ugrozava amerićku sigurnost,kad se postupcima ugrozavanja ruske sigurnosti,dovodi u poziciju da sama bude ugrozena od Rusije,jer Rusija braneći svoju sigurnost,jer se time dolazi do ugrozavanja svjetske mirovne sigurnosti,jer u tom ugrozavanju učestvuju sve zemlje koje podrzavajući ameriku,zapravo staju na stranu protiv Rusije.
    Rezultat stvaranja haosa u Ukrajini je Krim,a koji je u direktnoj vezi sa sankcijama svih protiv Rusije....Tvrditi da zbog toga sto Američka sigurnost nije ugrozena zbog Ukrajine,da je to periferno pitanje,meni neukom,zaista postavlja problem shvaćanja geopolitičkih zbivanja.
    2. Nasuprot tome, i Amerika i Rusija se boje islamskog terorizma, suprotstavljaju se nuklearnom Iranu i Sjevernoj Koreji i suočavaju se s potencijalno agresivnom Kinom.Tu one itekako surađuju i javno i tajno.
    gamoc,
    Ne znam da li sam ja ili ti prespavao ovih godina sve ove dogadzaje u Siriji...
    Islamski terorizam je stvorila upravo ta tvoja Amerika,ISIL i Al Kaida su američka djeca i ne znam na koji način objasnjavas bojazan amerike od istih....Mozda zato sto ih se boje im salju i oruzije i kadar za obučavanje koji se opet bore i protiv Rusa i Sirijske armije...ali ta borba je za tebe periferno pitanje Amerike..
    Rusija zvanično kaze da jeste protiv nuklearnog naoruzanja S.Koreje,ali s druge strane jasno kaze da shvata zasto se S.Koreja naoruzava nuklearnim oruzijem jer primjer mnogih drzava poput Libije ukazuje da zemlje koje se nisu imale s čim braniti protiv Amerike,ako se nisu slagale sa Amerikom da su bile pregazene.
    Iran je ruski saveznik i on je glavna prpreka puta prema Rusiji na amerićko- cionističkom putu porobljavanja cijelog svijeta uključujući tu i opkoljavanje Rusije za konačni obračun sa njom...
    gamoc,
    Oprosti,mozda sam neuk,kako ti kazes,citiram te:
    3.Rusija ne funkcionira dobro pod sankcijama i one joj dosta štete. Sukob amerike i Rusije je uglavnom oko perifernih pitanja Sirije i Ukrajine no u drugim pitanjima one se dobro slažu.To je iznenađenje za neke neuke.
    Rezime:
    Pa Rusija je pod sankcijama zbog Krima i Ukrajine,i sam kazes da joj te sankcije dosta stete,ali sukob Rusije i Amerikeje,po tebi,zbog perifernog pitanja Ukrajine.
    gamoc,već sam ti u nekim komentarima na drugim temama rekao da iznosis ponekad neozbiljne tvrdnje,ali ovo sto pises je ravno davno gledanoj seriji «izgubljeni u svemiru »
    Oprosti,tvoj tekst je nista s ničim...Mozda sam ja stvarno neuk da te shvatim dovoljno dobro,ali tu smo,pojasni svoje pisanje,ali molim te,pisi argumentovano i sa obrazlozenjem svojih postavki da te mogu razumjeti i ja,a vjerujem i ostali kojima si mozda iz istih razloga kao i meni NEJASAN.
    Pozdrav!!

    Prikaži cijeli komentar
  8. -3
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:36 | 16.12.2017.
    Rusija ne funkcionira dobro pod sankcijama i one joj dosta štete. Sukob amerike i Rusije je uglavnom oko perifernih pitanja Sirije i Ukrajine no u drugim pitanjima one se dobro slažu.To je iznenađenje za neke neuke.
    Sjedinjene Države i Rusija nemaju neslaganja oko međusobno važnih interesa. Umjesto toga, dvije su se vlade sudarile na perifernim pitanjima - kao što je Sirija (s kojom je Moskva dugo bila povezana i koja nije bitna u Americi) i Gruzija / Ukrajina (koje nisu važne za američku sigurnost). Nasuprot tome, i Amerika i Rusija se boje islamskog terorizma, suprotstavljaju se nuklearnom Iranu i Sjevernoj Koreji i suočavaju se s potencijalno agresivnom Kinom.Tu one itekako surađuju i javno i tajno. Što se tiće SK i tu će Rusija pomoći ali traži kontraustupak, sve ima svoju cijenu.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +6
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:52 | 16.12.2017.
    To da Rusija dobro funkcionira pod sankcijama nije sasvim točno. Ali nije tema. Međutim, da im neće biti ništa bolje ako se pridruže gušenju Koreje je apsolutno točno.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +9
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:45 | 16.12.2017.
    @Adolf Berlusconii Da, to nema smisla da Rusija pod sankcijama pomaže SAD-u da još nekom uvedu sankcije. Mada i bez toga ne bi imalo smisla iz drugih razloga.
    Tu se traži pokoravanje Koreje umjesto pregovora da svako dadne neki ustupak, da npr. SAD prestane sa vojnim vježbama u Koreji.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +8
    Voyevoda
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:53 | 15.12.2017.
    Rusija savim dobro "funkcionira" i pod anglo-saksonskim sankcijama, dapače te sankcije su natjereale Rusiju da što više poboljša vlastitu privredu i gospodarstvo, pa npr. treba spomenuti da je Rusija što se tiče izvoza žita pretekla SAD i Kanadu i postala prva na svijetu !!! Za sve što im je potrebno mogu računati na Aziji i Lat. Americu! Što se tile nafte pa: i.imgur.com/kuasAvK.jpg!
    Prikaži cijeli komentar
  12. +18
    Adolf Berlusconii
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:29 | 15.12.2017.
    a u isto vrijeme Rusija je i sama pod sankcijama...
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.