Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Rusija poručuje: "SAD ima do 20 vojnih baza na prostoru Sirije"

Savjetnik Nikolaja Puškova, generalnog tajnika ruskog vijeća sigurnosti, Aleksandar Venediktov, rekao je kako SAD do sada ima i do 20 vojnih baza na teritoriju Sirije. Informaciju je objavila ruska novinska agencija RIA Novosti, a prenosi Reuters.

Ističući kako se velika većina ovih vojnih baza nalazi na prostoru koji je pod kontrolom Kurda Venediktov je također rekao kako je SAD naoružao sirijske kurdske snage s "najnaprednijim naoružanjem".

"Dostava modernog naoružanja i poticanje separatističkih sentimenata kod Kurda je zapravo isprovociralo Tursku da započne vojnu operaciju na prostoru Afrina na sjeveru Sirije", smatra Venediktov.

Vezano uz temu:
Analiza: Četiri velike eskalacije kao početak okupacije i komadanja Sirije

Izvori:

Reuters | RIA Novosti | RT

Komentari

(29):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    Dreamer
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:07 | 1.03.2018.
    hr.rbth.com/science/80873-putin-otkrio-tajnu-hipersonicno...

    Kratak rezime Putinovog govora o oruzju.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:35 | 1.03.2018.
    Svakako, ovim je i dobio izbore, jer propaganda sada tvrdi - ovo nisu izbori predsjednika nego vrhovnog zapovjednika.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +10
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:25 | 1.03.2018.
    Evo me za stolom, pa da odgovorim. Nije moje da radim posao RT, a niti mi je ovo posao, ali kada sam na netu vidio da su počele najave i komentari, morao sam pogledati drugi sat govora. Prvi sat su bila razna obećanja unutrašnjopolitičke naravi. Druga polovica je o naoružanju, a nisam pravio bilješke, da dva puta gledam bilo bi pretjerivanje, tako da mogu pobrkati stvari. Naveden je niz sustava koji su testirani, a neki već i u trupi ("Sarmat" nije u trupi). Komentari na ruskom su ili izljevi domoljubnog oduševljenja ili "dečki, kupujte brašno, sol, konzerve i šibice".
    Dakle hipersonična raketa koja nisko leti brzinom od 20 Macha, ponavljam, nisko, hipersonične krstareće bojeve glave, podvodni dubinski nuklearni dron (poznat od ranije pod imenom Status-6) velike brzine, krstareća raketa sa nuklearnim motorom koja može kružiti da kažemo dok se ne pokvari i tako dalje. U biti, tvrdi da već ima skoro realiziranu mogućnost globalnog razoružavajućeg udara, što je i američki doktrinarni cilj, za koji traže novac od Kongresa, i to uz riječi "ovo nije blef". Tako da je, ako je istinito, bar što se naoružanja tiče, situacija kao kad je Truman objavio da ima atomsku bombu.
    Prikaži cijeli komentar
  4. -1
    zoir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 1.03.2018.
    hint
    ja u to ne verujem, putin je uvek bio umeren a i nema neke ekonomske snage zaratit sa SAD.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:28 | 1.03.2018.
    gamoc,
    « Ono što neki u vanjskom svijetu mogu opisati kao ruski avanturizam u Siriji, okupacija Krima i uplitanje u istočnu Ukrajinu, Kremlj i njegovi propagandni pristaše prikazuju kao kontinuirani napor Rusije da zaštiti svijet od sila kaosa i fašizma. »
    U ovom momentu,moja malenkost ZAISTA smatra da ovo jeste ruski napor zaustavljanja sila kaosa i fasizma u svijetu,kao i sprečavanje pokusaja Uplitanja zapada u politiku Ukrajine,i prava stanovnistva Krima te da se izjasne gdje zele pripadati,kao i pomaganju sirijskom narodu da se izbori za svoju slobodu .
    Ako je ravnoteza narusena odnosenjem prevage na stranu Rusije,mislim da svijet neče zazliti za tim.Samo suprotna prevaga moze svijet odvesti u totalni haos,jer ZA SADA BAR,Rusija vodi odbrambenu vrstu politike
    Nasi stavovi i shvatanja se dijametralno razlikuju,zar ne,no;
    Nema vazno.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:09 | 1.03.2018.
    Rusija ne smije biti slaba ali ni USA ne smiju biti slabe.
    Po svim teorijama politike i ratovanja ravnoteža snaga je ono što čuva mir.Ravnoteža snaga.Točka.
    Stoga pozdravljam svaki ravnopravni paritet između te dvije sile.( na ovim strani8cama uvijek sam se zalagao za prijateljstvo Rusije i Evrope, Rusija je dio Evrope )
    Međutim pogledi na svjetske probleme su jako suprostavljeni.
    Ono što neki u vanjskom svijetu mogu opisati kao ruski avanturizam u Siriji, okupacija Krima i uplitanje u istočnu Ukrajinu, Kremlj i njegovi propagandni pristaše prikazuju kao kontinuirani napor Rusije da zaštiti svijet od sila kaosa i fašizma. U ovom pogledu, kritika Rusije danas je jednako , po njima,
    kritiziranju Sovjetskog Saveza za spašavanje svijeta od zla fašizma.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:56 | 1.03.2018.
    gamoc,
    Kolega,nisam previse informiran,ali iz onog sturog sto sam uspio pronači izgledaa da se radi o nečem epohalnom.Kako hint već navodi,a kao sto znas i sam,hint ima priličan kredibilitet medzu kolegama komentatorima jer nikad ne izlazi i ne pise sa polovičnim pretpostavkama,citiram ge:
    « Faktički tvrdi da ima totalnu vojnu superiornost što se tiče oružja za svjetski rat. »
    Koliko to zaista pije vode,ne znam...
    Ja lično ovo jos uvijek prihvatam kao dobru vijest,ali jos uvijek neprovjerenu 100 %—tnu vijest.
    Kao dobru vijest je prihvatam,jer smatram sto je Rusija jača i sto ima jaču ovu vrsta naoruzanja,manje su mogučnosti za neki veliki rat izmedzu dvije velike super sile.
    Slaba Rusija,u odnosu na Ameriku bi 100 % rezultiralo nekim ratom sa kojim bi Amerika pokusala ostvariti prevlast,bez obzira na ljudske zrtve koje bi tim ratom bile izazvane.
    Ameri ne mare za ljudske zrtve.
    S druge strane smatram da Rusija neće biti nikad ta koja bi pokrenula toliko velik rat,jer jednostavno za ti nema potrebe.Več je i onako prevelika sa ogromnim energetskim resursima.da bi joj takav rat apsolutno bio bezpotreban.
    Sta je stvarno po srijedi,saznaćemo vrlo skoro.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  8. 0
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:39 | 1.03.2018.
    Da li Putinova izjava o novoj Ruskoj nezaustavljijoj bombi u slučaju napada na Ameriku znači i to da Rusi mogu zaustaviti i Američke bombe koje bi padale po Rusiju u slučaju svjetskoga rata. Ako je riječ o tome, onda svaka čast.
    Ako nije onda ništa novo.
    Naime još za vrijeme Gorbačova i Reagana oni su imali svaki preko 20.000 nuklearnih glava dovoljnih da više puta potpuno unište svijet.Onda su išli na smanjenje.
    A sada ova Putinova pomalo neoprezna izjava- u svrhu izbora- će silno uzbuditi američke jastrebove, siguran sam, do te mjere, da će doći do nove ogromne utrke u nuklearnom oružju kojoj se ne vidi ni kraj ni pobjednik.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +5
    DinoBosna
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:52 | 1.03.2018.
    Poštovani komentatori,
    Napad turske na SAD se nikada neće dogoditi, turci su isuviše velike kukavice.
    Očistiti će to SAA. Pitate se kako, tako su mali a SAD tako velik? Pa slično kao u vijetnamu.
    SAD si neće priuštiti gubitak nego će se povući pod sloganom "misija obavljena".
    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    Bob The Irish
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:20 | 1.03.2018.
    @Nera
    To je to
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:12 | 1.03.2018.
    Ne znam da li je to to sto sam pronasao.Naime,ako mislimo na isto,Putin je pričao o novom ruskom oruziju koje će navodno biti kao meteor koji će se kretati atmosferom hipersoničnom brzinom i biti neuhvatljiv za bilo kakvu odbranu.Nemaju jos ime za to oruzije,ali ga za sad zovu avangarda.
    Ne znam da li je hint na to mislio,ali ja nigdje nisam pročitao da se to oruzije već nalazi u ruskim trupama.
    Osim toga,pričao je o novim sarmatima od 200 tona koji če takodze biti neuhvatljivi.Njegov govor je neuobičajen jer je protkan čak i malom prijetnjom da če momentalno odgovoriti sa tim oruzijem ma kakva bomba pala na Rusiju...
    To je ono sto sam ja uspio prokljuviti,ali ne mora biti da se hintov tekst odnosi na isto..mozda hint priča o nečem drugom.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    Bob The Irish
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:00 | 1.03.2018.
    @nera
    Verujem da je text u pripremi i da ćemo ga uskoro čitati na ovim stranicama.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:32 | 1.03.2018.
    hint,
    Moze li malo detaljnije o tome...i sta je zapravo pozadina tog govora,ako je moguče da objasnis.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  14. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:30 | 1.03.2018.
    Jurice,svima je jasno da cionisti zele vidjeti pad Irana.
    No sve ove kombinacije Rusa ,amera,Turaka,Izraela,Sirije,Irana su vrlo bitne i za to o čemu ti pričas.
    Samo,na pad Irana če se jos dugo načekati...Prije će se cijeli BI pretvoriti u uzavreli kotao sa svim tim učesnicima,nego sto će Iran pasti..
    Napad Amera i Izraela na Iran tesko moze drzati Ruse po strani na ovaj ili onaj način...
    A Iran nikad nije bio jači...
    Nije to bas tako lako izvesti,niti iskazati samo tako.Nije uspio plan A,sad je plan B.
    Ako nije uspio plan A,mozda neće uspijeti ni cijela abeceda....
    Sta će tu biti,tu niko vise nista ne moze predvidjeti sa sigurnosću.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +14
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:25 | 1.03.2018.
    Sada postaje stvarno ozbiljno. Danas je u svom govoru Putin stavio karte na stol, oko 40 minuta opisivao je nove sustave koji su upravo ušli u naoružanje, tipa "wunderwaffe", što je nezabilježeno za politički govor. Faktički tvrdi da ima totalnu vojnu superiornost što se tiče oružja za svjetski rat.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +6
    Jurica Saravanja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:16 | 1.03.2018.
    Postovanje,

    Po mom skromnom misljenju (a to sam vec davno napisao da se oko Sauronovo okrenulo prema Iranu)tamo svi treba da se okrenemo. Pustite Tursku i USA da ce ratovati. Pustite Rusiju i USA de ce ratovati. Pustite to da ce ikada USA izaci iz Sirije (jer plan A nije uspio sad je plan B a to je biti prisutan u Siriji (nesto kao i u Afganistanu) sve dok ne padne Iran.
    Iran treba pasti a sve drugo je kolateralno, pa t'kom opanci a t'kom ovojci.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:09 | 1.03.2018.
    Arkaj,
    U principu se slazem s tobom...i ne samo sada,nego gotovo uvijek.Svi tvoji komentari su mi vrlo realni i vrlo lucidni.
    Medzutim,sta me je navelo na ovakvu vrstu razmisljanja.
    Prije svega,ovako otvorena ruska retorika koja jako otvoreno ukazuje na provociranje Turske i neke vrste opravdanosti turske ljutnje i opravdanosti turskih udara na Kurde u Siriji,u ruskim očima...
    Jasno je da izmedzu redovova čitaju i ameri sta Rusi poručuju turcima.
    Dakle,tvoj tekst ide u pravcu apsolutne logike interesa.Bar sto se tiče Amera.
    Procjena je da je veći interes biti sa turcima,nego sa kurdima,bar za amere.
    Medzutim,jako je tesko povući pravu rezultantu interesa,ako kao vektore interesa postavis interese Amera,Izraela,Kurda i Turske.
    Ovdje se ne zna koji vektor ima vise uticaja- američki ili izraelski....tj.na koju stranu će povući vise rezultanta.
    Izraelski preferira sukob sa Amera sa Iranom...Reklo bi se čak i američki.Ali NE Turskom,zar ne.
    Ako zatim kao vektore interesa postavis Rusiju,Iran i Tursku,rezultanta takodze mijenja svoj pravac.
    Za Tursku je uzasavajuća spoznaja da ameri dostavljaju kurdima visoko sofisticirano oruzije.Zapravo,mozda i NE dostavljaju bas toliko sofisticirano,ili prije rečeno,SIGURNO NE dostavljaju,ali ako ruske obavjestajne sluzbe guraju taj sukob,a već imaju taj kredibilitet kod Erde,jer je praktično jos uvijek ziv,zahvaljujući njima,a shodno tome,npr. prema rusima IPAK DOSTAVLJAJU,sto ne mora biti istina,tad se rezultante vektora drastično mijenjaju u korist sukoba turaka i amera,ako idemo sa pretpostavkom da rusi turke guraju u taj sukob.
    Iranu ne odgovara sukob ni sa Izraelom,ni sa amerima,ali ne vidim ni da Iranci previse vole Kurde,sto zbog samih Kurda u Iranu a sto i zbog toga sto su saveznici njiihovog nejvećeg neprijatelja.
    Gdje je onda iranska rezultanta.
    Dakle, Arkaj,slazem se s tobom i tvojim komentarom,ali nisam iznenadzen da se počinje igrati igra da se sukobe Turci i Ameri,čime bi Rusi samo pojačali osovinu Rusija -Turska -Iran.
    Ko u ovakvoj situaciji moze biti pametan???
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  18. +7
    Hamza_XXL
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:08 | 1.03.2018.
    Jacanje prisustva na BI nije intencija samo Amerike, nego svih bivsih zapadnih imperijalnih sila. Britanci vec ofanzivno jacaju svoje prisustvo na BI, Macron svako malo prijeti intervencijom Asadu zbog ljudskih prava, a zapravo trazi pretext za vojnu jntrvenciju i povratak Francuske na BI.
    Zasto se zapadnoj alijansi zuri da ponovo BI stavi pod svoju kontrolu? Zato sto geostrategija kaze ko kontrolise BI kontrolise sve procese od dalekog Istoka do Mediterana. Kina je ofanzivno krenula u odvajanje ovih prostora - a "Put svile" ce samo poplocati put za kinesko osvajanje BI. Upravo zato Zapadnjaci na celu sa Amerikom i Engleskom pocinju sa intenziviranjem svih napora za blokadu kineskog puta svile. Najbolji nacin za to je ponovno stavljanje glavnine BI pod svoju kontrolu. Naravno, njima na putu ovom naumu stoje i druge nikad vece prepreke: ojacala Rusija, regionalno snazni Iran, nepredviva Turska. U svakom slucaju bice neizvjesno i zanimljivo.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +8
    Hamza_XXL
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:51 | 1.03.2018.
    [email protected] Ameri ne samo da ne razmisljaju o odlasku sa BI, oni razmisljaju o jacanju svoje uloge na BI. I njihov polozaj u Siriji ne lici bas na zivo blato. Ako su oni igdje u zivom blatu onda su su to u Afganistanu. Ali cak i tamo ne samo da misle ostati nego zele i jacati svoje prisustvo (kako je to nedavno objelodanio Tramp).
    Prikaži cijeli komentar
  20. +8
    regulushr
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:18 | 1.03.2018.
    A što amerima sad fali u Siriji? Pa nisam vidio ni jednu vijest da ginu njihovi vojnici. Dok je to tako njima je dobro u Siriji i neće samo tako lako otići.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +8
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:29 | 1.03.2018.
    Mislim da se pretjeruje s predviđanjem direktnog vojnog sukoba Turska - USA. To nijednoj strani nije u interesu i to se neće dogoditi. Puno prije toga neko će promijeniti politiku a ja sam uvjeren da će to bit USA. Kurdi su nedovoljno jaka karta a i pitanje je kojiko USA uopće može računati na apsolutnu podršku Kurda, da bi zbog toga ušla u potpuni prekid odnosa s Turskom do nivoa ratnog sukoba. Nije u pitanju samo Erdogan kao osoba, teško da bi bilo koji drugi turski političar mogao pristati na stvaranje nezavisne teritorije pod kontrolom Kurda bez teškog vojnog poraza. Da li je takav rizik isplativ USA jer nema sumnje da Turska u takvom slučaju ne bi ostala sama i da bi jednom prekinuti odnosi bili neprijateljski desetljećima? Racionalna odluka je jasna - ako si u izgubljenom položaju kao sad USA onda je puno bolje ne povećavat uloge nadajuć se da protivnik neće pročitati blef. USA će progutat knedlu i uz pomoć Rusije i ostalih smislit "častan izlaz" jer svako inzistiranje na ostanku u Siriji nalik je na koprcanju u živom pijesku - samo se još brže tone...
    Prikaži cijeli komentar
  22. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:41 | 1.03.2018.
    Rusi su izgleda tu vrstu posla naučili jako dobro od Amera...
    Ameri se sad suočavaju sa neprijateljem koji ih moze tući njihovim najboljim oruzijem...i da učenik postane bolji od učitelja,vrlo je moguće.
    Ali ine mora postati.Vidjećemo.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  23. +9
    pipar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:38 | 1.03.2018.
    Svugdje Ameri prste imaju gdje se lovica može uzeti 😀😀
    Prikaži cijeli komentar
  24. +3
    korisnik17221
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 1.03.2018.
    Vrlo lako riješiti. Napraviš paravojnu vojsku koja nema veze sa ni jednom vojskom. Čak bi napravio neko "lažno" puškaranje sa Sirijskom vojskom. Pa malo po Kurdima i po Turcima. Kada se ,kao svi, počnu boriti protiv nove skupine, pustiš ih da rokaju po tim američkim bazama. Normalno, uz obavještajne podatke Sirijske i Ruske vojske. Pljačkaš one koje napadaš da te ne mogu povezati. Eh, što bi to bio interesantan scenario. I kada bi to uspijeli napraviti, predaju se Sirijskoj vojsci. Treba za to nači ludu ekipu koja bi bila spremna napraviti a opet za to trebaju proći specijalnu obuku od bar min. 1god. A vremena baš nema.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:34 | 1.03.2018.
    Da,ali drugačije je kad se Turci pravo pobiju,pa ih ovi iza skriveno pomazu.
    Dakle,teziste kontra udara amera na Turke,a ovi iza koordinacija,obavijestavanja i sve sto ode kroz to....ali,veliki,veliki rizik postoji prosirenja sukoba,da ameri sa Izraelom ne prosire udare na Iran,jer to već i onako planiraju....
    Rusi se tu moraju maksimalno izvući sa strane,i maksimalno pomagati svoje saveznike.....kako će to izvesti,i da li će to biti moguće- vidjećemo.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  26. +6
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:29 | 1.03.2018.
    Nera ako ce pomagati "jako skriveno" onda mislis preko proxya onda taj rat traje vec od prvog dana, i to svaki protih svih kako izgleda.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:13 | 1.03.2018.
    Zagor,
    Ja vise ne mislim da je nemoguć rat izmedzu Turske i Amera....Zasto???
    Ruski obavjestajci su već jednom jako dobro odradili posao za Erdu i spasili su ga.Dakle,stekli su izvanredan kredibilitet kod Erde.
    Danas,isti MOZDA obavjestavaju Erdu o američkoj dvostrukoj igri prema Turskoj sa Kurdima.Rusija ih gura i snabdijeva informacijama.
    Ako dodze do sukoba,Iran NEĆE otvoreno biti u sukobu i pomagati Turke,nego jako skriveno i to zajedno Sa Rusima,kako bi svi zajedno istjerali zajedničkog neprijatelja,koji im je sada br.1 najveća smetnja svima,u njihovim planovima...
    Eto,zasto.To bi bilo moje misljenje o tome...
    Naravno,postoji rizik velike eskalacije,ali izgleda da su SVI svjesni rizika i svjesno ulaze u taj rizik.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  28. +13
    ZagorZG
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:46 | 1.03.2018.
    Nera-univ.
    zašto ne bi Iran to mirno gledao? nema ništa ljepše za gledati nego kako ti neprijatelji međusobno ratuju ... problem je što se to neće desiti, neće nikad Turska i SAD zaratiti ...
    Prikaži cijeli komentar
  29. +9
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:27 | 1.03.2018.
    Rusi ovim pozivaju Tursku da zavrsi započeti posao...
    Evidentno,Rusija zeli pomoću Turske istjerati Amere iz Sirije...
    Erdo je zbog svog dugačkog jezika poprilično doprinjeo istom..Rusija sad to koristi,ali ovo je prosirenje sukoba i vrlo riskantno....Mislim ako se desi sukob Turaka i Amera.Ne vjerujem da će i Iran sve to mirno gledati,i ako im se ne slazu bas politike oko Sirije,ali ujedinjuje ih zajednički neprijatelj.
    Kako će to sve ići,ostaje nam da vidimo.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.