Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Putin za vrijeme završne godišnje konferencije potvrdio kako će se na predsjedničkim izborima ovog puta kandidirati kao neovisni kandidat: "Treba nam politička konkurentnost, ali opozicija malo toga može ponuditi Rusiji"

Ruski predsjednik Vladimir Putin upravo održava svoju maratonsku završnu godišnju novinsku konferenciju. Očekuje se kako će pritom govoriti o brojnim aktualnim temama, od ruskih internih pitanja do vanjske politike.

Već pri samom početku konferencije potvrdio je još jednom kako će se kandidirati na predsjedničkim izborima koji će se u Rusiji održati iduće godine u ožujku. No, pritom je napomenuo kako će se ovog puta kandidirati kao nezavisni kandidat ističući kako se nada da će osvojiti potporu i većeg broja političkih stranaka.

Rekao je kako ruskom političkom sistemu treba konkurentnost, ali u isto vrijeme smatra kako opozicija nema adekvatnog snažnog kandidata koji bi ga mogao izazvati zbog toga što "stvaraju puno buke, ali zapravo vrlo malo toga mogu ponuditi naciji".

Izvori:

Reuters

Komentari

(27):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:00 | 15.12.2017.
    Kako se desio incident nad Sirijom????
    Dva ruska aviona Su-25 na visini od 3300 m pratili su humanitarni konvoj pored Eufrata....Presrela su ih 2 raptora 22-ojke i počeli ih ometati ispaljivanjem bombi za ometanje...Ali raptori nisu primjetili Su-35-s koji je obezbjedzivao i svoje Su-25 i to na visini od 10000m.Kad su raptori počeli ometati 25-ice u praćenju konvoja,35 -ica se munjevito nasla u repu raptora.Kad su raptori shvatili ko im je za ledzima,odmah su se povukli....
    Ovo je saopstenje ruskog ministarstva odbrane....
    Iz ovoga svako za sebe moze izvuči mnogo i pitanja i zaključaka....Ko je za koga nevidljiv,ko se koga boji ili ne boji,kakvi su koji avioni itd.
    Rusko ministarstvo odbrane je takodze navelo da nije istina da su američki avioni upozoravali da su ruski avioni presli neke dogovorene granice uz opasku da su Rusi ti koji su pozvani u Siriju da pomognu sirijskim snagama,a da su američki avioni tu nelegitimno i ono najvaznije da će ruski avioni u koliko budu ponovo ometani u izvrsenju svojih zadataka odgovoriti mnogo agresivnije bilo svojim vazdusnim snagama bilo svojom PVO koja pokriva sirijsko nebo sa kopna Sirije..
    Ipak,ovo je mnogo drugačije objasnjenje od onog kojeg sire medijske kuće proamerićki nastrojene....Rusko ministarstvo je naglasilo da je ovo prava istina incidenta na sirijskom nebu,a ne ono sto ti proamerički mediji navode.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +3
    Data
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:23 | 15.12.2017.
    Svaka čast svim komentatorima, dosta korisnih informacija.
    Predsednik Putin kaže, "budžet je 46 milijardi $, i to je više nego dovoljno našim snagama sa tom parama možemo modernizovati sve neophodno i održati snage na visokom nivou" bez obzira što amerika ima 700. Čovjek ne djeluje kao blefer.
    Da li je jedan ili drugi avion bolji, kao što kolega komentator kaže nije samo do aviona dosta zavisi od pilota gde mislim da su Ruski piloti disciplinovani više od drugih. A šta imaju jedni ili drugi što se ne zna to je veliko pitanje.
    Nisam siguran ali koliko znam da kineski avioni koriste ruske motore.
    Da li je Rusija ekonomska sila ili ne, ja znam, čini mi se 2008g, kada je u Sarajevu (i dobrom dijelu Evrope) nestalo plina na 7 dana u sred zime, pa ne znaš šta je gore da li da nemaš vodu, struju ili plin, shvatio sam koliko je Rusija jaka zemlja.
    To što su Ameri glavne siledžije u svijetu ne znači da su u prednosti u odnosu na neke druge koji to nisu i nemaju ambiciju da budu.
    Svijet je mesto gdje svi mogu živjeti dobro, ali halapljive zemlje ne daju drugim da žive jer su samo sebi važni.
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:32 | 15.12.2017.
    Da @Nera u pravu si.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:59 | 14.12.2017.
    Arkaj,
    Mislim da si ti jedan od onih koji daju najkvalitetnije komentare na ovom portalu.
    Realno,sazeto,promisljeno i bez pristrasnosti...
    Slazem se s tobom i na ovu temu 100%.
    Puno pozdrava kolega,i znaj,meni bar,je veliko zadovoljstvo čitati tvoje komentare.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +9
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:48 | 14.12.2017.
    Opet se komentatori hrvaju oko odnosa moći USA - Rusija i značaja predsjednika Putina za Rusiju i svijet. Kod nekoliko diskusija s poznanicima na ovu temu uočio sam da tu ima nekritičnosti i gotovo vjerske isključivosti iako to nije tema koja se neposredno tiče nas s prostora ex jugoslavije. Po meni stvari su prilično jasne. USA je svjetska vojna veličina i u sadašnjem trenutku nema ravnopravnog konkurenta koji bi imao iste mogućnosti projeciranja vojne sile na globalnom nivou. Točka. Sad dolazi najvažniji dio koji mnogi ne razume ili ne žele razumjeti. I ta najveća svjetska vojna sila ima ograničenja, manje države može trenutno poraziti bez vlastitih velikih gubitaka ali za vojni sukob i okupaciju srednjih i većih država potrebni su dodatni ekonomski napori za koje je potrebno imati politički konsenzus ili barem uvjerljivu većinu te spremnost za podnošenje ljudskih gubitaka koji više neće bit zanemarivi. Unatoč svoj retorici USA nije spremna pribjeći ni vojnom rješenju u slučaju jedne NDR Koreje a pogotovo neke druge veće i politički stabilnije države poput Irana da ne govorim o Kini ili Rusiji. Stoga je USA vojna potrošnja ustvari uteg koji je vuče prema dnu, tih 700 milijardi dolara danas su bacanje novca na okupaciju teritorija koji se više neće moć zadržat a s vojskom koja te novce troši nije moguće spriječit planove konkurentskih zemalja niti ih natjerat da se potčine. Nema nekog većeg smisla ako razgovaramo u strategijskim i političkim okvirima razglabati o odnosu kvalitet/cijena nekog specifičnog oružje sve dok to oružje nema strategijski utjecaj. Zasad je ta uloga rezervirana samo za nuklearno oružje. I na kraju podsjetio bih kako je sam Puti odgovorio na pitanje o vojnom paritetu s NATO savezom: Ako opet bude svjetskog rata on se više neće voditi na ruskom teritoriju te da je USA najveća svjetska vojna sila s kojom se Rusija nema namjeru takmičiti u mogućnostima ali da je Rusija sigurna u pobjedu protiv svakog mogućeg agresora. Sapienti sant...
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    shumadinac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:26 | 14.12.2017.
    ... a ni na zemlji neće biti svejedno
    rs.rbth.com/science/80363-tocnost-ce-biti-grobar
    Tekst je na ćirilici ali može se u podešavanjima preći na latinicu.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:46 | 14.12.2017.
    gamoc,
    Kolega,nije problem reći karakteristike aviona nego je problem znati koji je bolji avion.
    Npr.Ameri za njega kazu da je nevidljiv za radare,a rusi odgovaraju,(onda kad su napravili « skoro »zabranu leta nad Sirijom),ako dodze do sukoba,tad ćete saznati koji je avion vidljiv a koji nevidljiv i jako ćete se iznenaditi...
    gamoc,
    Nije ovo moje pisanje veličanje Rusije,nego ja pričam o nečemu sto ne mozemo znati ni ti ni ja,ali ja samo govorim o činjenici da tamo gdje ima Suhoja 35-S NEMA raptora,ili ako ga ima,brzo nestaje sa horizonta....
    Ali jos se nisu pomarisali u zraku da bilo ko od nas moze tvrditi koji avion je bolji...Na koncu konaca,to uveliko zavisi i od samih pilota....
    Ipak,kao sto i sam znas,jasno je da se vise prodaju američki avioni,ali to nije zbog toga sto su bolji ili losiji,to je zbog toga sto se cijeli zapad i NATO oslanjaju na Ameriku,a koji avioni su bolji,ja lično bih volio da to nikad ne saznamo jer to znači sukob velikih sila a ne sukob velike i regionalne sile.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  8. -1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:36 | 14.12.2017.
    nerauniv @ , jako mi je drago da mirno i kulturno razgovaramo, bar ja tako doživljavam.
    što se tiće raptora 22 to je avion tkzv. 5 generacije. nisam stručnjak za sve, ali...
    ...Sposoban je letjeti na velikim visinama i golemim brzinama, ima mogućnost leta superkrstarenjem čime ostvaruje značajnu letnu nadmoć nad zrakoplovima 4. generacije koji nadzvučnim brzinama mogu letjeti razmjerno kratko zbog goleme potrošnje goriva za što je odgovoran proces naknadnog sagorijevanja. Za zračnu borbu nosi moderne aktivno-vođene projektile srednjeg dometa AIM-120 AMRAAM C/D kojima može uništavati neprijateljske lovce i do pedeset kilometara udaljenosti te toplinski navođene rakete malog dometa AIM-9 Sidewinder. Ima najnoviju "stealth" tehnologiju čije najvažnije komponente ........ itd....
    Prikaži cijeli komentar
  9. +4
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:34 | 14.12.2017.
    Dobro, evo ja ću. Francuska je regionalna sila.
    Zna li mi tko reći koliki je taj region?
    Prikaži cijeli komentar
  10. 0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:32 | 14.12.2017.
    Shumadijo,
    Ovaj tvoj link mi mozak zavrtio😜!!!
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:31 | 14.12.2017.
    gamoc,
    Ne zalijeće se,ima ovdje opasnih poznavalaca i avionike i svega....Kad nesto tvrdis onda to znas zasto je tako....
    Zasto i kako znas da Suhoj 35-S nije bolji od raptora 22.???
    Nemoj mi samo reći ovaj kosta 400 miliona,a ovaj sto miliona..
    Da li su se oni sukobili nekad,pa raptor iz vise duela izasao kao pobjednik ili pričas samo tek tako da pričas.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:16 | 14.12.2017.
    Suhoj 35 je vjerojatno bolji avion od f-16.
    Međutim kada je u pitanju raptor 22 vjerojatno nije.
    avion danas nije samo avion nego i sva podrška koju ima sa zemlje i iz svemira.
    I nitko da odgovori na pitanje, dali je Francuska regionalna ili svjetska sila..?
    Prikaži cijeli komentar
  13. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:14 | 14.12.2017.
    gamoc,
    Amerika utječe na svetske dogadzaje uvodeći svoju demonkratiju većini slabijih zemalja u svijtu,na ovaj ili onaj način.
    Ali sta ako neko to isto moze tako činiti,aline zeli kao npr.Kina.
    Ili,kakva mi je to svjetska sila koja utječe na svjetska zbivanja,a druga joj zemlja,u ovom slučaju Rusija,servira novog predsednika...to kazu bar Ameri sami i ne stide se izreći to...Izreći sam sebi to,znači sam sebe degradirati jer time priznajes sto sta...Ovo shvati kao malu salu,ali mnogo toga iza kulisa ima sto mi ne znamo,ali povrh svega svrstavati Rusiju kao regionalnu silu,gamoc-neozbiljno je.
    No,imas pravo na svoje misljenje,neka ostane kako ti mislis,ali ponavljam ti,tvrditi nesto takvo,u danasnje vrijeme,poslije svih dogadzaja u zadnjih 20-ak godina-neozbiljno je.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  14. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:05 | 14.12.2017.
    Suhoj 35 je vrhunski avion.Bez ikakove sumnje.
    No kako bi on prošao u duelu sa vhunskim američkim ili kineskim avionom mi zasada neznamo.
    Isprićati ću jednu priču utemeljenu u povijesnim izvorima.
    Čitavi život Tita vrtio se oko Rusa.
    On i Brežnjev bili su i osobno veliki prijatelji.
    Ali bez obzira na to svaki od njih je provodio svoju liniju bez milosti.
    ..pouka..
    Prikaži cijeli komentar
  15. +1
    shumadinac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:56 | 14.12.2017.
    Nera, preteruje se sa veličanjem Suhoja - evo link pa prosudi sam
    youtube.com/watch?v=JeENeYK8BRo
    Prikaži cijeli komentar
  16. +6
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:33 | 14.12.2017.
    Ja osobno imam visoko mišljenje o ruskoj kulturi, povijesti, geografiji i svemu drugome.
    Po meni svjetska sila je ona koja može istovremeno bitno utjecati na sve svjetske događaje ili na većinu njih.
    Rusiji nedostaje ekonomska snaga za tako nešto.
    njen bdp je , ponavljam, bdp njemačke.
    onda bi onako paušalno mogli reći i da je njemačka svjetska sila.
    da ne bude zabune, Rusija je veoma jaka, vojno u vrhu, no da bi stvarno bila svjetska sila mora jako podići i ekonomiju jer ovako po svim parametrima Kina je jača, kao primjer.
    naravno ovo je teorijsko-matematično razmatranje i poticaj za razmišljanje a nije ni stav ili neki dokaz.lp svima.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:29 | 14.12.2017.
    gamoc,
    Ne vidjeh na vrijeme tvoj komentar.....evo ti odgovora na tvoju hipotezu:
    Kazes,
    « Ako bi Francuska ispalila 300 nuklearnih glava na Rusiju, i ako sve dođu na cilj, Rusija je spržena »
    A odgovor je :
    Jedan,samo jedan « Sarmat » koji se ne moze niti blokirati niti zaustaviti,i Francuske vise nema...
    Ovo mi je pomalo djetinjasto,ali ako hočes,mozda je bolja ilustracija razgovor Putina i Sarkozija za kojeg su nakon njihovog razgovora SVI mislili da je Sarkozi pijan....
    Pretpostavljam da si to gledao pa nema smisla da to ponovo postavljam,ali ti u tom razgovoru sam Putin kaze ko je ko.I tu je kraj priče.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  18. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:23 | 14.12.2017.
    Rusiji ne nedostaje pameti,to je sigurno.Velika kao Evropa,izlazi na jedanaest mora,a o naoruzanju da ne pričam...Nemoguće ju je i opkoliti.Ruski Suhoj 35 izmedzu 80 i 90 miliona i amerićka 22-ojka oko 400miliona...Po nekoj logici ta 22-ojka bi trebala biti bar 4 puta bolja od Su-35,a koliko vidim 22-ojka se nerado susreće sa 35-icom...Sličnih primjera koliko hočes,u svim rodovima armije...
    Osim toga,doktrine im se potpuno razlikuju....Rusija SIGURNO neće napasti Ameriku,isto nisam siguran za Ameriku,ali,ruska doktrina je doktrina odbrane i sve je prilagodzeno odbrani,ali u poslednje vrijeme i Rusija ima u svojoj odbrani i napadačku doktrinu,po riječima samog Putina....
    Pričati o Rusiji kao regionalnoj sili znači biti izgubljen u vremenu...
    gamoc,to je bilo ipak neozbiljno od tebe...ne ljuti se,ali ne radi se tu o bilo kakvoj različitoj percepciji gledanja,ili različitoj interpretaciji,jer gledaj kako hočes,Rusija danas mijenja svjetski poredak,(upravo prije dva dana je to izjavila A.Mercel,)i to kao svjetska sila i to nije stvar interpretacije nego činjenica.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  19. +7
    shumadinac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:19 | 14.12.2017.
    gamoc, nije Putin jak zato što nema konkurencije već nema konkurencije zato što je jak.
    Ako je SAD "uložila" 5 $milijardi u Ukrajinu zamisli koliko bi uložili u rusku opoziciju. Sasvim sigurno i ulažu ali šta ta opozicija može da ponudi bolje od Putina? Da li se Rusi plaše Putina pa ne žele "demokratiju, ljudska prava..." Ako mi ovde povraćamo na izjave raznih zapadnih zvaničnika zamisli kako na njih reaguju Rusi kojima je Zapad konstantni neprijatelj.
    Prikaži cijeli komentar
  20. -1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:54 | 14.12.2017.
    E decki moji, sve je stvar interpretacije.
    Npr Francuska ima 300 nuklearnih bojevih glava.
    naravno imaju i balističke projektile.
    Ako bi Francuska ispalila 300 nuklearnih glava na Rusiju, i ako sve dođu na cilj, Rusija je spržena.
    Naravno da bi minutu dvije poslije toga nestalo i Francuske sa karte Evrope. Ovo je sve naravno teorija, matematika reda radi.
    Postavljam pitanje, dali je Francuska regionalna ili svjetska sila..?
    ...sada znam biti će ljutnje......
    Prikaži cijeli komentar
  21. +4
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:49 | 14.12.2017.
    Država koja se prošire skoro pa kroz tri kontinente može biti i regionalna sila. Nema frke.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +12
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:42 | 14.12.2017.
    Gamoc ti si izgleda naivan ili si neinformisan,na ovoj planeti postoje samo dve sile koje mogu kompletno sprziti planetu i to nekoliko puta i ti kazes regionalna sila a citam malo malo pa se brines o budzetu Rusije i troskovima u Siriji za dve godine dvije milijarde,ne sekiraj se to ce plariti Sirija koja ima naftu koju je Erdo krao zajedno sa Izraelom,tako da Rusija moze da ratuje jos sto godina u Siriji i za kraj zemlja koja ima satelite za svakakvu namenu,najvece podmornice koje ispaljuju rakete na po 12000km,nosac aviona i supersonicne bombardere koje ispaljuju rakete na 3000km regionalna sila,regionalna sila je Turska,Nemacka,Francuska i GB kao vazali kolovodje.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 14.12.2017.
    Karantanac,
    U potpunosti se slazem sa tobom...I ima tu jos mnogo,mnogo drugih faktora koji govore u prilog tvom misljenju,tj.tvojoj poziciji...
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  24. +3
    migri
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:48 | 14.12.2017.
    Putin je rijetki politički genij, o zna kako ovaj svijet funkcionira odnosno poznaje strukture koje njime vladaju. Kalibar Državnika sa velikim D i jedan od najvećih i najbitnijih ruskih vladara. Restaurator države i reformator svjetskog poretka. Istina je da u ovako povijesno prelomnim trenucima kada stara carstva opadaju a nova se bude dolazi do velikih ratova. Sada kada je nuklearni rizik u igri na jvejorajtniji su regionalni posrednički ratovi. Hoće li hrvatski narod biti dovoljno glup da vodi tuđe ratove kao svoje, ili ćemo se morati suočiti sa talibanskim pokretima nastalim na albanskoj nacionalnoj strukturi? Albanski živalj strateški premrežen preko balkana gdje nema zemlje gdje nemaju jaki centar.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +11
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:42 | 14.12.2017.
    Vojni budžet neke države ne mora nužno biti pravo merilo da li je neka država svetska sila ili nije. Možda je onih ruskih 49 milijardi dolara efikasnije utrošeno nego onih američkih 700. Samo ako uporedimo cenu proizvodnje nekog oružja iste klase u Rusiji i Americi videćemo da se tu razlike ponegde i 1:12,tako da se u americi veliki deo vojnog budžeta prelije u džepove vojno-industriskog kompleksa.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +6
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:12 | 14.12.2017.
    Putin je dobar politički vođa ali ako želimo biti realni prave konkurencije nema i zato što je on oporbu počistio.
    U Rusiji je formalno na snazi višepartijski sistem ali u stvarnosti autokracija. Bez obzira na to Putin je trenutno najbolji politički vođa i volja većine rusa.
    U prošlom postu sam napisao da je Rusija velika regionalna sila i da btw to pojasnim jer dobio sam prigovore da to nije tako.
    Dakle nisam napisao svjetska sila jer bez obzira na opći dojam Rusa je slabija u ekonomiji, rang bdp Njemačke.
    Kao takova Rusija ove godine ulaže u vojni proračun 49 mld dolara, Kina 215 mld dolara a USA 700 mld dolara.
    Samo iz toga razloga nisam napisao i da je jaka svjetska sila ali to ne znači da ju potcjenjujem, ona je veoma jaka a sada dali svjetski ili ne je stvar intepretacije, lp.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +14
    vjur
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:01 | 14.12.2017.
    Apsolutno bez konkurencije, političar ne samo u Ruskoj F. nego u svijetu No.1, svaka čast.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.