Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Nakon rušenja vojnog zrakoplova ruski zračni napadi na Idlib postaju sve intenzivniji

Ruske zračne snage pojačale su napade na uporišta militanata na prostoru sirijske sjeverozapadne provincije Idlib nakon što su teroristi prošlog tjedna s MANPAD ručnim protuzračnim sustavom srušili njihov Su-25 vojni zrakoplov.

Izvori s terena navode kako su tijekom noći udari zabilježeni na prostoru gradova Kafr Nubl, Maasran, Saraqeb, Maarat al Numan i Idlib.

Opozicijski izvori navode kako su u ruskim napadima zabilježene civilne žrtve - ističe se kako je peterokatnica potpuno srušena u gradu Idlib te kako je pritom ubijeno najmanje 15 osoba.

Podsjetimo, u prosincu prošle godine sirijska vojska pokrenula je veliku ofenzivu s ciljem preuzimanja kontrole nad Idlibom, a ukoliko Rusija krene s pojačanim zračnim napadima to će im svakako pomoći. Naime, Rusija je do sada Idlib smatrala tzv. "de-eskalacijskom" zonom, sukladno dogovoru s Turskom, no, rušenje zrakoplova, kao i raniji napadi dronovima na ruske vojne baze u Siriji, moglo bi promijeniti stav Moskve.

Vezano uz temu:
Nema pobjede do konačne pobjede: Kreće zadnja velika sirijska ofenziva, ali kako osloboditi Idlib i ne razjariti Erdogana?

Izvori:

Reuters

Komentari

(42):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +3
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:54 | 5.02.2018.
    Najveca tragedija ovog svijeta i naseg vremena je wall streat izmisljotina zvana demokracija
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    korisnik17337
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:50 | 5.02.2018.
    Zao mi je zbog grubih rijeci ali americki guzoljupci me izvuku iz teksta

    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:01 | 5.02.2018.
    Blade runner- u ratu ne postoji dobra ili čista strana!
    Ustaška vojska je poražena,a Partizani su pobjednici u ratu na području Jugoslavije!
    Nažalost zna se što slijedi za poražene krvoloke kada padnu u ruke pibjedničkoj vojsci!
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    AAAH
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:48 | 5.02.2018.
    @gamoc 11:06 Političari ne zapoćinju ratove. Oni su samo marionete u nečijim rukama.
    Prikaži cijeli komentar
  5. -2
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:55 | 5.02.2018.
    korisnik1 @
    ne razumijem pitanje, mislim da sam sve rekao.
    ja smatram da je Tuđman dobro vodio politiku i rat osim možda odnos prema BiH i odnos prema privatizaciji.
    Odluka da se uđe u EU i Nato nije bila laka ali mislim da je u datim povijesnim okolnostima bila najbolja za državu.Te odluke imaju i pozitivne i negativne strane ali ipak mislim da je Hrvatska morala tražiti saveznike.
    Ali u svjetskim kretanjima, da se mene pita, radio bi na poboljšanju odnosa Evrope i Rusije.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +8
    korisnik1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:27 | 5.02.2018.
    gamoc, Slazem se sa svim sto si rekao. Ali mi i dalje nije jasno dali bi podrzavo takav sistem samo zato sto si slucajno tu i tom povjesnom trenuku zivis tu. Ili bi imao osjecaj za pravdu iako se to ne uklapa u trenutni sistem. I samim tim osjecajem za pravdu bi i svoj zivot stavio na kocku, naravno.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +1
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:20 | 5.02.2018.
    korisnik1 @
    kada već to pitaš evo ti i odgovora.
    ( ne zanima me što misli dio politike i crkve )
    dakle sadašnja Hrvatska se po ustavu zasniva na antišašističkoj borbi i domovinskom ratu. realno i na ustavu iz 1974.
    NDH je bila povijesna težnja hrvatskog naroda ali se je potpuno povijesno kompromitirala zločinima, rasizmom i suradnjom sa fašističkim silama.
    Moderna Hrvatska bi trebala biti dio Evrope i dio srednjoevropskoga kulturnog kruga.Da živi u miru, prosperitetu i bez ratova.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +6
    Kintaro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:19 | 5.02.2018.
    Što se tiče ruskih bombi i raketa bačenih tj. ispaljenih za odmazdu, zna li netko točno što su tj. koga su trebale pogoditi, koga su zapravo pogodile i kolike su civilne žrtve?

    @gamoc
    Ok, Putin isto vodi agresivnu politiku. No je li ta politika posljedica tuđe politike prema Rusiji? I što je alternativa toj agresivnoj politici?

    "No dozvoličeš ja živim u Hrvatskoj, u Zagrebu, moja država je članica EU i Natoa i bio bih izdajica kada nebi bio za moju zemlju nego bi npr navijao za Sjevernu koreju i Rusiju."
    "rekao bih jedno jako blago podsjećanje da sve zemlje svijeta pa tako i zemlje bivšeg ex YU prostora prate što se piše na internetu."
    Ovaj dio ne razumijem. Hoćeš reći da se pojedinac mora slagati s politikom koju provodi njegova država? Ili se bojiš da te netko prisluškuje tj. prati tvoje komentare pa zato radiš autocenzuru tj. pišeš što zapravo ne misliš? Ili nešto treće?
    Prikaži cijeli komentar
  9. +6
    nexus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:03 | 5.02.2018.
    @Makistar
    Mozda bi se iz mog komentara mogao izvesti zakljucak da bezrezervno podrzavam RF i sve njene poteze, ali nije tako. Ono sto sam napisao je cista logika i sahovski potezi koje moras povuci inace si napravio korak unazad. A svaki pogresan potez u ratu moze biti pocetak tvog kraja. U Idlibu znamo tko su borbene snage i na sto su spremni, ali moj komentar se uopce i nije doticao civilnih zrtava, kada bih pisao o svim aspektima i stranama nekog dogadjaja, mogao bih napisati manju knjigu. Samim time sto nisam napisao da zalim za svakom civilnom zrtvom ne znaci da nemam empatiju prema njima, dapace, svaki ljudski zivot izgubljen je tragedija i ne daj boze nikome da to osjeti na svojoj kozi. I nema ali, to je tako. Da postoji carobni stapic koji ce ovog trena zaustaviti rat, prakticki svi bismo to potpisali. Nema ovdje nevinih, bas nikoga. Ja samo gledamo u cijelom ovom kaosu tko cini manje zlo.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +17
    korisnik1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:58 | 5.02.2018.
    gamoc, Potpun pogresno gledas na stvari, bar po meni. Evo ovo si ti rekao. "No dozvoličeš ja živim u Hrvatskoj, u Zagrebu, moja država je članica EU i Natoa i bio bih izdajica kada nebi bio za moju zemlju nego bi npr navijao za Sjevernu koreju i Rusiju."

    Moje pitnje je: Da si se slucjno prije rodio i zivio za vrijem drugog svijetskog rata u NDH. Samim tim sto si u to vrijem rodjen zivio tu i da ne budes izdajnik podrzavo bi NDH, Hitlera itd? Ako je tako onda si sve rekao.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +2
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:46 | 5.02.2018.
    @maki, slažem se. Ako je priloženi materijal o majoru vjerodostojan, onda bih viđenom pripisao vjerojatnost samoubojstva iz pištolja. No, bez obzira...
    Prikaži cijeli komentar
  12. +7
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:43 | 5.02.2018.
    @nexus Ako su Rusi procijenili da je to bolje za njih, to ne znači da treba svim srcem podržati. Tome služi empatija, da se posmatra tuđim očima i lekcija nauči bez da se proživljava (otud izreka: "Pametan uči na tuđim greškama, budala na svojim.") Inače ćemo lekciju učiti tako da neko bombarduje nas iz osvete i onda nam dođe iz donjeg dijela tijela u gornji da to i nije baš tako lijepo.
    Osobno mislim da u svijetu već postoji previše bezobzirne mačo energije, a još je u porastu preko rasta nacizma, rasizma i slično. Ako se neko uravnoteži, niti će lako skakati od veselja niti upadati u očaj. Ravnoteža se gleda gledanjem sa dva ugla, znači obje strane novčića, dobre i loše strane. To bi ljudi trebali pokušati ako ih zanima puna istina.
    Prikaži cijeli komentar
  13. 0
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:33 | 5.02.2018.
    ..krivo sam postavio pa ponavljam.
    naravno ovo moje nije ništa osobno i nebi želio da se iko ljuti.
    Arkaj @
    sloboda mišljenja i izražavanja postoji ali se dakako prate sigurnosni izazovi kao i ljudi koji su ili bi mogli biti sigurnosni problem.A takovih ima i to dosta.
    S obzirom na hibridni rat koji se vodi u svijetu ta i takova politika nadzora će se u narednim godinama još više zaoštriti i u teoriji i u praksi.I na kraju,
    nitko mi neće određivati što ću čitati ili sa kim ču se družiti.
    Lp.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +6
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:29 | 5.02.2018.
    @Arkaj Drugačije sam shvatio, da gamoc nije mislio na izdaju (bar ne pretežno) sa moralnog aspekta, nego sa aspekta političkih elita koje zatim mogu praviti probleme pojedincu, eventualno. Osobna je stvar koliki će neko vlastiti rizik prihvatiti. I mislim da nema pravo jedan čitatelj da tjera drugog jer se ne slaže s njim.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +20
    nexus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:29 | 5.02.2018.
    Ne kuzim.. nisu mi jasni neki komentari, nimalo. Vi mislite da su Rusi zato da bi se osvetili za avion isli namjerno rusiti peterokatnicu u kojoj nema terorista, samo civili? Isli namjerno ubijati civile za osvetu? Pa ljudi moji, nismo u drugom osnovne. Realno gledajuci, nakon tog rusenja jest bilo za ocekivati pojacavanje napada, to bi napravio bilo tko, i USA i NATO u koje se neki kunu, a navest cu par vrlo jednostavnih razloga. Prvo, ocigledno, ali ipak vrlo bitno za naglasiti. Uspjeh u rusenju aviona jedne ovakve vojne sile se ne smatra niti slucajnoscu niti neozbiljnim napadom. Tko ga je srusio, makar to bio pecinski covjek u sandalama, izazvao je protiv sebe vojnu moc koja ce se boriti da ga zgazi i pokaze svijetu da s njima nema zaje*******. Na pojacanje agresivnosti i zestoke borbe se u ratu mora uzvratiti jos jacim odgovorom. Sve drugo bi bio znak da je Rusija oslabljena i nece uzvracati, da se boji i ne zna sto napraviti, te treba dati sve od sebe da ga se dotuce. A tu dolazimo i do drugog po meni vrlo bitnog razloga, javnog misljenja. Ne vjerujem da se dosad ijedan rat u povijesti vodio ovoliko javno. Vrlo je vazno kako je neka supersila okarakterizirana i kakav je dozivljaj nje u medijima. Opet se svodi na isto. Nema pokazivanja slabosti, vojska je tu neumoljiva. Ako pokazes slabost razapet ce te i neprijatelj i medjunarodna javnost, a bome i tvoje biracko tijelo. Ako je vec pao avion, to je dovoljni samar sam po sebi, i sada treba spasiti obraz i pokazati se sposoban te pokazati da je to bila samo manja greska, ali da se ide dalje u pobjedu jos jace i jos uvjerenije.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +20
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:21 | 5.02.2018.
    @gamoc

    Niko ti ne brani da imaš svoje mišljenje ma koliko se bilo ko drugi s tim ne slaže. Ali ako prevedemo ono što si napisao ispada da naprimjer ja jer živim u hrvatskoj koja je članica NATOa nemam pravo razmišljati o politici i potezima moje države i NATOa?!? I ako se s tim politikama i potezima ne slažem onda sam izdajica?!?
    Izdajica ČEGA?!? Bilo bi dobro da malo razmisliš o svojim stavovima, ono što ti tvrdiš protivzakonito je po važećim propisima koji omogućuju slobodu mišljenja i izražavanja. Ako to nisi u stanju razumjeti onda si pogriješio portal a sigurno ćeš se ugodnije osjećati na portalima tipa dnevno, kamenjar i sličnima...
    Prikaži cijeli komentar
  17. -12
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:08 | 5.02.2018.
    sinjor @
    hvala na kritici, svjestan sam svega.možda sam u pravu, možda nisam. i lijepo je dok se korektno ponašamo i družimo.
    rekao bih jedno jako blago podsjećanje da sve zemlje svijeta pa tako i zemlje bivšeg ex YU prostora prate što se piše na internetu.
    nemojte im ulaziti u kartoteku, Lp.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +25
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:01 | 5.02.2018.
    gamoc, iznio si jednu cudnu ako ne i zabrinjavajucu tezu: kazes bio bi "izdajica" ako ne bi bio uz nato.
    nadam se da si svjestan kolkko je ta izjava problematicna
    Prikaži cijeli komentar
  19. -21
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:41 | 5.02.2018.
    korisnik @
    Putin vodi agresivnu politiku, to se vidi u istočnoj Ukrajini, Krimu, Siriji itd a i u drugim ratovima koje je vodio.
    ( pri tome tvrdim i da USA i Turska također vode agresivnu politiku, svako prema svojim mogučnostima i interesima )
    No dozvoličeš ja živim u Hrvatskoj, u Zagrebu, moja država je članica EU i Natoa i bio bih izdajica kada nebi bio za moju zemlju nego bi npr navijao za Sjevernu koreju i Rusiju.
    i to na Advanceu koji izlazi u Varaždinu, u Hrvatskoj.
    To nikako ne znači da sam fan amerike ili Rusije, ne, ali pokušavam ovdje ne projicirati svoje želje i nadanja već razgovarati geopolitički. Ako se može i ako imam sa kim.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +6
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:35 | 5.02.2018.
    Ne znam koliko su ove zračne akcije pojačane zbog emocija, a koliko zbog kalkulacija, ali znam da su ljudi prilično emotivna bića. I to bi bilo zanimlivo, da broj bombi koje padaju zavisi od toga kako je neko danas raspoložen.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +4
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:32 | 5.02.2018.
    @marjo Ne bi li bilo čudno da je pilotu dopušteno da nosi bombu u džepu?
    Prikaži cijeli komentar
  22. +20
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:29 | 5.02.2018.
    gamoc...nisam ni ja fan Rusije today niti Putina kao kulta ličnosti...neznam nikog ovdje od ozbiljnih komentatora...ali nemožeš drugar od šume ne vidjeti drveća...Rusiju je pozvao Asad u pomoć...Turska i Amerika su uz pomoć EU došle unjeti kaos u državu i one su odgovorne za RAT...ja sam ljut zbog ruskog granatiraja radi osvete...to je bilo nisko...ali ni u najvećem ludilu ne mogu da ih trpam u isti koš za ovim lešinarima ...zato minus i od mene
    Prikaži cijeli komentar
  23. +12
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:15 | 5.02.2018.
    Major Roman Filipov je spriječio zarobljavanje samoubojstvom.
    SLAVA MU !!!
    southfront.org/pilot-downed-su-25-blew-encircled-militant...
    Prikaži cijeli komentar
  24. +22
    korisnik1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:03 | 5.02.2018.
    gamoc, da Rusija ili Putin imaju agresivnu politiku onda Estonija, Latvija , Ukrajina danas nebi postojale. Samo da te podsjetim da u Estoniji i Latviji gradjani Ruskog porijekla koji su rodjeni u tim drzavama nemaju pravo glasa i isto tako na materinji jezik. U Ukraini isto tako, ubijau se civili, vade im se organi i prodaju na zapad. I sve to Rusija trpi i ti to nazivas agresivnom zemljom i usporedjues sa SAD koji ne samo ovaj svijt proglasava iskljucivo svojim nacinalnim interesom nego i cijli svemir je iskljucivo njihov. Slazem se u jednome nema dobre imperije i dobre velike zemlje. Oni samo gledaju svoj interes. Ali usporedba Rusije i zapada po tom pitanju je neozbiljna.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +7
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:57 | 5.02.2018.
    To je sustina problema, kad je cloveku svejedno sta si socovek misli. Pa ti sad razmisljaj gamoc.
    Prikaži cijeli komentar
  26. -20
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:20 | 5.02.2018.
    charley @ misli što hočeš, ja ostajem kod svoga.
    ne vodim nikoga žednoga preko vode ali nisam ni fan Rusije today niti Putina kao kulta ličnosti.
    I da, Putin vodi također agresivnu politiku.Kao i svi drugi.
    i sada lupajte minuse, potpuno mi je svejedno.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +30
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:14 | 5.02.2018.
    Gamoc nemozes u istu recenicu staviti Ruse sa turcima i usancima,Sirija je bila lepa mirna i prosperitetna drzava ali izrael,usa,saudi i erdogan su odlucili da je masakriraju a Rusi su dosli na poziv legalne sirijske vlasti i svako izjednacavanje je pokusaj prevesti nas zedne preko vode tako da ovaj rat moze zavrsiti jedino i samo jedino pobedom Asada a sve ostalo vasionska nepravda i pobeda zla.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +15
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:06 | 5.02.2018.
    Niti ijedan narod, običan čovjek, ne želi rat.
    pa ipak narod je lako gurnuti u rat.
    rat smišljaju i provode politićari i generali odnosno usijane glave među njima.
    pogledajte npr neke političare, neću ih imenovati. pa oni kada drže govore izgledaju kao luđaci.oni izbacuju tolike emocije u narod da si pomišljam da će ih udariti infarkt za vrijeme govora što bi ćak i bilo u skladu sa medicinskom znanošću.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +15
    Kintaro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:56 | 5.02.2018.
    @gamoc
    Nije to samo Sirija. Čitava ljudska povijest je takva.
    Običnog čovjeka se rijetko pitalo što on misli, u pravilu tek kad bi bio dovoljno opranog mozga da pristane na planove elite. A taj isti običan čovjek redovitno snosi najteže posljedice.
    S jedne strane mi je žao, s druge strane, prosječan čovjek na žalost doista jest glup i naivan te je za očekivati da će stradati.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +15
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:53 | 5.02.2018.
    @korisnik16955, zasto bi to vazilo samo za pilote? Zasto ne za bukvalno svakog ko se oruzja lati? Cak i kad se njegova strana "brani". (stavo sam "brani" pod navodnike, jer u ratu nije bas uvijek jasna granica izmedju napada i odbrane, cesto se napada da bi se branilo, i obratno)
    Prikaži cijeli komentar
  31. -1
    korisnik16955
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:49 | 5.02.2018.
    Ja svakom pilotu koji slijepo slusa naredjena pa ide u misiju razmisljajuci kako je to duznost a mozda u sebi zna da ce ubijati meduzne zelim da bude srusen i ubijen, nebitno kojoj vojsci pripadao.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +16
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:42 | 5.02.2018.
    mariet, dragi drugar...znam šta hoćeš da kažeš...ali nije alegorija...ovo bombanje je OSVETA za ubijenog pilota...OK neka...ako su meta teroristi...ali CIVILNA žrtva ne može da bude satisfakcija...PILOT je birao svoj poziv...civili nisu imali izbora
    Prikaži cijeli komentar
  33. -15
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:37 | 5.02.2018.
    Rat je tragedija ali Sirija je Sirija.
    Bez obzira na razna opravdanja,pozive i rezolucije ostaje temeljna istina koju vidi onaj ko želi da vidi.
    A to je , što u Siriji imaju da rade i Amerikanci, i Rusi, i Turci i ostali.?
    Svi su oni agresori i svi provode samo svoje interese, nema među njima bitne razlike, a koja će i kakova vlast biti u Siriji trebali bi odlučiti samo Sirijci bez ikakova uplitanja sa strane.
    Ali nažalost nije tako već se igra prljavo.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +7
    Konstantin Rokosovski
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:34 | 5.02.2018.
    Ko god ima problema sa frustracijama, preporučujem borilačke vještine (ne sportove). Uvijek ima prostora za početnike i uvijek mogu da se nauče korisne stvari i oslobodi loših emocija.
    Niko se ne mora voljet, a svi znamo ko je prvi poč'o rat i svi znamo ko se branio, samo se ne slažemo oko toga :)
    Prikaži cijeli komentar
  35. +24
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:32 | 5.02.2018.
    Cinjenica je da svi komentatori ovdje (ukljucujuci mene) mnogo lakse prihvate civilne zrtve usljed ruskog/saa bombardovanja, nego usljed USAF/alNusra bombardovanja. Svi ove druge osudimo s najgorim zgrazavanjem a ove prve zrtve prihvatimo kao nuzno zlo ("rat je, ginu ljudi..."). Siguran sam da porodice poginulih u oba slucaja misle i osjecaju isto - mrze one koji su im pobili najblize.
    E sad, ono sto je bitno za razumijevanje i sto ove zrtve u nasim ocima cini razlicitim (ja bih rekao opravdano) je cinjenica da je cio rat u Siriji poceo zbog Amerikanaca, i ako Amerikanci ispune svoje ciljeve, nece se nikad zavrsiti, a umirice se jedino ukoliko Rusi/SAA (zaista) pobijede. Zato su zrtve usljed ruskog bombardovanja zaista nuzno zlo.
    E sad, koliko ljudskih zrtava je "prihvatljivo" za jedan takav cilj, je kompleksno pitanje na koje ja nemam odgovor
    Prikaži cijeli komentar
  36. +23
    admin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:21 | 5.02.2018.
    @korisnik17337, vaš komentar je uklonjen. Molimo da poštujete istaknute uvjete komentiranja, s naglaskom na kulturno izražavanje. Hvala.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +24
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:13 | 5.02.2018.
    Rat je tragedija u kojoj se gube životi često onih koji nikom ništa nisu skrivili. Odnos civilnih žrtava prema broju stradalog vojnog osoblja neprekidno se povećava u svakom novom sukobu. Ne, ruske bombe nisu ništa pametnije od američkih i tamo gdje padnu ubijaju bez razlike između djeteta, žene ili naoružanog teroriste. Može se govoriti samo o tome da li je kampanja bezobzirna jer se bombardira bez ikakvih skrupula ili su teroristi odlučni da se zaštite od bombi postavljajući ljudski štit oko svojih objekata. Meni se čini da dosad teroristi nisu pokazivali previše skrupula prema civilima i onima koji ih nisu aktivno podržavali... Ne slažem se s komentatorom @radnik da je riječ o cipelarenju žrtve. Ti ljudi su odbili ponudu da odustanu od rata i predaju oružje u zamjenu za amnestiju, sve žrtve koje sad padaju uključujući i članove njihovih obitelji padaju na njihovu dušu...
    Prikaži cijeli komentar
  38. +25
    migri
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:11 | 5.02.2018.
    moram se osvrnut i kazat da je ovo ispod razine civilizacijskog minimuma. ne moramo se voljet i slagat u svemu, ali bazični bon ton mora biti u funkciji inače sve pada na razinu dnevno.hr i sličnih klonova koji nude najnižu razinu vrijeđanja bez ulaska u meritum stvari.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +31
    mariet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:06 | 5.02.2018.
    Ljudi moji ,pa cemu uvrede? Ovdje smo da bi se nadopunjavali i saznali nesto vise . advance.hr nije mainstream portal , nit mi kao korisnici koji uredno placamo pretplatu nismo kao prosjecni komentatori sa ostalih portala i zato me rastuzuje ovakav nacin razgovora ,a za postovanog @radnik-a ,se nadam da je komentirao u alegoriji
    Prikaži cijeli komentar
  40. +25
    darko12
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:04 | 5.02.2018.
    @JR rat je to. Svi ubijaju i rusi ameri i ostali. U svakom ce ratu civili ginuti. Plakanjem se nece postici da negdje pogine manje civila, ratove treba sprijeciti!
    Prikaži cijeli komentar
  41. -4
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:54 | 5.02.2018.
    Rusi imaju posebne bombe, kad eksplodira, eksplozija zna tocno koga ce udar uhvatiti i koga nece, isto tako i geleri su pametni, ako vide djete, zaobidju.
    Prikaži cijeli komentar
  42. +15
    cheche
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:24 | 5.02.2018.
    pogođena zadnja bolnica u idlibu, posljednji klaun, posljednje prihvatilište za mačke....
    Prikaži cijeli komentar
  43. -1
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:09 | 5.02.2018.
    kad je žrtva na koljenima...cipelare je banditi...kogod stigne
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.