Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Ljudski lanac od 13.000 stanovnika blokirao neo-nacistički marš u Dresdenu

Najmanje 13.000 ljudi formirali su ljudski lanac kroz središte Dresdena u ponedjeljak navečer, unatoč niskim temperaturama, kako bi blokirali neo-nacistički marš povodom 67. godišnjice savezničkog bombardiranja grada.

Podsjetimo, za vrijeme Drugog svjetskog rata, u bombardiranju grada 13. i 14. veljače 1945. od strane Saveznika, poginuo je i velik broj civila, pojedini navodi govore o 25,000 mrtvih. Napad se desio nekoliko mjeseci prije kraja Drugog svjetskog rata.
Mnogi se slažu kako je bombardiranje Dresdena bio neopravdan i zločinački čin protiv civilnog stanovništva.
S druge strane, neki i dalje tvrde kako je bombardiranje Dresdena bilo "nužno" i imalo svrhu lomljenja morala ne samo njemačke vojske, već i cijelog njemačkog naroda.
Jasno je kako mnogi stanovnici žele obilježiti taj dan i prisjetiti se velikog broja stradalih nedužnih civila, no posljednjih godina taj tragičan događaj iskorištavaju neo-nacisti za promociju svojih propalih ideologija.
Nerijetko su na tim neo-nacističkim skupovima izbijali neredi.

Prošle je godine u Dresden stiglo oko 6.000 neo-nacista, a njihov marš završio je uličnim borbama.
No, ove godine stiglo ih je samo oko 1600, priopćila je policija. Za razliku od prošle godine, nije bilo nasilja, a neo-nacisti su nakon samo pola sata morali napustiti marš, jer su im ulice bile blokirane od strane tisuća stanovnika koji su ovim činom jasno poručili kako ne žele neo-nacistička okupljanja u svome gradu.

Izvori:

stuttgarter-zeitung | The Local.de

Komentari

(112):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +3
    autoritista
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:29 | 7.04.2012.
    Pravi nacisti imaju fina odjela i sjede u foteljama Europske Komisije!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    Dragan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:23 | 25.02.2012.
    @zlatan
    manje-više si sve u pravu, ograđujem se ovako jer nisam čitao pisma sa kojima je diskusija počela (nema se vremena za to u demokraciji- mora da se radi ako nisi vlast). živeo sam i radio na kavkazu dve godine, koji bre arijevci i kavkaz?? to su azijati sa malo primesa rusa i ukrajinaca sa kojima su se mešali u SSSR-u. Ali i to malo, jer su svi azijski narodi vrlo zatvoreni, recimo nikada pravoslavni jermenin neće otići u rusku pravoslavnu crkvu - možda arijevac hoće :):)
    pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  3. -1
    waffen_ss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:50 | 23.02.2012.
    Bombardiranje Dresdena od strane saveznika je bio čisti zločin i bio bi red da se na taj datum obilježava neki dan sjećanja ili tako nešto... a ovih 13000 koji se drže za ručice su čiste kretenčine...
    Prikaži cijeli komentar
  4. +1
    Kassoum
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:30 | 17.02.2012.
    Nikakve bombone nisu trebali dobiti, ali samim bombardiranjem su pali na njihovu razinu. Uostalom javna je tajna da je Japan bio bombardiran da Sovjeti ne dođu do nj.
    Prikaži cijeli komentar
  5. 0
    užas je moja furka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:45 | 16.02.2012.
    je*ote ovih nekih dama ovdije se nebi no gebels postidjeo
    Prikaži cijeli komentar
  6. +5
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:38 | 16.02.2012.
    Kratak dodatak, najveće pojedinačno bombardiranje nekog grada u Drugom svj.ratu bilo je bombardiranje Tokija. U noći sa 08/9.1945. godine. na Tokijo je bačeno nekoliko tisuća zapaljivih bombi. Od toga užasa poginulo je 84 tisuća ljudi, a ranjeno nešto više od 100 tisuća. Tokijo je tada imao oko 7 milijuna stan. Inače za vrijeme korejskog rata 1950/53, američaka avijacija je toliko izbombardirala gl.grad Sj.Koreje Pjongjang, da nije ostala čitava ni jedna kuća. Bačeno je pet puta više bombi nego na Berlin. Saveznici su u Drugom svj.ratu na Njemačku i okupirane zemlje Europe bacili oko 2.5 milijuna tona bombi (na Njemačku 1.5 milijun tona) a na relativno mali prostor Sjevernog Vijetnama, Kambođe i Laosa za vrijeme rata u Indokini, američka avijacija je bacila oko 7.5 milijuna tona bombi (obilje napalma). Pa računajte. Eh, te vražje brojke, najbliže su istini.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 16.02.2012.
    MARI, ne znam odakle si, ali ja sam iz Dalmacije. Znam govoriti onaj stari dijalekt, garantiram ti da me nećeš puno razumjeti. Nažalost malo ih je koji danas znaju tako govoriti. A tek dijalekt sa Visa i to iz Komiže! Koji kajkavac to može razumjeti? Znam ja da su Nijemci složena skupina, kao i Talijani, kao Francuzi, itd,itd. Dakako da su Austrijanci najedanput postali "poseban" narod, nakon 1919 godine. U doba Habsburške Monarhije bili su Nijemci. A za Pruse, da su Slaveni hm? Znam da su u ranom srednjem vijeku bili "ponjemčeni", ali izvorno oni su bili Balti, kao Livonci i današnji Litvanci i Latvijci. Te teorije o "genetskom" porijeklu naroda nitko pametan ne prihvaća. Cijelo čovječanstvo je jedna biološka obitelj, a narodi su skupina koja ima isti jezik (ne nužno), povijest, tradiciju itd. Ne znam zašto bi voljenje svoga bilo loše? Loše je od toga praviti "cirkus" (volim cirkusku umjetnost, ali bez životinja). Ja najprije gledam čovjeka kao takvog, a odakle je ne zanima me. Samo mi može biti zanimljivo. Hvala na raspravi, neću više tipkati, odoh vježbati!
    Prikaži cijeli komentar
  8. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:06 | 16.02.2012.
    BEAN, samo mala digresija. Nemam pojma odakle dolaze ti arijevci, ali znam kako izgledaju ljudi sa Kavkaza. Kavkaz, osobito sjeverni je pravi mozaik naroda i rasa, pa tu je Gruzija, Armenija, Azarbajdžan. Pouzdano znam da su plavooki prava rijetkost, bio sam ja u Moskvi, taj megagrad je prepun ljudi iz cijelog bivšeg SSSR-a, pa i sa Kavkaza. Pogledajte na You tubeu kako Kavkažani plešu svoj stari ples. Zove se LEZGINKA, smatra se najtežim plesom na Svijetu, za mušku varijantu. "Izmislili" su ga Lezgini, jedan od malih naroda u Dagestanu (autonomna republika na jugu Rusije). Vidjet ćete kako izgledaju Kavkažani. A glede zelenih očiju, znate li da čak i među sjeverno-indijskim narodima ima ljudi sa zelenim očima? Rijetko, ali ima ih.
    Prikaži cijeli komentar
  9. 0
    Mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:57 | 16.02.2012.
    I Lebensborn i Lebensraum su usko vezeni...i neodvojivi dio njihova "plana".
    Prikaži cijeli komentar
  10. +3
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:52 | 16.02.2012.
    Potkrala mi se greška, LEBENSRAUM je teorija o životnom prostoru za njemački narod na evropskom istoku, starija od Hitlera, ali on je to "znanstveno" institucionalizirao i zato poveo rat. LEBENSBORN, je bio sistem u kojem su plavokose Njemice ili Skandinavke ostajale trudne sa plavokosim muškarcima i u pravilu rađale i ostavljale tu svoju djecu na odgoj državi. Na taj način od kraja tridesetih, do kraja rata rođeno je kažu preko 60 tisuća djece, a za budućnost je to trebalo postati pravilo. Uzgoj ljudi po preciznim rasnim kriterijima, pa njemčki nacisti su imali ministarstvo za rasna pitanja. To je sve lijepo opisao MARC HILLEL, u knjizi U IME RASE, ja pročitao to tragično štivo. Članica meni drage skupine ABBA, ANNI-FRID, rođena je iz veze plavokose Norvežanke i plavokosog njemačkog oficira, kao dio odvratnog projekta uzgoja plavokosih arijaca. Ja sam puno pročitao o naci-fašizmiu i zato ga toliko mrzim. Ali to je povijest i svaki put kada netko veliča nacizam, jednostavno dobijem koprivnjaču.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:38 | 16.02.2012.
    Čini se da je zamjena teza igrica u kojoj se dobro snalazite Zlatane....nije mi stvarno jasno gdje i kako se iz mojih postova iščitava podrška Hitleru i programu Grosse Deutchland + deutsche uberasse???...O Lebensborn projektu znam...nedavno sam i komentirala da sumnjam u iskrene namjere jednog tako indoktrinirano odgojenog djeteta kulta, koji se danas slavi kao nositelj slobode...Reći da Austrijanci nisu nacija uvredljivo je, jer oni sami sebe takvim smatraju (Ostereich) i svoj jezik razlikuju od njemačkog ( ostereichische Sprache).Nisu ni Njemci tako monolitni...hoch i niedrich deutsch ( geo razlika ali razlika i u govoru);Prusi kao elitni dio njemačkog naroda sa svojim vojničkim Ordnung und arbeit ;čije je porijeklo gle čuda vrlo vjerovatno slavensko (Karpati)...i Bavarci kao "niži" tip...puno jednostavniji i veseliji....Nazi ideologija je ukorjenjena na mitu i okultnom ...njemački narod je poslužio kao nosioc i provodioc zbog sklopa vremena,društvenih prilika i mentalnih i karakternih osobina.
    Btw. nije ni Marx imao najbolje mišljenje o Slavenima, no o tome se ne govori.
    Kod mene nije u pitanju nikakva indoktrinacija...ja jednostavno jako,jako volim svoj narod i svoju zemlju ( znam da nije popularno)...ali cijenim i štujem sve narode i države Planete. U dubini duše iskreno i trajno vjerujem:svi smo braća i sestre!
    Prikaži cijeli komentar
  12. +1
    Bean
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:04 | 16.02.2012.
    zlatan
    Ma ja se u potpunosti slažem sa tobom. Ne pada mi na pamet da relativiziram fašističke zločine. Već sam ti rekao da ćeš teško nać nekoga ko više mrzi fašizan i nacizam od mene.Međutim ja ti hoću reči da se to sve nije događalo slučajno i stihijski.Dok je Njemačka pripojila Austriju (usput nisi u pravu što se tiče austrijanaca. Probaj nekom austrijancu reć to što si ovdje napisao.Ajme meni...)pa dok su okupirali Poljsku pa Francusku,Belgiju Nizozemsku cijeli svijet je gledao i nitko ništa nije poduzimao.Bile su jasne smjernice Versajskog ugovora šta Njemačka smije u vojnom smislu a šta ne smije međutim Hitler je godinama stvara ogromnu vojnu mašineriju a da to nikoga nije zabrinjavalo. Cijela ta situacija koja je stvorena poslije prvog svjetskog rata je pogodovala za dolazak na vlast nekoga takvog kao što je Hitler.
    Prikaži cijeli komentar
  13. -2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:42 | 16.02.2012.
    Teško vam je prihvatiti istinu, ali sve ono što sam napisao je čista istina. To nije moja izmišljotina. Da ste pažljivo i pošteno čitali, onda bi vidjeli da sam napisao da taj rasizam nije jedina karakteristika njemačkog naroda. Evropski ili možemo ga zvati rasizam bijelih ljudi je bio i još uvijek je jako prisutan, samo mi se pravimo da to ne postoji. Pa tko govori o tome je li danas muče gastarbajtere u Njemačkoj? To je niski i podmukli udarac, baziran na jeftinim trikovima. MARI, pročitaj Hitlerov Main Kampf, pa se onda javi. Ne znam postoji li negdje taj knjižurak, ali ja sam ga čitao, još sedamdesetih. Izlazio je u nastavcima u beogradskom NIN-u (vjerujem da niti ne znaš šta je to NIN). Da, pokolj slavenskih naroda bio je u srži nacizma. Nijemci su po nacističkoj logici, trebali osvojiti slavenski istok, lokalne narode istrijebiti, iseliti, porobiti i tako to, te tamo naseliti i namnožiti njemačku rasu gospodara. Lebensborn, tražite po internetu ima valjda nešto otome. Znam ja gdje je problem. Problem je u indoktrinaciji koja traje već dugo, u kojoj se pokušava relativizirati sve iz povijesti. Pa su tako naci-fašisti najednom postali gotovo kao pilići, umiljati. Ne krivim ja vas, krivim obrazovni sistem i političke elite, kao i kućni odgoj. BEAN, znam ja da je Hitler iz Austrije. Austrijanci nisu narod, oni su Nijemci, jednako kao i Hrvati u BiH, ili Grci na Cipru ima još takvih primjera. Valjda znaš da je nekada postojala Habsburška Monarhija. Tada se govorilo da su vladajući narod u njoj Nijemci, a ne nikakvi Austrijanci. Pa upravo ta teorija o Arijcima dokazuje koliko je rasizam besmislen i zasnovan na laži. Gdje postoje takvi idealni tipovi? Usput, plemeniti Hitler je imao plave oči, malo tamniju kosu. Ionako kao djeca većinom imamo žutu, pa s godinama postaje tamna kosa. MARI, nemaš pojma ili ne želiš znati. Najveća razaranja je pretrpio bivši SSSR i imao je 26.6 milijuna mrtvih. Rusi oko 15, Ukrajinci oko 8, Bjelorusi oko 2.6 milijuna, plus ostali. Zatim dolazi Poljska sa preko 6 milijuna i velika razaranja, pa bivša Jugoslavija, Grčka koja je imala jak pertizanski otpor i zato bila razarana itd. Da njemački gradovi su bili srušeni, ali po nekom postotku, manje je bilo rušenja nego u naprijed nabrojanim zemljama. Sve se to da pronaći bilo u povijesnim knjigama ili gdje već tražite. Ne snijemo zaboraviti i razaranja u Kini ili pak bombardiranja Japana.
    Prikaži cijeli komentar
  14. 0
    Bean
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:08 | 16.02.2012.
    ZLATAN
    Hitler je bio Austrijanac a ne Njemac. A njegova baka je sliužila na imanju obitelji Rotschild u Beču. A što se tiče nadljudi, to nije bila ideja njemaca sve dok Hitler nije došao na vlast i ubijedio ih da su upravo Njemci ti nad ljudi i da su oni tkz.arijevska rasa.Međutim arijevci potiču sa Kavkaza i nemaju nikakve veze sa njemačkom i njemcima.Arijevci su ustvari jedno od slavenskih plemena.A svi znamo šta su nacisti mislili o slavenima.Posebna mržnja prema slavenima i proizlazi iz toga što su oni vrlo dobro znali od kuda su ustvari arijevci.E da bi to zataškali posebno su mrzili slavene. Stereotip pravog arijevca je bio da je to čovijek visine između 175 do 190 cm plavokos i plavih očiju bez ijedne anomalije. A svi znamo kako je Hitler izgledao. Uz to što je bio pogrbljen mučio ga je i kronični gastritis. Dakle on sam je bio jako daleko od onakvog čovijeka kakav je po njemu trebao biti svaki njemac.Nacisti su također bili strastveni okultisti i štovatelji sotonizma. Njihova cijela nacional-socijalistička partija je i proizašla iz okultnog društva bratstvo "thule" koje zsput budi rečeno još postoji i djeluje. Oni su se okultizma držali ko pijan plota. Uostalom da ti ja tu ne pišem imaš na YOUTUBE (jubito) dobar serijal okultizam u trećem rajhu se zove. Pogledaj si to.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +3
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:01 | 16.02.2012.
    Bi li Njemci pomogli Rusima u obnavljanju ili bi sve spalili u konc logorima?...Da Deutcheri su takve aveti da stvarno ne znam kako svi ti auslanderi svih boja žive tamo???...Vjerovatno ih nakon što odrade posao maltretiraju i muče ...?!Ne znam Zlatane, ali ovo što ste napisali dolje čisti je šovinizam i predrasude izvan svih granica....iako i sama smatram da prosječan Njemac nosi veliku suodgovornost zbog nereagiranja u vremenu uzleta 3 Reicha (koje nije bilo kratko)...ovako potcjenjivati čitavu naciju???...
    Njemački gradovi nisu srušeni samo 50%...dapače ...većina je uništena gotovo potpuno.
    I opet ću ponoviti; ne negiram da su oba rata odnjela puno žrtava...al za mene su jednako važne i one žrtve izvan EU...podatak koji govori da je više stradalih u tzv. doba mira nije moj,kad bude vremena potražiti ću na netu.Zašto je to tako teško prihvatiti?Uz toliko tiranija,diktatura,terorizma,revolucija i sl. svih ovih godina?....Ili su oni drugi...iz tih "nevažnih" dijelova zemaljske kugle...nebitni.MENI NE!
    Prikaži cijeli komentar
  16. +2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:58 | 16.02.2012.
    BEAN, znam za tu priču o Hitlerovij baki. Nikada nisam dobio potvrdu da je to istina. Ipak je Hitler bio Nijemac, ali to za ovu priču nije važno. Važni su oni dublji motivi.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:55 | 16.02.2012.
    BEAN, znam ja da ništa nije crno-bijelo. Hitler nije bio primitivni kaplar, on je bio jedan obrazovani, uglađeni, srednjeeuropski gospodin, tipa moj naklon, ljubim ruke madame! Bio je veliki sanjar, koji je sanjao o Velikoj Njemačkoj, koja će vladati Europom, dominirati Svijetom. No važno je reći Istinu. To nije bio prolazni incident u evropskoj i njemačkoj povijesti. Već dugo je prije Hitlera, u eliti germanskih naroda stasalo uvjerenje da su Germani, a posebno u eliti njemačkog narod da su Nijemci, nad-ljudi. Ta nacionalistička i rasistička retorika bila je prisutna dugo, dugo od 19-tog stoljeća. Gajili su je Evropljani spram ostalih rasa i drugih kultura i religija. Sebe smo vidili kao centar Svijeta. Ali posebno su se tu isticali Germani. Englezi, a tek Šveđani, kako li su samo bili (i danas donekle) zaljubljeni u same sebe, ali vrhunac tihe jeze rasizma bila je Njemačka. Hitler predstavlja samo malo ekstremniji oblik stoljetnog njemačkog rasizma, šovinizma, samoljublja. Pa i taj Prvi svj.rat je isto imao rasističke podloge, nisu to bile samo puke imperijalističke suprotnosti. Hitler i nacisti, to su podigli na jedan visoki, da tako kažem "znanstveni" nivo. Tako su stvorili taj pokret i izazvali rat. Za širenje njemačke (germanske) moći, te za uništenje Židova, ali i Slavena. Romani su trebali biti sluge. No taj rasizam ja vidim i danas. U cijeloj Europi, kada kojekakvi "genetičari" određuju na temelju "gena" je li netko pripadnik ovog ili onog naroda. A narod nije to, narod čini zajednički jezik, kultura i povijesni identitet. Ta teorija krvi i tla je čisti naci-fašizam. Da se razumijemo. Ja zaista ne mislim da su svi Germani i svi Nijemci takvi. To nipošto ne, ali važno je znati da je takva misao dugo sazrijevala diljem Europe, posebno među Nijemcima. Nijemci su unatoč tome imali velike duhove u znanosti, umjetnosti, ljudskosti. Nažalost tada su pobijedili rasisti. Nikakvo čudo, jer imali su podršku velikog kapitala, a tamo je bila lova. Eh, tako je to nažalost. Nadam se da će svanuti bolji dani za ovaj Svijet. Gdje se neće gledati spol, boja kože, koji jezik govoriš itd,itd. Hoće li?
    Prikaži cijeli komentar
  18. +1
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:21 | 16.02.2012.
    @Slavonski
    Pitaj Hitlera kak je prošao ;)
    Prikaži cijeli komentar
  19. 0
    Bean
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:21 | 16.02.2012.
    ZLATAN
    Još samo nešto. Hitler je imao židovske krvi. To je bila najstrože čuvana tajna u Njemačkoj.Hitlerova baka je u mladosti bila služavka u jednoj židovskoj kući u Beču.Tamo je zatrudnila sa tim gazdom a on ju je naravno kad mu je rekla da je u drugom stanju otjerao. Rodila je Hitlerovu majku. Zanimljivo...
    Prikaži cijeli komentar
  20. +5
    Bean
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:02 | 16.02.2012.
    ZLATAN
    Mislim da nećeš lako naći većeg mrzitelja nacizma i fašizma od mene.Ja sam taj koji takve stvari mrzi iz dna duše ali stvari nisu baš sasvim crno-bijele. Na žalost. Ja sam se isto puno ljepše osjećao dok sam mislio da je to tako. Dok su u mojoj glavi postojali dobri i loši dečki.Onda sam jasno znao na čijoj sam strani ali nakon što sam malo proučio tu materiju sa svih strana došao sam do za mene poražavajućeg saznanja da ni ti "dobri dečki" nisu sasvim bili dobri.Malo je prekasno da ti to elaboriram ali trebaš se vratit dosta daleko u povijest prije drugog svjetskog rata da bi neke stvari povezao.Hitler je bio zlo,točno. Ali otkud se on odjednom stvorio? Obični kaplar i soboslikar postao veliki Furer i porušio cijelu Evropu. Malo čudno u naj manju ruku.Recimo Fordova tvornica je cijelo vrijeme rata normalno radila u Njemačkoj. Čak jednim dijelom i u vojne svrhe.Saveznička bombardiranja Njemačke su počela još 43. a do 45. je bilo na stotine i stotine preleta baombardera koji su istresli na tisuće tona bombi po Njemačkoj ali ta ista tvornica je ostala netaknuta. Nije ju čak ni jedan geler pogodio. Malo čudno jel... A tek kako je čudno je čudno to da je smrtonosni plin za aušvic proizvodila i Hitleru prodavala židovska naftna kompanija. U ovaj kasni sat se stvarno ne mogu sjetit imena ali ću sutra malo pogledat pa ako te zanima mogu ti i to reć.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:44 | 16.02.2012.
    Nakon kraja rata i okupacije Njemačke, u toj državi nalazilo se oko 12-14 milijuna ljudi iz cijele Europe. Bili su to zatvorenici, logoraši, prisilni radnici. Savezničke okupacijske trupe su nakon otkrivenih užasa u logorima, dovodili lokalno stanovništvo da vidi te tone izgladnjelih leševa u raspadanju. Njemački građani su rekli da za to nisu znali. Teško je u to povjerovati, možda neki zaista i nisu znali. Ali većina je sigurno znala, samo ih je mozgovno-ispirajuća propaganda učinila neosjetljivima za patnje tih milijuna zatvorenika (i ubijenih). Ali takav put koji su odabrale savezničke okupacijske trupe, da njemački građani dođu u te logore, je bio dobar uvod u denacifikaciju njemačkog društva. I njemački svećenici, i protestanti i katolici, su već u ljeto 1945 god., došli u te bivše logore smrti, na molitvu i tražiti oprost za golemo zlo koje su napravili njihovi sunarodnjaci.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:18 | 16.02.2012.
    Baš sam neku večer gledao na Tv history dokumentarac o Goeringu. Debeli njemački naci-fašist, koji je pokrao niz umjetnina diljem Europe. Čitave željezničke kompozicije sa opljačkanim umjetninama dolazile su u Njemačku iz okupiranih zemalja Europe. Kada je Goering došao u pariški Louvre, samo je pokazao prstom i slike su završile u njegovoj privatnoj kolekciji. Čovjek je bio ljubitelj umjetnosti, ha?
    Prikaži cijeli komentar
  23. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:12 | 16.02.2012.
    Još malo detalja. Kada se njemački okupator povlačio iz Kijeva, odvukli su sve životinje iz ZOO vrta, jer taj kijevski ZOO je bio jedan od najvećih u Europi. Bizarno, ali istinito. Nakon staljingradske bitke grad Staljingrad (danas Volgograd) bio je posve razoren. Na jedinom brežuljku u gradu zove se Mamajev kurgan, vodile su se žestoke borbe, palo je toliko granata, da trava nije mogla rasti deset godina! Kada su po Hitlerovoj naredbi razarali Varšavu, čak su namjerno sjekli stabla u parkovima. Da razaranje bude kompletno. To je ta psihologija naci-fašista. Saveznici to nisu radili. Zato se ne može usporediti neusporedivo. A to je da su svi jednako krivi i da su isti. A to je laž. Nažalost danas u Hrvatskoj nakon ispiranja mozgova devedesetih, niti ne treba očekivati bitno drugačija stajališta.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +3
    spunk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:04 | 16.02.2012.
    I tako velike vođe umiru, ali njihova ambicije ostaju, žive dalje u sustavu. A svi mi činimo taj sustav, što znači i da ga možemo promijeniti. Moramo početi od sebe tražiti promjenu u sebi. Učiti, informirati se i što je najvažnije biti ustrajni u borbi protiv svoga ega. Dio uma što nam ne dopušta priznati da nismo bili u pravu, da ispravimo svoje pogreške. To je prvi korak ka pravom putu.
    venSla,jako dobro...
    [email protected] ljudi koja je dovela do problema ne može ponuditi riješenje...za to je potrebna viša svijest.
    Znači, ljudi usmjerite se i udružite u dobru...

    "Nitko nije beznadnije porobljen, od onih koji lažno vjeruju da su slobodni." Johann Wolfgang von Goethe,još jednom
    dokumentarnifilmovi.net/geopoltika/kymatica-hr-titlovi/
    Prikaži cijeli komentar
  25. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:03 | 16.02.2012.
    MARI, nije istina da je najviše ljudi stradalo nakon Drugog svj.rata, jer prvi je imao preko 20, a Drugi oko 60 milijuna žrtava, znači ukupno 80 milijuna. Sada napamet ne znam koliko je ljudi stradalo u ratovima nakon 1945, ali riječ je o velikom broju ljudi. Zašto mnogi kažu, pustimo daleku prošlost nije bitna? Ako je to tako, onda nas ne treba zanimati ni što je bilo jučer. Da prošlost je jako bitna, bez obzira koliko je neki događaj bio davno. Svi znamo da su Evropljani naselili obje Amerike, Australiju, sjevernu Aziju (Sibir), bilo je to davno, ali dogodilo se i to moramo znati. A ta prošlost nije bila nimalo lijepa, okrutnosti i razaranja bilo je više nego u našim vremenima (ne računajući dva svjetska rata). Nije istina da je Njemačka bila najporušenija zemlja u drugom svj.ratu. U Njemačkoj su bili rušeni samo gradovi i nisu bili sravnjeni sa zemljom, već samo razarani (većina gradova oko 50%). Sve izvan gradova bilo je praktički netaknuto, jer se na tlu Njemačke nisu vodile borbe. Osim na kraju rata. Daleko najrazorenija zemlja bio je SSSR, misli se na onaj dio ondašnjeg SSSR-a koji je bio okupiran. Najgore je prošla Bjelorusija tada dio SSSR-a, imala je 1941 god., oko 10.5 miljuna stan.,poginulo oko 2.6 ili svaki četvrti. O razaranjima ne treba ni pričati, predratni broj stan.su dosegli tek devedesetih godina. Ukrajina kao dio SSSR-a imala je 1941 god., oko 42 milijuna stan., poginulo je oko 8 milijuna, tj.svaki peti, a razaranja biblijskih razmjera. I Ruska SFSR kao dio SSSR-a imala je preko 15 milijuna žrtava, a razaranja užas! Njemački okupator je pri povlačenju iz istočno-evropskih zemalja masovno rušio sve za sobom. Najviše u SSSR-u, Poljskoj (namjerno uništenje Varšave), zatim bivša Jugoslavija, Grčka je pretrpjela goleme žtve i velika razaranja. Sve nabrojeno je doživjelo daleko veća razaranja, nego sama Njemačka. Netko tko zna povijesnu istinu, zna da je to tako. Postoje snimci kako su Njemci pri povlačenju na zadnji vagon vlaka montirali nekakvu polugu, i na taj način uništavali pruge. Na evropskom istoku. A tek spaljivanje sela, pljačka, uništenje povijesnih znamenitosti. Ja sam bio u velebnom baroknom dvorcu iz 18-tog stoljeća, u Puškinu, južno od tadašnjeg Lenjingrada daleke 1983 god. Gledali smo kako se dijelovi dvorca još obnavljaju, a bio je posve srušen. Njemački nacisti su to radili namjerno, jer su rekli da su Slaveni životinje koji ništa ne smiju imati. Nakon rata ruski umjetnici su pomagali u tadašnjem DDR-u obnavljati neke srušene znamenitosti u bombardiranim njemačkim gradovima. Zato jer su samo oni imali majstore koji su radili tehnikama iz prijašnjih stoljeća. Te stare metode (pozlaćivanje) sam kao turist gledao svojim očima kako su obnavljali prije spomenuti dvorac. Pitanje glasi: a da su njemački nacisti dobili rat, bi li oni pomagali Rusima i ostalima u obnovi njihovih znamenitosti, kao što su nakon rata Rusi pomagali Nijemcima? Ili bi im sve srušili. A njih odveli u krematorije? Onaj tko želi znati, može znati istinu. Osim ako nije neofašist. Jasno i V.Britanija je pretrpjela razaranja, i Francuska itd,itd.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +4
    WeAreLegion
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:26 | 15.02.2012.
    Ma nama treba samo kapitalizam !!! To je ono pravo. Bolje da je kapitalizam razvijen pa nek nas korporacije iskorištavaju do mile volje i to legalno. Samo tako -.-
    Prikaži cijeli komentar
  27. +6
    Bean
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:22 | 15.02.2012.
    Njemačka država bi terbala službeno označavat taj dan kao dan sjećanja na američko-engleski krvavi pir koji su imali tada nad Dresdenom nesmiljeno sipajući tone i tone bombi po glavama civila bez ikakve obrane. To bi Njemačka trebala ali... naravno da bi to bio smrtni grijeh i da bi ih židovi "razapeli" zbog toga. Ovako je to onda umjesto dostojanstvenog obilježavanja tog dana uz neke prigodne svečanosti sve prepušteno naci-huliganima,bitangama i ljudskom gnoju najniže vrste.A ovi što priječe bilo kakvo obilježavanje su dovedeni do apsurda. Sa jedne strane dobro je da ne dozvoljavaju bitangama da divljaju po gradu a sa drugr stranečine ogromnu uslugu zaštitnicima tog zločina a direktno protiv svo naroda. Što ono narod kaže:"j3be lud zbunjenoga".
    Prikaži cijeli komentar
  28. +3
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 15.02.2012.
    Pustimo srednji vijek i daleku prošlost....neda mi se kopati po netu ali negdje sam pročitala da je vremenu nakon2 svj. rata koje je kao vrijeme mira ...stradalo daleko više ljudi nego u 1 i 2 svj. ratu; jer brojni su sukobi manji-veći koji nisu nosili ime velikog rata ali su odnijeli brojne žrtve.Ovo je stvaran podatak ne moja konstrukcija.
    Hitler nije bio zaljubljen u Njemačku već u ideologiju bolesnu i opasnu.I usput neuporedivo najporušenija zemlja nakon 2 svj. bila je baš Njemačka,većina velikih gradova apsolutno sravnjena sa zemljom.
    Možeš to zvati i patriotizam...svejedno ( meni bar)...poanta je u voljenju i cijenjenju svojeg...nekako mi nisu dosljedni i iskreni koji vole tuđe prije nego svoje...to mi je neprirodno...kao da kažeš da susjedovu porodicu voliš jednako kao svoju....nemoguće ( što dakako ne znači da ju ne cijeniš ili još gore mrziš).
    I btw. čini se da imaš fun club ...vjerne i odane minus plus tip fajtere..."za našu stvar uvijek spremne"!
    A ja sam za mir i razmjenu mišljenja....u tom bi i trebala biti poanta komentara.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:56 | 15.02.2012.
    Nacionalizam jest zlo i to veliko. Meni je nekako prihvatljiviji patriotizam ili lokal-patriotizam (to lokal-patriotizam znači voljenje svojeg zavičaja). Nije istina da je danas najviše zla u povijesti. Daleko gori je bio Srednji vijek, dovoljno se samo sjetiti 30 godišnjeg vjerskog rata u Srednjoj Europi. Bio je od 1618-1648. Taj rat je uništio njemačke zemlje, broj stan., toga dijela Europe smanjio se za tih 30 godina za 40%. A šta ćeš, povijest mi je ljubav, dobro je poznajem. Zašto sam bio u ratu? Građanska dužnost. Uostalom obrambeni rat ima opravdanja. Inače ja sam pobornik INTERNACIONALIZMA. Zašto? Zato jer nacionalizam je istoznačnica barem meni, za uskogrudnost, mržnju, i polagano klizenje prema zlu. Internacionalizam znači: ljubav, svjetlo na kraju tunela i čovječnost. Draga djeco, pa i gosp.Hitler je bio zaljubljen u Njemačku, eto dovoljan primjer šta znači nacionalizam.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +2
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:43 | 15.02.2012.
    Zlatane najžalosnije je u cijeloj ovoj priči što si ti moje riječi shvatio kao veličanje nacizma.
    Mislim ok ne krivim tebe tako su vas valjda učili...
    E da i usput englesku kraljevsku obitelj itekako smatram zločinačkom i devijantnom...
    A što se nacionalizma tiče to je vrlina a ne mana, uostalom ako tako mrziš nacionalizam zašto si išao u rat?
    Prikaži cijeli komentar
  31. +8
    Mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:36 | 15.02.2012.
    Pojašnjenje za minus-tip online fajtere: kod mene ljubav prema svojem ne uključuje mržnju i nevoljenje drugog i drugačijeg!
    Prikaži cijeli komentar
  32. -5
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:29 | 15.02.2012.
    Naravno da ima rasizma i šovinizma...zla u nesmiljenim količinama ,zato svijet i jest kakav jest.Nikad više žrtava nego u ovih 50tak godina tzv. mira.I to je velika obmana o kojoj se malo zna. Nacionalizam za mene ne mora značiti zlo, ja to više doživljavam kao voljenje svoje domovine; danas u svijetu nasilnog globalizma i ne tako loša stvar.
    Treba imati na umu ...oni anacionalni i neopredjeljeni...potencijalni su nosioci i donosioci NWO.
    Prikaži cijeli komentar
  33. -5
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:17 | 15.02.2012.
    MARI, još samo ovo. Za mene je osim tih raznih totalitarizama, vjerskih i političkih, najveće moguće zlo nacionalizam. To je najprljavija od svih prljavih ideologija. Još gora inačica nacionalizma su: šovinizam i rasizam. A ima toga. I to previše, čak i danas. Ne vidim kako će to nestati u skoroj budućnosti. Tu nisam optimist.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:14 | 15.02.2012.
    venSLA, u pravu si. Ali kako ćemo to promijeniti ako ima ljudi koji danas u 2012-toj godini opravdavaju Hitlera, i misle da su žrtve na strani Saveznika manje vrijedne. Najprije ispraviti jedno takvo i mnoga druga izopačena gledanja, pa se tek onda može graditi čišći Svijet. Ali to je čista utopija. Za početak je dovoljno da se govori o realnim žtrvama. A ne tipa, komunisti su ubili više ljudi nego fašisti. Ili tipa kršćanski osvajači koji su ubijali po Južnoj Americi starosjedioce, imali su pravo, jer su "divljake" privodili pravoj vjeri. A nestalo je debelo preko polovine starosjedioca, na Karibima ih je nestalo 100%.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +5
    Mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:12 | 15.02.2012.
    Zlatan...da za mene su zločinci i Q. Elisabeth i ostala bratija noble kroz povijest...Ne znam od kud zaključak da branim Hitlera i slične,pa baš sam i pisala ovdje o tom zlu koje je došlo na vlast jer većina u Njemačkoj nije stala protiv...Ali to ne znači da neću priznati sa su bombardiranja saveznika bila dobrim dijelom akt odmazde i da mi je žao svake nevine žrtve.U načelu sve ideologije imaju sljedbenike spremne na opravdanje vlastitih djela-nedjela. I tu je kvaka i problem čovječanstva.U isti koš stavljam nacizam i staljinizam...za običnog i slobodnomislećeg čovjeka jednako su opasni i smrtonosni.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +3
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:07 | 15.02.2012.
    BRAIN32, e lijepo ti je ovo novo vrijeme, kada hara nezaposlenost, zdravstvo koje moraš plaćati, kada ti bogati određeju sudbinu. Vjerojatno nemaš pojma kako je po nekim pitanjima bilo nama. Ili su ti napunili glavu. A vidiš preživili smo. Za tvoju imformaciju, ja sam bio sudionik Domovinskog rata. Mene ništa neće progoniti u grobu, a ja javno kažem da nikada neću priznati da su fašisti i ostala gamad vrijedni žaljenja. Danas vidimo da ih još uvijek ima. Tragedija je kada mladi ljudi vjeruju da je to bilo nešto pozitivno. Ja to smatram duševnom bolešću, šta drugo.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:00 | 15.02.2012.
    Je li britanska kraljica Viktorija zločinka? Vladala je od 1837-1901. Znam ona je predstavljala samo figuru, ali ipak bila je na čelu kolonijalne sile. A znate koliko je na indijskom potkontinentu umrlo ljudi kroz to 19-to stoljeće, kao direktna posljedica kolonijalizma? Pročitajte nešto o evropskom kolonijalizmu, pa onda vrijeđajte tzv.komuniste. Staljin nije moj drug, ali nisam od onih koji će žalosne brojke preuveličavati na ne znam koju potenciju. Ali ne dopuštam nekima da smatra da je tih nekoliko stotina tisuća njemačkih civila, poginulih u bombardiranjima, daleko veća žrtva, od multimilijunskih žrtava koje je napravio njemački okupator. I ostali fašisti i izdajice.
    Prikaži cijeli komentar
  38. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:52 | 15.02.2012.
    Jedina egzaktna znanost je matematika, pa i brojke koje sam upotrijebio nisam ja izmislio, svatko uz nekakav trud to može provjeriti. Nacifašizam plemenitog Hitlera vladao je samo 12 godina i tri mjeseca, šta bi tek bilo da je vladao 80 ili 100 godina? MARIN, da ja sam urbani tip i toga me nije sram. Rekao sam sve što oni koji su objektivni znaju ili što neobjektivni ne žele znati. Ponavljam, to nije moja izmišljotina. A poneki put treba uključiti i mozak. Slažem se da je neriješena situacija iz Prvog rata dovela do izbijanja Drugog svj.rata. Ali to niti malo ne opravdava Hitlera i "hitleriće". Dajte pročitajte Hitlerov Main Kampf, pa se onda javite. Ili negdje pročačkajte riječi nacističke himne, ima negdje na you tubeu. Uglavnom sve vrvi od noževa, klanja i sličnih mesarskih umotvorina. Pa rekao je Mladen Delić, stariji znaju tko je on bio, ma ljudi je li ovo moguće? Da netko u 2012 godini veliča Hitlera i nacizam. Ili ima razumijevanja za to, a sa multimilijunskim žrtvama nacizma se sprda. Tragedija, ali to je ostavština devedesetih.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +3
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:48 | 15.02.2012.
    Pa naravno da će mi se znojit, jer što bi ja kao netko kome je žao brutalno pobijenih nedužnih ljudi a pogotovo djece i mogao biti nego - fašist? xD

    Kako je ono vaš drug Staljin rekao? Smrt jednog čovjeka je tragedija, smrt milijuna je statistika?

    Pravi ste...stvarno...nemam riječi...
    Prikaži cijeli komentar
  40. +4
    AF
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:45 | 15.02.2012.
    brain, fašizam je još propalija ideologija pa će se tebi možda još jače znojit ruke i to ubrzo
    Prikaži cijeli komentar
  41. -2
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:39 | 15.02.2012.
    Zlatane ove spike tipa "moji brojevi su bolji od tvojih" su mi smiješne, makar i pomalo žalosne ali vašu će generaciju to ipak progoniti u grob..mora da vam jako smeta ovo novo vrijeme kad vam smijem ove stvari javno reći, nekad bi mi mogli pucati u glavu za to i biti nagrađeni boračkom penzijom...mora da se dlanovi znoje od muke :)
    Prikaži cijeli komentar
  42. -1
    marin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:31 | 15.02.2012.
    O Zlatane, jesi se raspisao a ništa nisi rekao. Iz ovoga tvoga izlaganja može se izvući samo jedan zaključak. Ti si jedan urbani Jugoslaven koji ne zna što govori.
    Prikaži cijeli komentar
  43. +9
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:28 | 15.02.2012.
    Svaki događaj (akcija) ima svoj povod (uzrok).
    Industrijska revolucija+kolonizacija (početak kapitalizma) = 1. svjetski rat, (početak komunizma)>>> Versailleski ugovor + gospodarska kriza = uspon fašizma = 2. svjetski rat >>> hladni rat koji je prouzročio još mnogo "manjih" ratova i kriza... a na kraju sve je to borba za moć gdje su trenutnim vlastodršcima oružja tj ideologije (fašizam, kapitalizam, komunizam) i žrtve (narod, vojnici) nebitne u ispunjavanju njihove bolesne ambicije. Bitan je samo cilj, totalna dominacija. Tu nema mjesta za toplinu ljudskih osjećaja, samo hladna kalkulacija, ne filozofija imati više, već imati SVE.
    I tako velike vođe umiru, ali njihova amabicije ostaju, živi dalje u sustavu. A svi mi činimo taj sustav, što znači i da ga možemo promijeniti. Moramo početi od sebe tražiti promjenu u sebi. Učiti, informirati se i što je najvažnije biti ustrajni u borbi protiv svoga ega. Dio uma što nam ne dopušta priznati da nismo bili u pravu, da ispravimo svoje pogreške. To je prvi korak ka pravom putu.
    Prikaži cijeli komentar
  44. +3
    John
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:31 | 15.02.2012.
    Zlatane, njemački nacisti nisu izazvali rat, kao što ti kažeš. 2. svj su prvenstveno izazvale žestoke odštete i mjere osvete koje su nametnuli saveznici Njemačkoj, što je i odmah previdio jedan od relevantnih političara (mislim da je to bio Woodrow Wilson.
    I da, pobjednici pišu povijest. U stvarnosti, svaki zločin je zločin. Bilo je užasnih monstruoznosti i sa savezničke strane, ne boj se. Dresden je samo jedan primjer. Sjetimo se još Hirošime i Nagasakija npr. I molim vas nemojte umanjivati i omalovažavati zlo sadržano u tim činovima samo zato što je počinjeno protiv sila Osovine! I da, Staljin je bio zločinac, kao i većina kraljeva i careva iz europske prošlosti (i šire), kad smo već kod toga. Pojam plemstva automatski povlači pojam zločina za sobom.
    Prikaži cijeli komentar
  45. 0
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:19 | 15.02.2012.
    KASSOUM, a šta su im trebala bacati bombone? Ili čokolade? Umotane u svilu i kadifu? Čuj, rat je rat, Drugi rat je bio totalni rat, a taj totalni rat nametnuli su njemački nacisti. Rat se dobijao na frontovima, prvenstveno na istočnom frontu. Jer da je kapitulitro SSSR, nacisti bi dobili rat. Ali i ta bombardiranja su imala važnu ulogu, jer se tako slabila vojno-industrijska moć Njemačke i uništavao moral naroda. Nikada zaboraviti da su naci-fašisti to prvi započeli, oni su znatno prije bombardirali britanske gradove, ili kada je Nizozemska 1940 god., kapitulirala, namjerno su iz osvete bombardirali Rotterdam. Isto je poginulo 25 tisuća nevinih. A koliko je nevinih stradalo npr.u Varšavi (600 tisuća), Lenjingradu (650 tisuća), malom Kragujevcu (od 38 tisuća, u jednom danu pobili su 7 tisuća). Koliko su milijuna i milijuna ljudi na najgori mogući način uništili u logorima, u masovnim strijeljanjima? Samo u okupiranoj Ukrajini, Bjelorusiji, Rusiji, kao dijelu tadašnjeg SSSR-a, poklali su cijela sela. Koja se nikada nakon rata nisu obnovila. Žaliti treba sve nevine žrtve, samo tih 600 ili 800 tisuća poginulih njemačkih civila u bombardiranjima, su isto žrtve naci-fašizma. Jer oni su započeli rat. Zna se sa kojim ciljem. Isto važi i za Japan. Pa kada to znamo, onda drugim očima treba gledati na atomske bombe nad Hirošimom i Nagasakijem. Svatko obrazovan zna da su i Nijemci radili na proizvodnji atomske bombe. Da, njemački nacisti, talijanski fašisti i japanski također, su sve započeli. Cijena koju su platili je daleko manja od onih koje su okupirali.
    Prikaži cijeli komentar
  46. -1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:03 | 15.02.2012.
    BRAIN32 i MARI, također. Pročitajte na Googlu osvrt povjesničara Jakovine, Od Hitlerova saveznika do krvnika trećeg reicha. Opet ponavljam da su žrtve, žrtve, ali nisu ni namjere ni posljedice uvijek iste. Hitler, nacisti fašisti imali su samo jedan cilj: osvojiti, opljačkati, porobiti, uništiti (ne samo Židove, već i Slavene). Staljin nije imao cilj nakon osvajanja Njemačke istrijebiti njemački narod. Eno postoji Njemačka i danas. Saveznici su zbog ratnih potreba bombardirali ciljeve diljem okupirane Europe, ginuli su i nevini civili. Bombadirani su i mnogi gradovi kod nas, najviše Zadar. Pa nitko zbog toga ne kaže da su Saveznici bili zločinci. Kada je u Francuskoj otvoren Drugi front 1944 god., pri probijanju njemačkih trupa kod grada Caena nastao je zastoj. Saveznički bombarderi su razorili taj grad, izginulo je na tisuće civila, pa ipak nitko u Francuskoj za to ne kaže da je zločin. Samo oni koji su simpatizeri nacizma mogu izreći takve monstruozne riječi. Nije uvijek sve relativno, jer ako relativiziramo Drugi rat, to znači da umanjujemo zlo naci-fašizma i omalovažavamo žrtve koje je prouzročio. Nikada smetnuti sa uma da su izgubili rat, pa se postavlja pitanje: šta bi bilo da su ga dobili? Pročitajte nešto o tome, a ne prosipati budalaštine tipa: svi su jednako krivi.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +2
    Kassoum
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:54 | 15.02.2012.
    Je ludilo se trebalo zaustaviti, ali ne ovakvim bombardiranjem. Dođe mi kao da opravdam bacanje bombi na Japan kojem je prethodilo također nasumično raketiranje od strane Amera, ili ono najsvježije, bombardiranje SRJ.
    Prikaži cijeli komentar
  48. +2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:37 | 15.02.2012.
    MARI, pijetet prema svim nevinim žtrvama svakako. Samo da njemački nacisti nisu izazvali rat, ne bi bilo ni žrtava tog Drezdena. Ipak je žrtava na njemačkoj strani bilo daleko manje. Ono što su njemački i ostali fašisti napravili po okupiranim zemljama, nadmašuje najgore moguće maštarije zla. Osobito po slavenskim zemljama, ali i u Grčkoj. Hitlera i Staljina se ne može usporediti, to je neofašistička besmislica i podvala za nepismene. Ako je Staljin bio toliki zločinac, onda su to i svi kraljevi, carevi iz evropske prošlosti, koji na rukama imaju daleko više krvi od Staljina. Eto npr.belgijski kralj Leopold, vladao Belgijom na kraju 19-tog stoljeća, umro mislim 1907. U njegovoj osobnoj vlasti bio je današnji Kongo, kasnije je taj Kongo prešao u ruke države Belgije. Uništenje jadnog naroda Konga je bio kao iz najgoreg pakla. 1880 god., Kongo je imao oko 20 milijuna stan., a 1920 god., Kongo ima samo 10 milijuna stan. Toliki je bio genocid! U samo 40 godina! Dajte pročitajte to, a ne Staljin ili Mao ili Tito su bili krvoloci, a Hitler kao da zaslužuje Nobela. Ili možda Pavelić?
    Prikaži cijeli komentar
  49. 0
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:25 | 15.02.2012.
    BRAIN32, da znam koliki je broj žrtava staljinizma, ali te brojke koje govore o sto milijuna žrtava su obična izmišljotina. To je dio desničarske i antiljevičarske zavjere i povijesnih falsifikata, to su zajedno pokrenuli francuski neofašist Le Pen i talijanski idiot Berlusconi. Platili su neke bijedne "povjesničare" da napišu te budalaštine u toj škrabotini. O broju žrtava staljinizma se mogu naći podaci, to nije nikakva tajna. U arhivima u Moskvi postoje podaci za svakog pojedinačnog osuđenika, ipak je taj sovjetski sistem bio jako birikratiziran. Sistem Gulaga osnovan je 1934 god., kroz njega je prošlo za vrijeme staljinovog režima oko 10 milijuna ljudi. Političkih presuda je bilo oko 3.7 milijuna, a ostalo su valjda bili kriminalci, jer uvijek ima lopova i ubojica. Od toga broja u tim zatvorima, logorima umrlo je 1.600.000 ljudi, a za vrijeme velikih čistki 1936-38 strijeljano je oko 750 tisuća ljudi. U svim ostalim godinama još najviše 30 tisuća. Dakle zbroj je jasan, staljinizam je uništio blizu 2.5 milijuna ljudi. Brojke su jače od propagande. Kada je Staljin došao na vlast 1924 god., tadašnji SSSR je imao oko 145 milijuna stan., a kada je Staljin umro 1953 god., SSSR je imao oko 205 milijuna stan. Pitanje glasi: uz stravične gubitke u Drugom ratu (skoro 27 miljuna građana SSSR-a), broj stanovnika tog SSSR-a je porastao za 29 godina Staljinove vlasti čak za 60 milijuna. Kako je to moguće ako je toliko ubijao? Inače sistem Gulaga je ukinut za vrijeme destaljinizacije 1956 god. A to da je Mao u Kini odgovoran za smrt toliko ljudi je besmislica. Tek za njegovog života kinesko stanovništvo je poraslo mnogostruko, to je sve lako pronaći u povijesnim podacima. Ti očito misliš da je Hitler manje kriv za rat, od ne znam Staljina ili čak Churchilla, ali onda nemamo šta raspravljati. To o Poljskoj sam već razglabao sa nekima na portalu, nemam volje ponovno. Da, Hitler i naci-fašisti su izazvali rat, pa je s obzirom na strahote koje su počinili, njemački narod zaista dobro prošao. Jer Saveznici su bili OSLOBODIOCI, pa i njemačkog naroda! A ta ljudska bijeda od Berlusconija, on je plasirao te gluposti o sto milijuna žrtava tzv.komunizma, pa on je javno veličao Mussolinija!
    Prikaži cijeli komentar
  50. +5
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:03 | 15.02.2012.
    ZNATIŽELJAN, da Hrvati su Slaveni, pa nismo valjda Romani, Germani ili Marsijanci? Poznat je stav nekih ideologa naci-fašizma, to sam negdje pročitao, da su za nas rekli da su Hrvati umislili da su Arijevci, ali su obično smeće. I nama je bila namijenjena sudbina na ražnju. Ne zaboravimo kada je Hitler došao u Maribor 1941 god., rekao je: opet mi ovu zemlju učinite da bude dio Njemačke. Slovence su trebali iseliti za početak, u Srbiju, a zatim valjda reducirati, pobiti šta li već. Dajte truda i pročitajte Main Kampf, ili knjigu U ime rase. Zaboravio sam ime autora, taj autor objašnjava o sustavu Lebensborna.
    Prikaži cijeli komentar
  51. -6
    x
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:51 | 15.02.2012.
    anon: 11:56 14.02.12'
    ispriječiti zid prema Bleiburgu

    Konju hebo te ćaća partizanski
    Prikaži cijeli komentar
  52. +5
    Henrik_VIII
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:00 | 15.02.2012.
    Neo-nacizam danas u Njemačkoj je ekstrem borbe protiv globalizma i njegovog pomagača multi-kulti politike, on je u porastu. Mediji u rukama krupnog kapitala i zagovornika globalnog kapitalizma koriste se svim sredstvima pa i tako fašizmom i neo-nacizmom za etiketiranje svakog antiglobalnog pokreta. Kada bi se analiziralo koje su sprege sila bile u fašizmu, onda bi vidjeli da je fašizam bio okrenut krupnom kapitalu dok je nacizam imao nacionalni naboj. U principu globalizam je već krenuo putem fašizma, diktature itd. Na kojoj ćete vi biti strani prisilit će vas prilike, a da li ima treće opcije, još je nema, ali nikad se ne zna.
    Prikaži cijeli komentar
  53. +4
    gjozni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:26 | 15.02.2012.
    sotonu nije briga pod kojim ste obilježjem,bitno je da činite zlo za njega i radite protiv sebe :)
    Prikaži cijeli komentar
  54. +9
    proleter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:29 | 14.02.2012.
    +34
    anon: 11:56 14.02.12'
    ispriječiti zid prema bleiburgu
    POTPISUJEM, DRUŽE ANON
    Prikaži cijeli komentar
  55. +10
    spunk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:27 | 14.02.2012.
    ovo se zove PREVENTIVA ...a ne sjediti,gledati kako se budale svih vrsta razmahuju,pa se poslije čuditi novim Hitlerima na vlasti...
    "tragičan događaj iskorištavaju neo-nacisti za promociju svojih propalih ideologija."
    Budale ne nestaju same od sebe...
    Prikaži cijeli komentar
  56. +10
    Perica
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:58 | 14.02.2012.
    Svijest ljudi koja je dovela do problema ne može ponuditi riješenje...za to je potrebna viša svijest.

    Znači, ljudi usmjerite se i udružite u dobru...pa će te i korak po korak početi odlučivati o svojoj budućnosti.

    Ne čekajte.
    Prikaži cijeli komentar
  57. +2
    323
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:52 | 14.02.2012.
    @Rofl Steiner - u potpunosti se slažem
    Prikaži cijeli komentar
  58. -3
    Dim
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:41 | 14.02.2012.
    Pobuna!
    Prikaži cijeli komentar
  59. +3
    jerko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:39 | 14.02.2012.
    i hrvati bi trebali na spomen nevini zrtava djece i zena zrtava na blejburgu.zasto se nebi sjetili svoga naroda koji su poubijani odma se nekome ne svida i razna imena ih zovu niko ne porice da su zidovi bili zrtva a bili su i mnoge druge nacije pa ih se isto treba spomenuti da su bili zrtve.
    Prikaži cijeli komentar
  60. +17
    al
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:34 | 14.02.2012.
    Tema je Dresden. Kuda ste vi odlutali?
    Prikaži cijeli komentar
  61. -9
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:22 | 14.02.2012.
    Zlatane vidim da voliš nabrajati žrtve, no nećemo se zamarati činjenicama niti da povijest pa stoga i brojke pišu pobjednici, samo ću te pitati da li znaš koliko je slavena tvoj voljeni Staljin pobio?
    A znaš li koliko je ukupno žrtava komunizma na svijetu?
    Pogledaj si ovu stranicu: communistcrimes.org/

    Isto tako...jedna zanimljivost u Rujnu 1939. godine nije samo Hitlerova Njemačka napala Poljsku, nego i tvoj ljubimac veliki "humanisti oslobodioc" Staljin.
    Pitanje je, koliko to djece danas uči u školama? Toliko o pranju mozga od "zlokobnih fašističkih" 90-ih godina jel'da?
    Prikaži cijeli komentar
  62. -9
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:30 | 14.02.2012.
    Hvala na minusima...sigurna sam dolaze od onih koji i ovdje pišu ode i epopeje socijalizmu i Jugi kao i ekonomskim uspjesima navedene ex države i sistema, pri tom zaboravljajući na stotine tis. pa i milione gastarbajtera koji gologuzi i dobrim dijelom polupismeni odoše vani "krvavo raditi" iz čiste obijesti...a ne ekonomskih razloga????.Ili oni koji zaboravljaju na desetine tisuća protestirajućih 70tih ( dobrim dijelom studenata)čiji su prosvjedi također bazirani na ekonomskoj osnovi... bit će da su svi masovno halucinirali.Objektivnost tipa - dok su moje cipele udobne to je pravi model za sve!
    Hitlera i Staljina se itekako može usporediti...i treba...Miloni stradalih u gulazima ( naravno ne samo tamo) i više su nego dovoljan razlog.Isto kao što stotine tis. nedužnih njemačkih žrtava zaslužuje pijetet i sjećanje.
    Previše indoktriniranih umova kojima je jedino važno da uniforma nije crna već crvena.A za istinu i slobodu...oboje jednako opasno i smrtonosno!
    Prikaži cijeli komentar
  63. +3
    znatiželjan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:14 | 14.02.2012.
    @zlatan

    ... To je bila srž pokreta zvanog naci-fašizam. Hitler je prije rata rekao: Židovi i Slaveni moraju umrijeti, da bismo mi mogli živjeti. Nije trebala biti samo obična okupacija, već uništenje i tih država i slavenskih naroda...

    zanima me da li hrvati spadaju pod slavenske narode?
    Prikaži cijeli komentar
  64. -10
    anonymous coward
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 14.02.2012.
    Ok, ajde da netko odgovori a zašto u toj divnoj demokratskoj njemačkoj je desetlječima bilo zabranjeno ili barem prešučivano održati spomen na nevine civilne žrtve bombardiranja Dresdena ili Hamburga, toga nije bilo u uđbenicima povijesti niti na televizor a kamoli spomena na masovnoa silovanja od strane Crvene armije. Ovih 13000, koji su bez uvida u svoju nacionalnu prošlost, što sad protestiraju u lancu, zapravo negiraju pokolj civila i samim time tjeraju vodu na mlin neo-nacistima.
    Prikaži cijeli komentar
  65. +14
    domm
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:44 | 14.02.2012.
    Bravo za Dresden što ne žele ljagu sjećanja na žrtve koje su posljedica bombardiranja Saveznika na taj grad, već trebaju to dostojanstveno obilježiti i odati počast jednom djelu nevinih ljudi, djece da ni ne pričam, povijest se i danas ponavlja ali u drugom dijelu Svijeta...vidim da je bilo riječ o domoljublju u nas. Smatram da je velikim djelom ugašeno od strane ljudi koji ne žele da Hrvatska ima suverenitet..Također bi se nadodao na našu politiku da je izuzetno tolerantna i da se u stanju uvući svima u guzicu i odati počast žrtvama u cijelom Svijetu(što je s jedna strane za svaku pohvalu) dok te iste strane kojma se odaje počast nisu nikada odale počast ljudima koji su poginuli u Domovinskom ratu...to može biti samo odraz licemjerstav tih strana.
    Prikaži cijeli komentar
  66. +18
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:30 | 14.02.2012.
    BRAIN 32, ne može se izjednačiti nemoguće. Zapravo degutantno je tvrditi da su Saveznici radili zločine na isti način. Lani ili preklani je jedan austrijski publicist zbog negiranja zločina nacizma završio na pet godina u buvaru. Valjda si toliko obrazovan da znaš kakve su bile namjere naci-fašista. Nije bilo samo istrijebljenje Židova, već i uništenje slavenskih naroda. To je bila srž pokreta zvanog naci-fašizam. Hitler je prije rata rekao: Židovi i Slaveni moraju umrijeti, da bismo mi mogli živjeti. Nije trebala biti samo obična okupacija, već uništenje i tih država i slavenskih naroda. Mali detalj, po Hitlerovoj osobnoj želji nakon dobijenog rata, Moskva je trebala biti uništena, stanovništvo poklano, a na mjestu Moskve trebalo je izgraditi umjetno jezero. Kao što znaš, Trojni pakt je izgubio rat. Nećemo sada, jer sam već o tome raspravljao na advanceu, zašto i kako su ga izgubili. Dakle, sovjetska Crvena Armija, herojska i oslobodilačka, ušla je u Berlin. Eno ga i danas tamo, nisu ga potopili i izgradili umjetno jezero. Da , jer za razliku od Hitlera, Staljin je nakon dobijenog rata rekao: Hitleri dolaze i odlaze, a njemački narod ostaje. Na konferenciji u Jalti, kada je Churchill rekao: Njemačka nakon rata nema budućnost, Staljin mu je odgovorio: Njemačka ima i imat će budućnost. Eh dragi, tu se vidi razlika između Hitlera i Staljina, između Trojnog pakta i Saveznika. Jer ipak Saveznici su se borili za bolji Svijet, samo je tebi i sličnima to teško prihvatiti. Svi znamo za te silovane Njemice, samo pitam se koliko je tu istine. Mislim na brojke. Ali svi znamo za multimilijunske žrtve koje su njemački i ostali krvoločni naci-fašisti napravili na evropskom istoku. U pitanju su deseci milijuna ljudi, uz razaranja biblijskih razmjera. Jer za njemačke naciste to je bila niža rasa, koju treba satrati, a za Afrikance ili kako neko podrugljivo kaže crnce su tvrdili da uopće nisu ljudska bića. Nakon svega počinjenog, u samo nekoliko godina rata, njemački narod je još jako dobro prošao. Ne treba se tome čuditi. Jer Saveznici, pa i ta Crvena Armija sebe su smatrali oslobodiocima, a ne osvetnicima. Rat je rat, ali netko tko ima morala i ljudskosti, humanizma barem u tragovima, ne može izjednačavati te dvije strane. To vrijeđa ljudski moral i ljudsko dostojanstvo. Ponekad mi dođe žao da nacisti nisu dobili rat, da danas vidim takve kao ti što bi govorili o jadnim nacistima i silovanim Njemicama? Ako bi uopće postojali. Kažeš tamo neki Hans je bio doživotno u logoru nakon rata. Da bilo je i toga, ali neusporedivo je veći broj vojnika Crvene armije koji su u zarobljeništvu pobijeni, na kojima su se radili medicinski eksperimenti, to su radili i japanski fašisti na Kinezima. Čak je postojala naredba: oficire Crvene Armije, političke komesare ne strijeljati, već vješati. Mnogi preživjeli njemački vojnici su se vratili kućama, a saveznički vojnici, osobito crvenoarmejci? Svaki put mi se smuči kada čitam ili čujem da netko tako razmišlja. Ali kada znamo da su mladim ljudima kroz devedesete godine ispirali mozak, tvrdnjama da su fašisti bili dobri i samo se branili, a da su ne znam tamo neki, partizani, crvenoarmejci, pa i zapadni Saveznici htjeli uništiti jadne fašiste, onda se ne čudim takvom izopačenom i bolesnom razmišljanju. Ako ćemo izjednačavati počinjeno, pitam te po toj logici sljedeće. Jesu li isti zločini koje je naredio Milošević, Karadžić, Mladić, sa zločinima nakon Oluje? Iako treba gledati istini u oči, mislim da ipak nije isto. To ni najmanje ne opravdava počinjene zločine niti Saveznika u Drugom ratu, niti naših vojnika nakon Oluje. Može izgledati isto ili čak slično, ali nije. Zaista nije. Pa samo u Drugom ratu broj poginulih njemačkih civila bio je 600 ili 800 tisuća. A građana SSSR-a pobijenih civila bilo je 17 milijuna. Pred rat Njemačka je imala 70, tadašnji SSSR 190 miljuna sta. Brojke govore više od riječi!
    Prikaži cijeli komentar
  67. +31
    btw
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:11 | 14.02.2012.
    +56
    ANTIFA: 10:24 14.02.12'
    Svaka čast, kamo sreće da se kod nas skupi 13,000 ljudi pa da se napravi ljudski lanac protiv nacističko-ustaškog orgijanja koje se također često događa, a do jučer je sudjelovala i cijela vlada u tome.

    BRAVO!
    Prikaži cijeli komentar
  68. +11
    Freethinker - ZG
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:00 | 14.02.2012.
    Apsolutno se slazem s autorom ovog clanka...
    ''U bombardiranju grada 13. i 14. veljače 1945. od strane Saveznika, poginuo je i velik broj civila, pojedini navodi govore o 25,000 mrtvih.'' - istina.
    ''Mnogi stanovnici žele obilježiti taj dan i prisjetiti se velikog broja stradalih nedužnih civila, no posljednjih godina taj tragičan događaj iskorištavaju neo-nacisti za promociju svojih propalih ideologija.'' - istina.
    Ima jos jedna zanimljiva stvar u svemu ovome a to su povijesne cinjenice i tzv. puls stanovnika. Naime, 1934. godine izmedu 90-95% gradana Njemacke je podrzavalo Hitlera i njegovu politiku (bilo to vanjska ili unutarnja), deset godina kasnije 1944. godine ta potpora je drasticno pala na izmedu 30-35%.
    I jos nesto, samo par sati ili dana nakon bombardiranja Dresdena javio se velik broj Njemackih liberala, socijalista, komunista koji su zestoko kritizirali bombardiranje... a Nacisti/Fasisti... oni nisu nigdje bili videni a nije se ni ''peep'' cuo od njih ili sa njihove strane.
    A ono kaj se tada desavalo sa Njemackim narodom i kaj se danas desava sa ovih hrabrih i nadasve pametnih 13.000 Njemaca... jest u rijecima Killswitch Engage-a ''Self Revolution''. Ispricavam se kaj to na taj nacin usporedujem ali kada sam citao ovaj clanak pocela mi se ''vrtit'' ta pjesma kroz glavu i naravno njezine rijeci.
    Evo svima da poslusaju/procitaju (lyricsi se nalaze pod video discriptionom ili ti odmah ispod videa) tu audio/vokalnu izvedbu koja bi mogla i nas nesto danas naucit te nam procistit glavu... proluftat nam ovak vec ''zadimljenu'' lubanju sa rasisticko/nacionalistickim/religioznim BS-om.
    youtube.com/watch?v=FHBSqLWgJPw
    Prikaži cijeli komentar
  69. -35
    Rolf Steiner
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:28 | 14.02.2012.
    ...živi štit...hm da...stalno sam u njemačkoj i ponekad se pitam kad vidim daanšnji njemački narod jeli to onaj isti narod koji je imao svojedobno najaću svjetsku vojnu silu, i koji su bili strah i trepet europe?!..danas vidim samo naciju opsjednutu uspjehom, s gomilom različitih etničkih skupina, koje se poptuno okupirale neke gradove...nekad mi se čini da će nijemce taj mazohistički menatlitet i nametanja krivnje za WW2 potpuno uništiti...kad se sjetim priča moga starog susjeda, inače staljingradskog veterana, koji je jedini iz moga kraja preživio i borbu i zarobljeništvo, gledam te mlade nijemce na moru kako se opijaju i drogiraju i opet se pitam jeli moguće da su naši preci ginuli pored predaka ovih izgubljenih mladića, koji se u beskonačnost opijaju, galame, drogiraju, kad dođu na more kod nas?!...ne znam, možda u meni čuči mali nacist, ali sve više žalim za starim poretkom kad su se znala pravila igre, a ne danas kada vlada posvemašnji kaos...
    Prikaži cijeli komentar
  70. +17
    blu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:20 | 14.02.2012.
    Dresden, zločin bez kazne. Od ovih nazovi prosvjednika, očekujem dosljednost. Neka nastave sa blokadama banaka i američkih vojnih baza.Ali od toga nema ništa jer ih te iste banke financiraju, a CIA ih manipulira. Tvz. prosvjednici sluge okupatora i pobornici imperijalizma.
    Prikaži cijeli komentar
  71. +32
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:42 | 14.02.2012.
    Zapravo je zlatane sve to teški zločin i itekako ga treba izjednačavati tim više što jedna kompletna strana za njega nije odgovarala.
    Odakle ti pravo, tebi i ostalim "antifašistima" pričati o slobodi i pravdi a u isto vrijeme sve one kojima nedostaje potrebna doza licemjerja prozivati za herezu kada istaknu da su i savezničke snage činile teške i brutalne te čovjeka nedostojne zločine.
    I ne, meni ne možeš prodati foru da je prosječni "Hans" zaslužio biti rob do smrti u sibirskom gulagu niti da je prosječna Helga zaslužila da ju horde divljih sovjeta siluju na smrt niti je njihovo dijete zaslužilo da živo izgori u plamenoj stihiji Dresdena.
    I to na istin način kako danas prosječni Grk nije kriv što je njegova korumpirana vlada dovela njegovu zemlju u bijedu i isto kao što prosječni Izraelac nije kriv što je par starih američkih židovskih bankarskih pederčina odlučilo financijski uništiti cijeli svijet.
    Dok se ne riješimo upravo takvih koji su spremni opravdavati nepravdu samo zato što ju čine oni koji pripadaju u njihov uski politički okvir neće na ovom svijetu biti ništa drugačije.
    Ista je stvar i sa globalnom ekonomijom, znali su i Amerikanci i Zapadna Europa da je sustav nepravedan ali dok se njih nije diralo nije ih ni bilo briga za neoliberalističom doktrinom uništene zemlje latinske amerike niti za financijske krize na Azijskom tržištu a gle ih danas, gotovo 70 milijuna amerikanaca živi na markicama(bonovima) za hranu...eto kuda ograničenost vodi...
    Prikaži cijeli komentar
  72. +7
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:41 | 14.02.2012.
    Nazi pokret je u Njemačkoj prilično jak ( i ne samo u Njemačkoj)ali su društveni uvjeti takvi da su onemogućeni u svom djelovanju maximalno.Npr. neke nazi povijesne filmove koje možemo naći i na Youtubu u Njemačkoj se ne može vidjeti i zabranjeni su, kao i većina djelovanja...zato se recimo deutch-nazi sljedbenici okupljaju u Švicarskoj zajedno sa domicilnim pristašama....O talijanskoj iredenti da se ne govori...ona je itekako živa i prisutna svih ovih godina.
    Prikaži cijeli komentar
  73. -10
    mari
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:34 | 14.02.2012.
    a zašto Hrvatska?... nemojte uvijek sa samopljuvanjem i kad nema smisla.Bili smo napadnuti grubo i branili se; s obzirom na ne tako davna iskustva u Hr ni nema nacionalizma...druga je priča što se i domoljublje i nac. osvještenost kod nas na silu svodi pod taj pojam.U odnosu na zemlje zapadne Evrope, koje žive daleko sređenije društvene,državne i ekonomske odnose već 60tak godina....mi smo mala beba za njih.
    Prikaži cijeli komentar
  74. +9
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:48 | 14.02.2012.
    Daj budimo objektivni, trenutno nemojmo biti niti subjektivni niti emotivni. Zašto je uopće stradao Dresden? Zašto su stradali i drugi njemački gradovi, u tim bombardiranjima, posebno od proljeća 1943 god., pa do kraja rata. Pa zaboga bio je rat. A taj rat izazvale su sile Trojnog pakta na čelu sa nacističkom Njemačkom. Logično je da su i Nijemci morali dobiti po tamburi, jer su njemački nacisti nametnuli totalni rat. Postoje snimci o tome, kada je Goebels urlikao, mi hoćemo totalni rat, ne nekome nacističkom skupu. Rulja je bila u transu, mislim da je taj snimak iz 1942. Oni koji ovdje pokušavaju izjednačiti nejednake ideologije i koji tvrde da su svi radili ratne zločine, jednostavno lažu. To je jedan već dulji trend u povijesnom i ideološkom laganju. Hoću reći ne može se izjednačiti Staljina (usprkos svemu lošem što je napravio) sa jednim Hitlerom (a šta je on to dobro napravio?). To da su bombardiranja njemačkih gradova ili japanskih gradova zločin, dalo bi se raspravljati. Jer zločine koje su uradili naci-fašisti su mnogostruko veći. Njihov cilj je bio rat, osvajanje, pobjeda, istrijebljenje. Njemački nacisti su mislili uništiti slavenske narode, japanski fašisti su željeli masakrirati Kineze i druge istočne Azijce. I napravili su to u velikoj mjeri. Ali jadnici, izgubili su rat i logično, opet ponavljam, dobili su po tamburi. Ali brojke ne lažu. SSSR je imao 26.7 miljuna žrtava, Njemačka malo manje od šest milijuna (skoro sve vojnici). U njemačkim gradovima poginulo je oko 600, negdje piše 800 tisuća civila. Samo Lenjingrad je imao 650 tisuća poginulih civila, Varšava 600 tisuća, Nanking u Kini 300 i nešto tisuća. A tek logori, i bezbrojna gubilišta, a napominjem, izgubili su rat. A šta bi bilo da su ga dobili? Lijepo pročitajte Hitlerov Main Kampf, ja sam ga pročitao. Da zaključimo, bombardiranje Drezdena ili atomi nad Hirošimom i Nagasakijem i nisu (ružno je reći, ali istina je) neki veliki zločin, ali je zato genocid naci-fašista itekako veliki zločin. Izjednačavati to, znači držati ljestve ovim neonacistima i iskrivljavati povijest. Znači ubijati naci-fašističke žrtve po drugi put. JANKO, Drezden je nakon rata bio dio DDR-a, obnovljen je u doba DDR-a, a ne nakon ujedinjenja Njemačke 1990 god. Možda je malo "uljepšan". Istina nikome neće naškoditi.
    Prikaži cijeli komentar
  75. +10
    Vesna
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:44 | 14.02.2012.
    Vidi li ovo Hrvatska?
    Prikaži cijeli komentar
  76. +6
    majko majko sta me rodi glupog
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:32 | 14.02.2012.
    nesta, ja mislim da adminu više ide para na uši van kad vidi ovakov komentar, već je sto puta objašnjavo i objašnjavo, objašnjavooo oooooo
    Prikaži cijeli komentar
  77. -31
    nesta
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:28 | 14.02.2012.
    super mi je ovo kad dodaš plus nekom komentaru a ovi prikažu minus...advance, nisam to od vas očekivao
    Prikaži cijeli komentar
  78. +21
    Kassoum
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:59 | 14.02.2012.
    Meni su kul ovi moralisti poput btr-a kojima je sve što je protiv tobožnje slobode izražavanja fašizam. A ovo da ih sponzorira zapad je glupost koju ni ne vrijedi čitati.
    Svaka čast stavnovnicima Dresdena.
    Prikaži cijeli komentar
  79. +2
    Kunta Kinta
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:58 | 14.02.2012.
    youtube.com/watch?v=roVTfTQR10k
    Prikaži cijeli komentar
  80. -16
    btr
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:31 | 14.02.2012.
    najžešći su mi ovi ljevičari tipa anifa koji se kak ti bore protiv fašizma i zapada...a bore se fašističkim metodama i za crveni fašizam,a nisu ni svjesni da ih je zapad formirao i da manipulira njima...e moji ljevičari...
    Prikaži cijeli komentar
  81. +27
    kruh i sol
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:22 | 14.02.2012.
    koja glupost odredjivati bankare po nacionalnosti, amer, njemac, talijan, austrijanac, hrvat, slovenac, srbin, kinez...svi su oni prvo BANKARI a onda pripadnici nekog naroda
    Prikaži cijeli komentar
  82. +27
    đuro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:19 | 14.02.2012.
    kakve veze ima jeli bankar židov ili nije, šta misliš da će ti bit lakše da te z*** hrvat
    Prikaži cijeli komentar
  83. -24
    hmh
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:11 | 14.02.2012.
    Neko je ostavio komentar da se ide ispred Drezdenskih banki ... Živo me zanima ko je gazda tih banaka ? Da nije neki židov možda ? a a a a ? Samo vi lupajte minuse ...
    Prikaži cijeli komentar
  84. +11
    geriljero
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:09 | 14.02.2012.
    Nemamo razloga da se mnogo radujemo zbog ovih 13000 ljudi koji predstavljaju "jednu slamku među vihorove" jer cela evropska unija na čelu sa nemačkom (a o sad i da ne govorimo) kreće putem specifične vrste nacizma koji je gledano na duže staze daleko opasniji i teže se protiv njega boriti jer je zahvatio veliki broj najbogatijih zemalja.Mora se imati stalno na umu da je njihov krajnji cilj da broj stanovnika svedu na jednu milijardu i da unište 6 milijardi kako oni to kažu "beskorisnih izjelica".Taj cilj mogu ostvariti jedino velikim nestašicama hrane i zdrave vode,klimatskim i ekološkim katastrofama i ratnim razaranjima širokih razmera.
    Ako pažljivo analiziramo možemo videti da su oni već krenuli na ostvarenje zacrtanih ciljeva. U Africi je sprovođenje plana odavno na delu, a u Aziji su u fazi izvođenja pripremnih radnji.
    Taj nacizam je daleko opasni od sporadičnih recidiva hitlerovog nacizma i musolinijevog fašizma,mada nije isključeno da ovi moderni nacisti upregnu u svoja kola hitlrovce i musolinijevce jer su im krajnji ciljevi isti.
    SMRT FAŠIZMU - SLOBODA NARODU!!!
    Prikaži cijeli komentar
  85. +33
    anon
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:56 | 14.02.2012.
    ispriječiti zid prema bleiburgu
    Prikaži cijeli komentar
  86. -44
    hmh
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:44 | 14.02.2012.
    13.000 ljudi stalo je u odbranu Žido-Masonskih tvorevina ... E moji glupani !
    Prikaži cijeli komentar
  87. +8
    roland
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:40 | 14.02.2012.
    demokracija je teror imbecilne vecine nad pametnom manjinom. to nije nikako dobro drustveno uredenje. a kako bi cionisticki zlocinci koji se usput klanjaju sotoni upravljali svjetom dovoljno im je da kontroliraju tu imbecilnu vecinu. jer tako oni pametni svejedno nikad ne mogu doc do izrazaja. a cionisticka idiotska tvorevina kojom se moze manipulirati je idiotski LIBERAL aekstremno idiotska forma kretenskog liberala je BORAC ZA LJUDSKA PRAVA. a s tom bomilom smeca upravlja cionist i satanist Soros.
    Prikaži cijeli komentar
  88. +17
    Brain32
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:28 | 14.02.2012.
    ANTIFA ti nisi normalan vi ste toliko opsjednuti fašistima da sami postupate fašistički, diskriminatorno i krajnje primitivno.
    Ista ste mi stvar vi kao i one pijane budale na Thompsonovom koncertu u crnim majcama koje briju na Antu Pavelića, baš isti samo druga krajnost.
    Zabranio bi ja vama svima opsjednutim zločinačkim ideologijama iz prošlosti djelovanje i legalno postojanje.
    Sramota ste 21.st. i jedni i drugi...
    Prikaži cijeli komentar
  89. +4
    ivo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:21 | 14.02.2012.
    @ANTIFA @martha, potpisujem
    Prikaži cijeli komentar
  90. +8
    usput
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:19 | 14.02.2012.
    spasa planete i LJUDSKOSTI, bravo Marta!
    Prikaži cijeli komentar
  91. +39
    martha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:18 | 14.02.2012.
    nacisti i neonacisti svake provinijencije zajedno s fašistima trebaju nestati u ropotarnici povijesti jednom za svagda jer su dosta zla nanjeli...svijet mora ići u pravcu spasa planete i ljudskosti jer nam je to najugroženije
    Prikaži cijeli komentar
  92. +20
    zagi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:06 | 14.02.2012.
    Radije otiđite ispred Dresdenske banke,tamo su ključni ljudi!
    Prikaži cijeli komentar
  93. +36
    Janko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:04 | 14.02.2012.
    Dresden je lijep grad i stvarno lijepo obnovljen nakon ujedinjenja Njemacke.
    A neonacisticka - fashisticka okupljanja bi ponovo trebalo zabraniti svuda u svijetu, mada danas dozivljavam vise fashizma iz Izraela do iz bilo koje druge zemlje svijeta.
    Prikaži cijeli komentar
  94. +22
    zg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:54 | 14.02.2012.
    evo ga več je stigo pravednik s ustašama, ajde f.o. i produži dalje
    Prikaži cijeli komentar
  95. +16
    pedoliki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:51 | 14.02.2012.
    smrt ideologijama
    Prikaži cijeli komentar
  96. +16
    anonymous coward
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:44 | 14.02.2012.
    Na povijest ne treba gledati crno-bijelo / zločesti-dobri; bombardiranje Dresdena je ratni zločin protiv civilnog stanovništva, bitka na Lijevča polju (googlajte ima zapis na wikipediji) između ustaša i četnika bila je u svrhu zaštite civila pa ma što tko mislio o ustašama i kasnijem tretiranju četnika kao ratnih zarobljenika, Hiroshima & Nagasaki su bili genocidni ratni zločin protiv civila. Poricanje i negacija nekih povijesnih okolnosti (pa makar "dobrice" činile zločine a "zločesti" i poneku dobru stvar), u svrhu dnevne politike je licemjerno.
    Prikaži cijeli komentar
  97. +12
    đo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:38 | 14.02.2012.
    bolje im je da naprave lanac oko merkelice
    Prikaži cijeli komentar
  98. +14
    Iveza
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:38 | 14.02.2012.
    Dobro zboriš Ubersoldat - samo ekstremne skupine jačaju u svim ostalim zemljama u kojima su nažalost sazrijeli uvjeti za njih - a elementarni je da je narod glada i da mu je dosta svega.
    Prikaži cijeli komentar
  99. +15
    Praćka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 14.02.2012.
    Svaka čast građanima. Kad bi bar tako pokazali kod nas što misle o takvma
    Prikaži cijeli komentar
  100. +31
    UBERSOLDAT
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:31 | 14.02.2012.
    Ekstremističke skupine tipa nacisti i staljinisti se pojavljuju u određenim uvjetima. Sada u Njemačkoj ti uvjeti nisu sazrijeli, i trenutno su neonacisti obični marginalci.. maltene smiješne budale koje nemaju pametnijeg posla nego slaviti jednog psihopata Hiću..

    No kada je narod gladan kruha, a to se upravo dogodilo u Njemačkoj i Rusiji 20-tih godina 20.tog stolječa... e tada ti ekstremisti (lijevi ili desni) običnim ljudima uopće ne dijeluju smiješno, već kao slamka spasa u beznadnim uvjetima.

    Ako se te 20-te godine u 20.tom stolječu ponovo ponove, sigurno ih neće spriječiti ovih 13000 hrabrih građana... jer će se ti građani zabavljati oko toga da prehrane sebe i svoju dijecu, a neke tamo budale na ulici (u crnom ili crvenom) ih uopće neće interesirati.
    Prikaži cijeli komentar
  101. +69
    ANTIFA
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:24 | 14.02.2012.
    Svaka čast, kamo sreće da se kod nas skupi 13,000 ljudi pa da se napravi ljudski lanac protiv nacističko-ustaškog orgijanja koje se također često događa, a do jučer je sudjelovala i cijela vlada u tome.
    Prikaži cijeli komentar
  102. +86
    bingo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:17 | 14.02.2012.
    bravo ljudi, bravo...vi ste dokaz a svijet ide u PRAVOM smjeru a ne u onom kako nam prikazuju medije koji filaju ljude mržnjom, BRAVO DRESDEN, BRAVO !!!!!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  103. +47
    fredii
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:17 | 14.02.2012.
    Sad neka se skupe i neka prosvjeduju protiv politike vlastite vlade i bankarskih institucija koje su usko povezane, kada njih sjebu, nacizam neće imati uporište ;)
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.