Hugo Chavez savjetuje: "pijte sok domaće proizvodnje, a ne Coca Colu i Pepsi"
Aktualni predsjednik i glavni kandidat za pobjednika na predstojećim predsjedničkim izborima, karizmatični Hugo Chavez poručio je stanovnicima Venecuele na jednom od brojnih predizbornih skupova da "piju sokove domaće proizvodnje, a ne Coca Colu i Pepsi". Konkretno je pohvalio sok Uvita kojeg proizvodi državna kompanija Corpozulia - "vjerujte mi, odličan je", istaknuo je Chavez.
Što se tiče izbora koji će se održati 7. listopada ove godine, Chavez ima veliku prednost nad svojim protukandidatom, miljenikom domaće gornje klase, ali i zapadnih sila kao što je SAD, Henrique Caprilesom.
Prema posljednjem istraživanju nezavisne organizacije ICS (International Consulting Services) Chavez vodi za čak 25% - točnije, 59.1% naprama 33.9%.
Na anketno pitanje "koji od dva kandidata bi garantirao suverenitet države?", 56.2% je odgovorilo Chavez, dok svega 28.4% misli da bi po tom pitanju bolji kandidat bio Capriles.
Velika potpora koju uživa među narodom itekako je zaslužena. Venecuela danas i Venecuela prije Chaveza gotovo da su dva različita svijeta, piše Stephen Lendman za indybay.org. Stanovnici su velikom većinom odobrili ustavne promjene na državnim referendumima. Koliko je stanje u zemlji napredovalo potvrđuju i brojne istraživanja.
Istraživanje organizacije CUEI (Columbia University Earth Institute) sa sveučilišta Columbia proglasilo je Venecuelu "najsretnijom zemljom Latinske Amerike".
2011 Gallup poll ju je svrstao na 6. mjesto na svijetu po tom kriteriju, odmah iza skandinavskih zemalja i Kanade i Australije.
Istraživanje organizacije GISXXI (Grupo de Investigación Social Siglo XXI) kazuje kako se čak 84% stanovnika Venecuele osjeća "sretno" i "zadovoljno je svojim životom".
Sav taj napredak postignut je u posljednjih 13 godina, od kada je 1999 Hugo Chavez proglasio "Bolivarijansku Republiku", službeno utemeljenu na principima "solidarnosti, bratstva, ljubavi, pravde, slobode i jednakosti".
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.