Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Glavni zapovjednik iranske vojske iz Damaska zaprijetio Izraelu

Šef iranske vojske, general Mohammad Baqeri, posjetio je tijekom jučerašnjeg dana glavni grad Sirije, Damask. Od tamo je zaprijetio Izraelu da više ne upadaju u sirijski zračni prostor ili sirijski teritorij. Njegova izjava, simbolično iz Damaska, dolazi neposredno nakon što je Izrael bombardirao sirijsku protuzračnu obranu istočno od Damaska. Nadalje, izraelske vlasti poručile su kako nikada neće dozvoliti da Iran uspostavi svoje vojne baze na teritoriju Sirije.

No, iranski general Baqeri poručio je kako želi ojačati kooperaciju sa sirijskom vojskom za borbu protiv militanata, ali i Izraela. Podsjetimo, Iran je jedan od ključnih saveznika sirijskog predsjednika Assada, a iranske milicije, kao i libanonski Hezbollah koji je snažno poduprijet od strane Irana, pomogli su sirijskoj vojsci vratiti kontrolu nad mnogim mjestima diljem Sirije.

"Nedopustivo je da cionistički režim krši kopneni i zračni prostor Sirije kad god im se prohtje. Mi smo danas ovdje, u Damasku, kako bismo potvrdili suradnju s ciljem konfrontacije s našim zajedničkim neprijateljima - cionistima i teroristima", poručio je iranski general.

Vezano uz temu:
Eksplozija za kraj: Povijest neprijateljstva između Izraela i Sirije i hoće li pred završetak sirijskog rata Izrael sam krenuti u vojno sprečavanje "pobjede Irana i Hezbollaha"?

Izvori:

Reuters

Komentari

(36):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:58 | 20.10.2017.
    Safir,
    Ma ruku na srce,Izrael udara gdje hoće u Siriji...Sad bih se smio okladiti da gdje god udare,rusi NEČE reagovati...N E Ć E.......sta god da se desi....sto govori da je prema sirijskoj armiji isti odnos kao i prema Hezbolahu...tu sam,al zaboravi da sam tu....to je rusko saveznistvo...Eto,sirijska armija napreduje,zasmetaće to dobro Izraelu,vrlo brzo će napasti sirijsku armiju i kladim se da rusi NEĆE reagovati...Iranske PVO postrojbe,ako ih ima u Siriji,vjerovatno hoće reagovati...eto zivi bili pa vidjeli...
    Zanima me samo kakvo će onda opravdanje mnogi ovdje davati...eto,vidjećemo uskoro..
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  2. 0
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:08 | 20.10.2017.
    Osobno se ne slažem sa tezom da se Rusi najviše oslanjaju na Hezbollah. Ako pogledamo dosadašnji tijek ratovanja, ruska avijacija je najviše pomagala Tigrove. Sjetimo se Malaah farmi i presjecanja Castelo ceste u Aleppu, te stavljanja militanata pod efektivni obruč. To je bilo djelo primarno Tigrova podržanih snažnom avijacijom.
    Sjetimo se juga Aleppla, i vraćanja one čuvene artiljerijske akademije i aeronautičkog univerziteta početkom rujna, te ponovnog stavljanja militanata u obruč. I tu su primarno udarno dejstvo imali Tigrovi.
    Sjetimo se konačnog zauzimanja istočnog Aleppa, kad je sve počelo oslobađanjem četvrti Hanano. Pogodite ko je tu odigrao krucijalnu ulogu.
    I u konačnici, ko je najviše doprinjeo proboju obruča Deir ez Zora, te čišćenja doline rijeke Eufrat, i ko trenutno juriša prema Omar naftnim poljima? TIGROVI.
    Hezbollah muku muči kod T2 stanice i nikako da konačno prodre prema Abu Bukamalu.
    Ali da ne ispadne da kritiziram Hezbollah, neosporno je da su dali ogroman doprinos 2013. kad su se aktivno uključili u oslobađanja Qusaira. Isto tako i Homsa.
    Neosporno je i to da su počistili Qalamun planine, te kasnije i ostatak libanonsko-sirijske granice.
    Ali ipak, sve je to bila bitka sa enklavama militanata. Najžešće otpore i najjače frontove slamali su Tigrovi.
    No svako ima svoje mišljenje...
    Prikaži cijeli komentar
  3. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:40 | 20.10.2017.
    Paradox-Rusi drze svoju riječ (Putin)a Ameri NE drze svoju riječ,zar ne????
    Kako se ameri ponasaju prema svojim saveznicima a za ruse smo već shvatili...
    « « Rusi ne žele, jer ne vide potrebu za tim dokle god se Izrael drži onoga što su dogovorili ... pustiti Izraelcima da ograničavaju dotur oružija Hezbollahu...". « « 
    Da li sam dobro pročitao bas na ovom portalu da se rusi najvise i u glavnom oslanjaju na Hezbolah.
    Drugim riječima,glavni saveznik rusa i najzasluzniji za uspjeh ruskih operacija je upravo taj isti Hezbolah u Siriji kojeg Izrael non stop bomba i to pored rusa i svemogućeg S-400.
    Moze li mi neko reći kako se takav naćin saveznistva zove.
    Konačno,ako je Rusija mislila da moze zaglibiti u Siriji sa NATO-om i ako je to razlog zasto dopusta udare Izraela po Hezbolahu u kojeg se najvise uzda u kopnenim snagama,ne znam onda ni zasto su u opste tu.Pričam dakle o ruskim dvostrukim arsinima kad je u pitanju Hezbolah.Dakle prihvataju svaku vrstu pomoći od Hezbolaha i peru ruke od udara Izraela na Hezbolah.Nemojte mi samo reći da je danas licemjerstvo normalna stvar jer to je upravo ono sto sam rekao da nikad prihvatiti neću..Da se lose stvari prestavljaju dobrim i obratno.Kako vidim Ameri nisu sami u svom licemjerstvu i prevarama i to je ono na sta ukazujem od početka ove diskusije.
    Prikaži cijeli komentar
  4. 0
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:27 | 20.10.2017.
    @Safir, hrabro si ispostavio nešto o čemu (čini mi se) mediji šute:"...Rusi ne žele, jer ne vide potrebu za tim dokle god se Izrael drži onoga što su dogovorili ... pustiti Izraelcima da ograničavaju dotur oružija Hezbollahu...".
    Izneseno se čini veoma logično i kredibilno, a sa druge strane, mislim da svi znamo da bi u slučaju većeg napada na Izrael i uključivanjem Rusa u to, došlo do napada NATO saveza na Ruse u Siriji, a moguće i šire, te do poraza Asadove Sirije i Putinove Rusije. Mislim da iz tih razloga oportunizam ne treba proglašavati izdajstvom.
    p.s.
    @Nera, veoma cijenim tvoju iskrenost i zanesenjaštvo!
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:09 | 20.10.2017.
    Nije da Rusi ne smiju protiv Izraela, nego jednostavno ne žele. A ne žele jer ne vide potrebu za tim dokle god se Izrael drži onoga što su dogovorili, a dogovorili su da će Rusi pustiti Izraelcima da ograničavaju dotur oružija Hezbollahu, a zauzvrat Izrael neće raditi na destabilizaciji režima u Damasku.
    E sad, što se tiče sporadičnog izraelskog pucanja po položajima SAA na Golanu, i ono se sa ruske strane može tolerisati dokle god ne utječe na direktnu situaciju na bojišnici. A ne utječe, jer iz onoga što smo dosad upratili, militanti u Quneitri i podno planine Hermon nemaju uspjeha protiv SAA. Naprotiv, SAA tu drži inicijativu.
    FSA je pak postigla određeni uspjeh u Daari prije nekoliko mjeseci kad su uspjeli zauzeti skoro cijelu četvrt Manshiyah (koja ima stratešku važnost), ali u biti to je sve.
    Kad završi kampanja protiv ISIL-a, dobar dio vojske će se vratiti i na taj front, pa ćemo vidjeti šta će dalje biti.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:24 | 20.10.2017.
    Safir,
    Naravno da shvatam sta mi zelis reći,ali ja tebi zelim reći nesto drugo.
    Asad je odbio biti američki poslusnik i sticajem okolnosti postao je ovisnik od Rusije (neću reći ruski poslusnik,jer bi to bilo malo pregrubo rečeno).
    Ako Izrael radi sta mu se prohtije u Siriji,bez obzira sto su Rusi u Siriji,sta su Rusi u odnosu na Izrael.Mnogi će se ovdje naljutiti ako napisem da su Rusi sad postali izraelski poslusnici,ali kako ih nazvati ako ne smiju nista učiniti protiv Izraela.
    Dakle,Asad je mogao biti američko -izraelski poslusnik i ne bas u najgorem izdanju ispuniti sve njihove uslove,ali plivati kako i ostali poslusnici plivaju i tako sačuvati zemlju od razaranja i unistenja.On se suprostavio svom svojom snagom protiv cionista a sad njegov zastitnik Rusija dozvoljava Izraelu da čini sta god zeli.Zelim reći,cionisti će umjesto cijelog kolača dobiti umanjen kolač za ruski dio kolača a Asad će za uzvrat dobiti potpuno razrusenu i unistenu zemlju sto je opet jedan od ciljeva cionista.I to vjerovatno ni cijelu unistenu zemlju nego jos rasparčanu.Rusi će biti zadovoljni svojim kolačem,cionisti svojim,mozda i turci svojim samo Asad neće biti zadovoljan svojim.Sad se postavlja pitanje nakon svega da li bi Asad vise dobio da je bio direktni poslusnik,ili je sad dobio vise sa unistenom kompletnom zemljom.
    Naravno,lako se praviti general poslije bitke ali ja samo kazem da je cijena previsoka za ono sto mu se sad smijesi,ako rusi nastave da koketiraju ovako sa Izraelom.
    Mozda Rusija i promjeni svoj kurs ali samo kazem da će se Rusiji ovakav kurs moze razbiti o glavu jer ovo je u neku ruku izdaja svojih saveznika.
    Pozdrav..
    Prikaži cijeli komentar
  7. 0
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:22 | 20.10.2017.
    Libija je daleko od Izraela a Sirija je u komsiluku.Izraelu je bio cilj rat i razaranje u Siriji. Bilosta bi Assad pristao ..rat u Siriji bi poceo.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +1
    gori
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:13 | 20.10.2017.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +3
    gori
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:10 | 20.10.2017.
    Dobio sam dosta minusa na komentar da Sirija ne funkcionise, moguce da se nisam dobro objasnio, al danas vidim ovu vest pa ko velim malo bolje ce da objani moj komentar nego ja.

    Saudijski ministar za zaljevska pitanja, Thamer al-Sabhan, posjetio je sjevernu Siriju, >>očito bez odobrenja Damaska
    Prikaži cijeli komentar
  10. +4
    Origano
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:07 | 20.10.2017.
    Ja to vidim ovako; izraelci cackaju sa avionima, obilaze kao macka oko vruce kase, sve da bi se konacno da djelu vidjelo kako i sta moze taj famozni S-400.
    Nitko na zapadu ne zna u stvari sta je taj sistem sposoban? Narocito jer se radi o ruskim, original S-400, ne nekim okljastrenim verzijama. Naravno, to sve interesne strane znaju.
    Rusi nece koristiti S-400 protiv jednog ili dva aviona koji tek ulete i izlete. Nitko se ne bi zelio odreci elementa iznenadjenja.
    Koristiti ce ih kad ce biti prisiljeni da ih koriste ili kad procijene da je isplativo. Protiv vise ciljeva u eventualnoj grupi i dublje u teritoriji. Nema svrhe lansirati na avion koji ce biti ostecen ali ce pasti nazad u izraelski prostor. Zato jer bi to propaganda jedva docekala i okrenula situaciju naopacke, kao da je avion gadjan u izraelu jer je i pao u izraelu. A ni sama cijena S-400 rakete nije mala.
    Sasvim mi je razumljivo zasto se Rusi suzdrzavaju...
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:53 | 20.10.2017.
    Nera na pocetku 43 nacistima je slomljena kicma ali je opet bila operacija sa debaklom rusa sa desecima hiljada poginulih koju je rukovodio Zukov ali na kraju je bio totalni slom nacista i Zukov najveci vojskovodja WWII,rat jos traje znaci nije kraj,uspesi su uzlaznom linijom ali u zivotu nikad nije idealno i kad krene zna da bude nakratko korak nazad.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +4
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:38 | 20.10.2017.
    Pa ono što je Amerika od Assada tražila je da u zamjenu za povratak Golanske visoravni raskrste odnos sa Iranom i Hezbollahom, priznaju Izrael kao što su ga priznali Egipat i Jordan, i po mogućnosti, da dadnu primat američkim kompanijama u nekim tenderima za vojnu opremu, opet po uzoru na Egipat i Jordan.
    Rezultat toga bi ti bio da bi i Rusija s vremenom počela gubiti utjecaj u Siriji (kao što je svojedobno SSSR izgubio u Egiptu), i samim tim Ameri bi postali apsolutni gospodar BI, Iran bi bio izoliran i vjerovatno brzo i napadnut, a Izraelu bi najveći problem bio maleni Hamas u tankom pojasu Gaze, s kojim bi se igrali kao mačka s mišem.
    U takvom scenariju mogao bi zaboraviti taj koncept "kad-tad naplate Izraelu", jer Izrael više ne bi imao ko ugrožavati.
    Žao mi je silnih žrtava i zbog silne agonije koju je sirijski narod proživio i još uvijek proživljava, ali drago mi je što je Assad odbio tu "velikodušnu" ponudu SAD-a, pa makar konsekvenca bila i rat.
    Kao što je rekao Malcom X: "If you're not ready to die for it, put the word 'freedom' out of your vocabulary".
    Ali opet, kad malo prokužiš, pitanje je šta je SAD zapravo želio? Koliko jednoj zemlji gdje vojno-industrijski kompleks ima toliki utjecaj na vanjsku politiku, zapravo odgovara stabilan Bliski istok, gdje bi se Saudi i Izrael osjećali sigurno? Koliko im odgovara da se struši ludi režim Kim Yong Un-a, i da Japan i Južna Koreja konačno odahnu? Koliko im odgovara da se riješi spor u Južnom kineskom moru, da prestanu silni ratovi u Africi, itd, itd...
    Jedna osoba je davno rekla - da je zaista došlo do "kraja povijesti" koju je prognzirao Francis Fukuyama, došlo bi i do kraja globalnog gospodarstva. Jer ono se ne drži na miru i harmoniji, već na tenzijama i političkoj dinamici.
    Isto kao i farmaceutika... da su sve bolesti iskorijenili, ta grana industrije bi davno otišla u povijest. Ovako, što više bolesti, više para. Shvaćaš šta govorim?
    Prikaži cijeli komentar
  13. +4
    ivas
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:31 | 20.10.2017.
    @Nera
    Ja vjerujem da bi rata bilo tamo, kako god. Libija je drugo, nije bila opasna niti naoruzana do te mjere da bi bila opasna. Plus, u Libiji je spasavana EU politicka mafija i dugovi od preko 200mlrd€
    Sirija je uz Irak bila najveca prijetnja cionistima, plus resursi plus Iran (strateski, trgovacki, itd)...a Golan ceka na povratak. Puno je toga u igri bilo.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:50 | 20.10.2017.
    Safir,
    Ne razumijes me u glavnoj stvari.
    Da je Asad pristao na ono sto Amerika od njega trazila RATA NE BI NI BILO.
    Jednostavno za ratom ne bi ni bilo potrebe nit bi se mobilisale tolike snage protiv njega.
    Ovaj rat je rezultat protivljenja Americi i njenim satelitima.I to je to.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +4
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:14 | 20.10.2017.
    Jedino nera u čemu se s tobom mogu složiti jest to da bi, da je Assad odmah poklekao pred tvz. "prijateljima Sirije", bilo manje žrtava i razaranja.
    Ali na šta bi onda takva zemlja ličila u narednih 10-20 godina? Bila bi propala država u kojoj svaka oružana frakcija svoju politiku vodi, rat bi se vjerovatno proširio i na Libanon, imao bi ISIL, itd...
    Samim tim, izgledno bi bilo da bi i broj žrtava u doglednoj budućnosti svejedno dostigao današnji broj, jer bi sukobi među tim frakcijama kontinuirano trajali. Pa sjeti se Iraka u periodu nakon invazije. Daleko više ljudi je izginulo u godinama nakon invazije nego za vrijeme same invazije. Evo i Libija danas... Gospoda iz Evrope došla, izbombala, uvela demokraciju, i šta imamo? Libiju podijeljenu na više dijelova, konstantne sukobe klanova i sekti, nesigurnost, otmice, terorizam, korupciju, itd...
    Ovako će bar 80% Sirije ostati stabilno. Dakako, trebat će proći jedan pristojan period da se stvari počnu vraćati u normalu, da se infrastruktura obnovi, ekonomija ponovo zaživi, ali brate mili, složit ćeš se da je to DALEKO bolje nego libijski scenarij koji su "prijatelji Sirije" namjenili toj državi.
    Ok je što si zanesenjak, ali ako ti nešto nije posve bijelo, ne znači da onda to trebaš gledati isključivo crno.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:36 | 20.10.2017.
    Marjo,
    Ne znam da li se tvoj tekst odnosi na moje postove...Ako nisi mene svrstao u te kojim upučujes kritiku,onda nista,ali ako jesi i mene svrstao,tad kazem da nemam čega da se sramim.
    Sustina mog pisanja i cilj mog pisanja je pokusavanje prikazati realne činjenice onako kako ja dozivljavam tu realnost i nije mi cilj nipodastavanje bilo koga...Mislim da je to vrlo lako vidljivo iz svih mojih tekstova.
    I tu je kraj cijele priče,bar kad sam ja u pitanju.
    Pozdrav...
    Prikaži cijeli komentar
  17. +3
    Bob The Irish
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:57 | 20.10.2017.
    @Nera
    I te kako će doći na naplatu.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +7
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:27 | 20.10.2017.
    Kad čitam ove naše izljeve nipodaštavanja ruskog doprinosa pri oslobađanju Sirije ne mogu, a da se direktno ne zamjerim toj kritizerskoj večini barem verbalnom kritikom i jasnom skepsom o mentalnoj higijeni kritizera materijalnog i moralnog doprinosa ruskog naroda preko aktualne Putinove politike. SRAM NAS BILO!
    Prikaži cijeli komentar
  19. +2
    rezonancija 15445
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:02 | 20.10.2017.
    Cekajte ljudi dok big brother preko bare padne na koljena pa da onda vidite show fantastico...i sta ce ostati od jafanaca.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +4
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:05 | 19.10.2017.
    Nekako mi ova saveznistva skripe,kao da se Rusija jos nije odlucila
    dali vise zele biti biti "partner" Al Caponeu ili "partner"dinastiji Ming!
    Prikaži cijeli komentar
  21. +7
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:58 | 19.10.2017.
    Safir,
    Mozda si u pravu,ali bar za sada,prije nego sto svi podvuku crtu,vrlo je diskutabilno sta je Asad spasio i po koju cijenu...
    Da je dozvolio Amerima sta su htjeli,takodze je diskutabilno sta bi spasio,ali bar ne bi bilo toliko mrtvih...Vjerovatno ne bi??? I imao bi kompletnu drzavu,naravno pod sapom Amerike,ali zemlja ne bi bila razorena...Opet kazem vjerovatno???
    Sta sad ima???
    Razorenu drzavu,unistenu svu infrastrukturu,ogroman broj mrtvih i u konačnici je razlika samo pod čijom je sapom...
    Za onog ispod sape,svejedno je čija je gore sapa...Mozda bi i bolje prosao ispod američke sape...i svi alaviti s njim...ako je cilj bio spasavati alavite...Diskutabilno je sve...
    I,u pravu si...Večina nas je otpisala Siriju do ruske intervencije...i nada je iz tinjanja počela da gori sve većim plamenom...Danas,svi smo pomalo razočarani...plamen nade gasi onaj isti koji je iz zara rasplamsao vatru nade...ZALOSNO...
    I mislim da smo se SVI nadali da će Rusija ipak zadrzati ispravan kurs i da je ovo sa Izraelom samo taktičko obmanjivanje....Medzutim,sumnje koje smo svi imali su samo potvrdile činjenićnu stvarnost,realnost....
    Ja ipak ostajem sam svoj zanesenjak...za mnoge mozda (budala).
    Nikad neću prihvatiti ono sto nam se servira....da je ono sto je lose dobro,a da je dobro lose...ono sto je gore da bude dole i obrnuto...
    Kad tad će sve doći na naplatu...mozda ja to neću dozivjeti,ali naplata će sigurno doći.
    POZDRAV!!!
    Prikaži cijeli komentar
  22. +2
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:31 | 19.10.2017.
    Izrael je ugasio RT na Zapadnoj obali: rt.com/news/407055-israel-raids-palestinian-media/
    Prikaži cijeli komentar
  23. +13
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:15 | 19.10.2017.
    Pa nisi baš u pravu, nera. Realno, Assad nije toliki idealist da je mislio da će Rusija uletiti u Siriju kako bi njemu servirala potpunu pobjedu pri tome riskirajući konflikt i sa Amerima i Saudima i Turcima, itd... Znao je da će Rusi morati biti pragmatični i da će morati raditi određene kompromise sa ostalim silama, posebno sa SAD-om kao najvećom.
    Ali sa Rusima kao saveznikom ima bar nešto. Spasio je glavninu Sirije, spasio je ideal Baatizma, sekularnost zemlje, njen multietnički karakter, i ono glavno, spasio je Alawite na sredozemnoj obali, koje bi zadesila grozna sudbina da je odlučio prepustiti zemlju Amerima, koji bi je odmah prepustili tisuću i jednoj sunitskoj sekti. Imao bi libijski scenarij gdje se ne bi znalo ko pije a ko plaća, a energetske korporacije bi krišom krale resurse zemlje.
    Ovako je u najvećem dijelu zemlje spašena perspektiva za stabilnošću i obnovnom.
    Ne mogu da vjerujem da sa tolikom gorčinom gledate na splet događaja sad kad SAA POBJEĐUJE.
    A prije ruske intervencije, vjerujem da vas je većina tu već bila spremna otpisati Siriju.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:53 | 19.10.2017.
    Gori,
    Koja drzava u ratu u stvarnosti funkcionise..bar kao pravna drzava...mozda tek sa početka rata,a poslije kako rat traje to se gubi...Ali to nije razlog da Rusija ne pokaze svoje JA u Siriji,ako se već tretira kao sirijski saveznik..Ako će i Rusija biti ta koja će takodze pljačkati Siriju ili se rastaljivati sa Amerikom,onda je Asad najveća budala na svijetu...Mogao je odmah dati amerima sve sto ameri hoće,al bi barem postedio i drzavu i mnogo ljudskih zivota...Ovako,ako bude sjasi Kurta da uzjase Murta,onda čemu ovaj rat...Slobode ni s Rusima ni s Amerima...
    Prikaži cijeli komentar
  25. +10
    Sinology
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:20 | 19.10.2017.
    Valjda je svima jasno, da dok Amerika ima snage da odbrani Izreal, da ovi mogu da rade šta im volja.
    To ti je isto ko kad sam ja u 3 razredu osnovne imali u razredu ciganina koji je bio najmanji al nas je sve tuko. A to zato jer smo u razredu imali još jednog cigu koji je imo 15 godina.
    A i izraelci znaju gdje smiju i nesmiju napast. Naravno, da neće ni oni na Iran jer znaju da Iran nebi okljevo da sruši avion, ali isto tako mislm da nije ni Iran lud da ratuje s njima zbog Sirije koja je ionako u ratu.
    Tako da vjerujem da će Izrael još neko vrijeme da se provodi i izsiljava po napaćenim Palestincima i Sirji, i biće ona : "psi laju a karavana prolazi"...
    Prikaži cijeli komentar
  26. -14
    gori
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:16 | 19.10.2017.
    Greska u razmisljanju je shvatanje Sirije kao drzave. To je drzava koja je na papiru a u stvarnosti ne funkcionise. Tek kad se I ako se konsoliduje moze nesto da znaci. Treba vremena da se organizuju drzavne strukture I sve profunkcionise normalno us prtpostavku da su jedinstveni, a nisu...
    Prikaži cijeli komentar
  27. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:14 | 19.10.2017.
    Ako je istina da je Izrael ponovo bombao,preblago je reći da je to samar Rusiji...Rusija svojim popustanjem Izraelu stavlja na kocku sav svoj ugled.....a tesko su ga stekli....ovo jednostavno znači da je Rusija apsolutno NEPOUZDAN saveznik...Vidjećemo kako će se Iran ponasati u skorijem vremenu...mozda kao i Rusija,ali ja za sada u to NE VJERUJEM...Mislim da će Iran djelovati,i ako mu je bolje da ne djeluje jer ameri samo to i čekaju.
    Ovim dopustanjem Izraelu da radi sta hoće po Siriji,Rusija postaje svjetska sramota...Razumijem da treba biti fleksibilan i da Rusi vode neku takvu politiku,ali ovo je IPAK previse...
    Prikaži cijeli komentar
  28. +6
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:36 | 19.10.2017.
    Iran će cionistima doći glave,nikakva Rusija i nikakvi Putini...
    Prikaži cijeli komentar
  29. +3
    Balt
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:34 | 19.10.2017.
    Malo da parafraziram.....završila utakmica Lige:
    NK Astana: NK Maccabi 4:0...
    Prikaži cijeli komentar
  30. +7
    tistro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:30 | 19.10.2017.
    Neka Iran transferira s 300 u Damask. Rusi ne smiju, ali zato Iran smije, ionako je sljedeći...
    Prikaži cijeli komentar
  31. +10
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:24 | 19.10.2017.
    Kao u inat, prije kojih par sati Izraelci su opet udarili po položajima SAA. Ovaj put ne na neku protuavionsku bateriju ili konvoj koji doutra oružije Hezbollahu, nego direktno na položaje vojske koja se bori protiv militanata podno planine Hermon.
    Dakle, otvorena provokacija ovome što Iran kaže.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +7
    LikIzSalona
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:04 | 19.10.2017.
    "Što je bilo? Ma tko te tuko? Ma sve je u redu, dobar si ti..."
    hahahaaa...dobar : )
    Prikaži cijeli komentar
  33. +9
    korisnik9387
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 19.10.2017.
    Možda Rusi i Iran igraju igru "dobrog i lošeg policajca" :-D Tipa Iranaci prijete da su cionisti gotovi, a onda dođu Rusi: "Što je bilo? Ma tko te tuko? Ma sve je u redu, dobar si ti..." :-D
    S obzirom da je Izrael 0. i najvažnija Američka država, ne vjerujem da će se išta promijeniti u njegovim granicama, ali oko njega već je moguće, možda će u budućnosti granica između Sirije i Izraela biti najnapetinija i najoružanija na svijetu, gora i od one između Koreja :-D
    Prikaži cijeli komentar
  34. +16
    korisnik1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:21 | 19.10.2017.
    Ponovo Izrael bombarduje Siriju. Rusi nemaju ni trunka ponosa. Dzaba im je sve. Saveznik se drugacije stiti. Ozbiljna vojska i drzava ovo nebi dozvolile. Nasa ocekivanja su nerealna i emotivna u pogledu Rusije.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +20
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:18 | 19.10.2017.
    Ovo bi moglo značiti;
    Ako neće Rusija,hoćemo mi,ili mozda jos bolje;
    Ako Rusija ne smije,ima ko smije!!!
    Vidjećemo kako to rade iranci...ne vjerujem da ćemo dugo čekati.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +32
    rezonancija 15445
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:01 | 19.10.2017.
    He he he...iranci imaju petlju koju niti rusi nemaju....stvarno su face a opet perzijanci su bili gospodari svijeta i njihova drzava je stara tisuce godina i imaju se cime ponositi.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.