Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Egzodus iz Afrina: Pred turskom invazijom iz sjevernog sirijskog grada pobjeglo je 200,000 ljudi - sada se nalaze na otvorenom bez skloništa dok se strahuje za one koji nisu stigli pobjeći

Sirijski kurdski izvori navode kako je više od 200,000 ljudi pobjeglo iz Afrina na sjeveru zemlje pred turskom invazijom. Podsjetimo, grad su opkolile turska vojska i njima lojalni militanti te je prije nekoliko dana prekinut dovod vode. U konačnici kurdski borci odlučili su jučer napustiti grad zajedno s civilima te nakon toga u grad ulaze turske i pro-turske snage.

Visoki kurdski dužnosnik, Hevi Mustafa, rekao je u razgovoru za Reuters: "Ljudi koji imaju automobile spavaju u automobilima, oni koji nemaju spavaju pod drvećem s djecom".

Nisu svi stigli napustiti grad prije ulaska turskih trupa i militanata. Mustafa ističe kako oni koji su ostali sada postaju meta prijetnji skupina koje su ušle u grad te se za njihovu sudbinu strahuje.

Vezano uz temu:
Počinje neo-otomanski projekt širenja na Siriju: Padom Afrina stvoren je "Erdogan-okupator", a ovo je tek početak

Izvori:

Reuters

Komentari

(31):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    korisnik16955
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:55 | 20.03.2018.
    Marjo, ne treba se nista pitati, volili ga ili ne volili Erdogan igra za Tursku.
    Hint, za ovo kratko vrijeme sam shvatio da te dosta cijenim, ali vise jeste nego nije slabo sta dokazuje.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:50 | 20.03.2018.
    @hint, Erdo ce ih raspizdit do histerije, naravno ako prije ne raspizdi Ruse..
    ps
    (agenda: moderirana Muslimanska braca ostvariva je jedino sa Rusima)
    Prikaži cijeli komentar
  3. +4
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:19 | 20.03.2018.
    @korisnik16955
    Dužan prije jeste nego nije, ali to nije bitno. Ako bi Rusija bila u oružanom sukobu s Turskom, čl.5 nije toliko bitan koliko činjenica da onda Turska ima pravo zatvoriti Bospor, a Rusija neće zbog Sirije u svjetski rat. Tako da Erdogan vodi vlastitu politiku, i trenutno mu je jedina čisto teoretska opasnost da dosadi i Amerima i Rusima, pa da se ovi iskoordiniraju. Ali, to je u ovom trenutku čista fantazija, iako ima indicija da su u Pentagonu bijesni na njega i njegov bezobrazluk.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:09 | 20.03.2018.
    @Nera, lijepo je čitati tvoje emotivne percepcije i razmišljanja, međutim i
    @korisnik 16955, argumentira dosta rigidno, ali sasvim kredibilno položaj Turske i za to dobija neopravdano minuse.
    @travaneli u svom posljednjem prilogu postavlja potpuno jasane ciljeve koalicije. Dodao bih samo da ostvarenje toga cilja jako zavisi od jedinstva koalicije za što će, opet, biti jako važno popraviti odnose Erdo-Asad. A do tada ćemo se još puno puta upitati: Za koga igra Erdo..?
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    travaneli
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:35 | 20.03.2018.
    Nikakvo divljenje ne osjecam prema rusima, pokusavam gledat situaciju realno koliko mogu i znam.Iduci mjesec je sastanak rusa, turaka, sirijaca, a naknadno su pozvani i iranci.I dalje mislim da su nekakvoj vrsti saveza upravo te drzave i da je ovo igra da se amere baci van.Svima je to zajednicki neprijatelj i nijedna od te cetiri drzave ne zeli amere na svojim granicama.
    Prikaži cijeli komentar
  6. -2
    korisnik16955
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:11 | 20.03.2018.
    Znam kako ce zvucati, i kako se vecini nece sviditi, ali trebate shvatiti: Turska ja u svakom pogledu, ekonomskom, vojnom, geografskom, geopolitickom, ljudskom u poziciji da ne igra ni za koga osim za sebe. To Rusi im dozvolili, Rusi im pustili su bezveze price, oni jesu dozvolili al ne zato sto su htjeli nego sto su morali, tj. sto i njima treba nesto s druge strane. A da je Erdo duzan Putinu zivot je isto nedokazana prica koju mnogi vole proturati iz svog divljena prema Rusiji i Putinu. Ne zivite u Iluzijama.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:15 | 20.03.2018.
    Marjo,
    U ovom momentu zaista ne znam koliki broj podupire Asada,ali mi logika govori da ih danas podupire mnogo vise Asada nego prije...Asad ipak pobjedzuje,opet,naravno zahvaljujući Rusiji....to je neosporno i to ne negiram...ali,jos uvijek Tursku ne vidim na ruskoj strani,kako bih mogao pretpostaviti varijantu da Turci rade nesto u sklopu zajedničkog cilja Rusije,Sirije,Irana,sto bi činilo u budučnosti zaista jednu vrlo jaku osovinu koju bi jako tesko bilo slomiti....
    Zapravo ta osovina je već sad vrlo izgledna,ali jos uvijek BEZ TURSKE...
    Naravno da bi Turci jako dobro dosli u taj savez,ali meni se čini da Erdo samo lovi u mutnom,koristeći jako dobro rusku pragmatičnost....Po meni,pragmatičnost je u nekim slučajevima jako dobra,a u nekim slučajevima kontraproduktivna i u opste nije dobra....Naravno,ne mogu se ja praviti veći general,od samih ruskih generala jer i nemam dovoljno informacija i jer nisam ni blizu ruskim generalima,ali samo iznosim svoje pretpostavke na osnovu onoga sto svi znamo i imamo.
    Po pitanju Asada,smatram da bi odavno pao i sa ruskom pomoći da nije imao podrsku u narodu i to u glavnom sunita.To baziram na činjenici da je u Siriji svega 10% alavita,10% krsćana,a oko 80% sunita,sto znači da su Siriju odbranile sunitske snage( zajedno sa rusima i hezbolahom), od sunita koji su angazovani od strane svih komsija Sirije, finansirani najvećim djelom od SA koja je u tajnoj kolaboraciji sa Izraelom i naravno američkim snagama.
    Dakle,ključna stvar za Asada (koji je ako se ne varam alavit)na terenu je bila podrska sunita.
    Ne isključujem kao nemoguću soluciju da je ova igra sa Turskom neki ruski manevar kako mnoge kolege ovdje pretpostavljaju,ali za taj manevar dajem samo 25% vjerovatnosti,dok 75 % vjerovatnosti ipak pripisujem otvorenoj ruskoj trgovini sa Turskom....
    To je razlog zasto sam napisao da je za mene neprihvatljivo trgovanje sa nekim ko jos uvijek nije zvanično tvoj saveznik.Teoretska,a i praktična mogučnost postoji da je čak na suprotnoj strani,a na stetu tvog sigurnog saveznika,koji je doduse vrlo malo moćan zbog iscrpljenosti i duzine ratovanja...
    Mozda Rusi znaju puno toga sto mi ne znamo,pa zbog toga igraju ovako kako igraju.
    Eto,Marjo,ne tvrdim da sam sigurno u pravu,naglasavam da nemam informacija kao i svi mi,ali mi ovo sve nekako smrdi,a nadam se da sam ipak u krivu.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  8. 0
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:40 | 20.03.2018.
    @Nera, uvijek cijenim tvoje iskrene doprinose komentarima. Mislim da u slucaju Sirije mozda nisi analizirao mogucnost da, mozda, danas velik dio gradjana ne podupire vise Asada. U tome je mozda razlika u procjenama..?
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:55 | 20.03.2018.
    Drage kolege komentatori,
    Ja priznajem da ponekad pisem vrlo emotivno,jednostavno zato sto sam takav,ali ovdje ima mnogo kolega komentatora koji pisu vrlo naivno,bar po meni,ne znam iz kog razloga.
    Evo,sad ću napisati nesto vrlo iskreno.
    Ako Turska dobrovoljno vrati Afrin Siriji,ja ovdje izjavljujem da ću se svima izviniti i vise ni jedne riječi neću napisati po pitanju Turske...NI JEDNE JEDINE RIJEČI.
    Po meni,Turska moze izaći iz Afrina samo ako ih naprasi neka jača ili veča sila od njih samih...Drugačije NIKAKO.
    Po meni,ovu vasu varijantu,teoretski moguću kao jedan ruski manevar,prihvatam u uslovima da Rusija sadasnju situaciju gleda samo kao privremeno nuzno zlo,koje su Rusi prihvatili sa odgodzenim rjesenjem,ako igraju posteno prema Siriji,tj.ako nisu napravili trgovinu sa Turcima...U procentu,dajem vjerovatnoću 25% da je to neki ruski manevar,a 75% da je to ipak ruska trgovina.
    A ako je ta druga varijanta tačna,tad stoji sve sto sam napisao do sad...Ako je ipak neki ruski manevar,to ćemo u konačnici finala i vidjeti,sukobom Rusije i Turske,u sta ja NE VJERUJEM,osim u varijanti totalnog sukoba velikih sila,pa da onda bude kom opanci kom obojci.
    Ako su napravili trgovinu,Turci definitivno ostaju tu,u poziciji i namjeri da taj teritorij jednom postane Turska i to sa blagoslovom Rusije.
    Po meni,Turska,NIKAD,NIKAD neće dobrovoljno napustiti Afrin i predati to Siriji.
    E,sad,da li sam ja emotivac u pravu,ili su u pravu,po meni,naivci,vidjećemo uskoro.
    Pozdrav i nema ljutis!!!
    Prikaži cijeli komentar
  10. +6
    travaneli
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:45 | 20.03.2018.
    Mislim da i dalje ide sve po planu kaj se tice dogadaja u Afrinu.Marjo je dao izjavu glasnogovornika turske vlade, a nesto slicno je i erdo izjavio prije nekih mjesec dana.
    Ne treba zaboraviti da je erdo vjecni duznik putinu za pomoc u sprjecavanju puca u turskoj.Ako erdo izda putina i otrci amerima, onda ce osjetiti kako se izdaja kaznjava.A u tom potencijalnom napadu bi bila i osveta za suhoj :).
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:15 | 19.03.2018.
    Malo dalje je odličan Marjanovićev članak o ultimativnoj globalnoj babarogi Rusiji.
    Bojim se da su na djelu i druge produkcije manjih babaroguša poput Turske, pa i Mađarske...
    Znam da nije popularno pozivanje na TRT, ali barem kao info sumnjive vrijednosti: "Glasnogovornik turske vlade Bozdag je (danas) kazao kako turske snage nisu u Afrin ušle da bi ostale tamo i da Turska nikada nije okupator.";
    a onda dalje u komentaru pojašnjenje koje je pakosno dvosmisleno:
    “Cilj naše operacije je da očistimo regiju od terorizma, uspostavimo mir, stabilnost i sigurnost i da predamo tu regiju njenim stvarnim vlasnicima i mještanima..."
    Mislim da su @Makistar i @markus dali dobar okvir događaja.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:57 | 19.03.2018.
    Pa,rekao sam već:
    « Neka kaze ako zna,kako se to drugačije zove....neću se ljutiti.... »
    I vjerujte mi,drage kolege,ne ljutim se!!!!
    Nadam se da ste u pravu.Nadam se da je sve ovo samo jedan dio igre...
    Medzutim,nesto ipak ne pase....
    Ili Rusija misli zaje..t Tursku u finalu,ako zeli Siriju u njenim granicama,ili Turska misli zaj...t Rusiju u finalu...priklanjajući se Amerima,za koje pretpostavljam da će im dati Manbij kao na pladnju....S tim da Amerima ostane teritorija dole oko Eufrata.
    A u takvoj situaciji,opet je izigrana Sirija.Lud zbunjenog j..e!!!!
    Tesko i najvećem optimisti vidjeti Siriju odbranjenu u svojim granicama...
    Pozdrav!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  13. +11
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:32 | 19.03.2018.
    Nera, Nera, kako pitaš šta je ovo?
    Ovo je rat u kome strana koja se brani, a to su Sirija i Rusija, koristi staru slavensku i skitsku tehniku - manevar. Pa Rusija je ostavljala neprijatelju polovinu svoje europske teritorije kad je smatrala da je to svrsishodno, a što to ne bi činila u Siriji.
    Računaj s tim da Sirija nema dovoljno snage da se bori na više frontova istovremeno, a i što bi se mješala ako su se tri strane, koje joj podjednako ugrožavaju integritet, našle u sukobu.
    Mislim da je još Sun Tsu, (možda i nije on, ali nije bitno) rekao: ako vidiš da neprijatelj pravi gluposti, nipošto ga ne ometaj.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +7
    korisnik10177
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:18 | 19.03.2018.
    Nera-Univ
    Evo kratkih natuknica:
    Teško se nositi se (i meni) sa ovim među igrama u obrani Sirije, RF, Irana, Hezbolaha, Libanona, onih koji ne spadaju u „USA koaliciju“. Tješim se procjenom čije je neke detalje Makistar dobro objasnio. Vrag je u detaljima!.
    Ova „partija“ je daleko od ikakvog kraja i dugo će se još igrati... Svim upletenim (izuzev USA kolaciji) odgovora da se oteže. Bolje je polje koje poznaš nego otvarati neko novo. Jedan od sljedećih međupotez bit će "transfer" "militanata" iz Idliba u Afrin... Nakon što većinu iz I Ghoute presele u Idlib......
    Da sam ja Assad, radije bih da Kurde (koji ne priznaju središnju vlast) pacificira TR nego da seja time sada bakćem... Veći će problem biti Istočna obala Eufrata sa svim fortifikacijama koje USA sada postavlja.... Tu je važno imati TR za saveznika u „eliminaciji kurda“ i posljedično US koalicije .... No za to treba da u TR stignu S400 ….
    Polako, pomalo što kažu dalmatinci, sad treba "porezati" krila USA jastrebovima i spriječiti udar po Assadu/Siriji....

    itd pomalo, pomalo.... da se USA koalicija ne otrgne...
    Prikaži cijeli komentar
  15. +13
    epiktet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:58 | 19.03.2018.
    @Nera-univ.---Po toj logici, rusi su bili saglasni i da im Napoleon i Hitler popale veliki dio Rusije. Ako kreneš sve braniti, onda ne braniš ništa. Imaju prioritete: brane dio Sirije gdje je Asad na vlasti. Da su priznali Asada, branili bi ih.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:33 | 19.03.2018.
    Markus,
    Hvala tebi na iskrenoj i konstruktivnoj kritici.Mozda sam ja zaista malo previse emocionalno reagovao...Previse ljudski,a toga u geopolitici bas i nema previse.
    Pozdrav,kolega!!!
    Prikaži cijeli komentar
  17. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:28 | 19.03.2018.
    Maki,
    Mozda si u pravu to sto tvrdis....Ja sam samo jedno zrno u pustinji i nisam onaj koji dobija sve informacije iz prve ruke....
    Mozda,mozda,mozda.
    Postoji mnogo mozda za nas sviju koji pratimo ovu geopolitičku situaciju.....Izgubljena bitka naravno nije i izgubljen rat...
    Mozda je zrtvovan laufer da bi se pojeo top....
    Ja sam samo napisao trenutni tok zbivanja bez predvidzanja sta će se desiti poslije....
    Ali,volio bih i da se varam...ali,nisam u stanju prozreti cijelu situaciju na osnovu sturih informacija....ne da to nisam u stanju ja,nego nije niko.
    Ja sam svjestan da nije Rusije,da bi Sirija već davno bila pregazena...
    Ali,opet,mislim da saveznički odnos mora biti na čvrstim vezama.....
    Ova praktična ruska dodijela sirijskog teritorija Turskoj mi je previse zasmrdila..
    Sta će se desiti poslije,vidjećemo....
    Ostaje ipak nada da mozda nije bas tako crno,kako sam ja to vidio,,,,MOZDA!!!!
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  18. +23
    markus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:26 | 19.03.2018.
    @ Nera=univ, ....obicno si uvijek optimisticno raspolozen prema Rusiji ali po pitanju Afrina mislim da nisi u pravu. Rusi su se povukli nakon NEUSPJELIH PREGOVORA izmedju Saa, Rusa i Kurda koje su oni (Kurdi) sazvali jer im je Erdo prijetio da ce ih napasti. Pregovori su propali jer od strane Kurda nije prihvaceno da u Afrin udje SAA i time zastiti Kurde uz garanciju Rusa, a da za uzvrat Kurdi PRIZNAJU sirijsku drzavu. Vuk sit i ovce na broju, ali Kurdi su htjeli rusku zastitu i samo sirijsku administraciju. Kako je dalje bilo, znas. Kriviti Ruse za sadasnju situaciju malo je neozbiljno. Ako vec hoces da krivis Ruse za trgovinu teritorijem U Siriji, naci ces vise razloga istocno od Eufrata.
    Za ovo sto se dogodilo i dogadja u Afrinu krivi su Kurdi sami. Kurdi u Siriji ispali su supci i sada zanju ono sto su posijali. Tebi Nera hvala na dobrim komentarima i srdacan pozdrav.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +9
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:17 | 19.03.2018.
    @Nera-univ. Taj dio je već otkinut prije, kada su Kurdi odlučili da uz pomoć SAD-a formiraju državu. Sad je politički samo pitanje hoće li to biti pod kontrolom Turske ili SAD-a. Za Siriju i Rusiju je bolje da bude pod kontrolom Turske nego SAD-a. Turska nije jaka kao SAD i nije tako cionistička, anti-kršćanska, anti-muslimanska i anti-ruska kao SAD. Osim toga, Turska riskira rat sa SAD-om umjesto Sirije i Rusije.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:00 | 19.03.2018.
    Zagor Zg,
    Nije ih trebala braniti.(Rusija Kurde).Da Rusija nije bila saglasna da Turci udare i otkinu dio sirijskog teritorija,Turci NE BI SMJELI....
    Taman posla da bilo ko tako olako ulazi u rat sa Rusijom...To je ipak i za svojeglavog Erdu previse....
    Inače,EU vise u opste ne uzimam za ozbiljno....Oni nisu neko ko je u stanju donositi odluke svojom glavom....To su američke sluge.
    Ipak,za Rusiju se to ne moze reći.
    I zbog toga i pada tesko ova ruska izdaja...da,kazem izdaja!!!!
    Ne znam kako se to drugačije zove.Mozda neko zna????
    Neka kaze ako zna,kako se to drugačije zove....neću se ljutiti....
    Samo argumentirano,i bez one priče,poslije će to Rusi popraviti...sad su morali...
    I sam Putin kaze u svom intervju sta nikad ne prasta....Izdaju!!!
    A sta je ovo???
    Sta će poslije biti,ja ne znam,ali danas je ovo sto je!!!
    Prikaži cijeli komentar
  21. +17
    ZagorZG
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:37 | 19.03.2018.
    Nera
    nije samo Rusiji nego je cijeloj međunarodnoj zajednici ovo velika mrlja na obrazu. da je sirijska vojska ovako nešto učinila Kurdima već bi vrištale sve novine i političari na zapadu i cijeli NATO bi bacao bombe po njima, a Turcima nitko nije ništa čak ni prigovorio, pokušao donijeti neku rezoluciju i sl. Ovime je cijeli svijet pokazao pravo lice - zanimaju ih samo svoji interesi i baš ih briga za tamo neke Kurde ili bilo kog drugog. a sad da Rusija ide braniti Kurde koji su američki saveznici i početi rat s Turskom to je ipak malo previše za očekivati. Barem se pokazalo kako prolaze američki saveznici (oni manje bitni) - iskoristi ih i kasnije ispljuni ...
    Prikaži cijeli komentar
  22. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:23 | 19.03.2018.
    Miro72,
    Ok,po pitanju Kurda...neka bude tako,,,ali sta ćemo za trgovinu sa SIRIJSKOM TERITORIJOM koja se prepusti turcima,ako je Rusija već istinski saveznik sa Sirijom.
    Nije to putinova babovina da je on poklanja turcima.
    Ne mozes nekome biti saveznik,pa onda izdati taj savez dozvoljavajući i prepustajući nekom drugom (Turskoj),teritoriju svog saveznika,u ovom slučaju Sirije.
    Ako ti je već do trampe ili trgovine teritorijem,trguj sa SVOJOM teritorijom...
    Ako već toliko volis turke,pokloni im svoj Krim za cijenu da izadzu iz NATO-a.
    Naravno,nisu ovo pravilna poredzenja,ali ovo je samo da bude jasno sta zelim reći.
    Sta da misle o tebi drugi saveznici,koliko si pouzdan kao saveznik.
    Jasno je da sve drzave gledaju svoj interes pa čak i ratuju zbog svojih interesa,ali ako zelis imati jednu čvrstu osovinu,onda ne smije biti ovakvih izdaja saveznika.
    Najbolji primjer su minuli dogadzaji sa Engleskom.Sve druge drzave koje su saveznici Engleske,SAVRSENO ZNAJU da Rusija nije otrovala onog spijuna,ali iz solidarnosti i zajednistva,ćak i kad znaju da englzi lazu,podrzavaju svoje saveznike...
    U ovom slučaju,Turska čak jos uvijek i nije na strani Rusije,mozda će biti poslije,ali i ne mora,a ako ne mora onda je mozda i na suprotnoj strani od Rusije...to ćemo vidjeti tek poslije.
    A sta Rusija čini????
    Trguje zemljom svog saveznika (Sirija) sa Turskom,tj.daje zeleno svijetlo da Turska osvoji dio sirijskog teritorija.
    To se zove imenom i prezimenom- izdaja saveznika!!!
    A Rusija upravo to čini.
    Koliko god to zvučalo bolno i zalosno,ne moze niko reći da nije istinito!!!
    Pozdrav,kolega!!!
    Prikaži cijeli komentar
  23. +6
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:23 | 19.03.2018.
    Erdogan je militantni islamist a umjereni islamisti ne postoje, to je oksimoron kao drveno željezo.
    Rusi su morali donekle surađivati sa sunitskim islamistima preko Erdogana inače bi ih ti isti u savezu s američkim evangeličkim militantima porazili tj.nestalo bi Assada i sekularne Sirije.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +6
    davor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:22 | 19.03.2018.
    @hvala Baba7, austrijski standard.at ne samo da opširno o tome piše, nego nije ni sklon da briše komentare, kojih je jako mnogo, plus ljudi u komentarima na stanard.at upisuju daljne linkove, npr. apel predsjedavajućeg kurdske zajednice Njemačke i dr.. Nažalost je jako malo listova koji su "mainstream" a ujedno kvalitetno informiraju čitaoce.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +10
    Data
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:08 | 19.03.2018.
    Ako se uzme u obzir da je drugi po veličini vojskovođa za islam Salahudin bio kurd i šta je sve uradio za islam, oni kao narod nisi ništa od ovoga zaslužili, pogotovu od muslimana, ne samo sad nego i kroz istoriju. To što se priklonili Amerima, pa nadali su se da će možda izvući nešto kao Kosovo, ipak ameri kroje mnoge granice. Verovatno se može računati da si izdali Siriju, ali nema ko njih nije izdao.
    Žalosno običnog naroda koji sve ovo ne najmanje želi.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +14
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:00 | 19.03.2018.
    Nera nisi u pravu,Rusija nije potamanila Kurde vec Erdo,dalje ako se zarate sa Erdom blokirat ce Bosfor za kraj najurit ce Asad Erdu sa batinama al kad za to stigne vreme,turska armija nema sansi protiv prekaljene sirijske.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +15
    miro72
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:53 | 19.03.2018.
    Nera dijelom si upravu. Ali kurdi su izabrali yenkijevo krilo,pa nekih oni brane .
    Prikaži cijeli komentar
  28. +1
    Baba7
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:50 | 19.03.2018.
    @tomekk ima u austrijskom Standardu
    Prikaži cijeli komentar
  29. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:48 | 19.03.2018.
    Osudzujem tursku invaziju na suverenu drzavu Siriju,ali takodze i rusku politiku koja je pomogla ovakav razvoj dogadzaja...
    Ne znam kako će se ovo zavrsiti za Tursku,niti kojoj strani će prevrtljivi Erdo,na kraju prići,ali tesko onom ko svoju sreću gradi na tudzoj nesreći...Kurdi nisu izgleda bez razloga,da su toliko mnogobrojni,a da nemaju svoju drzavu....Ulozi ulozeni na potpuno pogresnu stranu....glupost,naivnost ili pohlepa...ili od svega ovog po malo.
    Kurdi su sami sebi doprinjeli ovoj situaciji,ispali su i glupi i primitivni,no ipak,to nije dovoljan razlog da im se čini,ovo sto im se čini.
    Ovo se nije moglo desiti bez saglasnosti Rusije i bez obzira sto podrzavam rusko pomaganje Siriji,osudzujem svaki vid trgovine Rusije sa tudzim teritorijem....ovdje se izgleda radi bas o tome....Ne znam kako Rusija u konačnici vidi rijesenje ove situacije,ali ako je to ova trgovina,onda je malo reći,Rusijo,stidi se!!!!!
    Rusijo,ovo ti je velika mrlja na obrazu koju je nemoguće oprati....ovo je nesto sto se ne pere...ovo je sramotno.
    Opravdanje to nismo učinili mi,ne pije vode,jer oni to ne bi smjeli učiniti,da vi niste dali svoju saglasnost...
    Pozdrav kolegama!!!
    Prikaži cijeli komentar
  30. +9
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:43 | 19.03.2018.
    Ovdje nema nekih neutralnijih snaga da održavaju red, kao što je bila vojna policija iz Rusije u Alepu.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +10
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:35 | 19.03.2018.
    Na slobodnom Zapadu o tome ni reči.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.