Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Zamjenik predsjednika turske vladajuće stranke AKP tvrdi: "90% populacije želi uvođenje smrtne kazne kako bi se kaznilo pučiste"

Zamjenik predsjednika turske vladajuće stranke AKP, Yasin Aktay, rekao je u razgovoru za rusku novinsku agenciju Sputnik kako "90% turske populacije zahtjeva smrtnu kaznu za one koji su upleteni u propali pokušaj puča".

On tvrdi kako je zbog toga tursko vodstvo prisiljeno razmotriti ponovno uvođenje smrtne kazne u zemlji.

"Praktički 90% populacije ove zemlje zahtjeva najstrožu kaznu za sudionike ovog puča, a to mora biti smrtna kazna. Oni to zahtijevaju na svim skupovima. Pritisak javnosti tjera nas da napravimo to", tvrdi Aktay.

Svakako ima onih koji žele vidjeti takav scenarij, no, vrlo je teško povjerovati u brojke koje iznosi Aktay. Turska je vrlo podijeljena zemlja - na zadnjim izborima (2015.) Erdoganova stranka AKP osvojila je ukupno 49,50% glasova - imajući to u vidu može se reći kako smrtnu kaznu žele primarno radikalni pristaše AKP-a, a to definitivno nije "90% populacije".

Izvori:

Sputnik

Komentari

(18):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:47 | 24.07.2016.
    11430,kolega slazem se da je gazenje prava drzavljana potencijalni razlog za organiziranje puca, ali to nikako ne mozemo dijagnosticirati na osnovu pretpostavke da ce Erdo uvesti SK.
    Tek kad ju vlada predlozi, parlament izglasa i Erdo podpise nastaje mogucnost provjere LEGITIMITETA te puca radi uvodjenja SK.
    Jasna povreda demokrat. standarda bi bila i retroaktivna primjena zakona o smrtnoj kazni.
    Znaci da ako se uvede zakon primjenjuje se za neki sljedeci puc.
    Sto se tice RH (npr.) najveci je problem, po mom misljenju,da poslije izbora predsjednica tjera neke likove koji nemaju verificirane mandate da joj donesu dokaze da imaju vecinu
    u "parlamentu" koji nije konstituiran! Nevidjeno!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +5
    korisnik11430
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:08 | 24.07.2016.
    @marjo Oruzani napad na SVOJU demokratsku drzavu se zove izdajstvo i puc !

    A je li baš uvijek tako? Je li puč baš uvijek izdaja? A Turska se prije puča ubrajala u demokratske zemlje čijem su se stupnju demokracije svi divili? Bi li tako mislio i da je npr. Erdogan i prije puča uveo smrtnu kaznu i njome se štitio od svake kritike njegovog lika i djela?
    Što bi stanovnici neke zemlje trebali činiti kada vide da im zemlja jednstavno ide k vragu, poštovati izborne rezultate i u slučaju kada izabrana vlast u potpunosti okrene svoju politiku i počne raditi baš sve suprotno od onoga na čemu su dobili izbore? Čekati četiri godine, trpiti teror i gledati kako se zemlja pretvara u nešto što ne bi trebala?

    Evo primjera: U Hrvatskoj tako postane premijerom lik koji je tu došao s misijom da rasproda sve što se još rasprodati da, preostale tvornice, šume, vode i sl., da zemlju do kraja uvede u dužničko ropstvo. Onda se pojave neki ljudi koji smatraju da treba nešto poduzeti da se to spriječi, i to odmah jer se za četiri godine neće više imati što sprječavati. Tko je tu izdajnik zemlje? Ovi drugi, dok su oni prvi domoljubi jer sebe tako nazivaju?



    Prikaži cijeli komentar
  3. +8
    Tabasco
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    05:24 | 24.07.2016.
    Ovo je zanimljivo:

    According to this theory, it was Russian Spetsnaz who successfully evacuated Erdogan to the Case De Maris Hotel shortly before the assault on the Grand Yazici Club Turban where he was previously located and where 8-10 militant groups managed by the CIA violently broke in only to find an empty room.

    It is difficult to say how much truth there is in this version, but there is the fact that President Erdogan's first appeal to the people to take to the streets against the rebellion was relayed through social networks while he was still in some kind of "unofficial" shelter with lace curtains on the windows. And then suddenly the center of the country's governance was taken back into is hands while covered on a flight by Russian air forces to Ankara, allege such sources. Why the rebel pilots of the Turkish Air Force failed to shoot down the president's Gulfstream IV with TC-ATA registration, if they indeed already had it in their sights, is also up for speculation.

    "Of course, it cannot bet said that Erdogan was saved by our guys, Russians," Yuri Pershikov, an information analyst specializing in Turkish affairs commented on these reports. "Reports have appeared that some of our electronic warfare systems deployed in Russia and Syria blocked the navigation equipment on [Turkish] air force bases. Information has also appeared that Erdogan's plane was caught by two Turkish aircraft but they were, for some reason, unable to shoot. Afterwards, reports appeared that our air forces and satellites were involved. For sure, we will hardly find out whether this is true or not, but we can assume that they could have suppressed the guidance systems of these planes. Russia has the technological capabilities to have helped and supported Erdogan."

    Izvor sott- sott.net/article/323009-Does-Erdogan-owe-his-life-to-...
    Prikaži cijeli komentar
  4. +5
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:58 | 23.07.2016.
    Varaha je kao i obicno u debatu ubacio feferone, pa je pokupio cijelo cudo minusa.
    No, posto slicno mislim, duzan sam to napisati, a pluseve mu nedam da kriticarima ne pokvarim uzitak.
    Oruzani napad na SVOJU demokratsku drzavu se zove izdajstvo i puc !
    Cudi me koliko nas navija za nesto takvo (puc u Turskoj).Nije li tu neki frojdijanski problem nezadovoljstva sa svojom drzavom i straha od smrtne kazne!?
    Pa Turci nemaju SK, pa ih demoniziramo avansno, dok US po tom pitanju niko nije ni spomenuo.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +4
    djosip
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:47 | 23.07.2016.
    A je li gospodin Yasin Aktay precizirao na koji ce se nacin smrtna kazna provoditi? Kako vrijeme tece tako Turska s Erdoganom na celu sve vise ide u nazad, a kako je Erdogan iskreni postovatelj tradicija ne bi bilo cudno kad bi Turci ponovno poceli prakticirati nabijanje na kolac.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +4
    Bojke
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:54 | 23.07.2016.
    Ako Turska uvede smrtnu kaznu ona se neće primjeniti samo na sadašnje pučiste nego i na sve buduće protivnike režima. Stvarne ili pretpostavljene. Onda će nesigurnost porasti još više jer će se ovi prilikom pokušaja uhićenja braniti znajući što ih čeka ako ih uhite. Onda dolazi do pojreta otpora itd.itd.
    Prikaži cijeli komentar
  7. -1
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:28 | 23.07.2016.
    12380.Ne,ne,ako si dekan ili(sa potvrdom)intelektualac,onda mozes svugdje u civilizovanom svijetu,organizirat i izvodit prevrat u drzavi,pucat tenkom u parlament,i niko ti nis nesme!
    Prikaži cijeli komentar
  8. -2
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:19 | 23.07.2016.
    U vezi te prenaseljenosti,govore da smo prenapuceni,a onda uvoze milion ljudi,jer fali radne snage?Pa eto mene opet razbijene glave,i izmucenog mozga!:).ebena zezancija!A duzina zivota,svakom prema vlastitoj vrlini,i kak "bogu"milo.Osim ak se ne dovatis pravit puceve..??!
    Prikaži cijeli komentar
  9. -2
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 23.07.2016.
    @Varaha Jednostavno je, ja sam za to da se svakome uvede smrtna kazna, ali na neki prirodan način, npr. da svaki čovjek živi određen broj godina i onda umre, tako da planet ne bi bio prenaseljen. I tako da svako dalje može ići u raj ili pakao, ovisno gdje želi. Ali to sam rekao više iz zezancije nego da se o tome razbija glava i muči mozak.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +7
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:28 | 23.07.2016.
    Smrtna kazna je civilizacijski atavizam, kad god se ponovno želi uvest pravo države da kažnjava smrću to je siguran znak civilizacijskog nazadovanja.
    Prikaži cijeli komentar
  11. 0
    korisnik12380
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:02 | 23.07.2016.
    Aaaaaaaa nisam odmah prokužio-smrtna kazna ne odnosi se na dekane,učitelje,doktore,intelektualce,akademike,književnike,novinare,suce.Ma to je baš super.Klinci mogu i dalje imati mobitel i gledati nogomet!
    Prikaži cijeli komentar
  12. -3
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:19 | 23.07.2016.
    Maki,razmisljam vec pol vure,jos te nis ne razumem!Ne uvodi se smrtna kazna,svakom tko nije u Erdinoj stranci.Samo,s razlogom na smrt osudjenim pucistima!Da bi ostali mogli u sigurnosti odgajat djecu,i gledat nogomet.A ti nemoj radit puc u drzavi,i pucat u civile,pa moz bez brige jurcat pokemone po cjeli dan!:)
    Prikaži cijeli komentar
  13. -3
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:57 | 23.07.2016.
    Ako sam dobro razumio,pucisti,sto dodjose i pobise cc 260 sto vojnika,sto civila,ne zasluzuju smrtnu kaznu?
    Prikaži cijeli komentar
  14. +7
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:34 | 23.07.2016.
    Smrtna kazna ce im biti velika greska, jer ce morati zakon primjeniti retroaktivno, ako zele kaznjavati izdajnike. Danas je to vec pitanje bon tona. Retroaktivnost je neprihvatljiva kao pravna norma, pa bi to bilo "too much" i za Erdu.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +6
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:28 | 23.07.2016.
    Ma ne, svi žele smrtnu kaznu. Hajmo svima po jednu smrtnu kaznu. Svi mi to čekamo, i jedina svrha toga zašto ljudi rade, osnivaju obitelj, čitaju knjige, gledaju nogomet, skupljaju Pokemone itd. je da ubiju dosadu dok čekaju svoju smrtnu kaznu.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +8
    Pougarac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:11 | 23.07.2016.
    Sta ako uvedu smrtnu kaznu i onda jedan puč uspije i pučisti smaknu ove koji su trenutno na vlasti. Sve po zakonu.
    Prikaži cijeli komentar
  17. -3
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:23 | 23.07.2016.
    Aha,Smrtnu kaznu,po Advanceu,zele samo radikali.A svima ostalima,jelte,puc je bio bas nesto fino,puno su uzivali sto pucaju po njima,i njihovoj djeci,sto jim prodaju zemlju,i mi znamu,isto ko cia,i morgerini etc,da medju ostalima nema nijednog vise ,koji bi puciste upuco,ma jok,ma kakvi,mi to znamo,pa lepo smo vam rekli...da,daa..:)))))))))))))))
    Prikaži cijeli komentar
  18. +10
    korisnik12380
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:48 | 23.07.2016.
    Zar je već bio referendum?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.