Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Vođa stranke Pasok pred sutrašnje izbore poručio Grcima: "izbor je ili mjere štednje ili masovno siromaštvo"

Vođa stranke Pasok, Evangelos Venizelos, poručio je stanovnicima Grčke pred sutrašnje parlamentarne izbore kako "Grčka ima samo dva izbora - mjere štednje ili masovno siromaštvo", prenosi BBC. S druge strane, vođa stranke Nova Demokracija, Antonis Samaras, optužuje Pasok da se "igraju s europskom budućnošću zemlje".
Prema aktualnim anketama, obje stranke će izgubiti znatan broj glasova u korist onih opcija koje se zalažu, barem nominalno, protiv mjera štednje.

"Naše je mjesto u Europi i sudbina eura će se odlučivati sutra", poručio je na zadnjem predizbornom skupu Venizelos, koji je do ožujka obnašao dužnost ministra financija da bi s te funkcije odstupio kako bi preuzeo vodstvo stranke.
"U suprotnom... krenuli bismo u pustolovinu koja bi nas vratila natrag nekoliko desetljeća i dovela zemlju u bankrot, a stanovnike u masovno siromaštvo", zaključio je Venizelos.

Ankete prognoziraju da će najsnažnija pojedinačna stranka nakon sutrašnjih izbora biti Nova Demokracija, opisana kao desni centar. No, očekuje se kako bi ND mogla dobiti svega 22% glasova. Pasok, nominalno lijevi centar, stranka koja je u koaliciji s Novom Demokracijom vladala od prošlog studenog, prema anketama dobiva oko 18% glasova. Ljevičarske stranke, uključujući i Komunističku Partiju Grčke (KKE), zajedno će osvojiti - prema prognozama - najveći broj glasova, oko 30%.
Oko 5% glasača u anketama se izjasnilo kako će svoj glas dati krajnoj desnici, stranci "Zlatna Zora".

Izvori:

BBC

Komentari

(35):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    mtripic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:44 | 7.05.2012.
    Da nisu uzimali kredite kojima su placeni pojedini politicari da bih se olako sprovela privatizacija svega sto je vrijedno a kredit prebacio na teret drzave danas bi Grci imali posa i ne bih morali da stede.
    Stednja znaci da je posao privatizacije zavrsen, da se rasprodalo sve sto sto je bilo vrijedno i da je sada vrijeme da se placaju visoke kamate i dugovi. KAPUT!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:22 | 6.05.2012.
    Nostradurus:

    Pasok je izdajica Grckog naroda a Milanovic ,Cacic , Linic, Kosor i svi koji zagovaraju ovaj sumanuti model ekonomije su izdajice Hrvatskog naroda...
    cim to prije svi vidimo i razumujemo prije cemo krenuti sa promijenama i izvlacenjem iz djavoljih kandzi....
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:15 | 6.05.2012.
    MorciTheCroat:
    da si malo bolje pogledao stvari onda bi vidio da je Hrvacka trebala odavno proglasiti bankrot jer ne mozemo vracat dugove, elita to zna ali i ima paklenu igru ....kad nas dovoljno zaduze jednostavno ce nam sve uzeti....postat cemo robovi 21 stoljeca....eto tako ti razmislja elita....oni ce sve uciniti da uniste srednji stalez jer im on smeta....banke nece propasti sve dok je ovakva situacija gdje ljudi nemaju za kruh i kruh kupuju na kredit jer su postali robovi banaka i masonskog sustava.....
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    MorciTheCroat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:00 | 6.05.2012.
    Ovo plasenje s masovnim siromastvom je propaganda, jer elita misli na bankrot drzave, a time bi najvise izgubile banke, a Grcka bi pocela iznova sto bi u svakom slucaju za Grcku bilo najbolje.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +1
    MorciTheCroat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:57 | 6.05.2012.
    @backtomotika
    ....ti stvarno mislis da su faraoni napravili piramide? Ako je kaj sigurno, to je onda da faraoni nisu napravili iste.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +1
    The Prisoner
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:06 | 6.05.2012.
    Bolje i masovno siromastvo,pa ce narod da iscisti sav sljam koji vlada Grckom,a nadam se da ce im poslije toga doci bolji dani.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +3
    Nostradurus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:07 | 6.05.2012.
    @BackToMotika, možete vi filozofirati koliko hoćete. Korištenje privatnog novac bankara i njegova kreditna ekspanzija je neprijatelj broj 1. svake države koja drži do svojih stanovnika. Vođa stranke Pasok to skriva ili možda nema pojma. U svakom slučaju nije nikakav narodni vođa nego prodavač magle i izdajica Grčke.
    Prikaži cijeli komentar
  8. 0
    bakunjin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:38 | 6.05.2012.
    Siromaštvo i nije toliko strašno rješenje ako je demokracije. Živjela nova Europa!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +2
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:53 | 6.05.2012.
    dakle, nije problem u bogatstvu vec u moci koja se ostvaruje zahvaljujuci bogatsvu.
    Prikaži cijeli komentar
  10. 0
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:36 | 6.05.2012.
    da, u krajnjosti nastaje nova pojava. kako bi rekli marksisti - kvantitet postaje novi kvalitet. stari zakoni matematicke ekstrapolacije vise ne vrijede. krug najbogatijih se isto suzava dok ne dodje do jednog. taj je faraon sa svojim fiks idejama o gradnji za populaciju potpuno beskorisnih piramida. (svaka cast piramidama i egipatskom prihodu od turizma ali za ondasnje ljude one su bile potpuno beskorisne). gubi se kreativnost covjecanstva i dolazi do besmisla postojanja ljudske vrste. trenutno se bogatstvo bogatasa prelijeva natrag ka siromasnima jer siromasni jos uvijek imaju ono sto oni trebaju. imaju glasacko pravo time i vlasnistvo nad drzavom, imaju slobodu rada ili nerada, imaju privatnu imovinu. bogati investiraju u pozajmice da bi uveli ljude u duznicko ropstvo sto znaci da ipak trose bogatstvo, investiraju u politiku bilo kroz lobiranje, bilo kroz medije; investiraju u odrzavanje ciklusa proizvodnja - potrosnja jer pri svakom ciklusu uzmu djelic energije za sebe. sto bi se dogodilo kad ne bi htjeli trositi? -pojavio bi se netko drugi. sami bi sebe iskljucili iz sistema. bogati su dotle dok ljudi teze imati ono sto oni mogu dati. njihovo bogatstvo ne vrijedi vise nista onoga trenutka kad ljudi odbiju pruzati ruke za njim (zakon trzista: nema potraznje = bezvrijedno je) ili kad bi sami odbili davati. ljudi ce se okrenuti ka nekom drugom (konkurencija) ili uzeti na silu (revolucija). nacionalna i privatna imovina su velika prepreka. do nje se nastoji doci kroz unistavanje nacionalnog osjecaja i kroz ukidanje suvereniteta drzava. napade na privatnu imovinu vidimo kroz duznicko urobljavanje gradjana. nastoji se ostvariti kontrola nad vodom (kisnicom! - jako indikativno. primjer bolivije) i sjemenom. kapitalisticki sistem je rezultat ljudske slobode ali slobode koja prijeti da se izrodi u svoju suprotnost. mi trazimo nacin kako njegovati slobodu dok izbjeci prijetnju njene suprotnosti. ljudska bica su antropoloski uvjetovana, zivotinje copora kroz milijune godina. zeljni uloge vodje ali sretni i na ulogu sljedbenika. odricanjem od slobode zavrsit cemo u fasistckom ili staljinistickom totalitarizmu, odrzavanjem slobode otvaramo prostor neslobodi.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:25 | 6.05.2012.
    ...i ovdje si absolutno u krivu da se se visak koji bi imali mocnici vraca u ekonomiju, oni gomilaju taj visak a onaj mali ima sve manje jer je vrijednosti tocan broj gdje kad jedan ima vise , drugi ima manje.
    Jer da oni vracaju visak onda mi danas ne bi imali ovakovu krizu vec bi postajao opet stabilan srednji stalez i bila bi situacija da onaj tko hoce raditi moze i zaraditi. Danas imamo situaciju da rijetki imaju prilike raditi a ako i rade nemaju dovoljno niti za osnovne potrebe.
    Prikaži cijeli komentar
  12. 0
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:19 | 6.05.2012.
    ovako kako ti razmisljas je jedno totalno krivo misljenje , nikako nije dobro imati par mocnika i sve ostale siromasne....imas siromasnu drzavu sa siromasnim narodom, npr Njemacka je kapitalisticka zemlja ali je uvjek pazila na srednji stalez jer je on u biti pokretac drustva ....imati jaki i stabilan srednji stalez znaci imati jaku i sigurnu drzavu sa isto takvom ekonomijom
    Prikaži cijeli komentar
  13. -1
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:46 | 6.05.2012.
    mislim da je samoupravna ekonomija funkcionirala donekle dobro radi zatvorenog trzista. vjerojatno bi i mi bolje, danas, sa kapitalizmom, da nismo pustili uvoz strane robe i odliv kapitala kroz lihvarenje nad gradjanima i ekonomijom. kapitalizam mora nastati jer rad, ukljucujuci poduzetnistvo, ne smije biti kriminal. mora postojati sloboda a kapitalizam je posljedica rada slobodnih ljudi. od nacela slobode ne mozemo odstupiti pa bar sloboda radjala sistem akumulacije kapitala i moci. cinjenica da samoupravna poduzeca ne nastaju spontano je dokaz da je takav sistem neprirodan. sve sto se u ekonomiji mjeri je omjer proizvodnje i potrosnje. zato je bolje za ekonomiju da psotoji mala kalsa izuzetno bogatih nego brojna klasa srednje bogatih. naime, i najbogatiji su fizicki limitirani u potrosnji te se visak kojeg ne mogu fizicki potrositi vraca u ekonomiju. mnogobrojna klasa potrosaca trosi vise. zato ima vise ekonomskog smisla povecati poreze siromasnijima (mnogobrojnima) nego bogatima(malobrojnima). drzati ljude u duznickom ropstvu je takodjer dobro za ekonomiju. proizvode a ne trose. njihov rad se moze usmjeriti drugdje osim u proizvodnju desetog para cipela. jedan od razloga zasto je soc. propao je da se nije mogao nositi sa sitemom koji eksploatira ljude. jednostavno, onaj tko pojede drugoga biva veci time i jaci. komunisti su to podsvjesno znali, zato su i pokusavali ostvariti svjetsku dominaciju.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +1
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:27 | 6.05.2012.
    pa ja jesam za citav raspon mjera. od madjarskog tvrdoglavog nacina do islandskog grubog. stranim bankama izbiti tlo ispod nogu. zivot im zagorcati birokratskim preprekama. obezvrijediti hipotekarne zaloge koje imaju gradnjom zamjenskih stanova i sl. devalvirati kunu, obeshrabriti uvoz. ako vec postoje ugovori koje ne mozemo raskinuti onda smisliti nekakvu birokratsku prepreku kao npr. uvoz mora kroz luku tu i tu a koja je najmanja. dugovi i kamate nam ostaju a tu se mora dogoditi nesto svjetsko. mozda euro propadne pa cemo kupiti par kamiona eura na otpadu i vratiti im ili tek pusta nada. znamo koliko se juga mucila sa otplatom 750 dolara per kapita a koliko bi mi sa 10000 per kapita. samo bi se izolirali, civilizacijski zaostajali, bili izlozeni hirovima lokalnih feudalaca. izgleda da se hrvatski narod odlucio da postane eu pokrajina. dat cemo sve, zemlju i drzavu, da bi zivjeli rasipno i bez rada kao i do sad. mozda su u pravu oni koji misle samo za sebe.
    Prikaži cijeli komentar
  15. 0
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:55 | 6.05.2012.
    BackToMotika: ja i ti bi mogli o samoupravljanju i kapitalizmu cijelu noc....cinjenica da je i jedan i drugi podlozan zlim utjecajima....u doba samoupravljnja smo imali primer loseg samoupravljanja u SSSR-u a dobar primjer je bila upravo bivsa Jugoslavija.....a zasto dobar ? cijela se prica uvjek vrtila oko staleza bez obzira u kakvom uredjenju zivjeli....Yuga je razvila jako srednju klasu a danas u doba ovog kapitalizma imamo situaciju da kpl bogatstvo drzi mala skupina ljudi, nema srednje klase a svi ostali su siromasi...i onda kad znamo da novaca i vrijednosti imamo ograniceno jasno je di je problem......ili nije ? mogu ti ja jos pojasniti ako nije ;)
    Prikaži cijeli komentar
  16. +1
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:41 | 6.05.2012.
    a zasto cekati da sve stane ? povedimo se primjerima Islanda,Argentine,Bolivije......oni upravo sad rade ono o cemu ja pricam i sto im mogu , srusili ih na listi za kredit ali krediti ih i onako ne zanimaju....odpisali su dugove ,pustili da propadnu banke koje su ih pljackale svih ovih godina, nacionalizirali sto je vrijedno, devalvirali nacionalne valute, odpisali 70 % duga i uspjeli pokrenuti proizvodnju i biljeze rast i izlazak iz krize....
    Prikaži cijeli komentar
  17. 0
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:39 | 6.05.2012.
    ispravka, oprostite: u vezi potraznje kao uvjeta potrosnje. treba: u vezi potraznje kao uvjeta proizvodnje.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +1
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:23 | 6.05.2012.
    slazem se da dug nije otplativ. zato i razmisljam kako su druge drzave postupile. imamo neka iskustva na primjeru ekvadora i madjarske ili proglasiti dug nevoljnim, istraziti kriminalne radnje koje su dovele do duga, kao sto sam vec naveo. mozda cekati dok pola svijeta pukne pa vidjeti sto cemo mi. moramo misliti da bi u slucaju da nesto pokusamo doslo do sankcija, nestasica, ulicnih nemira, demokratskog ili nedemkratskog puca, do atentata kao krajnje mjere. nije stvar samo pokusati vec i uspjeti. u medjuvremenu bi bilo mudro uciniti nase ljude sto samodostatnijima. da je svaki od nas sto manje ovisan o trzistu, da ima svoju kucu, svoju hranu, svoje grijanje, mozda i svoju struju. ako se zalomimo sa njima morat cemo svoju snagu crpjeti iz sela. bilo bi pametno da imamo jako zaledje, drzave slicne nama. prije svega mislim na bosnu i srbiju. u vezi potraznje kao uvjeta potrosnje: ideja je da A mora jesti da bi B ostao u poslu proizvodnje hrane. odgovor: bolje da B otkanta A, proizvodi hranu samo za sebe i odmori ostatak vremena. A mora poceti proizvoditi nesto sto B treba a ne samo parazitizirati na B. problem je kad A ne moze nista proiizvesti. tad mora dijeliti njivu sa B. (e moji marksisti - niste skuzili zasto mora doci do komunizma. komunizam se nece stvoriti radi radnika vec radi "neradnika" tj. nezaposlenih.)
    Prikaži cijeli komentar
  19. +2
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:06 | 6.05.2012.
    ...i ispricavan se na pokojoj neprimjerenoj koristenoj rijeci....ali stvarno sam revoltiran i vec pomalo ocajan....radim u firmi koja samo godinu/dvije u nazad brojila sto i nesto ljudi i stajala na trzistu kao stijena a danas je situacija da smo pred zatvaranjem.....ok neki ce reci , krivo se ulagalo , kriv je menadzment ili sto ja znam sto...ali ljudi oko mene su u istoj situaciji ....e pa to onda i nije bas slucajno....a cijela prica je skroz jednostavna ....svi smo lancano povezani i kako tone jedan vuce drugog pod vodu....a hocemo li potonuti svi ovisi samo o NAMA...nasa Vlada i vecina nasih politicara je prodana iLi nesposobna.....LJUDI MORAMO CIM PRIJE STVAR UZETI U SVOJE RUKE
    Prikaži cijeli komentar
  20. +6
    sss
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:52 | 5.05.2012.
    BackToMotika prestani blebetati o stvarima o kojima uopce nemas pojma...naravno da treba tiskati novac , tiskati ga onoliko koliko bude potrebno , kolicinu inflacije se moze kontrolirati...stednja nije potrebna a vise bogami niti moguca jer narod nema vise sto da stedi , njezino forsiranje vodi do pada potraznje a pad potraznje gasi i ono malo proizvodnje , sve to vodi u zatvaranje firmi i otkaze ...i imamo krizu iz koje ne mozemo van....a nije sve to slucajno , sve su to zakuhali isti oni koji nam i dalje guraju kredite iako smo na koljenima i ne mozemo vracati prijasnje...PA ZAR STE TOLIKO MUTAVI DA NE VIDITE DA DUG NIJE ODPLATIV ......STO MISLITE KAMO TO VODI ?
    Prikaži cijeli komentar
  21. -3
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:27 | 5.05.2012.
    @nostradurus: divim se tvojoj upornosti i dosegu koliko si uspio progurati svoju ideju ali moram priznati da te ne razumijem. kazes: tiskati eure - pa sto sa inflacijom? inflacije se spominje i sam milton friedman u osvrtu na ideju nekreditnog novca. dug je dobar za ekonomiju. ljudi daju svoj rad u zamjenu za brojku. manje trose pa se proizvodi njihovog rada mogu usmjeriti drugdje. manje ce se uvoziti, vise ce biti za izvoz. kad se uracuna duznicko opterecenje mnogi europski gradjani imaju kupovnu moc manju od gradjana treceg svijeta. lose za njih ali dobro za ekonomiju i dobro dugorocno gledano. steta nastaje kad duznici ostanu bez posla. zato mislim da bi se trebala stvoriti aktivnija spona izmedju vjerovnika i poslodavaca. dio prihoda od naplate duga koja je omogucena jer je duznik dobio mogucnost zarade treba vretiti poslodavcu jer ovaj daje previsoku europsku placu. ovakvo rjesenje bankama osigurava bar dio naplate sto ne bi mogli u slucaju da je duznik nezaposlen a poslodavac ima interesa da zadrzi tvornicu u europi namjesto da je seli u aziju. dugovi se ne smiju solidarizirati kao sto ni duznik nije potrosio svoj kredit solidarno sa svima ostalima. ako se sve privatizira i dugovi se moraju privatizirati. nas slucaj: mi ne zelimo biti dolje. ne zelimo dati zemlju u razmjenu za brojku niti raditi za brojku. mislim da moramo traziti rjesenje nesto kao sto su ucinili u ekvadoru, voditi protubankarsku politiku kao u madjarskoj, istraziti koliko ima nelegalnosti i kriminala u stvaranju duga, koliko je dug nevoljan i traziti saveznike po svijetu koji su u slicnoj situaciji. vjerojatno da ce pola svijeta puknuti pod pritiskom duga. moramo paziti da ne ostanemo zadnja svjetska kolonija.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +3
    Bašo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:35 | 5.05.2012.
    Vidite vi narode kako ovi neoliberalci svi imaju isti riječnik i nastup. Ili ono što mi tražimo i mislimo ili ćete propasti? Pa se ti narode odluči? Isto to se dešava i kod nas u Hrvatskoj. Naši europodrepani su još gori. Oni kažu da sve što oni zastupaju, kao što je bilo: ulazak u NATO, slanje vojske u misije NATO-a, ulazak u EU, štednja po leđima radnika i ostalih građana, je JEDINA OPCIJA??? Ma, nemoj! Jedina je opcija zato što je to diktirano od krupnog kapitala, kojeg zastupa EU, i zato je jedina opcija, jer oni niti ne znaju predložiti druge opcije. A ako se zamjere "starijem bratu", otpada im bilo kakva mogućnost da se domognu kakvih dobrih mijesta u birokraciji Evropske unije, ili kakve druge sinekure. Tako isto i ovaj u Grčkoj, vođa stranke PASOK Evangelos Venizelos poručuje Grčkom narodu da su njegova rješenja jedini mogući izlaz??? Na što su države današnjeg svijeta pale da ih vode ovakvi smušenjaci, kao i kod nas u Hrvatskoj. Nema više pravih vođa kao što su bili Cherchil, Ruzvelt, Tito,Che Guevara, Nehru, Naser, Sadam Husein, Gadafi, Mao Ze Dung, Haile Selasije, Patris Lumumba, Dimitrov, Lenjin... Narod Grčke, kao i narod Hrvatske i drugi narodi svijeta imaju itekako jasne druge opcije, a to je prava istinska demokracija kroz samoupravljanje, socijalizam i pravu suverenost bez tutora NATO-a i Evropske unije, kao i Amerike. Prema tome narode Hrvatsske i ostali narodi u svijetu, na noge!!! Neki ne vjeruju u prosvijede (proteste), ali oni su, za sada jedino pravo demokratsko sredstvo, samo treba dobra organizacija i masovnost. Pa da vidimo tko će na nekoliko stotina hiljada građana dići "pancir-policiju" i koji će to policajci napasti takvu masu svojih građana???
    Prikaži cijeli komentar
  23. +2
    Nostradurus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:23 | 5.05.2012.
    Jel on dobiva upute od Pusićke? Tako je Pusićka pretila pred referendom za EU. I popušili smo. Pa naravno da ima rješenje. Izaći iz EU i reći im da si odštampaju eura koliko treba za dug. ECB to može. U čemu je problem.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +4
    zlatna grana
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:40 | 5.05.2012.
    Poznato je da u okviru EU sve clanice nemaju ista prava, uloge su podeljene, a Grckoj (i vecini ostalih zemalja) pripala je uloga autsajdera koji ce doprinositi povecanju bogastva velikih, pre svega Nemacke i da sluzi kao deo glasacka masine kad se radi o unutrasnjim i spoljnopolitickim pitanjima za koje su veliki zainteresirani. Za uzvrat joj se nudi da kakvo-takvo prezivljavaju (da li se to vise moze tako nazvati???), a za neposlusnost je cekaju sankcije i kazne svake vrste. Dakle, da bira izmedju dva zla.
    Grckoj je potrebno upravo islandsko reenje. Ovo plasenje naroda apokalitickim varijantama koje nemaju alternativu je nacin da se obicni ljudi zbune i slome pristajuci na ropstvo. Odgovornost je u njihovim rukama, u ponudi imaju i beskompromisni stav KP Grcke, ako joj ne daju sansu, zaista se nemaju cemu nadati. Ne znam kako bi se sve razvijalo i sa varijantom koju nudi KP Grcke, sigurno tezak put, ali barem bi znali zasto se bore, sta mogu da ocekuju ako pobede. Glas tradicionalnim partijama znaci poraz bez borbe.
    Svako oklevanje izglasavanju radikalnih promena znaci samo gubljenje vremena, produzavanje agonije i problem ostaje aktuelan. Od problema se ne moze pobeci, njega treba napadati i resavati, a to resenje moze biti samo revolucionarno (ne mora da podrazumeva niciju krv).
    u ostalom, SVE CE TO NAROD POMLATITI.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +1
    svenne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:27 | 5.05.2012.
    Izjave grčkih političara me podsećaju na neki film braće Marx
    gde Groucho kaže:
    "Napredovao sam od neimaštine do ekstremnog siromaštva."
    Prikaži cijeli komentar
  26. +3
    mmfjeblef
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:02 | 5.05.2012.
    "izbor je ili mjere štednje ili masovno siromaštvo"
    ...pa sta to nije isto?
    Prikaži cijeli komentar
  27. -4
    BackToMotika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:08 | 5.05.2012.
    sto je toj zemlji? otkad su se oslobodili turaka dug, dug, dug. medjunarodni lihvari dolaze ali moras imati mozga u svojoj glavi. neke narode se ne moze disciplinirati nego batinom, tj. ne dati im da jedu dok se ne dovedu u red. prvi pozitivni pomaci se vide. prestale su isplate penzija umrlim stogodisnjacima. tportal.hr/vijesti/svijet/190152/Grcka-pronasla-nacin...
    Prikaži cijeli komentar
  28. +4
    cicibela
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:04 | 5.05.2012.
    Primijeniti islandski poučak i financijske teroriste istjerati iz zemlje!
    Prikaži cijeli komentar
  29. +10
    Pretender
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:32 | 5.05.2012.
    Debeli smrad , sto im nije rekao ...izbacimo bankarsku đubrad iz zemlje i primimo se posla , za godinu dana bi bili poziciji prije krize. Svi su isti .... sve to treba na goli otok.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +1
    Drvokradica
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:27 | 5.05.2012.
    bojkot bojkot bojkot bojkot bojkot bojkot bojkot bojkot
    Prikaži cijeli komentar
  31. +3
    Taranis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 5.05.2012.
    izbor je izaci iz kvazidemokracije koju predstavljaju stranke koje financiraju cionisti i uci u direktnu demokraciju i zauvijek izbrisati vampire koji muzu covjecanstvo.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +6
    Gabon
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 5.05.2012.
    Koje podle manipulacije... baš me zanima kakva će biti izlaznost. Ovo me podsjeća na one Pusičkine podvale "ako ne birate EU, neće biti penzije"
    Prikaži cijeli komentar
  33. +7
    Dekkers
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 5.05.2012.
    "U suprotnom... krenuli bismo u pustolovinu koja bi nas vratila natrag nekoliko desetljeća i dovela zemlju u bankrot, a stanovnike u masovno siromaštvo"

    STRAAAAAAH!!!!!!!

    Morate se bojati i otvorenih očiju punih nade poput djeteta gleati u nekoliko vrsnih, snažnih i mudrih vođa koje će se "pobrinuti za nas" inače je gotovo. Ako tako ne mislite, onda ste komunist ili terorist, ovisi u kojoj se državi nalazite.

    Jeftina retorika, ali je**no uspješna za sada...

    Baš me zanima kako će grčki izbori proći...
    Prikaži cijeli komentar
  34. +7
    D
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 5.05.2012.
    Prodati će im masovno pranje mozga sa ispiranjem gratis!
    Prikaži cijeli komentar
  35. +8
    Orion89
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:14 | 5.05.2012.
    a mjere štednje nisu put prema goloj guzici?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.