Više stotina američkih liječnika traže da se zabrane McDonald-s reklame Happy Meal za djecu
Više stotina liječnika uputili su otvoreno pismo svim medijima u kojem pozivaju da McDonald's, proizvođač brze hrane prestane reklamirati i nuditi igračke za djecu uz Happy Meal obroke, koji su, prema njima previše kalorični, prebogati solju, masnoćama i šećerom.
Nakon mnogih građanskih inicijativa i nezadovoljnih roditelja, protiv agresivnog marketinga usmjerenog prema djeci koji prakticira McDonald's, digli su glas i američki liječnici širom SAD-a.
"Prestanite razbolijevati mlade generacije, pošaljite Ronalda u mirovinu kao i ostatak vašeg marketinga koji je usmjeren na djecu", stoji u otvorenom pismu kojeg je potpisalo 550 američkih liječnika.
Ronald McDonald je zaštitna maskota lanca brze hrane McDonald's koji se u promidžbenim porukama izravno obraća djeci i mami ih u svoje restorane.
Inicijator zabrane je dr. Steven K. Rothschild, ugledni profesor na katedri za preventivnu medicinu na Rush Medical Collegeu. Osim njega, pismo su potpisali drugi ugledni kardiolozi, nutricionisti, pedijatri i ostali stručnjaci.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.