X
VELIKA AKCIJA - "Od ljeta do ljeta": 1-godišnja pretplata za 350 kn!
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Ukrajinski predsjednik Zelenski odlučio je "preko noći" ukinuti tri TV kanala optuživši ih za "širenje ruske propagande", no riječ je o riskantnom potezu koji će mu zamjeriti i mnogi birači koji nisu skloni Moskvi

Ukrajinski predsjednik Zelenski odlučio je "preko noći" ukinuti tri TV kanala optuživši ih za "širenje ruske propagande", no riječ je o riskantnom potezu koji će mu zamjeriti i mnogi birači koji nisu skloni Moskvi
Predsjednik Ukrajine, Volodimir Zelenski, odlučio je ovog tjedna iznenada i preko noći uvesti zabranu za emitiranje tri kanala (112, NewsOne i ZIK) za koje tvrdi da su "propaganda financirana od strane Kremlja". No, iako su potez pozdravili pro-zapadno orijentirani građani Ukrajine, neki ističu kako je ovo krajnje riskantan potez u koji se upušta Zelenski imajući u vidu da je ova bivša sovjetska republika oštro politički (i jezično) polarizirana zemlja. Milijuni građana istočne i južne Ukrajine govore ruskim jezikom. Zelenski se morao osloniti i na njihove glasove da bi postao predsjednik, a ovaj potez sad bi mu mogli...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se