Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Turski MVP traži da se odmah proglasi prekid vatre u Siriji, poručuje kako Assad više nije sposoban vladati zemljom

Turski ministar vanjskih poslova, Mevlut Cavusoglu, zatražio je danas da se na prostoru Sirije odmah proglasi prekid vatre ističući kako je situacija u gradu Aleppo kritična te kako sirijski predsjednik Bashar al-Assad više nije sposoban vladati.

Njegova izjava dolazi nakon što je Erdogan rekao da je cilj turske vojske srušiti Assada s vlasti. Nakon toga je tu izjavu, navodno, ublažio, i sada je zapravo teško reći koje je konačno stajalište Ankare, no, komentari MVP-a Cavusoglua svakako idu prema politici da se Assada treba ukloniti s vlasti.

U intervjuu Cavusoglu je rekao kako se ne može osporiti da je Assad odgovoran za smrt 600,000 osoba te kako osoba s takvim rezimeom ne smije ostati na vlasti.

Cavusoglu je potvrdio kako Turska pregovara s Rusijom i Iranom, glavnim Assadovim saveznicima, nastojeći pronaći rješenje za aktualnu situaciju. Potvrdio je kako su ruski predsjednik Putin i turski predsjednik Erdogan tijekom ovog tjedna najmanje tri puta razgovarali telefonski.

Izvori:

Reuters

Komentari

(37):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    RETFALA OS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:42 | 3.12.2016.
    @edukator Slozio bi se sa većinom sto si napisao,odlično srečeno.Samo ne s ulogom Irana s Assadom.Oni su ipak saveznici na prirodnijoj/simbiotičkoj i religijskoj bazi.Assad čuva ledja Siriji a padom Sirije bi Iran bio geopolitički jako oslabljen(konkurenti ojačani),samim time i podlozniji za potencijalnu invaziju.Odlaskom Assada Iran bi izgubio utjecaj,samim time i svoju čvrstu poziciju koju ima na BI.Mislim da im je to bitnije od nuklearnog dogovora koji znaju da SAD nikad neće ispostovat.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +7
    tokri
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:38 | 2.12.2016.
    Pa na ćemu su ovi turci, neka opasna droga.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    abrav
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:18 | 2.12.2016.
    Erdogan menja stavove ovisno o stolici na kojoj trentno sjedi I koliko je vatre ispod. Izgleda da se vatra ispod stolica pojacava pa mora brze da menja.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +4
    zocbg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:02 | 2.12.2016.
    Edukator ti si u stvari izlozio mogucnost koje se svi u sebi bojimo ali ni sebi ne zelimo da priznamo pa sam opleo po politici a onda je admin opleo po meni
    Prikaži cijeli komentar
  5. +4
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:54 | 2.12.2016.
    Neki su procesi teško zaustavljivi...
    Rusija se može dogovoriti i sa Kurdima, naoružati ih, ostaviti im manji dio Sirije gdje su ovi velika većina i zajebat Erdogana!Mogu misliti kako bi ovaj reagirao da im u Turskom Kurdistanu postave S300 ili S400 sustav!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +3
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:46 | 2.12.2016.
    @Varaha ISIL i ostale terorističke bande mogli bi spriječiti sirijski narod da odlučuje o svom predsjedniku. Već viđeno.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +9
    zocbg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:42 | 2.12.2016.
    Edukator slazem se sa tobom da je politika u stvari ekonomija takodje moram da se slozim i sa tvojom konstatacijom da rusko prijateljstvo nekad boli.Tacno je da su se obrukali sa Srbijom a i Kubom ali je realno da bas nisu bili ni blizu ovakve snage a i vodje im nisu bile ni da brisu yadnjicu Putinu.Tada su morali da cute i to je to.Da su mogli da se suprostave ne bi bilo ni nase belaja ni iraka ni libije ni sirije.Losa ekonomija losa i politika na kraju i jednu i drugu vodi u jednoj zemlji jedna vlada ili jedan covek.Covek u Rusiji zeli da vrati zemlu na velika vrata a tu nema mesta za blef ili jesi ili nisi.NEGO JESTE LI PRIMETILI KAKO su se saudi ucutali fircaju braca Jemenci samo se jos Katar po ma;o cuje a i oni ce da zacute kad Alepo bude oslobodjen
    Prikaži cijeli komentar
  8. +6
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:17 | 2.12.2016.
    S ovim razvojem dogadjaja na terenu,teroristi i nato(us) su u panici.Ameri dakle sastance,i raspravljaju kako spasit situaciju.Uglavnom oni koji bi usli trupama u Siriju,i oni koji nebi eskalaciju.Gomila birokrata i karierista sta blebetaju.
    Dok turska izgleda kao da ce oni resit stvar,skinut Asada etc,Ameri ce teze donet drasticnu odluku,sve dok nebude prekasno,nadam se.
    A ko moze sprecit,da Sirijski narod odlucuje o svom predsjedniku?!!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +10
    edukator
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:54 | 2.12.2016.
    [email protected] Ne znam da li je Rusima uopste vise i stalo da im neko vjeruje ili ne .
    Kao i njihovi zapadni partneri ostave vecinu stvari nedovrsene i povrsne tako da uvijek ima mjesta sumnji u njihove tvrdnje.
    Upravo od prije par dana na Advanceu je bio text o trgovinskom balansu izmedju SAD i Rusije.
    Prepucavanja izmedju njih idu preko Evrope, Afrike, BI.
    Zasto ako je namjera da se udaraju nukama ne postave svoje rampe na prostoru Beringovog moreuza i fino se lupaju ko ljudi te ostave nas ostale da zivimo bez njihovih nazovi zackoljica. Tamo su toliko blizu da se mogu kamenjem dobacivati , ali ipak tamo su u extra odnosima i ribari nerijetko prelaze nesmetano iz Rusije u USA i obratno . Tamo se zivi ne cuju i tamo su pravi susjedi koji ne reze jedni na druge ...
    Prikaži cijeli komentar
  10. +8
    edukator
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 2.12.2016.
    [email protected] Nisam ni mislio da ce se mnogi sloziti sa mojim misljenjem .
    Pokusavam da sagledam kriticki a pri tome gledam realne osnove.
    Isuvise se polaze u Rusku pravicnost stavljajuci sudbinu citavog jednog naroda i Asada kao prestavnika tog naroda samo iz razloga sto je Rusima jako stalo do Tartusa i kontrole Mediteranske obale na Sirijskom dijelu. Zaboravljamo koliko je pri tome za Rusiju bitan Bosfor i neometan prolaz kroz moreuz, mnogo je poveznica koje se nalaze izmedju Turaka i Rusa, a veoma malo na relaciji Rusija-Sirija.
    Ispravite me ako pogresno razmisljam , ali iz iskustva nekih zestokih Ruskih prijatelja (Srbija,Kuba,Sj.Korea...) ne mogu se sjetiti da su im nesto extra bespogovorno valjali.
    Mozete mi lupati minuse, a podsvjesno u sebi nosite istu sumnju kao i ja samo sto je potiskujete i na kraju sve to opravdate nekom nazovi visokom politikom .
    Sustinski sve je veoma jasno i mene je iskustvo Balkanske sudbine natjeralo da nikad nikom ne vjerujem , a pogotovo ne tim velikim silama za koje mi postojimo samo kao mala tackica na globusu.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +7
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:33 | 2.12.2016.
    I još da sam stekao dojam iz komentara da kad bi stvarno bilo tako, Rusija se ne bi ovako ni angažirala u Siriji, možda bi čak pomogli Turskoj u obuci terorista, da se dodvore Turcima.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +10
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:30 | 2.12.2016.
    @edukator Ako ćemo pojednostaviti, Turska želi za vođu Sirije svog čovjeka, a Rusija svog. Nebitno je je li to Asad ili neko drugi, bitno je za čije interese taj neko na vrhu radi. Kada Turska i ostali govore da Asad mora otići, oni zapravo žele da na njegovo mjesto dođe njihov čovjek, i kada bi došao neko sa sličnom politikom kao Asad, oni ne bi bili ni malo zadovoljni takvim rješenjem. Onda bi opet pokrenuli pobunu i kada bi policija i vojska reagirali, onda bi govorili kako je taj novi predsjednik pobio toliko i toliko ljudi i zato mora otići.
    Kada su govorili da Janukovič mora otići, on je izbjegaovao žrtve i svejedno je morao otići, a da je silom razbio prosvjede onda bi još više zinuli da mora otići jer je razbio "mirne" prosvjede. Jer nije poenta u humanosti, zato niko ne govori da saudijska vlast mora otići iako ubijaju tolike ljude u Jemenu. Nikog nije briga za ljude u Jemenu što se tiče političara, osim Irana, jer ima svoj interes u Jemenu.
    Što se opet tiče Asada, Sirijom je teško vladati, vlast je bila nestabilna u Siriji do dolaska Asadovog oca koji je otkrio "čarobnu" formulu. Pitanje je da li bi nova formula sada bila bolja, možda da, a možda bi samo povećala nestabilnost. Guranje ideje smjene Asada dovodi do ogromne nestabilnosti, problema i nesreće za Sirijce. Jer kada to rade vanjske sile, one to rade na vrlo grub način. Iznutra bi polagano dolazilo do promjena na manje dramatičan način.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +14
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:27 | 2.12.2016.
    Edukator,
    Ne bih se slozio s tobom...Trenutno je Sirija najvitalniji interes Rusije..Ma kako bili bitni poslovni aranzmani sa Turskom,Sirija je veci priorite i vise nosi od Turske...Zbog toga Sirija MORA opstati....Za Siriju su ulozi povecani i konstantno se povecavaju...Sirija je prva linija odbrane Rusije...Nakon rata je prvo Rusija pa 30 mjesta ispod praznih,pa onda Iran koji ce ponovo izgraditi Siriju....to nece biti dzaba...Od Sirije zavisi i ruski ugled u svijetu koji prakticno vise nema cijenu...Rusija treba da postane NEKO ko se digao iz pepela i ko ce biti glavni uzor cijelom svijetu.Zar mislis da Putin nije toga svjestan...U Siriji je demonstracija ruske snage,ruskog oruzija i preciznosti i mnogo,mnogo toga jos...Sirija je klackalica od koje Rusija ni u kom pogledu NE SMIJE odustati...Kad bi Putin pustio Asada niz vodu,mnogo,mnogo vise bi izgubio nego sto mu Turci mogu platiti...Prema tome,znaj,Turska jeste bitna Rusiji kao poslovni partner,ali Sirija.....Sirija je za Rusiju jod navece vaznosti....Prema tome,Asad NECE biti pusten niz vodu NI ZBOG KOGA,a najmanje zbog Turske koja zabija noz u ledza Rusiji....Da,preslo se preko toga,ali znaj,zaboravljeno NIJE.
    I da....Vidjecemo koja ce drzava ostati u svojim granicama,a koja ne...U ovom trenutku,ma kako to izgledalo cudno ili glupo,ja bih vise vjerovao da kad se budu,ako se budu granice prekrajale,da Turska ne ostane uskracena za svoje teritorije,a ne Sirija....Erdogan se opasno kocka sa velikim igracima,a ko se kocka,taj i gubi,ne zaboravi to.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +12
    zocbg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:15 | 2.12.2016.
    Edukator bas se i ne slazem s tobom. Ako se Rusija tako postavi niko joj nikad verovati vise nece.Svako ko misli da zameni SAD mora bar malo casnije da se ponasa od nje.Pre ce biti da Erdogan ocajnicki lupa gluposti da bi bar malo casti zadrzao i da poruci svojim u Alepu nisam vas ostavio evo borim se i pretim koliko mogu ako prezivite nemojte me izdati da ceo svet vidi sta sam radio.A mapu u Alepu vidis i ti i vidis koliko SAA boli dupe sta turcin prica a istu pricu prica i Francuski ERo ali SAA gazi i dalje
    Prikaži cijeli komentar
  15. -8
    edukator
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:57 | 2.12.2016.
    Gdje ima dima, ima i vatre.
    Svi akteri imaju dovoljno mjesta za pregovore(trgovinu)i svaki novi dan kuju se novi planovi oko Sirije.
    Jedini koji nema izlaza i koji nema bas puno argumenata za nagodbe je Asad, i on je trenutno potpuno zavistan od od volje Rusije i Irana.
    Osim verbalno politicki, tehnicko i logisticki Rusi nece pomoci Asada. I zasto bi uopste to i uradili ako je moguce kompromisom ostvariti svoje ciljeve.
    Rusija je imala u sopstvenoj zemlji veliki cirkus(Checenija) koji nije mogla rijesiti vojno vec je na kraju krajeva Checeniji dala takav oblik autonomije koji je tesko zamisliv cak i kod nezavisnih drzava.
    Kako i na koji nacin je postignut dogovor Putina i Kadirova. Kompromis koji je unikatan i jako tesko shvatljiv tesko da ce ikada ikome osim ovom dvojcu biti jasan, ali misljenja sam da je isti dogovor sasvim realan izmedju Putina i Erdogana i da je ovo samo uvertira u preslagivanje i preuzimanje novih uloga u Sirijskom ratu.
    Asad mora biti svjestan da Sirija nece postojati u granicama od prije izbijanja sukoba i moze smatrati odlicnim uspijehom ako iz ovoga svega izvuce zivu glavu pa makar za to morao zrtvovati svoju presjednicku funkciju.
    kako god da se kalkulise Putinu je puno bitniji odnos Rusije sa Turskom od simpatija Rusa prema Asadu. Ulog sa Turskom je puno veci i bitniji za Rusiju od ostanka Asada na vlasti , uostalom Asad ce jednog dana otici a infrastruktura izmedju Rusije i Turske ce ostati buducim generacijama.
    Za Iran je ista prica, dogovor oko nuklearnog programa i popustanje sankcija je sasvim dovoljan razlog da Iran digne ruke od Asada.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +17
    vladek68
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:39 | 2.12.2016.
    Da mi je znati na kojim opakim supstancama je ovaj,i oni slični njemu.
    Ovaj lik je odličan za pokazivanje djeci šta teške droge u kombinaciji ko zna s čim mogu napraviti čovjeku.
    Nije problem samo u njemu.
    Takvih "prolupanih lončića" je more...
    Prikaži cijeli komentar
  17. +6
    D3lboy
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:17 | 2.12.2016.
    Samo neka Turci laju... za to vrijeme u Aleppu se oslobađa još teritorija i sad sam čak i ja uvjeren da će do kraja godine biti skroz čist od štakora, a na početku sam mislio da će trebati bar godina dana.
    Uz to, od danas je čista cijela zapadna Ghouta i Al-Tal sjeverno od Damaska. Džepova je sve manje, što znači da će se oslobađati sve više i više vojnika za postepeno oslobođenje cijele zemlje. Turcima je to vjerojatno jasno pa zato ovako seru.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +9
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:10 | 2.12.2016.
    Zar Lavrov nije juce ili prekjuce otisao u Ankaru da se razjasne neke nejasnoce po ovom pitanju...Morala je biti neka pres konferencija nakon sastanka...Cudi me da niko ne izvjestava o tom sastanku.Zna li iko sta bi po tom pitanju???
    Prikaži cijeli komentar
  19. +7
    1e11nik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:07 | 2.12.2016.
    Mislim da je dobar potez putina sta sankcije prema turskoj se sporo dizu mislim da ove izjave idu u tom smjeru da putin malo popusti s sankcijama nista vise..
    Prikaži cijeli komentar
  20. +9
    korisnik15445
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:53 | 2.12.2016.
    Vidi se da izraelci i turci imaju slican DNA..kazari iz turkeminstana su vrlo slicni turcima.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +8
    korisnik15445
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:51 | 2.12.2016.
    Ovi govore u ime izraela.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +10
    astrolila
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:46 | 2.12.2016.
    Jel' i ovaj malo napušen......
    U politici: idiot do idiota, ili plaćenik do plaćenika ili sluga do sluge.
    Majko, majko zemljo tijelu mome snagu daj...
    Prikaži cijeli komentar
  23. +10
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:28 | 2.12.2016.
    Ocito turcima neki clan u pogodbi o turskom toku smeta
    Prikaži cijeli komentar
  24. +13
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:27 | 2.12.2016.
    Po mom mišljenju trenutni odnos između Turske i Rusije bi se mogao definisati na dva načina:

    1. Rusija (Putin) se prevario i loše odigrao posle Turskog "izvinjenja" za Suhoj. Čak ih je "pustio" da uđu u Siriju.

    2. Rusija (Putin) nije napravila grešku nego je celom svetu pokazala dve stvari: prvo, da uprkos sukobima sa svima može da se nađe zajednički jezik (interes) na razumnim osnovama ako se uloži dovoljno napora, i drugo, da Turcima, bez obzira šta je iza njihovih najnovijih akrobacija, nikada ne treba verovati.

    U svakom slučaju, čak i da je sa strane Rusije odigran loš potez, Turci ni slučajno nisu tako dobri šahisti da bi zbog toga dobili partiju.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +12
    shumadinac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:22 | 2.12.2016.
    Nema veze, sutra će reći da nije tako mislio...
    -
    Maki, mislim da bi Erdogan jedino bio zadovoljan fizičkom kontrolom teritorije i to ne samo sirijske. U tome je i odgovor zašto ispunjava amerike sulude zahteve: jedino uz ogromnu pomoć Amerike bi to bilo TEORETSKI moguće.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +11
    korisnik_postoji
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:20 | 2.12.2016.
    Nemojte se toliko ljutiti na njega. On samo govori što mu se kaže. A bumerang se uvijek vraća kući!
    Prikaži cijeli komentar
  27. +13
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:51 | 2.12.2016.
    A Rusi samo cute...A ovi laju...i ko biva vi ste ratificirali turski tok...Men se cini da cete vi ostati bez turskog toka...I ne znam zapravo ko nije sposoban vladati...Asad???Pa kako vidim,"VI"svi koji ste zeljeli da Asad ode,odlazite "VI",a Asad uvijek ostaje...Obama,Holande,Kamerun....Jos malo pa ce i Merkelica,a men se cini kako ste se razgalamili nece ni od VAS ostati nista,pogotovo kad padne Alepo pa kad se pronadze mnostvo kojekakvih dokaza protiv VAS, mozda u dzepovima leseva,ili ne znam ni sam gdje...ne treba vas cuditi nista jer i u vasim dosadasnjim akcijama nije bilo nista cudno kad ubijete jednog teroristu da on uvijek pored sebe ostavi pasos...mozda rusi nadzu puno vasih dokumenata vasih oruzanih snaga...ili mozda racunate da ce ovi americki nosaci zapoceti rat sa Rusima pa da navalite u Siriju...Ako je to taj plan,onda pravite racun bez krcmara ovaj put-poslednji put.Zasto????Jednostavno,jer ste vi ti koji nisu sposobni da vladaju pa shodno tome morate otici...Asad je za razliku od vas dokazao da je sposoban da vlada jer JOS UVIJEK vlada,pored svih vasih zajednickih napora...Ali,eto,hajde sad da vidimo kako cete vi(vi koji mislite da ste sposobni)to privoliti Asada da ode,to bih zaista volio da vidim.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +13
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:46 | 2.12.2016.
    Nije lako ni Putinu, ovo kao da igra simultanku protiv, ne nekih amatera, već velemajstora a osim amera, petromonarha,EU&NATO ističu se Turci premazani svim mastima.
    Vladimir mora inzistirati na povelji UN-a (makar je relikt prošlosti), učvrstiti savez sa Iranom i svim šiitima te obraniti suverenitet i integritet Sirije, makar neće biti lako.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +14
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:43 | 2.12.2016.
    @Safir Mislim da je lako shvatiti šta Turska želi od Sirije kad se malo zaviri u Erdoganov mozak, ako je moguće: to je svojevrsno širenje Turske, turskog utjecaja, vjerovatno ne uz fizičko pripajanje teritorija, nego na sličan način kao što radi SAD, širenje kontrole iako službeno zemlja ne dolazi u sastav SAD-a. To je novi tip osvajanja koji stvara manje problema za kontrolora. Kao saudijski utjecaj na Jemen, kojeg sad pokušavaju postići agresijom kad su stvari izmaknule kontroli. To se postiže marionetskom vladom, a posebno je tipično za američku politiku, ovi samo kopiraju uspješan model.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +18
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:37 | 2.12.2016.
    Da bi Asad bio sposoban vladati, trebao bi se ugledati na Erdogana - možda tako misli turska vlada. Na vrijeme ugušiti svaku pobunu prije nego što se previše rasplamsa. Ali ne znam ko bi se bolje snašao u tako teškoj situaciji kao što je Sirija.
    @Safir Meni nije bitno hoće li Turska promjeniti stav prema Siriji, bitno je da im se da ograničenje tako da svoj stav drže u granicama svojih glava, umjesto da pretaču u akcije.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +19
    korisnik14096
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:24 | 2.12.2016.
    Hm...očito da je postalo gusto za instruktore. Al bi volio da se koji pojavi na TV-u.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +8
    altair
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:23 | 2.12.2016.
    nisu bas u koordinaciji medjusobno...jedan dan jedno, drugi dan drugo.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +12
    strsljen2013
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:19 | 2.12.2016.
    Hahahahahahahahahahahahahahaha. Samo hahahahaha, samo malo hahahahahahaha da hahahah dodjem sebi hahahahahah. Ne mogu hahahahahahahahahahaha.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +23
    zden
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:05 | 2.12.2016.
    Nesto su se Turci jako obahatili,bojim se da nije Usa iza toga.Jedan noz u leda je zabio Putinu,ako pokusava jos jedan tad mora znati da ce biti odgovor bez obzira tko je iza Turske.Koja podmuklost,optuzuju Asada za smrti 600 000 ljudi a oni cjelo vrijeme podupiru sav taj terorizam.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +13
    dallapa
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:48 | 2.12.2016.
    Pa to je ta poznata i nepredvidljiva Turska politika,a skoro smo čitali da je dogovoren taj dugo očekivani Turski tok....
    Prikaži cijeli komentar
  36. +13
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:39 | 2.12.2016.
    Ne znam ko i zašto se uopće nadao da će Turci tek tako promjeniti stajalište u vezi Assada.
    Ok, htjeli su popraviti odnos sa Rusima jer im dobar odnos s njima treba iz niza razloga, ali to ne znači da su promijenili mišljenje o Assadu.
    Ne znam šta oni imaju od toga ako Assada uklone (pada mi na pamet jedino da tako žele ograničiti utjecaj Irana u regionu), ali očito je da nikad nisu odustali od toga.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +14
    cheche
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:38 | 2.12.2016.
    Panika, aaa?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.