Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Sve veće napetosti oko Sirije: U Mediteran je stigao još jedan američki razarač, SAD sada raspolaže s oko 200 Tomahawk krstarećih raketa kojima može napasti Siriju

Sve veće napetosti oko Sirije: U Mediteran je stigao još jedan američki razarač, SAD sada raspolaže s oko 200 Tomahawk krstarećih raketa kojima može napasti Siriju

Još jedan američki raketni razarač stigao je u Mediteran, USS Bulkeley (na slici gore) - informacije navode kako je tijekom jučerašnjeg dana prošao Gibraltar. Odredište ovog ratnog broda vjerojatno je također istočni Mediteran gdje su napetosti oko Sirije sve veće.

Izvori navode kako SAD sada ima na raspolaganju oko 200 Tomahawk krstarećih raketa kojima može napasti Siriju, a zadnjih dana sve češće se taj napad spominje kao neminovan.

Podsjetimo, ispred sirijske obale već neko vrijeme gomilaju se i ruski i američki ratni brodovi. Rusija je u blizini Sirije održala velike pomorske vojne vježbe, a ratni brodovi su, prema pojedinim izvorima, ostali tamo i nakon završetka istih.

Prošlog tjedna je u Mediteran stigla i američka podmornica USS Newport News (CA-148).

Izvori:

Interfax | micetimes.asia | RT

Komentari

(62):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Grupiraj odgovore: | Prikaz:
  1. 0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:17 | 14.09.2018.
    Izvinjavam se kolegama komentatorima...greskom ne postavih svoj tekst ispod,u 6:11 14.09.2018 na pravo mjesto.
    Moj donji tekst se odnosi na « rebro »,a niposto na bilo koga od uvazenih kolega sa kojim sam diskutovao.
    Čisto da ne bi doslo do neke zabune.
    Pozdrav svim kolegama diskutantima.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:11 | 14.09.2018.
    Rekoh,ne diskutujem sa sirovinama...
    I nakon mnogo pokusaja objasnjenja ,ostajes pri istom...imam azer tablaturu,Ne kompjuter acer...ili ako hočes azerty tablaturu....u nemogučnosti koristenja pomenutog slova koristim kako koristim....stavljanje dj mi nije prikladno...no,vrlo je tesko to objasnjavati nekom ko je puka sirivina,bez fine obrade....neotesanost se ne finira u skolama....finiranje se prenosi i nasledzuje....primitivizam nosi svoj pečat i kad bi 100 godina zivio u civilizovanom drustvu.Kod tebe je to jako izrazeno i vidljivo kroz tvoje tekstove i tvoj način pisanja...Nemam namjeru trositi s tobom vrijeme.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +1
    cegevara1967
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:23 | 13.09.2018.
    novi-svjetski-poredak.com/2018/09/13/nizozemski-grada...
    Sve je moguce u zemlji Siriji
    Prikaži cijeli komentar
  4. +3
    hartu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:27 | 13.09.2018.
    Meni ovo sve lici na ono kad se npr. sedmicama najavljuje krvavi obracun navijackih skupina rivalskih timova a onda se na kraju nikad nista ne desi.
    Ovi brodovi me podsjecaju na ono kada mediji napisu:"Na utakmici se sprema haos,dolazi i Ivan Bogdanov"
    A u sustini sve ce biti u stilu:"Tresla se brda,rodio se mis"
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:48 | 13.09.2018.
    @hartu
    U tom slučaju,Rusija sa sirijskom armijom zavrsava započeti posao,i privodi rat kraju...
    Tad ameri moraju da razmisle kako da sto prije nestanu sa sirijskog tla,jer njihove baze Asad na sirijskom tlu,neće tolerisati.
    Mozda se iz ovog mog odgovora moze naslutiti zasto je hemiski napad onda neminovan,ako ameri zele ostati u Siriji.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:23 | 13.09.2018.
    Kako stoji ruska vojska oko Sirije? ime netko podatak?
    Prikaži cijeli komentar
  6. +1
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:18 | 13.09.2018.
    Naravno da im je tesko izgubiti rat. ALI, i oni su GUBILI ratove. Francuzi puno njih, Ameri bar Vijetnam, Nijemci da ne navodim...
    NISU nepobedjivi...
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +1
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:06 | 13.09.2018.
    @april2
    Lakse bi bilo nabrojati one ratove koje su pobjedili, a ne koje su izgubili...
    Prikaži cijeli komentar
  7. +2
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:08 | 13.09.2018.
    Držim fige da koalicija Iran,Rusija,Turska smogne snage za zajedničku strpljivu pobjedničku agendu. Šteta bi bilo sve ove Asadove sedmogodišnje bitke staviti na kocku i izgubiti: prvo medijsku bitku, a zatim dugoročno "zaglaviti" Rusiju u pustinjske bitke. Mislim da bi Putin sa Asadom mogao izdogovarati jedan vremenski produžen scenarij raspleta do kraja Asadovog mandata.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 2
    +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:30 | 13.09.2018.
    @marjo
    « Mislim da bi Putin sa Asadom mogao izdogovarati jedan vremenski produžen scenarij raspleta do kraja Asadovog mandata.« 
    I ja to isto mislim i to bi sigurno bilo najbolje rjesenje za sviju,samo kad bi se samo Putin pitao za to.
    Ali,sta vrijedi kad drugi zele da ratuju,a ne da dogovaraju.
    Sta Iranu vrijedi sto nikad nikog nije napao u zadnjih 150 godina,sta mu vrijedi bilo sta,kad ovi stalno tvrde da je Iran opasan po cijeli svijet.
    Naravno,jasno ti je kao i meni,ko je motor sveg zla,ali sta vrijedi,kad svijet zmiri i pravi se lud.
    Jednom mora prepuknuti,da li je to sad,ili nekad poslije,ne znam,ali moraće jednom.
    A tada,ko ziv ko mrtav.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:46 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Nera, slažem se! Ali navijam i želim da to naprave kada budu potpuno spremni!
    Prikaži cijeli komentar
  8. +3
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:44 | 13.09.2018.
    Ljudi ajde malo zavrtimo nazad po historyu u browseru sta se sve dovelo ispred obale sirije ne tako dugo nazad da je na kraju bio razrusen jedan aerodrom a 30 tomahawka misteriozno izginulo.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    developero
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:39 | 13.09.2018.
    Podmornica ima oznaku SSN-750, Loš Angeles klasa, CA-148 je oznaka istoimene teške krstarice koja je povučena iz službe 1975.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +7
    Shiva
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:07 | 13.09.2018.
    Dabogda ameri napali Siriju i Rusi uzvratili, siledžiji se mora uzvratiti jer će inače samo i dalje napadati i vrijeđati.
    A Rusi su morali biti spremni na ovo, što su mislili da kada Ameri vide da im Sirija izmiče pod šapama, da će se samo povući? Onda nisu ni smjeli ulaziti u borbu. Lokalnom siledžiji ćeš se suprostaviti samo onda kada si mu spremam parirati DO KRAJA, inače ne ulaziš u borbu uopće.
    Naprijed Rusijo, ja se ne bojim trećeg svj.rata. Ako ljudski rod treba prestati postojati neka tako bude, ionako nije baš nešto.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    0
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:34 | 13.09.2018.
    @Shiva
    youtu.be/ZaH6MnrHjTE
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:58 | 13.09.2018.
    Ako je rat ogroman profit za usa, pod uvjetom da se ne vodi na usa teritoriju, a je, onda znajte samo jednu stvar : USA ZELI da Rusi odgovore na provokacije i da zapocnu rat na BI jer to dovodi do BANKROTA Rusije a ne USA! Ne treba ni objesnjavati zasto je to tako- stampaonica dolara, drze cijeli svijet u saci i samo njima odgovara rat. I ZATO rusi ne odgovaraju na provokacije jer znaju kako to moze jedino zavrsiti. Ta je tema obradjena vec vise puta! Pardon na tolikim nepotrebnim usklicnicima postaje ko onaj nera.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 15
    +2
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:03 | 13.09.2018.
    @kristi
    Koliko god se smatra amere na strani "zle imperije" a ruse neke "pravde" - zapravo su samo pravedniji od amera ne znaci da su odmah i dobri, ameri su i dalje nemjerljivo jaci u vojnom smislu i tu staje svaka logicna rasprava! I rusi to znaju i zato nema odgovora na provokacije niti ce je biti. Status qvo je najrazumljiviji ishod sto rusi mogu postici.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:28 | 13.09.2018.
    @kristi
    Ukratko,kad je tako kao sto kazes,
    Zasto ameri i svi ostali sa njima,a nije ih malo,jer jedni finansiraju,drugi obučavaju,treci vrse popunu ( i u ljudstvu i u naoruzanju,dakle nepresusani izvor kao i dolar),a četvrti ratuju,zasto nisu do sad zavrsili posao koji su započeli...
    Od kud sad to da su i u tako povoljnim uslovima i pored tolike moći,o kojoj ti pričas,svi satjerani u Idlib?????????????????????????
    Mnogo upitnika,a odgovor je samo jedan.
    Stjerani su u Idlib,jer neče da im se moze drugačije...da moze,uzeli bi cijelu Siriju....i dosli su tu s tim ciljem...Očito da im smeta neko ko je jak kao i oni,ali s obzirom na stanje na terenu,smeta im neko MOZDA čak i jači...Nije to bas tako kako ti pričas,brojke su neumoljive,stanje na terenu govori samo po sebi.
    Taj neko ko im smeta i taj neko ima svoje ime i zovu se Rusija i Iran....
    Osim uopstene priče o Americi i dolaru,dokazi mi da ovo sto sam napisao nije istina.Argumentima...
    Mozes i sa uskličnicima.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:19 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Evo par protupitanja pa mi odgovori a i zelim ti argumentirat pa mozda budem i ja u krivu ako imam krivu logiku.
    Dakle prvo sam si odgovorio u svom komentaru na dio pitanja, a ja cu te pitat koji bi bio najlogicniji najhumaniji najbolji nacin pokoravanja neke drzave a da svi ne upiru prstom u tebe i da si upamcen, kao sto su nacisti npr, na brutalno genocidni nacin ? Ekonomski. Ocito ako ih se uvuce u rat di ti (u ovom slucaju usa) imas NEPRESUSAN izvor kao sto si sam naveo cega u cetiri tocke. Rusi nemaju nepresusan izvor novca za gradnju raketa i tenkova i aviona koliko god oni bili bolji na terenu nista im to ne znaci u ratu di ce ih kvantiteta potuci i dovuci do sigurnog bankrota ma koliko god bili jaci. To sto su "korisni idioti" potuceni i stjerani u kut je korak nazad za usa ali pitaj se koliko rusi mogu ovako ici naprijed dok ne presusi izvor financiranja? Usa je jedina takva zemlja na svijetu koja moze u nedogled voditi rat dok ne pobijedi a pobijedit ce sigurno i uvijek dok se stampa dolar (a svi znamo da ce tome doci kraj) i sad kad zavrsi ova borbena arena u siriji, otvara se nova negdje gdje ce opet pokusati uvuci suparnike koje ih mogu svrgnuti s trona, ruse i kineze. U sirokoj slici to je ekonomsko iscrpljivanje protivnika na stetu trecih zemalja za ocuvanje unipolarnosti ili po nase- ocuvanje trona svjetske sileđije, diktatora, kako ti je draze. Po meni to je samo borba unipolarnosti sa multipolarnoscu u toj "sahovskoj igri" di je sirija samo jedna figura dok prvi ne posustane a to je ili ekonomsko iscrpljivanje rusije kroz uvlacenje u ratove ili kolaps usa kroz neizbjezan kolaps dolara (stvar je tko ce bjti izdrzljiviji)
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:26 | 13.09.2018.
    @kristi
    Zato tvrdim da rusi nece uzvratiti jer znaju da to ameri samo cekaju i znaju da ne mogu financirati rat jer oni nemaju printer dolara i tu je rasprava gotova po meni. Sad mi ti evo reci dali je moja logika kriva. Usput, volim citat tvoje komentare ali eto ponekad su nepotrebni toliki usklicnici upitnici jer i sami shvacamo situaciju i dijelimo iste frustracije nepotrebno da nam "otvaras oci"njima. Zivio ti meni
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:35 | 13.09.2018.
    @kristi
    I da, ako sam malo skrenuo s teme, direktno sto se tice idilba i sirije. Da, usa je izgubila tu bitku, na srecu sirijaca i to je super, ali je daleko od toga da izgubi rat na ono sto sam pisao prije. Laicki ja bi rekao ovako: briga njih tko ce pobijediti u siriji, bitno je da se iscrpljuje rusija malo po malo pa ce u sljedec ratu za par godinica rusija biti vec slabija i tako se pobijedjuje protivnika. I zato nikad nece biti direktnog konflikta, dokle god je tu printer da to placa.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:49 | 13.09.2018.
    @kristi
    Nisi mi odgovorio kkao sam te zamolio....Pričas o budučnosti...ko koliko moze izdrzati,nepresusan izvor dolara itd...Ja te nisam to upitao,moje pitanje glasi zasto do sad,kad su toliko močniji nisu zavrsili ovaj rat u svoju korist.
    Naprotiv,stjerani su kut....i kmeče,prijete i tvrde da će napasti ne bi li preokrenuli tok rata.
    Mozda će,ali to tek treba da vidimo....Njihova procjena je bila da će Asad davno pasti,njihova procjena je bila da će i Rusija pasti sankcijama....Rezultat je samo da je Rusija najveći kupac zlata,da je osnovala paralelu sa MMF-om,da ima izgradzen svoj svift sistem,da dobija rat u Siriji itd.itd.
    Sta će biti poslije,pusti to,jer oni tvrde mnogo toga sto se ne desava....
    Priču o dolaru znamo svi,ali Rusija trguje u rubljama,turskim lirama,kineskim novcem itd.itd.
    Ja ti mogu tvrditi da su dolaru dani odbrojani,mozda jesu,mozda nisu,ko će ga znati,ali i Kina i Rusija uveliko rade na tome,no ostavimo se toga,jerne mozemo znati sta će biti sutra....
    Zato kazem,manimo se upostenih stvari o dolaru i Americi....
    Činjenica je da Ameri u Siriji gube rat i pored sve logistike....Rusima ovaj rat u Siriji ne kosta nista....u poredzenju sa ruskim vjezbama nije ni
    1 % .Poredzenja radi,u Siriji nije vise od tridesetak ruskih aviona...Ovom poslednjom vjezbom activirali su oko hiljadu aviona,helikoptera i ko zna sta jos...Jos ni jednom nisu nista aktivirali od svoje pvo u Siriji,po meni vrlo smisljeno,a mnogi to tumače kao los ruski potez,ja bas kao dobar....Ako su bili imalo vizionarski raspolozeni,a prije da jesu nego da nisu,pa su predpostavili da će zavrsnica biti bas ovakva,jer oni najbolje znaju koliko su se ovi drugi napeli da sruse Asada,tad nema pametnije stvari nego sto im je cijela pvo u Siriji nijema....ko misli da su se ruje prepali ili da ne stite svoje saveznike,PO MENI,u velikoj su zabludi....jer,prosto,da je tako,rusi ne bi bili tu gdje jesu.....ne bi slali tolike brodove....
    Sad,ko je jači.....mislim da je to glupo predvidzati jer svi imaju svoje adute...ali,u jedno sam siguran...Rusi neće napasti prvi,a dobro znaju da li se mogu odbraniti ili ne....Tu nista nije i ne moze biti prepusteno slučaju.....Sad,ko je bolji račundzija,vidjećemo,ali po mojoj procjeni,ruje jako dobro skrivaju svoje adute,jer su predvidjeli ovakav nastavak partije....
    Rusija je objavila svoja nova oruzija,sa jasnim ciljem odvračanja napada na nju i njene saveznike...Do direktne marisane moze doći,a da to ne izazove treći svjetski rat,uz veliku dozu rizika...Očito,procjena je da je Rusija blefala i odlučili su,ako napadnu da rizikuju...
    Rizikno-skikno!!!
    Mozda da,mozda ne.Ako se desi,VIDJEĆEMO!!!
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:11 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    nera, ne zaboravi na "zaglavljivanje" !!!
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:18 | 13.09.2018.
    @kristi
    Naravno da im je tesko izgubiti rat. ALI, i oni su GUBILI ratove. Francuzi puno njih, Ameri bar Vijetnam, Nijemci da ne navodim...
    NISU nepobedjivi...
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:57 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Razumijem ja tebe sve to stoji da, ali, zasto mislis da je cilj amerima da se rat zavrsi? Rat bez kraja je sto ih drzi na zivotu to svi znamo, i da jesu gubili ratove ali su odmah zapocinjali druge, usa nesmije stati sa ratovima jer ce propasti a to svi znamo da je tako, a ako je to tako logicno je da cilj nije da zavrse rat u siriji, shvacas sta ocu reci? Pa mogu sutra dovuc milijun od svojih tri milijuna marinaca i zavrsit pricu odmah, mogu dovuc svojih 11 nosaca i pretvorit siriju u pustinju u jednu noc, a di je jos i nato koji ce se prikljuciti. Da, rusi ce braniti ali ne mogu tu parirati u konvecionalnom ratovanju. To je realnost. Ali ja tvrdim da to amerima nije u interesu nego je bitno da se sije kaos da radi vojna masinerija bez koje nemogu bit broj jedan. Dakle, MOGLI su da su htjeli podignut level i napast siriju kao Irak zajedno sa korisnim idiotima na prvoj liniji i zavrsit tu pricu brzo ali tu nije cilj i interes i to tvrdim.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:41 | 13.09.2018.
    @kristi
    Nisu mogli!!!
    Da su mogli,napravili bi to.Za njih je to nezavrsen posao,jer u protivnom bi to bilo stvaranje haosa bez svrhe...A to nije to.Oni stvaraju haos sa svrhom i ciljem.Znaju sta zele postići s tim.Ima cijeli spektar ciljeva.Ostvarenje tih ciljeva im daje mogučnost neprikosnovenih vladara svijeta u kome bi svi robovali jednoj manjini.
    Rusija im se ispriječila na putu i to je ono sto imamo danas.
    Ko kome moze parirati u konvencionalnom ratu,mi ne mozemo znati...Pretpostavke su jedno,a realnost na terenu je drugo.
    Činjenica da niko ne posustaje potvrdzuje da je u igri ogroman polog....
    A činjenica da su rusi preokrenuli tok rata i dalje stoji...Oni mozda misle,kad su rusi mogli preokrenuti tok rata,onda to mozemo i mi...Medzutim,Rusija je preokrenula tok rata bez da se sukobila direktno sa Amerikom,i sad Rusija čvrsto drzi svoje pozicije i ne namjerava ih pustiti...Amerika sad ako zeli preokrenuti tok rata mora da se suoči sa rizikom direktnog sukoba sa Rusijom...i tu je razlika.
    Kako su Rusi to uspjeli,zaista začudzujeće..vrlo lukavim potezima,malo po malo...
    Sad su sve teroriste sabrali u Idlib i slijedi zavrsni udarac.Rusi su ovo uradili vrlo smisljeno,na vrlo,vrlo duge staze,bez sukoba sa Amerima,vjesto izbjegavajući svaku vrstu sukoba sa Amerima i uokvirujući cijelu partiju onako kako su zeljeli.
    Po meni,ameri su kasno shvatili cijelu rusku igru,i sad kad su shvatili,nemaju mnogo opcija za preokret rata,ali ako zele ostati u Siriji,moraju stvoriti uslove za potencijalne udare,ali ovo sad nosi rizik sukoba sa Rusima.Bilo bi glupo predpostavljati da Rusi,koji su zapravo vodili ovu igru,nisu znali sta će ih na kraju čekati,ako ameri ne zele izaći iz Sirije.obzirom da su sve to isplanirali,sad se samo utvrdzuju velikim snagama sto potvrdzuju ostankom brodova nakon toboznjih velikih vjezbi...zapravo,pravih vjezbi koje su im posluzile za maskiranje stvarnih namjera kad dodze do zavrsnog čina.Po meni,zapravo se upravo to desava.Ne mislim da će se rusi povući jer su izgleda ovim načinom,namjerno,vratili loptu u američko dvoriste i sad čekaju...Naravno da bi voljeli da do sukoba ne dodze,ali ako dodze,mislim da će ga dočekati vrlo spremni.NIKO ne zna sta su sve dopremili u Siriju,sve rusko je u Siriji NIJEMO i dobro skriveno...Ipak,od stirih informacija se zna da su i iskanderi i bastioni u Siriji..Zasto bastioni,kad je to protubrodsko oruzije,zasto iskanderi??
    Zato sto su znali sta će biti,i za to su se i spremali.
    Sta su dali Iranu,da li iko to moze znati.
    Zbog svega toga,mislim da je ruski plan bio vrlo,vrlo lukav,a oni su najveći majstori za čekati neprijatelja...i znaju i čekati i kriti i sutjeti.
    Ko je jači,ne znam,ali znam da ćemo saznati,ako počne.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:02 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Mali dodatak;
    Po meni zapravo sad dobija svoj puni smisao zasto rusi nikad nisu djelovali svojim sistemima u Siriji....Opet kazem,PO MENI,jer u ovakvim uslovima niko pametan ne moze nista tvrditi sa velikom sigurnosću.
    Mislim da se radilo i radi o planu velikog obima najveće tajnosti i velike lukavosti....
    Ne vjerujem da im se ista desilo slučajno....drugim riječima,lukavo odradzeno do savrsenstva,ako su moje pretpostavke tačne.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:11 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Kako stvaranje haosa bez svrhe? Pa kaos i je svrha sama po sebi! I to cim duze da potraje. Pa reci mi na cemu se temelji americka ekonomija?
    Sto se tice ostalog sto si napisao slazem se, ali vidi, u biti ti zelis reci da su ameri izabrali losijeg igraca, takozvanog "proxya" od rusa koji su stali na stranu sirijske vojske. Jer kao sto kazes nisu se direktno sukobili nego preko posrednika a ocito da su korisni idioti koji nisu profi vojska bili losiji od prof vojske sirije, dakle ameri su tu izgubili i kad padne idilb i nestanu korisni idioti sto mislis da ce biti sa ypg kurdima? E to su korisni idioti broj 2 protiv kojih ce sirija (rusi) sljedece ratovati i rat se nastavlja jos godinama i AMERI PROFITIRAJU OD RATA I DALJE STO TVRDIM DA JE I SVRHA DA RAT TRAJE nebitno dali ce pobijedit na kraju krajeva jer poslije sirijskog slijedi drugi! Slazes se?
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:50 | 13.09.2018.
    @kristi
    Svrha je ovladati energetskim resursima Sirije,spriječiti Rusiju da prodaje svoje resurse Evropi,spriječiti sve sto Rusiji moze biti dobro,jer,kao sto rekoh,Rusija im se ispriječila ka ostvarenju njihovih prioriteta...Otud tolika histerija i paranoja na Rusiju.
    Sam rat kao rat nije glavna svrha,rat im je sredstvo pomoću kojeg ostvaruju svoje ciljeve...
    Dakle,djelimično si u pravu,ali to su u odnosu na primarne ciljeve vrlo sporedni ciljevi,ali su ipak i ciljevi..Rekoh,velik je spektar tih ciljeva..
    Jos uvijek ne znamo koju vrstu igre igra Turska,ali za Iran sam vise nego siguran..Bio,ostao i ostaće glavni saveznik Rusije u prkos nekim nesuglasicama..
    Moje misljenje je da su računali več odavno zavrsiti i sa Sirijom i sa Iranom....Po priči Vesli Klarka,to je trebalo sve biti zavrseno u roku od pet godina,medzutim samo u Siriji,nakon sedam godina ne da stoje u mjestu,nego mogu i izgubiti rat...Priznačes,sa tako amicioznim planovima,u kome je slag na tortu trebala biti Rusija(ona Jeljcinova,ne ova Putinova),izaziva ogromne frustracije i izlive bijesa zbog nemoći.
    Normalno da im je tesko prihvatiti ovu činjenicu,jer su smatrali nakon početnih uspjeha,i onako brzog potpunog unistenja Libije,da će svoj plan vrlo lako realizovati.
    Medzutim,zapelo je kako je zapelo i zbog toga mi je glupo razmisljati na način da je rat sam sebi svrha.
    Ako i jeste njima,(a nije),nije sigurno Rusiji,koja savrseno zna zbog čega i zasto brani Siriju i sebe u Siriji....
    Slag na torti je trebao na kraju svega biti Sibir sa svojim resursima,ali očito to bas i neće ići.
    Ujedno,ovo poslednje napisano je i potvrda da rat sasvim sigurno nije svrha samom sebi.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:14 | 14.09.2018.
    @Nera-univ.
    Dobro, slazem se sa tim da nije jedan cilj i da postoni velik spektar ciljeva. U pravu si da je ona hearthland teorija krajnji cilj to svi znamo. Nazvat cemo Tursku izdajicom ali istina je da koriste koga god treba da ostvare svoj interes, kao sto rade sve drzave i to je politika, prljav posao.
    I dalje mislim da su bas htjeli osvojit siriju posto poto, izvrsili bi invaziju sa americkom cizmom na PRVOJ liniji i dobili rat a ne ovako scucureni u bazama iz kojih ne izlaze van pa ratuju kroz one bandite
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:38 | 14.09.2018.
    @kristi
    To Rusija ne bi dozvolila i imali bi svjetski rat,sto opet govori da se u prkos svim njihovim prijetnjama Rusija isprečila,a to je ono sto pričam cijelo vrijeme.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 12 komentara u raspravi - prikaži sve
  12. +10
    korisnik15587
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:26 | 13.09.2018.
    Ne bi izbio 3. svjetski rat ni da netko skine 20 američkih ili ruskih aviona. Ne isplati se to nikome. To su sve priče i igrokazi za bebe. Ni Putin, ni Trump ne drmaju svijetom nego šačica multimilijardera drmaju svijetom i rata će biti tek kad se to njima bude isplatilo.
    Što kažu Pravila stjecanja kod Ferengija:
    34. "Rat je dobar za posao."
    35. "Mir je dobar za posao."
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 3
    +1
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:32 | 13.09.2018.
    @korisnik15587
    Onda su 1. i 2. svjetski valjda izazvali siromasi.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    korisnik15587
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 13.09.2018.
    @Makistar
    I ti ratovi su otpočeli kad je nekome bilo u interesu da se masno obogati.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    korisnik17221
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:14 | 13.09.2018.
    @korisnik15587
    Bravo!
    Prikaži cijeli komentar
  13. +6
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:21 | 13.09.2018.
    Dižu se ulozi u izgubljenoj partiji s jedinom nadom da će protivnik bacit karte jer nije spreman na tolike uloge.
    Jasno da se ameri i vazali nadaju da u eventualnom raketiranju neće bit stradavanja ruskih snaga jer bi to moglo posve podignit temperaturu i stvari gurnut u nekontroliranu spiralu nasilja i rat s rusijom. A jedina garancija za to može bit kakav takav dogovor s rusima o izboru meta kao što je bio zadnji put. Ne vjerujem da će to bit moguće i ovaj put. Ako ovog puta bude nekog raketiranja sirije bez obzira s kakvim povodom bojim se da ćemo bit bliže reprizi kubanske krize više nego ikad dosad....
    youtube.com/watch?v=1hbv7ZJwP9Q
    geopolitika.news/analize/zoran-meter-ruske-vojne-vjez...
    Prikaži cijeli komentar
  14. +19
    hartu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:50 | 13.09.2018.
    Ljudi nemojte pretjerivati s tim da bi poceo Treci svjetski rat ako bi npr. Rusi oborili americki avion pa cak i napali neki brod.
    Za vrijeme Hladnog rata americke avione su obarali i Jugoslavija i Sjeverna Koreja i Kuba i SSSR i ko jos ne pa nista nije bilo.
    Pa Sjeverna Koreja im je otela brod,a Iran kompletnu ambasadu sa svim osobljem.
    Slicno se desavalo i Sovjetima.
    Pa zar nisu Rusi avionom pogasili onaj americki brod u Crnom moru?Pa sta je to nego napad?I jos ponizenje.
    Nemojte misliti ni da su Ameri a ni Rusi tako ludi,glupi pa i hrabri da tako lako zapocnu jednu takvu avanturu.
    Pa kao da se guzonjama s Wall Streeta prima ruska raketa u dupe...
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 10
    +3
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:02 | 13.09.2018.
    @hartu
    Mešaš vreme od pre 50 godina i sadašnje vreme. Nijedan američki avion neće biti oboreb od strane ruske vojske. Nijedan Tomahawk neće biti presretnut od strane ruske PVO. Nijedan američki brod neće biti potopljen od strane ruske mornarice. NIJEDAN, jer to znači RAT.
    U sadašnjim uslovima i sadašnjem vremenu to znači RAT. Rusi nisu smeli ni Turcima da vrate obaranje aviona jer bi to značilo napad na zemlju članicu NATO, a to opet znači RAT.
    Uzgred, dejstvo Hibini sistema nije potvrdila niti jedna strana, a niti jedan relevantan i validan medij ga nije potvrdio. Da je Hibini tako moćno oružje Rusi bi postavili 200 takvih iznad Sirije i ništa ne bi letelo, ali realnost je drugačija. U toj realnosti rusku bazu Hmejm napadaju nekakvi dronovi svakih 5 dana i Rusi samo prete kako će uništiti mesto odakle dronovi poleču, ali ne čine ništa.
    Evo ti banalna stvar da vidiš koliko su Rusi nemoćni. Svim ruskim sportistima je zabranjeno da učestvuju na Olimpijskim igrama i svetskim takmičenjima pod ruskom zastavom jer su se neki od njih dopingovali. U isto vreme američki sportisti se rokaju čim stignu i niko im ništa ne može.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:27 | 13.09.2018.
    @hartu
    Svaki rat mora nekako početi. Od svađe do rata, to zna otići dalje nego što je bila prvobitna namjera.
    Prikaži cijeli komentar
    +8
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:30 | 13.09.2018.
    @rebro
    kolega dosadan si sa veličanjem usa nadmoći,ništa nije večno ovo je samo trenutak koji neminovno prolazi,na početku rata ispalili su tomahack iz Španije ali su ga rusi oborili nasred sredozemnog mora.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    korisnik17221
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:48 | 13.09.2018.
    @rebro
    To je tvoje mišljenje.
    Ajde sad ovako zamisli, "pukne film" Putini, nekom njegovom generalu, vojniku ili pilotu, upali svu artiljeriju do koje može i polete po Amerikancima,Židovima ili Turcima.
    Znači, zamisli situaciju kao što Amerikanci sa svojima lupe po sirijcima ili Turci po Rusima.
    Što bi oni napravili!?
    A zamisli da im taj "rokne" vojni objekat kojim se ponose!
    Što bi napravili!? Ništa ko i Rusi.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:03 | 13.09.2018.
    @rebro
    Uzgred, dejstvo Hibini sistema nije potvrdila niti jedna strana, a niti jedan relevantan i validan medij ga nije potvrdio.
    Neće ga niko ni potvrditi...Kao ni bilo sto slično...
    Dovoljno da je potvrdzeno od njih samih da se dogadzaj zbio.Sve drugo se i ne moze niti znati niti potvrditi,sto je normalno.
    Prikaži cijeli komentar
    -2
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:19 | 13.09.2018.
    @charley the second
    Ne veličam ja usrance već iznosim realne činjenice. Uzgred, iz Španije je ispaljen ICBM koliko se sećam.
    Prikaži cijeli komentar
    -3
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 13.09.2018.
    @korisnik17221
    Ne zanosi se. Napad na bilo koju članicu NATO znači odgovor svih država NATO. Živiš u utopiji ili se družiš sa Alisom i zecom. Eno ti Al-Tans baze u Siriji. Napada li je neko? NE.
    Eno ti pobijenih 300 ruskih plaćenika. Ko ih je pobio? Ameri. Šta su Rusi uradili? NIŠTA.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:13 | 13.09.2018.
    @charley the second
    "...na početku rata ispalili su tomahack iz Španije ali su ga rusi oborili nasred sredozemnog mora" - imas mozda link o tome? Ja trazio, ali ostao kratkih rukava, pa ako imas sta o tome, molim te da podjelis
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    Picuka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:44 | 13.09.2018.
    @rebro
    Mislim da je stvar u bezobrazluku, a ne u snazi.
    E sad, dokle ce to ici...
    .
    Imas pravo da USA radi sta hoce, jer im RF tolerise.
    Ako ih RF rokne negde, ni USA nece odgovoriti.
    .
    Oni direktno ratovati nece. Ne isplati im se.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:18 | 14.09.2018.
    @davok
    Link nemam pisao po secanju kao kroz magli a i neznam koji uvazeni kolega pre par nedelja piso o tome i potseti me na dogadjaj.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 7 komentara u raspravi - prikaži sve
  15. +8
    tistro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:41 | 13.09.2018.
    Stvarno su uporni, žele dobiti izgubljeni rat. I plaši činjenica što ne žele priznati poraz, nego podižu uloge. Rusi tako postaju prinuđeni birati između nastavka ili da odustanu od svega. Naravno da se neće povući nakon tri godine i skoro dobivenoga rata. A ni druga strana neće odustati, jer što joj preostaje osim rata...dolar je mrtav, samo treba proglasiti smrt.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +7
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:54 | 13.09.2018.
    @tistro
    Zašto bi iko priznao poraz ako može da zadaje udarce? Pođi od sebe. D ali bi priznao poraz da možeš nesmetano da bombarduješ nekoga? Ne bi. Pa tako i Ameri. Znaju da rusi ne smeju da uzvrate po njima i udaraju po Siriji. Izrael isto to radi. Turska takođe. Rusija i Iran se bore protiv boranije na terenu, a dotle Ameri rokaju SAA kako im se prohte.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +18
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:10 | 13.09.2018.
    Sad mora da bude kemijski napad. Da ne ispadne da je tolika vojska došla nizašta.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +2
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:27 | 13.09.2018.
    @Makistar
    "Ne vadi se džaba tolki livor iz gaća."
    Nisam siguran jesam li se dobro po crnogorski izrazio, tko zna nek me ispravi.
    Prikaži cijeli komentar
  17. -8
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:06 | 13.09.2018.
    Znaju Rusi, a znaju i Ameri da Rusi ne smeju da obore nijedan Tomahawk jer bi to dovelo do trećeg svetskog rata. Možda će eventualno elektronski da ometaju rakete, ali da obore neku američku ili potope neki američki, francuski, nemački ili britanski brod neće svakako.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 10
    +14
    dino10
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:21 | 13.09.2018.
    @rebro
    Upravo suprotno sto se tice raketa. Da rusi poskidaju sve sto mogu. A sto se rice brodova to bi vec bila vrlo opasna nekontrolisana eskalacija.
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:39 | 13.09.2018.
    @rebro
    Znaju i Ameri da ne smiju obarati Ruske avione..
    Prikaži cijeli komentar
    -8
    MeteoAdriatic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:56 | 13.09.2018.
    I dalje se na ovom portalu spominje obaranje krstarecih raketa. Sorry ljudi ali to je gotovo nemoguca misija pogotovo kad se ispaljuju u velikim kolicinama odjednom. Nesto moze srusiti pantsir ako tomahawk ide ravno na njega ali i to znacajno zavisi o konfiguraciji terena. Ostalo forget. Posebno ove price oko "elektronickog ometanja" nemaju nikakvo uporiste.
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:11 | 13.09.2018.
    @Perlux97
    Ali zato Turci obore ruski avion i nikom ništa. Hajde da vidim da SAA obori američki avion. Hajde da vidim da Iran obori američki avion. Da vidim i da Kina obori američki avion iznad Južnog kineskog mora. Neće se desiti ni pod tačkom razno. No, Rusima obaraju avione, napadaju Hmejm bazu kako ko stigne. Sme li iko u Siriji da napadne američku Al-Tanaf bazu? Niko ne sme da priđe na 100km od baze. Zašto je to tako? Zato što bi izbio rat i Damask bio sravnjen sa zemljom jer Rusi ne shvataju da su sledeći. Sirija je defakto podeljena na američku i rusku stranu, ali su Ameri ugrabili naftna polja, a Rusi pustinju i Damask.
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    charley the second
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:23 | 13.09.2018.
    @MeteoAdriatic
    kolega izvini al u grešci si,tomahake lete podzvučnom brzinom pa ih nije teško rušiti a posebno je odličan u toj aktivnosti mig 31
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:27 | 13.09.2018.
    @MeteoAdriatic
    Druže, ne bih da ti kvarim ugođaj, ali krstareću raketu je lako oboriti. Pa Srbija ja tokom bombardovanje obarala te rakete i Pragama. Sedam Tomahavka je ispaljeno na avalski toranj, a 5 ih je oboreno. Njihova brzina je 890km/h. To je sporije od komercijalnih aviona. Možeš čime hoćeš da je oboriš, no pitanje je da li smeš i da li imaš oruđe da ih oboriš.
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:02 | 13.09.2018.
    @rebro
    Hajde da vidim da američki avion udze u iranski vazdusni prostor,pa ćemo da vidimo da li će biti oboren...ali,ne treba postavljati pitanje da li će avion biti oboren,nego,hajd da vidimo da udze u iranski prostor...
    A Al Tanaf????
    Pričekaj dok dodze na red...Ni Idlib dugo vremena niko nije dirao,sve dok ih nisu sve sabrali u Idlibu...Sad ih niko ne moze fulati...dalje ćemo vidjeti sta će biti...
    @MeteoAdriatic
    Oko tomahavki je smijesno pričati...Pravo pitanje je da li ih Ruje zakreću,kad zele,a ne da li ih mogu obarati...Dosadasnje iskustvo nam govori da su tomahavke zavrsavale ili u pustinji,ili u moru..i to kad se ruje zvanično NE MIJESAJU...
    Kad se zvanično umijesaju,tad ćemo moći donositi svoj sud....Do tad,ni mukaet....mudrije je.
    Za sve ostale:
    Konačno,Sirija je dovedena pred mogučnost pobjede....i ako je sav zapad zapeo da srusi Asada...nije da zapad nije htio,nego nije mogao....
    Zasto taj močni zapad ne zavrsi već sa Sirijom????Zasto do sad ne sravnise Damask????
    Ma zasto u opste egzistira sirijska vojska u Siriji...
    Da,napeli su se do kraja...Finansirali i obučavali ogromnu silu...i gdje su sada?????
    Ono sto je od njih jos preostalo se nalazi u Idlibu...ostalo pod zemljom,a izgleda da ih bas nije malo,tih pod zemljom...vrhunska obuka,i opet čorak....
    Iiiiii, čuj,Al Tanf ????
    Kad se zavrsi sa Idlibom,zbrisaće ih sirijska vojska .....ako se amerima već puno prije ne polomi koji zub....pa nestanu sami preko noći.
    Kad se američki vojnici (piloti npr.) počnu vraćati u kesama,tad je guravo u samoj Americi...Lako je udarati i napadati druge,slabije protivnike,a ovi nemaju nikakve mogučnosti da ti ikako uzvrate...
    Vido sam hrabrost američkih marinaca,na iranskim brodovima...mislim prije godinu,kad su ih iranci sve zarobili....bili ko popisani....
    Toliko o tome ko sta smije i ko sta moze.
    Prikaži cijeli komentar
    -6
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:26 | 13.09.2018.
    @Nera-univ.
    Evo još jednog utopiste, pritom i nepismenog.
    Ameri ne moraju da ulaze u iranski VAP. Dovoljno je što su naredili celom svetu da do decembra (ili sprosinca za nepismene) prestane sa uvozom iranske nafte. To će za posledicu imati isprovociran Iran koji preti zatvaranjem Hormoškog moreuza. No, budući da nemaju kapaciteta da održe to duže od pola sata, sledi neminovno bombardovanje Teherana. Rusi, Indijci i Kinezi će biti "veoma zabrinuti" i to je sve.
    Izraelci rokaju Irance po Siriji kako stignu pa ne vidim da Iranci smeju da udare na Izrael.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:14 | 13.09.2018.
    @rebro
    Da si toliko pismen kao sto pises o sebi,shvatio bi tada da se priča o ulasku aviona u iranski vazdusni prostor ne odnosi na potrebu ulaska aviona.Poenta je druge prirode,no za takvo sto trebas biti i malo pismeniji i pronicljiviji.
    Ponavljas se sa pričom o pismenosti,i nije mi jasno kako ti ne dosadi samoponavljanje,no unatoč tvoje samohvale,primjećujem da si jako sirov.
    Rijetko raspravljam sa sirovinama,nedostaje ti mnogo takta,nevaspitan si i osoran.
    Sto se Hormuza tiče;
    Ja ne znam koliko imaju kapaciteta da drze Hormuski tjesnac,ali to ne znas ni ti....Ne znam takodze ni da li će ga zatvoriti i kako će ga zatvoriti,ali to ne znas ni ti.
    Kad se desi,ako se desi,saznaću.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:01 | 14.09.2018.
    @rebro
    Cemu ovakvo vrijedjanje?
    Takve stvari bi @admin trebao sankcionirati.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 7 komentara u raspravi - prikaži sve
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.