Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Snažne eksplozije u Damasku, najmanje 5 vojnika ubijeno, EU predstavnici razgovaraju o Siriji na Cipru

Najmanje 5 vojnika sirijske vojske poginulo je za vrijeme eksplozije bombe u glavnom gradu Damasku. Sukobi između vojske i pobunjenika odvijaju se od jutra diljem zemlje, dok u isto vrijeme traje sastanak EU predstavnika u obližnjem Cipru gdje je tema razgovora upravo Sirija. Posljednje informacije govore kako je glavni grad tijekom dana pogodilo više od jedne eksplozije. Prva bomba bila je smještena na motocikl koji se nalazio ispred džamije na sjeveru gradu, četvrt Rokn Eddin, detonirana je nakon što su vjernici izlazili vani.

"Teroristi su ubili 5 pripadnika snaga sigurnosti i ranili nekoliko osoba", potvrdila je sirijska državna televizija. Informaciju o 5 mrtvih vojnika potvrdili su i opozicioni izvori. Nakon nekog vremena državna televizija izvijestila je o drugoj bombi koja je detonirana ispred zgrade suda u centru grada. Glede druge eksplozije još uvijek nema informacija o mogućim žrtvama.
U isto vrijeme žestoke borbe vode se i u obližnjim predgrađima Babila i Tadamun, kao i na prostoru palestinskog izbjegličkog kampa Yarmuk. Sukobi su izbili i na prostoru gradske četvrti Al-Qazzaz na jugoistoku Damaska. Informacije govore kako je tamo vojska ubila i uhitila na desetke pobunjenika.

Predstavnici EU komisije i ministri vanjskih poslova, koji danas imaju sastanak na Cipru, u odmaralištu Paphos, istaknuli su kako se "situacija u Siriji pogoršava" te najavili kako će se u humanitarne svrhe izdvojiti dodatnih 50 milijuna eura.

"Humanitarne potrebe naglo rastu, trebaju nam dodatni doprinosi u humanitarne svrhe - hitno. Želim predložiti svim mojim kolegama i državama da moraju dati više", istaknuo je britanski ministar vanjskih poslova, William Hague. Njegovi kolege, francuski ministar vanjskih poslova, Laurent Fabius, i talijanski, Giulio Terzi, sa sastanka su uputili pismo EU šefici za vanjsku politiku, Catherine Ashton, u kojem se ističe: "sirijska kriza se nalazi na prekretnici, a dani ovog trulog režima su odbrojeni".

Drugim riječima, okupljeni u ciparskom odmaralištu Paphos raspravljaju o budućnosti Sirije nakon Assada. Podsjetimo, prema istim akterima, sirijskim vlastima su bili "dani odbrojeni" još i prije više od 15 mjeseci.

Na sastanku na Cipru sudjeluje i hrvatska ministrica vanjskih poslova, Vesna Pusić, stoji u izvještaju na službenim stranicama hrvatskog ministarstva vanjskih poslova.

SLIKE: teroristički napadi u Damasku, 7.9.2012 (izvor: SANA)

VIDEO SNIMKE: Damask, 7.9.2012

Izvori:

Daily Star | SANA | nation.com.pk | AFP | mvep.hr

Komentari

(32):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    suncani brijeg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:18 | 11.09.2012.
    Posčanik Muhamed savs je rekao,Allah svt je stvorio tri vrste stvorenja,meleke,insane i hajvane,meleke je obdario razumom,a uskratio im strast,hajvane(zivotinje)je obdario strascu,a insanima je podario i razum i strast,pa ko bude svoj razum podredio strastima postat ce gori od zivootinje,a ko bude svoje strati podredio razumu postat ce bolji od meleka.Koliko sam u svom zivotu vidio vecina insana haman zeli da pretekne hajvana,a posebno oni koji sebe nazivaju muslimanima,a posebno bosnjaci.Nezna jadnik ni ko je ni staje,ni kome pripada,ni kome treba na sedzdu da pada,ali zato zna ko se bori za pravdu i pravo.Nesvjesno nesvjestan,a presudzivo bi,pa onda kaze da podrzava siie,i ostale teroriste.Vidi cuda terorista je onaj ko aktivira minu na legitimnom vojnom cilju,ubije vojnika,koji "nosi crvene ruze",a nije terorista onaj ko naredi i izvrsi bombardovanje citavih gradova avijacijom i pri tome ubije na desetine zena,djece,i drugih civilnih gradzana,takvi nisu teroristi.Kaze neko okreni se svome hodzi pa ga pripupitaj,poslusaj ili slijedi kako god.Eto ja ti preporucujem da se okrenesnekom od doktora islamskih nauka u Bosni,a ja ti preporucujem Dr.Zuhdiju Adilovica,i knjigu Enciklopedija Islama,u kojoj je Dr.Adilovic s grupom strucnjaka obradi sve pravce u islamu,sekte,pokrete,politicke partije i pokrete,procitaj malo pa ces vidjeti ko su siie,sufije i druge sekte,koje se pripisuju islamu,pa ce ti mozda biti malo jasnije ovo stanje u siriji,ko se protiv koga bori i zasto,ko su siie,a ko muslimani.Nemuslimani su mi jasni, i njihova mrznja ili najblaze receno netrpeljivost prema muslimanima i islamu.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:58 | 8.09.2012.
    Moj Senčo,Kur'an nije Knjiga zagonetki,ona je kako kaže Uzvišeni,kitabul mubin,tj Knjiga jasna.
    Islam se danas nema šta tumačiti,jer je protumačen prije 1400 godina.Tu je samo da otvoriš knjige i da učiš.
    I nemoj to shvatit kao nešto nebitno.Islam je nauka sam po sebi,i nemoj da ga učiš iz medija ili površno.Knjige u ruke,jer od toga zavisi tvoja sadašnjost,budućnost i kraj (ahiret).Nemoj to uzeti neozbiljno iskreno te savjetujem.

    Evo možeš početi od ove risale. d1.islamhouse.com/data/bs/ih_books/single/bs_Tri_temelja.pdf
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    seno1978
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:56 | 8.09.2012.
    helmand
    mozda i jesam postaop od majmuna ali se drzim cinjenica i tumacim vjeru na najbolji moguci nacin a ne da izokricem ajete kako mi odgovaraju,a postujem tvoje misljenje i vecinom imas dobre postove ali nemoj blatiti islam ionako su ga mediji iskrivili da ga se i zivotinje boje nemoj jos i ti tome pridonositi.ako neznas kako pozivati u vjeru onda nemoj nikako ni pricati o tome jer ti strasisi narod sa islamom a islam je vjera mira iaoko to mozda nisi primjetio i ne zmajeri na nekim rjecima jer ne zelim da ovo predje u svadju vec diskusiju...
    Prikaži cijeli komentar
  4. 0
    seno1978
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:49 | 8.09.2012.
    vagrant
    mozda ti tako tumacis taj ajet iz casnog kurana ali imas hrpu muslimana koji su gori nevjernici od nekoga ko uopste nije muslimanske vjere,ja sam musliman i nastojim biti sto pravilniji i bolji u vjeri i postujem sve bjere i nacije ako se ponasaju normalno,ima jedna izreka "svi smo mi ljudi ali treba biti covjek"svaka vjera je dobra jer ni jedna nece covjeka na zlo nagovoriti osim sto pojedinci tumace ajete ili psalme kako oni hoce.a sto se tice iraka to nam je servirala amerika i zapadni mediji tu pricu u procentima,isto kao i jugoslavija sto je bila super zemlja i posle raspada kazu da su srbi upravljali sa svim a ostali da su bili podcinjeni,mozda je bilo i tih slucajeva ali je vecini naroda bilo dobro i to svih vjeroispovjesti,a ovo sto se desava u svijetu je sve sa ekonomske situacije jer pojedini zele vladati svijetom i nema veze sa vjerom ali je najlakse ljude zavaditi na taj nacin pa to i koriste...lijep pozdrav i hvala na diskusiji
    Prikaži cijeli komentar
  5. +2
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:41 | 8.09.2012.
    @Raki.Nisi ni zaslužio odgovor,jer teško je odogovorit na toliko puno neistina koje si strpao u jednu rečenicu.
    Dok je ovakvih poput mene,a tj dok je muslimana na bliskom istoku koji slijede pravi put,ne odbacujući ništa od Objave,moderni kolonizatori i osvajači neće imati mira.
    Terorizam je u riječ koja nemora da nužno označava zlo ili dobro.Tj onaj kome se pripisuje terorizam,potrebno je da se zna koga terorišu ti teroristi.AKo terorišu današnje najveće zulumćare i silnike poput Amerike i NATO-a onda je takav terorizam sasvim pozitivan i takvi teroristi su pozitivne ličnosti.U drugom slučaju ako se terorišu civili,nevini ljudi,onda terorizam označava zlo i a takvi teroristi zle osobe.
    Danas se po defaultu misle na ove druge.A kada pogledaš koga je terorisan,vidiš da su to sve psi rata,plačenici,krvnici.
    Dok je protestanske (Američke) i katoličke (Evropske) i ortodoksne (Ruske) okupacije i invazije na muslimanski svijet,mira neće biti.Ali to takvi popt tebe ne vide,jer je sasvim radikalno razmišljati i raspolagati sa nekim argumentima,bolje da svi u glas ponavljamo kako nam advance servira,i blago se nama nećemo imati oponenata i tada ćemo sigurno ujediniti svijet?Ma idi bježi....
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:20 | 8.09.2012.
    Vagrante,moraš neke stvari da znaš koje očigledno neznaš.
    Prije nego ti odgovorim znaj,da sam upoznat sa jednom od najnovijih odgovora koje kršćani daju muslimanima na poziv u Islam,jest taj da je Islam "prepisan" od kršćana,tj njegova Knjiga Kur'an prepisana iz Biblije.
    Ali većina takvih koji to pričaju,neznaju da mi tvrdimo da je Biblija (Indžil) Allahova Objava.Koju su ljudi izmjenili,što je bio i glavni povod da Allah pošalje novog vjerovjernisnika sa novom upoutom tj Objavom.Zbog toga postoji sličnost između tih knjiga,u naredbama,zabranama jer su u suštini to dvije Objave poslane dvojici najodabranijih Poslanika.

    @TomRy.Ja uistinu nigdje,nisam tražio nikakve osvete,proljevajne krvi i ostalo.Ja pričam sa jednom dozom strogosti prema onima koji su nepravedni u svom govoru.Posebno prema onima koji ne/svijesno lažu na Islam.Osim toga,ja pričam o Islamu kakav jest,nemam šta da izmotavam da bi nekome udovoljio.
    Pitaš me o Francuskoj koja je samo u novijoj historija masakrirala muslimane Alžira,pa Britaniji i Americi koji su danas glavni i najveći saveznici u ubijanju muslimana,pa "Izraelu" o kojem je suvišno i govoriti.Šta da ti kažem da kršćani uopšte nisu evolvirali kako tvrdiš.I sprema se scena za Al-Melhameh Kubra.Velika vremena dolaze!
    Prikaži cijeli komentar
  7. +3
    Iskra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:14 | 8.09.2012.
    ovi EU predstavnici u Cipru..pa to je BAL VAMPIRA!! Boze oprosti, čiste Satane!!
    Prikaži cijeli komentar
  8. +1
    Raki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:14 | 8.09.2012.
    Ne obracajte pozornost na postove Helmanda jer to je osoba koja dolazi iz redova onih koji brane terorizam i opravdavaju ubijanje nevinih ljudi po Siriji i ostalim zemljama zato sto to odgovara kriminalcima sa zapada i Saudijske Arabije i Turske. Dok je god takvih nece biti mira na Bliskom istoku i opcenito u svijetu.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +6
    emir002
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:01 | 8.09.2012.
    Muslimani iz BiH su suniti, pa tako i ja valjda pripadam sunitima..(iako do ovog plašenja naroda terorizmom nisam imao pojma ni koje su razlike između sunita i šijita, a ni kojoj strani pripadam, jednostavno mislio sam islam je islam, muslimani su muslimani i to je to)
    Ali podržavam Assada, Iran, Ahmedinedžada i sve ostale Šijite i Alavite i Hinduse i Indijance i Vanzemaljce ako treba, podržavam sve koji se bore protiv nepravde!!! Pa nek me proglase i luđakom i nevjernikom i šta ja znam već sa čim, ali sam na strani Pravde..

    Ono što zabrinjava je pojava sve više muslimanskih ekstremističkih skupina. Pod ekstremističkim skupinama ne mislim na izmišljenu Al-Kaidu, već na lokalne skupine koje će svog prvog susjedam muslimana također, optužiti da je ovakav ili onakav, zato što ne pušta bradu ili ne nosi hlačice do članaka.. Ali i za tu pojavu postoji samo jedan uzrok: Amerika, UK, Izrael. Njihova propaganda pravi muslimane građanima i ljudima drugog reda. I to ne samo u očima ljudi drugih religija, nego i u očima samih muslimana. Zbog toga muslimani jednostavno zbijaju svoje redove, svaka skupina, svako selo, svaka regija smatra da se ona druga grupa ponaša drugačije od njih, a USA propaganda koja sve više i više demonizira pojam Muslimana i Islama tu situaciju samo još više podgrijava. Postoji izreka koja kaže: Životinja satjerana u ćošak se bori.. tu izreku možemo upotrijebiti i ovdje - muslimani su satjerani u globalni ćošak svijeta - i bore se ali ne znaju protiv koga..

    @Helmand
    je dobar primjer ovoga što sam rekao iznad. Ne želim komentirati komentatore, ali jednostavno ne mogu da ne vidim kontradiktornost u njegovim postovima.. "muslimani vode odbrambeni džihad protiv stranih okupatora,kao u Afganistanu protiv Amera i koalicionih snaga,u Somaliji protiv Kenijskih kršćana,u Yemenu protiv domačih otpadnika (koje podržavaju Ameri) u Iraku protiv Amera do skoro pa protiv Šijja,pa Palestini protiv židova itd" ali u ostalim njegovim postovima se jasno vidi da u Siriji Assad predstavlja "ultimativno zlo" jer je "mnogobožac", a "ameri" ispadaju pozitivci jer se nadaju "da će pobuna ostati sekularna ali džaba se nadaju"... Pa čovječe saberi se malo !!! Ameri napadaju Afganistan zato što su tamo muslimani a u Siriji se nadaju da će pobuna ostati sekularna ?? Pa što onda napadaju prvenstveno, iz kojeg razloga, možda zato što je assad mnogobožac?? LOL...šta više da kažem..
    Postoji jedan princip koji se zove Ockhamova britva. Najprostije objašnjenje tog principa kaže da su najjednostavnija objašnjenja najčešće i tačna objašnjenja. U ovom slučaju najjednostavnije objašnjenje je da USA - UK - Izrael žele jeftinu naftu i resurse, te ih neokolonijalnom politikom žele i osigurati.. Krivica muslimana je u tome što većinom žive u državama koje su bogate naftom ili resursima ( Afganistan ). Zbog toga su muslimani na ovaj ili onaj način demonizirani...
    A poštovanom kolegi komentatoru sa nickom Helmand bih poručio da se manje zamara sa tim ko u šta vjeruje, ko je sa dvije riječi izašao iz Islama, i da manje sluša svog lokalnog hodžu, a da više vjeruje srcem zbog sebe i radi sebe, te da čini dobra djela prema LJUDIMA a da manje gleda ko je pravi Musliman a ko se naziva Muslimanom..To je na Bogu da presudi, a i barem moje je mišljenje da Bog više gleda koje si dobro djelo učinio, nego što si primjetio tuđe loše djelo..
    Lijep pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  10. +3
    mariofil
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:14 | 8.09.2012.
    @seno1978
    Bravo za svaki tvoj komentar.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +4
    mariofil
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:06 | 8.09.2012.
    @Helmand
    Kur'an sam sebe tumači (El-Qur'anu jufessiruhu ba'duhu ba'dan), Islam je miroljubljiva religija, poruka mira i ljubavi, ti i slicni tebi koji iz konteksta izvlacite pogresne zakljucke iz sura i ajeta u Ku'ranu ste najveci neprijatelji islama i muslimanskog naroda uopste. Ku'ran nigdje ne promovise radikalizam i iskljucivost kaoja se jasno moze prepoznati u tvojoj retorici. Ponavljam, ti i slicni tebi, neoharidžije, tekfirovci i ostali koji pozivate džahilijetskom (neznabožačkom) davom, vase djelovanje je antiislamsko.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +2
    TomRy
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:02 | 8.09.2012.
    @ Štovani kolega Helmand
    Evo čitam Vaše promišljanje i smatram da nije bez osnova, u životu religija i raznih naroda svako zašto ima i svoje zato. U kršćanskoj povijesti imamo sukobe, podjele, krvave međusobne ratove, križare, inkviziciju, sekte; i sve to vidim kao evoluciju sa svojim svjetlim i tamnim stranama.
    Jako mnogo bi se moglo naučiti od Vas kao vjernika posvećenog proučavanju Islama, kad bi stavove svojega učenja izlagali manje radikalno, bez primjesa strogosti ili ljutnje, bez traženja osvete, krvi, svetog rata. Povijest nas uči da život nastaje iz života, a smrt donosi još veću smrt.
    Svi mudri ljudi koji su se okrenuli proučavanju i poštovanju vlastite religije, koje sam sreo u životu su prvenstveno humanisti, dobri i blagi ljudi, sugestivni u iznošenju svojega znanja i takve ljude i drugi ljudi tada požele slijediti.
    Razumijem da je ovo vrijeme revolucije u islamskom svijetu i vidjet ćemo što će se iz svega toga vremenom iznjedriti...
    Samo još jedno pitanje na kraju:
    ŠTO u svim tim previranjima, proljeću, revoluciji predstavlja Francuska, Britanija, USA i Izrael?
    Prikaži cijeli komentar
  13. +3
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:36 | 8.09.2012.
    @-Helmand, tvoja Vera je mladja dosta od Hriscanske, ponavljam, kako znas da je najispravnija? Da li znas da su Verske Knjige kako vase tako i nase, prepisivane i dopisivane tokom istorije?

    PS. Kada pisem o Verskim temama pisem velika slova, cak i tamo gde ne bi trebalo, kako neko ne bi shvatio uvredom.
    Prikaži cijeli komentar
  14. -2
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:11 | 8.09.2012.
    Pa neka si mi rek'o Vagrante sada možemo 1400 godina Islamske literature da bacimo u smeće i da si instaliramo wikipediu koji može da piše ko kako hoče.
    Hehehe.
    I zašto da se obraćam ljudima koji po 40 godina uče Islam,bolje da nazovem Vagranta a on će da skokne na wiki i da me prosvijetli,kako sam samo glup bio.
    Čitaj kada su muslimani osvojili Perziju.Kada je nastao šiizam ko ga je osnovao,kakvi su njegovi osnovi vjerovanja.
    Koliko puta su šijje stajale uz okupatora?Uputit ću te na jedno dobro djelo od Amin Malufa u prevodu srpske izdavačke kuće pod nazivom "Krstaški ratovi u očima Arapa".To je najmanja osnova koju moraš da znaš da bi išta razumio.
    Sadam Husejn tiranin i tagut nikada nije bio musliman a kamoli sunija.Godinama slušajući mass medije,koje sad toliko mrzite,ostavile su traga na vama.Sadam je ubijao i sunije i šijje.Pa čiji je onda bio?
    Prikaži cijeli komentar
  15. +6
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:02 | 8.09.2012.
    @- seno 1978, izvini tek sada videh tvoje postove, pa da ne shvatis kako te ignorisem. U Kuranu pise da ce se voditi Dzihad protiv nevernika, dakle svih koji nisu Muslimani?!
    Sto se tice Iraka, tamo je 20% Sadamovih Sunita vladalo nad 60% Sija i ostalih uz represiju, nije bas bila idila kako ti kazes!
    Da je bilo sloge pod Sadamom ne bi rat protiv amera tako kratko trajao. Slazem se da su neslogu medju Muslimanima iskoristile SAD - zapad za okupaciju, kako muslimanskih zemalja tako i juge!
    Prikaži cijeli komentar
  16. -8
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:02 | 8.09.2012.
    Seno ,nemoj da pričaš o Islamu jer neznaš.
    I koga ja smatram prijateljima,de opet pročitaj šta sam napisao,ne pričaj gluposti.
    Džihad je arapska riječ koja označava ulaganje krajnjeg napora,truda.U Šerijatu ta riječ označava ulaganje napora u borbi na Allahovom putu.
    Nije istina da postoji samo odbrabeni džihad,kako bi se inače Islam proširio da nije postojao ofanzivni džihad?Zašto pričaš o onome što neznaš Seno?
    Ali je defanzivni večeg prioriteta od ofanzivnog.Islam se širio sabljom i džihadom.Tj granice islamske države tj Islamske vlasti.I to je dužnost muslimana staviti ljude pod pravednu Božansku vlast i ponuduti im Islam ali bez tjeranja u Islam.Ali islamska vlast se mora uspostaviti nad narodima što će se na koncu desiti.
    U Iraku ratuju muslimani i Šiije koji su Perzijanci i sljedbenici Perzijanske vjere,doduše malo modifikovane od tada,ali uglavnom iste.Da oni mogu tvrditi da su muslimani,ali ti Seno možeš tvrditi da si postao od majmuna i svako danas nešto tvrdi.Ali istinitosti nema u obe tvrdnje.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +4
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:49 | 7.09.2012.
    @-Helmand
    Da bi i ostali koji ne znaju razlike shvatili, wiki:
    "Šijiti se od sunita razlikuju po tome, što imaju male razlike u pranju prije ulaska u džamiju i pokretima tijekom molitve, no, suniti i šijiti mogu se moliti u istoj džamiji."

    Posto je mesovita verska drzava Irak [ Suniti i Sije],ratovala protiv Irana [Sije] osam godina a u zadnje vreme u Iraku jedni druge ubijate, dokle mislis da ce to trajati? Bas me zanima da li cete prvo medju sobom poravnati racune, pa krenuti sabljama na ostale?
    I kako znas da je samo tvoj verski pravac najispravniji?
    Prikaži cijeli komentar
  18. +4
    seno1978
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:45 | 7.09.2012.
    za vagranta
    rijec jihad ili borba na bozjem putu ne znaci da se treba ratovati protiv krscana ili drugih,vec je to poziv svim muslimanima ako budu napadnuti da se bore na alahovom putu znaci da se brane a ne da napadaju sto je velika razlika,a za ovo da muslimani ratuju jedni protiv drugih nisi u pravu,u iraku je bio suzivot kao i svugdje sve dok se amerika nije umjesala kao i u drugim zemljama,neznam gdje zivis ali imas primjer jugoslavije,prije 30 godina nikog nije zanimalo ko si i koje vjere a vidi sad,isto poklon od amerike i ostalih
    Prikaži cijeli komentar
  19. +6
    seno1978
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:39 | 7.09.2012.
    za helmanda
    ima ovdje dosta muslimana ali oni osvjesteni ane zavedeni kao ti,ovdje nije bitna sekta ili drugacije tumacenje islama kao siije alaviti i ostali to je nebitno,bitno je da se prolijeva muslimanska krv u velikim kolicinama uz blagonaklonost amerike i ostalih zapadnih sila a sto je jos zalosnije i od arapa kao katar,saudijaka arabija itd.zar ti stvarno kao musliman mislis da su amerikanci i zidovi i nato prijatelji islama i muslimana,ako to mislis onda si slijep,izrael radi holokaust u palestini,libanu itd,amerika je samo u iraku ubila milion ljudi,pa gdje je afganistan,pakistan somalija,jemen i ostali,zar stvarno mozes misliti da su oni prijatelji,moj prijatelju njima je vazno da dodju do prirodnih resursa i da dobiju modernio roblje,citaj i uci kuran,a evo ti jedan ajet pa ga protumaci...O MUSLIMANI NE UZIMAJTE ZA ZASTITNIKE PRIPADNIKE DRUGE VJERE, ne bi zelio da se neko uvrijedi na ovom potalu jer ovo nije zlomisleno nista vec samo da ovaj covjek progleda i shvati da mu amerika i zidovi nemogu biti prijatelčji i zastitnici
    Prikaži cijeli komentar
  20. -9
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:31 | 7.09.2012.
    Muslimani danas ne ubijaju jedni druge.Može se desiti pojedinačni slučaj,ali danas ni jedna muslimanska grupa organizovano ne ubija neku drugu muslimansku grupu.
    Vi ne ponajete Islam.Da poznajete znali bi da se iz islama može izaći u trenu.Sa 2 riječi.Onda više nisi musliman makar se zvao Muhamed i imao bradu do poda.
    Grupa kojoj pripada Assad tj. Alleviti nikada nisu bili muslimani.Nisu uopšte uspostavili osnove vjere,tevhida (monoteizma).I u propisu su poput hindusa,kršćana itd..Oni su mogu nazivati muslimanima,ali i ti možeš pričati da si hodao po mjesecu.
    Ako pogledaš pažljivo i otvorenog uma,shvatit ćeš da se muslimani vode odbrambeni džihad protiv stranih okupatora,kao u Afganistanu protiv Amera i koalicionih snaga,u Somaliji protiv Kenijskih kršćana,u Yemenu protiv domačih otpadnika (koje podržavaju Ameri) u Iraku protiv Amera do skoro pa protiv Šijja,pa Palestini protiv židova itd.Sve okupirane zemlje od neo-krstaških hordi,a jadni muslimani brane svoje zemlje,resurse živote,čast.Nemoj da te zabune oni "muslimani" tj OTPADNICI koji su stali sa okupatorom pod jedan krov.Takvi "muslimani" su slađi od okupatora za mudžahidske sablje.

    Muslimani protiv Hrisćana i ostalih nemaju šanse?Stvarno ste neozbiljni sugovovornici.Uzmi historijske knjige u ruke pa prelistaj...
    Prikaži cijeli komentar
  21. -7
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:20 | 7.09.2012.
    Filozofijom u Islamu se nebavi osim onaj koji je zalutao.Ono što ti ja pričam su činjenice.
    Kad sam pomislio da nemožeš gore ti napišeš "Da, kukavičko je napadanje podmetanje bombi".
    Hehe,svašta.Čovječe upali Youtube,pogledaj slike Homsa,Alepa,Damaska koji su porušeni?Ko je to porušio?Odogovori mi pa onda pričaj o kukavičluku.Ja mogu shvatit ovaj sajt i njegove čitatelje kao opoziciju mass medijima,ali stvarno postajete jednoumni.Iz vašeg govora čovjek može pomisliti da Assadovi avioni bacaju leptirove na stanovništvo.I kada god se pojavi tvrdnja ili video da su Assadovi psi nešto uradili,onda je montaža,ili su to uradili "teroristi".Budite pravedni uvjek i kada istina nije na vašoj strani.Nikad nećete razumjeti ovaj sukob,na prvom mjestu zato što niste muslimani,i zato što gledate iz drugog ugla.Pa zato što neznate historiju sekte u kojoj je Assad i njegovi sljedbenici i kakvo je njihovo neprijateljstvo prema muslimanima bilo unazad 1000 godina.

    Ono što ti smatraš mitologijom će bez imalo sumnje postati Istina.Uskoro (za koju godinu,) će se u Arabiji pojaviti čovjek kojeg će ljudi zvati Mehdijem.Assad ili njegov nasljednik će na njega poslati 70 hiljada vojnika.Koji će se kretati nekim primitivnim načinom i desit će se što će se desit.Opet vam ponavljam,nemate pojma šta znači ovaj početak sukuba u Siriji.Živi bili pa vidjeli.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +2
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:06 | 7.09.2012.
    @- Helmand, ja samo vidim da vi Muslimani ubijate jedni druge, od Iraka preko Libije ...Malija .....do Sirije......!Ako mogu da uporedim, kao mi Pravoslavci protiv Katolika a to je nevidjena glupost.
    A sto se tice dzihada protiv svih "nevernika", drugim recima ljudi drugih veroispovesti,sami cete platiti najvecu cenu!
    Da budem direktan, Muslimani protiv Hriscana, plus ostalih, nemaju nikakve sanse. A da cemo ratovati konjima i sabljama, mozda ali u raju oko lepih devica!!
    Prikaži cijeli komentar
  23. +9
    Bašo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:32 | 7.09.2012.
    Opet je ova naša usrana ministrica vanjskih poslova Pusićka u terorističkom taboru. Ima li naša Vlada imalo pameti, zar oni misle da će narod u Hrvatskoj biti toliko tolerantan da će dozvoliti da ova vlada uništi baš sve što smo još imali od nekakvog ponosa u vrijeme socijalizma. Gdje su sada te "velike Hrvatine" da se pobune i kažu vladi pustute taj jadni sirijski narod, neka sam rješava svoje probleme, ako im već ne možemo pomoći, ne treba ni da im odmažemo. Sve me više sramota živjeti u ovakvoj državi, "slučajnoj državi ", u kojoj vlada čisto sluganstvo i podrepanstvo, a nema ničega svoga. Što je sa Tuđmanovom uzrečicom "svoj na svome"??? Upravo njegovom zaslugom više nismo niti "svoj na svome", niti "svoj na tuđemu", niti "tuđi na svome", nego smo "tuđi na tuđemu, bez svoga"!!! "Živjela usrana socijaldemokracija"!!! Narodi Hrvatske, dokle ćete ovo trpjeti???
    Prikaži cijeli komentar
  24. +10
    Raki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:25 | 7.09.2012.
    @Helmand
    Da manje filozofiras o Islamu a bolje citas vidio bi ovu recenicu:
    "Teroristi su ubili 5 pripadnika snaga sigurnosti i ranili nekoliko osoba", potvrdila je sirijska državna televizija.
    Da, kukavičko je napadanje podmetanje bombi, to rade samo izopačeni ljudi jer njima nije bitno koga ce ta bomba ubiti.
    Amerika i Zapad su zapoceli ubijanje muslimana u Siriji i ovaj terorizam koji se trenutno dogadja finasiran je upravo od njih.
    Nisam siguran da ce Assad izgubit cak naprotiv mislim da ce on pobjedit a teroristi i plaćenici će ostati to što jesu, i nadam se da ce ih sirijska vojska pohvatat i sudit im za ratne zlocine.
    I molim bez tih mitolosko religijski filozofija jer ovdje je rijec o stvarnom zivotu, krvolocnom napadu na narod i vladu Sirije, jednom rijecju na agresiju koju finasiraju muslimanske izdajnicke zemlje na celu sa Saudijskom Arabijom, centrom svake izopačenosti i zla, koja teži uništenju Islama i muslimana.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    mile95
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:04 | 7.09.2012.
    Logićno je za oćekivat ovakav poduhvat
    advance.hr/vijesti/sirijska-vojska-krenula-u-zauziman...
    Prikaži cijeli komentar
  26. -12
    Helmand
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:03 | 7.09.2012.
    Hehe
    @Raki "pa oni nisu ni vojska niti se znaju boriti vec samo kukavicki napadaju"
    Ja još nisam čuo za kukavičko napadanje,do sada.
    U članku piše da je poginulo 5 vojnika.O kakvim je sada civilima riječ,za koje "teroristi" ne mare.
    "Teroristi" su muslimani koji se bore protiv Assadovih idolopoklonika i mnogobožaca,i to je ova borba u svoj svojoj suštini,iako je navukla razna odijela.
    Sukob Islama i mnogoboštva.Sukob istine i laži.
    Amerika i Zapad se još nadaju da će pobuna ostati sekularna ali džaba se nadaju.Pobuna prerasta u Islamski džihad.I sutra kada Assad izgubi a bez sumnje hoće,Sloboda Sirijska Vojska će postati "terorstička frakcija" za Zapadne medije.

    Ovi događaji su vjerovali ili ne,opisani prije 1400 godina.Hadisi(kazivanja) su vjerno preneseni do danas.S tim da se pominju uglavnom veći događaji.Da vam ne duljim plaho,samo znajte,bez obzira koju stranu simpatisali,da sukobi u Siriji neće stati sve do silaska,Isaa alejhi selam,tj Isusa,Allahovog Poslanika.On će sići će u Damasku.Uglavnom ovo su samo početci velikih sukoba kakve nemožete ni zamisliti a njihov kraj su bitke na konjima i sabljama ponovno,a šta će uzrok biti tome?Pogađajte jer i mi muslimani pogađamo.A sve će to početi u Siriji,tj počelo je.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +10
    Raki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:46 | 7.09.2012.
    A sto očekivat od terorista osim ovakvih podmuklih akcija, pa oni nisu ni vojska niti se znaju boriti vec samo kukavicki napadaju i ubijaju bilo koga. Nije njih briga hoce li poginut vojnik ili civil. Sramota za cio ljudski rod. Nasmijala me ona recenica "kraj trulog rezima" hahahah, znam ja da bi oni to voljeli da mogu Siriju gurnut u propast ali jedno su zelje a drugo stvarnost. Pokusaji da se stvori kaos u Siriji jos nije uspio a nece ni uspjet jer sirijska vojska je iz mjesec u mjesec sve borbenija i zesce udara teroriste i plaćenike. Zadnjih dana smo svjedoci ponovnog pokusaja medijskog rata i stvaranja kaosa teroristickim napadima, očito nista drugo nemaju. Plan je očit, zele izmanipulirat Assada da se uspanici i upotreni kemijsko naoruzanje kako bi pred cijelim svijetom imali opravdana razlog za invaziju na Siriju. Mislim da im ni taj plan nece uspjet. Sirija ce ostat zapamcena kao zemlja na koju je USA-EU najviše potrošila a ništa nije dobila.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +10
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:02 | 7.09.2012.
    Smeće od žene.!!!!
    Ona i Čačić isti stav, komunikacija, prepotentnost,bahatost itd.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +8
    da,ali
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:25 | 7.09.2012.
    i talijani su se cak solidarisali sa teroristima iako ih recesija dere
    Ovakvo je moderno vodjenje ekonomije - vi saljete vojsku u nase ratove a mi vama omogucimo da pokupite mrvice iza nas
    Prikaži cijeli komentar
  30. +14
    TomRy
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:11 | 7.09.2012.
    Svaki puta kad se uz Siriju spomene Hrvatska osjećam se iskonski sramno.
    Tko je tebe proljetna pussy ovlastio da me sramotiš po svijetu, po kojem ja osobno nemam neprijatelja!?
    Ako bih i imao neprijatelja, to su onda vlade i institucije koje su samo tvoji prijatelji!
    Prikaži cijeli komentar
  31. +12
    jerfra123
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:04 | 7.09.2012.
    Teroriste treba na licu mjesta ubiti
    Prikaži cijeli komentar
  32. +17
    Bronko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:02 | 7.09.2012.
    Da vidim jel mi logika još radi... W.Hague traži od "kolega" više para za sirijske teroriste + naša ministrica VP-a Miss Pusic je tamo = mi cemo iz svog džepa financirati pobunjenike koji bacaju civile s krovova????
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.