Bilo da se radi o iPhone telefonu, iPad tablet računalu ili pak MAC stolnom računalu - u zapadnom svijetu imamo gotovo samo 2 kategorije ljudi: onu koja posjeduje jedan od navedenih proizvoda i onu koja žudi za istima.
Na valu fetišističke promocije Apple-ovi proizvodi poprimili su element idoliziranja, unatoč činjenici da brojni stručnjaci navode kako je sama kvaliteta proizvoda inferiornija u usporedbi s nekim drugim, daleko jeftinijim, proizvodima.
Strategija prodaje je stvoriti histeriju putem medija oko svakog novog Apple proizvoda ili nadogradnje.
Dugogodišnjeg vođu kompanije, Steve Jobs-a, pogotovo nakon njegove smrti, uzdiglo se na pijedestal gotovo mitološkog nad-čovjeka koji je svijetu podario svu ljepotu napredne tehnologije.
Jednom dijelu svijeta, privilegiranom dijelu svijeta - svakako, no drugom - o kojem se piše znatno manje - podario je pakao, tragediju i nehumano izrabljivanje.
U tekstu pod naslovom "Inside Apple's Hidden Factories. Finally." (prijevod: "U Apple-ovim tajnim tvornicama. Napokon.") ističe se zanimljiva priča osobe po imenu Mike Daisey.
Gospodin Daisey je sam sebe opisao kao "velikog štovatelja kulta Apple-a".
Imajući u vidu njegovo beskonačno poštovanje prema voljenoj kompaniji, radio stanica "This American Life" odlučila ga je povesti na mjesto gdje se proizvode njegovi omiljeni proizvodi, u kineske tvornice kompanije Foxconn (koja sastavlja Apple proizvode) u gradu Shenzhen (jugoistok Kine).
Tamo je Mike Daisey mogao iz prve ruke vidjeti kako se stvara "čarolija".
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.