Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Šef obavještajnih službi u Bavarskoj za BBC: "Imamo nepobitne dokaze, ISIL-ove ćelije spavača su u Njemačkoj - stigli su glumeći izbjeglice"

Manfred Hauser, šef obavještajnih službi u njemačkoj pokrajini Bavarskoj, dao je intervju za BBC te se pritom osvrnuo na aktualnu situaciju glede sigurnosne situacije oko migranata u Njemačkoj. Hauser tvrdi kako su se ćelije ISIL-ovih terorista infiltrirale u Njemačkoj pretvarajući se da su izbjeglice.

Hauser navodi kako posjeduje "nepobitne dokaze" za ove tvrdnje te ističe kako ISIL-ove ćelije "spavača" pripremaju napade u Njemačkoj.

"Moramo prihvatiti činjenicu da imamo skupine njihovih spavača ovdje u Njemačkoj", rekao je te istaknuo kako njegova služba (BfV) trenutačno obrađuje informacije o nekoliko stotina potencijalnih terorista koji su došli u Njemačku pretvarajući se da su izbjeglice.

Poručio je kako postoji "vrlo veliki rizik" da će ćelije ISIL-ovih spavača pokušati nove napade.

Vezano uz temu:
Bez podrške za Erdogana vrata se ponovno otvaraju: Turska prijeti Europi izbjeglicama, valom kakvog Europa neće moći podnijeti

Kuda ide njemačka vanjska politika?

Širenje straha Europom: Kriju li se teroristi među izbjeglicama?

Izvori:

politico.eu | ashingtontimes.com | RT

Komentari

(22):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:02 | 13.08.2016.
    @maki iako si potpuno u pravu je nekima teze doci do istine jer je lakse verovatu u laz.
    Prikaži cijeli komentar
  2. 0
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:37 | 13.08.2016.
    @korisnik13541 Inače, tvrdiš da ne mrziš muslimane, ali takva demagogija je poznata kod onih koji žele da pokrenu hajku protiv nekog naroda i tu se krije problem što glavni krivci i uzročnici budu pošteđeni, a obični ljudi uvijek stradaju. Dakle, dopustio bi da vlasti u Evropi i dalje pomažu teroristima, a odmažu snagama reda u Siriji. Jer je za tebe teorija zavjere ako Evropa šalje oružje teroristima, iako je do dokumentovano bezbroj puta.
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    igor22
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:34 | 13.08.2016.
    Ako znaju za njih, zašto jih ne uhapse? Velika vjerovatnost, je, da to znaju samo onako občenito, ali po facama ne znaju ko su?
    Prikaži cijeli komentar
  4. 0
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:32 | 13.08.2016.
    @korisnik13541 Drugi put prvo provjeri informaciju prije nego što tvrdiš da neko nešto nije ili jeste da ne bi bilo nesporazuma, to kažem u vezi izjave: "Dok se sami muslimani in njihove zajednice ne okupe i strogo osude ove teroriste, toga ce bit sve vise i vise, al kolko vidite njih bas boli briga. Jel se ko od vrhovnih oglasio u Srbiji, Hrvatskoj itd. i osudio ove zlocine?" Jer nijedno od toga nije tačno: poglavari su osudili terorizam i niko toliko ne gine u borbi protiv terorizma ili kao žrtve terorizma kao muslimani. Pa ako neko laže, neka ne očekuje nagradu i pohvalu za to. Slažem se da nije sve zavjera i to niko i ne tvrdi. Govorim o islamskom terorizmu koji bi se ispoljavao minimalno da nije poguran od strane svjetskih sila, i oba današnja kandidata za predsjednika SAD-a: Hillary i Trump, tvrde da iza islamskog terorizma stoje SAD. Da li je to onda logika ili paranoja ili prosta činjenica koju neki ne mogu da shvate?
    Trump: youtube.com/watch?v=4UAiIuIe5Ro
    Hillary: youtube.com/watch?v=gxUfUKhBGWM
    Naravno, postoje dodatni faktori oko terorizma, manje bitni i pridruženi.
    Prikaži cijeli komentar
  5. 0
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:17 | 13.08.2016.
    U Sloveniji je nekoliko tedna nazad jedan seljak sa ak47 pobio mislim da troje ljudi...nije bilo hajke uopšte. E sad zamislite da bi vrištao Allah Akhbar.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    korisnik13541
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:25 | 13.08.2016.
    [email protected] Ko prvo izvini al ja ne mrzim muslimane kako ti kazes, (kako tebi laze tvoja teorija) u stvari najbolji drugar mi je islamske veroizpovesti, al nije sad to vazno. Hteo sam samo da kazem sve ovo moze da se brzo rijesi ako same zajednice, lideri ili getovi izbace ove ekstremisticne elemente iz svojih redova nazad u SA ili bilo kde su dosli, a ne jos da narod aplaudira kad dođe do napada kao sto je bio onda u Melenbeku. Ee to je taj problem, kao bili smo zlostavljeni od belaca a evo vam sad osveta. Da zapad je kriv priznajem, pa i cia pa i neke druge sluzbe, al ipak nije sve zavjera kao sto ti tu svaki dan pises i stavljas linkove. Izvini jedno je povezivanje 1+1 i logika a nesto drugo paranoja Btw. Vise mrznje vidim u tvojim postovima nego u mojima, a ja necu vise da se ti obracam pozzz
    Prikaži cijeli komentar
  7. +2
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:55 | 13.08.2016.
    Makistar, svaka cast na zadnjem tekstu. Odlicno si dozirao strogocu u razmisljanju o odgovornosti i suodgovornosti aktivnog drzavljana.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +1
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:48 | 13.08.2016.
    @korisnik13541 Mislim da je problem je što nisi spreman da vidiš "koliko duboka je zečja rupa". Ako vidiš da gomila Arapa slavi zbog terorističkog napada u Evropi ili Siriji, za tebe je to dokaz da tu nema teorije zavjere. Ne kažem ni ja da ima, mene zanimaju činjenice, ali recimo da si govorio o zavjeri, a ne o teoriji: dakle, ako je velikih razmjera, to nije zavjera? Zavjera mora biti nešto malo? Aktivnost tajnih službi je možda za tebe: agent u šeširu hoda ulicom i prati svoju metu. Čim je nešto komplikovanije, ti odmahuješ glavom. Pa to govori o tvojoj spremnosti da se suočiš sa komplikovanim činjenicama.
    Bivši šef tajnih službi general Michael Flynn o tome da je pojava ISIL-a odluka američke vlade:
    rt.com/usa/312050-dia-flynn-islamic-state/
    Komentar iza tebe korisnik13541 zamišlja da muslimani moraju biti plaćeni od strane CIA da bi slavili teroristički napad ako to želi CIA (uz važnu napomenu da od terorizma ginu uglavnom muslimani, ali svakog najviše boli njegova rana pa uskoumni to ne vide), zaboravljajući na tehnike medijske manipulacije, mentalnog programiranja preko propagande, kombinirajući čak i sa religijom: uz pomoć utjecaja preko Zaljevskih monarhija - kolijevka islama i nafte, ogromna sredstva i prilika da se među muslimanima posade neke ideje.
    Terorizam je pojava koja je mogla biti spriječena, ali umjesto toga je potpomognuta, ali tajna služba za tebe je možda jedan čovjek u šeširu, i SAD i Evropa ništa ne mogu učiniti u vezi sijanja terorizma iz smjera S. Arabije, a umjesto toga su napali i uništili Irak i Libiju i Siriju čije vlasti su bile brana terorizmu i radikalnom islamu. Svi su nevini, samo su Arapi krivi? To je tebi izgleda prihvatljiva ideja. Zašto, ili imaš neke informacije koje ja nemam ili ti se sviđaju nacizam, rasizam, eugenika.
    Pa ako imaš neke druge informacije, reci, i ja želim znati.
    Umjesto toga širiš laži da se niko od vjerskih poglavara na našim prostorima nije oglasio da osudi terorizam. Jeste i na našim i u Evropi itd. Te svoje laži zadrži za sebe i hrani njima svoje neznanje i mržnju.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +4
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:19 | 13.08.2016.
    Otkrili su toplu vodu.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:57 | 13.08.2016.
    @korisnik13541 Vaš stav se temelji na iluziji da nema muslimanskih anti-teror prosvjeda, zašto imate tu iluziju evo mogućeg razloga (medijska manipulacija, naglašavanje jednog, prešućivanje drugog): independent.co.uk/news/uk/home-news/muslim-anti-isis-...
    Evo još primjera prosvjeda:
    ashingtonpost.com/world/national-security/shia-musli...

    Ja to ne očekujem iskljhčivo od muslimana, kao neki kršćani ili drugi, koji misle da nisu u istoj kaši: njihove vlade učestvuju u tome, svi su odgovorni, ali ako se očekuje da šiiti i suniti organiziraju prosvjede kako bi pokazali kršćanima i ateistima da ne podržavaju sunitske eksremiste, eto i to se desilo za one koji nisu upoznati sa detaljima pa im se svi muslimani stapaju u isto: terorističke skupine ISIL i al Kaidu. Onda, sada ste vi gospodine na redu da učestvujete u prosvjedima da pokažete da ne podržavate da vaša vlada šalje oružje teroristima u Siriji. Povedite prijatelje sa sobom, bilo da su glasali za tu vladu ili ne. Lako je sjediti i kritikovati druge i zanemariti sebe, i svoju odgovornost, to je karakteristika svakog sebičnog i uskogrudnog duha. Vama se ne sviđa kada se odgovornost baca na tajne službe koje i jesu odgovorne za terorizam, jer želite da mrzite muslimane, kao žrtva medijske propagande i dovoljno nerazvijene svijesti da se zakačite na tu udicu za skretanje pažnje sa pravog uzroka, "zavadi pa vladaj" taktiku kojom elita čuva sebe od mase, zapošljavajući rulju da se mlati međusobno.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:00 | 13.08.2016.
    Ako idemo potpuno 'prosecno' kao 'prosecni' covek ( ne blatim nikoga ) znaci da iskljucimo 'teorije zavere' bih se zapitao ,u stvari , dali ta Europa toliko stoji za tim namecenim liberalizmom (refugees welcome) da ce sa tim riskirati smrtne zrtve medju 'svojim' ljudima?
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    korisnik13541
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:41 | 12.08.2016.
    Btw. Nisam tu da provociram ili zalim nekoga al ako ovi lideri tih zajednica ne mogu napravit neke velike anti teror. prosvjede i skupit dobre muslimane po celoj Europi onda to je za mene znak da su i oni na placenoj listi Mossada i CIE..i evo jos jedna teorija zavjere
    Prikaži cijeli komentar
  13. +4
    korisnik13541
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:29 | 12.08.2016.
    Pa ajde ljudi vecina ovih po getima u Melenbeku, Londonu, Marseilleu svi slave skupa akcije tih teroristima iz isila, ili im nije bas briga. Nema tu nikakve teorije zavjere. Dok se sami muslimani in njihove zajednice ne okupe i strogo osude ove teroriste, toga ce bit sve vise i vise, al kolko vidite njih bas boli briga. Jel se ko od vrhovnih oglasio u Srbiji, Hrvatskoj itd. i osudio ove zlocine? E nije ..dosta vise tih teorija zavjera..btw. zar su onda svi ovi vođe tih zajednica agenti cie itd?
    Prikaži cijeli komentar
  14. +7
    crnipero
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:18 | 12.08.2016.
    Prvenstveni zadatak onih obučenih terorista koji su došli nije da sami vrše terorističke napade i ugroze sebe, nego da vrbuju i potaknu pogodne izgubljene duše iz postojećih muslimanskih zajednica.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +7
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:39 | 12.08.2016.
    Pa ISIL ce uskoro promijeniti ime i gotovo - problema nema!
    Prikaži cijeli komentar
  16. +5
    miles
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:08 | 12.08.2016.
    Bravo @ makistar
    Pogodak u sridu s komentarom
    5 plus
    Prikaži cijeli komentar
  17. +14
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:08 | 12.08.2016.
    Neki od njih prosto se vraćaju kući? Evo dokaza da su to znali prije 2 godine ali su nastavili sa tim, kao što je i CIA znala da većina ljudi koje treniraju idu u ISIL i al Kaidu, a ne u FSA, ali su ih nastavili trenirati:
    7. listopad 2014 "Ekstremni militanti ISIL-a planiraju ubaciti operativce u zapadnu Europu. Metoda ulaska bila bi relativno jednostavna, ušli bi pretvarajući se da su izbjeglice, tvrdi izvor iz američkih obavještajnih krugova koji su navodno presreli i dešifrirali komunikaciju između vodstva Islamske države." (...)
    Prošlog tjedna njemački list Westdeutscher Rundfunk objavio je podatak kako su vlasti ohrabrivale džihadiste da napuste zemlju. Takva mjera, rekao je Ludwig Schierghofer, glavni časnik bavarske istražne policije, bila je zamišljena kako bi se zaštitila njemačka populacija.

    "Ako su postojale naznake da bi netko mogao počiniti napade smatralo se da je najbolje postupiti tako da potaknemo njegov odlazak, čak smo i koristili pravne mogućnosti kako bismo im to omogućili", rekao je Schierghofer.

    Ta mjera uvedena je u Bavarsku krajem 2009. godine, no napuštena je 2014. kad je vlastima postalo jasno da tako pomažu militantima ISIL-a."
    advance.hr/vijesti/isil-ovi-ekstremisti-ulaze-u-europ...
    Prikaži cijeli komentar
  18. +11
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:49 | 12.08.2016.
    Svi smo znali,da s izbjeglicama dolaze teroristi.Ne postoji kreten,kome nije od prve jasno,da isil obavezno grabi ovu priliku,da u EU posalje,koliko oce,gdjegud oce,svoje jedinice.I sta sad,pravimo se blesavi,paz bogati,topla voda!No,stjecem dojam,da mnogima nije jasno,da nas ne cekaju teroristicki napadi,tipa pucnjava u baru.Bit ce to jedinice od stotine"mudjahedina",sa velikom mrznjom i prezirom za nas.I dobro ce razmislit,gdje i kako,mogu vecu stetu napravit.
    Na pocetku migrantskog vala,bile su povremeno vijesti"u izbjeglickom kampu otkriveno spremiste sa 120 komada automatskog oruzja",kasnije su valjda takve vjesti"politicki nepodobne" Pa ajde,sto vama kazuje"120 kom.aut oruzja"? Izbjeglice??!
    Prikaži cijeli komentar
  19. +10
    mhodic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:22 | 12.08.2016.
    Lani su to bili doktori i inženjeri koji će pokrenuti Europu. Sad su odjednom teroristi spavaći? Šef obavještajnih službi novinarima priča kako bi među izbjeglicama moglo biti terorista, umjesto da radi svoj posao i provjeri sumnjive. Cijela zapadna struktura vlasti i sigurnosti podsječa na neke scene iz serije Top lista nadrealista. Nedavno je na TV bio izvještaj sa prosvjeda policije ispred zgrade skupštine u Sarajevu, na kojem policajci viču političarima Lopovi, lopovi! Nekad je policija hapsila lopove, a tajne skužbe lovile teroriste.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +10
    korisnik9387
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:02 | 12.08.2016.
    Odlično, sve ste to znali i ranije. I u skladu sa industrijom straha, što želite postići? Koji bi zakon mijenjali i kojoj agenciji fali love? Treba li skrenuti pozornost na neku novu političku opciju?
    Mogu mi prodat sve osim onog da se "nenadano" nalaze u izvanrednoj situaciji.
    Sa druge strane, Njemačka je podijeljena te sam iz Bavarske čuo vrlo glasne anti-merkel kritike.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +28
    shumadinac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:02 | 12.08.2016.
    Koliko para troše te agencije da bi došle do ovakvih informacija - jeftije bi im bilo da se pretplate na Advance.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +13
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:55 | 12.08.2016.
    Na to su mnogi upozoravali od početka. Ili se radi o ogromnoj naivnosti ili nečijem planu. Spavači se mogu aktivirati u bilo kojem trenutku, a pretpostavljam da će to biti u trenucima kada odgovara eliti SAD-a: ili kao oblik ucjene ili da izvrše pritisak na vladu koja se odmiče od zacrtane putanje, ili u trenutku proguravanja novih antiterorističkih zakona koji pogađaju više obične građane nego teroriste, ili za skretanje pažnje...uglavnom nekom će dobro doći. Sve to oko ISIL-a od nastanka do prebacivanja u EU bilo potpomognuto od strane Zapada i izgleda da je navala migracije završena kad su prebacili sve koji su trebali biti prebačeni, koje je CIA trenirala u Siriji - ispostavlja se: za terorističke akcije po Evropu.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.