Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Rusija najavljuje veliko proširenje mornarice, do 2020 izgraditi će se 51 novi ratni brod i 24 podmornice

Ruski predsjednik Vladimir Putin najavio je znatno proširenje ruske mornarice, istaknuo je kako će se do 2020 izgraditi 51 novi ratni brod i 24 podmornice. Ukupno se planira potrošiti 140 milijardi USD na "širenje morske nuklearne snage", prenosi RT. Putin ističe kako će se gotovo svi brodovi graditi u domaćim brodogradilištima i kako je cilj učvrstiti rusku poziciju kao glavnu morsku silu svijeta.

"Imamo veliki potencijal za morsku nuklearnu snagu, do 2020 ta sila će se znatno osnažiti s 8 novih podmornica Borei klase", rekao je Putin i pritom istaknuo kako je ruska mornarica glavni instrument "čuvanja nacionalnih i ekonomskih interesa".
Kao važan ekonomski interes istaknuo je resursima bogatu regiju Arktika.

Jedna podmornica nove generacije "Princ Vladimir" upravo je u izgradnji prema moderniziranom projektu Borei A. Nositi će 20 Bulava inter-kontinentalnih raketa, za razliku od 16 koliki je kapacitet aktualnih podmornica. Izgradnja prve podmornice iz Borei klase, "Yuri Dolgoruky", započeta je 1996 i upravo sada prolazi završna testiranja i uskoro će postati dio mornarice.

Podmornica "Yuri Dolgoruky", specifikacije (izvor: RIA Novosti)

Izvori:

RT | RIA Novosti

Komentari

(57):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    njanja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:07 | 3.08.2012.
    Pa dobro jeste li vi svi normalni??? Zašto je OK da rusi gomilaju oružje, a NATO ne? Odnosno, zašto daitko gomila oružje??? Govorite o gladnima. Da glad vlada. I nije u redu d ITKO gomila oružje! Nitko i nikada. Tko ga god proizvodi, ili će ga upotrijebiti ili prodati. Rusima je to glavna izvozna grana. Kao i amerima. Mislite li da rusi misle o nekakvom antiimperijalizmu? dajte se osvjestite. Rusija je danas kapitalistička zemlja. U interu im je profit, ništa više. Sovjetski savez je bio imperijalistička država.. Rusija je sada slijednik. Slijedi tradiciju ruskh careva. Amerika isto tako... Da nema vojske i vojnih lobija, nigdje, svijet bi bio jedno lijepo mjesto za živjeti. Naravno, dokle iza tih lobija postoje VLADE, ništa se promjeniti neće. Jer su međusobno vezani kao simjaski blizanci! Samo jedno od sredstava kotrole nad masama. A pokuišajte mi dokazatti suprotno!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:46 | 2.08.2012.
    0Glory to the Slavs: 21:42 01.08.12'
    irkutsk: 17:59 01.08.12'
    .........
    Ja se slazem s tobom ipak jedan drugog mozemo nadopuniti
    naso sam clanak o kaubojima u Rusiji.
    Ruski farmeri su doveli goveda iz Amerike i cak zaposlili kauboje
    -------------------------------------------------
    Rusi su prije 10 god uvozili pšenicu sa svih strana. Danas su među vodećim izvoznicima pšenice na kojoj godišnje okrenu strahovite novce. Posao sa govedima je tek u početku. U bliskoj budućnosti nastave li ovim tempom Rusi će hranit cijeli svijet. Novci i zarada te iznad svega utjecaj će bit nemjerljivi u današnjim razmjerima.

    ------------------------------
    Nero83: 02:18 02.08.12'
    Vise je i vrapcima ocigledno da se zeli opkoliti Rusija, a Sirija i Iran su poslednje kocice, kada padne Iran doci ce do pripajanja teritorije od 20 mil Azerbejdzanaca iz Irana Azerbejdzanu a to ce predstavljati mnogo veci problem Rusiji...
    Ne sprema se Rusija slucajno, nego zna sta sleduje ako padnu Sirija i Iran..
    ---------------------------------
    Krene li pad Irana Rusi neće imat drugih opcija nego zauzet Gruziju i odsjeć Azerbejđan.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    Nero83
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:18 | 2.08.2012.
    Vise je i vrapcima ocigledno da se zeli opkoliti Rusija, a Sirija i Iran su poslednje kocice, kada padne Iran doci ce do pripajanja teritorije od 20 mil Azerbejdzanaca iz Irana Azerbejdzanu a to ce predstavljati mnogo veci problem Rusiji...
    Ne sprema se Rusija slucajno, nego zna sta sleduje ako padnu Sirija i Iran...
    Prikaži cijeli komentar
  4. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:42 | 1.08.2012.
    irkutsk: 17:59 01.08.12'
    .........
    Ja se slazem s tobom ipak jedan drugog mozemo nadopuniti
    naso sam clanak o kaubojima u Rusiji.
    Ruski farmeri su doveli goveda iz Amerike i cak zaposlili kauboje
    Radi se o tome da Rusija gradi krupnim koracima jerbo zaostajala je tako mnogo u svemu.
    Each ranch located in the Bryansk region holds upwards of 7,000 head of cattle and there are presently 56,500 Angus roaming the fields, including 2,800 calves that were born in May and June of this year. Miratorg plans to expand the herd to 80,000 head by the end of 2012.
    en.rian.ru/analysis/20120713/174588037.html
    Triba imati na umu da ruski biznis investira novac tamo gdje je najveca sansa da se vrati investitoru s najvecim %.Kao i svuda.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +2
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:59 | 1.08.2012.
    Zash65OI: 11:33 01.08.12
    problem diversifikacije ekonomije od plina i nafte u proizvodnju i drugim ekonomskim aktivnostima je da je to vrlo težko u stvari provesti, jer da držiš konkurencu sa Saudskom arabijom in exxon-om itd.. treba investirati milijarde samo da imaš isti output nafte jer svako godinu težje se dostupa jer treba vrtati globje pod zemljom in težko dostupnim prostorima a zato tehnologija treba..
    -------------------------------------------------
    Gledaj,

    1. Rusi su donedavno imali veći izvoz nafte od Saudijske Arabije, plina također. Mislim da za naftu trenutno to nije situacija ali in Rusi pušu za vratom. Također Rusi neovisno o svim ostalima RAPIDNO dižu prodaju naftnih derivata.

    2. To šta je nafta nakon nekog vrimena teže dostupna na nekom polju samo znači da moraš imat pumpe tj uložit više energije u njeno vađenje pa takva nafta postaje dostupna tj ekonomski isplativa samo nakon šta cijena nafte na svjetskim burzama dostigne određenu vrijednost.

    3. Rusi već poprilično dugo provode proces diversifikacije ekonomije sa nafte i plina i to nije stvar koja se radi priko noći, to je stvar koju oni pokušavaju napravit već 10ak god a koje je tek sad počela vatat maha.

    Također shvati da u Rusa tehnologija postoji, jer za razliku od tehnički nepismenih Arapa sa Bliskog Istoka, Rusija je tehnički u vrhu svita koji godišnje izbaciju više inženjera nego Njemačka i Francuska zajedno.

    -----------------------------
    Zash65OI: 11:33 01.08.12
    a da njemcima ide posao zato što rusi kupuju njihove strojeve pa to je normalno, neznam zašto je to tako dobar signal za rusku ekonomiju, to mi kaže da u rusiji nema proizvodačkih kompanija što bi znali proizvoditi top kvalitet produkte s kojim bi sami sebi dostavljali te ekonomske strojove a ne kupovali od njemca po cenami premije!.. a to je težko, da imaš kompaniju trebaš TRG, tržište, da imaš tržište treba dozvoljenje od USA, .... i tu ti je catch 22 ..
    --------------------------------

    Krivo.

    Razlog tolikom naruđba u Njemaca je kvaliteta i politika al prvenstveno i najosnovnije zato jer sveukupna Ruska proizvodnja suvremenih strojeva (koja je golema btw) ne može zadovoljit potribu za brzom modernizacijom koju je Ruska elita zamislila, tu su također nenormalne naruđbe naprevljene u Japanca koji također brodovima dovoze najnovije strojeve za nove Ruske tvornice.

    ono šta me najviše veseli je totalni booom Ruske elektroničke industrije u koju se konačno počelo ulagat.

    Dakle nemoj mislit ni u kojem slučaju da Rusi nešta nisu u stanju proizvest je tehnički neka njihova dostigniča i danas zapad gleda ka prema vanzemaljskoj tehnologiji, stvar je samo bila u velikoj količini koju je tribalo isporučit u kratko vrime i zato su mimo Ruskih proizvodnih kapaciteta naruđbama nakrcane još dvi strane države, Njemačka i Japan. I to je po meni pametno i oke.

    Šta se tržišta tiče za to se nebrini. Indija npr ima skoro 300 komada Su-30MKI aviona u naruđbi. Pogledaj razliku u kvaliteti izrade prije 10 god i sada ma do u vijak od motora pa ćeš vidit zašto takvi strojevi ... isto se odnosi i na civilnu industriju i tu Ameri nemaju šta pričat.

    ------------------------
    koko: 12:36 01.08.12'
    Dodatak: SIPRI ili Stockholm International Peace Research Institute isto tako stalno govori kako SAD ima najveći udio u trgovini oružjem u iznosu od 8,641 milijarda USD (2010). Zna se da SAD uvijek kao i EU prodaju oružje po top cijeni za malo dobivenog tj. sad oni rade grešku koju je SSSR radio tijekom Hladnog rata.
    ---------------------------
    Ovisi o vrsti savezništva. Ako npr Bjelurusi, Indijci i Hrvati naruče od Rusa T-90MS tenk on će samo izgledom bit isti za sve.

    Rusi dobivaju Rusko. CSTO države dobivaju Rusko. Indijci dobivaju šta plate. Ostali dobivaju eksport prema razini suradnje sa NATO državama međutim i neki takvi sustavi jednostavno analogiju van granica Rusije.

    Prikaži cijeli komentar
  6. +7
    wasbewill
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:37 | 1.08.2012.
    A Iran ne smije ni pokušati razviti svoje oružje? Licemjerstvo da čovjek zaglupi slušajući ovo svaki dan
    Prikaži cijeli komentar
  7. +9
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:18 | 1.08.2012.
    Kad se letijelica lansira za zemlje na medjunarodnu svemirsku stanicu, treba izmedju 2 ili 3 dana da tamo stigne.
    Udaljenost je oko 350 km.
    Danas su Rusi lansirali letjelicu koja ce prema njihovim tvrdnjama doci u toku danasnjeg dana i automatski se dokirati.
    Ovo je prvi put da jedna letijelica dodje u tako kratkom vremenu.
    S ovim su Rusi napravili novi rekord.
    Anglo-saxonska stampa ne pridaje tome vaznost - da je to njihov uspijeh onda bi.
    Anglo-Saxonska stampa pridaje vaznost o huliganima i stiti ih koji obescasiju crkvu.
    Za napraviti ovaj uspijeh u svemiru treba imati know-how a Rusi to imaju...ne dodje to iz nicega i to im nisu dale UKUSA zemlje.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:03 | 1.08.2012.
    Mozda ovo pomogne Rusima da neutraliziraju UKUSA i njihovih satelita stit.
    Prikaži cijeli komentar
  9. 0
    korisnik_postoji
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:51 | 1.08.2012.
    @Nacionalist: 10:10 01.08
    ... zasto svicarci nikad nisu ratovali?
    ---
    Jesu, kako to misliš da nisu?
    2007 godine "okupirali" su Lihtenštajn
    nytimes.com/2007/03/13/opinion/13iht-edstamm.4893796....
    Prikaži cijeli komentar
  10. +4
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:40 | 1.08.2012.
    Izrael potrosi na naouruzanje 6,5 od svog GDP
    Amerikan sad trosi 2,5% a ima sve izgradjeno...
    .
    A Rusija koja je bila u zaostatku i koja pokusava uhvatiti korak samo 1% vise nego Amerika
    .
    Francuska kojoj nitko ne prijeti s 50 miljuna stanovnika potrosi kao Rusija s 140 miliona stanovnika koju su opkolili s bazama i prijetu joj fizickim unistenjem..
    ===
    Sad usporedjujte
    sto je puno a sto malo
    Prikaži cijeli komentar
  11. -6
    koko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:36 | 1.08.2012.
    Dodatak: SIPRI ili Stockholm International Peace Research Institute isto tako stalno govori kako SAD ima najveći udio u trgovini oružjem u iznosu od 8,641 milijarda USD (2010). Zna se da SAD uvijek kao i EU prodaju oružje po top cijeni za malo dobivenog tj. sad oni rade grešku koju je SSSR radio tijekom Hladnog rata. Rusija pak svojim saveznicima prodaje nove podmornice, korvete, fregate, lovačke avione (SU-30 MKI), tenkove i još mnogo toga što je "state-of-the-art" u ruskom arsenalu. Često prodaju stranim klijentima više novog oružja nego li oni to sam imaju (Indija ima više Su-30 i T-90 od Rusije, dokaz snage njihove neslužbenog vojnog savezništva).
    Prikaži cijeli komentar
  12. +4
    Krivi Link
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:12 | 1.08.2012.
    ispricavan se zbog tipfelera u prijasnjem komentaru, dva dana nespavanja na poslu. jos gore, desetak bez advancea :(
    Prikaži cijeli komentar
  13. +2
    Krivi Link
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:07 | 1.08.2012.
    @Nacionalist
    pogresno upotrijebljen primjer Svicaraca koji ne samo da nisu neratovali nego su se upravo obrnuto naratovali sto je prestalo tek kada su odabarani kao centralni trezor svjetskog financijskog kapitala. Pa i dan danas su vojno organiziriani po principu gradjanske milicije i drze osobno naoruzanje zaduzeno kod sebe tj. u svojim kucama. Vojna moc je u geopolitickim igrama bitan faktor u ekonomskom smislu, nekoc prije prije radi osiguravanja kolonija, onda radi osiguravanja trzista prisilom i dominacijom, danas jos i radi trke za resursima i prisvajanja spornih njima bogatih lokacija. Rusija je unatoc glomaznosti plovnih jedinica strukturom flote po mom osobnom misljenju sada jako losa, te je ova izgradnja logican potez buduci da se spori oko podmorskih resursa na Pacifiku i polarnim krajevima (resursi) te takodjer trenutno jako lose moze projicirati svoj potencijal kao protutezu UKUSA/NATO u zarista poput ovoga sada u Siriji ili primjereno reagirati u konfliktnim situacijama niskog inteziteta, a visokih frekvencija ponavljanja. Sta se tice moralnih pitanja oko trosenja para na naoruzanje naustrb elementarnih egzistancijalnih pitanja preko polovice covjecanstva, slazem se, ali u ovako postavljenom drustvenom ustroju laznog potrosackog preobilja to je nistavan argument, o tome se moze govorit tek kada se postavi kontekst borbe za nas zajednicki goli opstanak na planetu kao vrste i kada se skrene fokus sa toga koja uza skupina ce prosperirati, a tko ce sve biti u premocnoj cecini koja ce biti ostavljena da doslovno skapava. s obzirom tko sada dominira svijetom to se moze postici jedino golom silom, uz meni pomalo nevjerojatan preduvjet da je takva i namjera onoga tko je upotrebljava.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +1
    njanja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:52 | 1.08.2012.
    toooo... nova utrka u naoružanju!!! Food, not bombs!
    Prikaži cijeli komentar
  15. +8
    mickey je bobjedio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:41 | 1.08.2012.
    Nato zemlje nositeljice saveza, ne ovi novi ''kokošari'' kao što smo mi sa ljudskom podrškom, a i mnogi drugi koji se sad na brzinu uključuju kao teritorijalno proširenje NATO saveza, sa svojim instalacijama radara baza i raketnih bataljona, imaju jedino za cilj približiti se i što više okružiti istoćna prostranstva kako bi što bolje mogli dirigovati ili intervenirati u ime ''ljudskih prava'' . Ljudska prava su svugdje ugrožena tamo gdje ne vlada NATO "parlament".
    Dokaz da svijetu ne preti opasnost od Rusije, Kine, Irana, Sirije ili cijelog ''slobodnog svijeta'' već od NATO saveza je zaostatak u naoružanju istih 20 godina. Od NATO-a svaki dan dolazi neka nova i strašnija oružja, neznam protiv kojih svemiraca je ono usmjereno, možda vi ostali na portalu znate, kad znamo da pola stanovnika zemlje nema lako dostupni ni pitku vodu, a kamoli razrađenu tehnologiju za destrukciju NATO saveznika, ako se ove ovim osječaju ugroženim. Možda je kod njih proradila savjest pa bolje uništiti izvor te savjesti nego da ih ta ''savjet i dalje peće'', ako se zna za silna sredstva koja se troše u ništa, u destrukciju, a mogla bi svu bijedu u svijetu ukloniti za par godina i ukloniti toliku nejednakost i vlastito licemjerje. Kako god bilo bolje da njihov narod misli kad se toliko naoružavaju kako bi se oni mogli odbraniti od nekih tamo strašnih i opasnih necivilizovanih terorista naoružanih ni manje ni više nego dovoljno strašnim oružjem u vidu prački. Dokaz da pretnje dolaze od NATO-a je ta da su sve zemlje dostojne suprostavljanja bile u tehničkom i strategijskom zaostatku oko 20 godina, prekidom osuvremenjavanja oružja ili razvoju novih. Neko reće treba trgovati. Točno samo za to ne treba zemljama koje ne žele kapitalizam tipa Zapad, koji je sad postao monopolistički, nametati blokade i izolaciju i razna nedopustiva uvjetovanja, kao da se radi o neposlušnim kolonijama, a ne suverenim zemljama, koje sve trebaju da se razvijaju trgovinom svojih prednosti.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +6
    Nacionalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:39 | 1.08.2012.
    @irkutsk: 11:16 01.08.12'
    ..tocno tako, ali ako pogledas malo kroz povijest, nije bas podjednaka situacija, ali i pukovnik Gadaffi je upravo to napravio, kroz naftu i plin dosao do prosperiteta cijele nacije u svim segmentima...ali cionistima / zapadnim cioslugama nije odgovarala takva libija... a cijeli zapad je u lancanoj potrebi i ovisi o onom pored sebe tako da je svim 'zapadnim' drzavama cilj isti... a taj isti cilj su kreirali i nametnuli im cionisti koji u principu vladaju zapadom...
    Prikaži cijeli komentar
  17. +12
    svart_viking
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:34 | 1.08.2012.
    Plan star 3 godine, kad je Putin najavio da će se graditi 100 novih brodova do 2020 (75 ratnih brodova i podmornica plus novi teretni i desantni brodovi uključujući Mistrale građene po licenci).
    Budžet nije ono što određuje vojnu silu. Rusija za razliku od SAD-a još uvijek aktivno istražuje i proizvodi nuklearne bombe i balističke projektile (RS-24 Yars, Iskander itd.). SAD kao i ostali članovi NATO-a smanjuju svoje nuklearne arsenale dok ih Rusija unatoč međunarodnim dogovorima obnavlja i nabavlje nove.
    SAD tradicionalno troši iznadprosječne količine novca na vojnu opremu, što dovodi do velikog vojnog budžeta (programi V-22 Osprey, F-35 Lightning II, Gerald Ford klasa nosača aviona, San Antonio desantne platforme, LCS obalne eskorte...). Dodajmo k tomu i vojne intervencije u svijetu koje su u gotovo svim slučajevima kontraproduktivne. SAD trenutno ima vojne misije u Afganistanu, Ugandi, Pakistanu, Jemenu, Filipinima, i još akciej protiv "pirata" u Somaliji i nenormalan broj vojnih baza u Istočnoj Aziji i Europi (50000 vojnika samo u Njemačkoj). Vidi se iz ovoga da SAD nijednu godinu svoje povijesti nije proveo bez nekog oružanog sukoba, bilo internog ili eksternog. Ono što su uspjeli učiniti Rusima i Kinezima je dovesti rat pred njihova vrata ili u njihovu zemlju i još ih okružiti njihovima trupama i "saveznicima". Isto tako koriste islamiste i džihadiste da stave na vlast svoje pijune u Arapskim zemljama, da bi na kraju ti isti poslužili kao topovsko meso američkim vojnim snagama. I naravno onda ispada da su za sve krivi teroristi i slični, a u biti SAD i NATO ratuje protiv samog sebe jer misle da nemaju "dostojnog" protivnika (napadaju uvijek slabije od sebe i onda se diče).
    Što se tiče Rusije zadovoljan sam činjenicom da se ponovo naoružavaju, ali malo prekasno. Najnovije informacije govore da su u pokretu brojni ugovori s Izraelom, Francuskom i Italijom o kupnji i proizvodnji oružja (UAV, džipovi, oklopna vozila i avionika) jer Rusima njihovo oružje "ne zadovoljava" potrebe. Još ništa nije ostvareno, no vrijeme će pokazati kome će se Rusi prikloniti: Zapadu koji konstanto nadire i tjera ih na suradnju koja im ne koristi ni ekonomski ni politički, ili Istočnim zemljama s kojima su uspostavili dobre ekonomske odnose i pomažu im u razvoju. Rusi ciljaju na manju i bolje opremljenu mornaricu čija je glavna uloga po novoj doktrini obrana ruskog teritorija i baza. Po meni najpravednije rješenje za vojnu doktrinu za razliku od NATO-a i doktrine intervencija i rušenja režima.
    Bilo kakav napad na Rusiju bi bio katastrofa svjetskih razmjera; oni kao da su postali ključ ravnoteže svjetskih odnosa. Kome se oni priklone ili netko njima, oni će vladati svijetom.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +1
    spidi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:34 | 1.08.2012.
    Da, nevjerojatno i strašno. Nadkriminalno strašno! Dođe mi žao što ne postoji neki crveni gumb kojim bi se mogli istovremeno eliminirati svi ti bolesni umovi, na kojoj god strani. Pritisnuo bih ga istog trena, bez razmišljanja pa makar i ja ošao s njima na onaj svijet.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +1
    Zash65OI
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:33 | 1.08.2012.
    problem diversifikacije ekonomije od plina i nafte u proizvodnju i drugim ekonomskim aktivnostima je da je to vrlo težko u stvari provesti, jer da držiš konkurencu sa Saudskom arabijom in exxon-om itd.. treba investirati milijarde samo da imaš isti output nafte jer svako godinu težje se dostupa jer treba vrtati globje pod zemljom in težko dostupnim prostorima a zato tehnologija treba..

    a da njemcima ide posao zato što rusi kupuju njihove strojeve pa to je normalno, neznam zašto je to tako dobar signal za rusku ekonomiju, to mi kaže da u rusiji nema proizvodačkih kompanija što bi znali proizvoditi top kvalitet produkte s kojim bi sami sebi dostavljali te ekonomske strojove a ne kupovali od njemca po cenami premije!.. a to je težko, da imaš kompaniju trebaš TRG, tržište, da imaš tržište treba dozvoljenje od USA, .... i tu ti je catch 22 .. Kina je dobila trg samo pod uslovom da so suznji kapitalu i to i jesu, suznji kompanijama kao Apple, Microsoft, .. pa cete vidjeti koliko ce imati kina tržište otvoreno kad hoče prodavati svoja kola u evropi?)) ..sankcije, tarife i to je vse što če kina dobiti..

    još treba da se bori da dođe svijet u stanje gdje če se moment promeniti od USA napram drugim državama koji su u sužnjelastničkom odnosu sa zapadom..
    Prikaži cijeli komentar
  20. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:21 | 1.08.2012.
    irkutsk: 11:16 01.08.12'
    ===========================
    Super...
    Moram ici
    Prikaži cijeli komentar
  21. +5
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:16 | 1.08.2012.
    Ideja je velike novce od nofte i plina preraspodjelit u druge industrijske grane i diversificirat ekonomiju sa čisto nafta/plin šeme. Već sad strani mediji počimaju pisat kako je projekt diversifikacije ekonomije uzea maha i uspješno sve jače funkcionira u Rusiji čineći da prihodi zarađeni od nafte i plina svake godine imaju sve manje utjecaja u proračunu.

    Ideja je velike novce od nafte i plina preraspodjelit u poboljšanje demografske situacije u Rusiji. U tom pogledu radi se dosta na zdravstvenoj zaštiti, problemu alkoholizma i droga, poboljšanju uvjeta pod kojima bi se rađalo sve više dice, poboljšanju prometne sigurnosti itd.

    Velike stvari su napravljene po tom pitanju pogotovo po pitanju ekonomije koja ne obuhvaća naftu i plin.
    Prikaži cijeli komentar
  22. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:13 | 1.08.2012.
    ...... može bugarska imati rusko zgrađen nuklearni reaktor ili ne...
    ==============================================
    Ovo je vec udarac ispod pojasa.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +7
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:12 | 1.08.2012.
    irkutsk: 11:07 01.08.12'
    =========================
    Tako je.
    Ima previse anglosaksonske propagande i ispiranje mozga.
    Zazelimo Rusima uspijeh.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +2
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:07 | 1.08.2012.
    Glory to the Slavs: 10:59 01.08.12'
    Mozda najbrze rastuca ekonomija danas je u Mongoliji
    ----------------------------------------------------------
    Od početka 2012 u Rusiji je otvoreno cca 500 Tier-1 tvornica, više nego u Kini. Naruđba za nove strojeve financijski iznosi više nego Turski vojni proračun a naruđbama su popunjene i Ruske i Japanske tvornice za novim strojevima.
    Samo Ruske naruđbe u Njemačkoj održavaju miljon ljudi na poslu.
    Prikaži cijeli komentar
  25. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:07 | 1.08.2012.
    Ima rusija kompaniju Kaspersky, a to je redkost nego pravil===========
    =========
    Imaju Rusi i Renova kompanija
    Sberbank
    Yandex
    Gazprom
    ...ali to rijetkost...za onog tko nasijeda anglosaksima
    A KOLIKO JE STARA RUSIJA kao kapitalisticka drzava?
    Prikaži cijeli komentar
  26. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:04 | 1.08.2012.
    zato USA može da diktira jeli može bugarska imati rusko zgrađen nuklearni reaktor ili ne.. pa može i diktirati jeli može kanada da proda naftno kompaniju kini ili ne..
    ==============================================
    Ovo je vec udarac ispod pojasa.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:03 | 1.08.2012.
    irishcentral.com/news/Russia-seeks-Irish-construction...
    .......
    ovo je link iz Irish Times u kojem se govori o triljunima biznisa u gradjevinarstvu u Rusiji
    Irci idu na rad u Rusiji
    Kad bi ja bio Rus s kapitalom...bili ja isao investirati u zemlje Afrike kad se moze napraviti jos vise novaca doma?
    Zapamtite
    rusko trziste je nezasiceno
    Rusi su gladni svega...tu je veca oportunuti nego investirati u neke projekte radi nacionalonog orestiza....to vise nitko ne radi.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +1
    Zash65OI
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:03 | 1.08.2012.
    @glory to the slavs

    e težko ideš u tržišče ako nemaš dozvoljenja.. i ako bi rusi imali ruski "mercedes" tip produkta ne bi mogli to tako lako prodavati u njemačkoj jer bi njemci bili i izgubi, da dobiješ djel "tržišta" moraš da se pokoriš i da daš nešto u uzvrat.. koliko?to zavisi o tvojem potencialu, ekonomskoj moči, vojsci itd.. zato USA može da diktira jeli može bugarska imati rusko zgrađen nuklearni reaktor ili ne.. pa može i diktirati jeli može kanada da proda naftno kompaniju kini ili ne..

    zato je važno koliko si močan, tako ekonomsko kako i vojno..A tu rusija nije ni na zemljevidu.. njemci, i cel zapad gleda na rusiju kao na državu 3. sveta.. industrije i nemaju više, samo nafta in plin.. i tehnologiju kako i to praviti i vleči naftu van iz zemalje nemaju više pa prose BP in Exxon da dođe u rusiju u zamenu za dostup do nafte za tehnologiju..

    Ima rusija kompaniju Kaspersky, a to je redkost nego pravilo, ..čovjek je genij pa zato je uspio ,.. a za ekonomski preporod naroda treba je strategija ne genij tu pa tamo.. a toga nema u rusiji. Pa kad je korupcija toku velika da studenti morajo da kuverte davaju profesorima da prođu skroz onda ti je jasno zašto se rusiji ništa dobro ne piše.. žao mi je toga, bilo bi mi super gledati kako bi bila korupcija na nivoju švedske, finske, i gdje bi svi ekonomski centri sveta otvarali centre za inovacije in kompanije itd.. i još jedan ruski projekt "skolkovo" (centar za inovaciju) se izkazao za crnu rupu gdje novac ide umirat.. kao da nije to dovoljno štete otvara se centar sličan američkom "DARP"(defence advanced research projects) ..
    Prikaži cijeli komentar
  29. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:59 | 1.08.2012.
    Mozda najbrze rastuca ekonomija danas je u Mongoliji
    Ljudi moji kad bi vi znali kako se moze mnogo napraviti novca u Mongoliji vi bi zinuli.
    Samo onaj tko ima kapital i znanje uspije se u tome okoristiti.
    Ruska prisustnost u Mongoliji je znacajna...zasto bi neki Rus investirao u Hrvatsku ako moze dobiti god. 5% profita a u Mongoliji 10% ?
    Prikaži cijeli komentar
  30. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:57 | 1.08.2012.
    rusi kupuju rafinerije u Njemackoj, Holandiji...pa znate li vi kako je poceti bez akumuliranog kapitala.
    Taj akumulirani kapital su anglosaksoni gradili stoljecima i stvarali svije investicije sirom svijeta...Rusi isto ulazu i zasluzuju...
    Prikaži cijeli komentar
  31. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:55 | 1.08.2012.
    rusi ne mogu proizvoditi frizidere i slicnu robu
    To ne mogu proizvesti ni UKUSA zemlje pa ni Svicarska
    Rusija moze naci svoj "niche" a to je bankarstvo, energetika, benzinske stanice, hoteli, rudnici....itd
    Covjece tek su poceli prije oko 8 godina.
    Prikaži cijeli komentar
  32. -1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:53 | 1.08.2012.
    irkutsk: 10:50 01.08.12'
    =============================
    Ako USA potrosi za godinu koliko Rusija za 10 godina
    onda UKUSA + sateliti potrosu za JEDAN MJESEC koliko Rusija potrosi za 10 godina.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:51 | 1.08.2012.
    Dakle, ključno je pitanje, što Rusija ima ponuditi za bolji život u državama nerazvijenih dijelova svijeta,
    =============
    Boli rusku vlad k***** za nerazvijene zemlje...nije ovo komunizam pa bacati novac u rupu bez dna.
    Ruski najbolji partneri su iz "developed world" a ne zemlje u razvoju
    Rusija je otpisala jedno 50 miljardi dolara nerazvijenima itd..
    Ruske kompanije - to ja znam idu gdje mogu i koliko mogu ali samo na bazi profita i biznisa
    Jedna ruska kompanija je kupila zeljezare u Americi...i oparila prste
    Drugi put nek bolje mislu
    Prikaži cijeli komentar
  34. +1
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:50 | 1.08.2012.
    0Arkaj: 10:28 01.08.12'
    Jedno tehničko pitanje, ako ima neko ko dobro poznaje tu tematiku molio bih komentar. Vidimo iz tehničkih podataka da podmornica ima dvije projektirane brzine - nadvodnu 15 čvorova i podvodnu 29 čvorova. To mi se čini nelogično obzirom da je pogon nuklearni pa je na raspolaganju ista snaga pogona u oba slučaja a plovidba po površini ne bi trebalo pružat veći otpor od podvodne vožnje. Zna li ko u čemu je kvaka?
    --------------------------------------------------------
    Imaš:

    - brzina pri kojoj je podmornica najtiša
    - maksimalna brzina podmornice

    -----------------------------------------------------
    Glory to the Slavs: 10:29 01.08.12'
    UKUSA zemlje s svojim vazalima potrosu to samo za JEDAN MJESEC DANA...
    Ipak rusija se mora provati obraniti..zahvaljujuci A- oruzju moze.
    ------------------------------------------------------
    Nije za misec al za oko godinu UKUSA potroše ono šta Rusi planiraju za 10. Međutim pogledaj količinu novih igračaka koju za istu potrošenu svotu novaca kupe UKUSA i Rusi i vidit ćeš bitnu razliku u kupovnoj moći.
    Svejedno ostaje dosta velika razlika međutim ako ovi plan do 2020 prođe okej nema šanse da UKUSA išta pokušaju vojnim putem.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +6
    Vandal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:49 | 1.08.2012.
    @Glory to the Slavs
    Ruski arsenal može od 0-24, 365 dana u godini pogoditi bilo koju državu koja posjeduje nuklearno oružje i točka
    Mogu ameri ne znam kolko trošiti na vojni proračun,ak im 2/3 ode na financiranje ratova po svijetu. Ili njihovo hvalisanje, mi napravili avion za 100.000.000.000., a ovi za upola manje istu stvar. kužiš što želim reći
    Prikaži cijeli komentar
  36. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:47 | 1.08.2012.
    Outbox: 10:22 01.08.12'
    Rusi nikako ne bi smijeli neznati da se Svijet "osvaja" boljim trgovačkim i kulturološkim ponudama / atrakcijama, a ne vojnim limom.
    =====================
    S ovim Rusija ne osvaja nikoga
    Rusija se integrira u tokove privrede
    prije ili kasnije ce se nesto proizvesti u Rusiji i izvest ce se vanka...
    Npr jedna ruska kompanija za borbu protiv virusa ima kiljente sirom svijeta
    Ona je u prvoj ligi.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +8
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:42 | 1.08.2012.
    Antaishi: 10:37 01.08.12'
    Vladimir Putin gradi podmornicu pod nazivom "Princ Vladimir" :)
    ==================
    Vise mi je pun k*****
    ove anglosaksonske propagande
    Putin gradi: hotel, podmornicu, novu luku, zatvara ovog lopova...kao da u Rusiji nema parlamenat i glasanje
    Prikaži cijeli komentar
  38. +3
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:41 | 1.08.2012.
    Antaishi: 10:37 01.08.12'
    ..........................
    To je na engleski
    na hrvatski je Knez Vladimir
    ili po ruski Knjez Vladimir
    Prikaži cijeli komentar
  39. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:40 | 1.08.2012.
    Zash65OI: 10:36 01.08.12'
    ...............................................................
    Kemijsko ratovanje ne bi okoncalo rat.
    To je razlika.
    Prikaži cijeli komentar
  40. +1
    Antaishi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:37 | 1.08.2012.
    Vladimir Putin gradi podmornicu pod nazivom "Princ Vladimir" :)
    Prikaži cijeli komentar
  41. +2
    Zash65OI
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 1.08.2012.
    @arkaj .. podmornica plove brže pod vodom jer nije jednakvo izoblikovana kao brodovi koji imaju "rez" u premcu da seču vodu i tako brže plove.. a podmornica nema jer je napravena za plovbu pod vodu..zato ide brže ako je pod vodu..

    @glory to the slavs..

    u pravu si, to je svima jasno, Rusija nema ni 1/50 proračuna od UK/USA/ZION-a, ... a da su stvari još gore, mislim da nema rusija ni kina jaja da bi odgovorili na konvencialni napad nad njih sa nuklearnim oružjem..

    sjetimo se 2. svetskog rata, i njemci in britanci pa i rusi imali su tehnologiju da bi se bili sa kemijskim oružjem, plinovima itd.. a nisu.. po 1.sv. ratu nenapisano pravilo je bilo da je to oružje previše destruktivno pa se neče služiti.. i to zamislite britance pa njemce koji su ubivali na iljade civila po londonu, berlinu sa bombarderima in nijedan nije se osudio upotrebiti kemijsko oružje.. zato postoji šansa da rusija neče upotrebiti nuklearno oružje ako nije napadnuta sa nuklearnim orožjem.. a UKUSA ima mnogo veču konvencialnu vojsku pa ako ostane na takvoj razini vojna onda rusija gubi odmah..

    ako je udar još subtilniji (oružanje muslimana na kavkazu itd) onda je još težije uzvratiti zapadu ..
    Prikaži cijeli komentar
  42. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:30 | 1.08.2012.
    Zash65OI: 10:28 01.08.12'
    ========================
    Amerika je puna korupcije
    u americi se ukrade do 90%
    zato i trose toliko na naouruzanje
    Prikaži cijeli komentar
  43. 0
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:29 | 1.08.2012.
    irkutsk: 10:19 01.08.12'
    Ukupna količina novaca koja se do 2020 planira potrošit 720 milijardi $.
    ...........................................................
    UKUSA zemlje s svojim vazalima potrosu to samo za JEDAN MJESEC DANA...
    Ipak rusija se mora provati obraniti..zahvaljujuci A- oruzju moze.
    Prikaži cijeli komentar
  44. -1
    Zash65OI
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:28 | 1.08.2012.
    a treba i dodati da do sada ruski naoružanje projekti bili su potpuno ne-transparentni in puno kraja in korupcije, .. do 40 % keša se ukrade, kako če izpuniti te svoje nacrte samo bog zna.. do sada bilo je malo rezultata.. u 2011 bilo je samo 67 ili nešto slično % izpunjeno pogodbi a preostanak ide u žep skorumpiranim oficirjim ..

    Prikaži cijeli komentar
  45. +1
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:28 | 1.08.2012.
    Jedno tehničko pitanje, ako ima neko ko dobro poznaje tu tematiku molio bih komentar. Vidimo iz tehničkih podataka da podmornica ima dvije projektirane brzine - nadvodnu 15 čvorova i podvodnu 29 čvorova. To mi se čini nelogično obzirom da je pogon nuklearni pa je na raspolaganju ista snaga pogona u oba slučaja a plovidba po površini ne bi trebalo pružat veći otpor od podvodne vožnje. Zna li ko u čemu je kvaka?
    Prikaži cijeli komentar
  46. +11
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:26 | 1.08.2012.
    .
    Kako god okrenuli...sto god vi pisali...na bilo koji nacin prikazivali ruski budget je samo 1/10 americkog budgeta.
    A ako se Amerika plus Britanija i ostali americki vazali onda je budget Rusije mozda tek jedna pedesetina.
    A ako se gleda koje prednosti Amerika ima sto je ona na drugu stranu svijeta i moze doci Rusiji ispred vrata a rusija njoj ne moze onda je odnos na strani UKUSA zemalja v Rusija 100:1 u njihovu korist.
    Ipak
    Rusija se mora pokusati obraniti i reci anglo-saxonima ako nas napanete za sobom cemo povuci i vas.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +7
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:24 | 1.08.2012.
    Sve je to napuhano i odmah se javu oni koje svrbi samo ta cinjenica da se Rusija pokusava obraniti.
    Sto ne uvedete zakon po kojem bi trebalo razoruzati Rusiju ili zakon po kojem bi trbali UKUSA zemlje zagospodariti s ruskom vojskom, nesto slicno kao sto su napravili s Hrvatskom i ostalim zemljama Europe kroz NATO pakt?
    Prikaži cijeli komentar
  48. -10
    Zash65OI
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:23 | 1.08.2012.
    šta če jim ovi brodovi ako nemaju jaja da ustave NATO od otvaranja baza u samoj Rusiji?!?!..

    šteta keša, bilo bi bolje da otvoreno se predaju NATO-u in da razstave vojsku pa ulože u ekonomiju, a u tom primeru NATO bi razturio ruse na 10 djelova i bilo bi i gore nego je sada..

    Zlata horda (UKUSA&Zion) melje napred, .. a največje oružje su banke, IMF, ..a to još uvijek rusi in kinezi podupre sa svojim novcom a koristi ima samo zapad.. svaka čast, glupani da večih nema..
    Prikaži cijeli komentar
  49. -7
    Outbox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:22 | 1.08.2012.
    Rusi nikako ne bi smijeli neznati da se Svijet "osvaja" boljim trgovačkim i kulturološkim ponudama / atrakcijama, a ne vojnim limom.
    Dakle, ključno je pitanje, što Rusija ima ponuditi za bolji život u državama nerazvijenih dijelova svijeta, i od njih zauzvrat iztrgovati reurse koji njoj trebaju.
    Životne veze, su životnije i jače od snage destrukcije ! Obrana je nužno zlo.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +3
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:19 | 1.08.2012.
    Projekt naoružanja Rusije do 2020 je toliko velik i intezivan da ga mu je primjenu prosto nevjerovatno gledat.
    Jednako kako je advance.hr javia u vezi mornarice iste se stvari dešavaju i u vezi avijacije, protuzračne/svemirske obrane, padobranskih jedinica i kopnene sile.
    Na svim poljima su veliki pomaci.
    Ukupna količina novaca koja se do 2020 planira potrošit 720 milijardi $.
    Prikaži cijeli komentar
  51. -5
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:16 | 1.08.2012.
    ...Ako im UKUSA zemlje ne raskomadaju Rusiju prije 2020.
    Prikaži cijeli komentar
  52. +9
    Nacionalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:10 | 1.08.2012.
    @Arkaj: 09:42 01.08.12'
    -naravno, s obzirom na situaciju u svijetu (nato), ali gledajuci i svoje interese, rusija nema druge nego se jacati... IAKO bi daleko bolje bilo da se jos 1950-tih novac od oruzja poceo koristiti za razbvoj planeta, pristup pitke vode svakom centimetru svijeta, svijet bez gladnih.. pa nebi bilo ni potrebe za ratom... zasto svicarci nikad nisu ratovali?
    Prikaži cijeli komentar
  53. +8
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:42 | 1.08.2012.
    Izgleda da su ove nove podmornice jako slične nesretnom Kursku po glavnim karakteristikama..... Bio bih puno sretniji da rusija te novce troši na mirnodopske projekte ali ako se čovjek osvrne i pogleda na šta nam svijet danas liči kad NATO nema dostojnu protivtežu.....
    Prikaži cijeli komentar
  54. -1
    Nacionalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:41 | 1.08.2012.
    @SpaceJockey: 09:24 01.08.12'
    -heh...dobro pitanje...ali vjerujem ja da imaju - 'nas i rusa 300 miliona' ;)

    ..samo se cudim kako rusija nije do sada uvidjela snagu i vaznost 5te flote.. pa vec odavno, najkasnije nakon prvog zaljevskog rata, nisu poceli s izgradnjom mornarice... pa britanija je od 16st do 19st dominirala svijetom zahvaljujuci mornarici... a muzda su i shvatili i vec odavno oni imaju i tih 51 brod i te 24 nove podmornice, samo se ne busaju u prsa - 'pas koji laje ne grize'
    Prikaži cijeli komentar
  55. -6
    buksi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:31 | 1.08.2012.
    Oce li i Rusiji do 2020. tribat rat svakih 5,6 godina da održe svoje rast?
    Prikaži cijeli komentar
  56. -6
    SpaceJockey
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:24 | 1.08.2012.
    E Putine di je 2020 ta! sta ti imas sad za ponuditi?
    Prikaži cijeli komentar
  57. -3
    patkovic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:16 | 1.08.2012.
    prvo treba nakupovat kineskih igračaka da se povade brži čipovi - zezam se
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.