Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Rusija Britaniji po pitanju slučaja Skripal: "Imate dvije opcije - ili predstavite dokaze protiv nas ili nam se ispričajte"

Glasnogovornik Kremlja, Dmitrij Peskov, rekao je kako Britanija po pitanju slučaja Skripal ima sada dva izbora - može ili predstaviti dokaze protiv Rusije koju optužuje za izvođenje kemijskog napada ili, ako nije u stanju predstaviti takve dokaze, ispričati se Rusiji.

Ovaj komentar iz Moskve dolazi nakon što je britanski ministar vanjskih poslova, Boris Johnson, jutros poručio kako bi Rusija trebala "prestati poricati odgovornost".

Podsjetimo, afera je izbila prije tjedan dana, a Britanija je kao znak odmazde - iako protiv Rusije nema dokaze - izbacila 23 ruska diplomata. Rusija je na to pak reagirala identičnom mjerom naredivši izbacivanje 23 britanska diplomata.

Vladimir Putin, koji je jučer osvojio predsjedničke izbore, poručio je kako je "besmislica" da bi Rusija išla trovati svog bivšeg špijuna u Britaniji i to u trenutku pripreme za predsjedničke izbore i kasnije Svjetsko nogometno prvenstvo.

Vezano uz temu:
Analiza: Zapad se priprema za obračun s Rusijom - Je li Sergej Skripal Franjo Ferdinand našeg doba?

Izvori:

RT | The Guardian

Komentari

(25):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +3
    korisnik1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:39 | 20.03.2018.
    Po meni, ako dodje do intervencije SAD odbrana sa S-300, S400 itd dalje nece uspjeti odbraniti Siriju. Zasto tako mislim? Zato sto to nece biti jedan napad pa gotovo. Udari ce dolzaiti jedan za drugim. I na kraju ce to dovesti do zeljenih rezultata napadaca, bez obzira na gubitke koji nece biti mali. Jedini nacin da ih se zustavi je unistiti njihove lansirne polozaje, aerodrome odkle polecu itd. Ali sto bi to znacilo?
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:11 | 20.03.2018.
    Karantanac,
    Shvati,da Asad nije imao ili nema vojnika Sirija bi do sad pala bez obzira na rusku pomoć.Rat se ne dobija avijacijom nego kopnenim snagama.
    Rakete pominjem u suprotnom smjeru jer Rusi ne dozvoljavaju pad Sirije.Zbog toga su i dovukli te rakete u Siriju,sigurno ne da bi se sa njima slikali.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:46 | 20.03.2018.
    Nera, čudan je tvoj optimizam bez pokrića.
    Ne znam zašto pominješ ruske rakete u ovom slučaju. Te rakete su išle na ISIL i niko ih nije ometao i obarao. Ameri bi to rado učinili ,ali bi se onda otvoreno stavili na stranu ISIL-a.
    Kažeš da Assad ima dovoljno vojnika.Tu teško grešiš.on ima tu jednu brigadu Tigrova i prebacuje ih sa kraja na kraj Sirije jerse samo na nju može osloniti. Od onih što su pobegli mogao je formirati deset divizija Tigrova i onda ni erdogan ne bi smeo da pomisli da pređe sirisku granicu. Što se tiče opstanka Sirije nadam se da je tvoj optimizam opravdan, ali se plašim da će ta Sirija ako preživi biti teško osakaćena,nažalost.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:04 | 20.03.2018.
    Karantanac,
    Kratko..
    .Neka od 100 lansiranih tomahavka na Damask prođe 25 pa je to katastrofa po Damask.
    Jeste katastrofa ,katastrofa je kad se izgubi i samo jedan zivot,ali nije izgubljen rat.
    Dalje,o kolikom broju aviona govoris i kolikom broju sistema PVO,govoris ...
    Dalje,koliki god broj navedes,ja te pitam od kud znas da je to toliki broj.
    Dalje,
    Nisi mi naveo samo koliko je proslo ruskih raketa u suprotnom smjeru...koliko su gubici druge strane....
    Naravno,ne prizivam i ne zelim takav razvoj dogadzaja,ali ovdje ima mnogo,mnogo nepoznanica..
    Na kraju bih ti rekao rečenicu kolege Denisa:
    Da ima ikakva prednost ili način da Ameri uzmu Siriju,već bi je uzeli...
    Sto se tiče sirijskih mladića....i ovoliki broj koliko ih je ostalo je već dovoljno i bilo i biće,jer je Sirija do sad opstala...Ako Bog da,i opstaće.
    Sto se tiče prelaska sa konvencionalnog rata na nuklearni,to je damoklov mač koji nam svima visi nad glavama i na to na zalost ne mozemo uticati..
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  5. +5
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:53 | 20.03.2018.
    Nera, mora nam biti jasno da PVO (PZO) Sirije sa sve ruskim pojačanjima ne može parirati masovnom raketnom i vazduhoplovnom napadu NATO-a. Pre svega tu je kvantitet sredstava višestruko na strani NATO-a,pa kvalitet gubi značaj.Neka od 100 lansiranih tomahavka na Damask prođe 25 pa je to katastrofa po Damask.
    Miro72,ako kojom nesrećom dođe do sukoba svetskih razmera,posle toga će sasvim nevažno biti ko je prvi počeo i ko je kriv za taj sukob. Nama treba da bude jasno da ako taj sukob između NATO-a i Rusije krene kao konvencijalni i ako Rusi budu saterani u ugao oni će prvi potegnuti nuklearno oružje.Treba imati u vidu da ruska regrutna masa je bar šest puta manja od mase potencijalnog protvnika, a u konvencijalnim ratovima to je odlučujući faktor. Mi se ovte ponašamo po sistemu: "Što j babi milo to joj se i snilo".U toj situaciji buđenje može da bude veoma bolno.Na kraju da dodam da ne možemo od Rusa da tražimo da njihova omladina gine za Siriju dok su milioni vojno sposobnih sirijaca otišli kod merkelke i ostavili domovinu na cedilu.Da su se oni sirijci koji su pobegli od rata odazvali pozivu, Assad bi još pre četiri godine rasterao teroriste i ne bi mu trebala ničija pomoć.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +7
    markus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:33 | 20.03.2018.
    @ Data. ..Izrael se maximalno dao na popravak onog nevidljivog F-35 koji se sudario sa nekom pticom u letu koja je nesto cvrkutala na ruskom. Jadna ptica nije ga vidjela jer je nevidljiv, a posto su Izraelci ljubitelji ptica, nebi htjeli da im se ponovi nezgoda pa su zbog toga nesto tihi u zadnje vreme.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +2
    miro72
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:29 | 20.03.2018.
    Zasto se vrti teza " ako rusi uzvrate, doce do svjetskog rata "i sl.
    Pa pobogu bar mi ovde mozemo vidit i drzat se " ako sadisti napadnu ,mogucnost je da eskalira u svjetski rat"
    Jer nije isti , ispada da ce rusi biti krivi ako uzvrate.A misljenja sam da nece i nemogu vise oklijevat.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +6
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    06:19 | 20.03.2018.
    Karantanac,
    Ponovo ću ti odgovoriti na tvoju opasku sa slijeganjem ramena...Zaista ne znam kakav odgovor Rusa bi uslijedio,i zelio bih da to nikad i ne saznam.
    Medzutim,pasivna odbrana,kako je ti zamisljas,moguća je samo u tako sličnom napadu....Dakle,prosli put je praktično bio jedan plotun ( ne u pravom smislu plotuna,nego da kazem ograničeni napad),i tu se stalo. Rusi skrenuli velik broj raketa i to je to...
    Medzutim,ako slijedeći napad bude nesto kao intervencija,popraćeno udarima avijacije,tomahavki,te ako taj broj udara bude u valovima,tada zaista mislim da i ne bi bilo moguće odgovoriti na način koji ti predvidzas.
    Ja ćitavo vrijeme razmisljam o toj vrsti napada,jer tako nekako najvljuju nove udare i u takvim uslovima,moguć je ruski odgovor većeg intenziteta...
    Medzutim,ipak mislim,sad nakon svega,tesko da će se smjeti odlučiti na toliki rizik,jer se sigurno mora u tom slučaju kalkulisati sa mnogo većim gubicima,a amerima su te stvari jako tesko prihvatljive.
    Izbori u Rusiji su zavrseni,Rusi u Siriji dobro utvrdzeni i učvrsćeni,zaista mislim da je mala mogučnost prave intervencije na Siriju,čak i nakon jako uspjesnog false flaga,koji kod rusa vise ne pije vode da bude ne znam kako uspjesan.
    Pozdrav!!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +5
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:51 | 20.03.2018.
    Nera, sama činjenica da neki komentatori znaju da Rusi dovlače novo naoružanje u Siriju, je način odvraćanja neprijatelja. Ako hoćeš da neprijatelju staviš do znanja da imaš ozbiljne namere onda javno demonstriraš dovlačenje naoružanja da bi on razmislio pre nego što donese odluku o napadu. Ja mislim da će Rusi u slučaju napada upotrebiti pasivnu odbranu i odraditi tako da minimalan broj raketa stigne do cilja, kao što su to uradili prošli put. Ne verujem da bi došlo do potapanja plovnih objekata jer bi to bilo veoma rizično po svetski mir.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +7
    LikIzSalona
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:53 | 19.03.2018.
    @Jolly primjetno je da si u zelenom s reakcijama na komentare otkako isil vise nije u fokusu tvojih rasprava : )
    Prikaži cijeli komentar
  11. +7
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:09 | 19.03.2018.
    Data, a zašto bi se Rusi i Ameri međusobno ponižavali? Ima okolo dobrovoljaca spremnih da danas pljunu, a sutra poližu, koliko hoćeš.
    I u Europi, i na Bliskom Istoku.
    Pritom ne mislim na Izrael. S njima su sve stvari zamršene, pa i njihovi odnosi s Kremljom. Ne može se znati tko je tu kome gazda. Živiš u Rusiji, vidiš i sam. Meni se čini da je i ruski Židov, prvo ruski, pa onda Židov. Ne smije vaga previše ni na jednu stranu.
    Slično je i sa muslimanima. Ipak su skoro svi muslimani u Rusiji suniti, ne smije se previše javno voljeti Iran, pa nek je saveznik sto puta.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:02 | 19.03.2018.
    K.Trout,
    Slazem se...Jedan general major Gerasimovog formata tačno mora znati unapred kako će djelovati,u slučaju nečeg predvidzenog ili nepredvidzenog....
    Vjerovatno je dao izjavu po instrukcijama odozgo,gdje se ne igra na opciju blefanja.
    LP.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +11
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:48 | 19.03.2018.
    Nije Gerasimov tako velika figura da bi smio da blefa. Ako je sve ovo točno, onda Rusija od Sirije pravi svoju tvrđavu na Mediteranu, a sa ciljem da rat za svoju teritoriju vodi na tuđoj, uglavnom neprijateljskoj, teritoriji. Onda sve ima smisla. Kao u šahu, gurneš pješaka naprijed među protivnikove figure, pa ga onda podupireš.
    Samo, ima u šahu i takvih igrača koji ne prihvataju častan poraz, nego u bijesu poruše sve figure. To me brine u posljednje vrijeme.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +9
    Data
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:28 | 19.03.2018.
    U ranijem komentaru sam pisao da i ako bude napada biće uz koordinaciju sa Rusijom i neke ne tako značajne mete. Ne može tek tako lako da ponize jedan drugog.
    To da li je spremna Rusija da odgovori na nešto što će uraditi bez njihovog dopuštenja, moguće je sve, jer su oni svesni da se oni upravo bore za svoju zemlju ali na tuđoj teritoriji.
    Jer i prkosni Turci kad su ulazili na sever izjavili su kako su uz dopuštenje Rusije.
    Nego davno nema Izraela nigdje.

    Prikaži cijeli komentar
  15. +10
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:33 | 19.03.2018.
    Ekipa je imala vremena za napraviti nesto u Siriji do izbora u RF i nisu iskoristili to vrijeme, sad im je bolje da se povuku i odu kuci jer Vlado se vise ne šali.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +11
    altair
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:17 | 19.03.2018.
    Naravno. Čak šta više, ako odluče da upale sve što imaju, mislim da Sirija momentalno postaje jedno od top 5 najčuvanijih država na svijetu. Ako ne i jače. Sve je stvar motivacije ;)
    Prikaži cijeli komentar
  17. +10
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:09 | 19.03.2018.
    Altair,
    Ja sam se u svom komentaru,u svom odgovoru tebi,takodze nadovezao na jos jednu diskusiju sa karantancem na istu temu.
    Po njegovoj procjeni je Gerasimova prijetnja bila jedna vrsta blefa,koji je trebao da posluzi samo u svrhu eventualnog odvraćanja od tog napada,ali nikako i stvarno uzvraćanje na taj napad.
    Moja procjena je bila bas naprotiv,da Gerasimov zaista i misli sprovesti ono s čime i prijeti....
    Dovlačenje dodatnih bastiona,S-400 i onixa,uz sve već postojeće sto se već nalazi u Siriji (iskanderi) ne pričinjava vise Siriju kao laku metu za najvećeg predatora danasnjice.....
    Bilo kako bilo,bar će dobro morati promisliti,ako se okuraze na takav čin,koliku cijenu će morati platiti za tu vrstu plijena.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  18. +13
    altair
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:58 | 19.03.2018.
    @Nera
    Pa to, pokriva se i prilaz sa mora. Svakako su rekli iz MO RF, da se u istočnom Mediteranu gomilaju brodovi sa krstarećim raketama ibspremaju napad. A, i da će sve da poskidaju u tom slučaju. A, i to odakle je lansirano će da poskidaju ;)
    Prikaži cijeli komentar
  19. +11
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:52 | 19.03.2018.
    Altair,
    Bastion su protiv brodske rakete....velike razorne moći...
    Za čije brodove,da mi je samo znati???
    Izgleda da general major Gerasimov misli ono sto kaze.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  20. +15
    altair
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:40 | 19.03.2018.
    Pročitah negdje da je još S-400 zadnjih dana dovučeno u Siriju, kao i Bastion sa Oniksima. Navodno sad komplet nebo Sirije, Libana i Izraela pokriveno. Rusi ne potvrđuju...nit demantuju.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +8
    astrolila
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:57 | 19.03.2018.
    Touché
    Prikaži cijeli komentar
  22. +5
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:50 | 19.03.2018.
    A i kao da Rusi ne mogu rijesavat ljude u drugim zemljama, pokazivanje misica po mom misljenju, tko zna, mozda je britanija nesto pokusala za sto mi uopce ne znamo, pa im je Rusija dala odgovor putem Skripala, a znaju i jedni i drugi sto je stvarno razlog, ali ne mogu javno ici sa tim, pa se samo dure.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +10
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:49 | 19.03.2018.
    Ah problema, dat ce lazne dokaze i ponavljat dok ne budu istiniti.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +22
    ile
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 19.03.2018.
    Nera-univ., slažem se u potpunosti sa rečenim, samo pitanje je koliko se ruski glas čuje na zapadu, jer kako kaže stara poslovica: "Nema veće gluvoće od gluvoće onoga tko neće da čuje."
    Prikaži cijeli komentar
  25. +27
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:33 | 19.03.2018.
    Da,vrlo jasno,konkretno i korektno.
    Rusi nisu glupi.ovo je vrlo inteligentno ultimativno rijesenje.Nije ga bilo tesko smisliti kao odgovor,jer su Englezi svojim izjavama sami sebe zapravo doveli u slijepu ulicu.Nije nista čudno.Ruska strana radi SVE inteligentno i smireno,a Engleska glupo i u panici.Potpuno su neravnopravni protivnici.
    Englezi su sami sebe i degradirali i nokautirali.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.