Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Reakcija ruskog premijera Medvjedeva na nove snažne američke sankcije prema Rusiji: "Ovo je ekonomski rat, uzvratit ćemo svim raspoloživim mjerama"

Reakcija ruskog premijera Medvjedeva na nove snažne američke sankcije prema Rusiji: "Ovo je ekonomski rat, uzvratit ćemo svim raspoloživim mjerama"

SAD je uveo nove, vrlo oštre, sankcije protiv Rusije. Iz Washingtona su poručili kako su "ustanovili" da je Rusija kriva za kemijski napad u slučaju Skripal kada su u Britaniji otrovani bivši ruski dvostruki agent Sergej Skripal i njegova kćer Julija, te zbog toga sada Rusiji uvode dodatne sankcije. Podsjetimo, Rusija strogo odbacuje bilo kakvu odgovornost za ovaj slučaj.

Imajući u vidu kako je slučaj Skripal i u samoj Britaniji već pomalo zaboravljen (i Julija i Sergej su se oporavili), očito je kako je SAD aktivno tragao za povodom da pojača sankcije protiv Rusije.

Nove američke sankcije direktno ciljaju ruske banke i financijsku trgovinu.

Ruski premijer Dmitrij Medvjedev poručio je kako će Moskva ove sankcije smatrati ekonomskim ratom te će na njih uzvratiti svim raspoloživim sredstvima.

No, iz SAD-a već poručuju kako će znatno ojačati sankcije ukoliko Rusija uzvrati - konkretno, prijete zabranom ruskog avioprijevoznika Aeroflot te ukidanjem gotovo sveg uvoza i izvoza s Rusijom.

Izvori:

RT

Komentari

(38):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Grupiraj odgovore: | Prikaz:
  1. +7
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:02 | 10.08.2018.
    Jedna zaista značajna vijest. Procurilo je da je na memorandumu svog pomoćnika Bjelousova, koji je predložio da se oligarha uzme superprofit i time financira proračun, Putin napisao "suglasan", što je izazvalo političku buru zadnjih sati.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +4
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:21 | 11.08.2018.
    @hint
    Ma gdje nalaziš sve te vijesti? Svaka ti čast!
    Prikaži cijeli komentar
  2. +6
    Banier
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:39 | 10.08.2018.
    Putin još nije počeo palit Ruski narod,ali ako to počne, a počeće uskoro,boca votke,Narodina i ode sve u PM!
    Prikaži cijeli komentar
  3. +5
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:13 | 10.08.2018.
    "Ovo je ekonomski rat, odgovoricemo svim raspolozivim mjerama" razumijem kao najavu reciprocnih mjera i ne najavu oruzanog rata svim sredstvima. Naravno da ovo moze biti korak na putu do oruzanog konflikta, ali ne nuzno..!
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 2
    +3
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:50 | 10.08.2018.
    @marjo
    "svim raspolozivim sredstvima",je receno,ne mjerama.Mario,fake news...!:))
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:07 | 10.08.2018.
    Dmitar ne smije na more i dosadno mu je, pa izmislja..!😀
    Prikaži cijeli komentar
  4. +10
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:15 | 10.08.2018.
    Drage kolege,
    Po meni,ako su rusi imalo vizionari,a do sad se pokazalo da su uvijek bili korak dva ispred ovih,u sirijskom ratu,zbog čega narvno i dobijaju rar,postoji ruska opcija,a ona glasi:
    Kad iranci zatvore Hormuski tjesnac,NE MIJESATI SE,ali irancima maksimalno pomoći.
    Mozda su im do sad već isporučili mnogo zah*banih protiv brodsih raketa,koje rusi imaju u dobrom broju i vrlo su « funkcionalne ».
    O PVO da ne govorim...S-400 im mozda nisu dali,a mozda i jesu,ali i modificirani S-300 je dovoljno opak da nanese mnogo bola....
    Time se postize da se tjesnac vrlo tesko deblokira,uz vrlo,vrlo bolne rane.
    Čak je i pitanje da li se deblokira...
    Mi svi reagujemo spontano i osječajno,pa otud fraza « izrazavamo zabrinutost »,ali ja zaista NE vjerujem da su rusi toliko kratkovidi da ne vide sta im se sprema....
    U ostalom,sami rusi upozoravaju cijeli svijet da će posljedice biti razorne,zbog ovih stvari,jos mnogo prije nego sto smo mi ista i slutili...
    Izmedzu redaka je mnogo sto sta rečeno....
    Ovo,ovako po meni...u protivnom,ponasaju se kao u priči o tri vola i vuku.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 12
    +10
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:50 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    OK Nera, ali već smo nebrojeno puta konstatovali ovde da ameri baš nemaju mozga za "čitanje između redova" . tako da te poruke idu u vetar. Jedino što bi oni jako dobro razumeli i shvatili je drobljenje njihove glave nekom jako velikom čizmom.
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:11 | 10.08.2018.
    @Ema
    Uf,uf,mnogo opaka zenica!:)**
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:22 | 10.08.2018.
    @Ema
    Nebitno za poruke.
    Sledece poruke su granit,bastion,ali ne iz ruskih lansera,bas kao u Avganistanu sto je bio poruka mislim stinger.Američka flota je močna,ali za deblokadu Hormuza mora biti u dometu i iranskih čitaj ruskih,a i iranskih raketa...
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:15 | 10.08.2018.
    @Varaha
    Ma nisam uopšte opaka, samo preporučujem odgovarajuća sredstva za one koji još nisu evoluirali dotle (a čini se da i neće) da im glavnu nervnu kontrolu vrše viši delovi mozga. Sve im je na nivou hormonske kontrole i kontrole nižim delovima CNS-a.
    Prikaži cijeli komentar
    -2
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:45 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    Dakle po Neri @ Rusija treba ,,tajno,, naoružati Iran i sve će biti u redu.
    Za uzvrat amerika onda može ,,tajno,, naoružati Ukrajinu i sve će biti u redu.
    tako se politika ne vodi. politika se ne vodi emocijama.
    A blokirati tjesnac...?
    Može ali će biti brzo i odblokiran a ako treba i nuklearnim oružjem.
    I tko će na kraju krajeva dobiti taj rat-pod uvjetom da ne dođe do svjetskog nuklearnoga uzajamnoga i kompletnoga sveuništenja-
    Zna se, pobjeđuje onaj tko ima veće resurse i logistiku.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:53 | 10.08.2018.
    @gamoc
    Prvo,ameri su to uradili rujama u Avganistanu i funkalo je uspjesno sa stingerima.
    Drugo,ameri i naoruzavaju Ukrajinu tajno ili javno nebitno.
    Treće,to im isto rade sa Gruzijom i ostalim zemljama svud oko Rusije.
    Četvrto,već dobar dio tog ruskog oruzija je već u Iranu.
    Peto,da bi se deblokirao Hormuz,u samom Hormuzu moraju biti brodovi koji će pratiti tankere.
    Američki brodovi jesu moćni,ali ovi bi udarali sa kopna jer su kod svoje kuće,a sad,ako mi zelis reći da će ameri sa svojom flotom slomiti Iran,onda podcjenjujes Iran,a precjenjujes amere.
    Sesto,sta u tvom rezonu Iran treba da učini????
    Da robuje amerima!!!!
    Iran se dovodi pred svrsen čin i pred takav isti čin se dovodi sutra Rusija i ovi su toga svjesni....
    Nema u svrsenom činu emocija,samo se postavlja pitanje kako se najadekvatnije odbraniti od zla koje te napada...Jedan od načina je bas ovaj -čvrsće saveznistvo Rusije i Irana i uzajamna pomoć.
    A Ako se ameri budu vraćali u sanducima bumo videli koliko će dugo američka logistika izdrzati????
    Prikaži cijeli komentar
    -4
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:45 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    Stručnjaci smatraju da nije izgledno da bi mogla uslijediti blokada, jer bi Iran time najviše sam sebi naštetio. Zemlja bi riskirala izbijanje velikih konflikata, kako s obližnjim zemljama, tako i sa drugim zemljama.
    Rusi trebaju postići dogovor o povlačenju Irana iz Sirije i o zamrzavanju nuklearnoga programa. Ako to uspiju nikakvoga rata tamo biti neće. Svaki rat je zlo.
    Iran ima mogućnost izazvati američke pomorske snage i sposobnost da zatvori Hormuški tjesnac, iako u ograničenom vremenskom razdoblju. Rat sa SAD-om imao bi ipak prije svega totalno razoran učinak na iransko gospodarstvo, vojsku, ionako loše regionalne odnose i međunarodni položaj. SAD bi mogle računati na neke gubitke, možda i vrlo bolne, ali bi Iran u konačnosti izgubio sve .
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:13 | 10.08.2018.
    @gamoc
    « Rusi trebaju postići dogovor o povlačenju Irana iz Sirije i o zamrzavanju nuklearnoga programa. « 
    Ja koliko znam Iran ima potpisan ugovor o nuklearnom programu...
    Ti to tako jednostrano,kao kad bih ti ja rekao da ću te prestati tući ako mi budes plaćao svaki mjesec sto eura..
    To je za tebe real politika...
    Dogovorićemo se nesto pa ćemo odlučiti kako ja hoću da bude....Smijesno..i onda garantujes u tim uslovima neće biti nikakvog rata...
    I SAD bi mogao računati na neke gubitke....
    Gamoc,sta je bilo kad si izasao iz dječijeg vrtića???
    Jedino mi je to preostalo da te pitam nakon ovako lucidnog komentara.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:14 | 10.08.2018.
    @Ema
    Ne bih da ti kvarim ugođaj, ali Iran ne može da zatvori Ormoški moreuz duže od pola sata. Za to vreme će na Teheran pasti bar 400 Tomahavka, a svi vrlo dobro znamo da ne postoji PVO na planeti Zemlji koji je u stanju da zaustavi baš svaku raketu. PRitom je diskutabilno da li Iran uopšte ima S-300. Sve i da ga ima neće ga koristiti za obaranje krstarećih raketa jer mu to nije ni svrha, ali zatvaranje moreuza jednostavno nisu u stanju da drže duže od pola sata. Sasvim sam siguran da Onix rakete nemaju tako ne znam čime bi mogli da potope američke nosače aviona, a i da napadnu nečime nosače Ameri će sravniti Teheran.
    Iran može da uzvrati asimetričnim odgovorom po Izraelu, ali to će za posledicu imati razaranje Damaska i Sirije, a to je poslednje što Siriji treba sada.
    Da rezimiram, zatvaranje Ormouškog moreuza ne rešava ništa, a trajaće taman koliko da se popuše 3 cigarete.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:58 | 10.08.2018.
    @rebro
    Eto ga sad...ispade da vise ima lansirnih rampi za tomahavke sa brodova,nego u cilom Iranu....
    Mene samo zanima kako će ovi drugi drzati DEBLOKADU....
    Tankeri se moraju pratiti ratnim brodovima,inače su laka meta,a sve lansirne rampe u Iranu ukopane u zemlju i bunkeri konstruisani tako da mogu podnijeti velike udare....
    Inače,S-300 su Rusi isporučili Iranu ima već par godina,ali S-300 modificirani sto mu ga dodze kao S-400 jer S-400 i jeste modificirani S-300...
    Ipak,tomahavci se ne bi rusili tim sistemima već vjerovatno pancirima.....Efikasnost tomahavki smo već vidjeli u Siriji,ali i efikasnost sirijske PVO.Nema razloga misliti da Iran nije dovoljno dobro snabdijeven sa raznoraznim PVO sistemima,sto ruskim,sto svojim.Ruski savjetnici se već dugo,dugo motaju po iranskim bazama i tamo nisu vjerovatno da bi proučavali iransku floru i faunu.
    Onix rakete nisu ni potrebne za prekid DEBLOKADE,dovoljni su granit i bastion...
    Ja ne tvrdim da ne bi doslo do velikog razaranja Irana,ali s tim niti su smijenili rezim,niti su napravili deblokadu...Treba ODRZATI deblokadu...To znači da svaki tanker mora imati svoju pratnju,a Hormuz se nalazi uz Iran,a ne uz Ameriku....
    Pratnja moze uvijek biti ciljana sa bilo koje tačke iz Irana....a ima ih nebrojeno,pa 40 godina su se za to pripremali...
    Svako ima pravo da misli sta zeli,moje misljenje je ovo sto napisah.
    Prikaži cijeli komentar
    +6
    korisnik13252
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:19 | 10.08.2018.
    @rebro
    Ako sam dobro razumio vas i neke druge komentatore puno je bolje pricekati i poziviti jos par mjeseci dok vas rak ne pojede nego riskirati
    i ici na operaciju tumora odmah?
    Ako Iran dobije mig bilo od Rusije ili Kine,tjesnaci ce biti zatvoreni i svaka od te tri cigarete ce biti duge stotinjak kilometara.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:35 | 11.08.2018.
    @rebro
    Zašto ste "adresirali" na mene?
    Prikaži cijeli komentar
    Još 9 komentara u raspravi - prikaži sve
  5. +7
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:12 | 10.08.2018.
    Licemjerstvo do bola,a u isto vrijeme dok traje Tzv.”neprijhateljstvo” Rusije i Amerike,Moskva izgleda potpuno amerikanizirano,a najkorištenija strana valuta u Rusiji je američki dolar...stara fora i spika za priglupe mase!
    Neće Rusija protiv Amerike,ne bojte se...
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 3
    +10
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:47 | 10.08.2018.
    @josic
    "Neće Rusija protiv Amerike,ne bojte se..."
    Zaista se ne bojim(o) ali se itekako bojimo da HOĆE AMERIKA PROTIV RUSIJE. A ako su zaista toliko amerikanizirani i zaljubljeni u dolare, i nisu za neko žaljenje zbog toga.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:02 | 10.08.2018.
    @Ema
    Bio mi je brat na SP u Rusiji na finalu i šokirao se spoznajom koliko je Moskva amerikanizirana(kao da si u Londonu ili Parizu,nema neke razlike osim povijesnih građevina) i da se trguje u Rubljima i am.dolarima!
    Prikaži cijeli komentar
    +11
    Safir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:59 | 10.08.2018.
    @josic
    Nije stvar u tome što je dolar popularan u Moskvi, dolare realno vole svi. Vole ih i Iranci, jako.
    Ovdje se radi o tome do koje mjere Rusi mogu trpiti. Oni nisu Iran, istina, i određene stvari koje im Ameri uskrate, mogu lakše nadomjestiti negdje drugo.
    Ali ako Ameri nastave sa politikom sankcije, prije ili kasnije doći ćemo do točke gdje će Rusi morati konkretnije reagirati. Ne moraju oni direktno na SAD (niti će, dakako), ali mogu iznaći modus da Amerima zagorčaju život u nekim drugim dijelovima svijeta. Prodaja naoružanja, opstrukcije u Vijeću sigurnosti UN-a, pritisak na Bliskom istoku, u Afganistanu, u Ukrajini, na Balkanu, pa ako treba i u Latinskoj Americi, itd...
    Sve su to karte za političku trgovinu,
    Prikaži cijeli komentar
  6. +8
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:00 | 10.08.2018.
    Pustiti ekipu Medvedeva niz vodu je zadnje što bi Putin htio, ali kako stvari stoje zaista ne znam... Ova izjava je prvenstveno poruka za domaću javnost, točnije niže nivoe elite, da sukob s Amerikom neće tek tako proći, čemu se velik dio te gospode nada. Znakovito da je ovih dana isplivalo da je na početku rata s Gruzijom Medvedeva bio na odmoru, dok je Putin gledao olimpijadu.
    Prikaži cijeli komentar
  7. 0
    cheche
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:49 | 10.08.2018.
    izrazit će veliku zabrinutost
    Prikaži cijeli komentar
  8. +7
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:41 | 10.08.2018.
    @ Ema.. u pravu si 100%!!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +10
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:06 | 10.08.2018.
    Zelio bih postaviti ovdje jedno pitanje,uvazenim kolegama.
    Dakle,jasno je da su ameri namijenili zapravo iransku vrstu izolacije Rusiji.Kako vrijeme odmiče,ono sto se iza brda ukazuje,je ista izolacija kao prema Iranu...
    Iran,u svojoj beznadeznoj poziciji,moze,a poslije će biti i mora,posegnuti za najradikalnijom odbranom...Zatvaranje Hormuskog tjesnaca...
    Jasno je da takva mjera izaziva direktni rat,ali kad dogori do nokata,tad nanosis stetu drugima,kako bi druge zaboljelo i kako bi drugi prestali činiti stetu tebi.U takvim uslovima,rat postaje opcija..
    Dakle,Iran u svojoj odbrani od sankcija,moze ili mora zatvoriti Hormuski tjesnac,u kome mu je rat najvjerovatnija opcija...
    Rat nikad nikome nije donio boljitak,ali Iran moze izabrati, ili nikome NE nanositi stetu i umirati polako i sigurno,ili imati ratnu opciju,koja,kako sam već rekao, nikad nikome nije donijela boljitak,ali bar uzvraća neprijatelju, pa će biti sto će biti.
    Dakle,vjerovatna iranska OPCIJA,kad dogori do nokata je,zatvaranje Hormuskog tjesnaca.
    Moje pitanje glasi:
    Koja je ruska vjerovatna opcija,kad njima dogorido nokata??????????
    Nije Nera otkrio nista novo,ovo je ruskim savjetnicima jasno mnogo prije nego sto je Neri postalo tek predpostavka,no sto onda znači rečenica:
    « Rusi najavljuju odgovor svim raspolozivim sredstvima »???????????
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 4
    +15
    Dharma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:28 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    Iako izgleda sličan pritisak ove dvije zemlje nisu u istom položaju. Rusija je samodostatna nacija koja je nedavno prebrodila financijske tokove(npr.nisu više u SWIFT toku novca), imaju svoju kartičnu platformu,svoje internet providere,svoju tehnološku platformu,itd.. Filozofsko pitanje je šta je vrijednost novca danas? U slučaju frke,oni su samodostatni za prehraniti svoju naciju,čak i da se cijeli svijet uroti protiv njih.
    Nasuprot njima Iran se ne može prehraniti, također su ovisni i o drugim parametrima gore navedenim.
    Princip ranjene zvjeri koju spominješ,izgleda mi kod Irana da bi bio realan ali kod Rusa se mora puno vise toga dogoditi kao sto je bilo u povijesti.
    Pozdrav svima.
    Prikaži cijeli komentar
    +11
    Ema
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:33 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    ..."« Rusi najavljuju odgovor svim raspolozivim sredstvima »???????????"
    Rečenica, kao i do sada sa ruske strane, ne znači praktično ništa. Zbog čega? Zbog toga što Rusi, pod jedan - nemaju načina da uzvrate istom merom - dakle ekonomskim sankcijama i, pod dva - što je jedini način da uzvrate, tako da to ozbiljno zaboli američke idiote, rat, a Rusi ga neće započeti.
    Dakle, sve ostaje po "starom". Idioti znaju da Rusi neće prvi napasti pa će i dalje nastojati da ekonomski iscrpljuju svakoga koga mogu uključujući i Ruse.
    Prikaži cijeli komentar
    +6
    shinobi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:42 | 10.08.2018.
    Jedna od raspoloživih mjera je i vrlo ozbiljna depopulacija i primjeteno uništenje infrastrukture USA i najglasnijih poltrona zajedno sa onom izopačenom, neprirodnom deponijom na BI.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    JollyRoger
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:13 | 10.08.2018.
    @shinobi
    U tom slucaju vi slijedila jos ozbiljnija depopulacija i potpuno ravnanje zemlje, stvarno mislis da je Rusija u mogucnosti sravniti USA i saveznike u ratu? I ne samo da pobjedi nego da se i odrzi kroz sve to bez kriticne stete po rezim, narod itd?
    Pogledaj kartu Europe poslije ww2 i sada, mislis da je Moskva u boljoj poziciji sada? A ni tad nisu mogli sprovesti sto predlazes.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 1 komentar u raspravi - prikaži sve
  10. +8
    josic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:35 | 10.08.2018.
    Pazite ove retorike američke....definitvno nastupaju iz pozicije moći prema Rusiji,što je svakom jasno,ali u svemu tome nije mi najbistrije mogu li ili zbog čega nemogu,Rusija i Kina postati pravi saveznici???Nemogu Amerikanci ništa ako su i Rusija i Kina čvrsto skupa,ali opet iz nekog razloga su Rusija i Kina samo dobri susjedi,koliko god neki mislili drugačije...
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 3
    +16
    Dharma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:40 | 10.08.2018.
    @josic
    Možda zato što su Rusi svjesni kada Kina postane hrgemon,kao što je US sada, da će se slično ponašati,..Na stranu njihova trenutna otvorenost i meki pristup osvajanju pozicija
    Prikaži cijeli komentar
    +8
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:20 | 10.08.2018.
    @josic
    kontam da je Rusiji veća opasnost Kina nego Amerika...jer im je punoo bliže...i ima ih previše...a Rusi puno nenaseljenog prostora
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    ivas
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:18 | 10.08.2018.
    @radnik
    Ali i Rusima je.
    I dalje duboko u sebi mislim da ce postupno se realno razvit savez protiv Kine, kad-tad.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +22
    Shiva
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:31 | 10.08.2018.
    Američka banda na vlasti su strašna, strašna gamad. Izbor je ili potpuno im popustiti i biti njihov vazal, dati im pristup vojnim objektima, pristup prirodnim bogatstvima i slično, ili uzvratiti jako i glasno, i okupljati istomišljenike oko sebe (Iran, Kinu, Indiju i slično...). Jer oni neće stati, stiskati će i stiskati i s njima nema diplomacije, tipa ''naši američki partneri''. Lol
    Prikaži cijeli komentar
  12. +11
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:29 | 10.08.2018.
    Prelazi sena totalni svjetski ekonomski rat...Ovo bi trebalo zbliziti i ojačati savez Iran-Rusija-Kina...
    Nadam se da se totalni svjetski ekonomski rat NEĆE pretvoriti u totalni svjetski rat...
    Mozemo o Trumpu pričati sta god zelimo,on NIJE svojeglav,već Trump radi po direktivama onih koji zele veliki rat..
    Zapravo,ovo bi mogla biti priprema cijelog svijeta za najgore...
    Trasa prema velikom ratu se ocrtava sve jasnije..i Trump je u tome predvodnik-izvrsni organ...
    Naredbe cionista on sprovodi,i te kako sprovodi...Vrijeme se ubrzava,zapravo dogadzaji slijede jedan drugi sve brze i brze...
    Svijet je nemoćan,i ako svjestan,trasa se uočava...kao kad auto klizi niz cestu,vozač svjestan svega,ali kočio ne kočio,auto ide prema provaliji,jer komande vise nemaju nikakvu finkciju,nizbrdo je,a led je svud oko tebe...
    Koliko je jos ostalo do provalije?????
    Vremanski gledano 2,3 ili 4 godine.,.
    Ja bih rekao dvije....odmah u prvom mandatu.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +11
    neven
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:53 | 10.08.2018.
    @Nera-univ.
    Ne kolega ne radi se ovdje o Trumpu, ovo je odgovor opskurnog deep state-a upravo na neke posve normalne pokusaje Donalda Trumpa,
    mozda je on pomalo cudan pogotovo u odnosu na svjetsku ekonomiku ali na americkoj cionnistickoimperijalnoj strani jedan od najnormalnijih,
    mislim da ce ga maknuti ako bude uporan ali posto je doveo zenine roditelje iz Slo izgleda da popusta.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.