Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Putin i Chavez pokreću suradnju Rusije i Venezuele na raznim područjima

Ruski predsjednik Vladimir Putin i njegov venezuelanski kolega Hugo Chavez, telefonski su razgovarali o energetskoj suradnji, s posebnim naglaskom na suradnju koja je usmjerena prema svjetskom naftnom tržištu.
Dva su predsjednika također pokrenula razgovore po pitanju suradnje Rusije i Venezuele na područjima kooperacije u izgradnji, na području financija, kao i na području vojnih tehnologija.
O razgovoru Putina i Chaveza izvjestio je tajnik ruskog predsjednika Dmitrij Peskov, kako javlja ruska agencija RIA.

Predsjednik Ruske Federacije Vladimir Putin, od jučer boravi u dvodnevnom posjetu Izraelu i Jordanu.
http://www.advance.hr/vijesti/vladimir-putin-u-dvodnevnom-posjetu-izraelu-i-jordanu/

Podsjetimo, izbacivanjem USAID-a, regionalni blok ALBA, čiji je pokretač Hugo Chavez, otvoreno se svrstao u sam vrh otpora protiv američke dominacije.
"U većini ALBA država, USAID operira putem raznih organizacija i prerušenih organizacija, djeluje na nezakonit način i prolazi nekažnjeno, nema pravnu osnovu za djelovanje - ilegalno financiraju medije, političare i ne-vladine organizacije, između ostaloga.", stoji u rezoluciji ALBA-e.
http://www.advance.hr/vijesti/zestok-obracun-s-americkim-ne-vladinim-organizacijama-clanice-alba-e-izbacuju-usaid-iz-svojih-drzava/

Izvori:

RIA

Komentari

(30):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:06 | 27.06.2012.
    @marinianis
    oprosti prijatelju, ali moram replicirati.
    dakle, kazes da je globalizam americka politika. malo je ta ideja starija od deklaracije o nezavisnosti, no izgleda nisi bas upratio moj argumentacijski slijed u zadnjem postu.
    okrenimo to ovako: po cemu je globalizam veca utopija od ravnopravnog panslavizma? ili si istinski uvjeren da bi 300 milijuna rusa dopustilo da im 4 i po milijuna hrvata ili ne znam koji drugi narod daje smjernice unutarnje ili vanjske politike? zaboga, pa kad smo govorili o drzavljanima sssr-a, nismo govorili o sovjetima, nego o rusima.
    a teza da je potreban sukob kako bi dosli do mira je upravo povjesna lekcija, koja vrvi neuspjehom. rimljani, hitler i usa su imali, odnosno imaju, upravo tu politiku.
    nije mi namjera dizat tenzije, no ipak moram napomenuti kako sam dijelio tvoj stav dug niz godina. dok se nisam uvjerio u drugo.
    utopist sam, jesam. vjerujem da je covjek sposoban za vise od u povijesti prikazanog. vidio sam na djelu covjeka-zivotinju i covjeka-andjela (u nedostatku bolje rijeci). oprostit ces mi, ali me je ovaj potonji uvjerio svojim djelovanjem.
    dakle, za kraj bih te zamolio samo da mi odgovoris na sljedece: ako uspijemo uspostaviti istinski panslavizam bez necije hegemonije, samo smo mali korak od istinskog globalizma.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +3
    Marinianis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:03 | 26.06.2012.
    Opet ti pričaš svoje, a ja svoje. Vrtimo se u krug, ti izneseš svoj argument, ja pobijem svojim, pa ti pobiješ moj, pa ja tvoj, i tako do u nedogled.
    Zar nije globalizam ono o čemu ti pričaš. Ja bar imam granice (Jadran-Vladivostok); a di su tebi granice kad pričaš o jednakostima među svima. Čovječe pa to su utopijske bajke koje su razvili da bi svi morali platiti jednakiporez državi. Ja bi rađe da me država ne prizna, pa da budem apatrid. Fino!
    Zar ne pokušava amerika demokratizirati cijeli svijet da bude jedno, pa ne ide. Uvijek moraš imati opoziciju u svemu što radiš u politici jer u protivnom nastaje kaos!
    Osim toga, sukobi stvaraju red!
    ---
    Vidjet, ćeš, panslavizam je definitivno budućnost naših naroda. Samo što, se mora formirati u obliku unije a ne federativne države.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    mungos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:32 | 26.06.2012.
    U politici velikih sila ne postoji stalni prijatelj i stalni neprijatelj, postoji samo interes.Recimo Hrvatska je nekad bila prijatelj Rusije dok nije pristupila NATO paktu,sad se nalazi na nisanu Ruskih nuklearnih bojevih glava bez obzira sto je stanovnistvo Hrvatske prijateljski raspolozeno prema Rusiji.Isto vazi recimo i za Bugare koji su kroz istoriju skoro uvek bili glavni saveznik Rusije na Balkanu.S druge strane Amerika je imala Huseina,Talibane,Milosevica itd.kao svoje saveznike s kojima se kasnije nemilosrdno obracunala.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:25 | 26.06.2012.
    @marinianis
    gle, nisam tvrdio da je panslavizam ravan hitlerovim teorijama nadmoci arijevske rase. samo iscitavam povijest. a povijest je obiljezena ratom, ne mirom. a rat nastaje u razlicitosti. ako razlikujemo slavene od drugih, sve da uspijemo razviti nekakav slavenski duh kojim ce disati svi slaveni, neprijatelji ce nam biti neslaveni i eto ti opet rata.
    ako uspijemo razviti panslavenski duh, a zivimo u miru sa svima, onda slavenstvo postaje suvisno.
    a, opet poduceni povjescu, nemoguce je inzistirati na nekakvom panslavizmu, a da pri tom najjaca podfrakcija (rusija u SSSR-u, a time i u varsavskom paktu, odnosno srbija u jugi) ne zatrazi hegemoniju unutar tog saveza, sto dovede do unutarnjeg rasula, potom do konflikta.
    a ako smo se uspjeli odreci svojeg hrvatstva, srpstva, rustva, poljastva u korist slavenstva, zasto tu stati, kad mozemo odmah prihvatiti ono sto se namece kao postulat zdravog razuma: da smo istinski jednaki, a da su razlike pizdarije.
    kao divnu ilustraciju onoga sto ja propagiram mogu preporuciti film "ghost dog", makar sumnjam da ga velik broj ljudi gleda mojim ocima.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    Sedma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:11 | 26.06.2012.
    Kaj je ovo danas, skoro samo dobre vijesti?

    Evo još jedne vijesti koja se uklapa u ovu, možda će i vama uljepšati večer kao što je meni...

    index.hr/vijesti/clanak/bruxelles-nezadovoljan-vlada-...
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    Marinianis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:45 | 26.06.2012.
    @Vla:
    Ajeluja da je netko konačno shvatio.
    Meni nikako nije bio cilj držati neki hitlerovski govor o nadmoćnoj sla(o)venskoj "rasi" nego da bi se više trebali držati sa sebi sličnim narodima. Mi, južni slaveni imamo puno toga sličnoga i zajedničkog sa Rusima, iako smo možda geografski dosta disperzno raspoređeni. Vjera prije pokrštavanja nam je bila gotovo jednaka od Urala do Jadrana. Nismo od slavenske religije napravili marketniški proizvod, kao recimo Englezi od Vikinga (iako je upitno koja je njihova vjera prije pokrštavanja bila). Govorim o nekoj sličnosti koja bi nas trebala spajati, a ne razdvajati. Nikad se niste pitali zašto nas je religija podijelila na Pravoslavne kršćane, Katolike, Muslimane? Tu bi se moglo natucati o nekakvim teorijama zavjera, ali nisam sklon tome. Ne govorim ja nikako da su drugi manje vrijedni ili da ih manje treba poštovati. Govorim da bi trebali više poštivati sebi sličnoga, iako su sjani primjeri prijateljstva bivše Jugoslavije i Libije, Rusije i Venecuele ili Irana.
    Nikako nisam za svijet bez granica i bez kulturnog identiteta zajednice, ali se slažem sa vama kada govorite da čovjeka treba uvažavati jednako odakle god da on je (okoliko je dobar).
    ..imam ja još puno toga za reći ali ne znam tipkati na ovo čudo tehnike.
    -----
    Drago mi je što me neki od vas ipak nisu protumačili krivo i zlonamjerno i što shvaćate što o čemu pričam.
    I samo još jedna pa idem.
    Jeste se ikad pitali zašto su u prošlom stoljeću sve slavenske zemlje bile "crvene"? Probajte malo prelistati o kulturi starih Slavena i njihovim običajima te komunizmu kao nekom apstraktnom načinu življenja. Naći ćete dosta paralela koje povezuju ta dva pojma.
    Toliko za sada dok mi netko ne proturječi ;)
    Prikaži cijeli komentar
  7. +4
    vla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:45 | 26.06.2012.
    pa ja mislim da Chavez nije sloven (slaven) kao Putin pa se njih dvojica ipak dobro slazu. :)
    sto se tice nas ,manjih sa balkana, nama samo zajednicko poreklo moze biti prednost a ne nesto sto nas opterecuje. naravno to u istoriji nismo znali da iskoristimo.
    Marinianis nije mislio na slovenstvo u nekom rasnom smislu,hitlerovskom ,vec verujem u smislu postovanja prema sebi slicnom pa oko toga ne treba dizati frku.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +2
    mickey je bobjedio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:35 | 26.06.2012.
    insomniaziran -kao dobar uvod-

    Odlična paralela između Vladivostoka i Trsta.
    Ako govorimo o jeziku bliži mi je iz Vladivostoka, ako ovaj iz Trsta nije Slovenac ili kakav Hrvat. A ako je Talijan onda mi je itekako, iskreno govoreči, strašno i dijametralno daleko. Jedino ako znam Talijanski uslijed dugogodišnje talijanizacije tih bližih prostora. Također, ovdje ne govorimo o prostornoj udaljenosti ili mom znanju stranih jezika. Jedino što nas u ovim paralelama buni je ova nova spoznaja koja nas zatiče nespremne jer na nju nismo navikli, jer je ova za nas jedno novo proširenje vidika i na druge do jučer zabranjene zemlje. Što mislite što je cilj antiraketnog štita na istoku prema Rusiji. Možda održavanje stereotipa o nekompatibilnosti sa onima koji su nam govorno bliži i očuvanje svojih stečenih pozicija nametnute nam tuđinske svijesti o sebi i time o svom prirodnom i slobodnom putu približavanja jednoj drugoj sličnijoj kulturi našoj vlastitoj. Možda se otkrije da sve veliko sa zapada je došlo ustvari sa istoka. A da smo mi ''slični'' sve vrijeme bili tak' vezani sa narodima nesličnog govornog područja ili zapadne narode kao sebi slične u svemu, a oni su za nas u stvari bili potpuni stranci obzirom da smo toliko bili vezani sa ovim drugima ''zabranjenim'' kakva bi onda bila situacija. E vidite to dobro znaju oni što upravljaju masama i njihovom sviješću u nastojanju da nam i dalje stalno serviraju svoj mentalni sklop kao jedino ispravan. A kako živimo vidimo koliko je ispravan. Ali to isto tako ne znači da ću ja promjeniti svoje već ustaljene navike spram ovih zapadnih negu ću se samo dodatno oplemeniti novijim i time lakše doći do svog ravnopravnijeg i boljeg životnog položaja u međunarodnoj podjeli rada. Te tako neću služiti samo kao kolonija onima koji nas možda vide samo u tom svojstvu, a vidimo da smo dotle i došli tako da na kraju svega ipak tome služimo, a možebiti da je netkom i tako dobro za razliku od većine.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +3
    salter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:19 | 26.06.2012.
    [email protected]
    slažem se. ovi iznad se ujedinili pa zajedno svađaju ove ispod. A mafija srpska i hrvatska ujedinjeni uvijek i ostali. Samo se bogate na našoj svađi
    Prikaži cijeli komentar
  10. +4
    salter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:16 | 26.06.2012.
    ja mislim da je to sve izrežirana farsa i da se sve strane naoružavaju za 3 rat da bi bilo što više žrtava, dok određeni ljudi imaju prste na obaračima svih strana i kad im paše mogu se opozvati
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:11 | 26.06.2012.
    @marinianis
    nazalost se niposto ne mogu sloziti s tvojom tezom. i to iz nekoliko razloga.
    prvi je povjesan. 7000 godina nama razumljive pisane povijesti mozemo okarakterizirati kao povijest sukoba. i svaki od tih sukoba je baziran na pripadnosti: pripadnosti plemenu, skupu plemena, polisu, narodu, republici, carstvu, vjeri, naciji itd. navijaci su jednako dobar primjer. da postoje istinske razlike izmedju pojedinih ljudi, bilo bi nam otezano razmnozavanje u najmanju ruku. priroda je takva, vrlo okrutna. primjerice neki dan uginula divovska kornjaca s kojom je izumrla cijela vrsta. pokusavali su je pariti sa srodnim primjercima iz istog geografskog okruzenja, doslo je do izlijeganja jaja, ali su sva bila neplodna. covjek medjutim moze sa svim plodnim primjercima ljudske vrste tvoriti plodne potomke. stovise, sto si srodniji, to je neplodnost vjerojatnija. dakle, razlike su kulturoloske, a ne genetske. samim time je slavenstvo, germanstvo itd. kulturoloski faktor i, prema mom skromnom misljenju, anakronizam, u najboljem slucaju.
    prije bih rekao da je rijec o povjesnom promasaju, tj. receptu koji se pokazao kao provjereno neuspjesan.
    na stranu ponos, odgoj i tradicija.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +8
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:10 | 26.06.2012.
    Kakvo je ovo rasističko hitlerovsko trabunjanje o slovenima i slovestvu,taj rasizam i nacizam nas je i doveo dotle ta se svetski proleterijat rascepka po nacionalnim šavovima.Moramo shvatiti da recimo srpski i hrvatski radnik imaju međusobno daleko više zajedničkog nego sa srpskim i hrvatskim buržujima.Na žalost buržuji su shvatili da im opstanak zavisi od ujedinjavanja i oni se ujedinjuju na svetskom nivou,a stslno rade na tome da svetski proleterijat što više razjedine bilo po stranačkom ili nacionalnom principu i to im na žalost uspeva.
    Zato: PROLETERI SVIH ZEMALJA PROBUDITE SE I UJEDINITE SE!!!
    Prikaži cijeli komentar
  13. +1
    insomniaziran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:40 | 26.06.2012.
    Marinianis

    slažem se da treba imati svoj nacionalni identitet. treba znati ko si i što si. ali se ne slažem da mi treba biti bliži neki lik i vladivodstoka nego neko iz trsta, samo zato što je ovaj prvi slaven.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +4
    insomniaziran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:33 | 26.06.2012.
    ajme kad čujem spike da smo slaveni, germani, goti, ili što već. kao da je netko proputovao u povijest pa zna iz prve ruke. i kao da se ni slaveni krou povijet i kroz svoje seobe i ratove nisu s nikim mješali, nego su očuvali krvnu čistoću. to su gluposti.

    predlažem , ako nekog uopće zanima podrijetlo, pročitati radove ruskih povjesničara na temu talajskih ploća. zapise vikinga, i slično. možda shvati koji narodi i koji odnosi su vladali prije dolaska "južnih slavena" na područja koja danas naseljavaju. i koje skupine su došle kroz isto vrijeme. zatim ko je živio tu prije njih, pa koje sve napadao i ostavljao traga kasnije.

    ali to sve je danas nebitno. danas smo netko drugi. oblikovala nas je povijest i povezanost sa susjedima. novo je vrijeme i novi odnosi, te novi izazovi.

    danas sm svi jedan narod. i svuda ima dobrih i loših, bez obzira na narodnost , nacionalnost i slićne glupe podijele.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +3
    Marinianis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:27 | 26.06.2012.
    @Souljah:
    Zašto smatraš da pripadnost bilo kojoj nacionalnoj tvorevini vodi ka mržnji druge. Oprosti, ali ja volim i Engleze i Talijane kao ljude i ne držim da je nacionalizam loš. Ne znam zašto bi rasizam bio ako ja kažem za Nigerijca da je pripadnik crne rase ili za Kineza da je pripadnik žute rase. To nikako nisu uvrede nego demokratsko-liberalna naklapanja o jednakosti. Zdrav razum ti govori, "čovječe, ti si bijel, on je žut". Ne bi trebalo biti problema u tome, i ja nema problema sa tim, ali kada ti počneš mrziti nekoga zato što je drugačiji od tebe to je problem...
    Kod nas u Slavoniji ti je uvijek bila neka multi-kulturalna sredina i nitko se nije mrzio kao što ti misliš, recimo moja baka je Mađarica, djed Čeh. Ja ne vidim problema u tome apsolutno, štoviše, ponosim se time.
    Pripadnost je dvosjekli mač naravno, glup čovijek će uvijek naći razlog da mrzi onog drugog. Gledaj Hrvate; Bojsi mrze Torcidu, a iz iste su države. Kako to?
    Zbilja se pitam zar je sramota priznat samom sebi, okej, bijelac sam (Bože moj, nija smak svijeta), Slaven sam (a šta ću sada), Hrvat sam (nitko nije savršen), Slavonac sam (dobro i?), Esseker sam...itd
    Zar bi mene trebalo biti sramota toga što jesam? Ne druže Souljah, to je moderna doktrina zapadnog svijeta da se osjećaji nacionalne pripadnosti izbrišu da svi postanemo prije ili kasnije braća Demonkrati bo amerikom duhu svetomu!
    Prikaži cijeli komentar
  16. +8
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:13 | 26.06.2012.
    @marianis
    sve je tocno sto si napisao u posljednjem postu, no...
    a) zajednistvo na razini pripadnosti slavenima, mongolima, gotima, germanima itd. je prvi korak k netrpeljivosti prema pripadnicima drugih skupina, dakle nacionalizmu, rasizmu...
    b) identifikacija s nekakvom narodnom skupinom, bilo koje velicine, je kroz povijest dovodilo iskljucivo do sukoba.
    c) pripadnost icemu, osim ljudskom rodu, je inzistiranje na razlikama, koje su u odnosu na slicnosti istinski zanemarive, su se pokazale kao aprioran promasaj
    d) pripadnost stvara mrznju prema onima koji ne pripadaju, dakle se stvara rasizam...
    daj mi jedan povjesni dokaz u kojem pripadnost nije bila uzrok ili posljedica nasilja.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +5
    mate
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:02 | 26.06.2012.
    Marinianis: 11:03 26.06.12' Mi nismo Germani ni Romani, naša pripadnost je sa Slavenima!

    POTPISUJEM cijeli komentar, kapa dole, prijatelju!
    Prikaži cijeli komentar
  18. +6
    insomniaziran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:53 | 26.06.2012.
    Souljah:

    slažem se

    trebamo biti svoji, bez uguravanja bilo kojoj skupini. u povijesti smo se bližili i sa istokom i sa zapadom, i ništa se nije pokazalo dobro za nas.

    trebamo biti svoji, i biti dobri s onima koji žele jedno normalno društvo po mjeri čovjeka.


    Marinianis

    to jesmo li slaveni ili nismo, uopće i nije bitno. to što govorimo slićnim jezikom ne govori ništa. normalno je da se kroz povijest narodi koji žive na istom području izmješaju kulturno, krvno ili kako oćeš.

    a sad jemo li prije 2000 godina bili hrvati, goti , iranci ili nešto drugo, sad nema nikakve veze.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +3
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:46 | 26.06.2012.
    1. Nadam se da će ubrzo bit postignut dogovor o isporuci Amour 1650/950 podmornica (3-9 komada)

    2. Tribali bi bit potpisani ugovori o isporuci 24 Su-35BM

    3. Očekuje se isporuka S-300V/VM sustava Venecueli
    Prikaži cijeli komentar
  20. +9
    Sedma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:39 | 26.06.2012.
    Prije par dana pogledala sam film Olivera Stone-a "South of the border" imdb.com/title/tt1337137/ (najtoplije preoporučam), film o socijalnom i političkom pokretu u Latinskoj americi kao i o prezentaciji istih u medijima (uglavnom američkim). Najviše ima o Chavezu. Kad sam gledala tog čovjeka, bilo mi je tako drago da postoje ljudi kojima je narod na prvom mjestu. Taj čovjek je pun energije i želje da napravi dobro. A kada sam se sjetila onog našeg anemičnog, došlo mi je da plačem. I onda na jednom portalu pročitam nečiji komentar kako je taj lik pun seksepila i pomislim "pa ne treba nam glavni glumac za pornić".
    Ovo su zaista predivni članci vezani uz Latinsku Ameriku. Od tamo, u zadnje vrijeme, vijesti koje stižu su jedna ljepša od druge (nadam se da nema ružnih vijesti koje nam advance prešućuje :). I samo da Chavez poživi još dugo, dugo...
    Prikaži cijeli komentar
  21. +15
    Marinianis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:32 | 26.06.2012.
    @Souljah
    Oprostit ćeš, ali:
    1. Hrvati su jedan od južnoslaveskih naroda (znači Slaveni)
    2. Slaveni nisu rasa
    3. Slaveni nisu izmišljena skupina naroda
    4. Svi slaveni imaju vrlo sličan jezik, i riječ slaven na staroslavenskom znači "razumijemo se" a ne rob kako tvrde neki zapadni kvazi-znanstvenici
    5. Trebali bi malo više razmišljati o postupcima plitike da se nebi slučajo zamjerili drugim, prijateljskim narodima
    6. Nismo Goti kako tvrdi Endehazija
    7. Svi Slaveni potječu iz iste pokrajine (nismo iz Irana, da se razumijemo - nego iz okolice Kijeva, odakle su i svi slavnski narodi)
    8. Osjećaj pripadnosti je vrlo bitan.
    9. Mislim da nemamo šta tražiti sa elitom koja nas smatra manje vrijednima i koja zapravo ni ne zna di se nalazimo.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +3
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:15 | 26.06.2012.
    @marianis
    ne bih se slozio da nam je mjesto sa slavenima. takva teza je cisti rasizam. nama je mjesto uz bok svim ljudima kojima je u interesu istinski napredak covjecanstva. plodovi NATO i istocnog bloka su se pokazali. pristup ALBA s odrzivim razvojem i naglasenom ekologijom ima definitivno pozitivniji predznak. trebamo suradjivat kao pripadnici ljudske vrste a ne nekakvih rasnih izmisljotina...
    Prikaži cijeli komentar
  23. +12
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:15 | 26.06.2012.
    @marianis
    ne bih se slozio da nam je mjesto sa slavenima. takva teza je cisti rasizam. nama je mjesto uz bok svim ljudima kojima je u interesu istinski napredak covjecanstva. plodovi NATO i istocnog bloka su se pokazali. pristup ALBA s odrzivim razvojem i naglasenom ekologijom ima definitivno pozitivniji predznak. trebamo suradjivat kao pripadnici ljudske vrste a ne nekakvih rasnih izmisljotina...
    Prikaži cijeli komentar
  24. +16
    Marinianis
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:03 | 26.06.2012.
    @martha:
    Potpisujem komentar.
    Morat će se drastično promjeniti naš način razmišljanja da bi izašli iz takvog sustava. Stereotipni Hrvat je ziheraš, uvijek igra sa nekim kecom u rukavu, uvijek smo na strani jačega i mislimo da je tako najbolje...tako je bilo nakon 45'; svi Hrvati su postali okarakterizirani kao Ustaše, iako se dobro znalo ko je ispalio prvi metak protiv fašizma u Europi, iako se dobro znalo da su NOB pokrenuli Hrvati.
    Možda je u jednu ruku to i dobro jer pravi intelektualci i borci za pravdu ostaju u sjeni. Imam neka predviđanja da će, ukoliko dođe do rata i novačenja mladih ljudi u svrhu ratovanja za NATO, nastati svojevrsan Anti-NATO pokret sličan Partizanima u drugom ratu.
    Jedini je problem što ćemo onda morati silne godine skidati ljagu sa imena, a svjeočimo tome da ljagu od '41 još nismo skinuli.
    Trebala bi kod nas nastati neka "Crna ruka" koja će skinuti te gmazove sa vlasti i politiku okrenuti u smjeru Rusije i Slavenstva. Mi nismo Germani ni Romani, naša pripadnost je sa Slavenima!
    ---
    Budite mi pozdravljeni urednici portala i komentatori. Volim ovakve vijesti koje mi uljepšaju dan!
    Prikaži cijeli komentar
  25. +14
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:51 | 26.06.2012.
    @martha
    kad smo svima lojalni osim sebi i svojima... Samo da nam je maraka i dolara, dali bi guze svima, a svom susjedu zelimo da mu crkne krava, makar pri tom i nasa kuca izgorila...
    Prikaži cijeli komentar
  26. +18
    zveki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:34 | 26.06.2012.
    Odlično! Samo naprijed! A po našem Zagrebu za to vrijeme voze "petice" (tramvaji) sa iscrtanom NATO-vom svastikom! Još im i reklamu pružamo! Gadljivo!
    Prikaži cijeli komentar
  27. +26
    martha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:25 | 26.06.2012.
    sav normalan svijet se okreće latinskoj americi, samo mi ćemo ostati zadnja utvrda NATO-a na balkanu, ko šta smo bili utvrda trećeg reicha...odvratno i sramotno...do kuda su nas doveli naši političari od ...91 do danas... svi bi trebali odgovarati pred narodom za veleizdaju!
    Prikaži cijeli komentar
  28. +12
    Souljah
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:24 | 26.06.2012.
    Sve bi bilo jos ljepse kad bi se uspjeli odvojit od tog f...ing dolara i raznih zapadnjackih burzi...
    Prikaži cijeli komentar
  29. +15
    čovjek leptir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:08 | 26.06.2012.
    Svijetu je pod hitno potreban blok nacija koji mogu parirati fašističko korporativnom imperijalizmu.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +16
    radnik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:03 | 26.06.2012.
    to su PRAVE vijesti koje uljepšaju dan!
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.