Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Prva reakcija SAD-a na Netanyahuovu dramatičnu prezentaciju u kojoj tvrdi kako je Izrael otkrio tajni iranski nuklearni vojni program: "Sve se podudara s našim informacijama"

Bijela kuća komentirala je jučerašnju dramatičnu prezentaciju izraelskog premijera Benjamina Netanyahua koji je konstatirao kako Iran ima, ili je barem imao, tajni nuklearni vojni program. "Podaci koje je iznio izraelski premijer podudaraju se s onime što SAD već dugo vremena zna", navodi se u izjavi Bijele kuće.

Podsjetimo, Netanyahu, tvrdeći kako se Izrael domogao arhivske dokumentacije vezane uz iranski nuklearni program, navodi kako je Iran "lagao" o svom nuklearnom programu te kako su aktivno radili na stvaranju nuklearnog naoružanja u trenutku dok su zaključivali sporazum 2015. godine. Iz toga proizlazi kako Iran možda i sada ima iste namjere - drugim riječima, Netanyahu je sinoć pokušao stvoriti argumente za vojnu konfrontaciju s Iranom, a prve informacije govore kako je SAD pozitivno reagirao.

VIDEO: Kompletna Netanyahuova prezentacija

Dakako, ovo SAD-u dolazi u idealnom trenutku jer Trump želi nuklearni sporazum s Iranom ili temeljito izmijeniti ili ga uništiti.

Trump je pak kratko komentirao cijelu situaciju jučer za vrijeme konferencije s nigerijskim predsjednikom u Washingtonu - navodi kako Netanyahova prezentacija potvrđuje kako je on bio "100% u pravu" po pitanju Irana. "Za sedam godina nuklearni sporazum s Iranom ističe i onda Iran može napraviti nuklearno oružje. To je nedopustivo. Sedam godina je sutra, to je nedopustivo", poručio je Trump.

Vezano uz temu:
Analiza nove eskalacije: Želi li Izrael stvarno napad na Iran što je prije moguće? Netanyahu teatralno poručio svijetu - "Lagali su, imaju tajni vojni nuklearni program, evo dokaza"

Analiza: Koji su izraelski interesi u Siriji i može li buknuti rat s Iranom?

Velika priča o stvaranju globalne dominacije: Wall Street, dolarski sustav, naftni šokovi i uspostava trajne ovisnosti svijeta o Americi

SAD pokreće završni plan za Siriju: Invazija i okupacija uz pomoć arapskih saveznika

Izvori:

Reuters | RT | AP | CNN

Komentari

(18):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    tistro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:39 | 1.05.2018.
    @K.Trout evo ovo bi ti moglo objasniti zašto Iran
    youtu.be/DCkFY92IBU8
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:25 | 1.05.2018.
    gamoc,
    Pronadzoh jedan interesantan članak za tebe,a tiče se bas onog sto si mi ti napisao u svom odgovoru..Pazljivo čitaj:

    EVROPA se pretvorila u koloniju Sjedinjenih Država – uveren je poznati italijanski političar, publicista i novinar Đulijeto Kjeza.
    On za to ima i objašnjenje, naglašavajući da se nije dogodilo preko noći:
    „Amerikanci su naše evropske vrednosti postepeno zamenili svojim. Američki san je preko Holivuda postepeno počeo da dominira i u Evropi. U najkraćem, došlo je do holivudizacije Evrope. A to nije nimalo slučajno. Mi smo dugo pod okupacijom koja se realizovala u mekoj formi: preko Maršalovog plana i propagande koja sve ubeđuje da su Amerikanci oslobodili Evropu od nacizma“.

    Nije u Evropi – naglašava Kjeza – malo onih koji danas veruju da je Rusija u Drugom svetskom ratu vojevala protiv evropske civilizacije.
    On dodatno ukazuje: „Zapad je u krizi i privlačnost evropskih vrednosti će postepeno opadati. Međutim, kraj toga procesa je još veoma daleko. Amerikanci su veoma dugo ulagali u sisteme obrazovanja u Evropi i to će još veoma dugo davati rezultate.
    Kjeza ukazuje da je u SAD antiruska histerija već dugo na sceni, pa Tramp nije njen tvorac, već samo nastavljač i katalizator:
    „Rusofobska histerija je počela kada su u SAD shvatili da ne mogu sačuvati svoju dominaciju u svetu, a ni u Evropi. U Vašingtonu su Rusiju već bili isključili iz igre, a Kinu nisu ni smatrali vojnim konkurentom. Zato se SAD uveliko spremaju za sudar sa Rusijom. Shvatili su da se Rusija u 21. veku ponovo pojavila, a do 2000-te su je SAD bile faktički kolonizovale i smatrale nesposobnom da povrati status supersile“.
    Kjeza – koji je napisao odličnu knjigu o Rusiji – sada dodatno upozorava:
    „Za Amerikance je to bilo neprijatno iznenađenje i zato su odlučili da uklone i Rusiju i Putina. Preliminarno su to bili rešili još 2002-ge kada je Buš-mlađi odlučio da SAD istupe iz sporazuma o protivraketnoj odbrani. U suštini, upravo tada su rešili: Rusija mora biti uništena“.
    Po njegovoj proceni, rat protiv Rusije se već vodi, kao hibridni rat, a tako će se i nastaviti:
    „Za to su se opredelili jer nisu sigurni da bi vojni udar na Rusiju bio konačan. U svakom slučaju, njima su potrebni preduslovi da mogu ucenjivati Rusiju vojnim udarom, znajući da ona nema čime da odgovori. U suštini, SAD su izašle iz sporazuma o PRO da bi spremale napad na Rusiju, ali su shvatili da Rusija ima čime da odgovori“.
    Kjeza dodatno ukazuje: „SAD nadmašuju Rusiju u svim oblastima osim strateške nuklearne sfere. Njihova dominacija u ekonomiji je apsolutna. Amerikancima pripada i 99 odsto interneta. Oni su dominantni i u sferi lasera i genetskih istraživanja. Nisu, dakle, samo u nuklearnom naoružanju – zato ga i ne primenjuju jer znaju da to ne bi prošlo nekažnjeno“.
    Kjeza smatra da je hibridni rat u punom zamahu. Pritom, SAD nameravaju da pređu na pravi rat čim kompletiraju raketnu odbranu u koju ulažu da bi im obezbedila dominaciju i u nuklearnoj oblasti. Na kraju dodaje i opominje:
    „Ne mogu sa uverenošću da procenim koliko je još vremena preostalo do pravog velikog rata, ali mogu da citiram američkog kolegu Pola Krejga Robertsa. A on tvrdi da njegovi izvori u Pentagonu procenjuju da će SAD za ratne pripreme biti potrebno još 5-6 godina“.
    Odgovarajući na logično pitanje – s obzirom da bi u rusko-američkom ratu i Evropa bila meta, zašto u njoj nema antiratnih pokreta, Kjeza je ukazao:
    ZAPAD KRENUO SNAŽNO PROTIV RUSIJE
    „Svest Evropljana već upakovana u duhu američke globalne dominacije. Amerika već priprema Evropu da joj bude saveznik u mogućem budućem ratu protiv Rusije“.

    Kakav smisao ima nakon ovakvog teksta,(a ovog ima jako puno i ne zasniva se samo na priči i tekstovima veći stvarnim stanjem na terenu,koje nedvosmisleno ukazuje da je ovaj gore u pravu),tvoja sledeća rečenica:
    « « Rusiju više neće nikada nitko napasti a pogotovo da budu pred Moskvom.
    Sve etablirane nuklearne sile imaju sredstva odvračanja, sve. » »
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:59 | 1.05.2018.
    K.Trout,
    Nema problema,ne trebas zahvaljivati...
    Ako sam ti doprinjeo i jednu sekundu ugodnosti,drago mi je...
    Ja ne mogu da tvrdim da je on 100% u pravu,ima mnogo čega gdje jeste u pravu,ali to je tek jedan segment cijele priče koju ti zelis sagledati u cijelosti,po meni...
    Skupljaj informacije,od njega i od drugih,vazi tezinu i trazi sam svoju istinu...
    Sto vise izvora,vise filtriranja i bičes blize zlatnoj sredini istine...
    I ja sam trazim isto....i ne mogu da tvrdim da sam nasao ....ali,siguran sam da sam blizi istini nego sto sam bio prije...i svaki put,kruznice oko centra se suzavaju....koliko sam daleko od centra ili sredine,ne znam,ali sam siguran,da sam svaki put malo blize...
    Neko napreduje brze,neko sporije....
    Sad je samo do nas...
    Srdačni pozdrav!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:33 | 1.05.2018.
    Nera, prvo da ti se zahvalim na linku. Proveo sam prijatnih nekoliko sati slušajući, to jest čitajući, šejha Imrana Hoseina. Nažalost, njegova eshatološka tumačenja, iako su veoma interesantna, a i logična, ne dadoše mi odgovor na ključno pitanje: Zašto je baš Iran izabran da bude glavni izraelski neprijatelj?
    Ako Izraelu ( po šejhovom tumačenju) treba prostor od Nila do Eufrata, gdje je tu Iran? Zašto ne napadne Egipat?
    Možda je u pitanju nešto sasvim drugo? Možda je ovo oko Irana samo dugo pripremana zamka za nekoga?
    Prikaži cijeli komentar
  5. +2
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:42 | 1.05.2018.
    U ovome svemu najmanje se javlja,onaj ,ko po mom misljenju najvise zna,bar kad je u pitanju Iran...
    Zamolio bih ga (Hamza) da malo opsirnije napise svoje vidzenje danasnje situacije u kontekstu odnosa ili eventualno (ne)mogućeg ili mogućeg rata u kome bi bili svi upleteni ili mozda ipak i ne bi..Ovim mislim prije svega na velike sile.
    Najvise se tiće prije svega zemalja -Rusija ,Amerika,Izrael,Iran,zatim ostale zemlje koje podrzavaju Ameriku,a samim tim MOZDA nevoljko i Izrael.
    Čini mi se da sam jednom pročitao da je Hamza dugo i bio u Iranu i vjerovatno jako dobro poznaje stanje stvari po tom pitanju unutar samog Irana u tehnoloskom,ekonomskom,moralnom smislu...
    Dakle,Hamza,
    ako ti ne predstavlja problem,molim malo opsirnije tvoje misljenje ....
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +3
    Kalnichan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:01 | 1.05.2018.
    Opet pitam - gdje je Trump rekao šta točno ne valja u sporazumu s Iranom ? Koji je njegov argument ? Može i bez odgorora tipa - nisu važni detalji, znamo da mrzi Irance, tako mu je zapovjedio peroizraelski lobi i sl...mene zanima, konkretno, pravno - koje točke sporazuma naša jučerašnja nada za svjetski mir Donald Trump smatra lošim ?
    Prikaži cijeli komentar
  7. +6
    markus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:10 | 1.05.2018.
    Sve se podudara sa nasim "informacijama" ili ti ga jos jednom lose sklepan "false flag". To se zove PITAJ BRATA LAZOVA.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +3
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:29 | 1.05.2018.
    Davok,
    U principu si sve rekao tačno i slazem se u svemu s tobom...
    Razlika mog shvatanja je samo u tome,ako do tog napada dodze,njihov cilj neće biti okupirati Iran nego ga samo osakatiti do te mjere da vise nije u stanju ni za sta...
    To znači da bi pokusali od Irana,u smislu drzave napraviti drugi Jemen ili Somaliju...
    S tim u vezi,znači ne dolazi u obzir rat kopnenim snagama jer znaju dobro kakav je iranski moral i na kakav otpor bi tu naisli...Zapravo,bili bi sigurno porazeni.
    U principu,sa svim ostalim se slazem sa tobom...
    Sto se tiče Trumpa,Izrael nije mogao pozeljeti boljeg saveznika...Njegove izjave u opste ne treba uzimati kao kredibilne u bilo kom smislu,jer on ono sto je juče rekao,danas vrlo lako moze poreći,bez stida i sa ponosom.
    Sigurna stvar je da je on danas bukvalno drugi Bibi,samo sto smislja način na koji da sprovede sve zamisli Bibija prvog.
    Pozdrav!!!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:21 | 1.05.2018.
    gamoc,
    Valjda mislis da opkoljavaju Rusiju samo zato da bi se slikali sa svojim stitovima(čitaj,ofanzivnim stitovima),pored Rusije...
    gamoc,
    Da li ti shvatas,da ovo sto se radi oko Rusije nije igra u prazno....
    Zamisli da su Rusi tako počeli op’oljavati Ameriku....mislis da bi to radili da nemaju ozbiljne namjere.....te namjere sigurno nisu zasipa je cvijećem.
    Ponekad pomislim da ti jednostavno ne prihvatas to opkoljavanje Rusije kao ozbiljno narusavanje ruske egzistencijalne sigurnosti...
    Očito,neki misle da u svojim bunkerima MOGU prezivjeti rat i to im je izgleda adrenalin koji im omogućava da zive,u nekom svom paralelnom svijetu.
    gamoc,
    probudi se,nesto se desava- mozda se tim i tvoja sudbina rjesava...
    Ova parola je cesto bila pisana u nekad,zajedničkoj nam domovini,ali očito da je budzenje doslo previse kasno.
    Male su mogućnosti da bilo ko sta izmjeni,ali bar biti svjestan svega,mislim da je realnije.
    epiktet,
    Ja mislim da dozvoljavaju,ako se čak tamo i ne nalaze MOZDA neki ruski bombarderi....
    Kad kazemo da su Rusi zasutili,to ne treba tumačiti kao bjezanje od pomoći Iranu,naprotiv,moze značiti i suprotno,pa stoga ne treba iznenaditi ako je sada taj vid informacija prekriven velom tajne.
    Ne treba nikad zaboraviti da su rusi veliki majstori u prikrivanju i maskiranju svojih trupa i dotura naoruzanja...
    Ni danas niko sa sigurnosću ne moze tvrditi sta su sve dopremili u Siriju,ili NISU,dzaba i sateliti i sve....oni su veliki majstori i to im se mora priznati....
    Zaista,kad bolje razmislim,ljudi koji su naumili napasti Iran moraju biti dobro ludi,i zbog tog ludila cijeli svijet i jeste ugrozen...
    U principu,svi su lako predvidljivi,u ovom uvodu u nesto veliko,(mislim u uvodu na napad na Iran),samo je Rusija velika nepoznanica i od nje će zavisiti mnogo sto sta...Mislim da će Rusija ipak morati izaći iz svoje sutnje i da će dati smjernice svoje pozicije,da svijet zna na sta moze računati.
    Dalje,i ako smatram kompletnom ludosću napad na Iran,sto zbog laznih motiva,sto zbog rizika sta to moze izazvati,smatram da ćemo u vrlo skoroj budučnosti svi biti svjedoci tog napada i te ludosti.
    Da li ta vrsta napada MORA prerasti u svjetski rat,ili IPAK moze ostati samo lokalnog karaktera,zaista mislim da niko nije u stanju dati tu vrstu prognoze...
    Svijetu nije preostalo nista drugo nego da se samo nada najboljem.
    Pozdrav!!!

    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    epiktet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:54 | 1.05.2018.
    @Nera-univ.----Da li iranci dozvoljavaju rusima polijetanje bombardera sa iranskih aerodroma. U zadnje vrijeme o tome niko ne piše. Bar ja nisam o tome ništa primijetio.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +13
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:52 | 1.05.2018.
    Ne bi htio ulaziti u veliku diskusiju osim,
    nera pobogu @
    ( Ovog puta,NE MIJESANJE Rusije će značiti njenu slabost...i onda nek se spremi za par godina da se brani pred Moskvom...)
    Rusiju više neće nikada nitko napasti a pogotovo da budu pred Moskvom.
    Sve etablirane nuklearne sile imaju sredstva odvračanja, sve. Pisao sam nedavno o Francuskoj.
    A Rusija je druga vojna sila u svijetu i po konvencionalnom a pogotovo po nuklearnom oružju.
    Nju nitko nikada neće direktno napasti ali ajmo teorijski,kada bi to bilo, i da Rusija gubi rat,i to još pred Moskvom, ona bi u kontri uništila čitavi svijet.Nuklearni rat na svjetskome nivou je propast za sve.Ponavljam svaki direktni napad na Rusiju je nemoguć.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:31 | 1.05.2018.
    @Nera - vecinom se slazem s tvojim komentarom, samo bi htio dodati moje misljenje. Mislim da Iran ima dovoljno oruzja i znanja da sam odgovori na bilo kakav oblik napada od strane koalicije. Sto se tice avijacije i zracnih napada, vidjeli smo cirkus od napada na Siriji gdje je SAA poskidala dovoljno raketa (broj varira, ali PZO SAA je zastario u odnosu na PZO Irana) i nisu se osudili prismrditi zracnom prostoru Sirije. Trenutno nitko nezna sta Iran ima i do koje mjere je to precizno. Imali su dovoljno vremena da se pripreme za obranu, a tesko mi je bilo za vjerovati da su sjedili prekrizenih ruku i oslanjali se samo na isporuku oruzja od strane RF. Isto tako Iran nece prvi napasti, nego uzvratiti na napad. Vidjeli smo da imaju rakete dovoljnog dometa za gadjanje ciljeva u Siriji. Vjerujem da je inicijalni dizajn tih raketa bio namjenjen nekome drugome osim crnima u Sirji, tako da jos kojih par stotina km leta tim raketama vjerojatno nije problem, a to znaci da mogu gadjati svakog clana koalicije osim mozda amera. Koalicija koja se stvara je jaka, ali bez iskrcavanja vojnika na obale Irana, tesko da ce ikakva pobjeda protiv Irana biti postignuta. To smo imali prilike videti u Siriji gdje je RF mogla tuci sa avijacijom koliko je god htjela, ali ako nema popratne vojske na terenu, nema ni nekog veceg uspjeha. Jos jedna stvar koju sam primjeitio, Trump nigdje nije rekao da ce oni njih podrzati u napadu ili se aktivno ukljuciti, nego barem za sada politicki korektno rekao da je powepoint prezentacija tocna, a opet sporazum sa Iranom nije raskinut. Sve ide kao i obicno u zadnjih 40-tak godina.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +5
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:52 | 1.05.2018.
    Davok,
    Slazem se s tobom,samo.....
    Uočavas li razliku....Amerika se uključuje u rat za Izrael u svom maximumu,a Rusija MOZDA isporukom nekog sofisticiranog oruzija...
    To sto si nabrojao u korist iranske odbrane je takodze MOZDA,dok ovi udaraju svom snagom( koalicija,ako je uspiju napraviti).
    U takvim okolnostima kad se Iran brani,to sve moze biti nedovoljno,jer njega ne napada neka rećerazredna zemlja po svom tehnoloskom naoruzanju,nego koalicija predvodzena Amerikom...
    Ako se stvari tako budu dogadzale,i Iran,čak i kad je izuzetno jak,tesko se moze odbraniti....
    Iran se moze odbraniti ako se ovi odluče na ulaz kopnenim snagama,ali nisu ni oni ludi....
    Zasuli bi Iran svim mogućim i nemogućim raketama,udarima avijacije u valovima....
    Koliko god Iran bio jak,oka ne bi mogao otvoriti ....
    Isporuka oruzija je tad po prilično kasna operacija...
    Do duse,mi ne znamo sta su oni dogovorili sa rusima,ali ako to nije zaista neki pravi dogovor o zastiti jedni drugih,mrka kapa za Iran...
    A to ćemo nazalost,vrlo vjerovatno saznati sta je,vrlo skoro.
    Pozdrav!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  14. +7
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:38 | 1.05.2018.
    @Nera - sudjelovanje RF u tom navodnom sukobu bi se mogao gledati kroz vise nivoa. Jedan od nivoa pomoci bila bi isporuka velike kolicine naprednog oruzja, pomoc u logistici, savjetovanju i treniranju Iranske vojske/garde (ukoliko se ovo vec lagano ne desava). Vjerujem da bi za pocetak i to bilo dovoljno. Ukoliko bi napad krenuo i ovi bi se uspjesno u pocetku branili, moral napadaca bi pao i sve bi potonulo u startu. Pritisak na SA (kao ljucnog igraca ovdje) bi mogla izvrsiti Kina sa smanjenim uvozom SA nafte i bacanje SA u financijske probleme iz kojih bi se SA bez izvoza nafte u Kinu jako tesko izvukla. Ukljucenje RF i Kine na strani Irana u sukob nije upitan, samo je pitanje na kojem nivou bi se oni ukljucili...smatram da slanjem svoje vojske da ginu za Iranske potrebe, gotovo sigurno se nece desiti, ali zato ima i drugih nacina.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +7
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:27 | 1.05.2018.
    Kao sto sam i pretpostavljao....ovo mu dodze kao neka vrsta false flaga...Amerima je ovo dovoljno,kao sto su im bile dovoljne i snimke sa drustvenih mreza o hemijskom napadu u Siriji.
    Sad predstoji druga etapa...
    Prijetnje i ubjedzivanje ostalih da je Bibijeva izjava tačna.
    Nakon nekog vremena ostali će početi slijegati ramenima i početi prihvatati ovu priču..Prvo Francuska,zatim Njemačka i Engleska...
    Počet će stvarati koaliciju...Prva im se pridruzuje ponovo Francuska,zatim Engleska,SA,Izrael,Njemačka...
    SA je vazna jer bi sa nje mogli poletati avioni koalicije..Mozda im se pridruze jos koji par uhljupa...
    Kako će Rusija reagovati?????
    Ne znam.
    Ali ako ne pomogne Iranu,mislim da će izgubiti sav kredibilitet kod svih zemalja kod kojih ga uziva....
    To će jako pomoći Turskoj da se opredjeli za stranu...(ako se ne umijesaju) i tad mogu reći zbogom svakoj vrsti bilo kakvih saveza sa njima,mislim Rusima.
    Ovog puta,NE MIJESANJE Rusije će značiti njenu slabost...i onda nek se spremi za par godina da se brani pred Moskvom...
    Ako im je i to taktika,koliko pametna,NE ZNAM,ali ONI su ti koji odlučuju o svojoj sudbini,ne mi...
    Mozda im odbrana pred Moskvom kupuje njima bitno vrijeme,ili ne znam ni ja sta..
    Bilo kako bilo,oni su ti koji odlučuju kad će i kako ući u rat.
    Mi svi mozemo negodovati,galamiti,vristati i nista izmjeniti nećemo.
    Odluka je na njima.
    Ako im ta odbrana ne bude dobro funkala,sami pali,sami se ubili.
    Sta drugo reći????
    Iranu preostaje da se uzda u se i u svoje kljuse...Koliko su spremni,ne znam,ali pametnije bi im bilo da su do sad već napravili atomsku bombu...ako nisu,ili ako se nemaju s čim suprostaviti koaliciji,skupo će platiti svoje postenje i uljuljkanost.
    Za njih je ova borba pitanje njihovog opstanka.
    Pozdrav!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  16. +9
    davok
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:21 | 1.05.2018.
    Davore, nitko ne pusi ove gluposti, samo je pitanje tko smije sta reci kontra njih. EU cirkus ima previse svojih problema da nesto pokusa napraviti i zaustaviti ciose, dok za RF i Kinu se zna cilju ce stranu zauzeti...ipak Iran njih podržava u njihovom naumu. Jedini pušionicari na kraju ce biti ova dvojica iz naslova...da je Iran lak zalogaj, vec bi oni krenuli u napad. Proxyja nemaju tko bi krenuo na Iran umjesto njih, a ako sami krenu i Iran uzvrati, onda ce biti drz-nedaj..jer ce se vidjeti sta Iran tocno sve ima, a vjerujem da imaju dosta toga. Također, Iran nije Sirija, nego puno jaci i ozbiljniji protivnik, a zapadnjaci su vec u Siriji pokleknuli. Pitanje je samo dali je Iran saveznik sa Rusijom (RF sa Iranom tocnije)...pitam radi one Vladine izjave kako je nuklearni napad na RF saveznike isto sto i napad na RF.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +12
    davor55
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:06 | 1.05.2018.
    Čudo je da europski građani puše ovakve krvoloke kao Netanyahu a za Amere nema pomoći
    Prikaži cijeli komentar
  18. +12
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:54 | 1.05.2018.
    Uf, kako nepredvidljivo.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.