Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Poljska "zabrinuta" zbog raspoređivanja ruskih raketa Iskander u Kalinjingradu

Poljski ministar vanjskih poslova Radoslaw Sikorski izjavio je kako je Varšava zabrinuta zbog ruske odluke za implementaciju Iskander raketa u zapadnoj enklavi Kalinjingrad.
Poljsko-ruski odnosi u posljednjih su nekoliko godina znatno poboljšani, rekao je Sikorski za Interfax u utorak, ali dodajući kako je zabrinut zbog perspektive "militarizacije" u Kalinjingrad regiji.

Predsjednik Dmitrij Medvedev izjavio je u studenom kako je raspoređivanje raketa Iskander u Kalinjingradu jedna od mjera poduzetih kao odgovor na američke planove za stvaranje proturaketnog štita u Europi.
Ruska karta pod naslovom "Kako Amerikanci kontroliraju ruski teritorij"

Izvori:

RT / Interfax

Komentari

(50):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +5
    Aragorn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:20 | 15.12.2011.
    Poljskoj bi bilo bolje da se drži podalje od ovih ponovljenih hladnoratovskih poteza jedne i druge strane.... Kad bi (u što ne vjerujem) došlo do krajnje lošeg razvoja situacije, Poljska bi prva bila na udaru blitzkrieg invazije iz Rusije i nikakav SAD joj ne bi mogao pomoći da kroz nekoliko dana bude potpuno pregažena. Dok bude hipotetski gažena, isti dušebrižnički NATO će udarati u salvama iz svih sredstava po njoj kako bi bar za koji dan usporio neminovno, a udarat će po njoj da pokuša zaustaviti Rusiju u naletu. Znači, i jedna i druga strana će udarati iz svih sredstava punom snagom, što s obzirom na današnju vojnu tehnologiju znači potpuno uništenje jedne zemlje. Iza toga od Poljske bi ostala samo izrovana livada. treba misliti o tome, a ne izražavati "veliku zabrinutost". Kad čujem tu floskulu, odmah mi se ide sr.t.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:46 | 15.12.2011.
    venSla, da znam da su nacisti i općenito Germani nas slavenske narode smatrali nižom rasom. Samo "uglađeni" gosp.A.Hitler, je otišao korak dalje. Htio je Slavene pretvoriti u roblje i reducirati broj ljudi. Kroz masovni genocid, dakako. Čitao sam ja njegov Mein Kampf, još tamo sedamdesetih godina, izlazio u nastavcima u beogradskom NIN-u. Prije rata Hitler je rekao: Židovi, Poljaci, Rusi i ostali Slaveni moraju umrijeti, da bismo mi mogli živjeti. Nakon (dobijenog!) rata Staljin je rekao: Hitleri dolaze i odlaze, a njemački narod ostaje! A šta bi bilo da je Hitler dobio rat? Na konferenciji na Krimu, u Jalti, Churchill je rekao: Njemačka nakon rata nema budućnost. Staljin mu je odgovorio: Germanija budjet imjet budušćeje (Njemačka će imati budućnost).
    Prikaži cijeli komentar
  3. +4
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:30 | 15.12.2011.
    venSla, niti ja ne želim nikoga idealizirati, jer sam veliki protivnik nacionalizma. Ja smatram da je nacionalizam najprljavija od svih prljavih ideologija, jer je osnova za mržnju, rasizam, osvajanje, genocid itd,itd. Ima toga u povijesti koliko hoćeš. Pa pamtimo nedavnu povijest na našim prostorima. Iako nitko u bivšoj Jug., nije bio nevin, ipak je Milošević i elita oko njega bila glavni pokretač užasa na ovim prostorima. Svi se sjećamo kako je nahuškao svoje sunarodnjake i kako je doveo do rata. Zato je njegova Socijalist.Partija Srbije u biti Nacinalsocijalist.Partija. Glede toga što je Staljin nudio Poljacima. Ima u Arhivi Jutarnjeg lista članak povjesničara Tvrtka Jakovine o tome kako je Staljin htio odgoditi rat, jer SSSR te 1939.god., nije bio spreman za to. Ukucaj na Jut.list staljin-od hitlerova-saveznika-do-krvnika-trećeg-reicha. No, meni je to poznato inače iz povijesti, a samo da kažem da je Staljin upravo 1939, pred rat naredio da se raspusti Komunistička Partija Poljske! Da točno je da su neki ali NEKI Poljaci pomagali u ubijanju Židova. Ali sukoba između Poljaka i Židova bilo je i nakon završetka rata. Naime preživjeli Židovi su se pokušali vratiti u svoja mjesta, pa je bilo sukoba u nekoliko mjesta. Poljski ekstremisti su pobili tada na stotine, možda i tisuće Židova koji su slučajno preživjeli logore. To je bilo 1945-46 god.! Nakon toga svi malobrojni Židovi su napustili Poljsku, slično kao što su bili prozjerani, poklani itd., Židovi i Mauri (muslimani) iz Španjolske 1492. Za to nedjelo je bila zaslužna kraljica Izabela Katolička.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    samo malo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:54 | 15.12.2011.
    ma neka se Poljaci opuste uz dobar alkohol. Ruska votka je najbolja.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +6
    maršal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:38 | 14.12.2011.
    venSla, ne samo to, već je SSSR htio poslati vojsku da brani Čehoslovačku od bilo kakvih njemačkih pretenzija, ali im Poljska nije htjela dati dozvolu da pređu dio njenog teritorija.
    Ali slažem se, ne treba generalizirati, nacija objektivno ne postoji, nema smisla.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:40 | 14.12.2011.
    @zlatan „kada su to Francuzi i Britanci bili uz Poljake pred rat?“ Zato sam to i stavio pod navodnike: „Jedini koji su "stali" uz njih su bili Englezi i Francuzi.“ Nedavno sam čitao baš malo o povijesti Poljske (i o rusko-poljskom ratu 1920-1921). Nisam mislio Poljsku idealizirati kao naciju, niti mislim da je to dobro s bilo čim u životu. Ali kao i Amerikanci ni Rusi nisu med i mlijeko. Pa svaki narod/nacija ima neko sramotno razdoblje u povijesti za koje ne želi priznati ili još gore veliča i na njemu temelji svoju slavu. Zato ne bi trebali generalizirati kad govorimo o narodima općenito i vezat ih uz politiku njihovih vlada. Kao što vidimo jučer su bili prosvjedi protiv EU u samoj Varšavi. Molim te da mi daš izvore ovih podataka: „A Staljin je nudio 1939 god., Poljacima 150 divizija, 10.000 topova, tenkova i ne znam šta još.“ kako bi ih i sam proučio, prvi put nailazim na te podatke (priznajem nisam sveznalica). A ovo za Poljake da su pomagali Njemcima za vrijeme 2. Svjet. rata nisam baš siguran, jer je poznato da su Slavene općenito smatrali nižom vrstom odmah poslije Židova i ostalih. Činjenica je da su među okupiranim narodima imali mnogo pomagača, kvislinga (pa i među samim Židovima) .
    Prikaži cijeli komentar
  7. +7
    maršal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:17 | 14.12.2011.
    Miroslave, jasno je da ni Ameri ni Rusi nisu savršeni, ali se ruski interesi trenutno poklapaju s rušenjem neoliberalnog sistema. Čečenija nema veze, po meni nacija nije nikakva baza za državu, treba se obaviti agrarnu reformu pa ljudi neka svoju zemlju priključuju kojoj god državi žele (ili stvaraju nove, ako im je drago). Po meni "najidealnija" opcija bili su nesvrstani, ali je od ozbiljnijih među njima ostao samo Castro, koji sam ne može ništa.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +6
    maršal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:10 | 14.12.2011.
    Nije uopće nužno spominjati rezervate... Što se desilo kad su južne države SADa htijele iskoristiti svoje pravo da se odcijepe od sve više centralistički nastrojenog Washingtona?
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:09 | 14.12.2011.
    Sandra zanemari minuse,nisu oni ni bitni,bitno je tvoje mišljenje.Mene stalno rokaju minusima čim vide moje ime,pa jebe mi se za to.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +1
    sandra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:39 | 14.12.2011.
    opet se onaj placenik izivljava s minusima
    Prikaži cijeli komentar
  11. +8
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:23 | 14.12.2011.
    venSla, kada su to Francuzi i Britanci bili uz Poljake pred rat? Dali su im samo verbalnu podršku, jer su mislili da će nakon uništenja Poljske Hitler krenuti na SSSR. A Staljin je nudio 1939 god., Poljacima 150 divizija, 10.000 topova, tenkova i ne znam šta još. Jasno, poljska vlada je to odbila, pa je Staljin potpisao pakt sa Hitlerom, da odgodi rat i zauzeo istok Poljske. Jer taj istok Poljske je bila zapadna Bjelorusija i zapad Ukrajine, to valjda znaš. To su Poljaci prigrabili u ratu, nakon stvaranja nove Poljske države 1918 god., protiv tada mlade Sovjetske Rusije (tzv.rusko-poljski rat 1920-1921). Za razliku od naroda koje spominješ Litvance, Latvijce, koji u sovjetsko vrijeme nisu izgubili svoj identitet, Poljaci su svoje manjine posve zanemarili. Osobito za vrijeme diktature Pilsudskog 1926-1935, kojemu su nedavno u Varšavi digli spomenik, što je sramotno. Usput, svi znamo koliko su mnogi Poljaci za vrijeme rata pomagali nacistima u ubijanju Židova kojih je u Polskoj bilo tri milijuna. To je jedan od mnogih sramotnih poglavlja poljske povijesti, samo to mene nisu učili u školi. Jer se valjda smatralo da su Poljaci naša slavenska braća i dio ondašnjeg socijalističkog svijeta. I nemojte misliti da ja navijam za nekoga, to nipošto ne. Samo sam protiv licemjerja i dvostrukih mjerila. Tek da se zna.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +5
    UBERSOLDAT
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:13 | 14.12.2011.

    POljaci da su imalo pametni tražili bi povlačenje američke ratne tehnike s svog područja... ovako su djelomično i sami krivi što su se ponovo našli u unakrsnoj vatri između 2 sile.

    Ni kod Rusije mi nije čudno što postavljaju Iskandere u kalinjingrad. Čudni su mi jedino Ameri koji silom forsiraju taj štit.

    Pitanje glasi; što ih je do sada štitilo od sovjetskih nuklearnih glava? Odgovor leži u tome da je SAD sada taj koji nastoji narušiti ravnotežu u silama i nakraju pokrenuti rat.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +3
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:47 | 14.12.2011.
    Opet sam pogriješio u sendu. Dakle, te autonomne republike nisu rezervati, a ja se pitam kada će ti rezervati u SAD-u postati nekakve autonomne države. Predlažem da počnemo sa potpisivanjem peticije za pomoć američkim indijancima i australskim Aboridžinima, jer su u još goroj poziciji od onih u SAD-u. I da to predamo EU parlamentu, koji bi to mogao proslijediti američkoj i australskoj vladi.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:42 | 14.12.2011.
    Čečenija je samo jedna od sad ne znam napamet, koliko autonomija u današnjoj Rusiji. To je sve ostatak SSSR-a. Po Ustavu SSSR-a, pravo na samooprijedeljenje do otcjepljenja su imale samo savezne republike. To je danas 15 novih država. Jedino je Gruzija odmah ukinula i zabranila svoje autonomije (ukupno tri) i zato su se Abhazi i Oseti pobunili. Rusi nisu ukinuli autononomiju Čečeniji, već su islamski fundamentalisti pokušali stvoriti islamski kalifat na sjevernom Kavkazu tj.na jugu Rusije. Kao što ni srpska manjina u Hrvatskoj nema pravo na posebnu državu, iako su tu stoljećima, tako nemaju nikakve manjine nigdje. Presedan je napravljen otcjepljenjem Kosova. Tako su Albanci dobili dvije države. Miroslave, ni mali plemenski narodi na dalekom sjeveru Sibira nikad nisu imali države, pa su prvi put u povijesti dobili svoje autonomije, odmah nakon Oktob.revolucije. I dobili su pismo, jer je do tada njihova kultura bila usmena. Zato danas postoji jedna Jakutija,autonomna republika ili Saha kako je oni zovu. To nije rezervat u američkom smislu, već autonomna republika, jedna od mislim 20 autonomn.republika. VenSla, povijest je važna, pa ne znam kako se nešto davno dogodilo, jer po toj logici, nemamo se šta brinuti šta je bilo jučer. Još ovo. Američki Indijanci su dobili državljanstvo SAD-a tek 1927 god., a australski Aboridžini tek 1967 god.! Do tada se uopće nije znalo kako žive i koliko ih uopće ima. Nepoznato mi je imaju li uopće nekakve rezervate u demokratskoj Australiji.
    Prikaži cijeli komentar
  15. -12
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:55 | 14.12.2011.
    Ma zlatan nije dobro pročito šta sam napiso.Što se tiče indijanaca u americi oni kolko ja znam nisu nikad imali neke svoje države da bi se mogli odcjepit il nešto slično kao što je to slučaj sa zemljama bivšeg sovjetskog saveza.Ako ijedna od ovih država zaslužuje nezavisnost onda je to čečenija.
    Prikaži cijeli komentar
  16. -5
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:28 | 14.12.2011.
    @zlatane
    Miroslav kaže da Amerikanci nisu sveci:
    "Znam ja da da ni amerikanci nisu sveti sve je to moš reć ista bagra..."
    & znam o Poljskoj povijesti i to što pričaš ali nisam htio odlazit tako daleko u povijest i proširivat temu. Kad već spominješ Čečeniju šta njoj nisu dali nezavisnost? vidiš da nema razlike između Rusa i Amerikanaca i ne treba od nikoga pravit idola, a najmanje podcjenjivati....
    Želju za moći i dominacijom i kod jednih i kod drugih je jednaka
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:27 | 14.12.2011.
    Nastavak: dakle Čečenija je i dalje dio Rusije. A kada je to Rusija ratovala protiv Europe? Njemačka da, u dva rata. Bivši SSSR se raspao a bio je nasljednik Carske Rusije, znači Rusima nije do osvajanja. Ako su Ameri dobri, zašto starosjediocima ne daju veća prava? Autonomne jedinice, kao SSSR nekad svojim manjinama. Zašto ih drže u rezervatima, pa nisu oni životinje.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +2
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:22 | 14.12.2011.
    Ljudi ne znate povijest. Neki koji kažu kako su Poljaci loše prošli u Drugom svj.ratu, imaju pravo. Ali povijest je postojala i ranije. U 15 i dugo u 16-tom stoljeću Unija Pollske i Litve, bila je moćna sila, koja je tlačila sve oko sebe. Pod sobom su imali veliki dio Ukrajine, koji su često dizali pobune, a sa tadašnjom Ruskom Carevinom su također ratovali. Poljaci su dva puta u tim ratovima spalili Moskvu do temelja, a Rusi Varšavu nikad. Na rep im je stao ruski car Petar Veliki, koji je pobijedio i Poljake i Šveđane, koji su zajedno napali Rusiju krajem 17-tog stoljeća, čak je švedski kralj Karlo guzicu jedva spasio bježeći preko Turske. E zato je Poljske i nestala 1797 god., jer tko pod drugim jamu kopa sam u nju upada. Mladi Miroslav kaže da su Amerikanci sveci. Pa samo nakon Drugog svj.rata vodili su ratove u: Koreji, Vijetnamu, Kambodži, Laosu, Iraku, Afganistanu. Kolko je milijuna ljudi umrlo u tim ratovima? Jesu li to žrtve demokratskog totalitarizma? Pa Miroslave, eto je Čečenija i dalje dio Rusije,a koje su to ratove oni izgubili? Kada je to Rusija ratovala protiv Europe? Dapače, 1991 god., su napustili prostor nekadašnje Carevine, odnosno SSSR-a. Kada će SAD napustiti ono šta nije njihovo? Kada će Indijanski rezervati u SAD-u postati autonomije, po uzoru na bivši SSSR ili sadašnju Rusiju ili neke druge države bivšeg SSSR-a? Zašto ih drže u rezervatima kao životinje?
    Prikaži cijeli komentar
  19. -6
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:55 | 14.12.2011.
    Ok Komandos slažem se s tobom da je Poljska ovdje samo istureni pijun u igri velikih sila. Ali to je gledajući globalno. Gledajući lokalno u samoj Poljskoj sigurno još postoji strah od Ruske "agresije" tj. svijest o tome u umovima građana koju su zapadni političari iskoristili kako bi vezali Poljsku uz sebe. Želio sam samo objasniti iz kojih postupaka/akcija je došlo do ovake situacije/postavljanja proturaketnog štita u Poljskoj. A ovo za Istru je bilo samo hipotetički...
    Prikaži cijeli komentar
  20. -6
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:42 | 14.12.2011.
    Zeleni u pravu si.
    Prikaži cijeli komentar
  21. -3
    zeleni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 14.12.2011.
    Realno jest da tko ima moć , želi vladati .. To su danas možda Amerikanci i Nato savez, ali u povjesti su bili to i Turci i Mongoli i Japanci i Arapi i Perzijanci i Rimsko carstvo itd ...

    To samo govori da je to ljudima u prirodi jbg kad si moćan i kad imas vojsku želiš biti onaj koji zapovjeda.

    Nije ovo neka izlika za Nato i SAD, oni jesu ubojice, ali i Rusija je svojevremeno dosta naroda potlačila..


    Mada krivo mi je, jer Amerikanci, u svojim nastojanjima se pozivaju na demokraciju, kao da je ista kod njih nastala , a ne na brdovitom balkanu.
    Prikaži cijeli komentar
  22. -2
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:31 | 14.12.2011.
    Ven Sla
    U pravu si u vezi Gruzije, baltičkih zemalja , Češke i Slovačke. Istru ne možeš gledati u istome kontekstu jer su drugačije bile okolnosti, uzroci i posljedice.
    Nisi u pravu u vezi Poljske ovo su neka druga vremena i okolnosti ne možeš uspoređivati što si opisao nekada u vezi Poljske i sad i da se sada Poljska ponaša po jednakome modelu.
    Bi li onda Njemačka i Francuska se trebale gledati kroz nišan ili Engleska i Francuska?
    Nisu ovdje u pitanju samo Poljska nego globalni interesi zapadnjaka i Rusije, demostracija sile sa jedne i druge strane, Poljska je ovdje samo istureni igra a nikako samostalni kad je bila u vremenima koje spominješ.
    Prikaži cijeli komentar
  23. -4
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:47 | 14.12.2011.
    Svi vi koji osuđujete Poljsku morate znati da se ona u zoru 2. svjetskog rata našla u klinču između dviju velikih sila. Nacističke Njemačke i SSSR-a koje su je brutalno podijelile između sebe. Varšavski geto, pokolj Poljskih časnika početkom rata (od strane SSSR-a). Jedini koji su "stali" uz njih su bili Englezi i Francuzi. Mislite da će si Poljska ikad više to dopustiti? Pitajte baltičke zemlje Litvu, Latviju i Estoniju kako im je bilo za vrijeme režima SSSR-a, pitajte Češku i Slovačku. Amerikanci i Rusi imaju ISTU politiku, samo koriste drukčije metode. Pogledajte Gruziju. Svi vi koji nemate srca za njene probleme zapitajte se kako bi nama bilo da se Istra odvoji i da je Italija aneksira (znam da Rusi to "još" nisu napravili). Vama u Srbiji ću samo reći Kosovo.
    @ilias Poljaci nisu krivi za invaziju turaka, Njemaca i Rusa, a ako ćemo tako svi smo mi ovdje redom dobili po pi*ci od gore navedenih...
    Prikaži cijeli komentar
  24. -5
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:30 | 14.12.2011.
    Dokle god postoji ravnoteža snaga postojat će i mir.
    Ne trebate glumiti zabrinutost gospodine ministre vanjskih poslova Radoslav Sikorski ne brinite se vi zbog Rusije.
    Nije nitkome rat u vašem dvorištu u interesu. Previše bi svi izgubili i u ekonomskom pogledu da bi vam rat bio primaran cilj.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    Egzil
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:30 | 13.12.2011.
    Trouble, a jesi li to ti? Dobro nam došla ovdje, dobra si ti. A za ovu situaciju oko Poljske zabrinutosti, u Bosni bi se reklo: "Poljska bi da se .ebe, ali da joj ne udje", a dragi moji poljaci ne može to tako.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +3
    ilias
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:28 | 13.12.2011.
    poljaci su dobili po p... od turaka....pa ih se komadalo izmedu 2 rata....pa su se napatili za vrijeme 2.sv rata.....izgleda da se nisu nista opametili ,obzirom na vanjsku politiku....oni kao da zele u ovakvim medunacionalnim sranjima izvuc deblji kraj...
    Prikaži cijeli komentar
  27. +11
    Aca Nbg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:04 | 13.12.2011.
    E pa braco poljaci sazaljevam slucaj ali bicete prve zrtve u nuklearnom ratu dok ce ameri za to vreme jos uvek da krkaju hamburgere i piju ladno pivo...
    Prikaži cijeli komentar
  28. +6
    Slobodan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:47 | 13.12.2011.
    Ako se Boje! I treba da se boje! Sto se guraju gde im mesto nije!
    Prikaži cijeli komentar
  29. -8
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:44 | 13.12.2011.
    Maršal a zamisli da su sovjeti tad napali jugoslaviju,pola stanovništva bi izginulo kao kolateralne žrtve a cijela jugoslavija bi bila jedna velika ruševina.Znam ja da da ni amerikanci nisu sveti sve je to moš reć ista bagra al više se bojim rusa nego amerikanaca pogotovo sad kad je hrvatska u NATO.Uglavnom ljudi ne morate podržavat ruse samo zato što mrze amere.Mislite da bi bilo bolje da su oni prva sila,apetiti bi im porasli tolko da nebi više bilo ni jedne države u njihovom okruženju a i šire.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +5
    ziko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:15 | 13.12.2011.
    eeee poljaci prodane duše...kad počne klanje, nahiebat ćete zajedno sa krvolocima američkim
    Prikaži cijeli komentar
  31. +3
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:10 | 13.12.2011.
    Nevoljo u redu je sve nemoj se sikirat.Uživaj u ostatku večeri.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +7
    maršal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:10 | 13.12.2011.
    Miro, sve šta si nabrojao rade i Ameri još više i još gore nego Rusi (preko puppet režima).

    No, nije to poanta. Nijedna svijetska sila nema "moralno pravo" ali su Rusi (zbog svojih interesa, da se razumije) na strani nezavisnih država koje ne žele postati žrtvama neoliberalizma. Oni koji žele da njihova država bude takva, staju sa Rusima i Kinezima, a ti moraliziraj koliko hoćeš.
    Prikaži cijeli komentar
  33. -2
    nina
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:08 | 13.12.2011.
    @Miroslav

    Ni ja ne mogu smisliti amere a razumijem to što govoriš u rusima.Onaj koji je čitao Irlmayera znati će kakvu će ulogu u bližoj budućnosti ruska čizma odigrati po europi.Do sada nije pogriješio pa se bojim da će biti tako.Izgleda dabro da se amerima netko suprotstavlja u ovom slučaju rusi ali bojim se da će nam se kasnije opet svima to obiti o glavu.
    Prikaži cijeli komentar
  34. -5
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:50 | 13.12.2011.
    miro
    mene je teško razbjesniti. samo mi nije jasno zašto među brojnima izdvajaš mene???
    kao što i sam vidiš, na portal ne dolaze komentatori koji podržavaju bilo kakav terorizam, bilo čiju prisilu. i zato nam se sviđa.
    pogledaj koje gadosti se pišu na dnevniku.hr, članak o onoj bombi - ne možeš vjerovati kakvi su ljudi.
    Prikaži cijeli komentar
  35. -11
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:49 | 13.12.2011.
    Grozni ja nemam nikake ljubavi prema americi i annglosaksoncima samo za mene su rusi gori od amera.Šta bi bilo da su oni prva svjetska sila.Sjeti se da su prijetili jugoslaviji,negdje tamo 50-ih su ušli sa vojskom u budimpeštu pa onda ona kubanska kriza pa afganistan.Koliko su štete nanijeli čečenima.Iz njihove okupacije čečenije izrodili su teroriste koji ih sad rokaju u samoj rusiji,neka je i treba im.Fala bogu da oni nisu prva sila,kuda su prolazili iza njih su samo ostajale ruševine.Gori su oni od amera samo što to mnogi mrzeći amere ne žele ni znati.Nisu se baš ni proslavili u tim ratovima,kolko znam svaki su popušili,sjeti se onih 1000 čečena protiv 12000 rusa,totalna katastrofa,to ih je i spustilo na zemlju.Eto jel ti sad lakše.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +3
    Komentator01
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:28 | 13.12.2011.
    na žalost ljubiteljima i poštivateljima "sad" jer sam načuo da su ih ponovo rusi prestigli u kvaliteti oružja i da imaju razorinije igračke.

    svi zajedno neka su samo dalje od nas i super.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +8
    grozni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:10 | 13.12.2011.
    Miroslave imaš baš proameričko ime iz imena ti izvire ljubav prema americi i anglosaksoncima....kretenu.
    Prikaži cijeli komentar
  38. +1
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:08 | 13.12.2011.
    U redu nevoljo izvinjavam se ako sam te razbijesnio.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +4
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:48 | 13.12.2011.
    miro
    a ti se baš nakačio, je li???
    ne volim svjetske policajce...one koji svugdje moraju uvoditi red i gurati nos gdje im nije mjesto. a ako su to slučajno ameri, nisam ja kriva....
    svak neka se bavi svojom kućom i svojim dvorištem - ni ti ne bi volio da ti ja dođem doma i zavedem red kako mislim da treba, zar ne??
    btw, okani me se, živ bio....
    Prikaži cijeli komentar
  40. +8
    željko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:47 | 13.12.2011.
    definitivno sam protiv bilo kojih raketa u Europi. Kada se veliki svade, mali dobiju po glavi.
    Prikaži cijeli komentar
  41. 0
    shogi1
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:43 | 13.12.2011.
    a možda su jedni i drugi u dogovoru a nama prodaju maglu
    Prikaži cijeli komentar
  42. -26
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:38 | 13.12.2011.
    Ameri su naši saveznici ipak ih moramo podržat.
    Prikaži cijeli komentar
  43. -31
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:08 | 13.12.2011.
    Nevoljo tebi se tikve o glavu obijaju.Čovječe ti očito voliš te ruse stalno si nešto proti amera.
    Prikaži cijeli komentar
  44. +13
    nevio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:00 | 13.12.2011.
    licemjeri, prodali se amerima
    Prikaži cijeli komentar
  45. +11
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 13.12.2011.
    ko sa vragom tikve sadi - o glavu mu se obijaju....
    Prikaži cijeli komentar
  46. +27
    Oldman
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:41 | 13.12.2011.
    Varšava je zabrinuta?! A nije bila zabrinuta kad su amerikanci postavljali svoje rakete svuda po europskim zemljama?
    Prikaži cijeli komentar
  47. +32
    CHE
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 13.12.2011.
    oni su zabrinuti sto rusi na svom teritoriju postavljaju svoje rakete, a nisu se zabrinuli da stave americke rakete na njihovu teritoriju
    Prikaži cijeli komentar
  48. +17
    ado239
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 13.12.2011.
    Neka kontrolišu Tajfun podmornicu sa 200 bojevih glava
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.