SekcijeVijesti Analize Knjižnica Ekonomija Kultura PovijestZnanost
Naslovnica Vijesti Analize Kartice znanjaSlika danaBrzi preglednik Interaktivna karta svijeta Listanje tema TražilicaPretplata Login
Želite li besplatnu pretplatu za advance.hr?
Nudimo Vam besplatni i potpuni pristup advance.hr sadržaju, u probnom periodu od 7 dana - evo što trebate učiniti:
1) Pošaljite e-mail na info@advance.hr s naslovom "Probna pretplata"
2) U e-mailu navedite kakve biste tekstove voljeli čitati na advance.hr - cilj nam je ponuditi što kvalitetniji sadržaj našim pretplatnicima i Vaše želje su nam stoga vrlo bitne.

Nakon što administrator pregleda Vaš zahtjev poslat ćemo Vam korisničko ime i lozinku za pristup - nakon toga na nama je da Vam u tih tjedan dana predstavimo kvalitetan sadržaj zbog kojeg ćete, nadamo se, poželjeti postati jedan od naših stalnih pretplatnika.

Zatvori ovu obavijest (više se neće prikazivati)
Svijet » Europa » Rusija    28. veljača 2015|06:43

Oporbeni političar Boris Nemcov ubijen u centru Moskve

advance.hr
   48
Zadnje vijestiReakcija Njemačke na Trumpov ultimatum: "Nuklearni sporazum s Iranom ne može se mijenjati, opstanak istoga za nas je od najvećeg prioriteta"Rusija u osvit 20. stoljeća: Carizam, industrijalizacija, represija, štrajkovi, atentati, revolucije (I. dio) Još jedna pobjeda nad ekstremistima u Siriji: Oslobođen je Istočni Qalamoun u blizini Damaska, civili s oduševljenjem dočekali ulazak sirijske policije i vladinih snagaSaudijska Arabija, ohrabrena Trumpovim planom, daje ultimatum Kataru: "Ili ćete s nama sudjelovati u kopnenoj invaziji Sirije ili će vlast u Dohi pasti za manje od tjedan dana!"Trump s Macronom u Washingtonu: "Nećemo Iranu dopustiti pristup Mediteranu u Siriji, a ako nam budu prijetili platit će cijenu kakvu gotovo nijedna zemlja nikada nije platila"Analiza: Koji su izraelski interesi u Siriji i može li buknuti rat s Iranom?Veliki sukob snaga sigurnosti i maoističkih pobunjenika na zapadu Indije: Ubijeno najmanje 37Aktualni plan sirijske vojske: Prvo potpuno oslobođenje okolice Damaska, a onda red dolazi na preostale džepove militanata sjeverno od HomsaNeizvjesna budućnost Kube: Kojim će putem krenuti novi predsjednik Diaz-Canel i što čeka komunistički otok?Trumpov idući potez mogao bi dovesti do nuklearne utrke na Bliskom istoku - Iran upozorava SAD: "Ako raskinete nuklearni ugovor mogli bi se povući iz pakta o ne-proliferaciji"Lavrov u Pekingu: "Američka vojska se nastanila na istočnoj obali Eufrata i neće se povući - tamo već uspostavljaju lokalnu vlast"Najmanje 10 mrtvih u brutalnom napadu u Torontu: Napadač koji se kombijem zabio u ljude uhićen, policija tvrdi kako im nije od ranije poznat8 argumenata za neovisnost KatalonijeIrački obavještajni izvori tvrde - u iračkim zračnim napadima na istoku Sirije ubijen je drugi čovjek ISIL-a, Baghdadijev zamjenik Abu Luqman al-SuriPromjene na Kavkazu: Nakon što su se u Armeniji i vojnici na ulici pridružili prosvjednicima premijer Sargsyan podnio je ostavku i time se završava 10 godina njegove vladavineEskalacija masovnih prosvjeda u Armeniji: Nova kavkaska revolucija?Masakr u Jemenu: Saudijske snage bombardirale svadbu u provinciji Hajjah, do 50 mrtvih, među žrtvama znatan broj djeceRaste broj mrtvih u velikom terorističkom napadu u Kabulu: Najmanje 57 mrtvih u napadu na centar za registraciju biračaNovinar njemačkog ZDF-a nakon posjeta Doumi: "Kemijski napad su orkestrirali militanti"Gehlen Org: Tajna veza CIA-e i nacista - Kako su dužnosnici poraženog Trećeg Rajha oblikovali obavještajne službe nove super-sile
Poznati ruski oporbeni političar Boris Nemcov je ubijen u središtu Moskve.
U Nemcova je, prema izvještaju policije, pucano četiri puta iz automobila u pokretu, dok je u pratnji ženske osobe išao preko mosta Boljšoj Moskovrečji koji vodi do Crvenog trga.
Policija je priopćila da vjeruje kako je ubojstvo isplanirano unaprijed.
Navodno je Nemcov već ranije primao prijetnje smrću.

Nemcov (55) je u ruskoj politici već više od dva desetljeća. Stekao je popularnost kao guverner u Nižnjenovgorodskoj regiji. Bio je ministar energetike i zamjenik premijera tijekom mandata bivšeg predsjednika Borisa Jeljcina, koji ga je neko vrijeme vidio kao svog nasljednika. Nakon 1998. godine sudjelovao je u stvaranju nekoliko liberalnih pokreta i stranaka. Kada je Putin došao na vlast prešao je u opoziciju. Nemcov se protivio predsjedniku Vladimiru Putinu, kritizirajući vladu i njenu politiku. Od 2012. godine, on je bio supredsjedatelj Liberalne stranke RPR - Parnas ( Republikanska stranka Rusije - Narodna stranka Sloboda ).

Atentat dolazi dan uoči najavljenog oporbenog marša "Vesna" ("Proljeće") predviđenog za 1. ožujak u Moskvi.

izvor(i): rt.com
Komentari (48):
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja:
Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
0
hamburg
20:58 | Ponedjeljak - 02. 03. 2015
veliki borac interesntno ni kap krvi i slucano prolazi komunalno vozilo
i moguce izbaci lesa bez krvi
0
hint
20:34 | Subota - 28. 02. 2015
0
neven
20:18 | Subota - 28. 02. 2015
Kad bi bila istina ono šta govori glavati Porošenko, makar tom čovjeku je jako teško povjerovati bilo šta,e onda bi već shvatio ovu likvidaciju na malo drugačiji način.
+3
hint
20:03 | Subota - 28. 02. 2015
Teško da bi netko izvodio takvu operaciju u svom autu. Pored zidina Kremlja.
+3
hint
19:59 | Subota - 28. 02. 2015
Izgleda da sam dao neprovjerenu informaciju. Naime, izgleda da auto nije pronađen. Čudno, u kolima ispred i iza ništa nisu vidijeli ni čuli. Bar tako se priča. Pojavio se svjedok koji tvrdi da je ubojica išao iza para, a nakon ispaljenih hitaca uskočio u kola koja su prolazila. Što je ispričala gospođica, ne možemo znati.
+1
neven
17:31 | Subota - 28. 02. 2015
@korisnik11441: 15:54 28.02.15'
Automobil u kojem su bilie ubojice imao je reg. pločice iz Ingušetije.
---------------------------------------------------------------------
Mislim da je ovo znakovito, Ingušetija dakle netko vjerojatno pokušava zakomplicirati istragu navodeći na islamiste jer da je ISIL ne vidim zašto oporbenog lidera ali s druge strane ako pretpostavimo da je neka frakcija IS pod kontrolom... ma neću više, postaje prekomplicirano,
ali netko je rekao zašto jednostavno ako može komplicirano a znajući tko bi mogao profitirati od ovog ubojstva...
+3
djosip
16:18 | Subota - 28. 02. 2015
@hint
Popularnost Nemcova prije atentata nije odlucujuci faktor i ako je to interes neke propagande masinerije, on sad tek moze postati popularniji nego ikad.
Uzmimo za primjer nedavni slucaj smaknuca francuskih karikaturista. Koliko sam uspio shvatiti radi se o nebitnom listu (sudeci po nakladi i popularnosti) koji je iskljucivo zahvaljujuci volji medija postigao nevidenu svjetsku popularnost i prepoznatljivost te je cak uzdignut na stupanj nekakvog simbola.
S druge strane sad kad razmisljam o tome, medijima treba neko vrijeme da razviju pricu i uzdignu ju na razinu skandala i mislim da bi smaknuce Nemcova bolje doslo u trenutku kad prosvjedi vec traju ali vidjet cemo kako ce se stvari odvijati, a mozda i istraga donese neke odgovore.
+1
korisnik11441
15:54 | Subota - 28. 02. 2015
Automobil u kojem su bilie ubojice imao je reg. pločice iz Ingušetije.
+3
radijacija2000
15:23 | Subota - 28. 02. 2015
Evo jedan govor Putina od 2012-te u kome on govori upravo o ovakvom vidu false flag-a :
https://www.youtube.com/watch?v=69Qwju5nJ-w
Nadam se da će istina pobjediti propagadnu mašineruju Imperije, ma koliko ona moćna bila !
+3
nikolatr
15:17 | Subota - 28. 02. 2015
Doticni je bio savjetnik nekoliko predsednika Ukraine, mislim I ovog potonjeg. To mu je bila "tezga'. Bio je otvoreno anti- putinovski.
Medjutim i pored toga, ovo ubistvo ima sve hallmarks profesionalne organizacije Cije, znamo kako se skidaju rezimi u nepocudnim zemljama, bacanjem ljage pred svetskom javnoscu o njenom rezimu.
Manja je verovatnoca da ga je uklono neko iz ruskog FSBa il ne znm. vec kako se zove danas nasljednica Kgb-a..
Uglavnom vreme ce pokazati, ali definitivno je znak da se zeljelo ukaljati obraz Putinu.
+1
miloska
14:16 | Subota - 28. 02. 2015
Kornik63, brainstorm
Hvalq
+2
spes
14:12 | Subota - 28. 02. 2015
ma tu je sve jasno.leš pored kremlja,jaka simbolika.odmah se sjetim haririja,njega ubilo za valentinovo.neću zaboraviti taj dan
+1
Brainstorm
13:54 | Subota - 28. 02. 2015
@Yugosloven, miloska; mozda mislite na davida crowleya? snimao je dokumentarac "gray state". https://www.youtube.com/watch?v=aflFJhDpTUI
+1
Picuka
13:49 | Subota - 28. 02. 2015
Nema dovoljno informacija za pravilan zakljucak.
@: 12:53 28.02.15'
Slazem se, svakako je ubistvo sa porukom.
I da dodam- poruka moze biti: ako je ubijeni bio placenik zapada, svaki ce tako proci. Zato takav tajming.
+2
tima
13:44 | Subota - 28. 02. 2015
@smolo
Zato što je Zapadu korisniji mrtav nego żiv.
+2
smolo
13:42 | Subota - 28. 02. 2015
Ma htjedoh malo da se nasalim,a ne da analiziram dogadaj.Izbombardiraste me minusima gore nego petpana.
+3
kornik63
13:42 | Subota - 28. 02. 2015
@ miloska:
Jucer je objavljeno na "RT Deutsch" evo Link: http://www.rtdeutsch.com/13291/gesellschaft/zufall-innerhalb-von-24h-sterben-drei-journalisten-sie-planten-dokumentarfilm-ueber-911/
Ne znam da li ima i na engleskom ako ne razumijes njemacki, probaj prevesti nekim web prevodiocom.
+6
spes
12:58 | Subota - 28. 02. 2015
jedino ovakvi poput smole ne vide ili ne žele vidjeti,ali dobro,koliko vidim većina ljudi neće progutati priču.ne govorim samo o čitateljima advansa već i slušam raju u kafiću.
+4
spes
12:55 | Subota - 28. 02. 2015
ovo je toliko prozirno da će na kraju ispasti kontraproduktivno
+8
hint
12:53 | Subota - 28. 02. 2015
Varijanta s Putinom. Hm... pošto o stanju tamo znam samo preko medija, ne bih smio isključiti, iako mi je malo vjerojatno. Recimo, kao poruka opoziciji "neće biti milosti, a vi se igrajte". Ali šteta je besmisleno velika, tako da se ne bih kladio na to. Putin kaže da je ovo očigledno naručeno ubojstvo, i tu se potpuno slažem. Naime, ubojice su morale znati da će Njemcov tu proći, radi se o mostu na kojem obično nema prolaznika, i, kako kažu na netu domaći, jedini razlog da se tamo bude noću sa ženskom osobom (btw. cura je iz Kijeva) je ako se ima rezervaciju u hotelu "Balčug-Kempinski" i ide prema istom. Što se tiče ideje da je Njemcov "sakralna žrtva" pred prosvjede, vjerojatnije je, ali ostaje pitanje procjene - da li je za to dovoljno popularan. U centru Moskve možda i jeste, ali inače teško, ali, ponavljam, ne znam da li se to može isplatiti, osim ako nije dio nečeg šireg, o čemu još nemamo informacija.
Djevojka je sinoć pronađena, privedena i saslušana, auto iz kojeg je otvorena vatra je pronađen u jutarnjim satima.
+9
davor55
12:46 | Subota - 28. 02. 2015
John Perkins: rušenje države odvija se u tri faze, ovisno o otporu te države - 1.faza: ekonomski stručnjaci i poluge - MMF i svjetska banka, sankcije itd. 2.šakali - profesionalni ubojice i agenti, destabilizatori 3. napad vojskom (direktno ili posredno)
Podsjetimo Sirija i Ukrajina su prošli sve tri faze trenutno su još u trećoj, za Rusiju čini se 1.faza nije polučila rezultate pa se evo sprema 2.faza.
+11
gooran
12:01 | Subota - 28. 02. 2015
Mozda su napadaci izgubili pasose ili osobne dokumente.Tteba sacekati istragu, za sutra je najavljeno Rusko proljece vec odavno,zvace se Vesna,poceo je direktan udar na Putina u srce Rusije,ako ovo prezivi mnogo toga ce se promjeniti,nadam se na bolje....
+13
djosip
11:29 | Subota - 28. 02. 2015
Jasno je jedino da ovo nije djelo ruskih tajnih sluzbi jer ce tajming ubojstva rezultirati povecanoj posjecenosti sutrasnjeg prosvjeda.
Dodatno, da je ovo bila akcija ruskih tajnih sluzbi onda bi se u njega zabio pijani kamionidija ili bi jednostavno umro od mozdanog udara.
Medutim ako je ovo djelo zapadnih tajnih sluzbi onda im je u svakom slucaju vazno da se ovakav atentat vidi i cuje.
Treca mogucnost je da atentat nije politicki motiviran nego da se radi o mrznji pojedinca ili cak zbog nekih privatnih dilova s podzemljem.
Nadam se da ce biti vise informacija o ovom slucaju i ocekujem da zapad pokusa kapitalizirati ovaj "slucaj" bez obzira je li to akcija njihovih agenata ili ne.
+10
radijacija2000
11:03 | Subota - 28. 02. 2015
@smolo
Jeste pitanje je...a jedan od mogućih odgovora je taj, da false flagovima su najčešće započinjani skoro svi sukobi i revolucije, manji i veći. Kako bi najbolje pokrenuo lavinu nezadovoljstva i raspalio strasti, ako ne false flagom. I upamti, Rusi se brane, Rusija je već dekadu bila u usponu u svakom smislu i nije trebala nikakve sukobe, za razliku od Zapadne Imperije kojoj je više nego jasno potreban svetski reset kako bi mogla još više dominirati, uprotivnom sledi stagnacija. Oni moraju nešto uraditi za razbuktati strasti u Rusiju. Počelu su propagandom, pa otvorili im rat u dvorištu, pa sledile su sankcije sve u cilju rast nezadovoljstva od režima u Rusiju , pa protesti, destabilizacija i nasilna smjena vlasti.Sada su na redu protesti, ali kako popularnost Putina ne opada, ne bi bilo žara u tim protesta, pa očekujem još više ovakvih akcija.
+7
davor55
10:55 | Subota - 28. 02. 2015
Nema sumnje ovo je pokušaj prevrata, odnosno državnog udara u Rusiji.
+8
davor55
10:53 | Subota - 28. 02. 2015
U mainstreamu piše kako su SAD zatražile "hitnu istragu zločina". Eto, toliko dugo mi je trebalo da povjerujem u tipični false flag.
-6
smolo
10:37 | Subota - 28. 02. 2015
Tko to tamo brani moralnu velicinu Putina pa mi na ovakvu "rimu" djeli minuse.I pitanje,zasto bi taj oporbenjak(pokoj mu dusi)bio korisniji zapadu kao les nego kao eventualni pokretac protesta protiv Putina.
+11
Yugosloven
10:25 | Subota - 28. 02. 2015
Kao sto rekoh, novinari su radili na dokumentarcu o upetljanosti vlade SAD u obaranje blizanaca. Kako izgleda imali su informacije koje nisu bezbolne. No, bez obzira na to i ne zeleci se odvajati od teme, postavlja se pitanje da li danas jos neko zaista misli da je planiranje i izvodjenje tog poduhvata bilo moguce pripremiti u pecinama Afganistana???
-
Propaganda radi svoje, naravno. Ipak, zanimljivo je primijetiti da su rezimski mediji privrzeni zapadu ttoliko uvjereni u svoju dominaciju, da ne primjecuju cak ni to kako im javnost, polako, ali sigurno, okrece ledja. Dalji razvoj situacije ce biti veoma interesantan, a ovo aktuelno ubistvo je novi momenat u tom pravcu.
+11
radijacija2000
10:24 | Subota - 28. 02. 2015
Hmmm...Izgleda da Tefft (američki ambasador u Moskvi) nije ljenčario zadnjih nekoliko mjeseci...
-9
smolo
10:21 | Subota - 28. 02. 2015
Roknuo ga Vlado ladno.
+1
neki tip
10:14 | Subota - 28. 02. 2015
Radnik, care bio sam sarkastican.
+2
nob
09:55 | Subota - 28. 02. 2015
I taj bjednik koji je to ucinio, sigurno je na putu za ameriku ili njemacku. Sa punom koferom lazni dolara i diplomatskom putovnicom. Za njega se nece znati par godina, s onda ce izjaviti da nije bilo tako dogovoreno. Kada unistis vlastito dvoriste za drugoga onda je kasno kajati se.
+5
miloska
09:54 | Subota - 28. 02. 2015
@Yugosloven
Imas li vise podataka o tom dogadjaju, i sto su trebali da objave ti novinari?
+3
radnik
09:50 | Subota - 28. 02. 2015
neki tip, i meni je ovako nešto palo na pamet, od silne američke propagande više im niko nevjeruje
+21
Yugosloven
09:42 | Subota - 28. 02. 2015
U SAD su 12. i 13. februara zivot izgubila tri novinara, koja su pripremala veoma zanimljiv dokumentarac o upetljanosti americke vlade u dogadjaje 11. septembra 2001. godine!!! Radili su za poznate kuce CBS, NBC i New York Times, imali su kontakt sa Snowdenom, a trebalo je da podnijeli su zahtjev za dobijanje dodatnih informacija iz ruskih arhiva! Slucajnost!?
-
Da li ste negdje o tome nesto culi ili procitali? Tako se to radi na tzv. Zapadu...
+6
kresot
09:38 | Subota - 28. 02. 2015
Mogu da zagorčaju,hoće da zagorčaju i dok god Mother Russia bude na ovom putu osnaživanja sebe i mnogih oko nje nje IMPERIUM "ne smije" da odustane.
+4
neki tip
09:32 | Subota - 28. 02. 2015
A sta ako je putin zaista ovo organizovao samo da bi optuzio zapad za fals flag znajuci da niko pziv vise neveruje da se nesto desilo kao sto je predstavljeno!
+16
miloska
09:24 | Subota - 28. 02. 2015
Klasicna namjestaljka. Toliko je providno da to nije normalno. Zali Boze jedan zivot koji je izgubljen, ali ovo ubistvo pokazuje da Putin toliko nervira zapad svojim potezima da su potpuno izgubili zivce i poceli su izgleda djonom da idu. Jer ubiti opozicionog prvaka dan pred miting opozicije, i ubiti ga uopste u zemlji gdje opozicija kaze da nema nikakva prava je poruka Putinu 'mozemo da ti zagorcamo zivot kako god hocemo'. Mislim da je ovo kap koja je prelila casu i da ce uslijediti adekvatan odgovor
+3
nob
09:09 | Subota - 28. 02. 2015
Sto su zapadne kolege pokvarene. Treba sve protjerat, zatvorit sva zapadna predstavnistva ocistiti Rusiju od zapadnog olosa. Svi pjesice od Moskve do Ukrajine, jest da je malo samo 400km. Ili pravac Sibir pa neka se bine.
+15
Yugosloven
08:56 | Subota - 28. 02. 2015
Atentat je, po meni, ocegledna politicka provokacija! Cilj - dalja eskalacija sukoba na relaciji Zapad-Rusija. Ovaj dogadjaj NAJMANJE odgovara Putinu - ne sada i ne ovako. Zapad dobija novu mogucnost za napad na Putina i rat medijima. Zato me uopste ne bi iznenadilo da su, u najmanju ruku, indirektno ukljuceni.
-
Ponavljam - Zapadu se zuri da Rusiju uvuce u veci sukob i ne biraju sredstva da do toga dodje. Nadam se samo da Putin nece nasjesti... ZIVI BILI, PA VIDJELI!!!
+17
KristijanV
08:47 | Subota - 28. 02. 2015
Ne bi me iznenadilo da je i ovim egzekutorima ostala osobna na zadnjem sjedistu ukradenog automobila ili im je ispala na tom mostu.
Kao sto neko vec napisa, mnogo puta vidjen scenario u tempirano vrijeme.
+8
ive
08:46 | Subota - 28. 02. 2015
Očito je Navaljni preferirani kandidat USa, a Nemcova žrtva služi jačanju Navaljnijeve pozicije.
+13
quod licet iovi, non licet bovi
08:31 | Subota - 28. 02. 2015
Slazem se sa Vasim komentarom, Cicero, uz malu lingvisticku korekciju (u dobroj namjeri):
Za mase, pogotovo na Zapadu, krivac je VEC poznat.
Bilo bi isto tako zanimljivo saznati od onih koji znaju vise o situaciji u Rusiji zasto je nastradao Nemcov, a ne recimo Navaljni ...
+7
davor55
08:24 | Subota - 28. 02. 2015
Moram priznati nisam znao za Nemcova ali čim sam pročitao ovo "Proljeće"...
Žao mi je čovjeka, nadam se da neće biti opet da je CNN "doznao" tko ga je ubio prije nego što su to doznali svi ostali istražitelji kriminalistike po svijetu
+27
Cicero
08:09 | Subota - 28. 02. 2015
Odlicno tempirano, nazalost.
Za mase krivac ce biti poznat... Onima koji imalo prate stvarna dogadjanja ovo je toliko puta vidjen false flag.
Sad bumo pratili medijsku balalajku...
+2
Zvrk
08:09 | Subota - 28. 02. 2015
A mozda i njihova mafija.
+8
neven
07:58 | Subota - 28. 02. 2015
CIA ili Ukrajinski SBU?!
Moguće i caristi ali cui bono nikako ne ide sa Putinom.
Poštovani, za objavu komentara morate biti advance.hr pretplatnik
Pristupite kompletnom advance.hr sadržaju,
svim tekstovima, za svega 90kn,
preplatite se već danas!
copyright advance.hr 2018 | Impressum | uvjeti korištenja