Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Lukašenko njemačkom ministru vanjskih poslova: "Bolje biti diktator nego gay"

Bjeloruski predsjednik odgovorio je njemačkom ministru vanjskih poslova Guidu Westerwelleu, povodom povlačenja EU ambasadora iz Minska, poprilično šokantnom izjavom.

Lukašenko se obrušio na cijelu EU povodom kontroverznog poteza i najava sankcija Bjelorusiji, ali pogotovo je istaknuo njemačkog MVP-a Westerwellea koji je prošlog tjedna izjavio: "Nedopustivo je za nas Europljane da gledamo kršenje ljudskih prava u Bjelorusiji - to je zadnja diktatura u Europi." (vidi: Velika diplomatska ofenziva protiv Bjelorusije: EU povlači svih 27 ambasadora iz zemlje)

"Radi se o jednoj običnoj histeriji", rekao je danas predsjednik Aleksandar Lukašenko, i nastavio u još žešćem tonu svoju izjavu koja je očito bila upućena njemačkom ministru vanjskih poslova - "Kada sam ga čuo da priča o diktaturi, pomislio sam - bolje biti diktator nego gay".

Njemački ministar vanjskih poslova, Guido WesterwelleIzjavu prenosi Russia Today i navodi se kako njemački ministar još uvijek nije reagirao na ovu, za mnoge, kontroverznu, izjavu.
Podsjetimo, EU je najavila uvođenje još rigoroznijih ekonomskih sankcija Bjelorusiji zbog navodnih kršenja ljudskih prava. No, ovo nije prvi puta da EU ima izrazito agresivan stav prema Bjelorusiji, u već nekoliko navrata Europska Unija je uvodila sankcije Bjelorusiji ističući nedostatak ljudskih prava.

Ipak, pojedini analitičari smatraju kako EU zapravo nije zaista zabrinuta za navodno kršenje ljudskih prava, već monolitnoj ekonomskoj uniji prije svega smeta činjenica da je Bjelorusija zadržala mnoge elemente centralno planske ekonomije iz vremena Sovjetskog Saveza, tako je primjerice i gotovo cijeli bankarski sektor još uvijek u čvrstim rukama države (opširnije: Zemlja koja je rekla "ne" masovnoj privatizaciji i prodaji kompanija strancima: EU uvodi nove sankcije Bjelorusiji).

Izvori:

RT

Komentari

(77):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +30
    Svijetlost
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:44 | 23.08.2012.
    Ovu odluku koju je donijela vlada Bjelorusije i njihov karizmatični predsjednik,je poruka jedne suverene i slobodne države. Ujedno ovo je najjasnija poruka germanskim fašističkim neoliberalnim imperijalistima vlade Merkel i toj sotoni neoliberalnoj Westerwelle vlada Bjelorusije ne prihvaća i neće dopustiti bilo kome da se miješa u unutarnje poslove naše zemlje, a najmanje Njemačkoj vladi i germanskim zločincima i fašistima, koji su 1945 napadom na Sovjetski Savez nezapamćene strahote i zločine učinile tim narodima u Sovjetskom Savezu. Gospodin Lukašenko i njegova vlada pokazali su tom odlukom, da je značaj nacionalnog pitanja prioritet prvog stupnja i da u svijesti Bjeloruskog naroda sintezu nacionalnog jedinstva Bjeloruski narod nije dozvolio da nacisti germanski 1941 slome, a kamoli danas kada USA i NATO fašisti kao glavni nosioci agresivne kolonijalne imperijalne politike prijete i svojim ratovima porobljavaju nekad slobodne i suverene zemlje. Ova odluka Kijeva je manifestacija visoke nacionalne svijesti i trebala bi na globalnoj međunarodnoj sceni otvorit oči svim narodima da povedu snažnu borbu za nacionalno oslobođenje i afirmaciju svoje težnje ka nacionalnoj slobodi i ravnopravnost. Dakle, gospodin Lukašenko se snažno suprotstavio miješanju germanskih neoliberalnih svinja u unutrašnja pitanje svoje države i da Bjelorusija ostantivno ne prihvaća bilo kakav oblik miješanja u unutarnje poslove svoje zemlje. Pogledajte ovaj rastući Njemački vojni aranžman u svjetskim globalnim razmjerima i svijet se ponovo nakon 1939 sukobljava naglim porastom direktnog uplitanja Njemačke u rušenju i okupaciji suverenih država, špijunskim, logistikom i oružjem nacistički survivalsi i pitekantropusi erektusi u vladi Merkel više i ne skrivaju svoj angažman i spremnost da za interes multinacionalnog financijskog kapitala, banaka i gigantski korpo- racija vode sa fašistima iz USA i NATOA ratove protiv suverenih država. Ovo je ne prihvatljivo gospođo nacistkinjo Merkel i pederu Westerwelle, niste li dovoljno Jevreja 6 miliona, 20 miliona Rusa i 20 miliona nedužnih građana iz cijele Evrope masakrirali.Vrijeme je da i mi u Hrvatskoj podignemo glas protiv germanskog imperijalnog apetita, i tu su od nas u našoj vlastitoj zemlji napravili sluge i robove, koji rade za sitne novce za njihove koncerne. Veoma je važno spomenuti da su nam sve naše banke za male novce oteli, da nam oni štampaju taj virtualni fijat ili digitalni novac koji nema nikakvu materijalnu podlogu i realnu vrijednost, sa kojim kupuju stvarne vrijednosti i bogatstva Hrvatske. Što je sa strategijom naših nacionalnih interesa Milanoviću, Čačiću, Liniću i Pusćko, što je sa ostvarivanjem politike za očuvanje nacionalnog interesa ove države gospodo veleizdajnici, ušli ste grandielokventno 1991 krilaticom Srbi i Beograd ugrožava nacionalni interes Hrvata i tim floskukama ste potpirili taj bratoubilački rat, za koga gospodo za germanski financijski kapital i pljačku i za vas koji ste opljačkali zemlju i narod doveli u dužničko ropstvo, ovaj nezapamćeni socijalni disparitet, raslojavanja hrvatskog društva, rastuće tendencije raskola obiteljske ćelije i ovoga sramnog siromaštva. Politika veleizdajnici i mizerije prodane za ostvarivanje strateških nacionalnih interesa vodi se drugim političkim okvirima i sa jasnom nacionalnom svijesti, koja mora svijetliti svoj interes za samostalnost i ravnopravnost. Drugo, je to pitanje o kojem mora odlučit narod, a ne onagokrati u Berlinu i Brislu. Sramite se potvrdili ste vašom strategijom za očuvanje nacionalnih interesa, onu premisu kvislinške vlada Pavelića, sve ćemo prodati samo da mi budemo na vlasti. Stalno uvodite nove poreze i nove namete, porez na stambene objekte, što ne oporezujete banke sa 90% i ne krenete u odlučnu i ozbiljnu borbu protiv kriminala, koji se protezao od same pretvorbe pa do danas, gdje su pojedinci ne zakonito stekli velika bogatstva, što je sa Šeksovim lokalima i objektima, samo u Vinkovcima ima 16 objekata za koje ilegalno uzima kiriju, i odakle im ta imovina Milanoviću. Svjedoci smo velike zaslijepljenosti svih vlada pa i ove Milanovićeve za nužnu potrebu stvaranja jedne efecijentne strateške gospodarske-financijske i socijalne politike u kojoj nesu- njivo okviri za nacionalne interese moraju sadržavati uspostavljanje suvereniteta države i nacionalizaciju banaka i naših svih otuđenih proizvodnih kapaciteta od strane multinacionalnog financijskog kapitala. Dakle, gospodo nemate mnogo vremena da za
    Prikaži cijeli komentar
  2. +5
    TOLIŠ
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:42 | 13.03.2012.
    NJEMAČKA SE U EVROPSKOJ ZAJEDNICI POSTAVILA KAO PRAVA AFILIJACIJA AMERIČKE POLITIKE I STRATEGIJE ,VOJNOG KOMPLEKSA, PENTAGONA,TE SVE OTVORENIJE DIJELI LEKCIJE O DEMOKRACIJI, EKONOMSKOJ I FISKALNOJ DISCIPLINI BUĐETSKIH PRORAČUNA ČLANICA KOLONIJALNE UDRUŽENE EVROPE.
    SLEDSTVENO TOME NJEN MINISTAR VANJSKIH POSLOVA JAVNO UKORAVA POJEDINE DRŽAVE EVROPE ,NJIHOVE PREDSJEDNIKE ,TIČUĆI SE BRIGE ZA DEMOKRACIJU TIH DRŽAVA U KOJIMA NJIHOVI PREDSJEDNICI SE PONAŠAJU DIKTATORSKI I GOSPODNIN ,IZALSANIK NJEMAČKE VANJESKE POLITIKE ,PRIJETEĆI SANKCIJAMA ,TRAŽI POSLUŠNOST ,JER TAKO MISLI ,ZAMISLITE TKO, POTOMAK JUČERAŠNJIH ANTROPOIDNIH NACIFAŠISTA KOJI SU SVOJOM DEMOKRACIJOM I ČOVJEČNOĆU PROIZVELI II SVJETSKI RAT I PROUZROČILI 55 MILJUNA LJUDSKIH ŽRTAVA . A BAŠ JEDNA OD TIH DRŽAVA ,BJELORUSIJA,KOJOJ GOSPODIN MINISTAR PROPISUJE DEMOKRADSKE UZUSE JE JAKO DOBRO OSJETILA NACISTIČKE ZLOČINE ,NJEGOVIH PREDAKA ,KOJI SU DOŠLI S PUŠKO DA ZAUZMU TERITORIJ I OČISTE BIOLOŠKO –GENESKI NASTANJENI BJELORISKI NAROD ,EUGENIČKI,OD SVIH PRIMJESA RASNE ,VJRESKE ,NACIONALNE I GENETSKE NEČISTOĆE .
    A GOSPOĐA MERKEL,JUČER U AVGANISTANU ,ONAKO BAHATO,VULGARNO,POMALO PRIJETEĆE ,UPOZORAVA AVGANISTANSKU VLADU,POBUNJENIKE I SAV SVIJET KOJI MISLI DRUGAČIJE,DA OVAKVO STANJE,PRIGOVOR KARZAJIU, NE NUDI NAM GARANCIJU DA ĆEMO SE ,BEZ POSLJEDICA ,POVUČI IZ AVGANISTANA DO 2O14 GODINE .I ,UPRAVO TAKVA IZJAVA
    VRIJEĐA SVAKOG NORMALNOG GRAĐANINA KADA ČUJE OVAKVU,PRIJETEĆU ZJAVU POSLIJE ONOGA MASAKRA AVGANISTANSKIH CIVILA OD STRANE ,BAHATOG I MRŽNJOM INDOKTRINIRANOG AMERIČKOG RAMBE. IZ IZJAVE I NASTUPA GOSPOĐE MERKEL DA SE ZAKLJUČITI DA JE ONA TO IZJAVILA U IME POKROVITELJA , PENTAGONA , JER NJEMAČKA ,OD DRUGOG SVIJETSKOG RATA ,SVOJIM POLITIČKIM,EKONOMSKIM I SVAKIM DRUGIM PONAŠANJEM ,PREDICIRA AFILIJACIJU AMERIČKE DRŽAVNO –POLITIČKE DOKTRINE.
    I ZATO SE ,U POTPUNOSTI ,SLAŽEM I PODRŽAVAM IZJAVU,ODGOVOR,GOSPODINA LUKAŠENKA MERKELINOM MINISTRU ZA ISIJAVANJE DEMOKRACIJE.
    I JOŠ TREBA DODATI DA SE TA BAHATOST ISIJAVA,NE SAMO NJEMACA ILI NEKOG DRUGOG ZAPADNOEVROPSKOG POLITIČARA , NEGO SE TO ISIJAVA IZ SLUŽBENIH INSTITUCIJA EVROPSKE UNIJE KOJA UPOZORAVA NA POMANJKANJE DEMOKRACIJE NA PODRUČJU ISTOČNE I JUŽNE EVROPE ,PA SU U TO IME SKLEPALI JEDNU DEKLARACIJU ,PASQUILNOG SADRAŽAJA NAMJENJENU NARODIMA ISTOČNE I JUGOISTOČNE EVROPE DA SE ČIM PRIJE OČISTE OD KOMUNIZMA I NJEGOVIH ZLOČINA.
    ODGOVOR PRAVOG EVROPLJANINA ,A POSEBNO EVROPSKOG JUGA I ISTOKA BI NORMALNO SLIJEDIO OVAKO:GOSPODO ZAR VI NE OSJEĆATE NIKAKVU HIPOTEKU KOJU SU VAM OSTAVILI VAŠI PRECI,ANTROPIDNI NACI- FAŠISTI,SA CIJELOG ZAPADNO EVROPSKOG PODRUČJA ,OD NARVIKA DO GIBRALTARA,DO MARBELE, KOJI SU SVOJIM NEZAPAMĆENIM ZLOČINIMA PROTIV ČOVJEČNOSTI ,UPRAVO TIM NARODIMA NANIJELI OGROMNA ,ČAK TOTALNA,RAZARANJA I VELIKE LJUSKE ŽTVE KOJE SU SLUŽBENO POBROJANE ,3O MILIJUNA. I UMJESTO DA SE SVAKOG DANA ,PRIJE ZASJEDANJA ,BILOKOJE VRSTE SLUŽBENE RASPRAVE SJETITE 5-MINUTNE ŠUTNJE I I KAJANJA AVI PIŠETE NACIFAŠISTIČKE PASQUILE.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +12
    Učenik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:51 | 5.03.2012.
    I slažem se s Lukašenkom
    Prikaži cijeli komentar
  4. +16
    Učenik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:48 | 5.03.2012.
    Šta obama nije diktator
    Šta Merkelica isto ne diktira Europi.
    Diktator je širok pojam
    Prikaži cijeli komentar
  5. +18
    Varljivo_Sunce
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:22 | 5.03.2012.
    Zar nismo nedavno pročitali nešto slično na relaciji R.Mugabe - D. Cameron?
    Svejedno je što Lukašenko izjavi, unaprijed je negativac.
    Nemam ništa protiv parada ponosa, ali nije valjda jedini problem u Hrvatskoj ili susjednim zemljama, a zbog kojeg bi trebalo paradirati? Zanima me jednako kao i "fotke" sa špice.
    Sa stopom od 19% nezaposlenosti, ako si nezaposlen ili ti je netko od ukućana nezaposlen, poprilično je svejedna seksualna orijentacija. Kriminalna pretvorba, pljačka...
    Prikaži cijeli komentar
  6. +11
    oportunista
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:08 | 5.03.2012.
    bravo lukasenko
    evo jedna u tom stilu
    youtube.com/watch?v=rR9Zo0b36DE
    Prikaži cijeli komentar
  7. -9
    Koka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:05 | 5.03.2012.
    Lukašenko bi se ipak trebao držati teme,odnosno njegovih poslova u interesu države, a ne vrijeđati druge ljude na temu njihove seksulnosti. I u Bjelorusiji ih sigurno ima.
    A homoseksualci koji se bave javnim poslom ne bi trebali isticati u javnosti svoju seksualnost. Najvažnije je ono što mogu napraviti na poslu kojim se bave, a ne da li vole žene i muškarce.
    U svakom slučaju nemam ništa protiv homoseksualaca sve dok je to svjesna odluka odraslih ljudi. I to bi trebalo ostat u 4 zida, kao i kod drugih normalnih ljudi.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +20
    pleniglacial
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:35 | 5.03.2012.
    hahaha, Lukašenko, ljudino, svaka ti čast! dobro si mu rekao!
    Inače, nemam ništa protiv LGBT populacije....znam neke krasne ljude koji im pripadaju, ali činjenica je da je mnogo gay-eva, u europskoj financijskoj i političkoj eliti.
    preagresivno guraju svoja 'prava' i previše zahtjevaju.
    još jedno, bravo za Lukašenka:)!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +16
    Dragan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:02 | 5.03.2012.
    Većina homoseksualaca se danas ponašaju slično narkomanima. To im je jedina važna stvar na svetu, i spremni su ići protiv svoje zemlje, da ostvare svoja "prava". A glavno pravo im je da paradiraju... Manjine, nacionalne, seksualne i ostale, ako imaju građanska prava kao i drugi, NE TREBA DA IMAJU NIKAKVE DRUGE PRIVILEGIJE. Ako ih imaju, to je na uštrb većine, koja ih nema. Neka se tuc... sa kim hoće, ne treba da paradiraju, jer to ne rade ni drugi. Ne treba da se javno izjašnjavaju, ni ja se javno ne izjašnjavam sa kim spavam.
    Što se Lukašenka tiča, on je takav, kakav je, u nekim stvarima je dobar za svoju zemlju, u drugima je brzoplet. I rusi često imaju dosta problema sa njim. Sada je mogao slobodno da izjavi to što je rekao, jer je video da su krenuli na njeja, a kad ta banda krene, to gura do god ne postigne svoje. kada odluče da te skinu, prestaje biti važno i šta pričaš i šta radiš, presuda je doneta.
    Prikaži cijeli komentar
  10. -31
    simian
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    05:11 | 5.03.2012.
    aaauuuu ovdje se rasplamsala tema skorom pa ne vezana za članak. Pa evo da se i ja upišem dok nije nestalo. Neki se pozivaju na medeicinu, drugi na prirodu, jedni pak na NWO, no istina je sasvim druga. LGTB populacija nije pala sa neba i nije razvijena u inkubatoru. Postoje čvrsti dokazi da su isti postojali i u raznim drevnim kulturama. To što je ljdski mozak ne dovoljno razvijen da bi mogao tolerirati ikoga ko je iole drugačiji od njega, nije proplem tih ljudi koji su krz povijest platili debelu cijenu za život.
    Oni to nisu izabrali iz kataloga i odlučili da će od nekog određenog trenutka biti takvi. LGTB populacija je naprosto takva došla na ovaj svijet jednako kao i sve ostale seksualne orjentacije i kao takva vjerovatno ima svoju svrhu.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +2
    boža
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    04:07 | 5.03.2012.
    ZNAČI GEJEVI FURAJTE IZ BELORUSIJE!INAČE ĆE VAS MAČAK NAPASTI..TJ MISLIM NA OVE MAČKE :) I TREBA ...MINUUUUUUUUUUUUS EUUUUUUU,MINUUUUUUS TZV ZAPAD, MIINUUUUUS TZV GLOBALISSTI....PLUS ADVANCE :)
    Prikaži cijeli komentar
  12. +6
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:20 | 5.03.2012.
    @beware
    Mislim da preolako koristiš pojam "diktator". Razlog zašto postoji pandemija preolakog korištenja pojmova "diktator" i "diktatura" leži u činjenici da je zapadnjačka propaganda, nažalost, učinila svoje da zatruje neoprezne umove.
    .
    Osobe koje poznaju problematiku izoacionizma, nacionalizma, internacionalizma i globalizacije nikada olako ne proglašavaju diktatorom svakog državnika koji otvoreno brani interese neke države, pa makar uređenje takve države graničio i sa nacionalizmom i izolacionizmom, koji su, najčešće, nametnuti od okolnih država poslušnika zapada.
    .
    Budi mudriji od toga.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +13
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:59 | 4.03.2012.
    kaveni


    potpuno ste skrenuli s teme i vijesti.
    članak nema veze sa spolnom orijentacijom...nego sa čvrstim stavom jedne suverene(DIKTATOR) zemlje koja poručuje zapadu da neće igrati po njihovim(GAY) pravilima.

    ;)
    Prikaži cijeli komentar
  14. +15
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:59 | 4.03.2012.
    @kaveni.ivan
    Slažem se i dobro je da postoje države koje još uvijek brane nacionalne interese. Druga stvar je što smatram da je izjava Lukašenka mogla biti bolje prilagođena, jer mudar vođa ne stvara neprijatelje onda kada ne mora. Mogao je puno dati puno mudriju izjavu.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +17
    kaveni.ivan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:47 | 4.03.2012.
    potpuno ste skrenuli s teme i vijesti.
    članak nema veze sa spolnom orijentacijom...nego sa čvrstim stavom jedne suverene zemlje koja poručuje zapadu da neće igrati po njihovim pravilima.
    Prikaži cijeli komentar
  16. -26
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:39 | 4.03.2012.
    ZAGOR OD BOSNE, u nekim "znanstvenim" knjigama je pisalo da je i samozadovoljavanje opasna stvar, jer da se od toga suši kičma. Inače ta psihijatrija ali bogme ni psihologija i nije neka znanost, ako nađete normalnog psihića vodim vas na piće. A glede samozadovoljavanja. Poznavao sam u mladosti jednog atletski razvijenog sportaša, dvometraša, na temu da se od masturbacije suši kičma samo je rekao: onda sam ja do sada trebao biti suh kao grančica, a ne dva metra i devedesetpet kila mišića. Eh, šta ti je znanost prošlih vremena. Ali znanost za razliku od religije nije statična, već otvorena novim spoznajama. Jer ne postoji apsolutna istina.
    Prikaži cijeli komentar
  17. 0
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:34 | 4.03.2012.
    @beware
    Zamisli situaciju u kojoj sam ja za tebe izjavio da su ti mišljenja obojana predrasudama. Možeš li zamisliti takvu situaciju u kojoj se od tebe očekuje da se objašnjavaš? Vjerojatno ne bi htio, a ne bih ni ja jer u diskusijama nikad ne donosim pretpostavke o sugovornicima jer to samo potencira netrpeljivost.
    .
    Nadam se da sad uviđaš da baza razumne i opsežne diskusije moraju biti temeljiti osvrti i obrazloženja, kao odgovori na nečije mišljenje, a ne davanje izjava koje nisu utemeljene i potkrijepljenje obrazloženjima. Osim toga, treba izbjegavati diskusije o *sugovornicima*, te inzistirati na diskusijama o *mišljenjima sugovornika*.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +18
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:30 | 4.03.2012.
    @zlatan
    U vezi promoviranja homoseksualnosti, naveo sam da razne interesne skupine promoviraju homoseksualnost za određene vlastite ciljeve. Molim te da detaljno čitaš komentare, jer ne želim se ponavljati.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +12
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:29 | 4.03.2012.
    @beware
    Ne vidim razlog zašto bi me zabrinjavalo to što sam napisao jer razlog zašto sam to napisao sam naveo, ne bih se htio sada ponavljati, između ostaloga, da naglasim kako poznajem mehanizme komunikacije i nebrojene zamke u koje sugovornici mogu upasti.
    .
    Dalje, mislim da sam se potrudio objasniti zašto moje mišljenje *nije* "obojano predrasudom", te smatram da nije fer da, nakon mog detaljnog osvrta na tvoje mišljenje i obrazloženje, nanovo ponoviš tvrdnju da su mi mišljanja "obojana predrasuda". Od tebe očekujem detaljna mišljenja i osvrte na svoja mišljenja, a ne povaljanje tvrdnji na koje sam se već detaljno osvrnuo.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +6
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:22 | 4.03.2012.
    @beware
    postoji još jedan primjer subjektivnog projiciranja činjenica koji često dolazi do izražaja u komunikaciji sa ljudima.
    .
    Primjer:
    Osoba "A" kaže da razumije da njegovi postupci nisu utemeljeni na razumu.
    Osoba "B" kaže da postupci koji nisu utemeljeni na razumu su posljedica nesavršenosti osobe koja ih čini.
    Osoba "A" u tom trenutku zbog vlastitog ega ne može promatrati činjenicu kao takvu nego subjektivno projicira činjenicu kao kritiku i napad koji joj je upućen od osobe "B".
    .
    Ovim primjerom ne insinuiram da je bilo tko od nas nerazuman nego samo želim oslikati mehanizam subjektivnog projiciranja činjenica u komunikaciji.
    Prikaži cijeli komentar
  21. -28
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:22 | 4.03.2012.
    ANGKORWAT, ne može se tobožnja homoseksualnost, bilo muška ili ženska promovirati. To netko je ili nije, to se rađa sa osobom. Znam dosta o životu, upoznao sam i mnoge ljude, pa ti pouzdano mogu reći da netko da ga zatvore među homiće neće to postati, kao i da nekoga homića zatvore sa suprotnim spolom neće postati hetero. Istina, postoji prisilna homoseksualnost u zatvoru npr., ali kada takav izađe na slobodu u roku odmah prestane to biti. To je zato jer je prirodno hetero. Ali ako je netko homo, takav će biti da ga doživotno zatvore sa suprotnim spolom. Zašto se brineš za produženje vrste? Pa ionako nas ima sedam milijarda, a homoseksualnosti ima oduvijek, pa život nije nestao. Uostalom i homo osobe mogu imati djecu, istraživanja su pokazala da je i do 80 % muških homoseksualaca u hetero braku i imaju djecu. Pa nisi primitivac, valjda znaš da je to tako. A šta je prirodno ili neprirodno, mogli bi raspravljati do jutra. Nije prirodno da lupkamo po ovoj tastaturi, već da raspravljamo uživo, je li tako. To me podsjeća na neke biblijske totalitariste. Drže se svega što piše u Bibliji kao pijan plota, osim kada im to ne odgovara. Koriste sva dostignuća današnjice: elektriku, automobile, internet itd,itd. A gdje to u Bibliji piše da se treba voziti autom? Ako su ti totalitaristi pravi sljedbenici Biblije, neka zajašu na magarca pa se kretati naokolo a ne u auto. Ili doma upaliti voštanicu, a ne elektriku. Ako su dosljedni, neka to budu do kraja. I neka tvrde da je Zemlja ravna ploča, jer mnogi su u biblijsko doba to mislili, zapravo skoro svi.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +1
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:17 | 4.03.2012.
    naravno da bi prihvatio zakljucak (to nisam ni citirao jer to ni ne sporim), al tvoj metod je obojen predrasudom.
    al covjece, ti vec dva puta pogadjas sto cu ja napisati...to te ne brine?
    Prikaži cijeli komentar
  23. +19
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:11 | 4.03.2012.
    @beware
    Citirao si me, ali si izostavio dio u kojem u obzir uzimam i mogućnost da takve hoseksualne pojave u prirodi nisu uvjetovane neprirodnim djelovanjem, te ih kao takve, naveo sao, treba prihvatiti.
    .
    Razlika između životinja i ljudi jest u tome što je,,trenutno, homoseksualno ponašanje štetno za nastavak ljudske vrste jer, zbog silne promocije interesnih skupina, prijeti da postane pandemija. Čak i da ne prijeti da postane pandemija, svejedno smatram da je neprirodno stanje.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +1
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:09 | 4.03.2012.
    Zadnji moj odgovor bio je namijenjen korisnuku "beware".
    Prikaži cijeli komentar
  25. +1
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:07 | 4.03.2012.
    @zlatan
    Nadam se da mi vjeruješ kada ti kažem da sam i tvoj navod o "obojanošću predrasudama" predvidio i bio svjestan da ćeš ga napisati, no opet, to spominjem samo zato jer želim naglasiti kako sam ja samo naveo ćinjenično stanje, odnosno korake koje bi bilo potrebno poduzeti kako bi se utvrdilo je li ili nije određeno stanje u životinjskom svijetu uvjetovano neprirodnim djelovanjemm, npr. industrije.
    Dakle, za mene osobno, to što sam rekao je kao činjenica koja egzistira kao takva kakvu sam je naveo i oko koje se oboje mislim možemo složiti, ali onda ti osobno radiš projekciju te činjenice kao predrasudu da potkrijepi samo moje mišljenje. Mogu ti reći da sam i sam svjestan takvih misaonih mehanizama kojima su pojedinci često robovi, te takve suptilne mehanizme, isto kao i ti, smatram štetnima.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +4
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:04 | 4.03.2012.
    Zagor od Bosne:Svaka cast na komentaru, istina sve se priprema za novi svjetski poredak,a sva sranja se cine ,da ljudi izgube sve ono sto ljude cini stvarnim bicima svijetla,jer privilegija je imati dusu voljeti, biti razuman, dobar,posten,moralan, cestit,milosrdan,a nama je to Bogom dato i to sad neko hoce ,da nam oduzme,da bi ljudi prestali biti to sto jesu LJUDI.
    Prikaži cijeli komentar
  27. -29
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:03 | 4.03.2012.
    ASTOR35, primijetio si što i ja. A to da sasvim sigurno 98 % tzv.gay populacije nije za te parade. Kažeš da poznaješ samo jednu takvu osobu, a budi siguran da ih znaš i još, samo oni se ne izjašnjavaju. Sigurno bi se iznenadio kada bi znao da su neki tvoji poznati gejovi. Kao što sam se ja iznenadio kada sam doznao za neke poznate sportaše da imaju te sklonosti, a svi su oni službeno heteri. U očima zatucanih oni su pravi, ali niti ne znaju kakvi su u tajnom dijelu svoga života. I ne trebaju znati, jer privatni život je stvar pojedinca. I zaista kakve to veze ima. Jer ti neki sportaši imaju svoje obžavatelje, a kada bi to doznali sasvim sigurno da bi ih većina zamrzila. Ali to što njihovi obožavatelji to ne znaju i misle da su pravi (hm, pravi) mužjaci, ne mijenja skrivenu istinu da imaju i gejovske sklonosti. Istina je najveća kada je skrivena! A glede tih parada. Pa ne volim niti ja kada navijački huligani divljaju na stadionima i oko stadiona. Najžalosnije je da se većina njih ne bavi nikakavim sportom, osim tučnjave, razbijanja inventara po stadionima, razbijanja izloga ili prevrtanja automobila. Zašto javnost ne reagira ogorčeno na to divljaštvo?
    Prikaži cijeli komentar
  28. +22
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:02 | 4.03.2012.
    @zlatan
    Korisniku "beware" sam dao odgovor odnosno svoje mišljenje glede istih navoda o životinjskim homoseksualnim vrstama.
    .
    Naveo si da homoseksualnost nikome ne šteti, s čime se slažem, *ali samo ako se ne promiče*, no to opet nema veze sa nazivanjem homoseksualnosti pravim imenom. Danas smo svjedoci kako se homoseksualnost promiče umjesto da se sputava kako ne bi poprimila karakteristike andemije opasne po nastavak ljudske civilizacije, štoje malo vjerojatno, no svejedno izgledno. Bitan je princip, a ne brojke. Homoseksualnost promiču određene interesne skupine kako bi zaradile ili provele određene nepoznate agende.
    .
    U navode o Hitleru ne želim ulaziti jer smatram da nisu relevenatni za diskusiju, a osim toga mislim da se oboje slažemo da su opisane "heteroseksualne perverzije" (ako su informacije istinite) neprirodno djelovanje.
    .
    Tvoju tvrdnju "Ako je jedini smisao produženje vrste, onda je sva spolnost osim u tu svrhu neprirodna" ne razumijem u potpunosti pa te molim da detaljnije objasniš što si mislio reći.
    Smisao seksualnosti jest produženje određene živuće vrste, odnosno života, ali smisao života nije homoseksualnost! Mislim da to dovoljno govori. Tu ulaze još mnogi parametri, kao što su integritet osobe i razne druge vječne sile između kojih je pojedinac rastrgan, što je jasnije svima koji imaju holistički pogled na svijet.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +1
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:01 | 4.03.2012.
    angkorwat


    "Čitao sam o istraživanjima glede tih životinjskih vrsta, te ako postoje, potrebno je ispitati postoje li kao neprirodno stanje uzrokovano određenim neprirodnim utjecajima. "

    vidis, o tom ti ja pricam....ti kazes da svoj stav nalazis u razumskom, ali kao istrazivac vec si obojan predrasudom. trazio bi neprirodno da potkrijepi TVOJ stav, a ne cinjenice. zar ne bi bilo bolje i razumskije ispitati koji utjecaji dovode do takvog ponasanja. razum je kategorija koja se upotrebljava a ne deklarira. holizam je nesto sto upotrebljava WHOLE of the world (sveukupnost svijeta). ako je sve onda nemoze biti dio koji ne ili mozda, sve ili nista!
    Prikaži cijeli komentar
  30. +1
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:54 | 4.03.2012.
    zagor od bosne


    pa onda znas da nemoras brinut, sve odlazi tamo odakle je i doslo ;)
    Prikaži cijeli komentar
  31. +2
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:49 | 4.03.2012.
    @beware
    Unaprijed sam znao da ćeš potegnuti temu o određenim "homoseksualnim" životinjskim vrstama, no to ne spominjem zato jer te ismijavam nego mi je bila želja osvrnuti se i na to, no nisam htio napisati predugačak komentar.
    .
    Čitao sam o istraživanjima glede tih životinjskih vrsta, te ako postoje, potrebno je ispitati postoje li kao neprirodno stanje uzrokovano određenim neprirodnim utjecajima. Čak i ako njihovo postoje nije "deformacija", odnosno uzrokovano neprirodnim utjecajima, to je priroda i treba je prihvatiti kao takvu.
    .
    Slažem se sa tobom da homoseksualno ponašanje nije korisno za nastavak vrse, ali ne mogu se složiti da nije neprirodno iz razloga koji ću objasniti u nastavku.
    .
    Ponašanje koje nije korisno za nastavak civilizacije, te koje nije regulirano na ispravan način, prijeti da postane pandemija i negativno utječe na nastavak ljudske vrste.
    .
    Iz tog razloga takvo ponašanje za mene je neprirodno.
    .
    Što se tiče "vjerski obojenih mišljenja", osobno, osim na znanstveni način, svijet volim promatrati i na holistički način, no isto tako smatram da u svakom od tih slučaja imperativ je koristiti razum. Smatram da razum nalaže da je, barem u trenutnom stadiju ljudskog razvoja, homoseksualnost neprirodno i štetno ponašanje.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +3
    zagor od bosne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:49 | 4.03.2012.
    za; beware

    tako je generacijo sretnika, sad sam zaokuplenj stanju čovječanstva i kuda sve to ide...
    Prikaži cijeli komentar
  33. +23
    astor35
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:49 | 4.03.2012.
    Vidim da se Zlatan propeo na zadnje noge na spomen"Bolje biti diktator nego guy",pa se zapitam da li je uopce procitao text do kraja.To se pitam zato sto u tri komentara objasnjava kako je homosexualna sklonost nesto sasvim prirodno,a oni koji tako ne misle ,naziva homofobima i zatucanima.... i kako ti isti smatraju da je nasilnistvo,silovanje,razbojnistvo...u redu ako si hetero.Osobno sam indiferentan spram osoba homoseksualnih sklonosti,niti se time opterecujem.Nesto sam i citao o tome kako je jedan znanstvenik(zaboravio ime),otkrio "guy gen",pa sa druge strane ,kako to nije istina....itd.Uglavnom,apsolutno me ne zanima guy populacija,jer mislim da imamo puno vecih problema od toga,a jedan od njih je i akt Eu spram Bjelorusije,a sve pod okriljem "zastite ljudskih prava".Ista demagogija se koristila u Siriji dok na vidjelo nisu izasla drugacija vidjenja situacije sa terena,ne cenzurirana od strane "ljubitelja ljudskih prava i sloboda" EU,USA,UK...I da se vratim na homoseksualnost,da li je u to prirodno i sasvim normalno,a ne uzrok nekakvog kemijskobiolosko genskog disbalansa u organizmu,pojma nemam! Znam osobno samo jednu osobu istospolnih sklonosti i ta se ista,vjerovali ili ne ,zestoko protivi odrzavanju guy parade.Podrzao bih kaze prosvjede za ostvarivanje prava koja su im uskracena,ali ne i nasilnicko odrzavanje parada,u mjestima sa vecinskom teistickom populacijom,opterecenom svakodnevnim egzistencijalnim problemima, izvaranu i izmanipuliranu od strane kriminalnih politicara.A politicke elite upravo to i zele,da se svadjamo oko :sexsualnih sklonosti,religije,posla,prihoda...da oni mirno mogu da idu u banku,rece dobri stari pokojni George Carlin.
    Prikaži cijeli komentar
  34. -22
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:49 | 4.03.2012.
    Još samo ovo. Ako je jedini smisao produženje vrste, onda je sva spolnost osim u tu svrhu neprirodna.
    Prikaži cijeli komentar
  35. -26
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:45 | 4.03.2012.
    ANGKORWAT, ama nemam volje ulaziti u polemiku ovako na neviđeno. Radije bi to uživo. Šta je to neprirodno stanje? Homoseksualnost postoji i u prirodi, dokumentirana je pročitao sam negdje u oko 450 vrsta. Postoji čak i kod nižih oblika života, pa ako takvo što postoji u prirodi ne može biti neprirodno. Ako neki šta ja znam homoseksualni muškarac, jer takav je rođen, uđe u brak samo da izbjegne neugodna pitanja tipa: a gdje je cura, kada ćeš se ženiti i slično, dakle uđe u hetero brak, to je za njega neprirodno stanje. Sasvim sigurno neće prestati biti gay, nalaziti će načina da se po nekim opskurnim mjestima nalazi sa muškarcima. To nije u redu, ali bilo bi u redu da društvo prihvati homo osobe, pa bi i takvih prevarantskih situacija bilo manje. Jer kada se gay ili tobože bisex ženi, je prevara te žene i buduće djece. Osobno znam za takve slučajeve, a negdje sam pročitao da je i do 80 % gejova u hetero braku. Homoseksualnost nikoga ne ugrožava po niti jednom pitanju, ali su gejovi stoljećima bili ugrožavani. Bili su spaljivani, ubijani, ali i danas je za dokazani homoseksualizam moguće dobiti smrtnu kaznu u: Afganistanu, Iranu, Saudijskoj Arabiji, Jemenu, Sudanu, Mauritaniji, mislim i u Pakistanu, ali nisam siguran za Pakistan. Doduše u tim zatucanim zemljama smrtna kazna se može dobiti i za bilo kakav seks izvan braka (i za hetero seks), za preljub također, događa se to. U jednoj Saudijskoj Arabiji ako je žena silovana, bude kažnjena javnim bičevanjem jer kažu: a šta je uopće radila na tom mjestu? Ali ako je silovatelj oženi njemu oproste, ali nju svejedno kazne. Da Hitler je imao spolnu vezu sa kćerkom svoje sestre, bilo je to prije no što je pobijedio na izborima. Mala je bila maloljetnica, to je perverzija je li tako? Ta njegova nećakinja se ubila skokom kroz prozor, tada je i procurila vijest da je Hitler bio perverzan, navodno ga je uzbuđivao ženski izmet. Inače Hitler je imao minimalno 12 ljubavnica u životu, za to se pouzdano zna i bio je sklon jako mladim djevojkama. Pa je tako i Eva Braun kada mu je postala ljubavnica bila jako mlada. Istina je da su i Leonardo i Michelangello bili gejovi. Nikada se nisu ženili, a pouzdano se zna da nikada nisu imali kontakte sa nikakvim ženama. Za Leonarda se pretpostavlja da je nakon jedva izbjegnute lomače, bio uglavnom apstinent. Vjerojatno mu je strah ušao u kosti! A Michelangello je bio malo nestašniji, izgleda da je živio u slobodnijem okruženju. Pa bila je to renesansa. Ja toliko, nemam više volje za raspravu, odoh spavati.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +17
    chavez&co
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:40 | 4.03.2012.
    mislim da je u njegovoj izjavi sadrzano i njegovo misljenje o izvitopirenosti i nakaradnosti kapitalistickog sistema pa je samo ovom izjavom udarao do "aja a prvi na listi je i aktuelni njemacki ministar
    posto vidim komentare o pederluku koji se uvlaci u svaku poru zivota i pokusavaju nam to prodati kao nesto "kul"i in i koji paradiraju po mnogim gradovima evrope boreci se za svoja prava (kao da su im ugrozena ako se to odvija u njihova cetiri zida) valjalo bi procitati ovaj clanak o tome
    ivonazivkovic.net/PARADA-ISPRANIH-MOZGOVA.html
    Prikaži cijeli komentar
  37. +2
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:39 | 4.03.2012.
    zmaj od bosne

    jesi i ti mozda "mlad i perspektivan" u srednjim cetrdesestim ko i ja ;P
    Prikaži cijeli komentar
  38. +17
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:37 | 4.03.2012.
    Smatram da se svi možemo složiti oko toga da možemo primjetiti kako se činjenica da je homoseksualnost neprirodno stanje *izjednačava* sa tolerancijom na način da se svakoga tko kaže da je homoseksualnost neprirodno stanje stigmatizira kao netolerantnog.
    .
    Najbolji analogni primjeri toga su sljedeći:
    - onaj tko je protiv cionizma stigmatiziran je kao antisemit
    (izjednačavanje anticionista sa antisemitima)
    - onaj koji je protiv određene religiozne institucije stigmatiziran je kao nevjernik
    (izjednačavanje vjere i religije)
    .
    Ovakve i slične metode koriste se kako bi određene interesne skupine stigmatizirale pojedinca koji govori ono što je protiv njihovih interesa. Takve i slične metode su univerzalne, korištene od početaka čovječanstva do danas, te prepoznatljive svakome kome je razum imperativ u životu.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +2
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:37 | 4.03.2012.
    angkorwat


    ok, i ja se slazem da s te pozicije to izgleda neprirodno.
    cak se i znanost izbjegavala suociti s istrazivanjem homoseksualnosti jer joj nije bila od koristi, upravo is tog razloga; ono sto nema veze s produljenjem vrste nije zanimljivo.
    no unazad 30ak godina, neka znanstvena istrazivanja govore upravo u prilog tomu da je homoseksualnost prisutna u mnogim vrstama i to oduvijek.
    livescience.com/1125-homosexual-animals-closet.html

    ljudi kod ovog pitanja najcesce cine dvije greske;
    razmisljaju srcem (najcesce vjerski obojeno)
    i misle da je to nesto vezano iskljucivo za ljudsku vrstu.

    iz svega moj zakljucak bi bio

    nije produktivno za nastavak vrste, ali svakako nije zbog tog neprirodno


    Prikaži cijeli komentar
  40. +4
    zagor od bosne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:35 | 4.03.2012.
    za : beware

    nemislim te stvarno vrijeđati ,pripadam generaciji srednjoj gdje sam izučavao dosta toga i ono što je bilo neprirodno sad je ko biva prirodno dokle ,dok neiziđemo iz voza a voz već je na kraju svog puta!
    Prikaži cijeli komentar
  41. +4
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:32 | 4.03.2012.
    @angkorwat
    Kraće rečeno - priroda je primjer, te u istoj vladaju neporecivi principi koji su ne samo temelji života, nego i uvjeti da se život,u konkretnom primjeru - ljudski, razvije zdravo i poprimi vrijednosti za nastavak ciklusa.
    Prikaži cijeli komentar
  42. +6
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:26 | 4.03.2012.
    @beware
    Mišljenje da je homoseksualnost neprirodno stanje temeljim na onome što nas sve okoružuje i što omogućava životu da se razvije - zakon muško-ženskih parova.
    .
    Koje je tvoje mišljenje glede ove teme?
    Prikaži cijeli komentar
  43. 0
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:25 | 4.03.2012.
    zmaj od bosne


    ak me zelis uvrijediti moras se malo bolje potruditi...

    mozda radim u knjiznici?

    Prikaži cijeli komentar
  44. +2
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:24 | 4.03.2012.
    U prethodnom komentaru umjesto "@angkorwat" trebalo je pisati "@zlatan" jer je odgovor bioupućen korisniku pod nadimkom "zlatan".
    Prikaži cijeli komentar
  45. +7
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:23 | 4.03.2012.
    @angkorwat
    Moram također primjetiti da količina informacija koje si iznio o Kmerima, Angkor Watu, DaVinciju, Michelangelu, Hitleru i sl. nesumnjivo pokazuje da si vjerojatno informiran o takvim stvarima. Možda si i ponosan na sebe što znaš mnogo različitih informacija, no sudeći po tvojim odgovorima, koristiš ih ne sammo na pogrešan način, nego i da bi na temelju sve siline iznijetih informacija stigmatizirao nekoga kao neupućenog.
    .
    Reći ću ti jednu stvar: informiranost ti ne jamči boljitak ako ne koristiš razum i temeljitost, ne samo u vlastitom životu, nego i prilikom diskutiranja s nekime. Ovim putem te ne kritiziram, nego samo konstatiram činjenično stanje koje sam primjetio u tvojim odgovorima.
    Prikaži cijeli komentar
  46. +13
    u prolazu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:22 | 4.03.2012.
    Pa nemogu vjerovati da nitko nije skuzio.
    Nema veze sa gay stavovima,nego da se njemacka dobrovoljno
    namjesta da je amerika i izrael nagu..!
    Zbog toga je to rekao da je gay.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +3
    zagor od bosne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:20 | 4.03.2012.
    za: beware

    mislim i na leksikon 19 i 20 stoljeća ,prošetaj do biblioteke malo se obrazuj ,znjanje će ti koristiti?
    Prikaži cijeli komentar
  48. -22
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:19 | 4.03.2012.
    angkorwat

    na cemu temeljis svoje misljenje da je homoseksualnost neprirodno stanje?
    Prikaži cijeli komentar
  49. +3
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:16 | 4.03.2012.
    @zlatan
    Dalje, navodi da su (ako su, ne želim sad u to ulaziti) DaVinci i Michelangelo bili homoseksualni također nemaju veze s činjenicom da su bili genijalci. Mogućnosti i okolnosti u kojima su zamalo završili na lomači govore o količini tolerancije prema neprirodnom stanju, u tadašnjem društvu - dakle, opet se ističe distinkcija između nazivanja nečega pravim imenom i tolerancije, što je potpuno druga stvar. Da su spaljeni, svijet bi naravno izgubio znanja za koja su oni zaslužni, no to opet nema veze sa nazivanjem njihove homoseksualnosti neprirodnim stanjem.
    .
    Još jednom te pozivam da se razumno osvrneš na svaku od točaka koje sam iznio sada i u prethodnom komentaru i točno kažeš zašto se ne slažeš, ali pri tome, naravno, koristiš razum.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +1
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:07 | 4.03.2012.
    zagor od bosne

    mislis leksikon iz 1880ih....
    Prikaži cijeli komentar
  51. +5
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:07 | 4.03.2012.
    @zlatan
    Tvoja pretpostavka da moj pseudonim govori nešto o meni je neutemeljena jer sam isti odabrao nasumično. Neutemeljena je i kao tvoje pretpostavke da sam netolerantan i neupućen.
    .
    Moram primjetiti da je tvoj nastup iznimno hostilan i ne vidim razlog tome.
    .
    Iza onoga što sam napisao o homoseksualcima potpuno stojim, te ako smatraš da se s nečime ne slažeš, pozivam te da se osvrneš na svaku od točaka (što nisi ni najmanje učinio, već samo optužuješ napadaš) koje sam iznio, pa možemo diskutirati.
    Možemo početi od ovoga: ja smatram da je homoseksualnost neprirodno stanje. Naveo sam također da, iako je neprirodno stanje, zaslužuje toleranciju.
    Po mom mišljenju, mogućnost da se homoseksualci detektiraju uopće nema veze sa konstatacijom da je homoseksualnost neprirodno stanje.
    .
    Moje mišljenje jest da su tvoji odgovori puni neutemeljenih ili poludorečenih zaključaka koji grade neutemeljen argument koji si iznio.
    Primjer: informacijom da je Hitler bio perverzni heteroseksualac (ako je istinita), te da je to bolest pokušavaš izgraditi svoj argument, ali time nisi rekao zapravo ništa osim konstatirao da je perverzna heteroseksualnost bolesno stanje (s čime se slažem, ako je informacija istinita).
    Prikaži cijeli komentar
  52. +18
    zagor od bosne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:59 | 4.03.2012.
    Lukašenko je dobro odreagovao , dovoljno je uzeti leksikon medicinski iz 80-tih god. pa vidjeti šta se govori o homseksualcima a to što se danas promijenila politika zbog novog poretka i drugih ciljeva ,neznači da je to zdravo.
    U zapadnom svijetu i evropi se sve više njeguje gay populacija tako da budu brojčani ,za šta nego za pakao koji žudi za njima.
    Prikaži cijeli komentar
  53. 0
    Junzi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:59 | 4.03.2012.
    malo zajebancije youtube.com/watch?v=vCZvYXwBlkk&feature=share
    Prikaži cijeli komentar
  54. -23
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:52 | 4.03.2012.
    ANGKORWAT, a šta si ti nekakav stručnjak za bolesti? Ja mislim da je i zatucanost bolesno stanje, pa šta onda? Osobe koje imaju neku fizičku bolest to se da dijagnosticirati, dakle i liječiti, ako je neizlječiva bolest nema izliječenja. Duševne bolesti vide se iz aviona. Nijedan duševni bolesnik ne može normalno funkcionirati. Osim psihopata, ali to je sasvim druga tema. A tzv.homoseksulce ne možeš nikako detektirati, barem njih 98 %. Skoro svi sasvim normalno funkcioniraju, znači ne može u pitanju biti bolest. Tako možda je i netko tvoj gay, a da to uopće ne znaš. Kako to gejovi mogu ugroziti društvo? Hitler je bio perverzni heteroseksualac, jer je imao sa nećakinjom spolne odnose, a to su perverzije. Kasnije sa ta nećakinja ubila skokom sa prozora, nakon svih opačina koje je doživjela sa njim. A jedan genijalac kao što je bio Leonardo da Vinci ili Michelangello, bili su gejevi. Za njih se to pouzdano zna. Čak je Michelangello u dubokoj starosti imao mlađahnog ljepotana za prijatelja. I to se zna. A jadni Leonardo da Vinci umalo nije završio na lomači kao gay, jer je u mladosti imao vezu sa jednim plemićem. Spasio ih je otac tog plemića, a eto bogati su uvijek bili moćni. Da su ga spalili, bi li Svijet dobio ili izgubio? Neki pretpostavljaju da je i naš Nikola Tesla bio gay, ali bit će da je prije bio aseksualan. Jedini porok u mladosti bilo mu je kockanje. A taj naš južnoslavenski velikan Tesla, bio je i vegetarijanac. Kako to mogu prihvatiti primitivci na brdovitom Balkanu. Lako jer mijenjaje istine je u krvi ovih naših balkanskih primitivaca.
    Prikaži cijeli komentar
  55. -22
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:33 | 4.03.2012.
    ANGKORWAT,zašto si odabrao taj pseudonim? Taj grad izgradili su u drevnoj Kambodži narod po imenu Kmeri. Bili su hindusi i kasnije budisti. A te dvije kulturno-vjerske zajednice bile su posve tolerantne prema tzv.homoseksualnoj populaciji. Budisti su to i danas, uvijek su i bili. Koliko vidim nisi baš puno tolerantan, zato nemoj vrijeđati graditelje Angkor Wata. Ali možda nisi ni znao ovo šta sam napisao, možda si neupućen. E pa sada si upućen. Mijenja stav ili pseudonim. Moje namjere su dobre i prijateljske, da li su i tvoje?
    Prikaži cijeli komentar
  56. +3
    ja sam ovdje
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:29 | 4.03.2012.
    ajmo reć da ne znamo tko je šta rekao i tko je tko.
    ovaj lijevi je u generalskoj uniformi sa generalštabom.
    desni je u odijelu.
    želi li se ovom slikom nešto poručiti?
    Prikaži cijeli komentar
  57. +19
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:28 | 4.03.2012.
    Moje mišljenje jest da je homoseksualizam bolest odnosno preciznije rečeno - neprirodno stanje. Ta činjenica ne znači da takve osobe ne zavređuju toleranciju - naprotiv - tolerancija nema nikakve veze sa nazivanjem stvari onakvima kakve jesu. Podržavam da gay populacija ima određena ljudska prava, no ta prava moraju biti regulirana kako takvo neprirodno stanje ne bi nagrizlo vrijednosti društva. Gay populacija, kao i svaka skupina ljudi s određenom bolešću tj. u neprirodnom stanju - mora imati ljudska prava.
    Prikaži cijeli komentar
  58. +18
    angkorwat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:24 | 4.03.2012.
    Jadan Guido je navikao na lijepe izjave upućene njemu od strane kojekakvih europskih dupelizaca kakav je i sam. Dobro je postoje ljudi kao Lukašenko koji takve kao Guida spuste s oblaka.
    .
    Nesreća u sreći jest što će sada razne praznoglave gay udruge napasti Lukašenka i pri tome neće biti svjesne da napadanjem istoga rade protiv sebe.
    Prikaži cijeli komentar
  59. -11
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:51 | 4.03.2012.
    SQURILL, čak je i Putin imao neke loše izjave o Lukašenku, a i meni je muka tih državnika u tim cirkusantskim uniformama. Dapače neki ruski mediji su tvrdili da Lukašenko pati od poremećaja osobnosti, ako netko zna o tome neka nešto više napiše. Inače ne misli da je mislio vrijeđati tu kako se ono zove LGBT zajednicu. Iako sasvim sigurno preko 98% tzv.homo populacije ne osjeća pripadnost toj LGBT zajednici. Kao što većina i to golema, ne želi ulaziti u nikakve političke partije.
    Prikaži cijeli komentar
  60. +25
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:47 | 4.03.2012.
    Lukasenko je diktator ,jer ne dozvoljava, da se bjelosvijetski bankari jos vise bogate,preko ledja Bjeloruskog naroda.Dobro mu je i rekao.
    Prikaži cijeli komentar
  61. -17
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:43 | 4.03.2012.
    CLASS, odavno sam pročitao ovu pseudoznanstvenu nebulozu. Znači u tamo nekom američkom Oregonu? To ti je američka vukojebina u kojoj ton daju vjerski fundamentalisti, pa me ne čudi takvo razmišljanje. Inače takve pseudoznanstvene metode koristili su i njemački nacisti, kao što su razvijali i metode za uzgoj plavookih i plavokosih arijevaca (pogledati LEBENSBORN). Da neki ovnovi, a znači li to da će se za nestanak tzv.lezbijki (to su ženske homoseksualke, za neupućene), u istraživanjima koristiti ovce? Meni osobno, ali i svim ljudima dobre volje puno bi draže bilo čuti, da se ti pseudoznanstvenici bave mišlju kako istrijebiti iz ljudske populacije: lopove, silovatelje, imperijaliste, nacionaliste, rasiste, nogometne navijače, sljedbenike fašizma ili tako nekakve tipove. Svijet bi tada bio puno ugodnije mjesto. A glede tih homofobnih navijača, neupućeni jadnici ni ne znaju da među njihovim idolima, igračima nogometa i raznih drugih sportskih disciplina, također ima i gejova. Samo primitivci misle da ih nema. TOP, da vjerojatno je Lukašenko tako mislio. Ali i takvo razmišljanje koje je duboko ukorijenjeno u narodu pokazuje da široke mase ne znaju puno o ljudskoj prirodi. Uostalom u primitivnijim sredinama je prihvatljivije biti šta ja znam, tamo neki alkoholičar koji tuče ženu i djecu kada pijan dođe kući, nego biti vrhunski umjetnik, znanstvenik i slično, a istovremeno biti tzv.homo. čak im je prihvatljivije biti zlotvor, nego npr.vegetarijanac. Vegetarijanstvo može biti stvar izbora, ali homoseksualizam ne može. Kao što se ne može promijeniti ni boja očiju, jer ni to nije stvar izbora. Ovi minusi samo dokazuju da advance.hr čitaju i zatucani tipovi.
    Prikaži cijeli komentar
  62. +7
    simian
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:39 | 4.03.2012.
    a joj
    LOLČINA :))))
    Prikaži cijeli komentar
  63. +20
    Top
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:15 | 4.03.2012.
    @zlatan
    Vjerujem da ova izjava Lukašenka nije se uopće odnosila na LGBT zajednicu, to je valjda svima jasno. Ovo je više narodna psovka "Šta si takav peder??" Koja uopće ne ide po seksualnoj sklonosti. Lukašenko je iskren i otvoren čovjek, a ne diplomatska ljiga ala Westerwelle
    Prikaži cijeli komentar
  64. +1
    skartoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:11 | 4.03.2012.
    Zlatane duso bas si nam lijepo to objasnio, nismo znali....
    Prikaži cijeli komentar
  65. +4
    Class
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:36 | 4.03.2012.
    @zlatan

    index.hr/vijesti/clanak/pokusi-na-ovnovima-izazvali-p...
    Prikaži cijeli komentar
  66. -33
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:25 | 4.03.2012.
    Ovakva izjava u 21-om stoljeću, nakon svih znanstvenih spoznaja o homoseksualnosti, nije dostojna ozbiljnog čovjeka. Pri tom moramo znati da niti sama Bjelorusija ne kažnjava ni muške ni ženske homoseksualne veze, kao niti jedna zemlja u Europi. Komentari nekih o tobožnjem gay-fašizmu, podsjeća me na ono, kako su komunisti pobili više ljudi od fašista. Kakav gay fašizam, kakve su to nebuloze? Uostalom ovaj njemački ministar je sam priznao što je, ali to ne znači da takvih ljudi nema koji to nisu javno rekli. Ionako samo 1-2% gejova prizna to što jesu ili se na nekima to vidi. Zato jer su rođeni kao nježni ženskasti, ali samo mali broj gejova je takav. No na golemoj većini se to ne vidi, niti će oni to ikome priznati. To ne znači da takve populacije nema, itekako je ima. Daleko je prisutnija nego što primitivci mogu i zamisliti, uostalom po nekim procjenama čak je oko 75-80 % muških homoseksualaca oženjeno i imaju obitelji, djecu. Znači službeno su heterići, a u stvarnosti smucaju se po nekim opskurnim mjestima sa muškarcima. Drugo je pitanje zašto je to tako, ali tako je. Da su homofobi pobili sve gejove u prošlosti, Svijet bi bio siromašnije mjesto. Jer znamo za neke velikane da su imali homo sklonosti, ne treba ih sada nabrajati. Čovjek koji ima mozga, ali ne i novinski ili toaletni papir u glavi, znati će da ja takvih velikana sa homo sklonostima bilo i više. Samo za to ne znamo, jer zapravo ništa ne znamo o njihovim privatnim životima. Na kraju želim reći, je li moguće da još uvijek u doba satelita, nuklearne energije, genetskih istraživanja, interneta, još uvijek ima ljudi sa takvim zatucanim i neinteligentnim stavovima? Pametni i kulturni ljudi o tome niti ne raspravljaju, puštaju druge ljude da žive svoj život. Ali u zatucanijim sredinama prihvatljivo je biti hetero ali silovatelj, razbojnik itd,itd., ali biti taj nekakav gay, a istovremeno biti vrhunski umjetnik, znanstvenik, e to nije prihvatljivo. Ali to je riječ o bolesnim sredinama.
    Prikaži cijeli komentar
  67. -30
    Squirll
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:23 | 4.03.2012.
    Ne znam zasto, ali meni muka drzavnika koji su u vojnoj odori. Alo, pa nije rat pa da se oblaci tako a i da jeste nije neki pukovnik...glupo ...
    Prikaži cijeli komentar
  68. +30
    MG
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:21 | 4.03.2012.
    Dobro mu je odbrusio, i još bih ga priupitao da li se poštivaju ljudska prava u EU odnosno Grčkoj, Španjolskoj, Portugalu, Irskoj, Islandu...itd gdje ljudi nemaju ili ubrzano gube prava na rad, pravo na kruh, pravo na izbor predstavnika u EU, pravo na dostojan život itd.
    Prikaži cijeli komentar
  69. +22
    subaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:18 | 4.03.2012.
    pa ovaj Luki radi za interese svoje države i naroda a ovaj švabo radi za interese bankstersa i korporokrata koji njegovu državu i narod pljačkaju, pa tko je sad tu pozitivan lik? ko fol diktator Luki ili ova ljiga od švabe, pitanje je jel uopće švabo, ko i Merkelica?
    Prikaži cijeli komentar
  70. +30
    patkovic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:12 | 4.03.2012.
    kome oni "pomognu" taj će nosit gaće na štapu , lukašenko je pionir i junak antidolar koalicije
    Prikaži cijeli komentar
  71. +17
    Csaba
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:52 | 4.03.2012.
    isprika zaboravio sam staviti razmak
    danas.net.hr/hrvatska/page/2012/03/03/0345006.html
    Prikaži cijeli komentar
  72. +36
    Csaba
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:51 | 4.03.2012.
    Ma eto EU sve pun mekušaca i lutki na koncu... dobro je reagirao Lukašenko bolje biti Diktator i raditi na dobrobiti naroda neko neo-kapitalist i natjreati narod da skuplja boce da imaju za kruh. A država i sudstvo ... evo i dokazahttp://danas.net.hr/hrvatska/page/2012/03/03/034500...
    Prikaži cijeli komentar
  73. +31
    blu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:45 | 4.03.2012.
    Dobro si mu rekao. Dosta je toga gay fašizma. Svako tko nema mišljenje kao oni taj je: homofob,promitivac, seljačina itd.
    Prikaži cijeli komentar
  74. +24
    Mikonjan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:37 | 4.03.2012.
    Izjava svakako nije "ukusna", rekavši to, smatram kako je Guido Westerwelle jedan običan ljigavac, mislim da bi ta izjava možda bolje pasala.
    Prikaži cijeli komentar
  75. +33
    trifuel
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:35 | 4.03.2012.
    Sasvim dovoljno da se nedobronamjerni evropski mekušci osjećaju nelagodno.
    Prikaži cijeli komentar
  76. -34
    dio procesa
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:29 | 4.03.2012.
    statistika kao i slike današnjeg minska (pogledajte sliku nacionalne knjižnice) pokazuju da je napravio dosta za svoju državu i mislim da jaz između bogatih i siromašnih nije toliko velik. Međutim, ovaj izjava je kretenska, nije dostojna odraslog i ozbiljnog čovjeka, a kamoli političara...
    Prikaži cijeli komentar
  77. +13
    fredii
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:28 | 4.03.2012.
    Nije bitno dali je mačka crna ili bijela, dobra je sve dok lovi miševe ;)
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.