Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Kosovski predsjednik predlaže prekrajanje granice prema Srbiji kao rješenje preduvjeta za ulazak u EU

Kosovski predsjednik predlaže prekrajanje granice prema Srbiji kao rješenje preduvjeta za ulazak u EU

Kosovski predsjednik, Hašim Tači, poručio je kako granicu između Srbije i Kosova treba prekrojiti na način da obje zemlje mogu nastaviti put prema EU članstvu.

U intervjuu za novinsku agenciju Reuters Tači je poručio kako će svoj plan uskoro predstaviti predsjedniku Srbije, Aleksandru Vučiću, za vrijeme sastanka u Bruxellesu koji će se idućeg mjeseca održati pod pokroviteljstvom Europske unije.

Naime, normalizacija odnosa između Beograda i Prištine glavni je uvjet za ulazak Kosova i Srbije u Europsku uniju. Još 2013. dogovorili su kako će raditi na rješavanju svih problema, no do sada je tek manji progres ostvaren.

Tači je istaknuo kako treba korigirati 400 km dugu granicu te navodi kako bi prostori gdje žive etnički Albanci trebali pripasti Kosovu. Nije komentirao što bi prema takvom planu Srbija dobila zauzvrat.

Izvori:

Reuters

Komentari

(41):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Grupiraj odgovore: | Prikaz:
  1. +4
    korisnik11932
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:07 | 17.08.2018.
    Zapravo, samo je trebalo malo drugačije napisati naslov:
    USA i Engleska nalažu prekrajanje granice prema Srbiji kao rješenje preduvjeta za ulazak u EU
    I pametnom dosta. Sve ostalo je skretanje pozornosti-igrokazi.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +8
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:40 | 16.08.2018.
    Kosovo je nezavisna država već 10 godina, i Srbija ga je priznala ali ne formalno. Elem, činjenice sa terena idu u prilog tome da je Srbija davno priznala Kosovo.
    Postoje granični i carinski prelaz. Srbija priznaje sva kosovska dokumenta, lične karte, pasoše, tablice, vozačke dozvole. Vlasti Srbije nakon svake runde pregovora u Briselu potpisuju dokument na kojem doslovce stoji Republika Kosovo i Republika Srbija. Pored toga Kosovo i Srbija imaju razmenjene oficire za vezu koji sede u vladama dveju država. Oficir za vezu je ambasador ako neko nije znao.
    Ono što Tači trenutno radi jeste da pritiska Srbiju da potpiše oficijalno priznanje, ali ne radi on to sam već mu tako govore iz EU. To je prosto zato što je Kosovo za njih projeat kao i svaki drugi i mora da se zatvori da bi se otišlo na neke druge projekte. Ono što narod u Srbiji ne kapira jeste činjenica da na Kosovu živi 1,5 miliona Albanaca i da se Kosovo kojim slučajem vrati Srbiji oni bi svi bili na teretu Srbije. Nije to najveći problem. Veći je što bi imali pravo glasa i na prvim izborima bi 20% mandata u skupštini Srbije pripalo Albancima. Deset godina kasnije bi imali 30%, a nakon 20 godina bi prešli 50% mandata. I šta onda? Onda bi albanski bio drugi jezik u Srbiji. Premijer bi bio Albanac. Deca u školama bi učila srpski i albanski. To je tiha promena demografske strukture, a niko o tome ne govori.
    Ovako kada je Kosovo nezavisno je mnogo bolje za sve, a SPC će se svakako dogovoriti sa Albancima.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:03 | 16.08.2018.
    Pa zar nije kosovski premijer Haradinaj nekidan rekao da bilo kakva promjena granica Kosova vodi u rat? A sad im predsjednik to otvoreno nudi! Je li to manjak koordinacije u vrhu države ili neka taktika koju ne razumijem?
    Prikaži cijeli komentar
  4. +7
    Camus92
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:20 | 16.08.2018.
    Realno jedan sam od rijetkih koji se protivi priznanju Kosova, jest da je RH ga priznala politicki ofc radi nekih beneficija u buducnosti ali Kosovo je uvod u jos vece probleme tj mini pandorina kutija na balkanu. Jer postoje dva realna problema oko kojih ce se u buducnosti lomiti koplja a to su 1.) Ako se Kosovo ujedini s Albanijom Republika Srpska ce imat de facto isti razlog za ujedinjenje s Srbijom sto bi im i sam priznao da tada imaju pravo.
    2. Ako se dogodi situacija 1. prepostavljam da ce to biti uvod u novi sukob pa cak i veci regionalni rat jer BiH je ipak tvorevina koja ce se jednog morat raspodjelit izmedu srba, hrvata i bosnjaka. Za Rs znamo di ce, Herceg Bosna isto tako. Jedino je upitno novonastala Velika Albanija kako bi gledala na sukob prema Bosnjacima dali im dali bezuvjetno podrsku i ukljucili se u rat na njihovoj strani. Imam nekako los osjecaj da cemo uskoro gledat neko zesce sranje na Balkanu. A da to nece biti samo lokalni sukob.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 2
    +6
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:00 | 16.08.2018.
    @Camus92
    Zašto bi se BiH ijednog dana morala raspodijeliti između Bošnjaka, Srba i Hrvata? Pa oni stoljećima žive u toj i takvoj BiH. To je zadnja crta obrane Balkana i normalnog života. Ako se Bosna raspodijeli, to je konačna pobjeda fašizma i kraj svijeta.
    Prikaži cijeli komentar
    +5
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:30 | 16.08.2018.
    @Camus92
    Ja sam Srbin i moram da te razočaram, ali Srbija ne želi da se ujedini sa tvorevinom zvanom "Republika Srpska". Šta oni žele je njihova stvar, ali Srbiju to ne zanima. Prvo ne bi dobila ništa od toga, a morala bi da se stara o još pola miliona ljudi. Drugo, Srbija je priznala Hrvatsku i Bosnu u sadašnjim granicama. Da bi se entitet "Republika Srpska" priključio Srbiji morao bi da izbije rat između Srbije sa jedne strane i Hrvatske i Bosne sa druge strane. Budući da je Hrvatska u NATO tu se sva priča o priključenju "Republike Srpske" završava.
    ŠTo se tiče Kosova, Srbija ga je priznala odavno samo ti ne znaš.
    Kada se razmene oficiri za vezu (ambasadori) onda to znači priznanje. Albanski oficir za vezu sedi u vladi Srbije, a srpski oficir za vezu sedi u vladi Kosova. Pritom je Srbija postavila granični i carinski prelaz, a priznala je i pasoš Kosova baš kao što je i Grčka uradila.
    To se zove priznanje.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +4
    Perlux97
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:51 | 15.08.2018.
    @ andrejmlakic/ pravo na samoopredjeljenje valjda vazi za sve narode...?
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 2
    +2
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:21 | 15.08.2018.
    @Perlux97
    Ali za neke važi više, a za neke manje. Za neke jako malo, gotovo neznatno.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    andrejmlakic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:43 | 15.08.2018.
    @Perlux97
    Slazem se,ali se treba zapitati da li je vrijedno platiti i onu najskuplju cijenu tog samoopredjeljenja!
    Prikaži cijeli komentar
  6. +8
    andrejmlakic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:02 | 15.08.2018.
    Znaju Srbi da je Kosovo izgubljeno i Vucic ih lagano priprema za priznanje,ali je problem tu srpska pravoslavna crkva koja trazi Kosovo a dobro znamo da ko protiv crkve ide nece iduce izbore dobit.Iz Kosova svakako odlaze i Srbi i ono malo Bosnjaka.Ekonomija nikakva,zivotni standard bijedan.Mnogo vise me brine sto bi se moglo isto pitanje potegnut sa republikom srpskom ukoliko Kosovo bude predato u potpunosti.Mislim da je mnogo opasnija situacija sa republikom srpskom nego sa Kosovom.Nadajmo se da do zamjene teritorija nece doci jer znamo cemu vodi.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +10
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:52 | 15.08.2018.
    @andrejmlakic
    Ja ne videh da se popovi utrkuju oko odbrane Kosova. Štaviše vrlo dobro sarađuju sa Albancima.
    No, Srbija je već priznala Kosovo ako nisi znao. Priznala ga je onog momenta kada je:
    -postavila granični prelaz
    -uvela carinu
    -priznala kosovski pečat
    -priznala kosovsku ličnu kartu i pasoš
    -razmenila oficire za vezu (ambasadore)
    I ono najbitnije je da nakon svake runde pregovora u Briselu, srpski predsednik i kosovski premijer potpisuju dokument na kojem doslovno piše "Republika Kosovo" i "Republika Srbija".
    Ne mora Srbija defakto da prizna Kosovo kao što nije ni Grčka, ali priznanje pasoša je priznanje države.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +12
    zagten
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:41 | 15.08.2018.
    Realno, mislim da ovdje svatko nastoji izaci sa prijedlogom i figom u dzepu nastojeci da prijedlog bude neprihvatljiv za drugu stranu. Pogotovo to odgovara aktualnoj kosovskoj vrhusci. Bilo kakav sporazum, bilo kakva normalizacija za njih znaci obaranje s vlasti i gotovo sigurno zatvor.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +2
    gamoc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:33 | 15.08.2018.
    Srbiji će pripasti sjeverni dio kosova gdje žive većinom srbi. srbi se moraju pomiriti sa gubitkom kosova.
    a kosovo se želi ujediniti sa albanijom.
    tu su novi problemi jer prekrajanje granica na balkanu rijetko kada ide mirnim putem.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +1
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:03 | 16.08.2018.
    @gamoc
    Neće Srbija dobiti severni deo Kosova jer ne kontroliše taj deo uopšte. To što Srbi žive tamo je nevažno. NATO kontroliše Kosovo i NATO neće dozvoliti cepanje Kosova.
    Elem, za Srbiju, a i za Srbe sa Kosova najbolja varijanta je da se svi isele sa Kosova u Srbiju. Država da otkupi njihova imanja i stanove ukoliko pak to ne učine kosovske vlasti i rešen problem. Ovako su Srbi na Kosovu taoci obe strane, a ginuće i dalje. Dakako, preseljenje ide na ruku Albancima jer bi imali etnički čisto Kosovo, ali i takvo se ne bi ujedinilo sa Albanijom jer Albanci iz Albanije ne žele Albance sa Kosova i još 1,5 miliona na budžetu.
    Prikaži cijeli komentar
  9. -2
    kristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:50 | 15.08.2018.
    Kakav trgovac organima? Nisam jos cuo to..
    Prikaži cijeli komentar
  10. +13
    korisnik13093
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:51 | 15.08.2018.
    Pomalo zvuci nevjerojatno da poslje sto su us pomoc kmera dobili zemlju sad idu dalje, kontam da ce za 50 godina s nama se raspravljat oko slavonije....
    Prikaži cijeli komentar
  11. +10
    Bojke
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:14 | 15.08.2018.
    Logika mu je jednostavna. Od Srbije bi trazio Bujanovo,Preševo i Međeđu a Srbiji bi morao ponuditi sjever Kosova gdje žive većinom Srbi. Vučko će obo glat odbiti i iapasti negativac. A ovaj trgovac organima i bijelim.robljem će ispast pozitivan političar.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 13
    +3
    korisnik17937
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:05 | 15.08.2018.
    @Bojke
    Ti znaš tko je sudjelovao u trgovini ljudima i ljudskim organima. Za Vučića se zna da je osobno sudjelovao u agresiji na Hrvatsku i BiH (pa mu tepaš "Vučko"), a Tači je sudjelovao u obrani Hrvatske. Bez obzira na sve to, Kosovo nije trebalo dobiti neovisnost - Albanci sada imaju dvije države, a Ameri im ne daju da se ujedine jer im Kosovo služi kao nosač aviona. Za gubitak Kosova (trilijuni eura vrijedne mineralne sirovine) kao i Crne Gore (izlaz na more, i to toplo) Srbi su sami krivi - kada je tuđe slađe, a i fiksacija prelaska Drine nije tu pomogla.
    U EU nisu trebali JOŠ ući niti Hrvatska, Bugarska i Rumunjska, a o Kosovu i Srbiji da ne pričamo.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    sinjor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:19 | 15.08.2018.
    @korisnik17937
    ja znam da je Haradinaj tegovao ljudskim organima. to sto je ucestvovao u odbrani je tebi izgleda sasvim dovoljan razlog da ga posmatras kao sveca bez obzira na sve
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:21 | 15.08.2018.
    @korisnik17937 Mene bi prijatno iznenadilo da Srbija i Kosovo uđu u EU, pošto mi se čini da smo u fazi raspada.
    Prikaži cijeli komentar
    +9
    Bojke
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:56 | 15.08.2018.
    @korisnik17937
    Ne znam ja nega znaju međunaridne institucije. Dok ima pokriće i radi što mu kažu gazde siguran je. Kad ne bude slušao onda zatvor. Sudjelovale su stotine Albanaca u redovima HV-a ali to mu ne daje pravo da radi sto hoće.Nije on sudjelovalo u obrani RH zato što voli Hrvatsku nego zato što mrzi Srbiju.I on i Haradinaj su bili dio iste zapovjedne strukture OVK/UČK.Haradinaj je krivnju preuzeo na sebe da bi njegova šira obitelj dobila povlastice i status.Tko je trebao ili treba ući u EU odlučuje EU. Amerikanci na Kosovu imaju bazu Bondsteel u čiju su izgradnju ulozili milijardu $. Tako da je osmah sve jasno tko se pita na Kosovu.
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    K.Trout
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:18 | 15.08.2018.
    @Bojke
    Izvini, tko odlučujeo ulasku u EU? Sama EU? E baš ti hvala za informaciju. Ja sam mislio USA.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Bojke
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:22 | 16.08.2018.
    @K.Trout
    Pravno gledano ako sve trenutne članice EU nisu suglasne oko prijema nove članice ta nesuđena nova članica ostaje kandidat za prijem a ne postaje članica koliko god to željela ili htjela ili trebala. Tako da EU doista odlučuje. A referendum o pristupu EU se može ali i ne mora provesti da bi neka država postala kandidat za EU u predpristupnom procesu.
    Iz tvog komentara vidim da je tebi sporan pristup.Hrvatske u EU.meni osobno nije. Kad će i hoće li uopće BiH,Srbija,CG i Kosovo pristupiti u EU iskreno boli me briga.
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:58 | 16.08.2018.
    @Bojke
    Kolega, pa zar nemaš nijednog prijatelja/prijateljicu u tim susjednim državama koje si spomenuo? Kažeš, nije ti stalo kada će one u EU i hoće li uopće. Pa pogledaj samo cijenu mobitelskog razgovora. Otkad je ukinut roaming, s cijelom EU razgovaramo besplatno, a masno plaćamo za razgovore s ljudima iz jedinih zemalja u kojima razumiju naš jezik (BiH, Srbija, Crna Gora). Sa strancima besplatno, a s braćom ko svetog Petra kajgana. Meni to izgleda kao da se netko ruga s nama. A i neka, kad smo ovakvi.
    Prikaži cijeli komentar
    -3
    marjo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:25 | 16.08.2018.
    @17937
    To da je Hašim Tači učestvovao u odbrani Hrvatske je izmišljotina, a i o osobnom učešću Vučića u agresiji nema ozbiljnih dokaza.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:11 | 16.08.2018.
    @korisnik17937
    Prvo pitaj Albance iz Albanije da li žele da se ujedine sa Kosovom. Ne čuh do sada da su masovno izrazili želju za ujedinjenjem jer je i njima jasno da još 1,5 miliona nezaposlenih nije dobra ideja. Ujedinjenje potenciraju kosovski Albanci, ali pošto se tu niko ništa ne pita do Amera ujedinjenja neće biti, a Kosovo je svakako nezavisno. Što se pak tiče agresije na Hrvatsku i Bosnu shvati da Srbija nije ušla s vojskom u Hrvatsku, a ni Bosnu. Tu je već bila JNA, a ako si mlad pa se ne sećaš onda neka ti neko nađe u vašoj literaturi napad na vojnika JNA u Splitu i njegova pogibija. Desilo se to 6. maja 1991. godine.
    Prikaži cijeli komentar
    +3
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:33 | 16.08.2018.
    @rebro
    Srbija nije ni trebala ulaziti u Hrvatsku i BiH sa svojom vojskom, jer je JNA potpuno stala na srpsku stranu, umjesto da uhapsi i Miloševića i Tuđmana. Ako već spominješ ubojstvo tog nesretnog vojnika 6. svibnja 1991. u Splitu, onda za mlađe čitatelje treba opisati i okolnosti u kojima je taj (makedonski) vojnik ubijen. Taj dan su u Splitu održane velike demonstracije protiv JNA, jer je JNA prethodno opkolila nedaleko hrvatsko selo Kijevo i nije dopuštala da se u selo dopreme hrana i lijekovi. Reakcija je bila takva da je 50.000 Splićana opkoliko zgradu Komande Vojnopomorske oblasti i tražilo da se deblokira to selo Kijevo. Izbila je pucnjava u kojoj je stradao taj mladi makedonski vojnik Saško Gešovski, koji je bio na straži ispred zgrade Komande.
    Prema tome, taj napad na JNA nije bio "ničim izazvan", već je bio izazvan činjenicom da je JNA prethodnim opkoljavanjem hrvatskog sela posve stala na srpsku stranu. Time je ta armija prestala biti jugoslavenska i postala srpska, na svoju sramotu i na užas svih onih koji su u nju vjerovali kao zaštitnicu svih jugoslavenskih naroda, uključujući i mene.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    rebro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:57 | 16.08.2018.
    @dapi
    Kada kažeš da je "izbila pucnjava" onda se pretpostavlja da su obe strane pucale, a onda kažeš "napad na JNA je izazvan". To znači da nije izbila pucnjava već su demonstranti napali reuglarnu vojsku. Isto se dešava u Siriji. Neki teroristi napadaju vojsku koja uzvraća. U SAD kada neko napadne policajca dobije metak u čelo. Samo se kod vas u Hrvatskoj smatra da je ispravno napasti regularnu vojsku sa 50.000 "minrih demonstranata" koji eto malo pucaju po toj vojsci. Pritom ta ista JNA ne može da se brani jer u predsedništvu sedi Hrvat, ali ne priznaje JNA i SFRJ. Apsurd.
    Činjenica je da je vojnik JNA poginuo od strane Hrvata. To je u svakoj državi teroristički čin. Jedino u Hrvatskoj nije.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    Danny_ZG
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:12 | 16.08.2018.
    @rebro, zili mi ruka
    Prikaži cijeli komentar
    +1
    dapi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:45 | 17.08.2018.
    @rebro
    Žao mi je tog Saška beskrajno, jer je poginuo u mom gradu ni kriv ni dužan. Ali ne mogu prihvatiti tvoju verziju povijesti, po kojoj je 50.000 Splićana odjednom, bez ikakvog razloga, nasrnulo na JNA. Tih 50.000 ljudi je došlo demonstrirati protiv svrstavanja JNA na srpsku stranu. Pucnjava je izbila nakon što su "pametne glave" u toj zgradi Komande poslale oklopne transportere na demonstrante, i nakon što su tog nesretnog Saška doslovno izgurali iz zgrade na ulicu, da on na svoja mlada i nejaka pleća primi bijes gomile. A taj bijes nije bio bezrazložan - kažem ti da u to hrvatsko selo Kijevo danima nije mogla ući ni jedna pošiljka hrane i lijekova, jer je JNA opkolila selo. Tko im je dao to pravo?
    Usporedba sa Sirijom ti je potpuno promašena, jer je po Ustavu SFRJ iz 1974. svaka jugoslavenska republika imala pravo na samoodređenje do odcjepljenja, što je i bila pravna osnova osamostaljenja svih koji su se osamostalili. U Siriji toga nema.
    Zadnji sam čovjek koji će braniti Tuđmanov režim, prezirem ga sigurno više nego ti, ali brate, to što ti govoriš nema veze s istinom.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 10 komentara u raspravi - prikaži sve
  12. -6
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:08 | 15.08.2018.
    Možda se Srbija ipak odluči zadržati multietničnost i multikulturalnost kao svoje bogatstvo, uključujući tu i Albance. Ne vjerujem da će se Srbija tako lako odreći svojih Albanaca, mada su se ranije dešavali progoni, kad nisu bili toliko svjesni bogatstva kojeg imaju.
    Prikaži cijeli komentar
  13. -2
    korisnik17861
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:25 | 15.08.2018.
    malo previše 'pijeteta' u naslovu i tekstu, prema kojekakvim kriminalcima i kojekakvim tvorevinama.. čemu to? odlika ozbiljnog novinarstva?
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 5
    0
    korisnik6498
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:08 | 15.08.2018.
    Kosovo je država priznata od Hrvatske i većine zemalja EU (sve bitne osim Španjolske) + Crna Gora, BiH, Makedonija...
    Pisac članka tu nije ništa kriv
    Prikaži cijeli komentar
    +11
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:26 | 15.08.2018.
    @korisnik6498
    Kosovo nisu priznali:
    Algeria
    Angola
    Argentina
    Armenia
    Azerbaijan
    Bahamas
    Belarus
    Bhutan
    Bolivia
    BIH
    Botswana
    Brazil
    Cambodia
    Cameroon
    Cape verde
    Chile
    China
    DR Congo
    Cuba
    Cyprus
    Ecuador
    Equat.Guinea
    Eritrea
    Ethiopia
    Georgia
    Greece
    Guatemala
    India
    Indonesia
    Iran
    Iraq
    Israel
    Jamaica
    Kazakhstan
    Kenya
    North Korea
    Kyrgyzstan
    Laos
    Lebanon
    Mali
    Mauritius
    Mexico
    Moldova
    Mongolia
    Marocco
    Mozambique
    Myanmar
    Namibia
    Nepal
    Nicaragua
    Nigeria
    Paraguay
    Philippines
    Romania
    RUssia
    Rwanda
    Slovakia
    South Africa
    South Sudan
    Spain
    Sri lanka
    Sudan
    Syria
    Tajikistan
    Trinidad and Tobago
    Tunisia
    TUrkmenistan
    Uganda
    Ukraine
    Uruguay
    Uzbekistan
    Venezuela
    Vietnam
    Zambia
    Zimbabwe
    VATIKAN
    Prikaži cijeli komentar
    +7
    korisnik6498
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:48 | 15.08.2018.
    @t0mekk
    advance.hr je u Hrvatskoj, a naša država je priznala Kosovo. zato novinar ima potpuno pravo napisati Država Kosovo. Pa kome smeta da smeta.
    Prikaži cijeli komentar
    0
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:38 | 15.08.2018.
    @korisnik6498
    Sorry, samo sam prilimao listu. Neznam u vezi čega se išlo pre mog komentara.
    Prikaži cijeli komentar
    +4
    Arkaj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:04 | 16.08.2018.
    @korisnik6498
    Upitno je koliko je Hrvatska uopće država, jer nije siguran njen održiv razvoj pa time ni trajan opstanak. Kosovo je to u još manjoj mjeri. U suštini su to tvorevine slične južnoafričkim bantustanima. I govno se može nazvat ružom ali boja i miris ih definitivno svrstavaju u različite kategorije. To se dakako uvelike odnosi na sve ex jugo krhotine...
    Prikaži cijeli komentar
    Još 2 komentara u raspravi - prikaži sve
  14. +10
    chavez
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:21 | 15.08.2018.
    Ukratko on bi dio Srbije ?
    Prikaži cijeli komentar
  15. +4
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:19 | 15.08.2018.
    Netreba ništa...
    Prikaži cijeli komentar
  16. +14
    shinobi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:33 | 15.08.2018.
    Moze obiljeziti granicu organima koje je preprodavao.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +8
    april2
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:43 | 15.08.2018.
    @shinobi
    tako ju je i dobio...
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.