Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Istaknuti ruski novinar Babčenko, kritičar Kremlja, ubijen u glavnom gradu Ukrajine: Kijev optužuje "Putinov režim", Moskva optužuje "Kijevski režim"

Istaknuti ruski novinar, Arkadij Babčenko, inače kritičar ruskih vlasti, ubijen je tijekom jučerašnjeg dana u glavnom gradu Ukrajine gdje je potražio azil nakon prijetnji u Rusiji.

Babčenko (41) preminuo je jučer u bolnici od posljedica ranjavanja.

Inače Babčenko je bivši veteran Rata u Čečeniji te je kasnije postao jedan istaknuti ratni korespondent. No, s vremenom je postao i vrlo oštar kritičar ruskih vlasti i ruskog predsjednika Vladimira Putina, naročito kad je riječ o ruskoj politici prema Ukrajini i Siriji. Kritizirao je rusko bombardiranje Aleppa u Siriji te je isticao kako je Rusija agresor u Ukrajini. Rusiju je napustio u veljači prošle godine.

"Ubijen zbog profesionalnih aktivnosti" Njegova supruga poručila je u razgovoru za medije kako je očito ubijen zbog svojih "profesionalnih aktivnosti". Ukrajinska policija je pak objavila crtež osobe koju se sumnjiči za njegovo ubojstvo - riječ je o muškarcu u 40-im godinama.

Ovo nije prvi puta da kritičari svojih vlasti postaju žrtve u Kijevu - podsjetimo, prije dvije godine bjeloruski novinar Pavel Šeremet, koji je bio kritičar vlasti u Minsku, ubijen je u Kijevu tako što mu je automobil eksplodirao u centru grada.

Međusobne optužbe na relaciji Kijev-Moskva

Po pitanju aktualnog ubojstva ukrajinski zastupnik i savjetnik ministra unutarnjih poslova, Anton Geraščenko, komentirao je: "Putinov režim cilja one koje se ne može slomiti ili zastrašiti".

Iz Rusije pak nema komentara na ove prozivke već ističu kako se njihovi državljani ubijaju u Ukrajini - u izjavi ministarstva vanjskih poslova navodi se: "Krvavi zločini postali su rutina za kijevski režim. Zahtijevamo od ukrajinskih vlasti da odmah provedu istragu".

Izvori:

Reuters

Komentari

(31):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Grupiraj odgovore: | Prikaz:
  1. +4
    Kalnichan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:33 | 30.05.2018.
    Sad kad znamo da je živ, možemo bar na miru pročitati ove komentare od ranije kad se mislilo da je mrtav...čiji je to onda false flag bio ?
    Prikaži cijeli komentar
  2. +7
    barbimilci
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:47 | 30.05.2018.
    gospodine "dieg", kako sada komentirate false flag... zakopajte se u najdublju rupu i ne izlazite dok se prašina ne slegne...
    Prikaži cijeli komentar
  3. +1
    barbimilci
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:45 | 30.05.2018.
    novinar je živ i zdrav, sve je bilo zaigrano...pojavio se na policijskoj konferenciji i rekao da mu je žao što se upustio u to...
    rtvslo.si/svet/ruski-novinar-babcenko-ziv-njegov-umor...
    Prikaži cijeli komentar
  4. +15
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:59 | 30.05.2018.
    Ukratko, kako sam rekao, radi se o klaunu, kao što su mu i šefovi.
    Babčenko je, hvala Bogu, živ, a sve je bila "specijalna operacija", pri čemu je uhićen nesuđeni ubojica, koji je navodno dobio od Rusije 40 000 dolara i kasnio s ubojstvom. "Ubojica" je branitelj s ukrajinske strane.
    Sada "imaju neoborive dokaze terorističke djelatnosti". Ne znam da li je ovo false flag ili dvostruki false flag, ovo je za umobolnicu.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +5
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:15 | 30.05.2018.
    Ima nekih pitanja oko video-kamera u području, navodno ih je policija morala isključiti neposredno pred likvidaciju, zbog neke druge istrage. Nije mi baš jasno što se misli reći...
    Prikaži cijeli komentar
  6. +3
    Bob The Irish
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:55 | 30.05.2018.
    Nakon svih pretnji koje je dobijao dok je ziveo u Rusiji, kako pisu pojedini mediji, zasto se odlucio da ode u Ukrajinu?
    Novinar takvog, da kazem , 'kalibra' koji se bavi istrazivackim novinarstvom, veoma cudno.
    Ili je bio veoma naivan ili je novac u pitanju.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +6
    Pula125
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:18 | 30.05.2018.
    Život ovog novinara je ugasio prljavi novac koji je dobio da piše loše o svojoj državi.
    Rusija i njena politika su za njega prevelik zalogaj.
    Reklo bi se kako živio tako i završio.
    Izdajnike nepamte dugo.
    A ko ga je ubio.....zar je to bitno.?
    Prikaži cijeli komentar
  8. +9
    markus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:05 | 30.05.2018.
    @ dieg, objasnio bih ti drage volje ali s obzirom na tvoj komentar smatram da bi mi trebali dani, mozda tjedni ili mozda jos i vise. Iz onoga sto si napisao u prvom postu ili si nepismen ili si slijep, a inteligenciju ti namjerno necu spominjati. Unaprijed optuzujes nekoga bez dokaza ili zavrsene istrage. Hoces li da ti spomenem, Irak, Libiju, Siriju . . . sve su to bili ruski "false flag" ubijanje, pljacka i razaranje zbog .. . ????????
    Gledaj ti bolje crtane filmove i mani se politike.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 2
    -1
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:10 | 30.05.2018.
    @markus
    Pa htio bih da mi objasnis...ja nisam inteligentan, ali kazu da inteligentne osobe znaju sazeti svoja misljenja, stoga od tebe to ocekujem. Druga stvar, zao mi je da ne citas razumijevanjem, jer nisam nigdje nikoga optuzio, vec sam predvidio sve komentare koji ce se ovdje pojaviti o "false-flag" konceptu kao rjesenje za svaki problem. Treca stvar, ne znam od kuda si izvukao Irak, Libiju, Siriju itd., ali ako mi ne citas misli, tesko da si to od mene mogao ovdje procitati.
    Btw jesi li znao da crtani filmovi u sebi nose puno inacica neke kulture i politike? Nisu toliko losi kao sta mislis ;)
    Prikaži cijeli komentar
    0
    astrolila
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:35 | 30.05.2018.
    @markus
    hahhaha
    Prikaži cijeli komentar
  9. +15
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:04 | 30.05.2018.
    Istraživačko novinarstvo je opasan posao, može biti svašta. Ako je nešto u okviru sukoba Rusije i Ukrajine, ima argumenata i za jedno i za drugo. Za "Ruse i šire" to bi bila poruka "radimo u Kijevu što hoćemo", za Ukrajinu zgodan false flag. Ali treba imati na umu da je preminuli bio prije klovn nego istaknuti novinar, što se također uklapa u navedene varijante. Recimo, kao primjer, mogu navesti njegovu izjavu "u Moskvu ću se vratiti u "abramsu"".
    Prikaži cijeli komentar
  10. +3
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:03 | 30.05.2018.
    Ako je bio ispravan novinar, nije pisao protiv Rusije nego protiv korupcije, znači i ukrajinske korupcije, a ne samo ruske.
    Prikaži cijeli komentar
  11. -8
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:53 | 30.05.2018.
    Takoder, htio bih da mi objasnite kako to da samo Zapad izvodi false-flag napade? Ne rezumijem, jesu li svi drugi toliko glupi da nisu sposobni na taj nacin dobiti politicke bodove, ili su svi prosvjetljeni humanisti?
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 6
    +2
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:01 | 30.05.2018.
    @dieg SAD je najpoznatiji po tome, vjerovatno zbog razvijene mašinerije i nemorala, ali zna se da je čak i omanja Srbija izvodila takve napade da okrivi kosovske Albance, ubijanjem srpskih mladića u kafiću "Panda".
    Prikaži cijeli komentar
    0
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:11 | 30.05.2018.
    @ Makistar
    Upravo tako, svi to mogu raditi. A kada svi to mogu raditi, svi mogu iskoristavati taj koncept za vlastitu korist. Nije li cudno vjerovati da a ma bas u svakom slucaju takve napade izvode isti ljudi? Ja osobno ne volim apsolutisticka misljenja...
    Prikaži cijeli komentar
    +7
    hint
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:18 | 30.05.2018.
    @dieg
    Ja recimo mislim da je ipak najvjerojatnije nešto povezano s kriminalom. Što se tiče false flag, to je dio ratne i političke vještine i nitko nema monopol. Ali, ako nemaš kontrolu medija, odnosno općenito kontrolu političkog diskursa, ne funkcionira.
    Prikaži cijeli komentar
    -2
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:21 | 30.05.2018.
    @hint
    Slazem se s tobom, a sto se tocno dogodilo (mozda) cemo saznati u nekoj buducnosti
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:35 | 30.05.2018.
    @dieg Ja ponekad istaknem false flag jer znam da će većina ljudi pomisliti da nije. Dakle, ravnoteža se može tražiti na širem polju, a ne samo u jednom komentaru. Jer čak i ako jedan komentar navija za jedno, a drugi za drugo, i pojedinačnio oni nisu uravnoteženi, neko ko pročita oba ili više komentara može bar da se sjeti neke mogućnosti, čak i ako neke odbaci kao manje vjerovatne. Dakle, da ima mogućnost da proširi svijest o raznim mogućnostima, jer ako se čovjek mentalno zatvori prema nekoj mogućnosti, može se desiti da se odvoji od istine u slučaju da je upravo odbačena mogućnost istinita. To jest, osoba ne bi trebala, u slučajevima kad ne može biti sigurna, da false flag ni odbaci niti prihvati kao jedinu istinu.
    Tvoja iziritanost možda potječe od percepcije da se čitatelji mentalno zatvaraju na jednu mogućnost. Zatvaranje na jednu mogućnost jeste negativna pojava. Po pravilu bar u početku treba biti otvoreniji, i pustiti da nas novi dokazi, informacije, uvid, vode dalje.
    Prikaži cijeli komentar
    +2
    Bob The Irish
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:37 | 31.05.2018.
    @dieg
    bome, buducnost je bila brza i dala odgovor.
    Prikaži cijeli komentar
    Još 3 komentara u raspravi - prikaži sve
  12. +5
    Makistar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:49 | 30.05.2018.
    Zašto je smatrao da je siguran u Ukrajini? Ne samo zbog haosa, nego sigurno i vrvi od raznih agenata, i ruskih i američkih, koji vide jednog pijuna za smicanje, bilo da se makne nepoželjni novinar, ili baci još jedna mrlja na Rusiju. Mada to ne znači da ga je ubio agent, mogao je biti pojedinac koji je pomislio da je to dobra ideja.
    Npr. u Italiji je prije dva mjeseca jedan 65-gošinjak htio da se ubije, ali se predomislio i odlučio da završi u zatvoru tako da upuca neku osobu, i naletio je jedan migrant (prvi prolaznik bez djece, prije njega su bili ljudi sa djecom pa ih nije htio upucati), pa su mnogi pomislili da je to bilo iz mržnje prema migrantima, a neko je mogao reći i da je to iz mržnje prema tom jednom Senegalcu.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +9
    markus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:41 | 30.05.2018.
    Dakle ukrajinksi "slucaj Skripal", recept iz znane nam kuhinje preko bare. Klasicni americki spin. Naravno da ima uvikek dupelizaca koji vjeruju u te lazi i redovno optuzuju Ruse bez dokaza i argumenata. Nakon svih sranja, podlosti i bezobrazluka od tog istog "zapada" koje smo imali sanse da vidimo, smatram se jednim od upucenih komentatora, pogotovo ako me iziritira jedan mamlaz. Lp.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +7
    cardaciste
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:00 | 30.05.2018.
    Da se ne slažem sa režimom ne bih pobjegao u Ukrajinu.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +1
    branco
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:40 | 30.05.2018.
    @cardaciste
    A ukrajina pojam za demokraciju :)
    Prikaži cijeli komentar
  15. +9
    Zvrk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:26 | 30.05.2018.
    Moguće da je stao na žulj nekom od lokalnih mufljuza kojima je hunta omogućila da izigravaju bogove.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +9
    t0mekk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:51 | 30.05.2018.
    Pa to je sigurno krivac Putin. Ma čak dieg če kod komšije nači telefon gde če biti SMS koji direktno optužiti Putina za ovo ubistvo.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +13
    Nera-univ.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:14 | 30.05.2018.
    Uvijek sam se vodio logikom ko sta sa čim dobija.
    Dakle,ako je Rusija ubila ovog čovjeka,sta dobija s tim.
    Nove osude EU,SAD itd.
    Sukob u Ukrajini na pomolu,jasno ko ga inicira...
    Rusiji NE ODGOVARA rat u Ukrajini,jer bi time dobila samo jos veću osudu EU,SAD i time dobila zabetonirane sankcije.
    Sad, ne mogu nista tvrditi,ali i NIKO nista ne moze tvrditi,ali logika je jasna...
    dieg,
    Molio bih tebe da mi prilozis dokaze da NIJE BIO false flag,kad već čekas izvjestaje upučenih kolega komentatora...
    Ja sam rekao logiku,ali NISTA ne tvrdim niti mogu tvrditi.
    Tvoj sarkazam govori da ti znas ko je ovo učinio,stoga,molim dokaze.
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    -3
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:46 | 30.05.2018.
    @Nera-univ.
    Lako vas je zapaliti, vodite se logikom, a u svemu vidite false-flag napade. Prva stvar, od mene trazis dokaze da nije bio false flag, a ti nemas niti pola dokaza da je bio. Vodis se logikom "ovo mi ne treba", sta je u redu, ali ne smtras li da se bas i takva logika da odlicno iskoristiti za vlastitu obranu? Bas zato jer to nitko od mene ne ocekuje, mogu to i napraviti. Nije li i to logicno? Necu duljiti u cinjenicu da je Putin vise puta pokazao kako ga misljenje zapada sada sve manje muci, pogotovo od kada se Trump i EU bockaju...
    Zatim, ne kazem da je Putin dosao u sred noci i ubio tog covjeka, ali cinjenica jest da disidenti i opozicija u Rusiji ne prolaze dobro (naravno mozemo se praviti glupim i to zanemariti), ali logika - evo je opet - kaze da je moguce da ga se htio rijesiti, pogotovo ako je previse znao (a vjerojatno je). Je li moguce da se covjek zainatio i lokalcima? Apsolutno, pogotovo jer je Ukrajina trenutno u socijalnom kaosu i jedna kriva rijec te moze ubiti (kao sta je primijetio mudri Varaha). Poanta? False-flag je postao toliko istroseni pojam da bi ga polako vec i trebalo preispititi, ili to nije logicno?
    Prikaži cijeli komentar
  18. +12
    Varaha
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:04 | 30.05.2018.
    U Ukrajini ubija se zbog para,droge,zene ,svadje u kaficu,izdaje...nemora odma da je "Putin osobno naredio!" A takvih koji se dovijaju kako ikako Rusiju ocrnit,ne ,takvih vise nema,nisu"demokrate"takvi,ko,oni? Dieg je to najispravnije shvatio!!:))
    Prikaži cijeli komentar
    Reakcije na komentar: 1
    +5
    gums
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:40 | 30.05.2018.
    @Varaha
    @Varaha
    Bravo. Ubija se radi raznih razloga. Pogotovo kada je oružje lako dostupno a pravosuđe nikakvo. Vjerujem da je na stradao radi nekog lokalnog poslica šta je muvao ili nešto slično. Čini se kao sitna riba....
    Prikaži cijeli komentar
  19. +1
    Astasad
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:28 | 30.05.2018.
    Tko zna kome se sve zamirio.
    Prikaži cijeli komentar
  20. -27
    dieg
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:22 | 30.05.2018.
    Cekamo izvjestaje upucenih komentatorima o false-flag napadu....
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.