Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Iran zaštitio svoja nuklearna postrojenja "pametnim betonom" kojeg ne mogu probiti ni najsnažnije američke bombe

Press TV prenosi detalje istraživanja kompanije "Aggravate Industries" u kojem se navodi kako je Iran upotrijebio tzv. "pametni beton" u zaštiti svojih nuklearnih postrojenja, posebnu smjesu koju ne mogu probiti ni najsnažnije američke bombe za razbijanje bunkera.

U izvještaju stoji kako su iranski znanstvenici, prvotno zbog opasnosti koju predstavljaju česti potresi, razvili posebnu smjesu "ultra izdržljivog betona" (UHPC - "ultra-high performance concrete") koja je danas iskorištena i u zaštiti najvažnijih nuklearnih postrojenja u Iranu.

Istraživanje navodi kako je novi iranski beton, proizvod originalne formule, danas jedan od najvećih problema za Washington po pitanju potencijalnog napada na iranska nuklearna postrojenja.

"Za razliku od konvencionalnog betona, ovaj posebni iranski beton je pomiješan s kvarcnim prahom i specijalnim vlaknima - u konačnici se dobiva izuzetno izdržljiva smjesa koja može podnijeti jako visoki pritisak", stoji u izvještaju.
Zbog svojih svojstava, "pametni beton" se koristi diljem Irana pri izgradnji važnih projekata kao što su mostovi, brane i tuneli.

Najsnažnija američka bomba za razbijanje bunkera - MOP (Massive Ordnance Penetrator), možda nije dovoljno jaka da razbije iranski "pametni beton"Izvještaj također navodi i izjave američkog ministra obrane, Leona Panette, koji je rekao kako američke anti-bunker bombe možda nisu dovoljno snažne da probiju UHPC beton na vojnim postrojenjima.
U razgovoru za The Wall Street Journal 26.1.2012, Panetta je rekao kako se upravo radi na izgradnji snažnijih bombi koje bi trebale biti dovoljno jake da penetriraju i u najdublje bunkere.

Panetta se pritom referira na najnoviju i najsnažniju bombu proizvedenu od strane SAD-a, MOP (Massive Ordnance Penetrator) - no, nakon inicijalnih testiranja zaključeno je kako ni MOP ne bi uspio probiti najčvršće iranske bunkere, prenosi Press TV.

Izvori:

Press TV

Komentari

(103):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    ALBION
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:08 | 15.03.2012.
    USA vs Iran - Iran is not ready for this: youtube.com/watch?v=NPifeyPfIws&feature=related
    Prikaži cijeli komentar
  2. 0
    kaiser solze
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:19 | 14.03.2012.
    Ja ne sumljam u dobru namjeru ljudi sa Advance.hr pri objavi ovoga članka,ali ovakvi članci su mahanje sa krivom zastavom!
    Članci tipa ovoga su djelo oružarskih lobija i obaviještajnih službi,oni lansiraju netočne i neistinite podatke o superiornosti neprijatelja,i na osnovi takih dezinformacija traže dodatno financiranje i podržavenje njihovog nastojanja da izgrade mnogo bomba koje će se moći boriti sa jakim iranskim betonom.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    Eleinna
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:55 | 13.03.2012.
    Koyote,
    1. Izrael je, upravo to, dobio svoju drzavu. Legalna nije. Nama je smetalo da su Srbi proglasili autonomnu pokrajinu u Krajini, a sto bi tek rekli da su nam odcijepili Dalmaciju od Šibenika do Dubrovnika i rekli da to više nije Hrvatska nego da će tu sad zivjeti Teksašani, jer eto, svi ih u Americi vrijeđaju da su budale i seljačine? Ako ih toliko vole, zasto im nisu dali dio svoje Velike Britanije ili Amerike? Nego su dvije zemlje dale trecoj zemlji dio cetvrte zemlje i ocekivale da ce svi biti sretni i zadovoljni.

    2. Izrael je najveća nuklearna prijetnja na Bliskom istoku. Nikad nisu potpisali Sporazum o nenaoružavanju, u tajnosti od 50tih drze svoja nuklearna postrojenja za izradu atomskih bombi, jedan covjek koji je to dao u javnost (Vananu) trune vec preko 22 godine tamo, od toga 18 u zatvoru.

    3. Izrael godinama gazi sve međunarodne zakone, prava ljudi za njih ne postoje osim ako se ne radi o Zidovima jer su oni, siroti, prezivjeli najvece stradanje u povijesti. Sto, naravno, isto nije cinjenica nego propaganda.

    4. Izrael je napao Siriju, no kad je Sirija pocela razmisljati o odmazdi, Izrael se zaprijetio nuklearnim oruzjem. A koliko su nabrijani, hladnokrvni i poremeceni, vjerojatno bi to i napravili. Ne govorim o Zidovima, govorim o njihovoj monstruoznoj vladi, pocevsi od Peresa, Netanyahua i ostalih debila.

    5. Necu niti nastavljat jer je cinjenica previse. Tako da kad netko pocne pricati o napacenom Izraelskom narodu, odmah mi postane jasno da se nije pretjerano pripremio za nastavu osim ponekih kratkih headlinesa sa CNNa i Fox Newsa.

    6. Svaka cast advanceu, uspjeli ste me rasplakati s Gaddafijevom biografijom neki dan, iako sam vecinu podataka znao. No kad sam je ponovno citao sad, nakon sto su ga ubili ko psa na cesti, puno me se jace dojmio taj njegov tragicni zivotni put. Samo nastavite s objektivnim i kritickim obavjestavanjem.

    7. Koyote, sto se tice Izraela i Palestine, Saif Gaddafi, a kasnije i njegov otac puno su pricalo o svom prijedlogu. Israstine, zajednickoj drzavi svih Zidova i Palestinaca. Proguglaj malo i o tome. Naravno, Izraelcima bi to tesko bilo po volji, barem dok bi imali Jewnited States of America iza svojih ledja. No da ostanu sami, vjerujem da bi brzo poceli pregovarati...
    Prikaži cijeli komentar
  4. +6
    karantanac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:41 | 13.03.2012.
    Quantiko,na ovakvom zalaganju za fašističku koaliciju Jevreji-SAD pozavideli bi ti najokoreli agenti MOSAD-a ili CIA-e.Svi podaci kojim se frljaš kao iz rukava su direktno iz njihovog arsenala fašističke propagande.
    Prikaži cijeli komentar
  5. -5
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:33 | 13.03.2012.
    chelavi

    Raznesen autobus - šest mrtvih
    TEL AVIV — Snažna eksplozija, koju je, kako se čini, izazvao palestinski bombaš samoubojica, raznijela je u četvrtak autobus u središtu Tel Aviva, pri čemu je poginulo najmanje 6 osoba, priopćila je izraelska policija. Vojni radio javio je da je navodni bombaš samoubojica ušao u autobus u središtu grada, te da je u eksploziji ranjeno najmanje šesdesetšest osoba. Eksplozija se dogodila nedaleko brojnih restorana i kafića...........
    to se dogodilo 2002 tako da tvoja tvrdnja da se zadnji put tako nesto dogodilo osamdesetih ne stoji
    Prikaži cijeli komentar
  6. 0
    Slobilly
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:30 | 13.03.2012.
    Dobro su se pripremili Iranci, svaka čast. Imaju i Iranci več dugo(godinama ako ne desetlečima) svoje planove, za zaščitu od Amerikanca i Izraela. Do sada dobro im ide ovaj poker od ruke i igra sa zapadom.
    ALI ZANIMA ME JEDNA STVAR!!!
    Ako Zapad stvarno ima u planu da sruši Iransku vlast, pa da ne idu u totalni rat sa Iranom(Sirijom isto), i po nekom scenariju Iran ipak ne bude napadnut, KAKVA BI TO PORUKA BILA OSTATKU SVIJETA i OSTATKU ZEMALJA KOJE SE JOŠ NISU POKORILA ZAPADU i njihovem stremljenju k SVETOVNI VLADI i NADZORU ČITAVO SVIJETA????????????????????????????????
    JEBI GA, mislim da čemo se i mi svi borit za svoj život ako ne u ratu onda če nas sjebat u zdravstu. Trovaju nam vodu, dodaju nam trovove u zrak koji dišemo, u lijeke koje uzimamo,... I PITAM SE ZAŠTO U POSLEDNJIM GODINAMA ILI ČAK SADA MOŽDA I VEČ KOJU DESETLJEČE MNOGI IMAJU PROBLEME DOBITI DIJECU??? NEPLODNOST, e to ti je isto pravi problem. Ima puna indica da nas trovaju več mnogo godina. Trebalo bi ovakve ljudi tretirat isto kako su Romuni tretirali Čeočeskoa ili kako se vč zvao.
    Prikaži cijeli komentar
  7. 0
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:36 | 13.03.2012.
    Beware: većinom su ljudi toliko siti sranja da nitko više ni ne želi razgovarati o tome. A istina je da ima puno mladih koji se baš zalažu za Palestinu, čak postoji i jedan vjerski ogranak koji se zalaže za Palestinu. Što se tiče pregovora, Palestinci žele granicu koju im Izraelci ne mogu dati, jer onda bi bili ranjivi za napade.
    Celavi, je, bio je napad prije manje od godinu dana, u Jeruzalemu. Bio sam ovdje. A što se tiče osiguranja, ovdje je jezivo za živjeti (dok se ne navikneš :) ). Ne možeš ući u običnu trgovinu a da ne pokažeš sadržaj torbe osiguranju, svuda se sve skenira. Al, pa ne bi se skeniralo i pregledavalo toliko da ne postoji strah...
    Prikaži cijeli komentar
  8. +3
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:20 | 13.03.2012.
    Koyote

    mislim da je i Palestincima i Izraelcima jasno da to mora stati. no, trenutna Izraelska vlast cini sve da izraelce plasi nekim Iranom, a za to vrijeme potiho rjesava "palestinsko pitanje". Ova izraelska vlada NE ZELI pregovore i dvije suverene drzave. to je jasno kao dan. kad su pregovori bili na domak rjesenja Likud ih je bojkotirao, preuzeo vlast i od tada mira nema. to sto si rekao da cujes od izraelaca jest strah i propaganda. no srecom tamo ima i normalnih ljudi (ponajvise mladih i skolovanih) koji se ne slazu s takvom politikom. zato sam te i pitao da li se nesto kuha ili ne, razgovaraju li uopce obicni izraelci o tome. s obzirom da nisi o tome govorio za pretpostavitije da strah i propaganda Likudovog fasizma cine svoje........
    Prikaži cijeli komentar
  9. +2
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:19 | 13.03.2012.
    koyote nisi upucen zidovski buss svaki ima senzor za prepoznavanje bombe poceli su s tom tehnologijom pocetkom 90 god...neznam da je bilo i jedan takav slucaj...sem mozda jedan slucaj koji se desio pocetkom 80 god...koji se vise licio na diverzantsku radnju nego na samoubilacki...
    Prikaži cijeli komentar
  10. +1
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:07 | 13.03.2012.
    A kako izgleda kad se voziš busom i onda on explodira i najednom oko tebe izmasakrirana tijela. Napomenuo sam da Izraelci imaju krvave ruke, ali imaju ih bome i Plastinci. A i Kuran i Biblija ne zagovara ubijanje...
    Prikaži cijeli komentar
  11. 0
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:07 | 13.03.2012.
    koyote
    nema to veze sa "biblijskim" vremenima...osim činjenice da tamo piše da će se svijetom upravljati iz jeruzalema.
    osim toga, ovi sad židovi nemaju ama baš nikakve veze sa onim biblijskim...opet ti kažem, googlaj malo - barem je internet pun podataka...
    Prikaži cijeli komentar
  12. +2
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:01 | 13.03.2012.
    koyote bil se ti branio da tebi neko dodze kaze izlazi iz kuce,,,siluje ti zenu pred ocima...pa malo ti pobije djece oderedi ti koliko smijes jesti,,,hocel ljekovi doci il ne...palestisnki narod se svaki dan susrece tamo s tim cionistickim maltretiranjem....a gdje to u Kuranu pise da treba ikoga ubiti...ili sto ti navodis zidove...pise da treba vjerovat u knjigu tevrat...to pise....koyote kako napreduje taj novi zatvor..koyote kako izgleda taj strani napad palestinske djece kada legnu pod zidovski tenk...zar je toliko opasan da moraju odma bombardirat skole..i bolnice...
    Prikaži cijeli komentar
  13. +1
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:00 | 13.03.2012.
    Iznudio ne iznudio, dobio ju je. A šta ćemo sad, ako ćemo raspravljati šta je bilo prije: kokoš ili jaje, Židovi su tu bili naseljeni jaako davno, Biblijska vremena :)
    Prikaži cijeli komentar
  14. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:53 | 12.03.2012.
    i još nešto
    izrael nije "dobio" zemlju, već ju je iznudio, još u 1 svj, ratu...googlaj malo :))
    i, ako ti daju tamo, pogledaj film "tears of gaza" i onda napiši jednu lijepu riječ za izraelsku politiku, ako možeš....
    Prikaži cijeli komentar
  15. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:50 | 12.03.2012.
    koyote
    lijepo je da čitaš advance...barem možeš pročitati kako se danas masovno fabriciraju vijesti. pitam ja tebe, da li su tamo ijednom rekli kako je ahmadineđad bezbroj puta ponovio da iran neće nikoga napasti, jer se to protivi njihovoj vjeri, ali da im je dužnost da se brane svim sredstvima? pretpostavljam da nisu...
    e, sad, pitam te: izrael i ameri stalno reže na iran, na ovaj ili onaj način, pa sad...poučeni iskustvom iz iraka, afganistana, libije...što misliš, kako bi iran trebao reagirati? možda dupeuvlakački??? teško..
    priznaj da je presmiješan bio europski embargo na iransku naftu...sami sebi odsjekli granu na kojoj sjede.. pa sad, kad je ahmadineđad rekao - nema nafte za europu, našli su se u čudu...
    koliko ja vidim (ovako iz daljine) iranska politika je - ne diraj me - ne diram te...a izrael i ameri mi izgledaju ko oni dosadni cucki koji od straha samo iritantno laju....
    Prikaži cijeli komentar
  16. 0
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:44 | 12.03.2012.
    E pa to se oni pitaju! Šta da rade? Izraelci su nakon drugog svjetskog dobili zemlju i državu. Od međunarodne zajednice, priznatu i legalnu. Ali na toj zemlji već žive raštrkana Beduinska plemena. Naravno, ta plemena ne žele ovaj doseljeni narod na njihovu zemlju, jer je to njihov dom. Ali uskoro ta zemlja postaje i Židovima dom. I naravno oni se bore svatko sa svoje strane za svoja prava. I nažalost obje strane su u pravu (u neku ruku, čega su svjesni i Izraelci). Ali pošto je svijet dao Židovima taj komadić zemlje, oni izgrađuju državu. Izrael nudi dogovore, ali oni ne žele pregovarati jer ne priznaju Izrael kao državu.A kako pregovarati s nekim tko te ne priznaje? Nakon puno terorizma i borbi, Izrael želi zaštiti svoje građane i gradi prepreku između ova dva naroda kako bi spriječio Palestince da napada Izraelski narod. Dešavalo se da je taj obruč oko Plastinaca bio slabiji što je urodilo ponovnim terorističkim napadima. A Arapi su jko osvetoljubiv narod i njihova želja za osvetom ne jenjava generacijama. I šta da rade Izraelci sa susjedima koji ih ne žele tu od početka i koji ih žele pobit? Šta bi mi napravili?
    Eto, možda je ovo skroz iskivljena slika, ali to je priča koju slušam od Izraelaca.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:34 | 12.03.2012.
    Koyote

    kako ti izgleda trenutno stanje dolje?

    da li se nesto kuha Netanyahu-u i Likudu i kako disu ljudi?
    Prikaži cijeli komentar
  18. +2
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:19 | 12.03.2012.
    Koyote:
    što će Židovi uraditi s najvećim konclogorom u povijesti čovječanstva
    zvan GAZA, sa 2 milijuna ljudi
    Prikaži cijeli komentar
  19. +1
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:46 | 12.03.2012.
    Ok, ja sam trenutno u Izraelu i samo sam želio postaviti pitanje sa njihove strane gledišta. Iako gotovo isključivo pratim vijesti kroz nepristrane kanale (od raznih stranica koje se bave teorijama urote, pa do ovog portala), razgovarao sam s ljudima koji tu žive (ima tu i dobrih ljudi, skrivenih među cionističkim babarogama :) ), pa sam samo htio postaviti pitanje s njihove strane gledišta. Na njihovoj televiziji konstantno prikazuju Iran kako otvoreno prijeti Izraelu, govori se o rečenici iz Kurana u kojoj se obećava da će Izrael bit uništen, te da će čak i kamenje progovoriti ako se iza njega krije neki Židov, oni vrlo dobro poznaju Arapsku kulturu, jer ima jako puno Arapskih sela i mada stanovnici tih sela najnormalnije žive i rade sa Izraelcima, u tim selima vlada Arapska kultura (nije rijetkost da ubiju ženu zbog preljuba ili nekog muškarca jer je njegov djed ubio nekog drugog djeda- krvna osveta je snažna i dugotrajna, nema opraštanja generacijama.
    Ma zapravo želim istaknuti da pokušavajući biti nepristran i čitati nepristrane izvore, često vidim pristranost u našim novinama. Evo na primjer, ovih dana je bio silovit napad na Gazu. A taj napad je uslijedio nakon što je ubijeno nekoliko Izraelaca u terorističkom napadu. No naslovi u novinama nisu bili: Palestinci napali Izaelske građane- ubijeno osmero i ranjeno 16, Izrael odgovorio vatrom, nego- Izrael granatirao Gazu. Oba naslova bi bila točna, ali osjećam kao da se manipulira naslovima kako bi Izrael se pokazao u lošem svjetlu. Opet, ne kažem da je Izrael ni dobar ni loš (imaju oni itekako krvave ruke), samo da bi volio pročitati točne informacije s obje strane.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +1
    zagor od bosne
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:15 | 12.03.2012.
    za: Koyote

    ti kao da stižeš iz prerije pa takve stvari pišeš!
    Prikaži cijeli komentar
  21. 0
    beware
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:03 | 12.03.2012.
    bi bip!
    Prikaži cijeli komentar
  22. +4
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:42 | 12.03.2012.
    kojote
    dobar ti nick :))
    ajde, molim za te tvoje tvrdnje da nam daš malo konkretnije dokaze... snimku nekog govora (sa ispravnim prevodom)...ili bilo što što bi nam to potvrdilo...
    a mogao bi i dokaz da iran razvija nuklearnu bombu... ti znaš ono što ni ameri ne znaju....
    jedino da još skontaš kako uhvatiti pticu trkačicu - gdje bi ti kraj bio...
    Prikaži cijeli komentar
  23. -6
    Koyote
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:09 | 12.03.2012.
    Zašto nitko ne pogleda na situaciju s druge strane? Iran otvoreno prijeti Izraelu da ga želi sravniti sa zemljom. Oni razvijaju nuklearno oružje u svrhu napada i onda kad Izrael želi zaštiti svoje građane, ispada kao negativac u cijeloj priči.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +2
    chavez&co
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:27 | 12.03.2012.
    ocigledno neki od nas nisu pogledali ovaj dok.film desavanja idu u 60/70 a ticu se i prije sto je dovoljno vremena da mi obicni ljudi to ne mozemo povezati a svaka politicka akcija ima veze itekako potezi se vucu za desetljeca
    procitao sam da jednom prosjecnom amerikancu nakon sto nesto pogleda ili cuje na tv-u ili nekom drugom mediju to ostaje u sjecanju oko 20min i otome vise ne razmislja niti pokusava nesto povezati izgleda da je i sa nama nekima tako u svakom slucaju ovaj video to stvarno objasnjava
    advance.hr/video/v/naomi-klein-doktrina-soka-the-shoc...
    Prikaži cijeli komentar
  25. +4
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:12 | 12.03.2012.
    marko frendic

    ako netko ima drugacije misljenje od tebe to ti ne da za pravo tog drugog vrijedjat i govorit da je glup. ti si isto svoje misljenje dobio gledajuci tv i citajuci novine, sigurno nisi bio u iraku afganistanu, siriji i ne znam gdje sve pa da si situaciju vidio iz prve ruke. sto se tice sj koreje vidim da si spomenuo raketiranje otoka ali si zaboravio spomenut potapanje korejskog broda u kojemu je poginulo cetrdesetak mornara. i koje su to zapadne provokacije? vojna vjezba u medjunarodnim vodama? treba li zato bombardirati ruse jer odrzavaju vjezbe sa ukrajincima i bjelorusima. budi objektivan ili uopce nemoj komentirat
    Prikaži cijeli komentar
  26. +10
    Nostradurus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:10 | 12.03.2012.
    Da malo razjasnim Sadama. On je došao na vlast nakon što je potpomognut od Amera da sruši kraljevsku obitelj. A razlog je bio providan, Iran, Indija i Meksiko su se usprotivili dužničkoj doktrini 70' godina i uskoro bili ubijeni/svrgnuti na "demokratski način". Eto tako je Sadam došao na vlast, a kasije je očigledno da im je frend Sadam morao otplatiti dug napadom na Iran. Kada su vidjeli da nemaju Sadam pod kontrolom (Netko je htjeo prodavati naftu za eure), mignuli su mu da okupira Kuvajt, a da oni neće regairati. Samo to je bio blef da bi kasnije okupirali Irak. Tko želi znati više neka pročita Edgalovu knjigu "Stoljeće rata". To bi bila kao obavezna literatura za svakoga tko se ne želi zvati ovcom.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +3
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:55 | 12.03.2012.
    Marko.
    dobro si to rekao.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +7
    marko frendić
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:49 | 12.03.2012.
    jao, mislio sam se ne osvrtat na tog Quantica više, ali sad naletio na njegov komentar pri dnu ------ mi smo saveznici tih imperijalista tako da nas nemaju razloga jebat. prije ce nas jebat jedan iran kad naprave nuklearku. to sto ti vise preferiras iran od "imperijalista" ne znaci da iran preferira nas------ aha, znači osim što si tup i kompletno ispranog mozga, još si zapravo moralni relativist (pristojan izraz za pokvarenjaka, da ne ideš sad guglat) - ti kad vidiš da veći likovi cipelare manjeg, ti kalkuliraš kome se pametnije priklonit, pa onda uskočiš i ti cipelarit klinca... to je to, slijedimo Quantica i usvojimo njegov lik i djelo, to je put kojeg treba slijedit
    Prikaži cijeli komentar
  29. +5
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:43 | 12.03.2012.
    Marko Frendić:
    Imao sam strpljenja ovdje gospodina Quantusa educirati da nije
    istina ono što čuje i vidi u novinama i TV. Istina je uvjek na pola puta
    kapital ima medije, što ne znači da su pozitivci uvjek pozitivni
    ili negativci negativni.
    Pozdrav!!!.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +11
    marko frendić
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:28 | 12.03.2012.
    joj ekipica, vi tu isto pokušavate obrazovat ovog Quantica, koji je više nego očito neinteligentan lik, potpuno nesposoban oduprijeti se mentalnom programiranju medija; on je imun na argumente, šta god vi rekli, jer je školski primjer kako izgleda izdoktrinirani zombi i može biti, eto, koristan za primjer drugima kako takvo stanje izgleda; kod njega sve kreće iz pozicije slijedećih temeljnih postavki - 1. sve američko je cool, ispravno, demokratski i nadasve moralno, kao što su i u Beverly Hillsu 90210 i Melrose Placeu na kojima je dotični vjerojatno odrastao svi moralni i nemaju skrivenih namjera i tome bi mi trebali težiti, 2. obzirom na navedeno, koga oni prokažu, mora da je ogavan, pokvaren, prijetnja svijetu i ljepoti američkog načina života koji je njegov krajnji cilj - i to je krajnja istina i tu nema potrebe uopće razmatrati kontra argumente --------- dakle argument da taj časni NATO danas izravno ili posredno vodi SVE ratove na svijetu i da je samo u zadnjih desetak godina pobio nekoliko milijuna građana suverenih država članica UN-a vam je potpuno bezveze, jer, vidite, ta tvorevina Sj. Koreja, to izvorište samog zla je nedavno ubila počinila genocid neviđenih razmjera odgovarajući na provokacije zapada i ubivši dva vojnika i dva civila... taj čovjek ne razmišlja, jer je to teško... on samo upija što mu drugi govore da ne bi u životu morao razmislit... i da vidi kroz prozor da mu grad gori, on bi upalio TV, poslušao vijesti na kojima kažu da je sve u redu i zaspao miran, jer ono što kažu na TV-u mora biti istina
    Prikaži cijeli komentar
  31. +5
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:01 | 12.03.2012.

    Quantico:
    I opet Amerikanci i Regan,Buš senior,Buš junior, nobelovac OBMANA.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +4
    teoretichar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:51 | 12.03.2012.
    flickr.com/photos/[email protected]/341890910/

    UN potvrđuje iračko korištenje nervnog plina u ratu taman između dva Rumsfeldova "diplomatska" posjeta .. uostalom u brojnim dokumentima se čak i navodi odobravanje Reganove administracije na pomoć Iraku što je uključivalo i kemijsko oružje
    Prikaži cijeli komentar
  33. -11
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:48 | 12.03.2012.
    Volim Iran:

    googlaj sadam hussein pa procitaj njegov uspon na vlast i zasto su ga ameri u pocetku podrzavali.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +4
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:46 | 12.03.2012.
    Kada bi Izraelska vlada bila sigurna, da mogu unistiti bar jedno od navodnih nuklearnih postrojenja,davno bi oni to i ucinili,pa nisu jednom izveli mucke napade bez najave,ali problem je sto bi to definitivno bio kraj postojanja Izraela,jer Izrael ako napadne Iran,Iran bi uzvratio,a u Izraelskom ustavu stoji ,da svaki napad na Izraelski teritotij,dozvoljava Izraelu upotrebu NUKLEARNOG ORUZJA,cisto sumnjam ,da bi zemlje u okruzenju sjedile skrstenih ruku i nijemo posmatrale,nadam se, da do napada nece doc.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +2
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:42 | 12.03.2012.
    Quantus:
    Daj objasni nam malo cjelovitije.
    Prikaži cijeli komentar
  36. -11
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:39 | 12.03.2012.
    teoreticar

    kao sto ti ime govori iznio si nekakvu teoriju zavjere. istina je jest da su u pocetku amerikanci podrzavali sadama iz razloga koje mi se nadju sad pisat, ali nisu imali nikakav utjecaj na njegov dolazak na vlast. zna se kako je sadam dosao na vlast
    Prikaži cijeli komentar
  37. +5
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:35 | 12.03.2012.
    teoretchar:
    u pravu si apsolutno.
    Prikaži cijeli komentar
  38. +7
    teoretichar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:30 | 12.03.2012.
    Sadam je vojnim udarom potpomognutim od strane CIA-e instaliran u Iraku, isti su mu dostavili kemijsko oružje, isti su mu prodali masu oružja da preko njega oslabe Iran koji je već tada bio prijetnja, nakon što su im unutarnja upletanja u Iran izmakla kontroli cilje je bio destabilizirati ih izvana u ratu bez pobjednika. Istodobno je trajala hladnoratovska konfuzija i strah od sovjetskog strateškog prodora na Bliski istok. Isto tako, Iran je trn u oku "zapada" od kad se Shah suprostavio Britancima i odbio biti njihova kolonija te nacionalizirao strateške resurse. Sve poslije toga su bile "prljave" igre u regiji koje traju i danas. Nuklearni program pokušaj je Irana da se konačno izvuče iz cijelog tog neo-kolonijalnog gliba i stranih pritisaka koji traju već desetljećima.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +2
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:29 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    A Američki i Izraelski mir i blagostanje.
    Prikaži cijeli komentar
  40. -7
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:25 | 12.03.2012.
    Volim Iran:

    ne znam gdje si ti procito da sam ja napisao da treba iracane istrijebit. vadis zakljucke ne znam ni ja odakle. hitler je bio napadnut i svrgnut zbog svojih zlocina i osvajacke politike jednako kao i sadam. sadamovi ratovi protiv irana i kuvajta su odnijeli na milijune zivota
    Prikaži cijeli komentar
  41. +2
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:20 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    Stari moj, zločin nad jednim narodom ne opravdava zločin koji se vrši
    nad tim istim narodom. Po tvojoj logici cijeli Njemački narod trebalo je pobiti jer su oni pobili pola Židova.
    Nema logike.
    Prikaži cijeli komentar
  42. -10
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:15 | 12.03.2012.
    Volim Iran: 16:07 12.03.12'
    Quantiko:
    Zar si siguran da taj rat Iraka i Irana nije bio u režiji
    CIE i MOSADA.

    daj se uozbilji molim te. u tom ratu se izrael borio na strani irana. smijesno je sto za sve optuzujete ameri i izraelce. vjerojatno su oni krivi sto danas puse bura vanka ili sto ce za par dana opet pasti kisa
    Prikaži cijeli komentar
  43. -6
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:13 | 12.03.2012.
    sudeci po ovim minusima koje ste mi dali mogu zakljuciti da negirate iracke zlocine nad kurdima i postojanje kemijskog oruzja.
    Ubijeno je najmanje 50.000 civila, uključujući zene i djecu.
    Uništeno otprilike 4.000 od 4.655 kurdskih sela u iračkom Kurdistanu.Između 1987. i 1988., 250 gradova i sela je izloženo kemijskim oružjem.
    Uništeno 1.754 škola, 270 bolnica, 2.450 džamija, 27 crkava.
    Izbrisano gotovo 90 % kurdskih sela u napadnutim područjima
    Prikaži cijeli komentar
  44. +1
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:07 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    Zar si siguran da taj rat Iraka i Irana nije bio u režiji
    CIE i MOSADA.
    Prikaži cijeli komentar
  45. +2
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:03 | 12.03.2012.
    @quantico
    ......i onda je svizac zamotao čokoladu u foliju..... :)))
    ajd sad pajki...
    Prikaži cijeli komentar
  46. +8
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:03 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    nisam se nimalo uzbudio, dapače ugodno se zabavljam, ovo je kao da pričamo uz kavu, ali ipak da ti kažem Ameri su u Vjetnamu ubili
    par milijona ljudi,sjeti se Paname, Čilea,Grenade,Salvadora,
    sad nedavno Iraka,Libije, ja ne tvrdim i ne optužujem generalno
    Američki narod ali njihova politika je žločinačka.
    I opet ponavljam u pitanju je NAFTA.!!!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  47. -2
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:03 | 12.03.2012.
    +3Volim Iran: 15:35 12.03.12'
    Quantiko:
    Što su to Ameri našli u Iraku, možda A-bombu ili kemijsko oružje?
    daj prijatelju idi u park i ohadi malo.!!!!!
    Nafta je jebena stvar.

    malo je cudno da branis jedan irak a volis iran. u irackoj invaziji na iran je poginulo prema procjenama 800 000 iranaca, a i ne sjecam se da su se iranci bunili kad je sad zapoceo invaziju na irak, cak su se borili sa kurdima protiv iracana
    Prikaži cijeli komentar
  48. +3
    TP
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:53 | 12.03.2012.
    "Pametne" bombe, "pametna" spužva u madracima, "pametna" tava za pečenje, "pametan" beton i ... "pametni" političari. Svi su jednako "pametni".
    Kako od "pametnog" napraviti pametnog?
    Prikaži cijeli komentar
  49. -10
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:49 | 12.03.2012.
    LauS:

    a ko kaze da su te pobunjenike naoruzavali zapadnjaci? SANA RT? 7500 ljudi je sirijski rezim pobio, zelis reci da su to sve teroristi. pa cak i djeca od 12 godina. samo mi nemoj pocinjat price da su tu djecu teroristi koristili kao zivi stit. gdje su dokazi o onih 100 francuskih vojnika? sirijska propaganda. vec danima ne dozvoljavaju crvenom krizu ulazak u homs, a danas citam da su sirijske snage izmasakrirale 45 zena i djece.
    Prikaži cijeli komentar
  50. -10
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:44 | 12.03.2012.
    Volim Iran:

    sto si se tako uzbudio? naravno da nisu nasli atomsku bombu, ali su nasli kemijsko oruzje. sadam je kemijskim oruzjem pobio na stotine tisuca kurda ako nisi znao
    Prikaži cijeli komentar
  51. +1
    Nizzde
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:43 | 12.03.2012.
    OK samo mi nije jasno kako će doći avion iznad bunkera i ispustiti bombu
    to je bomba mora se ispustiti iznad cilja
    Prikaži cijeli komentar
  52. +3
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:38 | 12.03.2012.
    Quantico heheheeh dobar si:D samo me zanima ko je financirao, obučavao i naoružavao one teroriste koji su napadali Siriju. Očito je ko su tu negativci i malom djetetu. Al neću više ulazit u daljnju diskisiju s tobom, jer vidim da namjerno okrećeš priču, i izbjegavaš odgovorit na pitanja. Ne znam dal zato jer jednostavno ne možeš shvatit neke stvari il su ti stavovi na prodaju. Kako bilo vrijeme će pokazat istinu;) pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  53. +6
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:35 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    Što su to Ameri našli u Iraku, možda A-bombu ili kemijsko oružje?
    daj prijatelju idi u park i ohadi malo.!!!!!
    Nafta je jebena stvar.
    Prikaži cijeli komentar
  54. -8
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:32 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    S Korea je ugrožena od svojih južnih susjeda, pustimo ih da se dogovore sami bez uplitanja Amerkanaca. Yenkiji nisu med i mlijeko.!!!!

    zanimljivo je kako obrces situaciju. da nije mozda juzna koreja ugrozena od svojih sjevernih susjeda? i uopce ne govorim da su ameri med i mlijeko, daleko od toga.
    Prikaži cijeli komentar
  55. -11
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:30 | 12.03.2012.
    LauS:

    istina je da iran nije nikoga napao vec 300 godina, ali isto tako je poznata cinjenica da financiraju razne teroristicke skupine od hamasa, hesbollaha i drugih. isto tako u americkoj invaziji na irak borili su se uz kurde
    Prikaži cijeli komentar
  56. +3
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:28 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    S Korea je ugrožena od svojih južnih susjeda, pustimo ih da se dogovore sami bez uplitanja Amerkanaca. Yenkiji nisu med i mlijeko.!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  57. +5
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:25 | 12.03.2012.
    Quantico opet pokušavaš sve prikazat crno-bijelo ha;) djetinjasto je vjerovat da "zapad" želi napast Iran radi nuklearnog programa, kao što su željeli napast i Siriju radi ljudskih prava. Nisi odgovorio ko to ima pravo određivat koja država smije razvijat nuklearnu tehnologiju? Valjda jedia država koja ju je i koristila protiv civila jeli;) isto tako svatko ima pravo na obranu. Ako to ne možeš shvatit, ako ne shvaćaš da svijet neće bit sigurniji sve dok ovaj i ovakav "zapad" određuje što je ispravno a što ne, onda mislim da ova rasprava gubi smisao. Jer možeš nešto tvrdit bez i jednog argumenta i činjenice. A činjenica je da Iran već 300 godina nije nikoga napao. Dok je Amerika s druge strane predvodi sve oružane sukobe koji se u ovom trenutku odvijaju na našoj palneti. Mislim da je pametnome dosta tko ovdje predstavlja sigurnost za mir;)
    Prikaži cijeli komentar
  58. +7
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:25 | 12.03.2012.
    quantico
    najbolje je da izrael i ameri imaju nuklearno naoružanje i da oni određuju tko će što raditi, zar ne?
    daj malo dođi sebi....
    uostalom, iran ne zanima nuklearna bomba, jer su svjesni da samo idioti je mogu aktivirati u svojoj blizini....ti misliš da će izrael ikad bacit bombu na iran, ako uzmeš u obzir zračenja i razno razna sranja povezana s tim. i šta će onda iranu nuklearka??? već je netko napisao...njih zanimaju neke sasvim druge stvari...
    a ova priča koju prosipaju ameri, je upravo to - šuplja priča.... neće se oni nigdje pretjerano angažirati ako zemlja nema dostatne resurse da američki skakavci isplate svoju invaziju
    Prikaži cijeli komentar
  59. -7
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:20 | 12.03.2012.
    Volim Iran:

    raketiranje onog otoka zaboravio sam mu ime sa 4 smrtno stradalih medju kojima 2 civila pa onda potapanje juzno korejske krstarice i nuklearni program. to za tebe znaci ne ugrozavanje nikoga. mogao bi i ti malo u park :D
    Prikaži cijeli komentar
  60. +5
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:17 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    prijatelju, 90% ratova poslije IIsv rata su vodili Amerkanci.
    mislim da to sve govori. S. Koreja nikog ne ugorožava,njhov život,
    njihov izbor,!
    Malo si mi se zacrvenija.!!!
    Pozdrav,napravi đir po parku pa se vrati.
    Prikaži cijeli komentar
  61. -5
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:58 | 12.03.2012.
    Volim Iran:
    ne znam odkud ti dojam da raspravu shvacam preosobno jer nemam zasto. samo kazem moje misljenje, a to je da se protivim iranskom nuklearnom naoruzanju. meni je nelogicno i djetinjasto razmisljanje nekih pojedinaca kojima je argument "ako imaju izraelci i amerikanci nuklearku zasto nebi mogao i iran". najbolje je darovat par komada sjevernoj koreji pa i talibanima i onda neka prezivi onaj koji ima vecu zemlju i koji ce manje radijacije osjetit. dosta je nuklearnih katastrofa bilo u zadnjih 50 godina, ne trebaju se ponavljat
    Prikaži cijeli komentar
  62. +1
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:55 | 12.03.2012.
    hancak

    slazem se da je arabija veliki saveznik amera od 87 godine,,,
    dze iskopa to da je sponzirala arabija taj napad,,haj posalji link il neki dokument
    Prikaži cijeli komentar
  63. -4
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:54 | 12.03.2012.
    hancack: 14:49 12.03.12'
    @Quantico Sve troskove bombardiranja Srbije i Srpske republike snosila je Saudijska Arabija pa ti sam procijeni zasto.
    reci zasto da ne procjenjujem
    Prikaži cijeli komentar
  64. +1
    hancack
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:49 | 12.03.2012.
    @Quantico Sve troskove bombardiranja Srbije i Srpske republike snosila je Saudijska Arabija pa ti sam procijeni zasto
    Prikaži cijeli komentar
  65. +3
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:46 | 12.03.2012.

    Quantiko


    zasto su onda bombardirali bosanske srbe 95 i srbiju
    malo da zamazu narodu oci i da se stvori jos mrznje...da su toliko protiv srbije nebi dali da ulazi u eu..ali danas meni se cini da najvise amerika zeli da zemlje bivse juge budu u eu..
    Prikaži cijeli komentar
  66. +4
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:40 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    ne znam zašto ovu raspravu shvaćaš preosobno?!!!!.
    Prikaži cijeli komentar
  67. +5
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:27 | 12.03.2012.
    Ravnoteža straha je jedino mjerilo sigurnosti,bilo uvjek i biće,
    Židovi žive u okruženju kakvom žive i umjesto da se prilagode toj i
    takvo realnosti oni su stvorili pola milijarde neprijatelja, A-bombu
    koju imaju su dobili od Amerkanaca, tj. od cionističkog kapitala
    koji vjeruje u profit samo profit ali na štetu drugih naroda, vjera,
    i ideologija itd. Povjest Židova je takva kakva je, i oni sami su djelomično krivi za ono što im se događalo i očigledno nisu ništa naučili jer neće ili nisu umno sposobni,ali prije mislim ovo drugo.
    GAZA najveći konclogor čovečanstva je proizvod istih onih koji su
    prošli sve ono što sad rade tom Palestinskom narodu.
    Kako i na koji način, gledalući realno podržavati taj NEOFAŠIZAM cionista koji su kapitalom,lobijima, tajnim službama,su ili žele
    zagospodariti cijelim svijetom.
    Prikaži cijeli komentar
  68. -13
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:20 | 12.03.2012.
    LauS

    zasto su onda bombardirali bosanske srbe 95 i srbiju 99?
    Prikaži cijeli komentar
  69. +3
    Evolucija Zezancije
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:17 | 12.03.2012.
    Ma meni je puna kapa i tih židova i tih amera ja u svakom slučaju navijam za Iran jer vidio sam Afganistan, Irak i sve laži koje su izlagane da bi se te zemlje sorile i puna mi je kapa tih takozvanih antiterorista koji teroriziraju cijeli svijet tih odvratnih kretena i okupatora.
    Prikaži cijeli komentar
  70. +3
    zveki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:12 | 12.03.2012.
    radije bi zivio u stabilnom svijetu bez iranske nuklearke nego pod svakodnevnom prijetnjom nuklearnog rata na bliskom istoku.
    ------------------

    @Quantico

    Na žalost, ali dokle god USA i njezini sateliti vode ovakvu politiku kakvu trenutno vode - NEMA stabilnog svijeta i to je žalosna činjenica. Problem je u njima, ne u Iranu, "diktatoru" Assadu ili Pukovniku Gaddafiju, Lukašenku, Putinu itd, itd.
    Prikaži cijeli komentar
  71. +10
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:11 | 12.03.2012.
    I još jedna stvar Quantico. Kažeš da se protiviš "bilo kakvoj vojnoj intervenciji zapada. nadam se da ce iranci biti dovoljno razumni i da ce odustati od ovog programa" Zar ti zaista misliš da Amerika nebi pokušala napast Iran čak kada bi se Iran i javno odrekao svog nuklearnog projekta? Zašto su htjeli napast Siriju, vjerojatno radi ljudskih prava jel? Ako ti imaš mač i nasrćeš na mene, šta god ti ja pričao, bio bih lud kada i sam nebi uzeo mač;)
    Prikaži cijeli komentar
  72. +5
    Inception
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:08 | 12.03.2012.
    @LauS

    imas potpuno moju podrsku! Moje misljenje si upravo napisao!

    Pa "demokracija" i jeste da imas pravo na slobodu i prava, a Iranci imaju pravo da prave u svojoj drzavi sto zele!

    Ko je SAD ili Izrael da odredjuju kako ce sta raditi?? Licemjerno do bola!
    Prikaži cijeli komentar
  73. +14
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:58 | 12.03.2012.
    Quantico ne trebaju nas napast vojno da bi nas okupirali. A kaži mi, recimo kada bi se mi čak i pobunili oko nekog ključnog pitanja, ko bi ih spriječio u tome da nas "kazne". Pravila, propisi, naši "prijatelji", kaži tko bi ih spriječio? Zar već nisi shvatio da ako žele mogu napravit bilo koji presedan. U Libiji je po rezoluciji UN-a trebala biti samo zona zabrane leta pa pogledaj kakav se scenarij tamo odvio. Na Siriju su krenuli naoružavajući teroriste bez ikakvih rezolucija. Šta ti misliš da njima nešto znači što smo mi članica NATO-a? Ako to misliš onda si naivan. Ne znam dal će postati stabilniji sa jos jednom nuklearnom silom, al ako mi nemamo hrabrosti kao ni ostatak "zapadnog" svijeta, to ne znači da se Iran nema pravo braniti. Ne znam dal ti je to jasno, al svatko ima pravo braniti svoju nezavisnost. Tko to ima pravo odredit Iranu dali smije imat nuklearne projektila? Nećeš mi valjda reć da jedini koji su ih u povijesti iskoristili i to gađajući civilne mete. Ne znam da li ti je poznato, al da Japan nije kapitulirao, Amrika je imala u planu još 6 atomskih bombardiranja u samo 3 slijedeća tjedna. Jeli znaš koliko su civila ubili sa samo dvije atomske? I oni će određivat tko je "opasan" da posjeduje nuklearnu tehnologiju. Pa da upravljam državom koja se prepriječila interesima Amerike još bi istog dana kupio od Rusije nuklearne projektile. Nemoj brkat tko je ovdje agresor a tko se brani. Pa ako ćeš izazvat treći svijetski rat braneći se, tko je zapravo kriv, ti što nisi popustio i branio si svoju slobodu, il onaj tko te napao? Sad bismo svi trebali biti mirni i poslušni, jer bi boglo bit još gore ha:) pa tak se ponašaju oni koji se nemaju hrabrosti oduprijet, pa tako se ponašamo mi odnosno naša vlada, al to ne znači da i Iran nesmije imati hrabrosti. I zato kao država i narod imaju moju podršku..
    Prikaži cijeli komentar
  74. +8
    chavez&co
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:53 | 12.03.2012.
    pokusavam da ne zalazim u komentare ostalih jer smo na ovome portalu da damo komentar i malo damo oduska svom mozgu i svojoj dusi, ali samo par pitanja za "Quantico"sta misli o izraelskom nukleranom oruzju i da li bi se Izrael ovako ponasao u palestinskim podrucjima a njihove tajne sluzbe u ostatku svijeta da nema nuklerno oruzje
    Moje misljenje je da nebi nego bi sjeo za pregovaracki sto i trazio da se svijet oslobodi od nuklearnog naoruzanja .
    Sto se tice mene licno protiv sam bilo kakve upotrebe A-energija o bombama da nepricam,mi ljudi stanovnici Zemlje nismo spremni za takvu vrstu sile u bilo koju svrhu ,dokaz nam je i potres u Japanu i posljedice , da ne pricam o Cernobilu za kojeg sada placamo svi cijenu naglim porastom oboljelih od raka
    Prikaži cijeli komentar
  75. +6
    chelavi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:39 | 12.03.2012.
    da pojasnim nekim analiticarima rata,,,sto se tice irana nema atomske bombice ima sigurno nesto puno jace,,,,njihovo koristenje atomske energije i sastojke koriste u medecinske svrhe,,kao sto je presjednik rekao ima ljek za sve bolesti,,i bice dostupan svima,,,uskoro....

    a sto se tice bunkera i ja mislim da je starija malo vjest,,,bilo se negdje vrtilo po netu kada su probali na bunker puno jace bombe od americki pa nista,,,,
    Prikaži cijeli komentar
  76. +3
    mmfjeblef
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:19 | 12.03.2012.
    K3...govori istinu..evo ga video o tome da Iran razvija plazma tehnologiju i letece tanjure (intervju pocinje na cca 9 min.)
    youtube.com/watch?v=q70f4hXp3GY&feature=related
    Prikaži cijeli komentar
  77. +3
    sporkhi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:18 | 12.03.2012.
    @spunk
    "Prema tome mi se momentalno veselimo jedinima koji TO zaustavljaju, a paradoksalno je da smo im "službeno" suprotstavljeni...
    Paradoks (grč. παράδοξος, paradoksos = nevjerojatan)
    NEVJEROVATNO-ali istinito !"

    spunk ne čimi li ti se da to kod nas i nije neki paradoks buduci da nam nije prvi put da "smo" na pogrešnoj strani...mislim na drugi svjetski...ako malo usporedimo slicnosti su ogromne izmedju onda i sada...nakon pedesetak godina slodode opet smo u raljama trulog kapitalizma i imperijalističkih sila...
    Prikaži cijeli komentar
  78. -10
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:15 | 12.03.2012.
    LauS:

    libija, egipat, irak, talibani nikad nisu bili dio nato saveza, tako da ih se ne moze usporedjivati sa nama. mislis da ako je svijet sada nestabilan da ce postati stabilniji sa jos jednom nuklearnom silom? ne bi se bas slozio sa tom tvrdnjom.
    Prikaži cijeli komentar
  79. +2
    Dule
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:14 | 12.03.2012.
    Dule

    Nije u vezi ovog naslova, ali je neko pitao za Makedoniju i evo:

    kurir-info.rs/planeta/albanci-bejzbolkama-pretukli-se...
    Prikaži cijeli komentar
  80. +11
    spunk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:09 | 12.03.2012.
    ... Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja!

    Slobodno volite Iran-zdravi ste....

    Prikaži cijeli komentar
  81. +11
    pleniglacial
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:05 | 12.03.2012.
    inače...budući sam geolog po struci...prah mi geolozi zovemo silt.
    to su čestice veličine od 4-63 mikrometra u promjeru ili 0,004-0,063 mm da bude lakše.
    siltozni materijali odnosno sedimenti su strašno čvrsti.
    najbolji primjer su siltit i les (prapor na hrv), koji su, na dodir 'kao beton'. glavni sastojak lesa je upravo kvarcni silt.
    razlikuju se ipak od betona po poroznosti, koja je za les oko 50%, što mu daje i određenu dozu elastičnosti.
    zaista, dodavanje praha (silta) i vlakana, mi se čine logičnima, ako želite ojačati beton, ali mu dati i elsatičnost.
    jer ako je prekrut, puca usljed vibracija (koje mi MOP bombe izazvale).
    Prikaži cijeli komentar
  82. +13
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:02 | 12.03.2012.
    Quantico i Libija je bila dio "zapadnog" saveza, i egipat također, i Irak u svoje vrijeme, mislim da čak i talibani u Afganistanu, i da ne nabrajam dalje. Pa pogledaj što se dogodilo saveznicima tih impreijalista. Znači po tvome bi mi trebali biti tiho dok i na nas ne dođe red? Isto tako ja ne vidim zašto bi nas Iran "jeb.ao" jer koliko vidim oni cijelo vrijeme pokušavaju smirit situaciju i odmjerenim potezima otvorit oči europskim narodima. Koliko su puta upozorili prije nego su pojedinim državama uskratili naftu, i još uvijek nisu svima a mogu. Iran za razliku od imperijalista kojih smo i mi dio ali ne našom voljom ne širi "demokraciju" po ostatku svijeta. Kažeš da bi rađe zivio u stabilnom svijetu bez iranske nuklearke, ali meni se ovaj svijet ne čini stabilnim a Iran nema nuklearku jel tako? Pa ako se mene pita nek Iran proizvede nuklearnu tehnologiju za vojne svrhe jer ima pravo branitit svoju nezavisnost. A očito je nuklearni potencijal jedini jamac sigurnosti. Žalosno je al u takvom svijetu živimo..
    Prikaži cijeli komentar
  83. +8
    Aragorn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:02 | 12.03.2012.
    Tako je, mi jesmo saveznici tih istih imperijalista, ali samo zato jer nam je položaj zemljopisno uvjetovan. To ne znači da pod mus moramo prihvatiti svaku vijest bezuvjetno, jer su nam tako javili naši saveznici.... Državna politika je jedno, a nešto drugo je stajalište pojedinca. Pojedinac može imati svijest o nužnosti pripadanja NATO - u i EU - ji, ali može imati i svoje stajalište o svinjarijama koje te organizacije po svijetu rade. To je znak mentalnog zdravlja dijela ljudi i odmaka od dirigiranog mainstreama. Stoga, bez obzira što u načelu s najboljim željama za sve nas u Hrvatskoj, iako pokazatelji općeg stanja nisu nimalo optimistični, osobno podržavam članstvo RH u tim organizacijama, više bih volio da neka zemlja - neka je to i Iran - uspostavi potpunu vojnu ravnotežu i time definitivno zaustavi neoliberalistički model invazivnog kapitalizma u Aziji. Dok je postojala blokovska podjela, živjelo se općenito vrlo dobro, postojalo je određeno strahopoštovanje i svak je znao koji je njegov. Danas kad se SAD profilirao kao jedini svjetski policajac vidimo svi da situacija ne valja. Puno je ljepši svijet s puno različitih rasa, ljudi raznih tradicija, načina poslovanja i privatnih težnji, društava uspješnih na raznim modelima funkcioniranja, raznih religija na jednom mjestu, oblačenja, hrane itd.... Neoliberalni globalizam ima cilj sve podrediti novcu i sve nas izjednačiti tako da svi kao jedan s istim mislima i težnjama kročimo po svijetu. E pa neće ići.
    Prikaži cijeli komentar
  84. +12
    spunk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:59 | 12.03.2012.
    Mi smo saveznici imperijalista, protiv naše volje,voljom naših vlastodržaca...
    Ako imperijalisti(skupa s nama,fuj) nemaju uravnoteženih protivnika-gaziti će svijet svojom čizmom i naravno s hrvatskim vojnikom(u NATO,između ostalih naroda )..Pa neće "elita" u vojnike...Mi smo u povijesti oduvijek bili za topovsko meso velikih sila(graničari...)...Kad zgaze sve narode(imperijalizam) ,onda će se okrenuti u svoja dvorišta i zgaziti radnike(kapitalizam).
    Prema tome mi se momentalno veselimo jedinima koji TO zaustavljaju, a paradoksalno je da smo im "službeno" suprotstavljeni...
    Paradoks (grč. παράδοξος, paradoksos = nevjerojatan)
    NEVJEROVATNO-ali istinito !
    Prikaži cijeli komentar
  85. +10
    pleniglacial
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:58 | 12.03.2012.
    uostalom...taj MOP ima 13,5 T!
    koji izraelski avion to može nositi? nijedan!
    F-15 može max nositi 9t oružja, a F-16 puno manje.
    a ako bi išli s nekakvim transportnim avionom, taj bi bio srušen, čim bi ušao u zračni prostor irana.
    p.s. Bravo za iranske stručnjake, što su radili na razvijanju tog betona!
    Prikaži cijeli komentar
  86. -16
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:55 | 12.03.2012.
    Volim Iran:

    svatko ima svoje svoje misljenje o ovoj situaciji. moje misljenje je da se iranu ne smije dozvoliti nuklearno naoruzanje, ali isto tako se protiv bilo kakvoj vojnoj intervenciji zapada. nadam se da ce iranci biti dovoljno razumni i da ce odustati od ovog programa
    Prikaži cijeli komentar
  87. +13
    K3nsh1ro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:51 | 12.03.2012.
    btw ljudi ako niste upućeni Iran ne razvija nuklearno oružje nego plazmeno oružje i plazmene reaktore...to je nova tehnologija čiste energije...Moraš razvijat oružje da bi se obranio od onih koji te žele ukloniti jer Iran misli napraviti revoluciju svijeta uskoro.... LOVE 2012
    Prikaži cijeli komentar
  88. +20
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:48 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    kad smo mi građani odlučili da budemo saveznici NATO paktu.
    čitaj što rade u Afganistanu. Ja to nikad neću podržati,US vojnici
    su ubojice i zločinci.
    Prikaži cijeli komentar
  89. +7
    K3nsh1ro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:47 | 12.03.2012.
    Ma nema šanse da ce Izrael napast Iran bez da po njima baca nuklearne bombe... nemaju drugi odgovor nego nuklearnu silu...
    Prikaži cijeli komentar
  90. +6
    Međimorec
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:37 | 12.03.2012.
    Ne bi Iran toliko otvoreno izazivao da nema...
    Ovo nisu prazne priče što se tiče betona. Postoje aditivi koji se dodaju "normalnom armiranom" betonu. Svrha aditiva (praškasta smjesa-recept se storgo čuva, a ima ih više) je da prilikom zalijevanja vodom i postepenog sušenja nastanu povezana mikro vlakna u jednu mrežu, koja daje dodatnu čvrstoću betonu, rezultat moguća neprobojnost. Taj beton se uistinu razvijao za trusna i područja pogođena potresom, ali eto drago mi je što je našao i primjenu u Iranu.
    Čekam odgovor Izraela...
    Prikaži cijeli komentar
  91. -30
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:37 | 12.03.2012.
    Volim Iran

    prijatelju mi smo saveznici tih imperijalista tako da nas nemaju razloga jebat. prije ce nas jebat jedan iran kad naprave nuklearku. to sto ti vise preferiras iran od "imperijalista" ne znaci da iran preferira nas. mi smo za njih isti kao i svaki nato saveznik. znas kako se kaze, s kim si takav si. za njih postoje samo muslimani. radije bi zivio u stabilnom svijetu bez iranske nuklearke nego pod svakodnevnom prijetnjom nuklearnog rata na bliskom istoku.
    Prikaži cijeli komentar
  92. +3
    patkovic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:33 | 12.03.2012.
    trebaju im ubijat vodeće ljude koji su odgovorni na ulici kao što su oni likvidirali profesore fizike
    Prikaži cijeli komentar
  93. +11
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:31 | 12.03.2012.
    Quantiko:
    samo da imaju imperijalisti, pa da nas još više jebu.
    Prikaži cijeli komentar
  94. -25
    Quantico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:26 | 12.03.2012.
    nije mi jasno zbog cega navijate za iranski razvoj nuklearnog oruzja. jeli nam treba novi hladni rat? treba li nam da svi zivimo u strahu od nuklearne kataklizme? sto manje nuklearnih sila to bolje
    Prikaži cijeli komentar
  95. +6
    Volim Iran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:25 | 12.03.2012.
    imali koja MOP bomba da zbriše te gadove imperijalističke zauvjek.
    Prikaži cijeli komentar
  96. +8
    jajaisamoja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:22 | 12.03.2012.
    zasto nema nikakve vjesti o neredima u Makedoniji?vec 3-4 dana grupe siptara napadaju makedonce,a ovde ni reci o tome.jel to zbog albansko-hrvatskog prijateljstva i sirenja medjuetnicke tolerancije?
    Prikaži cijeli komentar
  97. +11
    zveki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:22 | 12.03.2012.
    Za očekivati bi bilo da "najveća demokracija na svijetu" priča miroljubivu priču, ali jok, oni idu na izgradnju još jače, još veće, još bolje bombe!

    Pametnom dosta!
    Prikaži cijeli komentar
  98. +8
    ma nemoj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:22 | 12.03.2012.
    nevjerojatno je da se o izgradnji snažnijih bombi otvoreno priča i nikom ništa. što da neka druga država krene zagovarati uništenja USA nuklearnih postrojenja? taj scenarij je njima nepojmljiv, a ipak, oni su jedina država koja je bacila nuklearnu bombu.
    Prikaži cijeli komentar
  99. +11
    Inception
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:12 | 12.03.2012.
    Svjesni su oni da je Iran pretvrd orah za razbiti!

    Nece tu jos doci do sukoba, jer bi se Washington-London-Tel Aviv trojstvo sa antikristom na vrhu piramide urusilo kao kula karata!
    Prikaži cijeli komentar
  100. +8
    JureM
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:07 | 12.03.2012.
    rekao je kako se upravo radi na izgradnji snažnijih bombi koje bi trebale biti dovoljno jake da penetriraju i u najdublje bunkere. To je baš proizvod kojeg ovaj svijet treba. Pišati će nam unuci po grobovima.....
    Prikaži cijeli komentar
  101. +18
    :3
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:37 | 12.03.2012.
    ma bravo za iran! :)
    Prikaži cijeli komentar
  102. +14
    kaveni.ivan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:34 | 12.03.2012.
    malo (za)starija vijest.
    izrael je odustao od kupovine MOP-ova...baš zbog nemogućnosti penetracije iranskih podzemnih postrojenja.
    čak je i pentagon projekt MOP nazvao promašenom investicijom.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.