Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Grčki premijer Samaras: "treba nam više vremena za implementaciju rezova"

Grčki premijer, Antonis Samaras, istaknuo je kako Grčkoj treba dodatno vrijeme za implementaciju svih obvezujućih mjera štednje i rezova. Izjava dolazi neposredno prije današnjeg sastanka s predsjednikom Eurogrupe, Jean-Claude Junckerom. Za njemački list Bild Samaras je rekao kako Grčkoj treba više "prostora za disanje".

S druge strane, brojni predstavnici Trojke, ali i pojedini istaknuti njemački dužnosnici, smatraju kako Grčka još uvijek nije napravila dovoljno i zbog toga je pod upitnikom isplata drugog velikog kredita od 31,5 milijardi eura. Novi kredit Grčkoj je neophodan ukoliko želi izbjeći bankrot. Isplata novog kredita trebala bi biti obavljena idućeg mjeseca, ali samo pod uvjetom da Grčka ispuni sve mjere na koje se obvezala.

No, smatra se kako će na današnjem razgovoru s Junckerom, Samaras tražiti odgodu implementacije na dvije godine. Samaras je svjestan činjenice da bi implementacija svih rezova odjednom mogla imati izuzetno neugodne posljedice, pogotovo po njega i njegovu vladu. S druge strane, EU i Trojka do sada nisu pokazivali previše "milosti" kada je riječ o odgodi i vjerojatno to ni danas neće biti slučaj.

Izvori:

BBC | Bild

Komentari

(35):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:44 | 23.08.2012.
    noriega
    Tupac Amaru Shakur mu je ili rođeno ime, ili mu je majka poslije službeno promijenila ime, a Lesane Parish Crooks je ime za koje se samo pretpostavlja da mu je pravo ime. U svakom slučaju, majka mu je zaslužna u odabiru imena Tupac Amaru. Vjerujem ti da je točno što se tiče uzroka njegove smrti, ali ne slušam njegove pjesme, nisam po njemu odabrao nadimak na advanceu i nisam se uvrijedio pa se ne moraš ispričavati.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    noriega
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:41 | 23.08.2012.
    Tupaq vau pravi plemenski vođa (ok car), pošto si mi dao link na wiki sa opširnim izvorom informacija sve sam u tren oka shvatio. bdw njemu mama nije dala ime Tupac nego Lesane Parish Crooks, pod tim imenom je kršten. hehe umjetnik prije bi rekao vrhunski intelektualac koji je ubijen zbog izravnog napadanja masona.
    Nema veze zovi ti sebe kako god želiš tvoj odabir i isprika ako sam te uvrjedio.
    A sad o grčkoj hmm temperatura u ateni 36 stupnjeva, hehe da nebi admin rekao da sam skrenio sa teme.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +2
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:46 | 23.08.2012.
    noriega
    1) Tupaq Amaru nije nikakav plemenski vođa. On je posljednji nezavisni car Tawantinsuyua iliti Carstva četiri stranke svijeta, ili Carstva Inka. Plemena su jedno, a narodi su drugo. Kao npr Goyathlay/Gerónimo je Apač (narod) iz Chiricahua (pleme).
    2)Tupaq i Tupac nisu isto po samom izgovoru u kečuanskom, jer se Tupaq čita kao Tupah, a Tupac kao Tupak.
    3)Neovisno o tome za koga sam prvo čuo, nije mi se nikad bila namjera nazvati po reperu, jer on je za mene samo umjetnik i pjevač sa tragičnom sudbinom čija je majka također razmišljala poput mene pa sina nazvala po velikom borcu za slobodu svoje domovine, a ti kad si ga nazvao plemenskim vođom, vrijeđaš ne samo simbol koji nosi Tupaq Amaru, nego i odabir imena majke Tupaca Amarua Shakura.
    4) Jesi ikad čuo za imena poput José Gabriel Kunturkanki (Tupaq Amaru II), Julián Apaza (Tupaq Katari), Tupaq Wallpa, Tupaq Yupanki?
    I na kraju mogu ti reći da sam za Tupaqa Amarua čuo prije zbog MRTA-e kad su upali 1997. u japansko veleposlanstvo, a da ne govorim da sam čuo i za skupine poput Tupamaros iz Urugvaja još iz '70-ih. Nemoj sebe postavljati kao mjerilo svih stvari. Ako ti ne znaš za nešto, ne znači da i drugi ne znaju.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    Valter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:22 | 23.08.2012.
    noriega, ne znam za njega ali ja sam prije čuo za tupaqa. za ovog repera, što li je već dugo nisam ni znao, čak mislim da sam nešto o tupaqu učio u školi, ne sjećam se , davno je bilo. ja mislim da ti za tupaqa nikad nisi čuo nego samo za repera što znači da rupe u obrazovanju imaš ti ,a ne on :)
    Prikaži cijeli komentar
  5. 0
    noriega
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:06 | 23.08.2012.
    tupac amaru smješno je i nevjerujem ti, izvorno si čuo prije za tupaca nego za plemenskoga volju od inka. prvo priznaj sebi pa drugima.
    Prikaži cijeli komentar
  6. +5
    marko22
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:06 | 23.08.2012.
    Ovo se svodi na pitanje da li Grci zele slobodu ili ropstvo. Sloboda dolazi sa jako velikim siromastvom. Uvodjenje drahme i bankrot bi ucinio grcku zemljom treceg svijeta sa standardom zivljenja na nivou Srbije ili Bosne. Medjutim Grci su izabrali ropstvo zaradi vece socijalne sigurnosti i nesto manjega standarda. Bili su izbori i Grci su to izabrali. Dakle narod je kriv jer ne zeli slobodu. Bivsi americki predsjednik Jefferson je rekao da narod koji prodaje slobodu za mrvu sigurnosti ne zasluzuje ni jedno ni drugo.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +1
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:03 | 22.08.2012.
    noriega
    Tupac Amaru Shakur je uzeo umjetničko ime po Tupaqu Amaruu, posljednjem vladaru Inka iz Vilcabambe kojeg su ubili 1572. i nema ponavljam NEMA nikakve veze s reperom. A ja ga pišem po kečuanskom pravopisu iz čijeg jezika izvorno dolazi to ime I nemam ga nikakvu namjeru pisati po engleskom pravopisu.
    qu.wikipedia.org/wiki/Tupaq_Amaru
    A ovo je en.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur Vidiš razliku?
    Prikaži cijeli komentar
  8. +3
    karo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 22.08.2012.
    Grcka nije za zaljenje,maheri su za prikrivanje i neplacanje danak.samo 2009te godine,oprosteno je,advokatima,ljekarima,inzinjeri i druge... -28 milijadrde evra..to je 31% od grckog deficita za 2010.A "oprosteno"je jer su zastarili nalozi za naplate.Kvaka je u tome,sta grcki zakon dozvoljava da naplata dugova zastari za godinu dana :)..!ja znam da u vechinom zemalja,danak nikad ne zastari,a ne za jednu godinu .
    druga stvar,dali znate zasto u grckoj,99% kucha nema krovova,u klasicnom smislu,nego je raman krov? ako neka krova,onda kucha nije zavrsena,i neplacha se danak za tu kuchu..
    ima puno takvim stvari u grcku.Jedna drzava moze da zivi,ako skuplja danak.a ako ne skuplja,onda uzima kredite da bi funkcionirala drzava sa celom birokratijom :)!
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:46 | 22.08.2012.
    Ummet
    Kako za situaciju može biti kriv narod, kad nemaju izbora, za koga god glasali svaka garnitura bi zadužila narod još više. Što su Grci mogli napraviti da ih oni koji upravljaju javnim financijama ne zaduže? Nije problem u normalnom dugu, da kamate na dug nisu višestruko veće od glavnice, taj dug bi se mogao otplatiti, ali nije ni namijenjeno da se dug otplati, nego da se dođe u posjed svega vrijednog što jedna država ima i tako ju se stavi pod 100%-tnu kontrolu.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    DEJAN-SKOPJE
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:33 | 22.08.2012.
    bravo ljudifinih sam se komentara nacitao, drago mi je da nas ima sve vise i vise "probudjenih" ja bi samo dodao jedan vic:lete nad nekom selom dva vampira, jedan star i iskusan i jedan mlad neiskusan zeljan dokazivanja i zedan krvi.i kaze stari vampir mladome ;sinko ajmo se spusiti doli i isisati nesto krvi nekolicini najdebelijih seljaka! a mladi vampir na to rece; ne ajmo se spustiti doli i svimseljacima isisati cilu krv!!!stari ga vampir pogleda i mu kaze; SINKO MI SMO VAMPIRI NISMO BANKARI!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  11. 0
    Ummet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:48 | 22.08.2012.
    Ma nemojte mi branit Grčku! Umjesto da diskutuju o vraćanju duga i smanjenju zaduživanja oni pjevaju PAOKARU u skupštini!??!?! Šta im fali da im standard opadne 30-40-50% pa onda lagano nek se razvijaju. Navikle guzice na 13,14,15,16 platu pa sad teško. Ovo došao nenormalan vakat - ko živi skromno glup je, a ko se razbacuje i kreditira pametan je!? Ja bi u USTAV svoje države stavio: "ZABRANJUJE SE UZIMANJE KREDITA", a ne ovako kupuje se socijalni mir, al na kredit. Ma dajte molim Vas. Jel vi stvarno mislite da tako svijet funkcioniše. Pa bil ti meni posuđivo pare da trošim na kurve i alkohol a ti da vrijedno radiš. Bi malo morgen!!!
    Prikaži cijeli komentar
  12. +1
    TomRy
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:27 | 22.08.2012.
    No lijepo,, Godinama ponavljane fraze tipa Grčka,Grčka,Grčka,,kriza,kriza,kriza,ljenčine,ljenčine,ljenčine,, 15.plaća,15,plaćq,15.plaća,,bamkrot,bankrot,bankrot,,,(uz svesrdnu pomoć "naših" hrvatskih medija, pa se lijepo stvori javno mnijenje po ukusu Brisela
    A u Grčkoj? Ljudi rade i bore se za život u mogućnostima koje su im ostale u nasljeđe od predhodnih "naših" pardon njihovih demokratski izabranih vlada(briselskih korumpiranih vazala). Čak se i demonstracije prikazuju u negativnom kontekstu
    Demokracija je krenula u svijet iz Grčke, ali danas ne stanuje u Grčkoj
    A kad malo spustimo loptu na zemlju, možemo vidjeti da su problemi za Grčku nastupili onda kad je već obavljena strana privatizacija, kada je Angela Merkel od grčke vlade naime vanjskog duga zatražila DA PRODAJU OTOKE, a Grčka korumpirana, lijena i nekooperativna je to ODBILA
    Tim slijedom je stvoren EU "slučaj" imenom Grčka
    Malcolm X: AKO NE BUDETE JAKO OPREZNI,MEDIJI ĆE VAS NATJERATI DA MRZITE POTLAČENE, A OBOŽAVATE NJIHOVE TLAČITELJE
    Prikaži cijeli komentar
  13. +1
    ILIRSKI PREPOROD
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:16 | 22.08.2012.
    youtu.be/S7Wl3FP7mUg

    Šta reć ,novac gori a zlato se topi , samo čista voda vrijedi :D
    Prikaži cijeli komentar
  14. 0
    Ummet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:40 | 22.08.2012.
    @Valter
    Ne znam šta da ti kažem, ako nemaš kredit i ako ne živiš preko granica mogućnosti onda ti uopšte nije loše! Kao ni meni! A zašto onda kukaš? Previše nam je SAT TV isprala mozak i svi hoćemo da živimo ko 50c. Ne može! Ne pita ni jedan Grk odakle mu 13,14 i 15 plata... Ne pita, nego samo uzima... I sad odjednom to su im podvalili. Ma nemoj!
    @Tupaq Amaru
    Što su uzimali kredit? Ko ih je tjero? Hajd ti od mene uzmi kredit. Hajd hajd! Ako si uzeo, ima da vratiš!
    Ko nas šiša što su nam političari korumpirani pa prodaju narod za suhu šljivu! TO JE NAŠA GREŠKA!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  15. 0
    noriega
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:37 | 22.08.2012.
    Tupaq Amaru, ako si već uzeo ime od Makavelija barem ga ispravno napiši jer taj čovjek zaslužuje poštovanje raskinio je ugovor sa vragom "masonima" da bi svijetu kroz pjesme pričao protiv koga se ovaj svijet treba boriti.. što se tiče Degena on je samo jedan pijun sa svojom smješnom leptir mašnom koja mu stoji kao da je propeler i nema apsolutno nikakve moći u hrvatskim masonskim krugovima jer je samo figura. R.i.p Tupac Amaru Shakur
    Prikaži cijeli komentar
  16. +6
    milena
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:29 | 22.08.2012.
    dragi moji...ja sam danas malo zaljubiška, pa mi sve nekako lepo... ne razumite me pogrešno.... Grčka treba da izađe iz Evrozone i proglasi bankrot, ali njene sise od političara to neće uraditi; svi mi sa exYu prostora treba da naoštrimo glogove koce, poteramo ove naše lignje i tajkune, i vratimo suverenitet i dignitet sopstvenim gospodarstvima; ali nećemo, nego ćemo ovde kukati na portalu...e, sad punch-line moje zaljubljenosti i opšte benevolentnosti: "pa barem nam je milo da ovde kukamo zajedno :-)"... dragi ljudi, osmeh na lice, prava kičma, i dupe uza zid!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    Valter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:52 | 22.08.2012.
    @Ummet,na moje pitanje što sam ja kriv da su se političari zaduživali nisi mi odgovorio ama baš ništa. kao prvo nikakav luksuz ne posjedujem niti patim za bilo kakvim luksuzom. (nadam se da ne smatraš da je krov nad glavom i auto star 11 godina luksuz.) kao drugo s lopovima ni ne razgovaram ,a kamoli da bi im govorio dobar dan osim ako je netko lopov, a da ja toga nisam svjestan.

    jedino prihvaćam kritiku da kukam kao što ti kažeš, po portalu jer tu si u pravu. kapitalisti će drhtati od straha tek kad svi mi ovdje ušutimo i kad nastane tišina.......tišina koja će im parati uši.
    Prikaži cijeli komentar
  18. +2
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:27 | 22.08.2012.
    Ummet
    Troje nas je u obitelji i kućni budžet je 4000 kn. Nemam ništa od toga što si naveo, niti imam neku želju za tim. Nismo nikad uzeli kredit. I opet kažem da su to lopovi i kad tu dođe EU ja se iseljavam u Južnu Ameriku, možda neće ni tamo biti med i mlijeko, ali sam siguran da gore neće biti.
    Fico
    Od navedenih mi se čini najmoćniji Degen, čovjek je ipak jedan od osnivača Velike Lože Jugoslavije.
    Prikaži cijeli komentar
  19. -1
    Ummet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:03 | 22.08.2012.
    @SVI
    Pa evo ovako. Standard u Hrvatskoj je nerealno visok! Imate puno lažnih boraca i puno dajete za penzije. NE MOŽETE DRŽATI OVAKO VISOK STANDARD ZATO ŠTO SE SAMO ZADUŽUJETE! Isto je u BiH, Srbiji, Sloveniji itd itd ... Kad ljudi budu htjeli SKROMNO da žive onda možda i bude normalnije, al onda nema IPHONE-a, IPAD-a, BMW-a itd itd ...
    @Valter
    E ZATO SI KRIV ! ZATO ŠTO HOĆEŠ LUXUZ I KOMFOR ! ZATO ŠTO LOPOVIMA OTVARAŠ VRATA I GOVORIŠ "DOBAR DAN" UMJESTO DA IH PLJUJEŠ! ZATO ŠTO ŠUTIŠ I SAMO PO OVIM PORTALIMA KUKAŠ!!!!
    Prikaži cijeli komentar
  20. +2
    Nostradurus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:00 | 22.08.2012.
    Mislim da im treba 100 godina, oprost dugova 100% i još toliko nepovratnih kredita. Kada će jednom shvatiti da bez izlaza iz EU i ukidnja ekspanzije novca na dug nema rješenja. Očigledno je da su Grci godinama uživali i teško im je zamisliti da toga više neće biti.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +2
    Sedma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:38 | 22.08.2012.
    @Fico
    Da samo jedna država pokrene ovako radikalan potez-nju bi slijedili i ostali narodi te bi se zadao udarac globalistima,a da bi se to napravilo narod prvo treba shvatiti tko vlada svijetom
    --------------------------------------------------------------
    To su napravili Venezuela, Ekvador, Argentina ali se, na žalost nije proširilo svijetom :(
    --------------------------------------------------------------
    Imam prijedlog ako me zko želi poslušati. Vi koji znate o čemu se radi i tko vodi Hrvatsku a uz to imate i FB profil, molim vas stavljajte linkove i tekstove na profil Vlade RH. To je vrlo posjećivana stranica. Ljudi danas postaju sve otvoreniji jer vide da ovo što se događa nema veze s pameću. Ja tamo stalno stavljam komentare, linkove. Ne kažem da će većina povjerovati ali dovoljno da se zapali barem mali plamen u glavama inteligentnih ljudi koji još uvijek razmišljaju svojom glavom pa da to bukne u požar. Do prije dvije godine ja nisam imala o ničemu nikakvog pojma. Dovoljno je bio jedan članak o Morgellonsu pa da krenem istraživati i čitati/gledati sve više i dublje. Ljudi se bore za golo preživljavanje pa možda nemaju vremena istraživati ali bi pročitali tekst/pogledali video ako bi im netko stavio link. I samo treba biti uporan. I pristojan da te ne blokiraju na samom početku. Moglo bi upaliti.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +1
    Fico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:13 | 22.08.2012.
    Tupaq Amaru

    Naravno da je nezamislivo tako nešto a pojedinac može jako teško uspjeti jer su mediji također pod kontrolom centra moći.
    Kažem,narodu se treba konačno reči tko vlada svijetom i Hrvatskom i ko su ti meštri koje naši i svijetski političari slušaju. Toplo peporučujem svima da pročitaju članak o Hrvatskom Bilderbergu
    dnevno.hr/vijesti/hrvatska/hrvatski_bilderberg_popis_...
    Prikaži cijeli komentar
  23. +2
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:00 | 22.08.2012.
    Fico
    E pa koliko god bujnu maštu imao ne mogu zamisliti da Vujčić ili prije njega Rohatinski, lupe šakom po stolu i kažu dosta je bilo, a još manje mogu zamisliti da to učine Josipović ili Kriminalović. Budući da svi dobivaju naredbe iz istog centra, teško da bi itko tako nešto učinio. Ja ne vidim kod nas pojedinca koji bi nešto radikalno poduzeo, a koji ima značajniju podršku naroda.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +1
    Outbox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:58 | 22.08.2012.
    Mister @Ummet ne uzima u obzir LIHVARSKO interesno ponašanje BANKARA i POLITIČARA. Za njega su bankari MORALNA REFERENCA. Ha Ha. Stvarno je čovječan.

    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    Fico
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:54 | 22.08.2012.
    Grčki narod se pod hitno treba ujediniti te oružanom pobunom preuzeti vlast i banke te uspostaviti diktaturu. Nakon toga otpisati sve javne dugove,nacionalizirati banke,te proizvoditi svoj novac,a ne kao što je to slučaj u svijetu kao i kod nas da Hrvatska kuna ovisi o euru. Svaka država treba proizvoditi svoj vlastiti novac i određivati tečaj. Nesmije se slušati Svjetska banka i MMF koji su "društva kćeri" u piramidi gospodara kaosa.
    Da samo jedna država pokrene ovako radikalan potez-nju bi slijedili i ostali narodi te bi se zadao udarac globalistima,a da bi se to napravilo narod prvo treba shvatiti tko vlada svijetom.
    Prikaži cijeli komentar
  26. +6
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:44 | 22.08.2012.
    Ummet
    A kome to Grčka duguje? I kako su ti kojima Grčka duguje(a i većina država ovog planeta) došli do enormnih količina novca? Izmislili su taj novac, on ne postoji u realnim vrijednostima, ali itekako žele od Grčke da im ga vrati (s kamatama) u realnim vrijednostima, prirodnim izvorima, prometnoj infrastrukturi, industriji, odnosno svemu onome što čini suverenitet jedne države na određenom području.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +2
    Sedma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:56 | 22.08.2012.
    @Ummet
    Pogledaj film Debtocracy pa ćeš vidjeti kako to funkcionira. Krediti se daju političarima pogotovo ako kreditori znaju da država neće moći otplatiti. Dio love (veći) ode političarima u džep, dio na uvjetovanu kupnju određenog proizvoda (kao npr. što je Njemačka uvjetovala Grčkoj kupnju oružja da bi dobila kredit). Na taj način za nepostojeći (virtualan) novac dobiješ nešto konkretno iz domene prirodnih botastava. Jel' ti znaš koliki su kredit uzeli naši političari i na što su ga utrošili? Evo ti primjer naših banaka, prodane su za 10% vrijednosti koja je uložena u njih. Sada dobit odlazi strancu a mi nemamo ništa od toga. Uz to rade što hoće. Kada je Grčka elektra bila privatizirana, vlasnici su kupili samo distribuciju i naplatu, održavanje je i dalje plačao Grk a sva dobit je odlazila strancima, cijene su se povečale za cca 200%. Željeznica se nije održavala, ukinute su linije a cijene se povećale. I sve to nakon privatizacije. Sve što je privatizirano, poskupjelo je (i tako svugdje u Europi), ljudi su otpuštani kao višak. Onda ti dođe kredit na naplatu a ti naravno nemaš novca pa tražiš novi kredit. I tako se krug zavrtio. Kada ti padne rejting, povećaju se kamate. I od kuda bi prosječni čovjek znao za to? Tko u Hrvatskoj zna što se događa i tko vrti konce. Svi jašu po političarima kako su oni nesposobni. Oni su itekako sposobni, problem je samo što oni ne rade za narod nego za gazdu koji ih plaća. Evo ti primjer Vesne Pusić http://​www.ultimatum.20m.com/​7_ultimatum7/​7_6tje_pusicka.htm
    Sorry ja opet malo offtopic :( (morat ću promjeniti nick u "OffTopic" :D)
    Prikaži cijeli komentar
  28. +3
    Valter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:43 | 22.08.2012.
    Ummet, evo , hrvatska se zadužuje godinama. ja sam to znao cijelo vrijeme. molim te da mi objasniš za što sam točno kriv?
    Prikaži cijeli komentar
  29. +2
    prvi od 7
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:43 | 22.08.2012.
    Aragon...

    U pravu si,ali mala digresija: pogledaj tko i što im je premijer,ko ga je instalirao.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +1
    Ummet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:34 | 22.08.2012.
    Ma što se mene tiče, imate svo vrijeme svijeta! Ja vam nisam kreditor niti vjerovnik! Onaj kome dugujete nek vam on određuje. Ma svi koji su živjeli na kredit moraju stegnuti kaiš 3 rupice. To je jedini izlazak iz krize. Nije mi jasno kako planiraju izaći iz krize sa novim zaduženjima? Ja bi stavio u USTAV-u da se država NE SMIJE zaduživati. Pa ako nema para, onda NEMA para. A ne ovako, iz godine u godinu toneš sve dublje, i onda na kraju kukaš i pališ sopstvenu zemlju. A kriv si, a nećeš da prinaš. Najlakše je reći: "Političari su krivi, mi nismo znali..". Bla bla ... E pa TREBAO SI DA ZNAŠ !!!
    Prikaži cijeli komentar
  31. +3
    prvi od 7
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:30 | 22.08.2012.
    Ljudi,ne gledajte površinu grčkog problema.Ali da ne duljim,oni se NE SMIJU izvući iz krize(ropstva) dok god budu imali zalihe litija.Na taj način će vraćati dug.Simple as that.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +8
    noriega
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:26 | 22.08.2012.
    Nije cilj bankara da Grci vrate dug i da izađu iz dužničkog robstva nego je bankarima cilj da Grčka vječno bude dužna..,a to se ne odnosi samo na Grčku nego na sve zemlje koje su startale od početka na klimavim nogama, a sada im je teret sve teži pa polagano padaju na koljena. Kina se diže u nebesa, a to zapadni svijet zabrinjava..,iz čistog razloga jer Kina ima vlastitu jeftinu radnu snagu..dok Europa tj. Zapad uvozi radnu snagu Afrike i Azije, a to mogu jedino (zaustaviti) regulirati da unište industrije istočne europe do kraja, pa da imaju u svojim državama jeftinu istočnoeuropsku (bjelu) radnu snagu.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +10
    Aragorn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:49 | 22.08.2012.
    Bolje da implementirate nešto drugo, nacionalizirate što je još na vašoj zemlji, odbijete plaćati harač na harač, monetizirate drahmu i krenete kao normalni ljudi raditi za sebe, a ne za strane korporacije.... Neoliberalistički sustav kontrole i upravljanja u kapitalizmu ima takav koncept kamata na zaduženja da nikad nećete vratiti ni kamatu, a kamoli načeti glavnicu. Grčkom narodu palac gore! Grčkoj oligarhiji palac dole - baciti lavovima!
    Prikaži cijeli komentar
  34. +5
    Vandal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:44 | 22.08.2012.
    ljudskoj gluposti nema kraja
    Prikaži cijeli komentar
  35. +11
    cancel
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:35 | 22.08.2012.
    jel grci zaista misle da će ikada moći vratiti taj dug? I oni su sljepci kao i mi. Sve dublje i dublje u govna
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.