Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Gomilanje vojske u Perzijskom Zaljevu: SAD šalje i četvrti nosač zrakoplova

Američka mornarica donijela je odluku o slanju i četvrtog nosača zrakoplova u Perzijski Zaljev, zajedno s flotom podvodnih bespilotnih podmornica. Vijest je potvrdio list Los Angeles Times koji citira neimenovane dužnosnike iz američkog vojnog vrha. Konkretne bespilotne podmornice SeaFox služe za uklanjanje mina.

SeaFox - bespilotne podmornice za uklanjanje minaAmerička vojska je do sada već poslala 3 velika nosača zrakoplova, USS Enterprise, USS Dwight D. Eisenhower i USS Abraham Lincoln. Najnoviji nosač koji bi trebao stići u Perzijski Zaljev je USS John C Stennis. Prema izvještaju, dolazak novog nosača zrakoplova očekuje se idućeg mjeseca, prenosi RT.

Pretpostavlja se kako je svo ovo gomilanje vojske u Perzijskom Zaljevu prije svega pokušaj zastrašivanja Irana. To je vidljivo i iz najnovijih komentara američkog ministra obrane Leona Panette, koji je izjavio: "Želimo da znaju kako smo u potpunosti spremni na svaki oblik angažmana, stoga im je bolje da pokušaju s nama pregovarati putem diplomacije".

No, Iran čvrsto poručuje kako se neće dati zastrašiti. General Mohammad Pakpour rekao je za vrijeme održavanja najnovijih vojnih vježbi kako će "iranska vojska odgovoriti na prijetnje svom raspoloživom silom", prenosi Press TV.

Izvori:

RT | CBS | Los Angeles Times | Press TV

Komentari

(65):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +5
    Afro
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:04 | 16.07.2012.
    Rusi neće doploviti. Iran nema nikakvih šansi protiv SAD. Ameri kad negde gomilaju trupe, to rade da bi napali. Cenim da će prvo da rasture Siriju, a onda će Iran. Rusija i Kina će "oštro" protestovati, a onda će uslediti akcije poboljšavanja dobrosusedskih odnosa sa SAD i GB. Rusija je svesna da je i dalje vojno i ekonomski slaba, pokušava da modernizuje svoje oružane snage kako bi mogla efikasno odgovoriti budućim ratovima na svojoj teritoriji. Ruska intervencija u ili za Iran ili Siriju, bila bi loša za samu Rusiju, a dobra za NATO, jer bi ih NATO porazio u tim zemljama, što bi urušilo jedna nešto malo rehabilitovan spoljnjepolitički kredibilitet Rusije, ponizilo je u očima vlastitog naroda, dodatno oslabila vojnu moć. Rusija je inače, za III svetski rat još manje spremna od NATO-a, tako da im nikako nije u interesu da ga provociraju. A nije ni NATO-u, se dok ne stekne apsolutnu prednost (Rusija u 100% strateškom okruženju, apsolutna premoć u ABM sistemima i dr.). Po meni, svetska situacija je crna, a biće još crnja.
    Prikaži cijeli komentar
  2. -1
    Outbox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:07 | 15.07.2012.
    Samo Rusko-Kineski zajednički angažman, prije svega snažni i otvoreni politički javni zahtjev za odstupom Zapadne imperijalističke osvajačke politike može Ruse i Kineze ostaviti na tržištu Bliskog Istoka. Ne bude li toga, Rusi tu potpuno gube tržište za svoju nuklearnu i vojnu industriju, što bi za njih bio značajan gubitak.
    Zato je ruski vojni angažman, koji je očito istupio na scenu u tom dijelu svijeta, tako otvoren i u tom obimu, a moglo bi biti i još dodatnog razmještanja ruskih vojnih efektiva zbog prilika sa Sirijom i Iranom.
    Što će Rusi odlučiti - vidjet će mo!
    Osim toga, taj lokalni sukob, vrlo vjerojatno će eskalirati u novu veliku humanitarnu krizu, koja bi proizvela novi izbjeglički val muslimana u Europu, što je također događaj koji ide na ruku zapadnoj Cinostičko-masonskoj eliti, jer bi time dobili novi val jeftine radne snage u Europi koja bi dodatno utjecala na smanjenje cijene rada u Europi.
    A ide i na ruku javno poznatim proklamacijama islamskih vođa - o islamskom pokoravanju Europe.
    Nedavno sam pročitao vijest, u kojoj Sarkozi poziva kršćane izbjegle iz Iraka, i Sirijske kršćane, da napuštaju bliski istok jer će on biti cijeli islamiziran. Neću sada tražiti taj link, ali to je doslvno bilo tako.
    U svemu je dakle vidljivo koliko arapska kriza i žrtva ide Cionistima u korist, i Cionističko-Saudi koalicija je zapravo osovina zla koja sve to pokreće forsira i financira.
    I ta koalicija je uistinu koalicija Semita, t.j. semitskog biblijskog bratstva Izaka i Jišmaila, sinova Abrahamovih. Jer Abraham je iz Semove (semitske) obiteljske loze. A onda od Izaka su Jakov-Izrael, i od Jišmaila su Arapi.
    Sve je to Biblijski projekt, zapravo poslovni plan s čovjekom, davno genetski kreiran.
    Jer mi ljudi smo UZGAJANA BIĆA.
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:50 | 15.07.2012.
    tvrtko
    I da, u vezi s tvojim prethodnim komentarom, želim ti samo reći da si imalo učio o tim narodima znao bi da Azteki nisu nestali, ima ih otprilike 2 milijuna na području središnjeg Meksika, a niti Maje, kojih ima nekoliko milijuna i koji žive na teritoriju nekoliko država Srednje Amerike.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +1
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:43 | 15.07.2012.
    tvrtko
    Daj ti meni reci kao neprijatelj Irana, koju je to državu Iran napao, unatrag 100-200 godina te mi reci čije su obavještajne službe stajale iza svrgavanja premijera Mossadegha u Iranu, te npr. tko je stajao iza vojnog udara kojim je svrgnut Ali Bhutto u Pakistanu, tko je financirao Contrase u Nikaragvi. Tko je iscenirao incident u Tonkinškom zaljevu, tko je bacao bojne otrove poput Agent Orangea po Vijetnamu, tko stoji iza bombardiranja Kambodže i trgovine drogom iz Laosa 70-ih god. tko stoji iza nametanja GM usjeva u Paragvaju, Argentini, Brazilu? Tko je pomogao usponu Huseina na vlast u Iraku, pod čijim je pokroviteljstvom Irak napao Iran? Tko je dvaput napao Irak, ubivši stotine tisuća civila, tko je napao Afganistan 2001. i sada uzgaja mak, za proizvodnju heroina. Tko je tvrdio da je Gadafi diktator i pod tom izlikom napao Libiju, tko prijeti Siriji? I najvažnije pitanje: kako je Iran naštetio tebi, na bilo koji način, da im želiš tako strašnu sudbinu?
    Prikaži cijeli komentar
  5. -3
    tvrtko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:08 | 15.07.2012.
    volio bih da mi vi prijatelji irana pojasnite kako bi ovaj svijet izgledao da nam iran kroji gace.za njih smo mi svi mi neprijatelji koje treba pobiti ili poturciti .dovoljno je da odete na bilo koji muslimanski portal pa vidite sta misle.
    Prikaži cijeli komentar
  6. 0
    Milan_Milan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:19 | 15.07.2012.
    Zaklinjati se u humanost, dobrotu, covjecnost, a sa druge strane silom nekome nametati svoj oblik demokracije?! Citajte Bertolta Brechta, sta znaci biti "silno dobar" i uvoditi kojekuda "silno dobru" demokraciju. Kazu mozak je najnezasticeniji dio covjeka u njega, mozak se dade svasta utrpati pa i ono sto smecem se naziva. Kako se od toga odbraniti? Ako netko zna kako, molim za savijet, a da to ne izgleda na bjezanje tipa; ne paliti televizor, ne citati dnevne novine, ne slusati druge. Sve je prihvatljivo izuzev autizma!
    Prikaži cijeli komentar
  7. 0
    Lakrdijass
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:39 | 15.07.2012.
    Daj bože da im Pesiski zaliv bude poslednja stanica.
    Prikaži cijeli komentar
  8. +2
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:33 | 15.07.2012.
    @Outbox
    Ustvari, ovdje se vidi kako je Elita dosta pametna.
    Uz sve resurse i vojske i moći uvjeravanja, oni su se jednostavno odlučili na staru Sun Tzu-ovu tehniku okretanja vojnika na drugu stranu.
    Osim što im tako vjerojatno nitko neće poginuti, neće ni izgubiti ništa od tehnike, jednostavno su pobijedili bez krvi.
    ------------------
    Nažalost, narod ništa ne kuži kako se njime gadno gadno manipulira.
    Žao mi je sirijskog naroda, kad znaš da im ne možeš pomoći.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +1
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:43 | 15.07.2012.
    Outbox: 01:39 15.07.12'
    Dobar komentar stari.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +2
    Outbox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:39 | 15.07.2012.
    Čini mi se da ovdje ima vrlo kvalitetnih komentatora, i baš sam pogođen kad vidim da se dogode otrovni napadi nekih na druge.
    Maštovita kritika je uvijek rado viđena, ali vrijeđanje mi se ne sviđa.
    Baš u ovim komentarima, na ovu temu vaša zapažanja izvrsno se dopunjuju što se tiče ratnih tehnika i strategija.
    Ja mislim ovako:
    Princip kojeg u ovom slučaju žele iskoristit je princip IZDAJE VLASTITE KUĆE IZ STRAHA I PRIKLANJANJE JAČEMU !
    Naime, znantno gomilanje ratnih mišića / tehnike oko Sirije, od strane USA / NATO cionističkih izvršitelja služi tome da se kod stanovništva Sirije izazove STRAH od upravo tih mišića koji su tu došli u pomoć pobunjenicima, strah u smislu da se sirijsko stanovništvo uvjeri u pomisao da će pobunjenici pobijediti, a onda poslije, kad pobijede, bit će JAO ONOME TKO JE OSTAO UZ ASADA, t.j. da se sirijsko stanovništvo gonjeno tim strahom - da će pobunjenici pobijediti jer je uz njih takva vojna sila, - već sad, na vrijeme priključe pobunjenicima protiv Asada, da nebi poslije životom ispaštali to što su ostali uz Asada.
    Dakle ta vojna sila je tu da proizvede efekat da se stanovništvo IZ STRAHA - PRIKLJUČI JAČEMU !!! t.j. da izda postojeću vladu i preda je u ruke Cionističkoj UK&USA koaliciji.
    Dakle, isključite direktni obračun velikih zvijeri tu na licu mjesta. Bilo bi to potuno od njih nerazumno i kontraproduktivno za njih.
    Ovu moju opservaciju nećete naći njgdje na netu. To je moj osobni zaključak.
    A evo i linkova koji odlično opisuju IGRU sa Sirijom
    - puppet99.com/
    - globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=29234

    a zapravo i sa cijelim Shemovim i Hamovim svijetom (Šhem i Ham su Noini sinovi) a to je cijela sjeverna Afrika sve dole do Somalije, pa onda cijeli Arapski poluotok, sve do Turske, i tamo na istok do Pakistana. To bi trebal biti (kao EU, ili NAU) kompaktna regija-Unija s carskim tronovima u ISRAHELLU i SAUDI ARABIJI. Glavni operativni nositelji tog plana (žrtve) su MUSLIMANSAKA BRAĆA.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +2
    Prometeus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:45 | 14.07.2012.
    Zao mi je zbog krivo usmjerene ljutnje na "Pravdu" ali trebao je staviti to pod navodnike. Ispricavam se.
    Prikaži cijeli komentar
  12. +3
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:49 | 14.07.2012.
    Prometeus
    Mislim da si se ti poprilično zabunio, Pravda je citirao/la komentatora koji se zove tvrtko.
    Prikaži cijeli komentar
  13. +2
    Prometeus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:03 | 14.07.2012.
    @Pravda
    Kome ti solis pamet jeli frajeru jedan? Kome TI da pises da ne sije mrznju a sam je sijes:"...ja osobno bi uzivao da da ih ameri izbrisu sa lica zemlje.nadam se da ce mo uskoro o arapima i perzijancima uciti kao o majama i aztecima." Ti si neuracunljiv kad zelis nestanak cjelih naroda i drzava e dabogda ti onda ostao cionisticki Izrael pa ti vladao idiotu jedan !!
    Prikaži cijeli komentar
  14. +1
    Pravda
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:24 | 14.07.2012.
    Ovaj gospodin je tako lijepo opisao budućnost SAD. advance.hr/vijesti/clyde-prestowitz-savjetnik-iz-vrem...
    Prikaži cijeli komentar
  15. +1
    Pravda
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:18 | 14.07.2012.
    tvrtko: 19:56 13.07.12'
    ne mogu da shvatim tu vasu mrznju prema americi i zapadu .ja osobno bi uzivao da da ih ameri izbrisu sa lica zemlje.nadam se da ce mo uskoro o arapima i perzijancima uciti kao o majama i aztecima.
    Tvrtko, nema mržnje prema normalnim i poštenim amerikancima ali ima mržnje spram terorističke politike SAD i Zapada. Saberi se HAJVANU jedan, očito nisi svjestan što si napisao. U tebi se krije mržnja do bola, to si potvrdio svojim promišljanjima.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +1
    darth_marduk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:56 | 14.07.2012.
    premda, ja bih se kladio da se koriste tehnologije i oružja za koja niti ne znamo i to će dovest do prevage u eventualnom sukobu...
    Prikaži cijeli komentar
  17. +1
    darth_marduk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:44 | 14.07.2012.
    ruske (anti-tenkovske) rakete su dovele do prevage u korist hezbolaha za vrijeme rata u libanonu 2006., tako da ja vjerujem da bi uz dovoljno velik broj ruskih sunburna američka flota mogla biti na dnu zaljeva... bumo vidli, rekli su sljepci... :-P
    Prikaži cijeli komentar
  18. 0
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:08 | 14.07.2012.
    @abaluye: 10:03 14.07.12'
    ---------------------------------
    Da ti ne citiram cili tekst samo ću ti kazat par stvari prema onome šta si napisa.

    1. Činjenica da je napravljen borbeni ekranoplan ne znači da je namjenjen potapanju nosača aviona - i nije njegova namjena je skroz drugačija.

    2. Studije koje su napravljene za ekranoplan nisu ni na koji način uključivale nosače aviona.

    3. Ekranoplan nije nevidljiv za radar. To šta leti blizu površine mora čini ga slabije uočljivijim sa radara nekog broda al savršeno uočljivim za bilo koji radar iz zraka koji stalno pokriva prostor oko nosača. Jednom kad je uočen imaš problem šta bi se naša pod udarom eskadrile aviona i tu mu nema spasa.

    4. Glavni problem kod nosača aviona ga je nać. Ti jednostavno nemaš pojma odakle dolaze avioni dometa 1000km. Nemaš pojma di se nalazi nosač a di got ga se zaputia tražit eskadrila brodova će te doćekat sa svojim raketama ako i nabasaš i dođeš do brodova. Jedan Američki nosač aviona nosi nešta ispod 100ak vrhunskih aviona???!?!? Si ti toga svjestan. Kako ti to misliš razbit kad Ameri imaju više aviona na nosačima nego cila Europa zajedno i na nosačima i na kopnu. Sve uvezano sa 50 razarača, 30 krstarica i 50 nuklearnih podmornica ... sustavi komunikacije i veze priko satelita koji služe za otkrivanje ciljeva ... hahaha nosač će jošššš duuugo vrimena bit jedini način za projekciju sile. Nema drugog način.

    5. Premalo znaš o Ruskim raketama pa ih dižeš u nebo, istina je da su opake i ima ih svakakvih no međutim situacija je tu jako komplicirana i za Ruse i za Amere.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +3
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:09 | 14.07.2012.
    @Tupaq Amaru: vrlo je moguće ovo što kažeš! Obzirom da su njihove metode takve da postoji više puteva (da bi zamaskirali pravi put) teško je biti 100% siguran. Iako je ono što nije rečeno u pravilu važnije od onoga što je rečeno, oni koriste i metodu sakrivanja u otkrivanju.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +2
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:43 | 14.07.2012.
    Gray Fox
    Potpisujem
    Prikaži cijeli komentar
  21. +3
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:40 | 14.07.2012.
    abaluye
    Samo, upravo je problem u tome što baš on drži J.A. na okupu, istovremeno stvarajući pandan EU, budući da se Venezuela priključuje Mercosuru. I sam je najavio da stiže bolivarijanski uragan. A zašto je baš tu riječ upotrijebio - bolivarijanski? Naravno njega zovu Osloboditeljem, ali pogleda li se pobliže, istina je potpuno drugačija. Po meni najveći kredibilitet ima Correa, stoga se čini da je on najvjerojatniji cilj i izgleda da je zagrizao udicu. A to što Zoellick daje takve izjave, radi to zato da bi njegovi protivnici (normalni i dobronamjerni ljudi) što više povjerovali Chávezu.
    Prikaži cijeli komentar
  22. +6
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:38 | 14.07.2012.
    E sad ste me podsjetili za wikileaks.
    --------------------
    Svaka informacija koja šteti eliti se briše, a njeni izdavači eliminiraju kroz različite načine, to čak ne mora biti smrt već propast karijere, raspad obitelji i slično.
    --------------------
    Da je elita govorila toliko puno istine, pa assange bi odavno bio dva metra ispod zemlje.
    --------------------
    Evo navest ću jedan primjer vezan za podatke o izvanzemaljcima.
    Nema veze s ovom temom, ali ovo vam je direktan primjer kako elita funkcionira.
    ......
    Osoba A govori o letećim tanjurima, kako su vanzemaljci unutra, kako izgledaju ovo ono. Gostuje u Larry King showu, na emisijama na televiziji, na radiju i slično.
    Puno ljudi zna za njegovu priču.
    Nitko mu ništa ne prigovara, vlada želi njegove savjete u vezi izvanzemaljaca.
    ......
    Osoba B kaže da su leteći tanjuri tajni projekti američke vojske, kažu da su demoni utjelovljeni u obliku vanzemaljace te da se lažno predstavljaju.
    Samo je to rekao i odmah mu je zabranjen pristup na svakom showu, radiju i tv emisiji.
    No on se ne predaje i kaže kako vlada SAD-a surađuje s vanzemaljcima i da su se oni infiltrirali među ljude.
    Osobu B pronalaze mrtvu u stanu. Službena izjava - samoubojstvo.
    Prijatelji osobe kažu da nikad se nebi ubila.
    ------------------
    Poanta ove priče (ovo je stvarna priča inače) je da dok pogoduješ eliti, tj. iznosiš informacije koje oni namjerno plasiraju, tebe neće dirati i još će ti pomagati.
    Elita je izmislila i mnoge lažne teorije zavjere kako bi obmanula narod, a ustvari je nešto potpuno suprotno.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +1
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:27 | 14.07.2012.
    @Tupaq Amaru: U pravu si, Assange čeka izručenje u Ekvador, ali pravi cilj je Chavez i Venezuela jer on je taj koji Južnu Ameriku drži na okupu protiv fašistobankara i neokolonijalista. Također nedavno je cionist Zoellick, glavni fašistobankar Svjetske Banke izjavio da su Chavezovi dani odbrojani: businessweek.com/news/2012-06-08/world-bank-chief-zoe...
    Prikaži cijeli komentar
  24. +3
    Tupaq Amaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:10 | 14.07.2012.
    abaluye
    Zar nije Assange trebao dobiti azil u Ekvadoru, ali kad već spominješ trojance i Venezuelu pa njen predsjednik (Chávez) je prvi koji odgovara opisu. A Assange je meni odavno sumnjiv, jer da je on iznosio toliko povjerljive informacije, već bi mu se odavno dogodila "nesreća". A Ahmadinedžad je Hazar čija se obitelj preobratila na islam. Ako zaista dođe do rata, kao što kažu neki, samo ćemo mi izgubiti, a Elita trljati ruke, kao da je njima stalo do ijednog državljanina SAD-a. Oni su kao i svi mi potrošna roba.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:54 | 14.07.2012.
    Istinu govore @GrayFox i @Poskok. Što prije se riješimo zabluda i shvatimo da oni ratuju protiv nas to bolje. Oni su bankari, a nas iskorištavaju za svoje ciljeve. Banke financiraju sve ratove, jednako kao što financiraju države, koje su postale ovisne o kreditima i zaduživanju. Dok god postoji novac postojat će i ljudi koji će ga htjeti kontrolirati - da bi kontrolirali sve drugo.
    --
    Na ovom portalu postoji članak o Wikileaksu i Assangeu: advance.hr/vijesti/organizacija-wikileaks-dobila-parn... - kojega danas još uvijek većina slijepo slavi kao borca za istinu, slobodu informacija bla,bla... koji je zapravo oružje bankarske obitelji Rothschild kojega upravo ovih dana žele uvaliti u Venezuelu kao Trojanskog konja.
    --
    Istina o Wikileaksu je potpuno drugačija: exohuman.com/wordpress/2011/02/is-wikileaks-a-rothsch... - klikajte na linkove u tom članku, istražujte.
    Prikaži cijeli komentar
  26. 0
    SpaceJockey
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:50 | 14.07.2012.
    Eto moja prijateljica intuitivno osjeca da nece dole biti nicega, da ce se ameri povuci prema svojoj obali jer ce se kod njih desiti nekakva konkretna situacija :-) ako ce biti tako, idemo ja i ona igrati lotto dok jos novac vrijedi :-)
    Prikaži cijeli komentar
  27. +7
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:39 | 14.07.2012.
    @POSKOK je jedini od svih vas ovdje dobro nešto napisao!
    Ovdje čujem priglupe komentare poput braćo rusi ajmo, ajmo uništit amere koji pljačkaju svijet i tako dalje i tako dalje.
    ------------
    Daj se probudite iz manipulacije!!!
    Isti ljudi koji kontroliraju rusiju i kinu, kontroliraju i SAD i UK i ostale države.
    Eliti odgovara ovo vaše izabiranje jedne strane, a postoji tu dvije strane.
    Ne Rusi i Ameri, nego MI i ONI.
    Čim prije to shvatite, teže vas je manipulirati.
    Prikaži cijeli komentar
  28. +6
    R4ptor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:22 | 14.07.2012.
    hahaha, ovaj tvrtko il zahebava il je stvarno spreman za umobolnicu
    Prikaži cijeli komentar
  29. +5
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:03 | 14.07.2012.
    @irkutsk: haha i ti si mene nasmijao, a smijeh je zdrav!
    --
    Prvo: ekranoplan nije plovilo :)
    --
    Drugo: Rusi su napravili transportni i borbeni ekranoplan: youtube.com/watch?v=bbecl88NsEQ&feature=related - premotaj na 4:40 min
    --
    Treće: borbeni ekranoplan nisu napravili "zatvorenih očiju" bez prethodne studije učinkovitosti i primjene.
    --
    Četvrto: ekranoplan u brišućem letu, nevidljiv za radar i naoružan sa 6 protubrodskih raketa koje može ispaliti odjednom je nemoguća misija za bilo koji obrambeni sustav bilo kojeg modernog Američkog nosača. Da pojednostavim, nosač nema obrane protiv 6 "pametnih" protubrodskih projektila bili oni ispaljeni sa ekranoplana ili sa ribarske barke barba Šime. Sad u jednadžbu dodaj 2 ekranoplana :)
    --
    Peto: nosač aviona je relikt prošlog vremena, to je zastarjeli koncept (plutajuća pista) koji nema šanse protiv "pametnih" raketnih sustava koji samostalno donose "last minute" odluke, prije svega mislim na mijenjanje putanje i prepoznavanje proturaketnih mamaca u približavanju meti itd, itd, itd...
    --
    Toliko od mene o ovoj temi. Niti volim oružja niti volim rat, ali znam nešto malo o tome.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +4
    Saladin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:19 | 14.07.2012.
    Tvrtko ja bi osobno volio da tvoji roditelji nikad nisu dobli takvo glupo djete kao sto si ti i da nema tako glupih ljudi poput tebe ,da o njima ucimo kao o mitskim bicima !!!
    Prikaži cijeli komentar
  31. 0
    hunter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:16 | 14.07.2012.
    mickey
    to i je poanta svega,sve sto se dogada dogada se zbog toga.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +6
    Prometeus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    05:23 | 14.07.2012.
    Ovo gomilanje Ruske i Americke vojne sile sve vise me podsjeca na hladni rat, ali iako ne sipmatisem Ruse, ovaj puta stojim iza njihovih akcija, sad Rusi trebaju poslati jos vise brodova u Siriju. Mislim takodjer da se ne radi ovdje samo o Siriji nego i o Iranu i mogucim zracnim napadima na isti. Amerika je ocito izgubila osjecaj za realnost i igra opasnu igru(naravno sa Zidovima skupa) i mogla bi nas uvuci u 3 svjetski rat.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +1
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:33 | 14.07.2012.
    @ abaluye: Postoje transportna i navalna inačica ekranoplana. Pogledaj video gdje Monster u letu ispaljuje protubrodsku raketu, pa razmisli jel to dovoljna sposobnost za protubrodsko djelovanje. Ja mislim da je ;)
    -----------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------
    Stari, haha dobro si me nasmija. Samo zato šta je neko plovilo sposobno ispalit raketu ne znači da je sposobno uništit nosač aviona. Za uništavanje nosača aviona je potrebna tehnologija nemjerljivo veća od nekakvog ekranoplana. Rusi imaju tu tehnologiju i o tome bi ti moga pisat kilometarske postove ali ekranolan to viruj mi nije. Rusi su po mom mišljenju najbolji strojari na svitu i njihovo majstorstvo vidimo i prepoznajemo u takvim sustavima koji su po svojim osobinama jedinstveni da ne kažem neponovljivi u svitu međutim moraš razlikovat da samo zato šta ekranoplan može ispalit raketu ne znači i da može uništit nosač aviona, naime dug je put do toga.
    ------------------------------------
    ------------------------------------
    ------------------------------------
    Netočno. Razvoj je stopirala diplomacija a ne raspad SSSR-a, onda bi štošta drugog također bilo zaustavljeno. Zadnje što bi Rusi samo tako zaustavili je takvo oružje kao što je ekranoplan - protiv kojega Amerikanci nisu imali nikakav odgovor. Možda doista rade na novom modelu, to ćemo vidjeti.
    -----------------------------------
    Rade, ja znam jer sam vidia i gotov model. Uglavnom odgovor Amerikanca na ekranoplan nema i neće ga ni bit niti in je potriban po mom mišljenju. Ono šta su Ameri diplomatski stopirali u Rusa je magnitudama opakije nego šta bilo ko od nas može uopće zamislit negoli nekakav ekranoplan koji svojom aerodinamikom oduševljava i ima svoju primjenu koja se ne očituje u nikakvom sukobu. Ruska ofenzivna oružja su savršenstvo strojarskog izražaja i izazivaju trenutnu erekciju. Takve sustave o kojima govorim a koja su Ameri stopirali ranih devedesetih da bi se sad ponovo pokrenuli su light itself. Samo da ti kažem da svi budući ekranoplani neće imat nikakvo oružje na sebi dovoljno govori o tome.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +5
    Ernesto \\
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:52 | 13.07.2012.
    Jednom rečenicom: Sprema se 3WW.
    Prikaži cijeli komentar
  35. -18
    ribolovac
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:19 | 13.07.2012.
    Ahmadineđad sad traži najdublju rupu da se sakrije i onda će ga naposlijetku i kad je bude pronašo iz nje izvući za noge kao i Sadama...SMOŽDIĆE IH A AKO IH BUDU ZAHEBAVLI BACIĆE IM ATOMSKU.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +3
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:06 | 13.07.2012.
    @irkutsk kaže: "Kaspijsko čudovište" nije na nikoji način namjenjeno uništavanju nosača aviona. Na nikoji, niti je to sposoban."
    --
    Postoje transportna i navalna inačica ekranoplana. Pogledaj video gdje Monster u letu ispaljuje protubrodsku raketu, pa razmisli jel to dovoljna sposobnost za protubrodsko djelovanje. Ja mislim da je ;)
    ----
    Drugo: Ameri nisu stopirali razvoj, stopira ga je raspad SSSR-am danas se razvoj nastavlja i u dogledno vrijeme bi mogli ugledat novi model aviona/broda.
    --
    Netočno. Razvoj je stopirala diplomacija a ne raspad SSSR-a, onda bi štošta drugog također bilo zaustavljeno. Zadnje što bi Rusi samo tako zaustavili je takvo oružje kao što je ekranoplan - protiv kojega Amerikanci nisu imali nikakav odgovor. Možda doista rade na novom modelu, to ćemo vidjeti.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +1
    mickey je bobjedio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:33 | 13.07.2012.
    Jel netko nešto zna o ovome: youtube.com/watch?v=_5t5cUvQWdM&list=UU_DDBKLATWfrYvp...
    Prikaži cijeli komentar
  38. +2
    Red
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:15 | 13.07.2012.
    Sada će oni lijepo napasti sami svoje brodove i udri po Iranu. Kao što to rade još od Pearl Harbor-a, a možda i od prije.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +2
    mickey je bobjedio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:11 | 13.07.2012.
    za sve one koji vole rat:
    pozdrav prijatelju
    galaksija.com/planeta/pozdrav_prijatelju.htm
    Prikaži cijeli komentar
  40. +6
    cool-t
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:05 | 13.07.2012.
    Najmudrije sto Iran moze napraviti je dati ultimatum amerikancima da povuku sve svoje igrackice u roku 48 sati, inace ce preventivno napasti flotu i americke baze, jer su isti prijetnja Iranskoj nacionalnoj sigurnosti. Njihov bi iznenadni napad bio legitiman kao i americki "preventivni" napad na iran. Zasto cekati da avioni uzlete s tih nosaca, ako mogu popiti koju raketu dok su avioni u hangaru...
    Prikaži cijeli komentar
  41. 0
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:35 | 13.07.2012.
    abaluye: 16:48 13.07.12'
    Rusi su također razvili i ovaj najnoviji raketni sustav CLUB-K CONTAINER MISSILE SYSTEM koji možda i najviše plaši Amerikance, jer se teško otkriva i izuzetno je mobilan. Već 3 takva sustava imaju kapacitet da onesposobe cijeli borbeni dio flote, a među zemljama koje su izrazile interes za kupnju su Iran i Venezuela
    -----------------------------------------
    Club sustav je standardan sustav i istina utjeruje gadan strah radi svojih algoritama u kosti svim Američkim admiralima, međutim taj sustav je prvenstveno instaliran na skoro sve Ruske i kasnije Indijske podmornice i brodove.
    Konjtenjerska verzija se odnedavno reklamira međutim njena stvarna primjena neovisno o slikovitom videu dobiva u sklopu podmornica i brodova.
    Prikaži cijeli komentar
  42. -2
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:33 | 13.07.2012.
    abaluye: 16:15 13.07.12'
    U doba Hladnog Rata jedino su Rusi mogli potapati Američke nosače jer su imali ovaj avion, jedini na svijetu koji leti tik iznad morske površine, nevidljiv za radare, brži od bilo kojeg broda - "Kaspijsko morsko čudovište".Amerikanci su se toliko bojali tog aviona da su s Rusima uspjeli dogovoriti prestanak razvoja i proizvodnju:
    ---------------------------------------------
    Nema ovo veze. "Kaspijsko čudovište" nije na nikoji način namjenjeno uništavanju nosača aviona. Na nikoji, niti je to sposoban.
    Drugo: Ameri nisu stopirali razvoj, stopira ga je raspad SSSR-am danas se razvoj nastavlja i u dogledno vrijeme bi mogli ugledat novi model aviona/broda.






    Prikaži cijeli komentar
  43. -32
    tvrtko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:56 | 13.07.2012.
    ne mogu da shvatim tu vasu mrznju prema americi i zapadu .ja osobno bi uzivao da da ih ameri izbrisu sa lica zemlje.nadam se da ce mo uskoro o arapima i perzijancima uciti kao o majama i aztecima
    Prikaži cijeli komentar
  44. +4
    kodiak
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:30 | 13.07.2012.
    Ovaj nosac je napravljen 1988 godine,a s obzirom na napredak tehnologije i da je sad 2012 godina nije suvise teska meta ovim savremenim raketama. Modifikovan je nekoliko puta ,ali mu je najslabija tacka bila i ostala mjesto gdje su smjestena dva nuklearna motora koja ga pokrecu.
    Prikaži cijeli komentar
  45. +15
    POSKOK
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:05 | 13.07.2012.
    Pa ljudi jeste li vi normalni,jbt,ovo ko da je neka utakmica,malo se navija za zapad,malo za iran,malo za rusiju,pa pogledajte slike voda svih tih velesila,pa slike su prepune sublimiranih poruka,bio to americki predsjednik,clanovi eu,rusije(zadnji sumit u rusiji-oko iznad vođa),a i ahmo je njihov(to slike i dokazi potvrduju),igraju bolesnu igru u kojoj mozeš najebati samo ti covjece sto ovo citas,ilumínati-magi nikad ni nisu imali dobre planove osim porobljavanja,unistenja,rata,a rat nikad nit je bio nit ce biti za normalna covjeka normalna stvar,istina neku kitu labudovu dole kuhaju jer kad stavis 4 nosaca u kadu ociglednó ti je cilj potopiti ih...i prestanite sa tim ameri,zapad,rusija,muslimani,iran,kina...tako samó podrzavati njihov bolesni plan podjeli pa vladaj,postoje samo mi i oni!
    Prikaži cijeli komentar
  46. +6
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:48 | 13.07.2012.
    Rusi su također razvili i ovaj najnoviji raketni sustav CLUB-K CONTAINER MISSILE SYSTEM koji možda i najviše plaši Amerikance, jer se teško otkriva i izuzetno je mobilan. Već 3 takva sustava imaju kapacitet da onesposobe cijeli borbeni dio flote, a među zemljama koje su izrazile interes za kupnju su Iran i Venezuela: youtube.com/watch?v=iR1-k5-gRDo
    Prikaži cijeli komentar
  47. +6
    Black_Bloc
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:43 | 13.07.2012.
    @Egzil
    Zna li neko kojim sistemom se ovo moze unistiti i posjeduje li Iran to? Neka ode cijeli svijet u 3 pm, ali samo da docekam da ih vidim na dnu mora.

    --------------------------------------------------------------

    Slažem se brate i ja živim za taj trenutak.
    Iran uz ogroman balistički arsenal je proizvodnju i nabavku vojne tehnologije itekako usmjerio i na protubrodsku borbu
    tu su ogromne količine:

    C-802 (protubrodska raketa kineske proizvodnje, slavu nadaleko stekla u ratu Hezbollah-Izrael 2006 kad je zveknula Izraelski razarač "Hanit",ove rakete su instalirane na gotovo sve Iranske brodove a mogu se lansirati i sa obale)

    NOOR ( protubrodska raketa iranske proizvodnje-utemeljena na C-802 dometa oko 150 km, također instalirana na 3 Iranske fregate a može i sa obale)

    RAAD (Iranska orginalna raketa, domet oko 360 km, ispaljuje se isključivo sa mobilnog lansera)

    NASR1 (Također iranski proizvod raketa kratkog dometa oko 30 km)

    I za kraj vjerojatno najbolja:

    FARS (Orginalna iranska supersonična raketa brzina 3 macha domet oko 300 km)

    Tu su još i brojne druge kopije kineskih sustava ali uvelike modernizirane i masovno proizvedene uz to postoje još i mnoge rakete koje za platformu koriste avione tako da Nato fašistička mašinerija nije sigurna u zaljevu.



    Prikaži cijeli komentar
  48. +13
    mate
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:35 | 13.07.2012.
    iran nikog nije napadao, iran nije vodio osvajačke ratove, i iran će u ovom ratu pobijediti
    Prikaži cijeli komentar
  49. +2
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:18 | 13.07.2012.
    Ispravak: Monster nije imao 8, nego 6 protubrodskih raketa.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +10
    abaluye
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:15 | 13.07.2012.
    U doba Hladnog Rata jedino su Rusi mogli potapati Američke nosače jer su imali ovaj avion, jedini na svijetu koji leti tik iznad morske površine, nevidljiv za radare, brži od bilo kojeg broda - "Kaspijsko morsko čudovište". Amerikanci su se toliko bojali tog aviona da su s Rusima uspjeli dogovoriti prestanak razvoja i proizvodnju: youtube.com/watch?v=bbecl88NsEQ&feature=related - tko je nestrpljiv neka premota na 4:40 min, gdje se vidi Monster naoružan sa 8 protubrodskih raketa, namjenjenih Američkim nosačima.
    --
    Zanimljivo je da su Amerikanci pokušali replicirati avion ali nikada nisu uspjeli shvatiti rusku tehnologiju, a niti su uspjeli potkupiti ruske znanstvenike toga doba.
    --
    Danas su se Rusi orijentirali na raketne krstarice, koje nose 16 protubrodskih raketa, za potapanje Američkih nosača, što također utjeruje Amerikancima strah u kosti: youtube.com/watch?v=YXwHgn1_Xxc
    Prikaži cijeli komentar
  51. 0
    irkutsk
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:06 | 13.07.2012.
    insomniaziran: 14:27 13.07.12'
    navodno rusi imaju neka rješenje. projektil terminator en.wikipedia.org/wiki/DF-21#Anti-ship_ballistic_missile
    a rusi imaju neke podmornice specijalizirane za potapanje nosača aviona
    -----------------------------
    Nije stvar podmornica već cile doktrine borbe protiv nosača.
    Podmornice Oscar klase nisu zasebna stvar već dio daleko većeg broja sustava. Ono na šta ti misliš se odnosi na kombinaciju Oscar klase podmornica sa Granit raketama i satelitske konstelacije Legenda i to tvori jedan od načina.
    Ni jedna druga država ne može ni blizu parirat tehnologiji koja je u tom pogledu razvijena za upotrebu protiv nosača aviona.

    Prikaži cijeli komentar
  52. -24
    Bački agronom
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:30 | 13.07.2012.
    Razvaliće Iran!!???
    Prikaži cijeli komentar
  53. +8
    Aragorn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:24 | 13.07.2012.
    Ljudi žele poslati ih na dno.... Kad bi se desio takav razvoj situacije, prešlo bi se na nuklearno oružje kao jedinu preostalu opciju. Ovo je više psihološka igra nego stvarna namjera.
    Prikaži cijeli komentar
  54. +29
    Laloup
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:07 | 13.07.2012.
    Japanci su imali kamikaze, Iran ima Muslimane. Nema te sile koja će srušiti najstarije civilizirano društvo na zemlji. Njihovo zajedništvo je nenadmašno. Iran možda ima pretjerane zakone, u očima zapada. Al ako si iti malo normalan, uživat ćeš u Iranu kao nigdje na svijetu. Kažu mi žene koje dole žive; ponekad nam se čini da smo zaštićenije od muškaraca! Samo moram sakriti kosu! Neš' ti problema! Problem postoji u selendrama gdje se krivo tumači Kuran. No sve to je mala maca u odnosu na ono što Iran prigovara Izraelu! Otvoren sukob i ubijanje Palestinaca jer su zabrijali da su Bogom odabran narod! Eeej, pa tko je tu lud? Nedaj Bože svjetskog rata, al svak normalan će stati na stranu Irana! Rusi su priča za sebe i oni nemaju šta drugima čitat lekcije. Jedini koji to ima pravo je Iran!
    Prikaži cijeli komentar
  55. +21
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:51 | 13.07.2012.
    Ove americke nosace aviona smo mi Hrvati i ostali narodi izgradili za Ameriku kroz stampanje dolara koja je eksploatacija svijeta.
    Prikaži cijeli komentar
  56. +17
    Glory to the Slavs
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:49 | 13.07.2012.
    Iran je prijatelj Rusiji
    Zato navijam za Iran.
    Prikaži cijeli komentar
  57. +10
    abraham64
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:46 | 13.07.2012.
    iran kod unistavanja ide na brute force,
    50-tak brzih camaca sa raketama,
    10-tak balistickih na nosace,
    20-tak protubrodskih i
    200-300 nenavodecih glupih kacusa ako ce domet dozvoljavat

    to je dovoljno da probije obranu oko nosaca i posalje njega i
    par pratecih probova na dno

    zato su i bili ameri na update-u jer im je falilo obrane protiv hrpe malih brzih komaraca (camci sa raketama)
    Prikaži cijeli komentar
  58. +2
    hunter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:33 | 13.07.2012.
    google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ve...
    Prikaži cijeli komentar
  59. +3
    insomniaziran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:30 | 13.07.2012.
    meni čudno da ameri sve gomilaju u relativno malom prostoru. ili su preuvjereni u svoju nadmoć, ili će odigrati na iznenadni napad u kom bi stekli prednost i razbili potencijane opasnosti.

    Prikaži cijeli komentar
  60. +8
    insomniaziran
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:27 | 13.07.2012.
    navodno rusi imaju neka rješenje. projektil terminator en.wikipedia.org/wiki/DF-21#Anti-ship_ballistic_missile

    a rusi imaju neke podmornice specijalizirane za potapanje nosača aviona
    Prikaži cijeli komentar
  61. +13
    hunter
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:26 | 13.07.2012.
    Jos od hladnoratovskog doba rusi nikada nisi ni imali namjeru parirati zapadu u broju brodova,pogotovo nosaca,nego su svoju taktiku borbe na moru zasnivali na svojim premocnim protubrodskim raketama. Sunburn je samo jedna od njih koja amerima tjera strah u kosti,a ona je sama po sebi vec zastarjela prema onima koje rusi trenutacno imaju u arsenalu. treba tu spomenuti i njihovu prednost u razvitku torpeda.
    Prikaži cijeli komentar
  62. +10
    SpaceJockey
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:17 | 13.07.2012.
    Tesko je spustiti nosac na dno, uostalom to je pokretna meta koja ima naoruzanu pratnju do zuba, ako se ne varam za sada jedino ruski nosac ima sam svoju podrsku i nije ovisan toliko o pratnji...rusi bi ih mogli sje.
    Prikaži cijeli komentar
  63. +19
    Egzil
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:09 | 13.07.2012.
    Zna li neko kojim sistemom se ovo moze unistiti i posjeduje li Iran to? Neka ode cijeli svijet u 3 pm, ali samo da docekam da ih vidim na dnu mora.
    Prikaži cijeli komentar
  64. +15
    mickey je bobjedio
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:06 | 13.07.2012.
    ...treba poslati nešto iranske i druge savezničke vojne tehnike ispred vašingtona i nju jorka...onako radi sigurnosnog reda!?
    Prikaži cijeli komentar
  65. +9
    SpaceJockey
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:01 | 13.07.2012.
    Iran ce se fokusirati da onesposobe nosace...i to ce biti gadan zadatak...vidjecemo kad rusi doplove sta ce se sve zbivati.
    Dovoljno je da mu se pista onesposobi i on je neupotrebljiv.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.