Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Eskalacija sukoba na Kosovu: KFOR koristi gumene metke, suzavac i šok bombe protiv Srba na barikadama

Vojnici Kfor-a u proboju barikade Jagnjenica koristili su osim suzavca i gumene metke i šok bombe. Među nekoliko desetina povrijeđenih građana ima i onih sa težim povredama, javlja Blic Online
Upravnik Doma zdravlja u Zubinom Potoku Borivoje Jakšić rekao je da je kod Zubinog Potoka povrijeđeno između 30 i 50 građana, ali da niko nije životno ugrožen.
Jakšić je dodao da su pojedini građani teško povrijeđeni i da su im povrede nanijete gumenim mecima, suzavcem i šok bombama.
Reuters je javio da su iz vatrenog oružja povrijeđena dva vojnika KFOR-a.
Vojnici Kfor-a upotrijebili su vodene topove i suzavac, a građani su ih gađali kamenjem. Letjele su i palice, piše B92

"Sukobi su još u tijeku i demonstranti i dalje koriste vatreno oružje malog kalibra i bacaju kamenje na Kfor, dok vojnici uzvraćaju vodenim topovima i gumenim mecima", javlja AFP, pozivajući se na glasnogovornika KFOR-a

U Jagnjenici se ometa signal mobilne telefonije, pa su komunikacije izrazito otežane, javlja B92

UPDATE VIJESTI, 14:00:

Kfor poziva demonstrante da se raziđu i navodi da će u suprotnom upotrijebiti "veću silu".
Međutim, Srbi ne odlaze, te je stanje izuzetno napeto, piše Politika Online
Među demonstrantima su svi predsjednici općina na sjeveru Kosova i načelnik Kosovskomitrovačkog okruga Radenko Nedeljković, kao i državni tajnik u Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, Oliver Ivanović.
Predsjednik Općine Kosovska Mitrovica Krstimir Pantić lakše je povrijeđen suzavcem i pomoć mu je ukazana na licu mjesta.
Demonstranti negiraju da su koristili vatreno oružje, javlja Politika Online

Misija Europske unije na Kosovu osudila je nasilje protiv predstavnika međunarodne zajednice, ističući da "nasilje nije put prema napretku" (B92)

UPDATE VIJESTI, 20:00:
Ministar za Kosovo i Metohiju Goran Bogdanović rekao je danas da je, prema informacijama koje ima, oko 100 ljudi povrijeđeno u sukobima na barikadi u selu Jagnjenica na putu Kosovska Mitrovica-Zubin Potok.
Ministar je naveo da je situacija u selu napeta i neizvjesna, i da ima indicija da će se noćas pogoršati.
" Bojim se da sukob ne eskalira i da ne dođe do jednostranih poteza na drugim barikadama jer su kružile informacije da će Kfor ići i na Rudare", rekao je Bogdanović, kako piše Mondo

Komentari

(110):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:42 | 4.12.2011.
    duxoni shvaćam šta želiš reći, i ako nisi nacionalista nemoj se spuštati na razinu tih idiota. Voli svoju zemlju kao pravi domoljub i brani je slobodno, ali ne obaziri se na te neobrazovane degenerike koji od jada ne znaju šta bi sa sobom, već samo znaju provocirati i puštati dezinformacije. Obrazovan i informiran čovjek poznaje povijest svoje zemlje i naroda, kao i susjeda i nema svrhe se raspravljat s tim idiotima...
    Prikaži cijeli komentar
  2. +4
    faith
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    07:09 | 29.11.2011.
    mi ne mozemo ocigledno bez lokalizma, balkanstva i slično, pa nanovo okrećemo istu priču tko je kriv a tko je u pravu.

    Lično mislim da postoji ugnjetavač i ugnjetavani, da postoji žtrva i da postoji nasilnik, da nisu isto dobro i zlo, i da nije svatko kriv i da su svi isti po pitanju krivice.

    Ali ne želim da se time bavim u smislu upiranja prstom u nekoga jer to ničemu ne vodi, pošto su mnogi ljudi isranih mozgova, zatrovani nacionalizmom, omađijani i ovo nije bezveze priča, izmanipulisani i vođeni od strane nekoga drugog.

    Ali postoji i nešto što se zove odgovornost spram svojih postupaka - niko me ne može uvjeriti da su amerikanci ili neki treći krivi za zločine koji su se desili na ovim prostorima. Krivi su samo oni koji su ih činili, a zločin i nečovječnost nikome i nikada ne mogu dobra donijeti.

    prestanimo biti politički, ekonomski i drugi 'eksperti' i postanimo obični ljudi ...
    Prikaži cijeli komentar
  3. -8
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:43 | 28.11.2011.
    hr.wikisource.org/wiki/Ustav_Socijalisti%C4%8Dke_Federati...

    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:38 | 28.11.2011.
    [email protected]
    je, ...uz njenu suglasnost, a pošto nema suglasnosti, granica se ne može mijenjati pa da je ne znam što, nadam se da će to shvatit i jogurt-revolucionari
    Prikaži cijeli komentar
  5. +4
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:35 | 28.11.2011.
    @jeff
    lijepi google :))
    Radni ljudi i narodi i narodnosti ostvaruju svoja suvjerena prava u socijalističkim republikama, i u socijalističkim autonomnim pokrajinama u skladu sa njihovim ustavnim pravima, a u Socijalističkoj Federativnoj Republici Jugoslaviji — kad je to, u zajedničkom interesu, ovim ustavom utvrđeno. Radni ljudi, narodi i narodnosti odlučuju u federaciji na načelima sporazumijevanja republika i autonomnih pokrajina, solidarnosti i uzajamnosti, ravnopravnog (!!!) učešća republika i autonomnih pokrajina u organima federacije, u skladu sa ovim ustavom, kao i na načelu odgovornosti republika i autonomnih pokrajina za sopstveni razvoj i za razvoj socijalističke zajednice kao cjeline.

    Član 5.
    Teritorija Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije je jedinstvena i sačinjavaju je teritorije socijalističkih republika. Teritorija republike ne može se mjenjati bez pristanka republike, a teritorija autonomne pokrajine — ni bez pristanka autonomne pokrajine. Granica Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije ne može se mjenjati bez suglasnosti svih republika i autonomnih pokrajina. Granica između republika može se mjenjati samo na osnovu njihovog sporazuma, a ako se radi o granici autonomne pokrajine — i na osnovu njene suglasnosti.

    Prikaži cijeli komentar
  6. -5
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:27 | 28.11.2011.
    slažem se s tobom savjetnice, na žalost imam cijeli ustav SFRJota iz `74-te kad je juga postala praktički konfederacija i gdje se svaka republika,iliti autonomna pokrajina mogla odcijepit, a ne narod zasebno. zamisli da se samo narod SAD-a odcijepio od britanije, 1/5 tog naroda ostala bi još pod krunom
    Prikaži cijeli komentar
  7. +2
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:11 | 28.11.2011.
    SAMO VAS [email protected]
    SFRJ DIO PRVI-član 3. socijalistička republika je DRŽAVA utemeljena na suverenosti naroda...
    član 5...... teritorij republike ne može se mijenjat bez pristanka republike, a teritorij autonomne pokrajine-ni bez pristanka autonomne pokrajine...
    Prikaži cijeli komentar
  8. -3
    SAMO VAS GLEDAM
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:55 | 28.11.2011.
    Troble kaze :
    "zato sam i naglasila - po ustavu bivše države - koji je jedini međunarodno priznat akt, sve republike i obadvije pokrajine su imale pravo na samoopredjeljenje i odcjepljenje.."
    Mozda bi bilo bolje da stvarno procitas sta je u Ustavu SFRJ pisalo.
    ja koliko se sjecam stoji: "Pravo Naroda (a ne Republike-Administrativne granice) na samoopredjeljenje do odcjepljenja. I sta tu ima biti nejasno.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +2
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:54 | 28.11.2011.
    @isk
    to što pišeš, nema veze....
    pozivaš se na neko pravoslavlje, ili šta ja znam, kažeš "ратом мир чините", a to nije ono što je učio Isus.

    "ne čini drugome ono što ne želiš da drugi tebi čine"
    druga je Božija zapovjest za sve one koji vjeruju.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +1
    zeleni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:21 | 28.11.2011.
    realno , za sve balkanske neprilike, kriva je srpska politika 90 godina ... da je ta politika bila iole pametnija u neku ruku , danas bi srba bilo i u hrvatskoj, i na kosovu i u svim dijelovima bosne.. samo pod uslovom da postuju suverenitet istih...
    Prikaži cijeli komentar
  11. +6
    clonn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:17 | 28.11.2011.
    srbi kada se mole okrecu se prema Istanbul-u
    LOLA

    uđi u crkvu i pogledaj sa koje strane je oltar

    nema to veze sa Istambulom dapače lijep grad

    okreću se ka istoku eto da malo i ti znadeš pa kad pogledaš opet one iste filmove što puštaju na telki svaki Božić sjeti se gdje je geografski Jeruzalem / Jerusalim ili kako god hoćeš
    pusti ljude da vjeruju u bolje i ovako je sve u k....
    Prikaži cijeli komentar
  12. +8
    za druga iz Podgorice
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:04 | 28.11.2011.
    mogu da kažem samo jedno BRAVO!SVE ŠTA DRUG REČE ŽIVA JE I DOKAZANA ISTINA MNOGO PUTA
    podgoricanin: 20:20 28.11.11'
    ko nece brata za brata oce tudjina za gospodara, jugoslovenski narodi nisu htjeli da budu braca i vratili su se da budu ono sto su uvjek kroz istoriji i bili, robovi drugih naroda.
    Pozdrav iz Crne Gore
    Prikaži cijeli komentar
  13. +14
    clonn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:58 | 28.11.2011.
    zanimljiv je ulaz NATO bande u područje rudnika Trepča na KOSOVU
    siugrno mnogi i neznaju na koji su ga način zatvorili i kako je tisuće ljudi u jedan dan završilo na ulici po metodi sutra će vam biti gore za vaše dobro.
    to je politika zapada a i istoka u koji svi vjeruju

    nadam se da nezaboravljate da su nas prekrajali upravo moćni RUSI i AMERI a Englezi kazivali kako bi bilo najbolje

    ljudi su općenito dolje u zabludi Albanci tj Šiptari kako sami sebe nazivaju dobili si priliku za državu ali ništa više od toga.
    Srbijanska vlada vodi politiku tako da svede granice na beogradski pašaluk u kojem će dobro uživati oni koji su i prodali ono malo časti što su pošteni srbi i imali

    Hrvatska je u svojim prirodnim granicama i to mnogi smatraju jedinim važnim a to što samo 200-tinjak obitelji živi životom dostojnim čovjeka nije važno

    Zanimljivo je kako se u hrv.medijima još nedaje naznanje kako je ponos naše industrije LEDO prodan
    i to kome Nestle-u no nije ni to bitno bitno je zašto se krije da je 2009 godine pristupnim ugovorom sa EU zajamčeno da ako netko od naših kupuje u europskoj uniji monopolista kao što je slovenski MERKATOR onda hrvatska mora ponuditi jednog svoga u ovom slučaju LEDO
    e pa TODORIĆ-u uspio si.
    čovjek od trgovca karanfilima u švicarskoj drma cijelom našom vladom

    što se KOSOVA tiče ljudi su dole ostavljeni u zabludi da brane vekovna srpska ognjišta a nesmiju u sobstvenim domovima da spavaju

    Podatak da je prirodno bogatstvo KOSOVA službeno potvrđenih podataka od strane onih koji i čine KFOR procijenjeno na 1000 milijardi dolara je zapanjujuće

    sad kad uzmete Libiju i dug od 200 milijardi dolara to je prava sitnica

    eksploatacija rudnog boatstva uglja olova urana a prvenstveno BAKRA ne poznaje ni SRBINA ni ALBANCA (zna naša Seve gdje su pare)

    a povijest je uvijek onakova kako su vas učili a tko ju je pisao i kako je utvrđena to nikoga previše nikada nije zanimalo.
    OVO JE GLOBALNA STVAR na koju nitko iz ovih naših državica nikada nije moga utjecati samo su mogli dodatno zaraditi i okoristiti se u jednom ili dva mandata pa vi prijatelji svi na izbore i dobro se izvrijeđajte jer onaj drugi samo misli drugačije

    pozdrav svima
    Prikaži cijeli komentar
  14. +4
    Dado
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:42 | 28.11.2011.
    Što dublje u povijest kopamo time dokazujemo koliko smo plitki. Čak primječujem da se poznaje bolje "njihova" povijest od " naše", a jesmo i školovani.....
    Prikaži cijeli komentar
  15. +1
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:21 | 28.11.2011.
    tu nigdje ne vidim vijesti da je jučer navečer u bučkuru ubijena časna sestra lukrecija
    Prikaži cijeli komentar
  16. +1
    sandžak
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:21 | 28.11.2011.
    nije Sanđak, nego Sandžak !!!
    Prikaži cijeli komentar
  17. +3
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:08 | 28.11.2011.
    [email protected]
    okanio sam se ja povijesti, ali neke muči povijest, pa im pada na pamet olfo "braća hrvati pravoslavci"
    Prikaži cijeli komentar
  18. +1
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:06 | 28.11.2011.
    @jeff
    okani se povijesti. jooj, cijelu večer tupim isto.
    vojvodina ima pravo na samostalnost jer je bila AUTONOMNA pokrajina kao i kosovo. rs nema nikakve pravne osnove, kao ni sanđak, istra, dalmacija...ili bilo tko drugi
    Prikaži cijeli komentar
  19. +5
    Dalmoš
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:59 | 28.11.2011.
    Mi Hrvati smo obranili hrvatsku od turaka s pilićima fala bogu hahahhah samo sto su s nama vladali germani talijani kroz stoljeca pa mi vise nismo hrvati nego njemacko talijansko madjarski katolici, a jesu nas izj..... ti nasi susjedi mozda se nadje koji HRVAT u iranu hahahah
    Prikaži cijeli komentar
  20. +6
    DunavSavaMorava
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:56 | 28.11.2011.
    @ Iseliti ljude.: 20:48 28.11.11'


    Na Kosovo je baceno oko 7 tona osiromasenog uranijuma, na Prokletije, tako da se to spira i nosi vodotokom u dolinu.

    NATO vojska se hrani hranom dovezenom iz drugih podrucja.

    Tako da nikakva atomska bomba vise nije potrebna.


    Prikaži cijeli komentar
  21. +6
    Dalmoš
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:55 | 28.11.2011.
    Hrvatino jedva cekam taj tvoj san pa da se i mi dalamtinci odcjepimo od Hrvatske koja zivi na racun naseg turizma pa da ti oreš "hrvatsku" vojvodinu i sijes pšenicu jer neces imat sto jesti.
    Zbog takvog razmisljanja kao sto ti imas se i desavaju sranja al fala bogu malo vas je.
    Prikaži cijeli komentar
  22. -4
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:54 | 28.11.2011.
    @jeff
    ne ide baš tako. vojvodina bi imala pravo na samostalnost, ali sanđak nikako. stalno isto tupim. isto kao ni rs, ni sanđak nikad ne može dobiti zeleno svjetlo međunarodne zajednice, jer bi to značilo presedan u međunarodnom pravu, i cijeli svijet bi dobio neke nove "entitete" koji bi se željeli osamostaliti. a to baš i ne ide...
    Prikaži cijeli komentar
  23. +4
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:50 | 28.11.2011.
    moj potpis @HRVAT
    Prikaži cijeli komentar
  24. +6
    Iseliti ljude.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:48 | 28.11.2011.
    Kosovo je postala jedna velika EU/americka vojna baza i da se ja pitam ja bi odavno iselio svo srpsko gradjanstvo odatle jer ako ikada dodje do rata ili bilo cega u svetu veceg sukoba prva bojeva glava ce pasti na kosovo think about it.
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:44 | 28.11.2011.
    @podgorica
    nitko se ne svađa - razmjenjujemo mišljenja
    Prikaži cijeli komentar
  26. +3
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:44 | 28.11.2011.
    [email protected]
    sviđa mi se hahaahahaa
    Prikaži cijeli komentar
  27. +4
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:42 | 28.11.2011.
    @K=S
    ja cijelo vrijeme pričam o budućnosti. ti si potegao pitanje protjerivanja. a ovo je "friško" - nije ni ww2, ni turci. vidiš kako imaš dvostruka mjerila - ako su srbi protjerani, onda je to strašno, a ako su hrvati i bošnjaci, onda nećemo o tome. nemoj tako.

    @jeff
    mili predsjedniče, evo što je naše:
    youtube.com/watch?v=IJOuoyoMhj8
    Prikaži cijeli komentar
  28. +2
    thomas jefferson
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:41 | 28.11.2011.
    to bih ja nazvao okupacijom hrvatskog teritorija.
    podgorič[email protected]
    sori, ću te morat razočarat, nisam jugović niti ne ću bit
    Prikaži cijeli komentar
  29. +4
    podgoričanin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:38 | 28.11.2011.
    rastužim se kad vidim da se jugosloveni svađaju
    Prikaži cijeli komentar
  30. +7
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:33 | 28.11.2011.
    E pa trouble, upravo zbog toga nisam hteo da razgovaramo o nekoj proslosti, ali me ovaj Sandzak izazvao. Tako mozemo u nedogled, mi vama bez potrebe Vukovar, Dubrovnik, ovo ono, vi nama nezaboravni Jasenovac, Gradisku, srpsku krajinu itd itd. Ne zelim to jednostavno jer je tema Kosovo, a ako ima nekoga ko stvarno jos uvek ne vidi da je ovo sve farsa i namestaljka NATO pakta, i ko misli da su Albanci u pravu i okej pa zato imaju podrsku.... Onda stvarno nema potrebe ni razgovarat dalje.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +2
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:26 | 28.11.2011.
    Trouble, ti si donekle u pravu, to je tacno. Ali mi smo vezani za Kosovo i previse, sa tim se nikada necemo pomiriti to je sigurno. Uostalom, koji ljudi normalno da zive kad nam je 300 hiljada ljudi proterano nakon bombardovanja ? Nema ni 100 hiljada Srba trenutno na Kosovu, daj..
    Prikaži cijeli komentar
  32. +10
    DunavSavaMorava
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:26 | 28.11.2011.
    Svi pogledajte koliko su vam drzave zaduzene.

    Neke su zaduzene i po 60 milijardi evra, druge manje, ali sve pojedinacno vise od bivse Jugoslavije zajedno.

    Ko je zaduzio nase drzave tome je bilo u interesu da izazove ratove svugde na nasim prostorima.

    Pogledajte cija je vojska na Kosovu, nije Ruska, a nije ni Kineska.


    Prikaži cijeli komentar
  33. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:24 | 28.11.2011.
    @K=S
    ne postoji niti jedan pravni akt kojim se kosovu (ili vojvodini) osporava autonomnost.
    uostalom, vidiš i sam kako ide tvoja priča: prvo si branio kosovo zbog povijesti, pa onda rezolucijom koja ništa ne kazuje...uvijek postoji nekakav izgovor...a ja i dalje tvrdim da bi ljudi mogli normalno živjeti i da je kosovo samostalno. kad ljudi počnu težiti istom cilju - a to je bolja budućnost naše djece, tek onda će nam svima biti bolje
    Prikaži cijeli komentar
  34. +10
    podgoricanin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:20 | 28.11.2011.
    ko nece brata za brata oce tudjina za gospodara, jugoslovenski narodi nisu htjeli da budu braca i vratili su se da budu ono sto su uvjek kroz istoriji i bili, robovi drugih naroda.
    Pozdrav iz Crne Gore
    Prikaži cijeli komentar
  35. +5
    sandžak
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:17 | 28.11.2011.
    Kosovo=Srbija:
    Zabranju je se secesija teritorije JEDNE zemlje, u tom slucaju zemlje Srbije. CG je imala status republike, imali smo referendum i odvojili se to je to. Mozda sam se nejasno izrazio. Kosovo nikada nije imalo status republike vec pokrajine. Kazem ti, to bi trebalo da je slucaj recimo Like kod vas, Zagorja ili tako nesto. Mozda gresim, ne znam tacno koje pokrajine imate :)

    , a šta je SAO Bosanska Krajina, SAO Kninska Krajina, RS, AP Zapadna Bosna, kontradiktorno zar ne ?
    Prikaži cijeli komentar
  36. 0
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:16 | 28.11.2011.
    Mozda je i imalo za vreme Tita, kasnije nikako nije, e to ti brkash :) Ja to pokusavam da ti objasnim :)
    Prikaži cijeli komentar
  37. -1
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:14 | 28.11.2011.
    @K=S
    o tome ti cijelo vrijeme pričam. kosovo je imalo status AUTONOMNE pokrajine, sa istim pravom kao i republike, na samoodređenje i odcjepljenje. brkaš regije (lika, dalmacija, šumadija,...) sa pokrajinom.
    Prikaži cijeli komentar
  38. -2
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:11 | 28.11.2011.
    Zabranju je se secesija teritorije JEDNE zemlje, u tom slucaju zemlje Srbije. CG je imala status republike, imali smo referendum i odvojili se to je to. Mozda sam se nejasno izrazio. Kosovo nikada nije imalo status republike vec pokrajine. Kazem ti, to bi trebalo da je slucaj recimo Like kod vas, Zagorja ili tako nesto. Mozda gresim, ne znam tacno koje pokrajine imate :)
    Prikaži cijeli komentar
  39. +1
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:08 | 28.11.2011.
    @K=S
    e, sad mi ništa više nije jasno. kažeš da se rezolucijom "zabranjuje secesija dela teritorije jedne zemlje time što se garantuje teritorijalni integritet tadašnje SRJ." cg se odvojila, i to nije problem, ali je problem kosovo??? koja je to logika?? uostalom, ako je zabranjeno odcjepljenje, kako se uopće cg mogla odvojiti? zar joj to rezolucijom nije onemogučeno??
    ne možeš imati dvostruka mjerila za istu stvar. kako to ne vidiš?
    nemoj se ljutiti na mene, ja samo logički razmišljam.
    Prikaži cijeli komentar
  40. +4
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:00 | 28.11.2011.
    Pa ko je rekao da ja mrzim citavu neku naciju, pobogu ? Uopste me ne interesuju ti ljudi, interesuje me moja zemlja i moj narod, sta je pogresno u tome ? Takodje, ovo sto sto si guglala o rezoluciji samo govori koji su ciljevi. Imas je lepo na netu kompletnu pa procitaj sledece "Rezolucija 1244 jedini akt ikada donet kojim se zabranjuje secesija dela teritorije jedne zemlje time što se garantuje teritorijalni integritet tadašnje SRJ." Tacno je da SRJ vise ne postoji i da preko toga pokusavaju da nature kako sada ni rezolucija ne vazi, ali poprilicno je jasno kakva je situacija s obzirom na broj zemalja koje su priznale takozvanu republiku Kosovo, zatim nema ih u UN niti ce ih biti, zabranjen im je pristup na svakom ozbiljnom skupu itd itd.
    Prikaži cijeli komentar
  41. +5
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:54 | 28.11.2011.
    @K=S
    ufff...nemoj živjeti na mitovima ni u prošlosti. to nikamo ne vodi. vidiš, ja sam u prošlom ratu izgubila najmilije,(a to je bilo relativno nedavno, u odnosu na turke...) ali mi ne pada na pamet da zbog zločina pojedinaca mrzim cijelu naciju. i dalje ću imati prijatelje u srbiji, i dalje ću se zalagati za razumjevanje i suživot.
    jer, zapamti:
    ljubav je jedina istina, sve drugo je iluzija
    Prikaži cijeli komentar
  42. +2
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:50 | 28.11.2011.
    @K=S
    morala sam googlati :)) evo šta kaže:
    "Glavni ciljevi rezolucije 1244 su:
    Smeštanje Kosmeta pod privremenu upravu Organizacije ujedinjenih nacija (trenutno tu dužnost obavlja Privremena administrativna misija OUN na Kosmetu, UNMIK), dok se Srbiji negira bilo kakva uloga u upravljanju Kosmetom;
    Ovlašćene mirovne snage predvođene NATO-om (KFOR);
    Upravljanje UNMIK-a da uspostavi privremene institucije lokalne samouprave na Kosmetu;
    Reafirmisanje teritorijalnog integriteta Savezne Republike Jugoslavije (npr., Kosmet bi ostao deo SRJ, čija je Srbija sada priznata zemlja kontinuiteta (između SRJ, odnosno DZ Srbija i Crna Gora i Republike Srbije postoji znak jednakosti);
    Ovlašćivanje OUN da pokrene politički proces kako bi se ustanovio budući status Kosmeta (ovaj proces je počeo krajem 2005).
    U rezoluciji isto tako stoji da će određenom broju srpskog osoblja biće dozvoljeno da se vrate i da održavaju prisustvo na:
    srpskim istorijskim lokalitetima
    graničnim prelazima"

    i sad mi reci o čemu ti pričaš??? ne vidim baš vezu ove rezolucije s bilo čim što si napisao. uostalom, ni cg tu više ne igra nikakvu ulogu.....dakle???
    Prikaži cijeli komentar
  43. +5
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:49 | 28.11.2011.
    A i nikako mi nije jasno kako to opusteno kazes "Zasto bi nekome smetalo sto Kosovo hoce da se otcepi, nastavimo sa svojim zivotima itd". Valjda te veze nesto za tvoju zemlju za koju su stotinama godina ginuli preci, na kojoj su sve najvece svetinje itd. Pa posle 500 godina turske okupacije smo ga oslobodili, a treba sada da posustanemo pod nekakvim smesnim Albancima koji su bez Amerike i NATO-a samo mishevi ? Samo malo realnosti trazim, ne podrsku :)
    Prikaži cijeli komentar
  44. +4
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:46 | 28.11.2011.
    Trouble, kako ne shvatas ? Evo mi i vi smo se razisli kao Ceska i Slovacka(doduse dosta krvavije), ali smo se razisli. I sta nama fali ? Nista. Ne zelim namerno pominjati bilo kakve sukobe, zlocine, ovo ili ono. Poenta je da ti pricas o necemu sto je skuvano da bi se Kosovo otudjilo od Srbije i taj ustav je prestao da vazi sa prestankom SFRJ. Uostalom, sta je sa rezolucijom 1244 koja jasno kaze da je Kosovo neotudjivi deo Srbije, koja garantuje povratak do 1000 srpskih vojnika na Kosovo ?
    Prikaži cijeli komentar
  45. 0
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:40 | 28.11.2011.
    @K=S
    kažeš:"Kosovo je SASTAVNI deo Srbije, kolevka srpstva, a takav status mu je i dodeljen bas zbog neke ovakve situacije"
    zato sam i naglasila - po ustavu bivše države - koji je jedini međunarodno priznat akt, sve republike i obadvije pokrajine su imale pravo na samoopredjeljenje i odcjepljenje. i u međunarodnom pravu ama baš nikoga ne zanimaju koljevke ni davna prošlost.
    vjeruj, meni nikako nije jasno - zašto bi se bilo tko bunio zbog samostalnosti kosova. i da je kosovo danas "republjik", ništa se ne bi promijenilo - ljudi bi i dalje radili svoj posao, i ne bi se bavili glupostima. mi "balkanci" nikako da skontamo da se može razići i u miru i nastaviti živjeti jednako kao i prije. u stvari, živjeti bolje nego prije, jer kad se prestanemo sukobljavati, tek onda počinje istinski napredak bilo koje zemlje (sjeti se samo češke i slovačke - što njima fali?)
    Prikaži cijeli komentar
  46. +3
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:26 | 28.11.2011.
    Trouble, Kosovo ne mozes posmatrati kao republiku Hrvatsku koja je oduvek bila slobodna i samostalna sve do proklete Jugoslavije kada smo svi izgubili svoj identitet i zamenili ga nekakvim Jugoslovenstvom. Kosovo je SASTAVNI deo Srbije, kolevka srpstva, a takav status mu je i dodeljen bas zbog neke ovakve situacije. Budi siguran da ce za koju godinu ista stvar da se desi i sa Vojvodinom, i sa Sandzakom, mozda i jos nekim delom, ko zna. Ali iako se to desava to ne znaci da je ispravno i u redu.
    Prikaži cijeli komentar
  47. -3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:20 | 28.11.2011.
    slovenci su imali pravo na samostalnost, hrvati su imali pravo na samostalnost, bosanci, crnogorci, makedonci, srbi....svaka republika je imala to pravo. kosovo je bilo autonomna pokrajina sa svim pravima i dužnostima kao i svaka republika (''Narodi Jugoslavije, polazeći od prava svakog naroda na samoopredjeljenje, uključujući i pravo na odcjepljenje, na osnovu svoje slobodno izražene volje u zajedničkoj borbi svih naroda i narodnosti u narodnooslobodilačkom ratu i socijalističkoj revoluciji, a u skladu sa svojim povijesnim težnjama, svjesni da je dalje učvršćivanje njihovog bratstva i jedinstva u zajedničkom interesu, zajedno sa narodnostima sa kojima žive, ujedinili su se u saveznu republiku slobodnih i ravnopravnih naroda i narodnosti i stvorili socijalističku federativnu zajednicu radnih ljudi — Socijalističku Federativnu Republiku Jugoslaviju.'')
    narodi i narodnosti.....
    po ovom ustavu, badinterova komisija je priznala neovisnost hrvatske, i sad si mi dajemo za pravo da kažemo da se kosovo ne smije odcjepiti???? hmmm...dvostruka mjerila: za njih ne vrijedi što i za nas....
    naravno, ponavljam, to treba napraviti dijalogom, a ne s puškama u ruci. desecima godina ljudi žive zajedno, i sad odjednom ne mogu...priča za malu djecu....
    kaforovce ionako zaboli za nas...oni su tu ionako zbog dobre plaće....
    Prikaži cijeli komentar
  48. +7
    Komentar1256
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:14 | 28.11.2011.
    ma budete vidjeli ak bude 3.svjetski rat kak cemo se mi opet ujednit kad zagusti,ko ce kom ak nece svj svom hah
    Prikaži cijeli komentar
  49. +7
    UBERSOLDAT
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:55 | 28.11.2011.

    Još i prije raspada SFRJ, zapad je naumio okupirati Kosovo u svoje neke svrhe. I sve što se događalo na kosovu u poslijednjih 40 (pa i više) godina nije slučajno. Prvo su Srbe pustili (ili čak i inicirali) da čine nezamislive zločine na naseljenim albanskim stanovništvom, a kasnije ga okupirali i tamo izgradili najveću američku bazu.

    Tko je naselio te Albance u srpsku kolijevku, tko je podržavao kaos 90-tih na tom istom Kosovu i koliko je doista bitna ta američka baza? To su pitanja na koja je ovdje vrlo teško odgovoriti jer se vremenski protežu na jedan vrlo dug period, no činjenica je da su ovdje Albanci i Srbi koji tamo žive najmanje bitni u cijeloj priči.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +2
    anti nato
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:25 | 28.11.2011.
    ej free tebe je treba dobro isprebijat pa ces drugacije da pricas
    sta hoces ajde da cuje narod
    Prikaži cijeli komentar
  51. +9
    basta
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:48 | 28.11.2011.
    "free" je fašistička uhoda, plaćenik koji je zadužen za provokaciju
    Prikaži cijeli komentar
  52. +7
    basta
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:46 | 28.11.2011.
    uperite većjednom prst u prave krivce i vi srbi i šiptari
    Prikaži cijeli komentar
  53. +10
    basta
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:44 | 28.11.2011.
    nije narod kriv nijedan nidrugi, krivi su EU - SAD i NATO!
    Prikaži cijeli komentar
  54. +10
    DunavSavaMorava
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:36 | 28.11.2011.

    Kosovo je kao i sve ostalo u Svetu sto se radi "Lov u mutnom".

    "Lov u mutnom" ne brine ni o Nemcima, ni o Amerikancima, ni o Srbima, ni o Hrvatima.

    Nisu Najbogatiji ti koji ovo rade, iznad najbogatijih su Tajna drustva.

    Tajna drustva vode Oni koji koji su ih stvorili.

    Ako nabrojite Tajna drustva znacete ko stoji iza njih.



    Prikaži cijeli komentar
  55. +5
    ISKANDER
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:53 | 28.11.2011.
    Ova trenutna situacija sto se desava na barikadama su poslednji trzaji siptarskih teroristickih nelegalnih institucija pod patronatom velikih zapadnih sila jer im vrijeme istice njima gori pod nogama jer stanje kakvo je trenutno u okruzenju, evropi odnosno u cijelom svijetu je zabrinjavajuce jer jos uvijek ne drze cijelu teritoriju kosova i metohije pod okriljem pristinskih nelegalnih institucija.
    Prikaži cijeli komentar
  56. +11
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:38 | 28.11.2011.
    Hvala Pero, upravo o tome pricam. Ako je tada medjunarodna zajednica podrzala TERORISTE koji su klali, ubijali, prodavali organe nasih gradjana itd itd, zasto sad zdravom logikom ne podrzati Srbe nego nas opet krivit za sve ? Hteli neki da priznaju ili ne, ali Srbi su jos uvek u prvim redovima bitke protiv novog svetskog poretka.
    Prikaži cijeli komentar
  57. +18
    pero
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:30 | 28.11.2011.
    zanimljivo je kako sad svi pozivaju na toleranciju i suživot, ali nismo isto mislili kad su to trebali napravit albanci i ostat unutar granica srbije.
    tad smo podržali odcjepljenje kosova.
    prilično dvolično s naše strane.
    Prikaži cijeli komentar
  58. +13
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:28 | 28.11.2011.
    Free, sta su ovde Srbi krivi ? Jebe nas ko gde stigne, u sopstvenoj zemlji smo gradjani drugog reda, daj covece. Budi realan i pravedan
    Prikaži cijeli komentar
  59. -26
    Free
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:08 | 28.11.2011.
    Srbi su nevjerojanti, kad će više prestat to raditi??
    Prikaži cijeli komentar
  60. +10
    faith
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:04 | 28.11.2011.
    izgleda da su razum i logika overall postali odsutni kod mnogih. Mase su hipnotisane, omađijane, mediazirane i na taj način postali obično sredsto sa kojim grupa satanista radi šta hoće na ovom svijetu.

    niko me ne može uvjeriti da normalni ljudi ne mogu živjeti u miru, bilo ko da se zovi i odakle da dolaze.

    Haos oko nas je svjesno i vještački stvoren da bi se realizirali satanistički ciljevi.

    Odakle to da je svijet 'odjednom' u totalnom ekonomskom, političkom, nacionalnom i svakom drugom beznađu i otkud to da u isti tren ništa ne štima.

    Prikaži cijeli komentar
  61. +15
    momo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:58 | 28.11.2011.
    EU osudila nasilje prema Kforu , a ovo šta ljude i njihove legitimne predtavnike gađaju suzavcem i gumenim mecima i vodenim topovima to nikom ništa....ma marš EU, goni se u PM
    Prikaži cijeli komentar
  62. +22
    Dalmoš
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:53 | 28.11.2011.
    Triba njima poslat koji RPG s okolni brezuljaka a ne ih gadjat kamenjima.
    Prikaži cijeli komentar
  63. +15
    a
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:59 | 28.11.2011.
    EU, SAD izaziva Rusiju čitaj ww1 kriza pa rat
    Prikaži cijeli komentar
  64. +13
    e
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:55 | 28.11.2011.
    možda griješim al ovo je po mom mišljenu izazivanje rata i igra živaca EU, SAD i Eroazijske unije ......
    Prikaži cijeli komentar
  65. +14
    anti nato
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:52 | 28.11.2011.
    amrericki i nemacki fasisti sta drugo da kazem
    Prikaži cijeli komentar
  66. +8
    mile
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:48 | 28.11.2011.
    ko tu koga i zashto to znamo... occemo li recci samo je do nas!?
    Prikaži cijeli komentar
  67. +12
    x
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:45 | 28.11.2011.
    Ovaj KFOR se ne drži mandata, ali koga to više iznenađuje
    Prikaži cijeli komentar
  68. +30
    Rumburak
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:35 | 28.11.2011.
    KFOR ionako nije tu da dobro obavlja svoj posao nego da održava napeto stanje. Srbija-Kosovo. Bosna->Srbi, Hrvati, Muslimani- problemi. Prostor bivše SFRJ je bačva baruta a sukobi se održavaju u stalno tinjajućem stanju. Kad zatreba- kome zatreba, Jugose se može ponovo nahuškati jedne na druge. Ako slučajno ne upali može mali rat između Grče i Turske ili sve u paketu, da se malo zadimi, da se ne vidi kako dična Europska Unija propada
    Prikaži cijeli komentar
  69. +33
    Kosovo=Srbija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:30 | 28.11.2011.
    KFOR bi po pravilu trebalo da je statusno neutralna misija i ne bi smeli da se mesaju u ovakve stvari, ali kao sto vidite vise je nego jasno ciju stranu, cije pare i cije interese zastupaju. Ovo je bruka, citav svet vidi i zna o cemu se zapravo radi na Kosovu i svi cute.
    Prikaži cijeli komentar
  70. +21
    Kajtebriga
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:27 | 28.11.2011.
    Dali KFOR dobro obavlja svoj posao OCITO NE
    Koga stiti KFOR
    NI SRBE NI KOSOVARE VEC AMERICKU OKUPACIJU
    U cijoj je sluzbi KFOR
    U SLUZBI CIONISTICKOG KRUPNIOG KAPITALA

    Sve drugo su price za malu dijecu.
    Prikaži cijeli komentar
  71. +21
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:26 | 28.11.2011.
    umjesto da se uče toleranciji i suživotu, ljudi stalno traže razlog za sukobe, i onda se čudimo što nam dolaze nekakvi stranci da "stvaraju red" u našim kućama.
    nekad smo mogli živjeti svi zajedno, a danas to nije moguće. zašto?
    ni jedan čovjek nije ugrožen svojim susjedom, već je ugrožen retorikom političara koji nam na taj način skreću pažnju sa svih pljački koje su učinili u zadnjih 20 godina.

    treba se nadati da će razum jednom prevladati
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.