Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Al-Jazeera zatvara ured u Pekingu, novinar protjeran - kineska Vlada odbila akreditacije za nove novinare Al-Jazeere

Al-Jazeera je prisiljena zatvoriti svoj ured na engleskom u Pekingu nakon što je Kina odbila obnoviti akreditaciju za dopisnika Melissu Chan, poznatu novinarku informativnog kanala.
Kina je također odbila dati vizu za zamjenskog dopisnika. Melissa Chan, američka državljanka, je na engleskom jeziku bila dopisnik Al-Jazeere u Pekingu od 2007.
Ovo je prvi slučaj protjerivanja novinara iz Kine, nakon 1998, kad su protjerani njemački i japanski novinar.

"Pozivamo kinesko Ministarstvo vanjskih poslova da se odmah dodijeli Al-Jazeera English izvjestitelju akreditacije za praćenje vijesti u Kini," rekao je Bob Dietz, koordinator Odbora za zaštitu novinara Azijskog programa, navodi se u priopćenju objavljenom od strane te organizacije u New Yorku.
Iz Kluba vanjskih dopisnika Kine rekli su kako su "zaprepašteni odlukom kineske vlade", i opisali tu odluku kao "najekstremniji primjer" pokušaja cenzure i zastrašivanja stranih dopisnika u Kini.

Službeni Peking nije dao nikakvo objašnjenje za ovaj potez.

Izvori:

RT | foto:IBN | SMH

Komentari

(14):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    REMETA
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:37 | 9.05.2012.
    to PATKOVIĆU valjda su nešto naučili na tuđim greškama, imaše oni tokom svoje duge povjesti mudrih glava ..... valjda su neki takvi geni ponovo došli na red sada...
    Prikaži cijeli komentar
  2. +5
    patkovic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:12 | 8.05.2012.
    ne treba puštat ni novinare ni mirovnjake ni nevladine sve su to izviđači, nek izviđaju sa satelita i kvit
    Prikaži cijeli komentar
  3. +6
    kula
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:09 | 8.05.2012.
    meni su oni ostali u sjećanju još od vremena kad su uvijek oni i uvijek prvi imali najsvežije vijesti o tome što planira al-kaida, šta misli bin laden i slične "vijesti" ... zvaničan vlasnik Šeik Hamad je jedan od odanih i vjernih , američki prijatelj u svakom pogledu a vijesti su sve samo ne istina .. industrija laži i propagande u najgorem obliku, skoro kao cnn i fox.. :(((
    Prikaži cijeli komentar
  4. +1
    Skeptik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:26 | 8.05.2012.
    Totalitarna kina protjerala medijske propagandiste.
    Prikaži cijeli komentar
  5. +3
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:29 | 8.05.2012.
    Nemoj tako Lakrdijassu,Al Lazzira "odlicno" radi.
    Evo kako su to videli stanovnici Libije:
    youtube.com/watch?v=lftp0w8gx3I
    Prikaži cijeli komentar
  6. +4
    Lakrdijass
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:16 | 8.05.2012.
    Uf što mrzim tu Al-Jazeeru. Ima da tražim Kinesko državljanstvo.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +8
    vagrant
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:01 | 8.05.2012.
    Tamo gde oni dodju ocekuju se nemiri i rat.Kinezi to znaju i zato su dobili sut- kartu!
    "Americka prostitutka" kako je nazivaju Arapi, stigla je i na Balkan.Ako se neko pita zasto, evo jucerasnje izjave premijera Turske:
    "Erdogan je ocenio da Albanci imaju pravo na samoopredeljenje i formiranje veće države", piše list “Bota Sot”. U tekstu se pominje Makedonija ali ne zaboravimo da Albanci zive i u C. Gori,Grckoj i Srbiji.
    Uz nereseno pitanje ustrojstva BiH, Balkan je ostavljen kao tempirana bomba,ostaje samo da se aktivira!
    Prikaži cijeli komentar
  8. +11
    antiglobalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:45 | 8.05.2012.
    Slično je bilo i u Rusiji,kad su Rusi naredili British Council-u u Rusiji da uskladi svoje netransparentno poslovanje sa ruskim zakonima.
    A Englezi se pravili baš kao Englezi da ne čuju dobro i nastavili po starom.No onda su im poslali specijalce,koji su ih sve brutalno izbacili van i zapečatili im urede.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +11
    zveki
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:44 | 8.05.2012.
    Neka i Al Lažiri netko konačno stane na rep. Mala agresivna državica Katar, sa isto tako agresivnom novinskom kućom poznatom po plasiranju notornih laži, suodgovornom u uništavanju Libije, pokušaju uništavanja Sirije! NEKA! BRAVO KINA!
    Prikaži cijeli komentar
  10. +10
    antiglobalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:41 | 8.05.2012.
    Iz Kluba vanjskih dopisnika Kine rekli su kako su "zaprepašteni odlukom kineske vlade", i opisali tu odluku kao "najekstremniji primjer" pokušaja cenzure i zastrašivanja stranih dopisnika u Kini.
    ---------------------
    A mi smo zaprepašteni bezobzirnom kampanjom lažnih i iskrivljenih izvještaja,koje nam šalju takve i slične agencije,preko svojih novinara špijuna.Al Jazzera je samo još jedna filijala fašizma iza kojeg stoje zionisti i njihovi trabanti.
    Prikaži cijeli komentar
  11. +5
    REMETA
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:36 | 8.05.2012.

    PAZI!
    "POZIVAMO kinesko Ministarstvo vanjskih poslova da se ODMAH dodijeli Al-Jazeera English izvjestitelju akreditacije za praćenje vijesti u Kini," rekao je Bob Dietz, koordinator Odbora za ZAŠTITU novinara Azijskog programa, navodi se u priopćenju objavljenom od strane te organizacije u New Yorku.
    čuj kako BOB the chosen oštro zbori !!!!!
    pa onda zaključak
    Službeni Peking nije dao nikakvo objašnjenje za ovaj potez.
    AHAHA HA HA , OGULIT ĆU TE ,POJEST ĆU TE...
    e ovakve vjesti vesele i nasmijavaju.....
    Prikaži cijeli komentar
  12. +16
    mate
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:24 | 8.05.2012.
    Al jazeera je svojim lažima direktno odgovorna za propast Libije i ubojstva tisuće civila a sad istu ulogu igra u Siriji
    Prikaži cijeli komentar
  13. +14
    zlatna grana
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:20 | 8.05.2012.
    Ha,ha,ha, ..., tako se to radi.:-)))
    Sta se zale, svejedno se sva izvestavanja pisu ili barem doteruju u centrima u USA ili Londonu.
    Ovim potezom ce im Kina usparati troskove.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +23
    zdenka
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:18 | 8.05.2012.
    Treba ih protjerati s kugle zemaljske. nikada neću zaboraviti kakvu su ljigavu ulogu odigrali u ratu u Libiji. Bravo Kina.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.