TikTok je društvena mreža koju aktivno koristi čak oko 800 milijuna ljudi. Ako niste čuli za istu (vjerojatnije je da jeste), razlog tome je činjenica da velika većina korisnika otpada na demografsku skupinu od 16 do 24 godine. Riječ je o mreži koja korisnicima omogućava da dijele kratke video snimke, najčešće smiješnog i zabavnog karaktera, s fokusom na ples, "izazove", i sličan sadržaj koji je popularan među mlađim korisnicima.
Ti isti mladi ljudi (samo u SAD-u TikTok ima više od 100 milijuna korisnika), dok bezbrižno dijele svoj sadržaj, vjerojatno nisu ni posve svjesni u kakvoj geopolitičkoj zavrzlami se ovih dana našla njihova omiljena društvena mreža.
Naime, TikTok je kineski proizvod, lansiran prvo na domaćem tržištu 2016., a zatim i globalno 2018. godine. Popularnost mu je eksplodirala te je uskoro postao jedna od 10 najskidanijih aplikacija za pametne telefone.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.