Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Provociranje nuklearne sile: "Napad na Pakistan mogao bi biti početak 3. svjetskog rata"

PIŠE:
102 Objavljeno:

Prema najnovijim informacijama NATO-ov napad na pakistansku vojsku trajao je čak 2 sata. Nova saznanja mogla bi u potpunosti potvrditi incident kao napad s predumišljajem.
Čak i nakon što su pakistanske službe u nekoliko navrata javile NATO-u da upravo napada položaje pakistanske vojske, NATO nije prestao.

Veliki incident dodatno je uzdrmao jedno od "najtežih" savezništva u modernom svijetu.
Kabinet pakistanskog premijera Syed Yousuf-a žestoko je osudio napad i rekao kako je to "napad na pakistansku nezavisnost".

"NATO izvodi vojne operacije po Pakistanu kako im se prohtje"

Svakako treba primjetiti kako ovo nije prvi put da NATO snage udaraju na prostoru Pakistana bez ikakvog opravdanja ili nekakve isprike. Valja podsjetiti i na upad američkih operativaca koji su ranije ove godine ubili Bin Ladena na prostoru Pakistana.
Američke snage u nijednom incidentu ni ne pomišljaju da bi možda javno trebalo adresirati činjenicu da svoje vojne akcije izvode na prostoru jedne nezavisne države.

"Za SAD Pakistan je postao zona slobodne pucnjave. SAD je sebi uzeo za pravo da zlostavlja nezavisnost Pakistana kako god im se prohtje", komentirao je John Rees iz udruge Stop the War Coalition.

Ipak, izgleda kako je ovo bila kap koja je prelila čašu. 30 mrtvih vojnika stvorili su još veću ogorčenost naroda diljem Pakistana. Aktualna vlada u Islamabadu riskira općenarodnu pobunu ukoliko nastavi suradnju s Washingtonom.
Na tom tragu dolazi i posljednja izjava pakistankog premijera koji je danas rekao kako je ovo kraj "uobičajene suradnje" s SAD-om.

SAD planira isprovocirati rat s Pakistanom?

Kako pristižu nove informacije postaje sve očitije kako su NATO snage namjerno otvorile vatru na pakistanske trupe. General pakistanske vojske Ishfaq Nadeem izjavio je: "Svi naši položaji bili su označeni na kartama koje smo im proslijedili. Nije moguće da je došlo do zabune, znali su da su to naše trupe."

(nastavak teksta - gore desno)

Izvori i reference:
RT pewresearch.org dawn.com newamerica.net

Komentari

(102):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. -2
    19
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:54 | 5.02.2012.
    Nuklearno oruzje je garancija mirnog i spokojnog zivota bez straha od napada iz vana ocigledni primjer je izrael.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +5
    DESTROYER
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:43 | 28.01.2012.
    Ma hajde vec jednom nek se desi taj treci svetski rat.Od kad vec pricaju o tome a nikako da pocne.Bice uzbudljivo ionako nam je zivot monoton, sa placom od 150 eura nemogu da dozvolim sebi i zeni neku zabavu .Ovako sve ce to biti na racun VELIKIH SILA.Znate ono kuca casti sve u kafani.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +5
    mojstav.com
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:50 | 7.01.2012.
    kako netko uopće može danas pomisliti da se sve to događa bez dogovora?
    Prikaži cijeli komentar
  4. +12
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:30 | 27.12.2011.
    Ovi AMERI ,prolupali, ali ce ,ga na kraju, da p....e,nekoj ce budali s nuklearnim oruzjem puci film i eto bombica u Ameriku,jeza me hvata, od te pomisli,a nastave li dalje ovako se kuraziti,imat ce i Rusiju i Kinu i Sjevernu Koreju i Iran i Pakistan,za porotivnik,zabrinjavajuce.
    Prikaži cijeli komentar
  5. -23
    Mademoiselle
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:33 | 23.12.2011.
    Dobro je da Francuska ima nuklearno oružje,kada vidiš kakvi sve fanatici preuzeli vlast od Turske do Pakistana.Odmah treba poslati tamo jednu nuklearnu podmornicu klase Le Triomphant u patrolu u slučaju da islamisti preuzmu vlast kako se ne bi dočepali nuklearnog arsenala Pakistana.
    Prikaži cijeli komentar
  6. -25
    Torento
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:17 | 18.12.2011.
    Ne shvaćam Pakistance. Već su u neprekidnoj svađi s prenadmoćnom vojnom i nuklearnom silom (Indijom), režim im je nestabilan, a ne mogu kontrolirati ni vlastitu zemlju od talibana (iako ih djelomično i podupiru) i ostalih fanatika. Zemlja im je u ekonomskom, vjerskom i političkom rasulu, a htjeli bi još rat sa SAD. Puno sreće Pakistanci! Stvarno će vam trebati! Granica između ponosa i gluposti je nevidljiva te se lako prelazi.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +6
    ado239
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:00 | 16.12.2011.
    nuklearni/hemijski/biološki HARP
    Prikaži cijeli komentar
  8. +19
    ANARHIST
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:09 | 15.12.2011.
    Haarp na svijetu bi bilo odlično a ne dosadno da nema takvih ljudi, nego sve moraju razjebat.Mi smo roblje a oni naši vlasnici, a ja ne želim to, a vi?!Vrijeme je za promjene,a za početak pogledajte film "zeitgeist" (komentator01!)
    Prikaži cijeli komentar
  9. +23
    zalosno
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:01 | 15.12.2011.
    treci svjetski rat je jos jedan pokusaj stvaranja jedne svjetske drzave,vlade i valute. Nije pitanje dali ce zapoceti samo je pitanje trenutka kada ce zapoceti.
    Prikaži cijeli komentar
  10. +22
    Yes Jes
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:39 | 14.12.2011.
    Amerikenjci zazivaju 3. svijetski rat u Aziji ali dobiti ce ga u vlastitoj kuci i gorjeti ce kao u paklu.
    Drugo nisu niti zasluzili
    Prikaži cijeli komentar
  11. +26
    deda mraz
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:04 | 14.12.2011.
    Ameri..NATO..pa Hitler ja za njih bio malo dete..Razlika je jedino sto Hitler nije imao strpljenja u osvajanju sveta dok ovi zlotvori to natenane..Cilj i rezultati su tu isti,pa ubedjen sam da ce i svrsetak biti isti...:)))
    Prikaži cijeli komentar
  12. -16
    HAARP
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:59 | 13.12.2011.
    joj da nama nema amera sto bi to bilo dosadno u celome svetu.a cujte kome smetaju neka im se suprostave pa mozda ih neko i pobedi,kazem mozda jeli vec sada kontrolisu ceo svet,a svet to zna.a za to su zahvalni nikoli tesli i njegovom antenskom sistemu HAARP.VIDI NA YU TUBE.
    Prikaži cijeli komentar
  13. -1
    TALION PR
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:16 | 7.12.2011.
    Majku ti ... Hoću 100 000 eura po sezoni za ovaj PR.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +2
    slučajni prolaznik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:45 | 7.12.2011.
    youtube.com/watch?v=v5-Gz_OG4qY


    Prikaži cijeli komentar
  15. +7
    TALION PR
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 6.12.2011.
    Pakistan je nuklearna sila, i uskoro će njegovo oružje General Mustač iskoristiti za kaznene sankcije Harry-u S. Truman-u i ostalima koji su bili upetljani u atomski napad na Japan.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +3
    456
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:19 | 4.12.2011.
    ProjectOff:
    zahvaljujem za info o japanskom parlamentu i 911, izrazito dobra informacija
    Prikaži cijeli komentar
  17. +3
    456
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:53 | 4.12.2011.
    ovakvih kao komandos su velika vecina zato su u spaniji na nedavnim izborima pobijedili konzervativci koji imaju veze sa diktatorom francom i zato ce u hr biti sve kao i prije izbora osim sto ce sad hdz biti opozicija
    Prikaži cijeli komentar
  18. +8
    skoja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:49 | 4.12.2011.
    platit ce ameri i cifuti za sve grijehe prema plestini :D
    Prikaži cijeli komentar
  19. +6
    garo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:23 | 4.12.2011.
    Ameri su započeli 3. svj. rat već odavno. Biti će "zabavno" gledati ubuduće tko će pod koju zastavu.
    Prikaži cijeli komentar
  20. +12
    Insider
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:58 | 3.12.2011.
    Don't know why people are taught that the US is a democracy. What it's supposed to be is a constitutional republic, what it is in practice is a fascist oligarchy, dominated by corporate interests.
    Prikaži cijeli komentar
  21. +58
    Komentator01
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:57 | 3.12.2011.
    posvadi ih, zarati, pa sve uništi

    taktika 20 i 21 stolječa

    pomogni i nagovori irak da krene u rat protiv irana,
    irak je naš prijatelj, prodaj mu oružje i daj kemijske bojne otrove, nek se malo pobiju, posle ćemo osuditi njega kako je smio upotrijebiti naše bojne otrove, pa zašto smo mi to njemu prodali??


    Eto Osam bin laden je dobar, trgovat ćemo s njim, On je pravi,pomoć ćemo mi njenju prikupljati, regrutirati i osposobljavati njegove za rat u afganistanu.........


    Od libije ćemo kupovati naftu, a kad dug nećemo moći vratiti, razrušt ćemo libiju, napraviti tržište i za građevinare, dug prema libiji ćemo izbrisati jer smo partneri, a pošto ni naše rušenje nije besplatno naplatit ćemo libijcima i naše zračne napade, jer što je danas besplatno, a libijsko vodstvo je bezobrazno jer plaćaju svojima škole, imaju besplatno zdravstvo....i ...... stvarno su bezobrazni, što će reći naši ako ćuju da je tamo besplatno?? tražit će isto i od nas, figu će dobiti
    Prikaži cijeli komentar
  22. +18
    Komentator01
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:49 | 3.12.2011.
    al kaida i čelije??


    puno sam čitao o terorističkim skupinama i ........


    no al kaida je organizirana po čelijama, otkud znate???

    di su te čelije, ako se zna kako je organizirana onda znate i di su čelije??

    no okrutna mučenja u gvantanamu, u abu ..., u tajnim zatvorima u EU sigurno možete svašta čuti, pa i potpisati kaj mučitelji hoče.
    no da li je to istina.....?????????


    Da li je istina kad je Osama bin laden rekao da nije sudjelovao u rušenju tornjeva WTC i osudio taj čin ili je istina

    kad američki službenik kaže da je to dijelo al kaide i Osame bin Ladena??
    Prikaži cijeli komentar
  23. +11
    Komentator01
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    00:44 | 3.12.2011.
    tko je izmislio al kaidu??

    da li i u kojem obliku Ona postoji??


    Da li je to Ona protiv koje se bore ameri u afganistanu,

    Da li je to ona koja je od amera postavljena u libiji,

    da li je to ona zbog koje su podigli sigurnosne mjere na desetogodišnjicu samorušenja WTC tornjeva??
    Prikaži cijeli komentar
  24. +33
    atak!
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:40 | 2.12.2011.
    NATO = NORTH AMERICAN TERORIST ORGANIZATION
    Prikaži cijeli komentar
  25. +6
    jambo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:19 | 2.12.2011.
    Slusam jednog hrvata kako prica o Sauduji.Ej moj care nemas ti pojma onda sta radi vas Vatikan oni ddole su male mace.Jebo ti sve mafije svijeta sta ti rade.Iinformacije provjerene 100%
    Prikaži cijeli komentar
  26. +3
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:56 | 2.12.2011.
    Ti Komandos očito imaš dva ;)
    Prikaži cijeli komentar
  27. -24
    corcristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:38 | 2.12.2011.
    kako bi bio sretan da neko ubije putina
    Prikaži cijeli komentar
  28. -8
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:47 | 2.12.2011.
    Nemam čvrstih dokaza.
    Nemate ni vi.
    U tome i jest bit problema.
    Mišljenje je kao šupak i to svi imamo.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +20
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:51 | 2.12.2011.
    Još ovo. Je li ono Obama dobio Nobelovu nagradu za mir? Hm, jadni su im kriteriji oko te razvikane nagrade. Zašto tu nagradu nije u svoje vrijeme dobio jedan Gandhi? Zato jer je i ta nagrada politički motivirana. A to dijeli taj odbor, u kojem sjede hladni, proračunati, cinični, protestanti iz Norveške i Švedske.
    Prikaži cijeli komentar
  30. +34
    zlatan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:38 | 2.12.2011.
    Gledam pred neki dan našeg ministra vanjskih poslova Jandrokovića, govorio je da su naši saveznici, Washington, Brussel, NATO. Ako su njemu Amerikanci saveznici i NATO, meni nisu. Svaki dan se sve više uvjeravamo da je to Carstvo zla! Neka se samo tako igraju, pa će pobrati zlo. U ovom slučaju (Afganistan)je očito da žele doći sa juga Rusiji, sa zapada Kini, sa sjevera Pakistanu ali i Indiji. I Hitler je mislio ratovati protiv Svijeta, pa gdje je završio? Ali zašto mi šaljemo svoje dečke tamo? Zašto podržavamo ono što ne bi trebali? I na kraju, zašto SAD i NATO ne napadnu odvratno-zločinačku tvorevinu Saudijsku Arabiju? Tu zemlju u kojoj nema politike, ali zato ima neograničene vlasti kraljevske obitelji i vjerskih manijaka? Ah, da oni kupuju američko oružje, je li tako? I prodaju naftu i mrze Iran i žele monopol na pravovjerno tumačenje Islama. A američki i NATO-ovi neofašisti takve smatraju saveznicima. Ali i naši ih smatraju, ali ne doživljavaju ih saveznicima mnogi građani Hrvatske. Ono koji još imaju mozga i samopoštovanja.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +15
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:28 | 2.12.2011.
    Stvar je u tome što ni ti ne možeš nama dokazati da je Al Qaida izvela te napade. Koja je logika tih napada? Uostalom jel ti imaš kakve dokaze da Al Qaida stoji iza tih napada?
    Prikaži cijeli komentar
  32. -5
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:22 | 2.12.2011.
    Ne mislim da sam smiješan ne slažem se sa vama s ovom temom. Ako se čovjek ne slaže sa vama i sa vašim dokazima ne znači da je nazadan, neiformiran. Ove dokaze koje vi navodite usporedio bi sa evo vidi imam fotografiju čuovišta big foota, snimku, otiske stopala onda mora da i postoji Big foot mada nitko nije našao konkretan dokaz, recimo kostur big foota.
    Kakve veze ima Irak, treniranje vojske sa ovim?
    Za mene You tube i ti vaši izvori nisu pravi dokazi, nego teorije, naklapanja, nagađanja i ništa više.
    Nisam ja nikakav provokattor ali neću da mi netko serviru neku svoju istinu a da mu ja klimam glavom jeste tako.
    Ja imam svoje mišljenje vi svoje i rasprava je gotova.
    Prikaži cijeli komentar
  33. -50
    corcristi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    23:32 | 1.12.2011.
    to ameriko domovino moja
    Prikaži cijeli komentar
  34. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:19 | 1.12.2011.
    šteta, ode....

    @kom
    mislila sam da možeš bolje. dobiješ hrpu konkretnih podataka, koje demantiraš otprilike ovako :"ja znam da to nije tako, i to ne može biti..." LOL. ispao si smiješan. nema veze.
    evo ti malo informacija, pa razmisli o njima. ako ne znaš engleski, upotrijebi google translate....može poslužiti..

    The BBC, in an article published shortly after the 9/11 attacks, stated that bin Laden "received security training from the CIA itself, according to Middle Eastern analyst Hazhir Teimourian."[1]
    In a 2003 article, Michael Powelson of the Russian journal Demokratizatsiya wrote:
    It is difficult to believe that the United States played no role in the operations of the son of one of the wealthiest men in Saudi Arabia. Indeed, it is much more likely that the United States knew full-well of bin Laden's operation and gave it all the support they could.[2]
    In a 2004 BBC article entitled "Al-Qaeda's origins and links", the BBC wrote:
    During the anti-Soviet jihad Bin Laden and his fighters received American and Saudi funding. Some analysts believe Bin Laden himself had security training from the CIA.[3]
    In a 2006 InDepth piece on Osama Bin Laden, the Canadian Broadcasting Corporation published that,[4]
    Bin Laden apparently received training from the CIA, which was backing the Afghan holy warriors – the mujahedeen – who were tying down Soviet forces in Afghanistan.
    An article in Der Spiegel, in 2007, entitled "Arming the Middle East", Siegesmund von Ilsemann called Bin Laden "one of the CIA's best weapons customers." [5]
    According to author Steve Coll,
    Overall, the U.S. government looked favorably on the Arab recruitment drives. ... Some of the most ardent cold warriors at [CIA headquarters at] Langley thought this program should be formally endorsed and extended. ... [T]he CIA "examined ways to increase their participation, perhaps in the form of some sort of international brigade" ... Robert Gates [then-head of the CIA's Directorate of Intelligence] recalled. ... At the [CIA's] Islamabad station [station chief] Milt Bearden felt that bin Laden himself "actually did some very good things" by putting money into Afghanistan.[6]
    Robin Cook, Foreign Secretary in the UK from 1997–2001, and Leader of the House of Commons and Lord President of the Council from 2001–2003, believed the CIA had provided arms to the Arab Mujahideen, including Osama bin Laden, writing, "Bin Laden was, though, a product of a monumental miscalculation by western security agencies. Throughout the 80s he was armed by the CIA and funded by the Saudis to wage jihad against the Russian occupation of Afghanistan."[7]
    In conversation with former British Defence Secretary Michael Portillo, two-time Prime Minister of Pakistan Benazir Bhutto said Osama bin Laden was initially pro-American.[8] Prince Bandar bin Sultan of Saudi Arabia, has also stated that bin Laden appreciated the United States' help in Afghanistan. On CNN's Larry King program he said:[9]
    Bandar bin Sultan: This is ironic. In the mid-'80s, if you remember, we and the United - Saudi Arabia and the United States were supporting the Mujahideen to liberate Afghanistan from the Soviets. He [Osama bin Laden] came to thank me for my efforts to bring the Americans, our friends, to help us against the atheists, he said the communists. Isn't it ironic?
    Larry King: How ironic. In other words, he came to thank you for helping bring America to help him.
    Bandar bin Sultan: Right.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +23
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:18 | 1.12.2011.
    Komandos, prijatelju dragi, ma znaš šta si ti? Ti si jedan obični provokator koji nema puno zdravog razuma. Mislim da je takvim ljudima kao ti mjesto u Iraku u nekoj američkoj jedinici za treniranje pipadnika nove Iračke vojske. Te jedinice najbrže pogibaju... Mislim da bi onda shvatio svu apsurdnost svojih ukalupljenih razmišljanja i svojeg bezobrazluka i navelo bi te na propitivanje razloga zašto bi i za koga bio tamo...
    Kvalitetniji bi sugovornik bio vampirima na tportalu ili indexu. Oni su sličnog stupnja ispranosti i sličnog načina vrijeđanja. Mislim da na ovom portalu takvom neobjektivnom i neutemeljenom vrijeđanju nije mjesto...
    Zaključujem svoje sudjelovanje u ovoj raspravi
    Prikaži cijeli komentar
  36. -13
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:00 | 1.12.2011.
    Moram sada ići ajde kontaktirati ćemo sutra.
    Ufff! Ovo je baš bilo dobro. Hvala vam.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +4
    orbita
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:58 | 1.12.2011.
    puno komentara i sve ima svoje uporiste , dobra tema nazalost bolje bi bilo da imamo puno aktivniji angazman u ekonomiji a opet se vratimo na isto ... rat politika itd... svi mozda imamo dobre poglede a uistinu postoji puno pitanja kako ...
    Prikaži cijeli komentar
  38. -11
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:57 | 1.12.2011.
    Samo još jedna teorija i ništa više od toga.
    Prikaži cijeli komentar
  39. +3
    emir002
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:55 | 1.12.2011.
    moj dokaz:
    youtube.com/watch?v=1VrBIEO2uEg

    Šta se ovo nalazi na donjoj strani trupa Boeing-a???
    (najbolje se može vidjeti 1 sekindu prije samog udara, kako baca sjenu preko čitavog trupa)
    Može li neko objasniti?
    Slika "normalnog" Boeing-a 767, na kojoj se jasno vidi da ima ravan trup, dok onaj koji udara u WTC ima "nešto" na trupu? Neko objašnjenje
    911physics.atspace.com/IMG/x175lackofdetail.jpg
    Prikaži cijeli komentar
  40. -16
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:52 | 1.12.2011.
    Nemoj mi ti govoriti nerazumni čovječe o nekim tvojim činjenicama, dokazima jer je ono što ti navodiš nije dokaz nego smeće!
    Rekao sam da sam tvoje " dokaze " pogledao i mislim da bi im primjerenije mjesto bilo u komediji a ne na ovom portalu.
    Jer stvari ne stoje na ovom svijetu kako si ti zamislio a ako drugi se ne slaže sa tim ne znači da je ovaj nedorastao situaciji.
    Ti si taj koji nema pojma i ništa ne uviđa. Okani se ćorava posla i bio bi puno uspješniji kao komičar.
    Vidim da si se zapjenio. Smiri se malo.
    Prikaži cijeli komentar
  41. +22
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:49 | 1.12.2011.
    Pozdrav. Ja sam Al Qaida. Moji ciljevi kao organizacije su: stvaranje svjetskog kalifata, uklanjanje stranog (zapadnog) utjecaja iz svih muslimanskih zemalja, uklanjanje židovsko-krščanske urote za uništenje islama. (ovo je iz wikipedije)
    Kako ću ostvarit te ciljeve? Ubit ću 3000 civila u jednom terorističkom napadu. Napast nevojne i nebitne ciljeve u državi koja ima 10 supernosača aviona i arsenal nuklearnog naoružanja.
    Naprimjer kao ciljevi im recimo nisu nimalo zanimljivi nuklearne elektrane/reaktori, vojne instalacije, morske vojne luke, kongres, bijela kuća...
    A strategija Al Qaide je dovući svu silu NATO ljudstva, vojne opreme i logistike na svoje područije, Bliski istok, razrušit sve moguće i onda platit zapadnim koorporacijama da obnove ratom razrušenu infrastrukturu.
    Jel to ta logika Komandos?
    Prikaži cijeli komentar
  42. +12
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:41 | 1.12.2011.
    Ma čovječe božji, ne navodim ti ja film kao dokaze, nego dokaze U NJEMU! I u drugim knjigama, u drugim filmovima, u drugim emisijama. Jesi li ti pročitao službene zaključke komisije možda?? Ja jesam! A u onom konkretno filmu se prezentiraju dokazi u vidu faktografskih nalaza ispitivanja materijala, prezentiraju se izjave svjedoka i preživjelih iz prve ruke, audio snimke, video snimke, izjave stručnjaka, izjave analitičara, izjave inženjera, izjave pilota o mogućnošću takvih manevara, izjave samih graditelja, činjenice o promaknućima zbog tog događaja umjesto razrješavanja kadrova, razmatraju se čudne promjene u sustavu uzbunjivanja i djelovanja u tim situacijama baš u to vrijeme, pokazuju se sve laži političara da se oni nisu pripremali i da nisu znali, sve nelogičnosti tog slučaja kojih ima brdo i sve te iznesene ČINJENICE na temelju DOKAZA do sad uopće NISU OSPORENE! A očito da zbog ljudi kao što si ti ih nitko i ne treba osporavat! To nisu nikakve špekulacije, a da pogledaš nekog vraga bi znao shvatit razliku između dokaza i špekulacija bez dokaza... Već ti nekoliko sati objašnjavam da pogledaš DOKAZE, a ti govoriš da nemaš šta ti gledat! Već nekoliko sati dobivaš od ljudi mali djelić dokaza koje se ne udostojiš ni pogledat jer misliš da si prepametan!! Kao ti tražiš dokaze, a ne želiš ih ni pogledat kad ti se daju! Pa ko je tu glup??? Potrudi se malo da nađeš dokaze ako želiš mjerodavno donosit sudove i raspravljat, nitko ti ih neće nacrtat. Ovako nemoj ulazit u rasprave kad vidim da pojma ni logike ni razuma nemaš...
    I suzdrži se od komentara na temu o kojoj pojma nemaš NITI ŽELIŠ IMAT pojma (što je najtragičnije). Dobronamjeran savjet...
    Prikaži cijeli komentar
  43. -13
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:33 | 1.12.2011.
    To su sve teorije, prepotpostavke i nagađanja, dokazima ni traga.
    Pozdravljam vas.
    Prikaži cijeli komentar
  44. +11
    emir002
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:28 | 1.12.2011.
    @Komandos
    potraži na google "false flag operations"

    evo citat sa wikipedije :"False flag (aka Black Flag) operations are covert operations designed to deceive the public in such a way that the operations appear as though they are being carried out by other entities.[citation needed] The name is derived from the military concept of flying false colors; that is flying the flag of a country other than one's own. False flag operations are not limited to war and counter-insurgency operations, and can be used in peace-time."

    Pametnom dosta. Pa i sam vijetnamski rat je isceniran sa jednom takvom false flag operacijom, tj. Amerika je napala svoj vlastiti nosač aviona, i za to optužila Vietkong, što je bio povod invazije na Vietnam.

    a što se tiče 9.11. dovoljna ti je samo čista logika:

    1. Arapi ima par časova obuke na cesni i sjednu u Boeinge-e 767 i izvrši jako komplikovane manevre, i svi pogode svoje mete? ni jedan ne promaši,ni jedan se ne zabije u nešto drugo, svi se savršeno orjentiraju u zračnom prostoru....meni teško za povjerovati
    2. Na usporenim i uvećanim snimcima udara u WTC, jasno su vidljivi neki čudni objekti na donjem dijelu trupa aviona (možeš jednostavno provjeriti na youtube snimcima) ti objekti su duguljastog oblika, nekoliko su kupolastog oblika i jasno se vide.Civilni Boeing 767 ima ravan trup... radi se o nekakvim dodatnim uređajima prikačenim na trup aviona, pa teško mi je nekako povjerovati da su i to arapi uradili..
    3. Ne postoje snimci udara u Pentagon...rupa na zidu Pentagona je savršeno okrugla, ne postoje nikakvi ostatci aviona...ako se zna da Boeing 767 na krilima ima 2 mlazna motora koji su podosta udaljeni od trupa, kako to da je rupa na zidu okrugla? Zar nije logično da bi natala oštečenja na zidu na mjestu udara tih motora? 8da napomenem da se radi o težini od nekih 10-ak tona po motoru)
    4. 1942 godine, u Empire State Building (tada najveća zgrada u SAD) je udario bombarder dvomotorac B-29, zbog loše vidljivosti. Udar se desio između 77 i 78 sprata i izazvao veliki požar (Empire State Building se nije srušio)... Od 1942 godine pa na ovamo u SAD-u svi neboderi MORAJU biti sagrađeni po građevinskim propisima koji im omogućavaju da se ne sruše nakon udara aviona u njih, upravo zbog opasnosti da se 1942 i nesreća sa Empire State Building-om ne ponovi... WTC jesagrađen 1970-tih godina pa se srušio zbog udara aviona... Malo čudno?

    ovo je neka moja analiza svih čudnih stvari vezanih za WTC i 9.11., napisao sam je na osnovu same logike i zdravog razuma (ne zasnivam ovo ni na kakvoj teoriji zavjere), neko će je smatrati ispravnom neko ne...
    pozdrav
    Prikaži cijeli komentar
  45. -12
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:19 | 1.12.2011.
    Ti si ovdje bezobrazan jer ovo što ti navodiš kao dokaze za svoju tvrdnje je u najmanju ruku nezrelo.
    Vi kao ne vrijeđate? Je li? E ja vam neću ostati dužan a to uvijek i argumentiram.
    Meni ne pada na pamet da netkom ovdje nešto dokazujem ili mislim da sam pametan ja samo branim ono što mislim da ispravno i da sam u pravu.
    Ne mora se nitko sa mnom slagati ali nemate ni vi nikakve osnove tvrditi sa nikakvim dokazima da su Amerika i Al Kaida samu sebe napali.
    A ti mi pokaži adresu tih stručnjaka koji podupiru takvu tezu.
    Ja ću i dalje živjeti u svojoj bajci a vi u svojoj.
    Prikaži cijeli komentar
  46. +19
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:06 | 1.12.2011.
    @komandos
    ne samo da si kalupljen i bezobrazan, nego svjesno vrijeđaš intelekt i stručnost ljudi koji nekog vraga i znaju o čemu pričaju, puno više od tebe i mene zajedno govoreći da su 'izmišljeni'. Da se potrudiš informirat o bilo čemu kao jedan racionalan i inteligentan čovjek (umjesto da vrijeđaš i misliš da si najpametniji dok su svi ostali budale, premda bih rekao da je baš obrnuto) našao bi sve te svjetski priznate stručnjake imenom i prezimenom. U onom ih filmu ima desetak najmanje, imenom i prezimenom, zato sam ti i rekao da pogledaš. Ali pošto si ti prepametan i prevažan da svoje iluzije propituješ bilo kakvim logičnim argumentima, puštam te da i dalje živiš u divnom i krasnom svijetu bajki kojima te pune i kalupe iz dana u dan. To se kaže: slijep pored zdravih očiju. Budi to i dalje, prijatelju dragi, to je tvoje demokratsko pravo. Ja sam svoje završio na ovu temu. Ti si prepametan za mene, pa ti skidam kapu. Ali tvoj je bezobazluk i vrijeđanje zaista loše po tebe prvenstveno. Ne dira to mene, bez brige, nego samo govori o tebi i tebi služi na čast...
    Ako ništa drugo, nisam mislio da ću na ovom razumnom portalu naići na takve sveznajuće persone, ali što je tu je.
    Za mene je ova tema završena.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +10
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:59 | 1.12.2011.
    @croaceix upravo to kažem, sjeti se samo Air America u Indokini, kako je Amerika financirala rat u Vijetnamu.

    @Komandos dokaz? Evo ti dokaz.
    youtube.com/watch?v=8y06NSBBRtY

    Dalje ti ostavljam da sam istražuješ ako želiš:
    Ključne riječi: Eisenhower, vojno-industrijski kompleks, utjecaj lobija u Washingtonu, PR industrija u Americi (odnosi s javnošću), u čijem su vlasništvu medijiske kuće na zapadu i sustavi informiranja.

    Ne očekujem da razmišljaš kao ja ili ovi ljudi ovdje. Mogu ti samo pokazati put, na tebi je samom da doneseš zaključke.
    Prikaži cijeli komentar
  48. -14
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:51 | 1.12.2011.
    Slažem se sa tobom.
    Neke stvari neki ljudi jednostavo ne mogu shvatiti i za mene je završila ova rasprava.
    Prikaži cijeli komentar
  49. -11
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:50 | 1.12.2011.
    Da zeleni to je istina.
    Ali pričamo o blizancima, Al Kaidi, americi i Osami.
    Skrećeš sa teme.
    Prikaži cijeli komentar
  50. +17
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:49 | 1.12.2011.
    Istra, ja odustajem :). Nažalost mislim da Komandos to ne može shvatiti. Ja često pričam sa ljudima dosta širokog znanja ali također neke stvari ne mogu shvatiti. Što se tiče Al qaide, zaista je nepotrebno dokazivati (više) ove tvrdnje. U par postova dole ti je grubo navedeno par logičkih zaključaka. Inače ja te ne osuđivam, niti imam neke predrasude. I shvaćam da neki ljudi to ne mogu razumjeti. Točka, kraj rasprave za mene.
    Prikaži cijeli komentar
  51. -14
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:48 | 1.12.2011.
    Da Croaceix i ti si to primjetio.
    E vidiš istra je baš to spomenuo. Amerika i Al kaida su sami sebe napali.
    Mislio sam da ga podupireš?
    Malo se gubiš?
    Prikaži cijeli komentar
  52. +19
    zeleni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:47 | 1.12.2011.
    Komandose ... konfucije je rekao da ucimo iz proslosti jer se proslost ponavlja ... pogledaj fajlove americkih obavjestajnih agencija o tome kako su namjeravali iscenirati rusenje civilnog aviona iznad Kube da bi izazvali rat, pa ko je dao sadamu kemisko oruzje a zatim ga zbog istog napao, ko je pobio milijun vijetnamaca, bacio bombe na japan, cija je vlada uhitila i ubila mnoge legalne predsjednike drzava i pocinila brojne zlocine po svijetu... Da li je to bio Iran??? ili mozda S. Korea?? ili Pakistan??


    pa cuo sam da je novinar na CNN rekao da bi sve prosvjednike u V.B i SAD-u trebalo pobiti ... e to je demokracija ???!!
    Prikaži cijeli komentar
  53. -18
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:39 | 1.12.2011.
    Ma vidi ti tko mi kaže?
    Šta ti uopće znaš i šta je pristojnost?
    Ma gdje su ti tvoji izmišljeni profesori, znastvenici itd. koji bi poduprli vaša fantaziranja i paranoju.
    Bolje vam je popite po jedan Risset od 2 mg pa kad se vratite u stvarnost onda ćemo dalje raspravljati.
    Iznesite argumente a ne gluposti pa ću se odmah složiti.
    Prikaži cijeli komentar
  54. +18
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:28 | 1.12.2011.
    @komandos
    neinformiran si i nepristojan, da ne kažem ispran i kalupljen i ne vidim više smisla da se ova tema dalje provlači. Da si imalo racionalan i objektivan, potrudio bi se pogledat izjave ljudi koji su bili tamo, koji su to preživjeli i koji nekog vraga znaju o onome o čemu pričaju. A ako nebrojeni znanstvenici po čitavom svijetu, doktori razni, profesori, stručnjaci, inženjeri i sami svjedoci, i na kraju i sama logika tebi ne vrijedi, onda svaka ti čast. Našli smo u tebi novog kralja svijeta onda... A tvoje a priori zaključivanje i odbijanje svega što se kosi sa tvojim usađenim stanjem ne vodi apsolutno ničemu. Umjesto da tu komentiraš kako ti sve znaš, imaj bar malo elementarnog POŠTOVANJA, PRISTOJNOSTI i OBRAZA da uvažiš i drugačija mišljenja od onih koji su ti usađena u um koji je time prestao bit objektivan i racionalan. Ne moraš ti prihvatit očito, ali bar pokaži zrelost i uvaži. Uvažit ne znači prihvatit.
    Imaj bar malo poštovanja i obraza prema drugima, radi sebe ako ne radi drugih. Ali vidim da ti to kronično nedostaje... Djeca i neobrazovani vjeruju u tako očite bajke, ne videći kad im se čak i nacrta. Na žalost, takvo je 90 posto ljudi. A ovdje nailazimo na eklatantne primjere toga...
    Prikaži cijeli komentar
  55. +18
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:27 | 1.12.2011.
    Bravo Komandos, pogodio si savršeno bit problema. Zašto bi Al Qaida (ako je to uopće samostalna organizacija) napadom na Blizance te ubojstvom 3000 Amerikanaca ugrožavala svoje egzistiranje te samim time i egzistiranje ostalih Muslimana na Bliskom Istoku. Dobro pročitaj što sam na pisao. Terorizam da postoji (u smislu u kojem si ga ti zamislio), onda sigurno nebi neki aviončići letili iznad New Yorka ili Washingtona. Pečurke bi nikle iznad svih američkih gradova :)

    Terorizam je slikovnica za većinu ljudi, zabava i mazanje očiju :)
    Prikaži cijeli komentar
  56. -15
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:14 | 1.12.2011.
    Nemam ja šta gledati nego vi.
    Ne želim raspravljati o temama koje nemaju ama baš nikakve veze sa spomenutim problemom.
    Te stvari što vi povezujete sa ovim nemaju nikakve poveznice sa konkretno ovom stvari.
    Irak, Vijetnam, Talibani, Al kaida, Osama prije 11.09.2011 kakve veze ima sa ovim. Tu su bili različiti i uzroci i motivi za pokretanje sukoba.
    Ne možete to povezivati sa rušenjem blizanaca od strane Amerike u suradnji sa Al Kidom da bi onda amerika napala Ak Kaidu i talibane. Bili to Al kaida i talibani želili sami sebi naškoditi?
    Ne vjerujem. Nemate vi nikakve logike, ponavljam sa ovom temom. Irak, Iran, Vijetnam, iskrcavanje na normadiju ništa ne dokazuje.
    Prikaži cijeli komentar
  57. +8
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:07 | 1.12.2011.
    venSla, dugo nisam pročitao bolji post :). A pitanje za tebe, dali misliš da danas može egzistirati organizacija (Meksički narkokarteli, Al Qaida, itd.) bez pomoći i pokroviteljstva CIA ?
    Prikaži cijeli komentar
  58. +13
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:03 | 1.12.2011.
    @struja
    prijatelju, uvažavam te, ali si sad zaista pretjerao. Ma reci ti meni, molim te, kojeg vraga ti znaš o fenomenu izvanzemaljaca da si pozvan bilo što o tome govorit? Ja vidim da nemaš blage veze o tome jer da imaš imalo, nebi tako govorio. Ja se aktivno zanimam za taj fenomen već desetak godina i pročitao sam jako jako puno knjiga na tu temu, od paleokontakata do današnjih dana, od Nazca platoa, vedskih epova Mahabharatta i Ramayana do Plave knjige sve do danas, od E. Danikena, Z.Sitchina do S.Friedmana i drugih... I mislim da vi ljudi općenito imate neke svoje usađene predrasudne stavove u glavi koji vas spriječavaju da racionalno razmišljate i da vidite prst pred nosom... Baš jučer sam gledao emisiju o spuštanju na Mjesec. I teoretičari zavjere nemaju valjanih argumenata da to ospore. Ali ja sam saslušao i njihove argumente pa tek onda donio sud da nema tamo nikakve zavjere...
    Na čemu ti temeljiš svoj stav o 11.9.??? Na temelju izjave lažova D.Rumsfelda i C.Rice?? Možda na službenoj istrazi komisije o 11.9. koja je imala 8 PUTA MANJI budžet od komisije za M.Lewinsky?? Tebi su to relevantni podaci na kojima temeljiš svoje stavove?? Znanstvena neovisna istraživanja i izjave svjedoka nisu relevantna? Zdrava logika nije relevantna više?? Ma uozbiljite se malo, ljudi dragi. Ako niste ulazili barem malo u dubinu priče o bilo čemu, onda nemojte ni pokušavat raspravljat o nečemu. Na žalost, ovo je premalo mjesta za bilo kakve argumentacije, te pozivam sve ljude da ne komentiraju nešto o čemu pojma nemaju...
    Nije grijeh ne znati, grijeh je govoriti nešto o čemu neznaš dovoljno i ni ne trudiš se upoznat...
    Prikaži cijeli komentar
  59. +16
    venSla
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:02 | 1.12.2011.
    @ Komandos moraš sagledati širu sliku. Ne radi se tu o jednom članku, dokumentu i sl. Radi se o nizu događaja.
    Kao prvo ljudi koji upravljaju sa svim ovim događajima ne mare za ljudske živote. Njima je bitan samo profit, kapital, moć. Šta njima znači 3000 života WTC ako im se dobit u idućih 10 godina povećala 20x. A ako vjeruješ da svime ovime upravlja vlada SAD-a tj. narod Amerike onda si u zabludi. Ništa što danas ordinira kao politički sustav ne možemo nazvati demokracijom po definiciji.
    - financijske ustanove (novac)
    - vojno-industrijski pogon
    - vlada, kongres, sabor, zakoni, represivni aparat,
    - mediji kao izvor informacija za široke mase (sredstvo manipulacije).
    Tako danas funkcionira sustav. Znači ako ne postoji kriza, novac se ne okreće, nema profita. Zato se umjetno stvaraju krize i ratovi, a razmišlja se dugoročno.

    *Al-Qaeda u prijevodu baza je bila bilježnica u kojoj je Osama Bin Laden vodio evidenciju svojih suboraca i drugova. Da li je Al-Qaeda osnovala CIA-a teško je za reći, ali za vrijeme Ruske intervencije u Afganistanu CIA prvi put prilazi Talibanima i nudi im pomoć (Stinger rakete). Ostalo je povijest.

    Komandos sjećam se kad sam ima 7 godina. Polagao sam zakletvu. Bio sam zadnja generacija pionira. Sa 18 godina sam prvi put izašao na "demokratske" izbore. Osjećao sam se tako važno. Te je godine srušen HDZ. Hahahahhaha. Sjećam se kad je NATO rokao po Srbiji, rekao sam pravda je pobijedila, osveta za sve ove godine rata, patnje, izbjeglištva, poginula rodbina. Znaš sad 10 godina poslije ne vjerujem više nikom.
    Prikaži cijeli komentar
  60. +9
    ProjectOff
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:56 | 1.12.2011.
    Pa Komandos, ja sam ti rekao da pogledas zasjedanje Japanskog parlamenta na temu 911, gdje oni otvoreno kazu da sve iscenirano, pa valjda oni vise znaju od nas ovdje
    Prikaži cijeli komentar
  61. +18
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:54 | 1.12.2011.
    Iako imam osjećaj da pokazivam prirodu slijepcima, navesti ćemo samo par primjera rada CIA

    1. Vijetnam - početak rata je omogućen američkom sabotažom
    2. Irak je napadnut pod optužbom da ima biološko oružje a Colin Powell laže u UN-u dok iza njega sjedi CIA. Vas dvojica vrli geostratezi valjda znate da je sve bila namontirana laž (mislim da se to ne treba dokazivati)
    3. Instalacija diktatora Pinocheta u Čileu (jel treba objašnjavat ulogu CIA)
    4. Osama Bin Laden je obučavan od strane CIA a Al Qaida služi direktno kao problem koji zahtjeva rješenje. Valjda znas da se u Bengaziju viori crna zastava Al Qaide. Kako to da je taj isti Osama Bin Laden Saudijac, ako nije Afganistanac ili Iranac ?

    I da, evo imam kod sebe dokument kojim se sve dokazuje, koji mi je faksirao Donald Rumsfeld :)

    Nemojte biti smiješni ljudi, molim vas.
    Prikaži cijeli komentar
  62. +7
    Marko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:46 | 1.12.2011.
    Wooo ljudi ljudi... jeste se raspisali :)
    Ali vidim da premalo vas komentira aktualno stanje u Pakistanu?
    Meni je osobno fascinantan taj njihov "savez" koji upravo broji zadnje dane. Jel moguća kakva vojna pobuna unutar Pakistana? Sumnjam da je vojsci do to tog "saveza"...
    Prikaži cijeli komentar
  63. -15
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:45 | 1.12.2011.
    Dokaži svoje lako dokazive činjenice koje navodiš
    Croaceix?
    Prikaži cijeli komentar
  64. -21
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:41 | 1.12.2011.
    Zeleni očito slabo kopčaš ili slabo pratiš moje članke.
    Šta ti uspoređuješ iskrcavanje na normandiju i ratnu taktiku sa ovim?
    Nigdje veze sa mozgom.
    Falio si i prostor i mjesto i vrijeme.
    A ti Krunoslave puno pričaš a malo misliš sa tim zakržljalim mozgom.
    Prikaži cijeli komentar
  65. -18
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:35 | 1.12.2011.
    Nemam ja šta prispitivati? Argumenti koji iznosite nema veze sa ovom problematikom.
    Niste u pravu i nemate nikakvih dokaza za svoje tvrdnje.
    Prezentirajete mi neki članak ili dokument gdje ima logike vaša priča o suradnji Al kaide, Osame i Amerike i njihovom zajedničkom planiranju rušenja nebodera da bi nakon toga Talibani koji su pružali sigurno utočiste Al Kaidi bili protejerni iz Afganistana i nakon toga nastavili ratovati 10 godina.
    Ako tu ima razuma, logike i pameti onda sam je car Hirohito.
    Ja zastupam činjenice a ne tupost, glupost, neznaje i ne navijam ni za koga.
    Niste u pravu a ako imate neki dokemuntarac kao istra kojom on navodno dokazuje da je u pravu onda se brukate!
    Prikaži cijeli komentar
  66. +20
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:32 | 1.12.2011.
    Struja, ne mogu a da ne iščitam iz tvog posta potcjenjivanje i ruganje. Ja tvrdim koji vjerovatno o geopolitici zna više od tebe, da je Al Qaida sestrinska organizacija CIA te produžena ruka za izazivanje problema. Tvoj problem je što neke stvari jednostavno ne razumiješ tj. programiran si da shvacas samo ono što ti mediji serviraju. Pročitaj malo o Zbigniewu Brzezinskom (njegovoj ulozi u Afganistanu za vrijeme sovjetske invazije), Henriju Kissingeru. Mislim čovjek sa IQ-om > 100 bi trebao shvatiti stvari bez ikakvih youtube clipova ili tekstova. Činjenica da najmoćnija sila svijeta (uza svu tehnologiju) lovi čovjeka koji je bubrežni bolesnik po pećinama Afganistana je pitanje za dali si uopće zdrav da razlučiš neke stvari ???
    Prikaži cijeli komentar
  67. -16
    struja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:06 | 1.12.2011.
    @Komandos
    Savjetovao bih ti da većinu komentara jednostavno ignoriraš.
    (Nažalost) inteligentne osobe kroje svoje stavove prema raznoraznim YT filmićima. Zvoje znanje crpe iz tih pseudo-znanstvenih amaterskih uradaka.
    Zašto? Prije svega zbog toga što nemaju dovoljno koncentracije da saslušaju konkretno izlaganje npr. Noam Chomskyog, Parentija ili (pokoj mu duši) Howard Zinna.

    Na sceni vlada jedna čudna psihoza... u svijetu u kojem zaista toliko dominira SAD, lako je optužiti ih i za ono s cime nemaju veze.

    9/11, sljetanje na mjesec, vazemaljci... sve su to redom price za djecu. Uglavnom sluze za opravdanje radikalnog anti-semitizma i sl.
    Prikaži cijeli komentar
  68. +16
    zeleni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:57 | 1.12.2011.
    Komandose , neposredno prije iskrcavanja na Normandiju, savaznici ( citaj SAD i V.B jer su samo oni imali pristup dalekoseznim bombarderima) su granatirali to podrucje, pritom ubivsi preko 10.000 Francuza - civila.

    To znaci da su tih 10.000 zrtvovali, da bi se uspjeli iskrcati i ostvariti svoj cilj. E sad , vidi, to je bilo u par dana. Zamisli samo koliko je francuskih, nizozemskih, belgijskih, jugoslovneskih itd civila poginulo tokom citavog II rata uslijed tih ne selektivnih bombardiranja.

    To ti je ista stvar u Americi bila. Prvo nezna se tocno brojka poginulih, drugo dobar dio su bili stranci- turisti, trece mnoge bitne licnosti iz tih centara tog dana nisu bile prisutne.

    Komandose, pratim tvoje postove vec duze, i primjetio sam i animozitet prema Gadafiju, i da imas uglavnom pozitivne stavove prema politici sjedinjenih drzava, a ja te molim da ih preispitas jos.
    Prikaži cijeli komentar
  69. +13
    ProjectOff
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:52 | 1.12.2011.
    Komandos...pa sta su ti mediji uspjeli prodati tu pricu u koju vjerujes?
    Napravi jedno mini istrazivanje pa ces doci do zakljucka npr pogledaj snimku Japanskog kongresa gdje javno zasjedaju na temu "namjernog rusenja nebodera" od strane vlade SAD-a!
    Prikaži cijeli komentar
  70. 0
    sa
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:01 | 1.12.2011.
    zbog 100-200 USA drzavljana, USA je objavila rat..mos mislit..
    Prikaži cijeli komentar
  71. +8
    sa
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:59 | 1.12.2011.
    pogledajte malo povijest/istoriju/historiju citajte neke od uzroka WW 1, WW 2 , ko je isprovocirao njemacku, da napadne trgovinske komercijalne brodove SAD itd...? to se uci u osnovnoj skoli.
    Prikaži cijeli komentar
  72. +23
    Krunoslav
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:41 | 1.12.2011.
    Komandos, malo si zabludio.. Mislim, većini veleslila u povijesti uvijek je odgovoralo da izazovu reakciju drugoga, pa da si daju pravo reagirati..
    Uzmi Irak. Navodno biološko oružje?? Javno su i sami Amerikanci priznali da nikada nisu ništa našli.
    Talibani i Afganistan.
    Pa sami Ameri su podržavali talibane u borbi protiv rusa..
    Pa ti uleti bez ikakvog prava u tuđi teritorij, suprotno svim međunarodnim zakonima..
    I ti se onda pitaš da li bi Amerika samu sebe mogla napasti?? Šta si ti debil??
    Pa ti su tipovi bacili dvije atomske bombe čoviče!! Alo di ti živiš?? Tebe brine da li oni mogu srušiti jednu svoju posranu zgradu i pobiti 5 tisuća svojih ljudi?? Pa ne da u Americi više i postoji pripadnost naciji?? Što uopće znači biti Amerikanac? Ž
    Čak i kad bi postojalo pripadnost naciji, misliš da bi specijalce koje stoje iza toga bilo briga za narod??
    Ima takvih slučajeva.. Tipa Vijetnamski rat je bio isprovociran navodnim napadom na neki američki brod, što su na kraju Ameri priznali da su se zajebali..
    Kako ne shvaćaš da današnji sistem ekonomije zahtijeva, da bi se održao, da stalno raste i raste i stvara novac inače će se urušiti??
    A ratna industrija i ratovi su ti koji održavaju taj sistem..
    Mislim, ne mogu vjerovati da tebi nema logike to.... Šta ti misliš da su ti par Arapa htijeli pokazati s rušenjem jedne zgrade?? Šta misliš da je stvarni cilj bio pokazati da je Amerika slaba jer im je netko srušio jednu zgradu?? To je tebi logičnije od toga da je sve to inscenirana farsa??? Ma daj molim te....

    Iskreno, ja te vrijeđam.. Ti čak ni ne zaslužuješ da ti se išta argumentira..
    Jer sam nisi argumentirao ništa, a odbijaš sagledati, a kamoli prihvatiti tuđe argumente..

    Za mene si ka tipični glupi zatupljeni Amer...
    Prikaži cijeli komentar
  73. +15
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:46 | 1.12.2011.
    Komandos, uza sve štovanje mislim da neke stvari ne razumiješ. Tvoji postovi su racionalni i dobronamjerni, nema tu nikakvih provokacija i neuvažavanja. Međutim argumenti i logika su na strani Istre. Tko se malo bolje razumije u geopolitiku zna da sustav funkcionira po shemi "problem-reakcija-rješenje". Al Qaida je klasična organizacija koja služi američkom interesu i to su činjenice lako dokazive. Dali možda znaš kako je počeo Vijetnamski rat ? Dali je počeo američkom sabotažom ?
    Prikaži cijeli komentar
  74. -17
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:40 | 1.12.2011.
    U pravu si a ta osoba si ti koju opisuješ.
    Prikaži cijeli komentar
  75. -12
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:39 | 1.12.2011.
    Priznajem da sam pogledao taj dokumentarac.
    A sada naravno koga zanima pozivam da i ostali pogledaju taj dokumentarac pa da i oni iz njega zaključe da kao što je istra zaključio iz njega da je amerika planirala bombardirati samu sebe?
    Nigdje veze sa mozgom.
    Zgrade se konstriraju da izdrže sve moguće nepogode pa i udare zrakoplovom ne zbog toga što je to planiro netko nego zbog svoje visine.
    To nužno ne moraju biti vojni a niti civilni zrakoplovi.
    Kakve veze sa ovim ima sada Al kaida, Osama i njihova navodna povezanost sa Amerikom sa ovim napadom.
    Ama baš nikakve.
    Prikaži cijeli komentar
  76. +11
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:33 | 1.12.2011.
    @Komandos
    e, prijatelju, tebi zaista nema pomoći... Uzalud sam trošio svoje vrijeme (koliko kratko bilo) na takvog sveznalicu koji ni nema namjere bilo što proučit, a kamoli shvatit nešto. Odbacivanjem svega što se imalo kosi sa onim što si si ti utuvio u glavu nećeš puno postić... Ipak sam se prevario, kolega. I za to se ispričavam; polupismena baba i ti očito niste daleko sa mogućnošću objektivne i nepristrane analize činjenica i realnosti. Ne vrijeđam te, niti imam to namjeru, da se razumijemo... Pročitaj moj prijašnji komentar što čini objektivnog, racionalnog i mudrog čovjeka. Ti sa takvim stavom si miljama daleko od istog, na žalost... I onda se pitamo zašto nam je država u banani i zašto su ljudi ništa drugo nego ovce...
    Prikaži cijeli komentar
  77. -15
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:17 | 1.12.2011.
    I šta bi sad taj dokumentarac trebao biti nekakv dokazni materijal za tvoje tvrdnje i za tvrdnje tih ostalih ljudi?
    Da je nešto drugo u pitanju ja bi razmotrio tvoju teoriju, dokumentarce itd.
    Ako je to istinito a po tebi sto posto jeste mogli su jednaki efekat izazvati sa puno manje žrtva na svojoj strani i sa puno jednostavnijoj organizacijom i trošku.
    A meni je žao tebe i kako je moguće da netko može u ovako nešto povjerovat?
    A to što ja navodno sve znam unaprijed nema nikave veze sa znanjem nego sa upotrebom logike.
    Prikaži cijeli komentar
  78. +15
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:06 | 1.12.2011.
    Komandos, ako imalo težiš objektivnosti i racionalnosti i logici, molim te da pogledaš ovaj dokumentarac. Ovaj je po meni i po mišljenju velikog broja ljudi najbolji o toj temi. Koliko god to tebi zvučalo nelogično, vjeruj mi da će ti verzija o neka 3 arapa zvučat totalno debilno.
    youtube.com/watch?v=F9yXxu51d2c
    'Znači Al Kaida se dogovorila sa amerima da avionima napadnu samog sebe da otpočnu nekakav treći svjetski rat?' - čovječe, pa Amerika je kao velesila i nastala na svjetskim ratovima! Vojno-industrijska mašinerija koja (nakon banaka) upravlja Amerikom ima smisla postojati i djelovati samo u ratu!
    'Maštovito jeste ali nemaš logike koliko god da se trudiš očajnički to dokazat.' - ima to itekakve logike, a to da neka polupismena baba puši te priče o svemu tome je normalno i razumljivo, ali bude mi žao da ljudi kao ti (za koje smatram da su puno napredniji od takvih bajki i priča za malu djecu) to puše i ne vide očite stvari... ja se uopće ne trudim to očajnički dokazat jer vidim da nema smisla objašnjavat nešto nekome koji sve na svijetu misli da zna unaprijed.
    Prikaži cijeli komentar
  79. -16
    komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:04 | 1.12.2011.
    Ovaj moj komentar nema veze sa objektivnošću, razumom, pameti, informiranosti, čitam i gledam je i tvoje izvore za koje si ti tako siguran da su istiniti.
    Ovo je samo logičan zaključak.
    Prikaži cijeli komentar
  80. -23
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:55 | 1.12.2011.
    Nema nikakve veze sa mozgom da je Amerika bombardirala samu sebe.
    Znači Al Kaida se dogovorila sa amerima da avionima napadnu samog sebe da otpočnu nekakav treći svjetski rat?
    Maštovito jeste ali nemaš logike koliko god da se trudiš očajnički to dokazat.
    Također i ti mi budi pozrdavljen.
    Prikaži cijeli komentar
  81. +21
    Nex
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:41 | 1.12.2011.
    Al kaida na arapskom jeziku znači baza podataka. To je bio američki naziv za grupe mudžahedinskih boraca koje su se borile protiv Sovjeta u Avganistanu a bili su direktno pomognuti od strane američkih tajnih službi.Zar neko misli da bi neka organizacija muslimanskih fanatika dala sebi ime baza podataka?Istina je da ne postoji nikakva organizacija pod tim imenom što je opće poznato u ozbiljnim obavještajnim krugovima! Porodice Bin Laden i Buš su veliki poslovni partneri.Polubrat Osame Bin Ladena je spasio od bankrota naftnu kompaniju Arbusto koju je osnovao Džordž Buš mlađi.Sve je to jedna velika farsa!
    Prikaži cijeli komentar
  82. +18
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:40 | 1.12.2011.
    Prijatelju Komandos, racionalan, mudar, objektivan i pametan čovjek nastoji prikupit što više informacija, argumenata i podataka iz puno različitih izvora i od svih strana, čak i ono što ne želi čut, pa tek onda donijeti sud koji je po njemu najuvjerljiviji i najracionalniji i sa najviše potkrijepljenih logičkih argumenata.
    'Logika i događaji na terenu ne idu u prilog tvojoj istini i izvoru informacija i dokumentaraca.' - upravo suprotno, svi događaji na terenu idu savršeno u prilog ne tome da surađuju, nego da su ih Amerikanci sami i stvorili kao organizaciju!
    'A jesu su srušili arapi ili netko drugi avione je nebitna stvar bitno što je sa njima urađeno.' - čovječe, ako je događaj koji je bio povod za polagano kretanje ka 3. svj. ratu i stradanju stotina tisuća ljudi nebitan, onda skidam kapu. A taj događaj kojeg je službeno 'priznala' Al-Qaida upravo i govori o njihovoj i Američkoj isprepletenosti do krajnjih granica. Zato je itekako važno što se desilo tad i kako i tko je to napravio...
    'Nemam ja šta tu proučavat ja sam dovoljno informiran' - ovom izjavom dokazuješ samo da si neinformirana osoba jer samo takva osoba to može tvrdit. Takvim stavom nećeš daleko dogurat... Budi mi pozdravljen
    Prikaži cijeli komentar
  83. -11
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:26 | 1.12.2011.
    Uuuuuu!!! Čovječe kako je ovo zabavno!!!
    Prikaži cijeli komentar
  84. -14
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:24 | 1.12.2011.
    Nemam ja šta tu proučavat ja sam dovoljno informiran i isto tako kao što ti tvrdiš da su ti tvoji izvori istiniti da Al Kaida i Amerika surađuju u svijetu ja isto tako mogu reći slušaj evo ovi moji izvori su pouzdani a tvoji nisu?
    Što je sad tu istina?
    Logika i događaji na terenu ne idu u prilog tvojoj istini i izvoru informacija i dokumentaraca.
    A jesu su srušili arapi ili netko drugi avione je nebitna stvar bitno što je sa njima urađeno.
    Prikaži cijeli komentar
  85. +16
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:15 | 1.12.2011.
    @komandos
    'Znam da je ubijen' - neznaš ti ništa, kao ni itko od nas. Mi znamo samo ono što nam se prezentira jer nema načina da se sami uvjerimo u nešto.
    'Ja ne vjerujem a nema nikakve niti logike niti argumenta da Osama bio Američki igrač a kamoli Al Kaida.' - o ima itekakve logike i masu argumenata. Pa oni su Al-Qaidom dobili savršen povod za svoje djelovanje od Azije do Afrike i samog SAD-a. Vjerojatno još uvijek misliš da su 2 arapa srušila blizance? Pogledaj Zero - najbolji dokumentarac o 11.9... Evo ti najsvježijeg dokaza, sad u Libiji su Al-Qaidovci (službeno najveći moderni neprijatelji SAD-a) stizali sa NATO transportnim zrakoplovima i brodovima i bili na njihovom platnom spisku, što su i ostali još od sovjetske invazije Afganistana. Prouči malo na internetu razne dokumentarce i razgovore sa ljudima, možda promijeniš mišljenje. A da nema logike, upravo suprotno. Oni njima kao 'neprijatelji' kao naručeni dolaze.
    Prikaži cijeli komentar
  86. -13
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:03 | 1.12.2011.
    Zar je važno gdje i kada i na koji je način ubijen?
    Znam da je ubijen jer je to i Al kaida objavila.
    Ja ne vjerujem a nema nikakve niti logike niti argumenta da Osama bio Američki igrač a kamoli Al Kaida.
    Maštovito jeste ali nema veze sa razumom.
    Prikaži cijeli komentar
  87. +9
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:55 | 1.12.2011.
    @Komandos
    zar zaista vjeruješ da je on ubijen ili umro tad kad su rekli i gdje su rekli i na način na koji su rekli?
    A čak i da je ubijen na taj način i tad kako nam prikazuju, zašto misliš da je njima strano ubijat 'svoje' u interesu viših ciljeva?
    Prikaži cijeli komentar
  88. -9
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:44 | 1.12.2011.
    Točno je što kažeš.
    Tako je bilo do 11.09.2001. godine.
    A zašto je onda Osama ubijen ako je tako?
    Prikaži cijeli komentar
  89. +12
    croaceix
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:18 | 1.12.2011.
    Komandos sve to lijepo zvuci u teoriji, ali zaboravio si kljucnu stvar. A to je da je najutjecajniji americki geopolitolog Zbigniew Brzezinski odgovoran za stvaranje današnje Al Qaide. Da Al Qaida kao organizacija direktno služi kao posljedica ciljevima SAD-a. Tvoja analiza je u redu, međutim zaboravio si da je Osama Bin Laden američki igrač.
    Prikaži cijeli komentar
  90. +16
    istra
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:59 | 1.12.2011.
    Mislim da su SAD uvidjele ogromnu ekspanziju Indije u posljednjih 15tak godina i da sad pripremaju teren da se oslobode suradnje sa Pakistanom i približe Indiji kao novoj globalnoj velesili. Nisu Amerikanci glupi, sve rade točno po planu u ovoj globalnoj partiji šaha...
    A što se tiče Pakistanaca, dobili su što su i tražili. Direktno su pomagali Amerikancima u njihovoj zločinačkoj politici klanja i ubijanja po svijetu, pa sad neka oni sami pate. Uopće mi ih nije žao.
    Prikaži cijeli komentar
  91. +8
    Sh
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:27 | 1.12.2011.
    Za Pakistan ovo je pravi momenat. Treba iskoristiti ovu situaciju i ocistiti zemlju od americkih pokvarenjaka koji ionako gube tlo pod nogama.
    Prikaži cijeli komentar
  92. +7
    zeleni
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:01 | 1.12.2011.
    Pogledajte ovaj video i shvatit ce te da Amerikanci imaju i gospodarskih interesa, da napadnu Pakistan .
    youtube.com/watch?v=qHRjCkyXvwA&feature=related

    Sve se radi radi novca, radi zarade, Amerikanci pokušavaju da i u Pakistanu urade ono sto su Iraku , Afganistanu i Libiji , a to je da instaliraju svoje marionete.

    Pakistan je vojno jaka zemlja, ali drustveno podijeljena , na etničke grupacije, različite sekte itd..
    Prikaži cijeli komentar
  93. +30
    UBERSOLDAT
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:05 | 1.12.2011.

    Ovaj američki potez pokazuje koliko su očajni. Na silu pokušavaju prouzročiti WW3. To im je jedini izlaz iz zatečene krize.

    Pakistan, Kina, Iran i Rusija? Ako imaju imalo mozga neka oduže vojnu reakciju što duže... jer SAD će se raspasti sam od sebe.. nije tu potreban nikakav rat.
    Prikaži cijeli komentar
  94. +12
    Struja
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:58 | 1.12.2011.
    @Komandos
    Iscrpno i detaljno, hvala prijatelju.
    Slažem se, USA su se jako zezli ulaskom u AF. Pakistan je vojna sila, jer su svu tu lovu upumpali u svoju vojsku i modernizirali je poprilično.
    Ameri će slomiti vrat negdje, još nije sigurno gdje, ali hoće.
    Prikaži cijeli komentar
  95. +17
    Komandos
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:52 | 1.12.2011.
    Pakistan je dražava sa oko 600 000 vojnika aktivnoga sastava to oko pola milijuna raznoraznih milicija, njegove oružane snage sačinjava i mogućnost mobilizacije oko 1000000 rezervista. Pakistan mada je da sada bio saveznik Americi to je bilo više teoretski nego iskreno i stvarno.
    Dobivali su i valiku ekonomasku pomoć od Amerike od oko 50 milijardi USA što je ih je poticalo da ustavri glume savezništvo. Dokaz da tu nije bilo pravog savezništva i podatak da je Osamu krila Pakistanska obavještajna služba koja se pravila da je sva začuđena kada su locirali Obamu iako je to bila obična laž.
    Ipak i službeni Pakistan doživljava talibane kao svoje neprijetelje jer ipak sa njihova gledišta su i za Pkakistan neprihvatljivi. Dok nisu poduzeli ofanzivu na zapadni Warizistan bili su udaljeni od Islamabada samo 100 km.
    Nisu ofanzivu poduzeli zbog Ameriknaca nego isključivo zgog svoje sigurnosti te sigurnosti nuklearnog oružija.
    Problem Pakistana zemlje sa preko 200 000 000 stanovnika je udio Paštuna u strukturi stanovnika njih je oko 14%. najviše je Pendžabaca kojih je oko 49%. 96% stanovništva čine muslimani od kojih 20% šita, 75% sunitski muslimani, zatim po 2% kršćana i hindusa. BDP oko 500 dolara pos stanovniku. Površine, ne računajući teritorij oko koje se spore u Kašmiru oko 800 000 kvadradnih kilometara.
    Paštuni podržavju svoju svoje sunarodnjake u Afganistanu, naravno paštune koji tamo čine 40 % stanovništa i jezgra je iz koje se regurtiraju talibani. Pakistan zbog ovih činjenica nije se nikad odlučno i obračunao sa Talibanima kod sebe bez obzira na to da su i za njih izravna pretnja.
    Skoro da sigurno da Amerika ovim postupcima osigurava zbog gnjeva neprestano nove pobunjenike protiv svojih snaga u Afganistanu gdje rat neće nikad ni prestati dok ne sruše američku marionetu karzaia i protrjeraju amerikance i saveznike iz Afganistane. Terorizam će bujati na sve strane
    zahvaljući pogrešnoj Američkoj politici. Ne bi se čudio da nakon Afganistana na red dođe i rat Pakistana i Indije kada se razriješi stanje u susjednome Afganistanu.
    Evo kako mješanje u tuđe stvari opasno zakompliciraju stavri čak i za sigurnost našeg planeta.
    Prikaži cijeli komentar
  96. +11
    Dharma
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:38 | 1.12.2011.
    i tako počinje...
    Prikaži cijeli komentar
  97. +12
    jalud
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:34 | 1.12.2011.
    Pogledajte na youtube film Obama manijak pa će vam biti jasno zašto su napali pakistance...
    Prikaži cijeli komentar
  98. +4
    bea
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:30 | 1.12.2011.
    što im je to trebalo?nedostaje im rata ili zapravo imaju slabu tehniku?
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.