"Zračni prijevoznici s područja bivše Jugoslavije morali bi se povezati ako žele preživjeti, a i više od 500 zrakoplovnih kompanija koliko ih je registrirano u Europskoj uniji, osjetno je previše", rekao je Ulrich Schulte-Strathaus u nedavnom razgovoru za ljubljanski list Dnevnik.
"Regiji je potreban zračni prijevoznik koji bi djelovao globalno, pokrivao lokalne potrebe i povezivao se s inozemstvom preko međunarodnih zrakoplovnih čvorišta", predložio je Schulte-Strathaus.
Na tragu toga, Centar za zrakoplovstvo CAPA počinje svoju novu analizu napominjući da se nacionalne aviokompanije, koje danas djeluju na području bivše države, doista sve teže bore za opstanak. U postojećem gospodarskom okruženju suočene su s konkurencijom velikih, ali i širenjem niskotarifnih prijevoznika, tvrdi se u analizi.
Prema dostupnim informacijama, ideja o ujedinjenju u zajedničku aviokompaniju za Croatia Airlines potpuno je nerealna i neprihvatljiva, prenosi Vjesnik.hr.
Više pročitajte na Vjesnik.hr:
Ujedinjenje teško ostvarivo, Croatia Airlines najjača aviokompanija u regiji
Vezane vijesti:
Nakon više od 20 godina JAT ponovo leti iz Beograda za Split
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.